Zeta

Εύρεση ιδανικής πρώτης μηχανής έως 125cc

34 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Χαίρετε! Πριν μερικές μέρες πήρα το δίπλωμα μου και ψάχνω για τη πρώτη μου μηχανή. Είμαι ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΗ πάνω στο θέμα μηχανή και δυσκολεύομαι να βρω μια αντικειμενική άποψη από τους πωλητές όποτε ευελπιστώ να καταλήξω κάπου με τη δίκη σας βοήθεια. Είμαι 18 χρόνων, 1,73, ζυγίζω 60 κιλά και ψάχνω κάτι που να αξίζει τα λεφτά του. Απ’ ότι έχω καταλάβει ξεφυλλίζοντας περιοδικά έχω μια αδυναμία στα τύπου ΤΣΟΠΕΡ και μάλιστα έχω δει ένα συγκεκριμένο μοντέλο που ειλικρινά λάτρεψα, το BRIXTON BX 125 SK8. Υπάρχει κάτι που πρέπει να ξέρω για τη συγκεκριμένη μηχανή; Έχετε να μου προτείνετε κάτι άλλο; (Σε τύπου τσόπερ ελπίζω) Δεν με ενδιαφέρει να ειναι και το πιο γρήγορο, θελω να καιει όσο το δυνατόν λιγότερα, να έχει χαρακτήρα, να μη παθαίνει εύκολα και χωρις λόγο βλαβες και να είναι άνετο στην οδήγηση. Θα το χρησιμοποιώ μέσα στη πόλη και ισωσ Για κάποια ταξίδια. Τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω είναι 2.500, ισωσ Με κάποια απόκλιση πάνω κάτω. Η όποια συμβουλή, με όσο πιο καθημερινά λόγια γίνεται γιατί δεν έχω επίσης καμία ιδέα για τις διάφορες ειδικές ορολογίες. Σας ευχαριστώ. :biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Δεν είναι τσόπερ αυτό που κοιτάς. Τσόπερ γενικά λέγονται τα Harley Davidson και οι γιαπωνέζικοι κλώνοι τους π.χ. Honda Shadow.

Αυτό που κοιτάς, λέγεται -γενικά- ρετρό, από τo ξενικό retro, που σημαίνει κάτι σημερινό που ΕΠΙΤΗΔΕΣ μοιάζει με παλιό, ξεπερασμένο, οπισθοδρομικό. Η retro αισθητική -γενικά- έχει συνδεθεί με την μόδα των hipsters. Προσοχή, αν τυχόν ακούσεις τον όρο vintage, είναι άλλο πράγμα. Vintage είναι το πραγματικό παλιό, retro είναι κάτι που μιμείται το παλιό.

Τσοπερ δεν είναι αυτό που κοιτάς, είναι όμως κινέζικο. Ένα κινέζικο μοτό, φτιαγμένο στο 2018, να μοιάζει με τα μοτό της δεκαετίας τέλη 60 αρχές 70.

Προσωπικά δεν θα έδινα λεφτά για κινέζικα μοτό. Αναξιόπιστα. Θα έψαχνα για κάτι άλλο.

Βρες κάποιον να ξέρει από μοτοσυκλέτες να σε μάθει μερικά πράγματα. Από κοντά. Στα φόρουμ δεν θα βγάλεις άκρη εύκολα.

Καλή τύχη.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki klr (650cc) hjc Honda CB (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν κοιταζεις καλυτερα μηπως κ βρεθεί εν καιρο κανενα suzuki gn 125. Tο στυλ που ψαχνεις απλο μηχανάκι κ πολυ αξιόπιστο 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Street 250-900

Δημοσιεύτηκε

honda cbf 125

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

καλό είναι το brixton και περπατάει στην αγορά, γιαπωνεζικο δε είναι, αλλα αν είσαι τυπική με τα χρονοδιαγράμματα σερβις που αναφέρονται στα owners manual (που σου παραδίδονται κατα την αγορά) δε θα έχεις ιδιαίτερα προβλήματα μιας και είναι πολύ απλά μοτέρ σε τεχνολογία αφετέρου θα έχει 2 χρόνια εγγύηση συνεπώς οτι και αν πάθει θα κατευθυνθείς προς τον αντιπρόσωπο 

όμως το brixton bx125 και μια σειρά μηχανάκια αυτής της σχεδιαστικής γραμμής δεν είναι cruiser (τσοπερ) αλλά νεοκλασσικά μοντέλα με ρετρο στοιχεία 

cruiser είναι το παρακατω virago xv125 αλλά είναι μοντέλο 20ετίας τουλάχιστο δυσευρετο ως μεταχειρισμένο και δύσκολο στο να βρεθούν ανταλλακτικά  

Yamaha%20XV125S%2097.jpg

  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda wave (110ίcc) zen Honda CB 500x (471cc)

Δημοσιεύτηκε

Ξεκινα με ενα cb125f της honda ειναι σχολειο. 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 600s

Δημοσιεύτηκε

Την 9/12/2018 at 10:38 ΜΜ, το μέλος Zeta έγραψε:

...θελω να καιει όσο το δυνατόν λιγότερα, να έχει χαρακτήρα, να μη παθαίνει εύκολα και χωρις λόγο βλαβες και να είναι άνετο στην οδήγηση.

Καλως ήλθες Ζέτα στην παρέα μας.

Τα παραπάνω θα τα καλύψει απόλυτα το Honda CBF 125, όπως έχουν ήδη αναφέρει και οι προλαλήσαντες. Καίει απίστευτα λίγη βενζίνη, είναι τέρας αξιοπιστίας, και ως honda είναι πολύ άνετο και στην οδήγηση.

Πιστεύω κι εγώ πως είναι η ιδανική επιλογή για σένα ως μια μοτοσυκλέτα που θα σε εισάγει ομαλά στον χώρο των 2 τροχών.

Το Brixton αν και ομορφότερο, είναι αμφιβόλου κατασκευής και αξιοπιστίας, οπότε καλύτερα να το αποφύγεις.

 

Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki klr (650cc) hjc Honda CB (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Ενταξει κ το cbf 125 εβγαλε τα θεματακια του, αντλία βενζίνης, πηνία, εύθραυστο μπικίνι φερινκ μπροστά, πάντως οντως απο καυσιμα κσει αερα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Vespa px200 Honda cbr600f4i

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπέρα και καλή αρχή!

Υπάρχει και το ybr 125 σε γυμνο. Ίσως αν βρεις σιγά σιγά αξεσουάρ έξτρα να το φέρεις στα γούστα σου. Ελαφρύ, αξιόπιστο-απλό, ωραίο και δεν καίει. 

Επίσης -μην βαρατε- το  σκέφτηκα  αρκετά  πριν  το  προτεινω-  αλλά  στα λεφτά  αυτά  βρίσκεις και βέσπα 125αρα. Θα έχεις μικρη διαφορά σε κατανάλωση και σέρβις μόνο. 

Τροποποιήθηκε από τον Aramis

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλωσήρθες στον κόσμο των 2κυκλων :_hi:

Εγω θα έλεγα όπως και μερικά άτομα πιο πάνω το CBF125. Είναι Honda άρα είναι σίγουρη η ποιότητα κατασκευής του, η οδήγηση του και η αντοχή του, δεν καίει σχεδόν καθόλου λόγο του injection και για μέσα στην πόλη αλλά και για μικρές αποστάσεις εξω απο αυτήν θα σε βγάλει άνετα. Θα πατάς καλά κάτω μιας και εγω ίδιο ύψος με εσένα έχω και το έχω δοκιμάσει, δεν είχα θέματα. Μάλιστα έχω την εντύπωση οτι το παπί το Address είναι λιιιιγο πιο ψηλό απο το CBF στην σέλα. 

Τα Brixton ναι έχουνε σημειώσει αρκετές πωλήσεις απο οτι φαίνεται αλλά δεν ξέρω για την ποιότητα του ούτε για ανταλλακτικά...το μοναδικό που ξέρω είναι ο κινητήρας του είναι βασισμένος στο παλιότερο Suzuki GN125 απλά με την προσθήκη injection. Το Virago 125 που είδα πάνω πρώτη φορά το βλέπω δεν ήξερα οτι βγαίνει και σε 125. Σε καμία περίπτωση μην δοκιμάσεις CBR125. Είναι ενα "παπί" σε μορφή "street" μηχανής κάπως. Δεν λέει. Εγω προσωπικά με το CBF125 θα ξεκίναγα, είναι οτι καλύτερο για να ξεκινήσεις να μπαίνεις στην φιλοσοφία της μηχανής και του συμπλέκτη. Δοκίμασε επίσης και Yamaha YBR-125 που είναι ίδια φάση με το CBF αλλά σε naked στυλ όμως. Απο κινητήρα και τα 2 αέρα καίνε. Οτι και να πάρεις να έχεις μαζί σου άτομο το οποίο ξέρει απο μηχανικά για να το ελέγξει κλπ κλπ για να μην πάρεις οτι να ναι δηλαδή.

Αυτά λοιπόν. Καλές βόλτες και ασφαλή χιλιόμετρα!

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
(120cc) ZONTES über (allescc)

Δημοσιεύτηκε

Είχα οδηγήσει cbf 125 ενώ είχα cbr125 (με καρμπ.) , το μόνο πλεονέκτημα του cbf ήταν η πιο όρθια θέση οδήγησης . Το cbr έχει πιο δυνατό κινητήρα και 6τάχυτο σασμάν (για μένα πολύ μεγάλο +) καλύτερο πλαίσιο ,  καλύτερες αναρτήσεις ,  καλύτερα φρένα είναι πιο ποιοτική κατασκευή . To μόνο αρνητικό του cbr ήταν τα πολλά πλαστικά , ακόμα και η θέση οδήγησης δεν ήταν και τόσο κακή επειδή τα clip-ons δεν ήταν τόσο χαμηλά όσο στα αληθινά ss (σίγουρα ήταν πολύ πιο άνετο από το r6) . 

@ShapeshifterGR98 το cbr είναι "παπί" ενώ το cbf "μηχανή" ; γελάει ο κόσμος ... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

@stavros-2stroker Ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Όταν λέω "παπί" εννοώ στο μέγεθος. Το θεωρώ σε σχέση με το CBF πολύ μικροκαμωμένο το CBF δείχνει έστω λίγο μηχανή τουλάχιστον. Αν το CBR ήτανε πιο μεγαλό σε διαστάσεις τότε θα ήτανε πολύ πολύ καλύτερο. Απλά το θεωρώ πολύ μικρό γενικά. Απο κινητήρα το ξέρω οτι έχει πιο δυνατό σε σχέση με του CBF, δεν είπα το αντίθετο. 

Προσωπική άποψη το παραπάνω, δεν γίνεται να συμφωνούμε όλοι με όλους εδω μέσα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Διαστάσεις CBF125 1995*760*1100mm μεταξόνιο 1270mm

Διαστάσεις CBR125R 1920*675*1070 μεταξόνιο 1294mm

Πραγματικά μικροσκοπικό το CBR σε σχέση με τον γαργαντούα CBF ρε παιδί μου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Stream Evo FF320 Suzuki V-Strom 650-XT (650cc)

Δημοσιεύτηκε

@FlyingInADream Θέμα οπτικής γωνίας xD Είπα οτι είναι άποψη μου. Εμένα το CBR για κάποιο λόγο μου φαίνεται μικρό. Το CBF φαντάζει λίγο πιο γεμάτο κάπως στα μάτια μου δεν ξέρω γιατί. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν είναι όμως η πραγματικότητα.

Άποψη και θέμα οπτικής γωνίας, είναι το ''εμενα μου πάνε τα μπλε''. Πραγματα υποκειμενικά που δεν μπορούν να μετρηθούν ή να αποδειχθούν αξιόπιστα.

Το ''εγω νομίζω ότι το κέντρο της Γης αποτελείται από ΡΕΒΥΘΙΑ'' ή ''Το cbr είναι παπί ενώ το cbf είναι μηχανή'' ή το ''αν πηδήξω από τον 8ο θα πετάξω'' δεν είναι θέματα ''οπτικής γωνίας'' ούτε ''άποψης''.  Είναι απλά ΛΑΘΟΣ προτάσεις=το νοημά τους είναι ψευδές.

Το να γράφεις ψευδή πράγματα, και μετά να  λες ''αποψη'', δεν στο χαρακτηρίζω εγώ, βρες το μόνος του πως λέγεται.

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Triumph Street Triple (765RScc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 ώρες, το μέλος NIK_PAP_01 έγραψε:

Ενταξει κ το cbf 125 εβγαλε τα θεματακια του, αντλία βενζίνης, πηνία, εύθραυστο μπικίνι φερινκ μπροστά, πάντως οντως απο καυσιμα κσει αερα

Χαλάει πολύ συχνά και το διάφραγμα της εξάτμισης στα cbfάκια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli TRK (251cc) Αλλος T310

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 1 ώρα, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

''αν πηδήξω από τον 8ο θα πετάξω."

Μα θα πετάξεις. Για κάποια δευτερόλεπτα μεν αλλά θα πετάξεις. Θα μετακινηθείς δλδ στον αέρα, από το Α στο Β.

 

ΥΓ: σορρυ αλλα εσυ το ξεκίνησες :laugh:

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ως πτήση λογίζεται η διαδρομή στον αέρα, με ενέργεια και κατεύθυνση(έλεγχο), προερχόμενη από το ίδιο το πτητικό μέσο, κατά την διάρκεια της διαδρομής.

Έτσι μια πέτρα αν την πετάξεις, μέχρι να πέσει στο έδαφος, ΔΕΝ είναι πτήση, γιατί την ενέργεια την έδωσε άλλο σώμα στην πέτρα, ούτε η πέτρα μπορούσε να ελέγξει την διαδρομή της.

Το πήδημα από τον 8ο, επίσης για τον ίδιο λόγο. Αφού τα πόδια αφήσουν την επαφή με το μπαλκόνι, ο ''πηδών'' δεν έχει ούτε δυνατότητα να δώσει ενέργεια στην κίνησή του, ούτε να εππηρεάσει με κάποιο τρόπο την κατεύθυνσή του, δλδ δεν μπορεί για παράδειγμα στην μέση της διαδρομής, να αποφασίσει να πάρει ύψος και να στρίψει δεξιά.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

:worshippy:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Και 'μενα μου φαινεται μικροτερο το crb απο το cbf.
Where is your god now :_devil:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Triumph Street Triple (765RScc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Διαστάσεις CBF125 1995*760*1100mm μεταξόνιο 1270mm

Διαστάσεις CBR125R 1920*675*1070 μεταξόνιο 1294mm

Πραγματικά μικροσκοπικό το CBR σε σχέση με τον γαργαντούα CBF ρε παιδί μου.

Το φάρδος είναι αυτό που τον οδήγησε σε αυτό το συμπέρασμα,όχι το μεταξόνιο.Όπως και να το κάνουμε το cbr φαίνεται μικρότερο,δεν πάει να πει αυτό ότι είναι σαν παπί όμως.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

ΜΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ. ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ?! ΠΟΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ?!
ΨΕΥΔΕΣΑΙ. ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΡΗΣΕΙΙΙΙΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ :shoot::shoot::shoot::shoot::shoot:

:tooth:

Btw το Ζετακι μια που μπηκε μια που βγηκε τζαμπα ζοριζεστε :biggrin:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

μαααα... δεν απαντάμε στο ζετάκι από ένα σημείο και μετά.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

:mB_kalo_e:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) HJC IS17 Yamaha Ténéré 700

Δημοσιεύτηκε

Τι ΚΑΤΑΝΤΙΑ είναι αυτηηηηηη... πραγματικά είμαι πανευτυχείς που στην εποχή που ξεκίνησα εγώ υπήρχαν MBX,TZR,AR και αρκετά ακόμα εντουράκια, 125 μεν αλλά όχι μοτοσυκλετακια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα