Canardo

Entry Level - Φθηνό εντουράκι

53 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ψάχνομαι για ένα entry level εντουράκι για να αρχίσω να πατάω λίγο χώμα.

Προαπαιτούμενα:

Δεν θέλω να διαθέσω για το μηχανάκι πάνω από 1000€ (1500€ σε εξαιρετική περίπτωση).
Άρα κοιτάω κυρίως στα 90's. (Άσε που τα γουστάρω τέρματα τα εντουράκια αυτής της εποχής)

Το θέλω για δεύτερο και χρήση (σχεδόν) αποκλειστικά στο χώμα τα ΣΚ.

Θέλω να μάθω πάνω του, να μην το λυπηθώ.

Να είναι φιλικό σε αρχάριο.

Να είναι οικονομικό στη συντήρηση και να μπορώ να κάνω το μεγαλύτερο ποσοστό εργασιών μόνος μου.

Να υπάρχει αφθονία ανταλλακτικών (τόσο μαμά όσο και after market).

Δεν βιάζομαι να κάνω την αγορά, μπορώ να περιμένω και να βάλω ένα χωμάτινο στο κουλούρι και να ησυχάσω για λίγο καιρό.

Αυτά που βρίσκω με σειρά προτεραιότητας είναι:
Yamaha DT 200R

Yamaha WR 200R

Kawasaki KLX 300R

Kawasaki KDX 250R

(οι φωτό είναι ενδεικτικές).

Γνώμες για τα παραπάνω ή για κάτι άλλο.

Ποια είναι μια καλή τιμή περίπου για τα παραπάνω?

Τροποποιήθηκε από τον Canardo

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Πιστεύω τα DT 200/WR 200 ταιριάζουν γάντι στις ανάγκες σου. Με λίγο ψάξιμο και υπομονή πιστεύω ένα WR είναι ιδανικο γιατί είναι πιο σωστά στημένο από το DT για εντούρο. Κάτσε να το δουν και οι γνώστες να σου πουν τι να προσέξεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

+TTR 250, XR 250, DR 250, Διχρονα: Husqvarna WR 125, WRE 125

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Απ' ότι κατάλαβα δεν υπάρχουν και πολύ χωμάτινοι στο forum.:huh:

@CptAngel

TTR 250 δεν είναι κακό, πάμε σίγουρα πάνω από 1000€, κάποιο λένε ότι είναι λίγο βαρύ και ψόφιο σχετικά.

XR 250 πανάκριβα, τουλάχιστον ότι είναι σε μια αξιοπρεπή κατάσταση, ανταλλακτικά τα "μάμα" τουλάχιστον επίσης πανάκριβα.

DR 250 δεν έχω ιδέα, δεν το χω δει να πολυκυκλοφορεί, αν ξέρεις κάτι παραπάνω από ανταλλακτικά και πιθανά προβλήματα γράψε.

Τα Husky τα κοιτάζω αλλά γενικά πολύ λίγα παίζουν (ειδικά σε απόσταση βολής) και πάλι αυτό με ανησυχεί σε σχέση με ανταλλακτικά και τιμές τους.

Από την άλλη κοιτάω πιο πολύ δίχρονα για οικονομικότερη συντήρηση ή μήπως κάνω λάθος.

Επίσης πρέπει να βγάζει πινακίδα, τρέιλερ δεν υπάρχει.

και μια γνώμη για αυτά

DT
KDX
WRE

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγω θα κοιτουσα κανονικο εντουρο μηχανακι και -ντρεπομαι που το λεω- θα κοιτουσα καποιο EXC 125-200 χρονολογιες κοντα στο millennium. Θα πηγαινα σε ΚΤΜ μονο και μονο γιατι τα βουνα εχουν γινει πορτοκαλι οποτε αυξανεις τις πιθανοτητες να μπορεις να βρεις ανταλλακτικα κτλ. Σε αντιθεση με αλλους ευρωπαιους (husqy, gas gas, tm κτλ.) που μαλλον μου αρεσουν περισσοτερο, αλλα δεν ξερω τι παιζει απο ανταλλακτικα.

Τα xr-dr-klx κτλ. πληρωνεις το "premium" του "κανει και για παπι στην πολη", που εσενα δε σε νοιαζει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Μιας και δεν παίζουν πολλές απάντήσεις στο θέμα, κάνω μια προσπάθεια ακόμα...

@kalimera8764 βρε μια χαρά τα καθαρά, μια χαρά και τα KTM αλλά με τίποτα στο "χηνόμπαλο"!
Μιλάμε για τουλάχιστον τα διπλά.

Μετά τα καθαρά έχουν περισσότερες πιθανότητες να έχουν "βιαστεί" κατ' εξακολούθηση και δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι όλοι οι "εντουράδες" είναι συνεπείς στα service.

Ένα ψευδό-εντούρο από την άλλη μπορεί να μην έχει πατήσει παρά ελάχιστο βουνό και να κινήθηκε απλώς σε επαρχιώτικους χωματόδρομους (ίσως ούτε εκεί).

Επίσης το μηχανάκι μάλλον θα πρέπει να βγάζει πινακίδα, αφού τρέιλερ δεν υπάρχει.

Και από την άλλη αν δω ότι δεν με ψήνει η φάση ή ότι δεν έχω χρόνο, διώχνω υποθέτω πιο εύκολα ένα ψευδό-εντούρο παρά ένα καθαρό ή στην χειρότερη, το super-"μουρνταρεύω" (κοινώς το κάνω motard) και το κρατάω για την αστική παιδική χαρά (μτφ. urban playground).

Από περιέργεια κοιτούσα τα manual του DT και του WR, τα service intervals... καμία σχέση.
Φυσικά θα μου πεις το ένα είναι "πολιτικό" και το άλλο "αγωνιστικό" τι περίμενες.

Λοιπόν περιμένω για καμιά ευκαιρία ή βάζω κάνα λαστιχάκι πιο χωμάτινο και δοκιμάζω.
Στην τελική χάνω κάνα 200άρι και όχι ένα χιλιάρικο για άλλο μηχανάκι

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Κοιτα αμα δεις τι κανει αυτος ο τυπας με το dr 650 του θα δεις οτι θεωρητικα τουλαχιστον και με το klr κομπλε θα εισαι.
Στην πραξη βεβαια αλλαζουν πολλα :laugh:
Εχει δυο καναλια με πολλα τρελα βιντεο.
Σε καποια παει μαζι με μικρα καθαροαιμα νομιζω αλλα δεν τα βρισκω τωρα :crazy:

 

 

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

@CptAngel καλά τον έχω δει τον τύπο, "τρελοκομείο" και είναι όλο το παρεάκι ψιλό-μπαρμπάδια.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Μαχιμα μπαρμπαδια ομως :_rock-on:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

:punk:
 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Οι σκεψεις μου ειναι:

Το οτι ενα χωματινο μηχανακι εχει παει χωμα δεν ειναι κακο. π.χ. ενα διχρονο που τρωει περισσοτερη καταπονηση μοτερικα, σε πορεια 100 χιλιομετρων με σταθερο γκαζι ή στο μονοπατι?

Οταν ο μπαρμπας το εχει για παπι στο χωριο το προσεχει περισσοτερο απο τον εντουρα που θα θελει να ξερει οτι δε θελει να μεινει στη μεση του πουθενα απο {insert random βλαβη here}?

Τα πιο πολιτικα ονΟφφακια εχουν πιθανον πιο χαμηλη καταναλωση, μικροτερα διαστηματα σερβις κτλ. = Κανουν για περισσοτερες χρησεις = Μεγαλυτερο κοινο = less value for money.

Τα εντουρο μηχανακια βγαζουν πινακιδα.

Ο τυπος πανω με το dr ειναι πολυ πιο εμπειρος το πιο σημαντικο, το βιντεο ειναι μονταρισμενο και εχει φερει το μηχανακι οπως το θελει - δεν πηρε το "σαπακι" των 1000 οπως το ειχε παρατημενο ο προηγουμενος.

Το klr πιθανον να εχει πιο σκληρα πλαστικα που στην πρωτη πτωση μπορει να σπασουν. Δεν ειναι απαγορευτικο για κατι, απλα εχε το απλα κατα νου αν πας. Επισης εχε κατα νου οτι το klr που ηδη εχεις κανει απο ασφαλτο μεχρι βατο μονοπατακι ανετα. Απο εκει και περα ο,τι τραβαει η καρδια σου (πετυχα παρεα με τρελο τυπο που εχωσε gpz1100 σε κανονικη χωματινη διαδρομη με τους υπολοιπους να το τραβαμε και να το σπρωχνουμε να ανεβει. Προφανως το μετανιωσε και εβριζε μετα "γιατι δε του ειπαμε οτι ηταν ΤΟΣΟ δυσκολο", που εσπασε το μασκακι και στραβωσε το τιμονι...)

Θα σου προτεινα να πας σε ενα στεκι εντουραδων που μαζευονται πριν ξεκινησουν. Μπορει να βρεις ισως και ατομα να πας μια χαλαρη χωματοβολτα αρχικα να δεις πως ειναι και μπορει να κανετε και καμια τραμπα τα μηχανακια.

Δικα σου τα χρηματα - δικη σου αποφαση :)

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι οπως ειπα στην πραξη αλλαζει και προφανως ο τυπας στα βιντεο εχει τρελο skill.
Ομως περα απο το χιουμοριστικο της υποθεσης, με χωματινο λαστιχακι, μερικα φθηνα mods(φιλτροκουτι κτλπ. δε ξερω τι παιζει στο klr) και λιγη αγαπη στις αναρτησεις(ή αντικατασταση τους), μπορει να φτιαξει ενα build παρομοιο με το dr του τρελου και να παταει χωμα αξιοπρεπεστατα και διασκεδαστικα.
Υπαρχουν και step by step βιντεο για το dr και τις αλλαγες που του εγιναν.
Δε νομιζω οτι σκοπευει να μπει σε σκληροπυρινικα μονοπατια anyway.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Εάν βρεις πάντως wr πάρτο χθες,εάν είναι και σε κάποια Α κατάσταση.

Δεν θα σου λείψει τίποτα , στήσιμο,γκάζι κλπ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι όντως για σκληρά μονοπάτια προφανώς και δεν είμαι, γιατί είμαι άσχετος.
 

@kalimera8764 μάλλον έχεις δίκιο για τα περί χρήσης, συντηρήσεων και service, τελικά μπιλιά είναι όλα, τι θα σου κάτσει όπως σε οτιδήποτε μεταχειρισμένο.
Δεν είμαι σίγουρος ότι το WR και όχι το DT-WR βγάζει πινακίδα ως έχει.

Το KLR (το δικό μου) επειδή έχει στήσιμο motard (όσο μπορεί να έχει τέλος πάντων) οι αναρτήσεις είναι σκληρές, τα πλαστικά από την άλλη δεν φαίνονται να είναι σκληρά.

Ο βασικός προβληματισμός μου είναι ακριβώς αυτός, δεν θέλω να αρχίσω τα mods στο καθημερινό μου μέσο μεταφοράς και να δω ότι δεν δουλεύουν σε καθημερινή χρήση αλλά είναι μια χαρά για το χώμα, που θα πάω (αν θα πάω το ΣΚ).
Ο τυπάς με το DR μπορεί να έχει κάνα δυο μηχανάκια ακόμα ή αυτοκινητάκι για τη δουλειά του.

Anyway ίδωμεν, άμα βρω καμιά καλή αγγελία το συζητάμε...ή άμα δείτε εσείς σπρώξτε την προς τα εδώ...

@Ratamahatta

αυτά τα δύο κοιτάω που είναι σε απόσταση βολής και  μπορώ να τα δώ.

WR

αλλά δεν έχει χαρτιά και αυτό

DT

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 23 λεπτά, το μέλος Canardo έγραψε:

WR

αλλά δεν έχει χαρτιά και αυτό

DT

Το συγκεκριμενο wr, ουτε καν.

Ειδα την 2η φωτό, κι εφριξα.

Βαζει αγγελία, το εχει πλυνει προχειρα, και στη φωτο κανει μπαμ η ξεκουμπωτη τσιμουχα !  Συν τα εμφανη σημαδια σε πλαίσιο, μαρσπιέδες,απο τη χωματιλα που εχει κανει 4 φορες το γυρο της Ασίας...

 

14598065_1_b.jpg

Μπελάς με 2 ρόδες. Ουτε 200ε, δεν θα'δινα

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

@innova 04
σωστός δεν το είχα προσέξει, άσε που και στο τηλέφωνο που μίλησα δε μου άρεσε ο τύπος... και χωρίς χαρτιά... δύσκολα...:thumbsdown:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Βρες κάνα DR 200/250/350  η Yamaha Serow 225.

Βαλε μας εδω αγγελιες, να τα περναμε MRI

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

OK θα ποστάρω αφού κοβ' το ματ' σας :detective:

Αλλά ρε συ Serrow είναι τόοοοσοοοο άσχημο....

και τα DR πολύ λίγα βλέπω, τίποτα κοντά σε Σαλονίκη μεριά... και δεν ξέρω τίποτα γι' αυτό το μηχανάκι.
Ένα 200άρι που είχα νοικάσει στην Κρήτη ψιλό-πατατέ μου έκανε, βέβαια μπορεί (τι μπορέι?!) σίγουρα θα ήταν σκισμένο.

Επίσης τι γίνεται με τα KDX ειδικά τα 250;
Τα αμερικανάκια πίνουν νερό στο όνομα τους, αλλά εδώ όποιον ρώτησα είναι σαν να μην το ξέρει κανένας αυτό το μοτόρι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fazer s2 Suzuki /GSX-S/BusaGen2

Δημοσιεύτηκε

Μηχανικοι της παλιας σχολης το ξερουν παρα πολυ καλα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 49 λεπτά, το μέλος Canardo έγραψε:

Επίσης τι γίνεται με τα KDX ειδικά τα 250;

Τα αμερικανάκια πίνουν νερό στο όνομα τους, αλλά εδώ όποιον ρώτησα είναι σαν να μην το ξέρει κανένας αυτό το μοτόρι

Το 250 ειναι πύραυλος. Ακατάλληλο για ξεκίνημα ή χαλαρο χωμα.

Προτιμοτερο ειναι το 200ρι KDX (αν βρεις).

Ψαξου κι άλλο με τα DT, λογικα καποιο θα υπάρχει .

Επισης τα XR, παραμενουν πάντα μια αξιόλογη επιλογη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Επισης τα XR, παραμενουν πάντα μια αξιόλογη επιλογη.

Ναι, αλλά όπως λέω και πιο πάνω, οι τιμές είναι τσιμπημένες (για ότι βλέπω κοντά σε μένα)...

Για το KDX παρ' όλα αυτά είχα ακούσει ότι ήταν αρκετά γραμμικό για διχρονάκι  (υποθέτω λόγω KIPS, το αντίστοιχο power-valve της Kawa) και όχι μουλάρι που κλωτσάει όποτε γουστάρει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το KDX ειναι τερατακι αλλα διαφωνω οτι δε μπορεις να το διαχειριστεις.
Το βασικοτερο θεμα σου θα ειναι οτι τα περισσοτερα που παιζουν ειναι ρημαδια και πολλοι μαστορες δεν τα ξερουν και παιζει και ελειψη ανταλλακτικων απ' οτι θυμαμαι απο οταν ψαχνομουν για κατι τετοιο.

Υπαρχει και το crm 250 btw αν βρεις κατι αξιολογο.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Το βασικοτερα θεμα σου θα ειναι οτι τα περισσοτερα που παιζουν ειναι ριμαδια και πολλοι μαστορες δεν τα ξερουν και παιζει και ελειψη ανταλλακτικων απ' οτι θυμαμαι απο οταν
 

Ναι για ανταλλακτικά παίζει θέμα, το έχω ξανακούσει αλλά το ίδιο άκουσα και για τα CRM, αν και μου αρέσει σαν μηχανάκι και είναι και αρκετά δυνατό.

Από την άλλη για κάποιο λόγο κοιτούσα κυρίως δίχρονα 200-250cc μήπως να κοιτούσα και κανά 125άρι ως αρχάριος που θα είμαι??? Μήπως είναι καλύτερο για αρχή;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

τα 125αρια ειναι δυσκολα στο χωμα. Στα χαμηλα ειναι σαν 50αρια και στα ψηλα σαν 250.
Βεβαια νταξι την πλακα σου θα την κανεις. Ειδικα σε φλατ καταστασεις εχουν πολυ χαβαλε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLR (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

τα 125αρια ειναι δυσκολα στο χωμα. Στα χαμηλα ειναι σαν 50αρια και στα ψηλα σαν 250.
Βεβαια νταξι την πλακα σου θα την κανεις. Ειδικα σε φλατ καταστασεις εχουν πολυ χαβαλε.

Αλλά παίζει να το βαρεθώ μετά από κάνα χρόνο??? ή μέχρι να αρχίσει να με περιορίζει θα περάσει καιρός...
Τι ρωτάς τώρα θα μου πεις (και θα έχεις και δίκιο...):blush:
δες και ένα CRM στην πένα

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα