Canardo

Συμβουλές - Γνώμες για "μεγάλο" service (KLR 650).

37 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν σε κάνα μήνα έρχεται η ώρα για αλλαγές φίλτρων και λαδιών.

Σκεφτόμουνα μιας και δεν έχει γίνει κάποιο πιο "σοβαρό" service στη μότο από τότε που την πήρα (εδώ και ένα χρόνο), να αδράξω την ευκαιρία και να κάνω και μερικά συμμαζέματα επιπλέον.

Πέρα από λάδι, φίλτρο λαδιού,φίλτρο αέρα, λίπανση ντιζών, λέω να προσθέσω:

Ρύθμιση βαλβίδων.
Απ' όσο ξέρω δεν πρέπει να έχει γίνει ποτέ.
Οι βαλβίδες είναι με καπελότα και όχι με κοκοράκια.
Πιστεύω ότι αν πάω βάση manual θα το καταφέρω αν και δεν το έχω ξανακάνει.
Είναι κάτι που θα μπορούσα να κάνω μόνος μου ή πρέπει να πάει μάστορα;
Δεν πολύ εμπιστεύομαι κανένα μάστορα να το κάνει και απ' ότι ακούω η τιμή θα είναι τσουχτερή γιατί έχει "αρκετή" δουλειά.
Αν έχουμε κάποιον "σοβαρό επαγγελματία" Θεσσαλονίκη μεριά παρακαλώ προτείνετε!

Καθαρισμός του συστήματος ψύξης.
Φλασάρισμα που λένε στο χωρίο και αντικατάσταση ψυκτικού υγρού.
Αν και είχε μπει φρέσκο πέρσι.

Ελαστικά
Ακιτνολόγηση και πιθανότατα αλλαγή ελαστικού.
Το πίσω από πλευράς ακτίνων είναι τελείως off.
Αυτά τα βλέπω για μάστορα εκτός και αν κάποιος έχει να προτείνει κάτι άλλο.
Για λαστιχάκι είμαι μέχρι στιγμής ανάμεσα στα Diablo Rosso II,  Michelin Pilot Power 2CT, Dunlop Sportmax Mutant, Pirelli MT60.
Αν κάποιος έχει να προτείνει κάποιο δοκιμασμένο ελαστικό ευπρόσδεκτες όλες οι γνώμες.
Τώρα οι διαστάσεις που φοράει είναι 120/70/17 και 150/60/17.

Επισκευή Συντήρηση Πλαστικών
Διόρθωση μικρό-ραγισμάτων στις βάσεις και ίσως ένα πέρασμα με ένα διαφανές βερνίκι για να επανέλθει η αρχική τους γυαλάδα.
Ίσως να παίξει και κάνα αυτοκόλλητο αν προλάβω να σχεδιάσω κάτι αξιόλογο μέχρι τότε.

Καθαρισμός Καρμπυρατέρ.
Δεν ξέρω αν είναι απαραίτητο, αλλά διαπίστωσα μια σχισμή σε ένα λαιμό του καρμπυρατέρ.
Πρέπει να δω αν είναι επιφανειακό ή αν έχει φτάσει πιο βαθιά και αφού θα φτάσω ως εκεί μήπως να το καθάριζα;

Αλλαγή Φλας
Να αλλάξω τα φλας μου σε led και μαζί και το ρελεδάκι.

Καθαρισμός δαγκάνας φρένων.
Αν και έγινε πρόσφατα εξωτερικός καθαρισμός, να δω αν χρειάζονται βαθύτερο καθάρισμα.

Γρανάζια, αλυσίδα φαίνονται σε καλή κατάσταση όποτε πάνε για αργότερα.
Τακάκια και υγρά αλλάχτηκαν το καλοκαίρι.

Ξεχνάω κάτι;
Πρέπει να προσέξω κάτι ιδιαίτερα, μιας και η πείρα μου είναι περιορισμένη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Ταξινόμησε χωροταξικά, τις εργασίες.

Και χρονικά.

Για τις βαλβίδες, θα χρειαστεις και ειδικό κλειδί που βγάζει τα ''χάπια'' απο τα καπελότα. Δεν ειναι ευκολη δουλειά, θελει μετρημα/γραψιμο/υπολογισμό καλό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 53 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Ταξινόμησε χωροταξικά, τις εργασίες.

Και χρονικά.

Για τις βαλβίδες, θα χρειαστεις και ειδικό κλειδί που βγάζει τα ''χάπια'' απο τα καπελότα. Δεν ειναι ευκολη δουλειά, θελει μετρημα/γραψιμο/υπολογισμό καλό.

Κοίτα οι βαλβίδες είναι από αυτά που με καίνε περισσότερο.
Διάβασα το manual, είδα και κάποια video και δεν μοιάζει ακατόρθωτο.
Αυτό το μέτρημα, γράψιμο, υπολογισμό έχεις δει μάστορα να τον κάνει;
Εγώ δεν έχω δει ούτε να συμβουλεύεται manual (μάλλον γιαι θυμάται όλες τις τιμές απ' έξω), για να μην πω και για ροπόκλειδο:kaaaala:

Εδικό κλειδί ούτε στο clymer, ούτε αλλού είδα.
Όλοι με ένα λεπτό κατσαβιδάκι τα βγάζανε.

Χρονικά περίπου έχω κάνει ένα πρόγραμμα.
Θα τελειώσω πρώτα με τους μάστορες, αν κάνω τελικά κάτι σε μάστορα και μετά αναλαμβάνω εγώ.
Έχω και μια σειρά προτεραιότητας στο μυαλό μου και δεν είναι ανάγκη να γίνουν όλα μαζί, αλλά μέχρι τέλους χρόνου θέλω το μηχανάκι να είναι έτοιμο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xj6n (600cc) mt revenge

Δημοσιεύτηκε

φαινεται αρυθμιστο το μηχανακι???μπερδευει?κολλαει? αν οχι βαλβιδες καμπιλατερ αστα στην ησυχια τους κανε τα υπολοιπα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 58 λεπτά, το μέλος Antreasss έγραψε:

φαινεται αρυθμιστο το μηχανακι???μπερδευει?κολλαει? αν οχι βαλβιδες καμπιλατερ αστα στην ησυχια τους κανε τα υπολοιπα

Κοίτα αρρύθμιστο δεν μπορώ να πω ότι μου φαίνεται απλά κοντεύει τα 70.000 χλμ. και δεν ξέρω αν έχει γίνει ποτέ έλεγχος.
Ο κατασκευαστής λέει ανά 12.000 χλμ. οπότε υποθέτω ότι καλό θα ήταν να γίνει.
Στα χέρια μου δεν έχει ούτε 10.000 χλμ. και δεν έχω δει κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά, μόνο μετά τα 100-110 μου φαίνεται ότι ζορίζεται.
OK δεν είναι και κάνα πιστόλι το "κουλούρι", αλλά πάντα όταν το ανοίγω νοιώθω  ότι θα έπρεπε να υπάρχει και μια έκτη.

Για το καρμπ το είπα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και να ξέρω ότι δεν έχει μπουκώσει (έστω μερικώς) κάνα ζίγκλερ.
Μπορεί τζάμπα να βασανίζομαι.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

Λοιπόν σε κάνα μήνα έρχεται η ώρα για αλλαγές φίλτρων και λαδιών.

Σκεφτόμουνα μιας και δεν έχει γίνει κάποιο πιο "σοβαρό" service στη μότο από τότε που την πήρα (εδώ και ένα χρόνο), να αδράξω την ευκαιρία και να κάνω και μερικά συμμαζέματα επιπλέον.

Πέρα από λάδι, φίλτρο λαδιού,φίλτρο αέρα, λίπανση ντιζών, λέω να προσθέσω:

Ρύθμιση βαλβίδων.
Δεν είναι κάτι δύσκολο σε μονοκύλινδρο. Απλά θέλεις δίπλα κάποιον να σου δείξει πως περνάς φίλερ. Δηλαδή πότε έχει τζόγο και πότε είναι οκ. Ο χρονισμός αν έχεις δει βιντεο στο youtube είναι εύκολος. Αν χρειαστείς κάτι πάνω κάτω θα σε βοηθήσουμε και από εδώ. Μάστορα καλό ξέρει ο @pitapola

Καθαρισμός του συστήματος ψύξης.
Άστο όπως είναι. Του χρόνου γεροί να είμαστε!

Ελαστικά
Την ακτινολόγηση να την κάνεις οπωσδήποτε. Τώρα για λάστιχα τα Rosso II που φοράω σε παρόμοιο μηχανάκι με έχουν αφήσει απόλυτα ικανοποιημένο. Τα μιτσελιν τα είχα στο Hayabusa και ήταν ΓΤΠΚ. Ούτε στη βάρκα μου δεν τα βάζω να μην κοπανάει με τις άλλες στο λιμάνι. 

Καθαρισμός Καρμπυρατέρ.
Ένα καθάρισμα κακό δεν κάνει  ποτέ. Αν είχες βαθιά σχισμή θα τραβούσε αέρα και θα δούλευε σαν διαλυμένος αργαλειός. 

 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xj6n (600cc) mt revenge

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

Κοίτα αρρύθμιστο δεν μπορώ να πω ότι μου φαίνεται απλά κοντεύει τα 70.000 χλμ. και δεν ξέρω αν έχει γίνει ποτέ έλεγχος.
Ο κατασκευαστής λέει ανά 12.000 χλμ. οπότε υποθέτω ότι καλό θα ήταν να γίνει.
Στα χέρια μου δεν έχει ούτε 10.000 χλμ. και δεν έχω δει κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά, μόνο μετά τα 100-110 μου φαίνεται ότι ζορίζεται.
OK δεν είναι και κάνα πιστόλι το "κουλούρι", αλλά πάντα όταν το ανοίγω νοιώθω  ότι θα έπρεπε να υπάρχει και μια έκτη.

Για το καρμπ το είπα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και να ξέρω ότι δεν έχει μπουκώσει (έστω μερικώς) κάνα ζίγκλερ.
Μπορεί τζάμπα να βασανίζομαι.

 

 

βρε αστο οπως ειναι αλλος εχει με Freewind 250000 χμ και δεν εχει καθαρισει καν καμπιλατερ μη ψαχνεις το μπελα αν δουλευει ρολοι αστο κανε τα τυπικα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος Antreasss έγραψε:

βρε αστο οπως ειναι αλλος εχει με Freewind 250000 χμ και δεν εχει καθαρισει καν καμπιλατερ μη ψαχνεις το μπελα αν δουλευει ρολοι αστο κανε τα τυπικα

Σωστος..

πριν 7 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

Κοίτα αρρύθμιστο δεν μπορώ να πω ότι μου φαίνεται απλά κοντεύει τα 70.000 χλμ. και δεν ξέρω αν έχει γίνει ποτέ έλεγχος.
Ο κατασκευαστής λέει ανά 12.000 χλμ. οπότε υποθέτω ότι καλό θα ήταν να γίνει.
Στα χέρια μου δεν έχει ούτε 10.000 χλμ. και δεν έχω δει κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά, μόνο μετά τα 100-110 μου φαίνεται ότι ζορίζεται.
OK δεν είναι και κάνα πιστόλι το "κουλούρι", αλλά πάντα όταν το ανοίγω νοιώθω  ότι θα έπρεπε να υπάρχει και μια έκτη.

Για το καρμπ το είπα για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και να ξέρω ότι δεν έχει μπουκώσει (έστω μερικώς) κάνα ζίγκλερ.
Μπορεί τζάμπα να βασανίζομαι.

 

 

Εγω στο XR τελευταια φορα καθαρισα καρμπυρατερ το 2013, και ειναι μηχανακι που παει χωμα το χειμωνα... Χαχαχαχα

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

OK λοιπόν αφού δεν προτείνεται το καθάρισμα του καρμπ μπορώ να το μεταθέσω για αργότερα (ή και πολύ αργότερα).

Υπάρχει τρόπος να διαπιστώσω αν οι βαλβίδες είναι αρρύθμιστες χωρίς να ανοίξω καπάκι;
Θα άκουγα για παράδειγμα "μικρούς νάνους να χορεύουνε κλακέτες μέσα στο μοτέρ";
Θα ένοιωθα κάτι από πλευράς απόκρισης και λειτουργίας;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Όχι. Δεν υπάρχει. Πρέπει να λύσεις, και να μπουν φίλερ, να μετρηθούν τα διάκενα. Αυτός είναι ο τρόπος, έτσι γίνεται.

Διαγνώσεις με το αυτί, με το μάτι, με το συκώτι, με την κατανάλωση κ.ο.κ. παρηγοριές τύπου ''δεν έχουν ανάγκη αυτά, εγώ δεν έχω κάνει ποτέ'' και διάφορα τέτοια, να σε...προβληματίσουν μήπως πρέπει να αλλάξεις μάστορα-γνώστη-έμπειρο

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Το δικό μου σκεπτικό ήταν αυτό ακριβώς!
Να τα ανοίξω όλα και να δω αν πάσχει κάπου το μηχανάκι.
Να ξέρω αν και ποια προβλήματα έχει, τι δουλεύει και τι δεν δουλεύει, τι είναι στα όρια του και θέλει αντικατάσταση, τι έχει χρόνο ζωής ακόμα και τι είναι έτοιμο να σκάσει.
Να είμαι σίγουρος γι αυτό που καβαλάω.

Δεν λέω είναι αρκετή δουλεία, ειδικά για κάποιον σαν εμένα που δεν έχει εμπειρία, αλλά διαβάζοντας και ρωτώντας, πιστεύω θα βγει άκρη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Το θέμα όμως είναι, αν πάσχει κάπου, θα είναι σε φάση που θα το αναγνωρίσεις; Κάποια πράγματα φαινονται κανονικά αλλα έχουν πρόβλημα. Η πάλι, δεν σημαίνει οτι κάτι που φαίνεται καμένο/λαδωμένο/φαγωμένο μαυρισμένο έχει θέμα οπωαδήποτε. Πολλές και καλές φωτο οταν το ανοίξεις λοιπόν.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Φωτογραφίες σίγουρα, μη σου πώ και video

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Παρτε μεταχειρα σκυλια Japan παιδες να σωθειτε :crazy:

Βαλβιδες καθε 3 ιδιοκτητες, καρμπ στη μοιρα του, ψυγειο βαλτος, λαδια απο τη φριτεζα κτλπ. Και σε οποιον κατσει το λοττο μετα πληρωνει 3 μηχανακια :pray:

Φιλε μου δες το manual  τι ζηταει και καθε ποτε και καντα ΟΛΑ μιας και παιζει να μην εχουν γινει ποτε.

Οι βαλβιδες ακουγονται οταν ειναι πολυ ανοιχτες αλλα οχι οταν ειναι πολυ κλειστες. Εκει εχεις θεματα οπως το να μην παιρνει ευκολα μπρος αλλα αυτο μπορει να συμβαινει για πολλους λογους.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Παρτε μεταχειρα σκυλια Japan παιδες να σωθειτε :crazy:

Βαλβιδες καθε 3 ιδιοκτητες, καρμπ στη μοιρα του, ψυγειο βαλτος, λαδια απο τη φριτεζα κτλπ. Και σε οποιον κατσει το λοττο μετα πληρωνει 3 μηχανακια :pray:

Φιλε μου δες το manual  τι ζηταει και καθε ποτε και καντα ΟΛΑ μιας και παιζει να μην εχουν γινει ποτε.

Οι βαλβιδες ακουγονται οταν ειναι πολυ ανοιχτες αλλα οχι οταν ειναι πολυ κλειστες. Εκει εχεις θεματα οπως το να μην παιρνει ευκολα μπρος αλλα αυτο μπορει να συμβαινει για πολλους λογους.

Καλά γιατί αν ήταν ευρωπαϊκό από τρίτο χέρι, θα είχαν γίνει όλα σωστά;
Πολύ αμφιβάλω!
Κοίτα δεν ξέρω τι έκανε και τι δεν έκανε ο προηγούμενος, σε ποιο μάστορα το πήγε και τι έκανε και εκείνος με τη σειρά του.
Αυτά είναι λίγο πολύ γνωστά όταν πας σε μεταχειρισμένο, η φάση είναι μπιλιά, αν σου κάτσει τον ήπιες, κανείς δεν είναι μέσα στο μοτέρ για να ξέρει.

Απλά όσο το καβαλάω εγώ, θέλω να ξέρω πως ότι έπρεπε να γίνει έγινε και έγινε σωστά.
Αλλά ακόμα και όταν αποφασίσω να το πουλήσω να μπορώ να δώσω ένα πλήρες ιστορικό στον επόμενο.

Βάση manual θέλω να τα πάω όλα.
Λάδια αλλάζω στα μισά.
Υγρά στο ψυγείο λέει κάθε δύο χρόνια, αλλά επειδή έχει αποχρωματιστεί αρκετά και βλέπω και κάτι σαν "βρωμιά" λέω να το αλλάξω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Οχι απλα τα κλασσικα Japan υπαρχει η ιδεολογια οτι τα αφηνεις στη μοιρα τους και ολα καλα(οπως φαινεται και σε αυτο το θεμα).
Λαδια τζαμπα αλλαζεις στα μισα δεν υπαρχει λογος.

Ο,τι δε ξερεις στανταρ οτι εχει γινει καντο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 53 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Οχι απλα τα κλασσικα Japan υπαρχει η ιδεολογια οτι τα αφηνεις στη μοιρα τους και ολα καλα(οπως φαινεται και σε αυτο το θεμα).
Λαδια τζαμπα αλλαζεις στα μισα δεν υπαρχει λογος.

Για τα λάδια παίζει να έχεις και δίκιο γιατί στην τελευταία αλλαγή δεν μου φάνηκα πολύ μαυρισμένα.



 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Τι καταναλωση λίτρων εχεις στα 100χλμ ?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Για λαδια,  βαζε καλα,  ποιοτικα και ο ι φθηνιαρικα και να τα αλλαζεις οποτε λεει το manual. 

Πιο οικονομικα θα σου βγει ετσι,  παρα να βαζεις, αν βαζεις,  φθηνα και τα αλλαζεις στα μισα. 

Εγω λεω να τα κοιταξεις ολα απο οσα λες να ξερεις τι παιζει. 

Προχωρα με ορεξη

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 ώρες, το μέλος Canardo έγραψε:

Καλά γιατί αν ήταν ευρωπαϊκό από τρίτο χέρι, θα είχαν γίνει όλα σωστά;

Ποιο ευρωπαϊκο θα φτασει στο τριτο χερι? ολα στο 1,5 χαλανε...

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 10/12/2018 at 10:48 ΜΜ, το μέλος innova 04 έγραψε:

Τι καταναλωση λίτρων εχεις στα 100χλμ ?

 

5~5,5lt/100 με κίνηση μέσα στην πόλη κυρίως.

 

Την 10/12/2018 at 10:59 ΜΜ, το μέλος HLIAS έγραψε:

Για λαδια,  βαζε καλα,  ποιοτικα και ο ι φθηνιαρικα και να τα αλλαζεις οποτε λεει το manual. 

Πιο οικονομικα θα σου βγει ετσι,  παρα να βαζεις, αν βαζεις,  φθηνα και τα αλλαζεις στα μισα. 

Εγω λεω να τα κοιταξεις ολα απο οσα λες να ξερεις τι παιζει. 

Προχωρα με ορεξη

Τα λάδια είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά δεν ξέρω τι εννοείς φθηνά.
Τώρα έχω βάλει για δοκιμή ipone (που μου τα πρότειναν) και δεν μπορώ να πω ότι τρελάθηκα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 12/10/2018 at 11:03 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Ποιο ευρωπαϊκο θα φτασει στο τριτο χερι? ολα στο 1,5 χαλανε...

:laugh::laugh::laugh::wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Το δικο μου ειναι τεταρτο παντως :wub:
Αν και εγω το μετραω για δευτερο επειδη ο πρωτος το εδωσε σε φιλο του και ο φιλος του σε φιλο μου και αυτος σε 'μενα :biggrin:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Το δικο μου ειναι τεταρτο παντως :wub:
Αν και εγω το μετραω για δευτερο επειδη ο πρωτος το εδωσε σε φιλο του και ο φιλος του σε φιλο μου και αυτος σε 'μενα :biggrin:

Λογικο το βλεπω να εφτασε στο τεταρτο χερι, μαλλον θα το ειχαν μονο να το κοιτανε οπως κανω εγω στο δικο μου.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Λογικο το βλεπω να εφτασε στο τεταρτο χερι, μαλλον θα το ειχαν μονο να το κοιτανε οπως κανω εγω στο δικο μου.

Καπως ετσι. Να 'ναι καλα οι φλωροι :laugh:
Βεβαια οταν το πηρε ο φιλος μου του ηπιε το αιμα και με το που επεσε στα χερια μου ο,τι αναλωσιμο υπηρχε που δεν ειχε αλλαχτει ποτε το πληρωσα εγω αλλα.. τεσπα :dry:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα