Μητσος

Υψος... Αυτο το βασανο για καποιους...

19 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Αλλος Ανδρικο (85Kgcc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Κυρίες και Κύριοι καλημέρα!

Αν και έχει ξαναειπωθεί σχετικό θέμα, είπα να το ξανανοίξουμε για όποιους μπορεί να τους ενδιαφέρει.

Όντας νέος στον χώρο του μοτοσυκλετιμού και με αρκετά χαμηλό ανάστημα (1.65 m) δυσκολεύομαι να δω τι ταιριάζει σε εμένα και τι όχι

Προσωπικά διαλέγω να αποφεύγω συμβουλές του τύπου "αν του πάρεις τον αέρα δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα! Ακόμα και αν πατάς μονό με τη δύναμη του μυαλού κάτω και όχι του ποδιού...":yeahright: ή το άλλο "έχω δει παλικάρι/κοπελιά με ύψος1m να πηγαίνει με bmw r1200gs λες και πηγαίνει με παπί"...:_unsure: Ακόμα κι αν εξαιρέσω πως αυτά δε με πείθουν λόγω του ότικάποιος μπορεί να οδηγεί από τα 5 του και γι αυτό να έχει τέτοια εξοικείωση ή ότι μπορεί να κάνει enduro/moto-cross και να έχει άριστη αίσθηση ισορροπίας εγώ προσωπικά θεωρώ πρωτεύων το θέμα της ασφάλειας της σιγουριάς αν όχι και των 2 ποδιών στο έδαφος τουλάχιστον το 1 αλλά σίγουρο αυτό το 1. Κι αυτό γιατί η μηχανή δεν είναι μόνο για ταξίδια αλλά και για σταμάτημα σε κάποια ανηφόρα/κατηφόρα, σε βρεγμένο γλιστερό οδόστρωμα και για όπισθεν σε παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα. 

Να ξεκαθαρίσω πως δεν έχω ακόμη δική μου μοτοσυκλέτα αλλά ψάχνω για τη κατάλληλη πρώτη μου. Οπότε αυτές είναισκέψεις και προβληματισμοί ενός 29χρονου νέου που θα ήθελε τα φώτα σας αν είναι δυνατόν!

Να έχετε μια όμορφη Κυριακή και πάντα όρθιοι! :biggrin:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Καλημερα.

Θα χρειαστει να μας πεις ποσο χρημα διαθετεις σχετικα με αγορα μοτο/εξοπλισμος αν υπαρχει.

Επίσης, πες μας και ποιες μοτό σου αρεσουν οπτικά, ωστε να εχουμε εναν μπούσουλα να σου κανουμε προτασεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Ανδρικο (85Kgcc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Καλημερα!

Λεω να φτασω μεχρι τα 10.000 ευρω. Επισης θα ηθελα να αποφυγω παπια και Scooters λογω γουστου.:_unsure:

Επισης, αν εχετε να προσθεσετε καποια σκεψη σχετικα με το θεμα υψος αναβατη/μοτοσυσκλετας γενικα, παρακαλω ελευθερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6N (650cc) Loreal MT09

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Με 10χιλ παιρνεις τη μηχανη του μπατμαν. Πρωτάρης καλύτερα μια γυμνη με abs μεταχειρισμένη με μαξ 4 ίσως και 2.5 3 χιλιαρικα εισαι πολυ οκ.

ER6N ER6F, SV650, Monster με τα + - του και κυριως mt07. μπορεις να δεις και τα νεα γυμνα 300ρια αν θες κατι ακομα πιο ηπιο.

Υποψην τις παραπάνω μηχανες, οι "γρήγοροι" τις θεωρούν ξενέρωτες και παπουδίστικες ασχέτως αν έχουν το 0-100 σε κάτω απο 4 δευτερόλεπτα και τα 150 σε 7. 

Εμπειρικά όμως αν εχεις την ευκαιρία ανέβα και σε κάποια τουρινκ σουπερμοτο κλπ να δεις τι θα πει βαρος /υψος σε ακινησία όπισθεν κλπ.

Προσωπικά στο 1,68 σε ψηλούτσικο μηχανάκι τύπου drz πατάς αλλά για όπισθεν πρέπει να κατέβεις. Σε μπέβερλυ που θεωρείται χαμηλό, αλλά κανείς δε λέει για τη φαρδιά σέλα πάλι θέλει ζογκλερικά. Το ερ6ν ή γενικά τα γυμνά είναι η λύση σου.

Εκτος αν είσαι χαρλεας που  είναι πιο χαμηλές και απο παπί και πρέπει να κάνεις deep squat για να κάτσεις.

Τροποποιήθηκε από τον tasos polymeneas
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Ανδρικο (85Kgcc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος tasos polymeneas έγραψε:

Σε μπέβερλυ που θεωρείται χαμηλό, αλλά κανείς δε λέει για τη φαρδιά σέλα πάλι θέλει ζογκλερικά.

Πολυ σημαντικο θεμα και αυτο φιλε μου! Αυτο που στα αγγλικα λεγεται inseam και ειναι το ανοιγμα στον καβαλο σε σχεση με το υψος των ποδιων ειναι πιο σημαντικος παραγοντας απο το ολικο ανθρωπινο υψος πιστευω...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xj6n (600cc) mt revenge

Δημοσιεύτηκε

παρε το xj6n με abs το εχω εγω αν και ειμαι πανω απο 1,80 δεν θα χεις ουτε εσυ προβλημα με το υψος σου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Αν αφησουμε το υψος στην ακρη,ποια θα ηταν τα μηχανακια που θα ζηλευες να εχεις στο γκαραζ σου?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Ανδρικο (85Kgcc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Antreasss Θα το ψαξω το xj6n να ανεβω και να δω.

GeorStrat Το να αφησω το θεμα του υψους στην ακρη το βλεπω δυσκολο. Και αυτο επηρεαζει και την απαντηση μου στην ερωτηση σου. Με αυτο εννοω πως θα ηθελα να εχω στο γκαραζ μου ενα On-Off λογω του οτι μου αρεσουν τα ταξιδια και θα τη χρησιμοποιουσα και καθε μερα αλλα πολυ δυσκολα θα τα καταφερνα. Θα ηθελα να εχω μια μηχανη που να συμβιωνω απροβληματιστα μαζι της και οχι να περασω 2 χρονια εξοικιωσης μεχρι να μην αγχωνομαι να τη καβαλαω. Αρα μπορω/θελω να κινηθω σε cruisers, naked ή και σε καποια χαμηλά supersport.

Γενικά όμως το θέμα (υψος αναβατη/μηχανης) δε ξέρω αν έχει να κάνει μόνο μ εμένα ή αν προβληματίζει κι άλλους...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

AX 1

NX 250

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki er-5 Laverda sf750 (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν θα σου πω ποιο μηχανακι να παρεις γιατι αυτο ειναι θεμα γουστου.Ομως οποιο και να παρεις να κοιταξεις να μπορεις να πατας κατω καθημενος στη σελλα ,και με τα δυο ποδια,και με ΟΛΟ το πελμα και οχι με τα ακροδακτυλα των ποδιων.Επισης αν δεν ειχες μεχρι τωρα  καμμια επαφη με τον χωρο της μοτοσυκλετας και ειναι η πρωτη σου μηχανη, αποφυγε κατι μεγαλυτερο απο 250 κυβικα,και πανω απο 130 κιλα βαρους.Υπολογισε οτι, οτι και να κανεις σαν πρωτοπειρος καποια στιγμη ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ γι αυτο προσπαθησε η πτωση να σου στοιχισει τα λιγωτερα σε υγεια και σε χρημα.ΧΑΜΗΛΟ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΜΗΧΑΝΑΚΙ για αρχη.

Τροποποιήθηκε από τον panavour
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα σου πω την δική μου εμπειρία αφού και εγώ ανήκω στην κατηγορία ύψους "τάπας".
(Είμαι λίγο πιο ψηλός από εσένα, αλλά μ' αρέσουν κυρίως τα ψηλό-φτερα, οπότε στα ίδια ερχόμαστε).

Εκτός από το ύψος και το πλάτος της σέλας σημαντικός παράγοντας είναι και το βάρος της μηχανής. (Και η κατανομή αυτού).

Άλλο ένα εντουράκι της τάξης των 100 κιλών και άλλο ένα ss ή ένα γυμνό των 200, για να μην πάω πιο πάνω.

Τρία σημεία στήριξης, δύο από τις ρόδες και ένα από το ένα πόδι σου, είναι αρκετά για να κάνεις το 90% των πραγμάτων που απαιτούνται.
Το ξεπαρκάρισμα σε ανηφόρα αναγκαστικά κατεβαίνεις το κάνεις και ανεβαίνεις για να φύγεις.
(Το ίδιο θα χρειαστεί να κάνεις ακόμα και αν πατάνε και τα δυο σου πόδια και το μηχανάκι είναι βαρύ, όσο και αν έχεις γυμνάσει τετρακέφαλους και οπίσθιους μηριαίους).

Άλλο σύνηθες πρόβλημα είναι η αναστροφή ( U turn) σε ανηφόρα - κατηφόρα, αν κάνεις λάθος και χρειαστεί να βάλεις πόδι κάτω, δεν είναι σίγουρο ότι το πόδι (ένα γαρ) θα αντέξει το βάρος, οπότε ακολουθεί πτώση με μικρή ταχύτητα, σχεδόν στατική, με ότι συνεπάγεται αυτό.

Το ΑΧ-, ΝΧ που προτείνει ο @innova 04 (στην ουσία μιλάμε για το ίδιο σχεδόν μηχανάκι), ήταν πολύ εύκολο για αρχάριο και κοντό αναβάτη, το είχα οπότε μιλάω από προσωπική πείρα.
Αλλά και σε φίλη (στο ίδιο ύψος...χμ και κιλά απ' ότι θυμάμαι)  που το πούλησα δεν μου ανέφερε ποτέ κάποια δυσκολία στο χειρισμό.
Βέβαια είναι πολύ άσχημο μηχανάκι. (Τόσο άσχημο που μπορείς να το πεις και "όμορφο").

Εγώ λέω δες την γενική κατηγορία που σου αρέσει (motard, enduro, ss, naked) και μετά ξεκίνα να ψάχνεις από εκεί το πιο βολικό.

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Αν σου αρεσει η καπως ιδιαιτερη εμφανιση του και επειδη σου αρεσουν τα on-off ριξε μια ματια στο f700gs,χωρις να παρεξηγηθει αυτο που θα πω,προτεινεται για χρηση και για γυναικες που κατα κυριο λογο εχουν μικροτερο υψος και δυναμεις απο εναν αντρα.

75 αλογα για να κινηθεις ικανοποιητικα παντου,χαμηλο υψος σελας και μικρο (για την κατηγορια) βαρος

8201049B3017061100100.jpg

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Ανδρικο (85Kgcc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά καλημέρα!

Συγγνώμη για την αποχή αλλά έλειπα σε ταξίδι εκτός Ελλάδος και ήταν δύσκολο να παρακολουθήσω τη συζήτηση λόγω δουλειάς. Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!
@Canardo ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες. Έτσι κάπως τα σκέφτομαι τα πράγματα κι εγώ.
@GeorStrat Όσο αφορά το BMW F700/750GS το έχω στα υπόψιν μιας και νομίζω είναι ότι πιο κοντά σε αυτό που αναζητώ νομίζω. 

Άλλες επιλογές που θα εξετάσω (αντιπροσωπίες και καβάλημα για να δω τον κόσμο από εκεί πάνω αν τον φτάνω καλά:blush:) μετά απόψάξιμο που έκανα είναι BMW RnineT (αν και πρεπει να πουλησω και κανενα νεφρο μαζι με το μπατζετ για να το παρω), Ducati monster 797/821, Κawasaki ninja 650, Harley Davidson v-rod και συνεχίζουμε μπας και μεγαλώσει η λίστα.

Αν κάποιος ζει στο ίδιο περίπου υψόμετρο (1.65m από τη θάλασσα την τύχη μου μέσα) μ' εμένα παρακαλώ ας ενημερώσει για ό,τι μπορεί να φανεί χρήσιμο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Wave (110cc) AGV K-3 SV Kawasaki Z (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Το ξέρεις ότι υπάρχουν λύσεις στην αγορά που "κατεβάζουν" τη μοτό 2-3-4 πόντους, έτσι ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Ανδρικο (85Kgcc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος gerokost έγραψε:

Το ξέρεις ότι υπάρχουν λύσεις στην αγορά που "κατεβάζουν" τη μοτό 2-3-4 πόντους, έτσι ?

Το ξερω και απο αυτες θα εξεταζα μονο τη χαμηλη aftermarket σελα και οχι πειραγμα σε αναρτησεις ή σε λυσεις τυπου να βαζεις "λαμακια" κλπ για τους γνωστους λογους (αλλαγη γεωμετριας και κατα συνεπεια συμπεριφορας της μηχανης)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Wave (110cc) AGV K-3 SV Kawasaki Z (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος Μητσος έγραψε:

Το ξερω και απο αυτες θα εξεταζα μονο τη χαμηλη aftermarket σελα και οχι πειραγμα σε αναρτησεις ή σε λυσεις τυπου να βαζεις "λαμακια" κλπ για τους γνωστους λογους (αλλαγη γεωμετριας και κατα συνεπεια συμπεριφορας της μηχανης)

Τσέκαρε και το παρακάτω video :

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Κάτι ακόμα που ξέχασα είναι ο συνεπιβάτης.
Πόσο συχνά θα είσαι δικάβαλος και πόσο άμπαλη (άμπαλος) θα είναι;
Αν δεν πατάς καλά και ο άλλος είναι βαρύς, άπειρος και άτσαλος (ένα απ' όλα ή και όλα μαζι) ...μπουμ

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha ΜΤ09 SR (847cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 λεπτά, το μέλος Canardo έγραψε:

Κάτι ακόμα που ξέχασα είναι ο συνεπιβάτης.
Πόσο συχνά θα είσαι δικάβαλος και πόσο άμπαλη (άμπαλος) θα είναι;
Αν δεν πατάς καλά και ο άλλος είναι βαρύς, άπειρος και άτσαλος (ένα απ' όλα ή και όλα μαζι) ...μπουμ

 

Πολυ σωστη κουβεντα. Ειμαι 1,90 και με ασχετο ατομο πισω κοντεψα να ριξω τη μηχανη σε on-off (NX 650) οπου πατουσα φυσικα και με τα δυο, απλα οχι με ολο το πελμα.

 

Θα συμφωνησω με το σχολιο του panavour, ως νεος αναβατης κοιτα να παρεις κατι ελαφρυ. Θα εισαι που θα εισαι ασχετος, μην κανεις κι αλλο δυσκολη τη ζωη σου. Το λεω και απο προσωπικη εμπειρια, το μηχανακι που ανεφερα ηταν το πρωτο μου και τελικα το μετανιωσα που δεν πηρα κατι πιο μαζεμενο για αρχη. Τζαμπα παιδευομουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Ανδρικο (85Kgcc) Αλλος

Δημοσιεύτηκε

Καλη συμβουλη οντως, αλλα σπανιως θα ειμαι δικαβαλος... Και οσο για το βαρος ισως εχετε δικιο. Θα το κοιταξω στα test-ride προσεχως...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα