Chris1981

Κόστος αναλωσίμων για τη Suzuki SV650A

29 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki SV650A (650cc) HJC IS-17

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Γεια σας και πάλι σύντροχοι! Έπειτα από 12.000χλμ έγινε το 3ο στη σειρά σέρβις της αγαπημένης μου, στο συνεργείο της αντιπροσωπίας της Suzuki. Αλλάχτηκαν τα λάδια 3Lt, το φίλτρο λαδιού, τα 4 μπουζί, το φίλτρο αέρα αλλά και η ροδέλα της τάπας λαδιού. Το κόστος μαζί με τα εργατικά βγήκε στα 177Euro!!! Τα ανταλλακτικά κόστισαν 103euro και τα εργατικά 74euro! Οκ θα μου πείτε πολλοί! Μηχανή είναι και όχι παπάκι! Αλλά το ποσό μου φάνηκε αρκετά μεγάλο! Πείτε μου τη γνώμη σας πόσα δίνετε σε αυτό το σέρβις σε άλλα συνεργεία, για να πάρω μια ιδέα μήπως και στο μέλλον γλιτώσω κάτι! Το επόμενο σέρβις που είναι στα 18.000χλμ αλλάζονται μόνο τα λάδια και το φίλτρο λαδιού με κόστος 60Euro, και στο μεγάλο σέρβις που είναι στα 24.000Χλμ γίνονται όλα τα παραπάνω μαζί με τη ρύθμιση των βαλβίδων με κόστος 220Euro όπως με ενημέρωσαν. Θα ήθελα να σημειώσω πως στα 6.000χλμ άλλαξα τα τακάκια του πίσω φρένου μαζί με τα λάδια και το φίλτρο λαδιού, επειδή με ενημέρωσαν πως δεν θα έβγαζαν πάνω από 800-1000χλμ ακόμα. Μου φάνηκε πολύ νωρίς αλλά τα άλλαξα προληπτικά, κάτι που ανέβασε πάρα πολύ το κόστος του σέρβις! Τόσο εύκολα τρώγονται τα τακάκια; Επίσης στα 6.000χλμ επειδή ήμουν μπροστά, τους είπα να μου λιπάνουν και να μου ρυθμίσουν για πρώτη φορά την αλυσίδα, αλλά αυτή τη φορά δεν ήμουν μπροστά και ξέχασα να τους το πω όταν πήγα να την παραλάβω, επειδή θεώρησα πως το είδαν οι ίδιοι πως χρειάζεται ρύθμιση.  Πρέπει οπωσδήποτε να ξαναπεράσω και να τους το πω! Λάθος τους που κάτι τόσο απλό σε αυτά τα χλμ δεν το τσέκαραν οι ίδιοι από μόνοι τους! Το συνεργείο που πηγαίνω το Modenas και είναι εξουσιοδοτημένο του Γκοργκολή, ο άνθρωπος που κάνει το σέρβις είναι ψείρας και ελέγχει τα πάντα από μόνος του χωρίς να του το πω, και αν χρειάζεται κάτι αλλαγή μου το λέει ο ίδιος.

Τροποποιήθηκε από τον Chris1981

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Cbr 600 f4i Mt blade sv BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αν το πηγαίνεις σε αντιπροσωπία και τα ανταλλακτικά είναι τα εργοστασιακά, τότε το κόστος είναι λογικό. Όσο για το λάδωμα της αλυσίδας, καλύτερα να το κάνεις εσύ να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. 

Τροποποιήθηκε από τον DIAMAPA

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αρχικά το SV V2 δεν είναι; 2 μπουζί δεν έχει; 3 λίτρα λάδι χοντρικά 40 ευρώ, μπουζί (αν όντως ειναι 4) 30 ευρώ, φίλτρο λαδιού 20 ευρώ και φίλτρο αέρα 25 ευρώ. ~100 πες για αναλώσιμα (με φουσκωμένες imo τιμές). 80 ευρώ εργασία για τα παραπάνω το θεωρώ λιγάκι too much (με βάση τις δικές μου εμπειρίες).

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Αρχικά το SV V2 δεν είναι; 2 μπουζί δεν έχει; 3 λίτρα λάδι χοντρικά 40 ευρώ, μπουζί (αν όντως ειναι 4) 30 ευρώ, φίλτρο λαδιού 20 ευρώ και φίλτρο αέρα 25 ευρώ. ~100 πες για αναλώσιμα (με φουσκωμένες imo τιμές). 80 ευρώ εργασία για τα παραπάνω το θεωρώ λιγάκι too much (με βάση το τις δικές μου εμπειρίες).

Ο συγκεκριμένος κινητήρας της suzuki φοράει 2 μπουζί ανά κύλινδρο για καλύτερη καύση . 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki SV650A (650cc) HJC IS-17

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το πηγαίνω στην αντιπροσωπία και μου βάζουν τα γνήσια ανταλλακτικά. Το λάδωμα της αλυσίδας το κάνω και μόνος μου, κάθε 500-1000χλμ, αλλά τη ρύθμιση δεν το ρυσκάρω γιατί δεν ξέρω πόσο πρέπει να σφίξω τον άξονα. Δεν είναι παπάκι που το κάνω μόνος μου! Επίσης τα ανταλλακτικά μου κόστισαν 103euro (32 λάδια, 9, φίλτρο λαδιού, 1,7 ροδέλα, 41 μπουζί, 19, φίλτρο αέρα) και η εργασία 74euro.

Τροποποιήθηκε από τον Chris1981

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Τακάκια στις 6000;;; Πώς γκένεν ατό;

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Cbr 600 f4i Mt blade sv BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλά κάνεις και δε πειράζεις τον άξονα, αλλά μπορείς να τσεκάρεις τουλάχιστον αν θέλει σφίξιμο η αλυσίδα ή όχι. Αν χρειάζεται πας και συνήθως στο κάνουν επιτόπου. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki SV650A (650cc) HJC IS-17

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εμένα μου είπαν πως χρειάζονται αλλαγή, αν και είδα πως είχαν ψωμί ακόμα. Αλλά το έκανα για προληπτικούς λόγους. Επίσης στα 6.000χλμ που άλλαξα τα πίσω, μου είπαν πως λίγο μετά τα 12.000 να κοιτάξουμε και τα μπροστινά! Μήπως τα μαμά τα τακάκια τρώγονται πιο εύκολα;

Η αλυσίδα ρυθμίστηκε στα 6.000 και νομίζω πως κάθε 6.000 που είναι και το σέρβις θα χρειάζεται ρύθμισμα. Πάντως παίζει αρκετά, επειδή και στο πάνω μέρος, ακουμπάει σχεδόν το ψαλίδι.

Τροποποιήθηκε από τον Chris1981

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Φιλική συμβουλή, άμα θες γνήσια ανταλλακτικά να τα αγοράζεις μόνος σου . Με το να τα αφήνεις στην κρίση της αντιπροσωπείας, κακό στο πορτοφόλι σου κάνεις (και μπορεί κάποια να μην είναι καν γνήσια).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Για αντιπροσωπεια θεωρω οτι οι τιμες ειναι φυσιολογικες,ας μην ξεχναμε οτι τα συνεργεια εκει δεν ειναι οπως τα συνεργεια που ξερουμε....εδω παιζουν εργατοωρες.

Βεβαια οι τιμες αυτες ειναι τσιμπημενες για την δουλεια που κανουν αλλα....ειναι ενα αναγκαιο κακο για οσο υπαρχει η εγγυηση.

Την επομενη φορα,παρε μονος σου το λαδι που θες,ενα φιλτρο αερα aftermarket που πλενεται και τοποθετειται ξανα και πηγαινε τους τα,για τακακια επειδη "χτυπανε' ολες οι αντιπροσωπειες καλυτερα να τα αλλαξεις εξω σε οποιο συνεργειο εμπιστευεσαι.

Το σερβις των 10κ στο δικο μου κοστιζει 190-200 με λαδια,φιλτρα,υγρα φρενων συμφωνα με τον τιμοκαταλογο.

Το sv απαιτει αλλγη λαδιων καθε 6κ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tenere κούτσκο (250cc) HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν τοποθετηθούν after market ανταλλακτικά δεν χάνεται η εγγύηση?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Για το φιλτρο αερα που το ξερω συγκεκριμενα απο πολλους και για λαδια της αρεσκειας μας (με την προυποθεση οτι καλυπτουν τις απαιτησεις της μοτοσυκλετας) δεν υπαρχει κανενα θεμα.

Απ τα συνεργεια τουλαχιστον....γιατι αν καπου,καποτε συμβει τιποτα και στα μασανε οι χαρτογιακαδες λογω ενος φιλτρου αερα που ηταν aftermarket και μαλιστα καλυτερο απο αποψης φιλτραρισματος απο το μαμα,τοτε δεν γνωριζω.

Οποιος καει με το χυλο φυσασει και το γιαουρτι ε?:laugh:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

 και για την αλυσιδα, κατεβαζεις το ,μανουαλ και κανεις ακριβως οτι λεει . Δεν ειναι επιστημη. Γιατι πολυ χειροτερα θα παθεις αν χτυπαει στο ψαλιδι οπως λες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

πριν 50 λεπτά, το μέλος kpapageo έγραψε:

Αν τοποθετηθούν after market ανταλλακτικά δεν χάνεται η εγγύηση?

στο βιβλιο της εγγυησης γραφει για ολα "...ή αντιστοιχων προδιαγραφων" οποτε επισημως η εγγυηση δεν χανεται.

Στην πραξη μπορει βεβαια να σου πουν οτι τους χρωστας και λεφτα και ευχαριστω να λες γιατι εισαι και καγκουρας κι οτι δεν σου αξιζει ουτε μοτερ για μπλεντερ που εβαλες hiflo φιλτρο αερα Χανιμπαλ...

εχεις ακουσει αναλογα παραδειγματα πιστευω... :tooth:

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Tenere κούτσκο (250cc) HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Οποιος καει με το χυλο φυσασει και το γιαουρτι ε?:laugh:

 

πριν 57 λεπτά, το μέλος Χ έγραψε:

εχεις ακουσει αναλογα παραδειγματα πιστευω... :tooth:

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείτε :_whistling: :tooth:

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki SV650A (650cc) HJC IS-17

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 ώρες, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Για αντιπροσωπεια θεωρω οτι οι τιμες ειναι φυσιολογικες,ας μην ξεχναμε οτι τα συνεργεια εκει δεν ειναι οπως τα συνεργεια που ξερουμε....εδω παιζουν εργατοωρες.

Βεβαια οι τιμες αυτες ειναι τσιμπημενες για την δουλεια που κανουν αλλα....ειναι ενα αναγκαιο κακο για οσο υπαρχει η εγγυηση.

Την επομενη φορα,παρε μονος σου το λαδι που θες,ενα φιλτρο αερα aftermarket που πλενεται και τοποθετειται ξανα και πηγαινε τους τα,για τακακια επειδη "χτυπανε' ολες οι αντιπροσωπειες καλυτερα να τα αλλαξεις εξω σε οποιο συνεργειο εμπιστευεσαι.

Το σερβις των 10κ στο δικο μου κοστιζει 190-200 με λαδια,φιλτρα,υγρα φρενων συμφωνα με τον τιμοκαταλογο.

Το sv απαιτει αλλγη λαδιων καθε 6κ?

Το πρόβλημα δεν είναι το κόστος των αναλωσίμων! Τσέκαρα είδη τιμές με άλλες μάρκες από τα γνήσια που μου βάλανε, και η διαφορά είναι πολύ μικρή! Συνολικά περίπου 10euro διαφορά δηλαδή! Αντί 103 που με χρέωσαν θα πλήρωνα 93! Κανένα ουσιαστικό κέρδος δηλαδή. Το κόστος όμως των εργατικών είναι όντως μεγάλο! Ναι η καλή μου ζητάει αλλαγή λαδιών ανά 6.000χλμ ΑΛΛΑ μπορεί να γίνει άνετα και κάθε 12.000χλμ όπως ήδη με ενημέρωσαν και στην αντιπροσωπία, όπως και η αλλαγή του φίλτρου λαδιού, όπως αναγράφεται και στο manual για την Ευρώπη και την Ωκεανία ανά 12.000χλμ, ενώ για τις υπόλοιπες χώρες ανά 6.000χλμ. Εγώ για να εχω το κεφάλι μου ήσυχο θα αλλάζω το λάδι και το φίλτρο λαδιού πάντα ανά 6.000χλμ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

Συγγνώμη αλλά μου φαίνεται κάπως τρελό αυτό . Η αλλαγή λαδιών μπορείς να την πας και λίγο παραπίσω ΑΝΑΛΟΓΩΣ την χρήση. Όταν λέμε παραπίσω όμως μιλάμε για 1.000 MAX 2.000.

Να τραβήξεις 6.000 παραπίσω είναι το λιγότερο χαζό για εμένα .  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Στις περισσότερες  αντιπροσωπειες η εργασια ανα ειδος χρεώνεται  ξεχωριστα. 

 Πχ.  Η εργατοωρα ειναι 35 ευρώ. 

Δυο σεναρια παιζουν

Ή  λενε πχ...  Για το service χρειαστηκε 2,5 ωρες....  Αρα ειναι 35€χ2,5 ωρες. 

Ή...  Αλλαγη λαδιων 15 λεπτα 

Αλλαγη φιλτρου 30 λεπτα 

Κλπ κλπ οποτε τα συμψηφιζουν και βγαινει η συνολικη εργασια...  

 

 Επιγραμματικα θελω πω πως δεν είναι  σαν το απλο συνεργειο της περιοχης που σου λεει. 

"για να σου κανω σερβις  θα σου παρω πχ 45 ευρω εργασια + τα ανταλλακτικα."..,  αρα ειτε τελειωσει το σερβις σε 1 ωρα ειτε σε 4 εσυ θα πληρωσεις 45...

Στην αντιπροσωπεια ειναι στανταρ τιμες

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

Την 6/9/2018 at 9:59 ΜΜ, το μέλος Chris1981 έγραψε:

Γεια σας και πάλι σύντροχοι! Έπειτα από 12.000χλμ έγινε το 3ο στη σειρά σέρβις της αγαπημένης μου, στο συνεργείο της αντιπροσωπίας της Suzuki. Αλλάχτηκαν τα λάδια 3Lt, το φίλτρο λαδιού, τα 4 μπουζί, το φίλτρο αέρα αλλά και η ροδέλα της τάπας λαδιού. Το κόστος μαζί με τα εργατικά βγήκε στα 177Euro!!! Τα ανταλλακτικά κόστισαν 103euro και τα εργατικά 74euro! Οκ θα μου πείτε πολλοί! Μηχανή είναι και όχι παπάκι! Αλλά το ποσό μου φάνηκε αρκετά μεγάλο! Πείτε μου τη γνώμη σας πόσα δίνετε σε αυτό το σέρβις σε άλλα συνεργεία, για να πάρω μια ιδέα μήπως και στο μέλλον γλιτώσω κάτι! Το επόμενο σέρβις που είναι στα 18.000χλμ αλλάζονται μόνο τα λάδια και το φίλτρο λαδιού με κόστος 60Euro, και στο μεγάλο σέρβις που είναι στα 24.000Χλμ γίνονται όλα τα παραπάνω μαζί με τη ρύθμιση των βαλβίδων με κόστος 220Euro όπως με ενημέρωσαν. Θα ήθελα να σημειώσω πως στα 6.000χλμ άλλαξα τα τακάκια του πίσω φρένου μαζί με τα λάδια και το φίλτρο λαδιού, επειδή με ενημέρωσαν πως δεν θα έβγαζαν πάνω από 800-1000χλμ ακόμα. Μου φάνηκε πολύ νωρίς αλλά τα άλλαξα προληπτικά, κάτι που ανέβασε πάρα πολύ το κόστος του σέρβις! Τόσο εύκολα τρώγονται τα τακάκια; Επίσης στα 6.000χλμ επειδή ήμουν μπροστά, τους είπα να μου λιπάνουν και να μου ρυθμίσουν για πρώτη φορά την αλυσίδα, αλλά αυτή τη φορά δεν ήμουν μπροστά και ξέχασα να τους το πω όταν πήγα να την παραλάβω, επειδή θεώρησα πως το είδαν οι ίδιοι πως χρειάζεται ρύθμιση.  Πρέπει οπωσδήποτε να ξαναπεράσω και να τους το πω! Λάθος τους που κάτι τόσο απλό σε αυτά τα χλμ δεν το τσέκαραν οι ίδιοι από μόνοι τους! Το συνεργείο που πηγαίνω το Modenas και είναι εξουσιοδοτημένο του Γκοργκολή, ο άνθρωπος που κάνει το σέρβις είναι ψείρας και ελέγχει τα πάντα από μόνος του χωρίς να του το πω, και αν χρειάζεται κάτι αλλαγή μου το λέει ο ίδιος.

την επομενη φορα πηγαινε σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο suzuki, το ιδιο και το αυτο, με φθηνοτερα εργατικα!

τακακια πισω σε 6κ χλμ? φρεναριστος πηγαινες ολη μερα? 15-18κ βγαζω σε ss (εχω 50κ και τα εχω αλλαξει 3 φορες).

αλυσιδα τη λυπαινεις μονος σου και οχι καθε 6κ χλμ (ελεγχο λυπανση καθε 500χλμ κατα τη γνωμη μου).

τα ανταλλακτικα πανω κατω τοσο κοστιζουν. ποσα λιτρα λαδι παιρνει και ποσα μπουζι εχει (δες τυπο μπουζι στο μανιουαλ και γκουγκλαρε να δεις τιμη)?

καλο ημισυνθετικο λαδι κοστιζει 10-12Ε/λιτρο και 8-10Ε το φιλτρο λαδιου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki SV650A (650cc) HJC IS-17

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Επειδή μάλλον χρειάζομαι τακάκια μπροστά, θα ήθελα τη συμβουλή σας, επειδή σκέφτομαι να μην βάλω τα ίδια αλλά μεταλλικά. Από το παρακάτω άρθρο συμπέρανα πως τα ημιμεταλλικά τακάκια είναι ίσως η καλύτερη επιλογή.

https://mototriti.gr/motoaccessories/news/data/analwsima/Takakia-Ksereis-apo-frena_121690.asp

Τροποποιήθηκε από τον Chris1981

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb (1300cc) schuberth c3 MV Agusta

Δημοσιεύτηκε

Την 4/3/2019 at 11:51 ΜΜ, το μέλος Chris1981 έγραψε:

Επειδή μάλλον χρειάζομαι τακάκια μπροστά, θα ήθελα τη συμβουλή σας, επειδή σκέφτομαι να μην βάλω τα ίδια αλλά μεταλλικά. Από το παρακάτω άρθρο συμπέρανα πως τα ημιμεταλλικά τακάκια είναι ίσως η καλύτερη επιλογή.

https://mototriti.gr/motoaccessories/news/data/analwsima/Takakia-Ksereis-apo-frena_121690.asp

η γνώμη μου είναι να μη βάλεις μεταλλικα, αλλα μονο οργανικα. πιο αθόρυβο, δεν τρώει τον δίσκο, πιο φτηνα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Cbr 600 f4i Mt blade sv BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 7/3/2019 at 6:53 ΜΜ, το μέλος getsim andreas έγραψε:

η γνώμη μου είναι να μη βάλεις μεταλλικα, αλλα μονο οργανικα. πιο αθόρυβο, δεν τρώει τον δίσκο, πιο φτηνα.

Δεν σταματάς επίσης!! 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb (1300cc) schuberth c3 MV Agusta

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 11 ώρες, το μέλος DIAMAPA έγραψε:

Δεν σταματάς επίσης!! 

ειπα να μην τον τρομαξω, στο δικο μου cb1300 μια φορα εβαλα και στα πρωτα 50 χιλ.τα εβγαλα και ξαναεβαλα τα παλια μεχρι να παρω αλλα. και οι δισκοι φυσικα εγειναν μελιτζανα,

οποιος τα θελει τα εχω και τα χαριζω.

Τροποποιήθηκε από τον getsim andreas

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν σταματάς με τα οργανικά - και εχει δίκιο - εννοεί βρε:laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 51 λεπτά, το μέλος getsim andreas έγραψε:

ειπα να μην τον τρομαξω, στο δικο μου cb1300 μια φορα εβαλα και στα πρωτα 50 χιλ.τα εβγαλα και ξαναεβαλα τα παλια μεχρι να παρω αλλα. και οι δισκοι φυσικα εγειναν μελιτζανα,

οποιος τα θελει τα εχω και τα χαριζω.

Ποια στο έκαναν αυτό , μάρκα, μοντέλο, κωδικός;

Την 4/3/2019 at 11:51 ΜΜ, το μέλος Chris1981 έγραψε:

Επειδή μάλλον χρειάζομαι τακάκια μπροστά, θα ήθελα τη συμβουλή σας, επειδή σκέφτομαι να μην βάλω τα ίδια αλλά μεταλλικά. Από το παρακάτω άρθρο συμπέρανα πως τα ημιμεταλλικά τακάκια είναι ίσως η καλύτερη επιλογή.

https://mototriti.gr/motoaccessories/news/data/analwsima/Takakia-Ksereis-apo-frena_121690.asp

Βάζω μεταλικά (sintered) σε όλες μου τις μηχανές, όλα τα χρόνια που τις έχω. Καμία δεν παρουσίασε ποτέ προβλήματα πρόωρης φθοράς και το φρενάρισμα είναι πολύ καλό, και σε δύναμη και σε αίσθηση.

Συγκεκριμένα βάζω σε EBC την πάστα HH (double H) και σε Carbon Loraine τα SBK sintered.

Βάλτα άφοβα, θα δεις μεγάλη διαφορά σε φρενάρισμα.

Μην ξεχνάς ποτέ ότι το φρενάρισμα έχει τρεις παράγοντες που το συντελούν, φρένο, ανάρτηση, λάστιχο. Όσο καλές και καθαρές δαγκάνες με τα καλύτερα υγρά και τακάκια να έχεις, άμα οι άλλοι δυο παράγοντες δεν ανταποκρίνονται, δεν θα έχεις το σωστό φρενάρισμα που θα έπρεπε να έχεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα