Nemo650

Ανακατασκευή KLX650 help!

11 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki KLX (650cc) Ducati Multistrada (1260cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα θα ήθελα την βοήθεια σας για την ανακατασκευή του klx650 c (μιζατο).

Συνεργείο για ρεκτιφιέ, κεφαλή καθαρισμό βαλβίδες, αν βρίσκουμε ανταλλακτικά και πόσο μπορεί να στοιχίσει. Θα αγοραστούν και όλα τα σχετικά του σέρβις συν δίσκους και πίσω αμορτισέρ. Καπου ειχα δει μια ανακατασκευη αυτου του μοντελου εδω στο φορουμ αλλα πλεον δεν...Ευχαριστώ 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα, οταν λες ανακατασκευη τι ακριβως εννοεις? θα τα αλλαξεις ΟΛΑ ή μονο οτι ειναι εκτος των οριων που εχει θεσει ο κατασκευαστης? για να μπορέσει να σου απαντησει καποιος θα πρεπει να γινεις πιο συγκεκριμενος

Θα αρχισω λεγοντας οτι ενα γνωστο ρεκτιφιε ειναι ο Αγγελος Ανδρικόπουλος, εμεινα πολυ ευχαριστημενος και σε επιπεδο εργασιας και σε εξυπηρετηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX (650cc) Ducati Multistrada (1260cc)

Δημοσιεύτηκε

Η αλήθεια είναι ότι η μηχανή είχε μείνει 5 χρόνια!  Off από μηχανικό πρόβλημα. Ο κάτοχος μου είπε μίζα αλλά μάλλον δεν είναι μόνο αυτό.Δέχτηκα όμως γιατί το πήρα 250 ευρό. Το έχω 10 μέρες και κάνω ότι μπορώ από μόνος μου σε ψιλομαζεματα. Λόγω Αυγούστου και όλα κλειστά δεν ξέρω και από που ν αρχίσω. Πήρα μια μπαταρία καινούργια. Ρωτάω για τα χειρότερα. πχ αν έχει κολλήσει δεν μπορώ να το καταλάβω. Υπαρχει καποιος τροπος για το μιζατο?Έβγαλα ντεπόζιτο για καθάρισμα σκουριάς για αρχή. Φαντάζομαι σίγουρα το καρμπιρατερ καθάρισμα και κεφαλή/βαλβίδες .Ακόμα και να μην έχει κολλήσει το μοτέρ θα θέλει έναν καλο έλεγχο . Αν όμως ανοιχτεί καλό είναι να ξέρω που θα το πάω από πρίν να μην αλλάζω συνεργεία. Οπότε μαζεύω πληροφορίες  για να είμαι έτοιμος τι θα κάνω .Το μηχανάκι γράφει 46000 μίλια άλλα θέλω να το κρατήσω κάνοντας σωστά βήματα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Δύσκολο μηχανάκι..

Δεν πούλησε αρκετά εδώ, είχα βρει λίγες πληροφορίες για αυτό όταν το κοίταζα το 2005 και αποθαρρύνθηκα.

Αρκετές οι διαφορές του με το μανιβελάτο klx650r.

Υπήρχε ένα γκρουπ στην Yahoo για το 650, ένα γερμανικό φόρουμ επίσης θυμάμαι που είχαν υλικό/πληροφορίες γι'αυτό.

Δες μήπως βρεις άκρη και στο Kawasakibikers.gr.

Αρχοντικό μηχανάκι, το έχω μέσα στην καρδιά μου αυτό και το klx250 των 90's!

Καρμπυρατέρ άλλαξε του ότι μπορείς, φοράει το ίδιο(Keihin cvk40mm) με το klr650 που το πούλαγαν εδώ μέχρι και πριν μερικά χρόνια οπότε από εκεί θα βρεις, φαντάζομαι, εύκολα ανταλλακτικά.

Τώρα με τα του μοτέρ ρώτα κατευθείαν στην Kawasaki.

Δες και στο ebay Γερμανίας και Αγγλίας, χώρες όπου πούλησε αρκετά πιο πολύ το klx650 συγκριτικά με την Ελλάδα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Πανακριβο τότε, κόστιζε οσο ενα αμαξι καινουργιο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Έχε υπ' όψιν σου ότι μερικά πράγματα που θέλεις να αλλάξεις είναι ακριβά,πχ το αμορτισέρ (αλήθεια γιατί να το αλλάξεις)?

Αν λέγοντας δίσκους εννοείς του συμπλέκτη αυτοί κοστίζουν 80€ το σετ οι φιμπερένοι και δεν ξέρω πόσο παραπάνω οι μεταλλικοί.Των φρένων από την άλλη ο μπροστά μαργαρίτα κάνει 60€ ο μαμά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Ριξε μια ματια στο λινκ αν το manual κανει για το δικο σου KLX

http://www.manualedereparatie.info/en/download/kawasaki-klx-650-1993-Service-manual.html

πατας το μικρο download κατω απο το τρισελιδο δειγμα που υπαρχει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX (650cc) Ducati Multistrada (1260cc)

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις .Να τα πάρω από το τελευταίο ανάποδα. Έχω βρει το manual thanks Tasks!

Φίλε karellen οι δίσκοι των φρενων είναι χάλια ο μπροστινού ειδικά, οπότε επιβάλλεται. Ξέρω κάποια ανταλλακτικά είναι όντως ακριβά. Τώρα το αμορτισέρ το πισω τι να πω ίσως αργότερα. Αν δεν έχει αλλαχτεί ποτέ 23 χρόνια! !! Το αν πατιναρει θα το δούμε στο δρόμο. 

Smia  καλό και το Kawasaki φόρουμ αλλά αδερφέ μου, αλλά αυτό με τα πράσινα γράμματα τα μικροσκοπικά δεν υπάρχει... πιο κουραστικό ποσό μάλλον με κινητό που ψάχνω. Εδώ είχα βρει κάτι σχετικό αλλά το ποστ είναι από το 2010 και το μέλος αυτό έχει να εμφανιστεί στο φόρουμ χρόνια .Από YouTube βρήκα αρκετά βιντεάκια γερμανούς κυρίως που του κάνουν κάποια σέρβις αν κ αυτό είναι το πιο εύκολο νομίζω. Ποιο εύκολο από το innova που έχω. Να βγάλω πλαστικά κτλ. Υπάρχει φίλος Γερμανία το πιο βολικό για ανταλλακτικά. Σίγουρα φλατζες θα πάρω σετ από εδώ. Παίζουν και Βόλο , Δράμα, Καβάλα απ ότι είδα στο car.gr και όλο στο ρωτήστε τιμή είναι στις αγγελίες. Ασ πάρει μπρος και Υ αλλά σιγά σιγά θα τα πάρουμε. Όπως σε κάθε όχημα κάποια πράγματα έρχεται η ώρα τους που πρέπει ν αλλάζουν. Στην περίπτωση μου πρέπει να γίνουν όλα μαζί . Αλλά θα χορέψουμε αφού μπήκαμε στο χορό. Έτσι κ αλλιώς δεν είχα 5  για κάτι πιο σύγχρονο. Όποτε ας το κάνουμε σωστά βήμα βήμα. 

Ξέρουμε για ρεκτιφιέ Αθήνα σωστό μάστορα?  Ο δράκος υπάρχει ακόμα είχε όνομα καπου στην πλατεία αττικής .

Επίσης ο προηγούμενος είχε νικελωσει το ψαλίδι.(υπέροχο )Να το ξανακάνω? Έχει πάρει σκουριά. Τι άλλο μπορώ να κάνω? Ακτίνες για τις ζάντες. Βρίσκω κάπου? Τι να πω για τον τύπο που το είχε 4 χρόνια ξεσκεπαστο στη βροχή!!!

Δευτέρα πάμε ιατρό  (ηλεκτρολόγο ) την αρπαξαμε σε κανε ρεύμα 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX (650cc) Ducati Multistrada (1260cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος Nemo650 έγραψε:

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις .Να τα πάρω από το τελευταίο ανάποδα. Έχω βρει το manual thanks Tasks!

Φίλε karellen οι δίσκοι των φρενων είναι χάλια ο μπροστινού ειδικά, οπότε επιβάλλεται. Ξέρω κάποια ανταλλακτικά είναι όντως ακριβά. Τώρα το αμορτισέρ το πισω τι να πω ίσως αργότερα. Αν δεν έχει αλλαχτεί ποτέ 23 χρόνια! !! Το αν πατιναρει θα το δούμε στο δρόμο. 

Smia  καλό και το Kawasaki φόρουμ αλλά αδερφέ μου, αλλά αυτό με τα πράσινα γράμματα τα μικροσκοπικά δεν υπάρχει... πιο κουραστικό ποσό μάλλον με κινητό που ψάχνω. Εδώ είχα βρει κάτι σχετικό αλλά το ποστ είναι από το 2010 και το μέλος αυτό έχει να εμφανιστεί στο φόρουμ χρόνια .Από YouTube βρήκα αρκετά βιντεάκια γερμανούς κυρίως που του κάνουν κάποια σέρβις αν κ αυτό είναι το πιο εύκολο νομίζω. Ποιο εύκολο από το innova που έχω. Να βγάλω πλαστικά κτλ. Υπάρχει φίλος Γερμανία το πιο βολικό για ανταλλακτικά. Σίγουρα φλατζες θα πάρω σετ από εδώ. Παίζουν και Βόλο , Δράμα, Καβάλα απ ότι είδα στο car.gr και όλο στο ρωτήστε τιμή είναι στις αγγελίες. Ασ πάρει μπρος και Υ αλλά σιγά σιγά θα τα πάρουμε. Όπως σε κάθε όχημα κάποια πράγματα έρχεται η ώρα τους που πρέπει ν αλλάζουν. Στην περίπτωση μου πρέπει να γίνουν όλα μαζί . Αλλά θα χορέψουμε αφού μπήκαμε στο χορό. Έτσι κ αλλιώς δεν είχα 5  για κάτι πιο σύγχρονο. Όποτε ας το κάνουμε σωστά βήμα βήμα. 

Ξέρουμε για ρεκτιφιέ Αθήνα σωστό μάστορα?  Ο δράκος υπάρχει ακόμα είχε όνομα καπου στην πλατεία αττικής .

Επίσης ο προηγούμενος είχε νικελωσει το ψαλίδι.(υπέροχο )Να το ξανακάνω? Έχει πάρει σκουριά. Τι άλλο μπορώ να κάνω? Ακτίνες για τις ζάντες. Βρίσκω κάπου? Τι να πω για τον τύπο που το είχε 4 χρόνια ξεσκεπαστο στη βροχή!!!

Δευτέρα πάμε ιατρό  (ηλεκτρολόγο ) την αρπαξαμε σε κανε 

 Με συγχωρείτε για την καθυστέρηση αλλά πρόβλημα υγείας κ αλλά...δεν μου επέτρεπαν να γράψω νωρίτερα. Το προηγούμενο μήνυμα  είχε μείνει αποθηκευμένο!!! Ενώ νόμιζα πως το είχα στείλει. ΣΤΟ ΘΕΜΑ λοιπόν τα νέα είναι πως δεκαρουλα βίδα λύθηκε από το γρανάζι εκεντροφορου με αποτέλεσμα να σπάσει το γρανάζι!!!!!Τα κομμάτια αναζητούνται κάτω από μια μπλεγμένη καδένα και ίσως παρά κάτω. Έβγαλα το μοτέρ έξω και το Klx είναι σχεδόν γυμνό. Αυτό που δεν έχω σιγουρεψει ακόμα είναι το μοτέρ αν είναι το C ή το Α . Αν ξέρει κάποιος να με βοηθήσει. Με λίγα λόγια αν είναι με χειτωνιο η όχι. Θα μετρήσω και τον κύλινδρο και το πιστονι αλλά μιλά με για mm τα οποία σίγουρα έχουν ξεφύγει από τις αρχικές τιμές. Υπάρχει μια διαφορά που είδα στο manual στον ελλεντροφορο εξαγωγής. Βέβαια τα γρανάζια οι γλάστρες και η καδένα είναι ίδια η έτσι νομίζω. Στην Kawasaki δεν ήξεραν....!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki KLX (650cc) Ducati Multistrada (1260cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 39 λεπτά, το μέλος Nemo650 έγραψε:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Το A & C μοτέρ είναι το μιζάτο που είχε χιτώνιο και το μανιβελάτο που είχε νικασίλ στον κύλινδρο.

Δεν θυμάμαι τώρα πιο είναι το A και πιο το C αλλά αυτό ήταν το πιο σημαντικό αν θυμάμαι καλά.

Εκείνο το Yahoo group άραγε υπάρχει ακόμα; Έχω να ασχοληθώ μαζί του από το 2006..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα