efkola

BMW R1250GS 2019

151 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Η BMW αναβαθμίζει τον Boxer και ανεβάζει τον κυβισμό στα 1.254cc. Αυξημένη θα είναι και η ισχύς του νέου κινητήρα, συγκεκριμένα μιλάμε για 136 ίππους, αντί των 125 του υπάρχοντος μοντέλου.

Οι πληροφορίες θέλουν επίσης, το νέο μοντέλο να φέρει κεφαλές με μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, σύστημα το οποίο θα επιτρέψει στην απόδοση της ροπής να ρυθμιστεί με μεγαλύτερη ακρίβεια και να είναι ακόμη πιο ομαλή.

Η μοτοσυκλέτα δε θ'αλλάξει μόνο όσον αφορά το όνομα και το μηχανικό σύνολο, αλλά θα έχει και αρκετές αλλαγές στις διαστάσεις του. Συγκεκριμένα, θα αυξηθεί το μήκος της νέας R1250 GS Adventure, κατά 15 χιλιοστά. Το μεταξόνιο της νέας GS θα ανέρχεται στα 1.500 χιλιοστά, ενώ για την νέα GS Adventure η τιμή θα είναι στα 1.520 χιλιοστά.

Αυξημένο θα είναι ωστόσο και το βάρος στις νέες μοτοσυκλέτες. Η R1250GS αλλά και η Adventure έκδοσή της θα είναι κατά 5 κιλά βαρύτερες, από 244 στα 249 κιλά και από 263 στα 268 κιλά αντίστοιχα. Η αλλαγή αυτή πιθανόν οφείλεται σε χρήση νέου συστήματος εξάτμισης, ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η νέα R1250GS θα είναι σημαντικά πιο αθόρυβη από το απερχόμενο μοντέλο. Συγκεκριμένα, δηλώνεται ότι η μοτοσυκλέτα θα έχει επίπεδα θορύβου 88 dB, τα οποία είναι 4 dB λιγότερα από τα 92 του υπάρχοντος.

Σύμφωνα με βρετανικές πηγές, η εμφάνιση του νέου R1250GS θα γίνει στην Intermot της Κολωνίας, η οποία θα γίνει τον Οκτώβριο.

Πηγή 1

Πηγή 2

bmw_r1250gs_2_1782018.jpg

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

Έρχεται ανανεωμένο και μεγαλύτερο κατά 84cc το κορίτσι.

136hp, 143Nm ροπή.

B_1bc2bdc295c0415b8dee16ee3ac5c1b5.jpg

 

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Και VVTL δύο σταδίων. Μάλιστα.

Για να μην τους πουν οτι αντιγράφουν Honda, αντί να μετακινούν το κοκκοράκι στο διάβασμα του λοβου, μετακινούν τον εκκεντροφόρο.

Κλασσικές εταιρικές περηφάνειες.

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Και VVTL δύο σταδίων. Μάλιστα.

Για να μην τους πουν οτι αντιγράφουν Honda, αντί να μετακινούν το κοκκοράκι στο διάβασμα του λοβου, μετακινούν τον εκκεντροφόρο.

Κλασσικές εταιρικές περηφάνειες.

 

Για explain καλυτερα γιατι ακουγεται ενδιαφερον το συστημα Honda.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 λεπτά, το μέλος karellen έγραψε:

Για explain καλυτερα γιατι ακουγεται ενδιαφερον το συστημα Honda.

Μαλλον αυτο:

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ω ναι. Ο Hondas στο Vtec (το αυτοκινητάδικο) αλλάζει το ποιο κοκοράκι δίνει την κίνηση στις βαλβίδες.

Ο BMWs στο δικό του Vtec αλλάζει θέση τον εκκεντροφόρο ώστε να δίνει στο κοκοράκι ο επιθυμητός λοβός του εκκεντροφόρου.

Και τα δυο στην ουσία κάνουν το ίδιο πράγμα, έχουν εκκεντροφόρο με ΔΥΟ λοβούς, έναν ''αργο'' (και σε χρονισμό και σε βύθιση) και έναν ''γρηγορο'' και ανάλογα που θέλει τι, εμπλέκει τον έναν λοβό ή τον άλλον.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

bmw-r-1250-gs-15jpg.jpg?source=default

bmw-r-1250-gs-19jpg.jpg?source=default

bmw-r-1250-gs-17jpg.jpg?source=default

bmw-r-1250-gs-29jpg.jpg?source=default

Περισσότερα εδώ

Η τιμή της βασικής έκδοσης στη Γερμανία θα ξεκινάει από τα 16.150€ και αναμένεται στις εκθέσεις τους τον επόμενο μήνα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

εντάξει πανέμορφη, στιβαρή εικόνα σαν σύνολο κ.λπ., αλλά αυτό το φούσκωμα και σε κιλά και σχεδιαστηκά καταντάει αστείο πλέον.

280 κιλά adventure μοτοσυκλέτα δεν λέγεται. Ακόμα και αν προσφέρει τεχνικά ένα σωρό δυνατότητες για τον έλεγχό της - π.χ. ροπή με κουμπωμένη την 10η :biggrin:ταχύτητα.

Νομίζω πως πλέον πρέπει να λέγεται ψιλή μηχανή τουρισμού και όχι adventure.

Από τις μόνες εταιρείες που προσπαθούν -και φυσικά το πέτυχαν- να περάσουν ως εξέλιξη κάτι επίπλαστο, κάτι που δεν συνάδη με τις πραγματικές ανάγκες.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 52 λεπτά, το μέλος Stratos 650 έγραψε:

εντάξει πανέμορφη, στιβαρή εικόνα σαν σύνολο κ.λπ., αλλά αυτό το φούσκωμα και σε κιλά και σχεδιαστηκά καταντάει αστείο πλέον.

280 κιλά adventure μοτοσυκλέτα δεν λέγεται. Ακόμα και αν προσφέρει τεχνικά ένα σωρό δυνατότητες για τον έλεγχό της - π.χ. ροπή με κουμπωμένη την 10η :biggrin:ταχύτητα.

Νομίζω πως πλέον πρέπει να λέγεται ψιλή μηχανή τουρισμού και όχι adventure.

Από τις μόνες εταιρείες που προσπαθούν -και φυσικά το πέτυχαν- να περάσουν ως εξέλιξη κάτι επίπλαστο, κάτι που δεν συνάδη με τις πραγματικές ανάγκες.

Ισα ισα, εγω πιστευω πως η bmw αφουγκραστηκε αυτο ακριβως, τις πραγματικες αναγκες των καταναλωτων και γι'αυτο καταληξανε σε αυτην την οδο. Οι πραγματικες αναγκες της πλειονοτητας των ιδιοκτητων ειναι η εντυπωσιακη εικονα οταν παρκαρουν μπροστα στην καφετερια, η ανεση, η στιβαροτητα. Κακα τα ψεματα, ολοι ξερουμε οτι τα gs δεν ειναι adventure μηχανη και σχεδον κανεις δεν την αγοραζει ως τετοια πλεον. Αν απο τους χιλιους ιδιοκτητες οι 990 δεν σκοπευπουν ποτε να τη βαλουν σε χωμα (δε μιλαω για τον πατημενο χωματοδρομο που οδηγει στην παραλια της Μυκονου) τοτε η BMW θα ηταν χαζη να προσπαθησει να ευχαριστησει τους 10 απο τους 1000. Μια χαρα κανει λοιπον τη δουλιτσα της η BMW και αυτο φαινεται και απο τις πωλησεις. 

Με τον ιδιο τροπο η apple εχει καταφερει να πουλαει υποδεεστερα τεχνολογικα κινητα και παραλληλα να ειναι κυριαρχη στον τομεα της. Κατα βαση πουλανε εικονα και υπαρχει μεγαλο αγοραστικο κοινο οπως φαινεται εμπρακτα απο την εμπορικη επιτυχια.

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Βάρος 249 κιλά fully fueled.

Στα 268 κιλά το R1250GS Adv.

To R1250RT στα 279 κιλά!

Τροποποιήθηκε από τον efkola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Stratos 650 έγραψε:

Από τις μόνες εταιρείες που προσπαθούν -και φυσικά το πέτυχαν- να περάσουν ως εξέλιξη κάτι επίπλαστο, κάτι που δεν συνάδη με τις πραγματικές ανάγκες.

Βmw 1250 MY2019 , 268 kg

Yamaha Super Tenere 1200 MY2018 , 260 kg

Honda Crosstourer 1200 MY2018, 287 kg

Ducati Multistrada Enduro MY2018, 257 kg

Triumph 1200 Explorer MY2018, 248kg στεγνό

KTM 1290 T MY2018 (;) , 271 kg

 

Κοινώς, δεν παίζει αυτό που λες σε καμία περίπτωση. 

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 (689cc)

Δημοσιεύτηκε

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 9 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Βmw 1250 MY2019 , 268 kg

Yamaha Super Tenere 1200 MY2018 , 260 kg

Honda Crosstourer 1200 MY2018, 287 kg

Ducati Multistrada Enduro MY2018, 257 kg

Triumph 1200 Explorer MY2018, 248kg στεγνό

KTM 1290 T MY2018 (;) , 271 kg

 

Κοινώς, δεν παίζει αυτό που λες σε καμία περίπτωση. 

Σωστός, το μάρκετινγκ όμως της bmw τα έκανε όλα. Νομίζω ότι χρονολογικά πρώτη δεν ξεκίνησε αυτή την κατηγορία με το 1150gs ?

Διορθώστε με εδώ αν κάνω λάθος. Επίσης αυτή η κουλτούρα το όγκου για τον όγκο σχεδιαστηκά μόνο η bmw το πέτυχε και το προώθησε.

Τα υπόλοιπα μοντέλα που πολύ σωστά ανέφερες έχουν μαζεμένες - στα πλαίσια που συζητάμε- σιλουέτες αντε και λίγο το Crosstourer που το αντιογράφει

πριν 10 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

Ισα ισα, εγω πιστευω πως η bmw αφουγκραστηκε αυτο ακριβως, τις πραγματικες αναγκες των καταναλωτων και γι'αυτο καταληξανε σε αυτην την οδο. Οι πραγματικες αναγκες της πλειονοτητας των ιδιοκτητων ειναι η εντυπωσιακη εικονα οταν παρκαρουν μπροστα στην καφετερια, η ανεση, η στιβαροτητα. Κακα τα ψεματα, ολοι ξερουμε οτι τα gs δεν ειναι adventure μηχανη και σχεδον κανεις δεν την αγοραζει ως τετοια πλεον. Αν απο τους χιλιους ιδιοκτητες οι 990 δεν σκοπευπουν ποτε να τη βαλουν σε χωμα (δε μιλαω για τον πατημενο χωματοδρομο που οδηγει στην παραλια της Μυκονου) τοτε η BMW θα ηταν χαζη να προσπαθησει να ευχαριστησει τους 10 απο τους 1000. Μια χαρα κανει λοιπον τη δουλιτσα της η BMW και αυτο φαινεται και απο τις πωλησεις. 

Με τον ιδιο τροπο η apple εχει καταφερει να πουλαει υποδεεστερα τεχνολογικα κινητα και παραλληλα να ειναι κυριαρχη στον τομεα της. Κατα βαση πουλανε εικονα και υπαρχει μεγαλο αγοραστικο κοινο οπως φαινεται εμπρακτα απο την εμπορικη επιτυχια.

Σωστό, αλλά εδώ υπάρχει το απίθανο παράδοξο του καπιταλισμού να αλλάζει μια εταιρεία την πολιτική της για κάτι επειδή απλά πουλάει.

Δηλαδή, να παράγει μη χρηστικά αντικείμενα, τη στιγμή που η κατασκευή μιας λειτουργικής μοτοσυκλέτας σε σχέση με την συγκεκριμένη κατηγορία, σημαίνει τεράστια ευθύνη. Δεν λέω ότι οι μεγάλες gs δεν είναι χρηστικές και λειτουργικές, αλλά δεν κρατάει χαρακτήρα και να σηκώσει αρνήσεις, πάλι εντός καπιταλιστικού πλαισίου, εγώ παράγω "μηχανές" και όχι κάτι λιγότερο από αυτό.

Άλλωστε επιβεβαιώνονται αυτές οι παρατηρήσεις από τρομακτικά ατυχήματα με το μεγάλο gs λόγω αστοχία υλικών όπως εδώ

https://www.motomag.gr/news/epikairotita/piroyni-bmw-r1200gs-i-istoria-toy-t-georgioy

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

To varadero την ξεκινησε την κατηγορια και μετα η bmw την κερασε τσαγακι την Χοντα. Μαζεμενες σιλουετες το ΚΤΜ, το Τενερε και το Μουλιστραντα; Οντως τωρα; BTW το Motomag δεν ηταν αυτο που που εξηγουσε αναλυτικα γιατι το gs γαμαει δικαιως πατοκορφα τον ανταγωνισμο;

 

ΕΝΤΙΤ : Αυτο ηταν : https://www.motomag.gr/news/paroysiasi/giati-bmw-r1200gs-adventure-einai-best-seller

 

Αντιγραφω απλα μια προταση του μοτο: 

 

<<Επίσης, γιατί τα R1200GS πουλάνε περισσότερο από όλους τους ανταγωνιστές τους μαζί; Όποιος απαντήσει ότι η επιτυχία οφείλεται στο κύρος του ονόματος της BMW και στον τεράστιο όγκο του Adventure, απλά δεν έχει ζήσει μία ημέρα με ένα από τα δύο R1200GS. >>

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Βmw 1250 MY2019 , 268 kg

Yamaha Super Tenere 1200 MY2018 , 260 kg

Honda Crosstourer 1200 MY2018, 275 kg

Ducati Multistrada Enduro MY2018, 257 kg

Triumph 1200 Explorer MY2018, 248kg στεγνό

KTM 1290 T MY2018 (;) , 271 kg

 

Κοινώς, δεν παίζει αυτό που λες σε καμία περίπτωση. 

Είσαι εγκάθετος γιατί βάζεις το βάρος του DCT :tongue:

πριν 11 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

Ισα ισα, εγω πιστευω πως η bmw αφουγκραστηκε αυτο ακριβως, τις πραγματικες αναγκες των καταναλωτων και γι'αυτο καταληξανε σε αυτην την οδο. Οι πραγματικες αναγκες της πλειονοτητας των ιδιοκτητων ειναι η εντυπωσιακη εικονα οταν παρκαρουν μπροστα στην καφετερια, η ανεση, η στιβαροτητα. Κακα τα ψεματα, ολοι ξερουμε οτι τα gs δεν ειναι adventure μηχανη και σχεδον κανεις δεν την αγοραζει ως τετοια πλεον. Αν απο τους χιλιους ιδιοκτητες οι 990 δεν σκοπευπουν ποτε να τη βαλουν σε χωμα (δε μιλαω για τον πατημενο χωματοδρομο που οδηγει στην παραλια της Μυκονου) τοτε η BMW θα ηταν χαζη να προσπαθησει να ευχαριστησει τους 10 απο τους 1000. Μια χαρα κανει λοιπον τη δουλιτσα της η BMW και αυτο φαινεται και απο τις πωλησεις. 

Με τον ιδιο τροπο η apple εχει καταφερει να πουλαει υποδεεστερα τεχνολογικα κινητα και παραλληλα να ειναι κυριαρχη στον τομεα της. Κατα βαση πουλανε εικονα και υπαρχει μεγαλο αγοραστικο κοινο οπως φαινεται εμπρακτα απο την εμπορικη επιτυχια.

Συγγνώμη αλλά (και δεν το πιστεύω ότι υπερασπίζομαι τα σάπια μήλα) αλλά ο Bionic της Apple ξεσκονίζει οποιοδήποτε επεξεργαστή άλλου κινητού. Αυτό περί υποδεέστερου προϊόντος.

Το GS πέρα από το ότι διάβασε πολύ καλά την αγορά και είναι στην τελική καλή μηχανή (δεν βάζω τι κατηγορία είναι, ό,τι είναι), ξεχνάτε και ένα από τα μεγάλα του πλεονεκτήματα....το χρηματοδοτικό της BMW.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 19 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

To varadero την ξεκινησε την κατηγορια και μετα η bmw την κερασε τσαγακι την Χοντα. Μαζεμενες σιλουετες το ΚΤΜ, το Τενερε και το Μουλιστραντα; Οντως τωρα; BTW το Motomag δεν ηταν αυτο που που εξηγουσε αναλυτικα γιατι το gs γαμαει δικαιως πατοκορφα τον ανταγωνισμο;

Ειδικά το ktm και μετά το τενερε είναι "ανορεξικιές" που λέει ο λόγος μπροστά στο gs. Το φούσκωμα που έχει στο μπροστινό μέρος δεν το έχει καμία.

Ακόμα και το varadero δεν κατάφερε να δώσει αυτή την ογκώδη αφήγηση όπως το gs. Δεν αναφέρομαι στον γενικό όγκο γιατί όλες είναι έτσι. Αναφέρομαι στην φιλοσοφία σχεδιασμού που η Bmw το χειρίστηκε πάρα πολύ στρατηγικά "μαρκετινίστικα"

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Ολοσωστος ο @Wolf1138 οσον αφορα το χρηματοδοτικο με μια υποσημειωση, στο εξωτερικο που αυτα δεν παιζουν ρολο, βλεπεις 100 gs, 30 Μουλτιστραντα, 15 ΚΤΜ και -3 ΓιαμαχοΧοντα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f650gs (800cc) Bell M4R BMW f800gs (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Επίσης για το ζήτημα της οδηγικής εμπειρίας. Αν φτάσουμε στο σημείο να χρησιμοποιούμαι αυτή την έννοια με 130 άλογα και 300 κιλά σε τέτοιες κατηγορίες κάτι γίνεται πολύ λάθος. Γιατί σαν αντίλογος απέναντι σε αυτή την ατάκα του μότο, είναι το δεν ξέρει κανείς τι ονειρικό πράγμα είναι να βιώσει κάποιος χιλιάδες χιλιόμετρα με μοτοσυκλέτες 125 κυβικών. Γενικά η κουλτούρα της υπερκατανάλωσης στα πάντα είναι το πρόβλημα και δεν γίνεται εύκολα κατανοητό αυτό. Υπερκατανάλωση στους ίππους, υπερκατανάλωση στον όγκο, υπερκατανάλωση στα κιλά, παντού αυτή η μανία της υπερπλήρωσης των αναγκών χωρίς όρια. Για να το πω και πιο, ας πούμε φιλοσοφικά, χρειάζεται και λίγο ανατολίτικη φιλοσοφία της ισορροπίας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Ολοσωστος ο @Wolf1138 οσον αφορα το χρηματοδοτικο με μια υποσημειωση, στο εξωτερικο που αυτα δεν παιζουν ρολο, βλεπεις 100 gs, 30 Μουλτιστραντα, 15 ΚΤΜ και -3 ΓιαμαχοΧοντα.

Δεν το γνωρίζω να σου πω αν παίζει ρόλο στο εξωτερικό. Και φυσικά δεν προσπαθώ να αποδώσω την επιτυχία του σε αυτό, απλά είναι ένα πλεονέκτημα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 36 λεπτά, το μέλος Wolf1138 έγραψε:

 

Συγγνώμη αλλά (και δεν το πιστεύω ότι υπερασπίζομαι τα σάπια μήλα) αλλά ο Bionic της Apple ξεσκονίζει οποιοδήποτε επεξεργαστή άλλου κινητού. Αυτό περί υποδεέστερου προϊόντος.

 

 

Εγώ μίλησα για κινητά, εσύ για επεξεργαστές. Δηλαδή όταν συγκρίνουμε δύο μοτοσυκλέτες συγκρίνουμε μόνο τα μοτέρ, ε; ΟΚ...

 

Όπως και να'χει, παντελώς άσχετο με τη συζήτηση. :yawn:

Τροποποιήθηκε από τον pitapola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Εγώ μίλησα για κινητά, εσύ για επεξεργαστές. Δηλαδή όταν συγκρίνουμε δύο μοτοσυκλέτες συγκρίνουμε μόνο τα μοτέρ, ε; ΟΚ...

 

Όπως και να'χει, παντελώς άσχετο με τη συζήτηση. :yawn:

Διαφωνώ με την διατύπωση υποδεέστερο για το μήλο, δεν είναι σε καμία περίπτωση και όχι μόνο ο επεξεργαστής του, άσχετα με το αν αξίζει την τιμή του και αν οι πρακτικές της Apple είναι για κλωτσιές.

Άσχετο δεν είναι υπό την έννοια ότι και το GS δεν βλέπω να είναι τόσο εμφανώς υποδεέστερο και η επιτυχία του κάποιο μυστήριο.

Επιπλέον θεωρώ πολύ εγωιστικό να αποδίδουμε τόση παγκόσμια επιτυχία ενός μοντέλου στο Ντα Κάπο και τη Μύκονο (ως παραδείγματα). Δεν είμαστε εμείς οι έξυπνοι και όλοι όσοι το πήραν βλάκες ή ποζεράδες.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 6 λεπτά, το μέλος Wolf1138 έγραψε:

Δεν είμαστε εμείς οι έξυπνοι και όλοι όσοι το πήραν βλάκες ή ποζεράδες.

Δικό σου (απολύτως λανθασμένο) συμπέρασμα και θα το εκτιμούσα αν δεν έβαζες στο στόμα μου λόγια που δεν έχω πει πουθενά. 

Τροποποιήθηκε από τον pitapola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ο πολύς κόσμος ΕΙΝΑΙ βλάκες.

Ο πολύς κόσμος ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ μόδες (σε κάθε τομέα). Τι είναι η τυφλή υποταγή και η μαζοποίηση της μόδας, ενεργή κριτική σκέψη;

Ο πολύς κόσμος ΨΗΦΙΖΕΙ ότι νάναι. Από εκλογές πολιτικές που έχουν σημασία στο μέλλον μας, μέχρι ασήμαντα π.χ. γιουροβύζιον (που ψηφίσαν το τέρας γιατί ''είχε πλάκα'')

Ο πολύς κόσμος ΕΙΝΑΙ ακαλιέργητος, αμόρφωτος, αφιλοσόφητος κ.ο.κ. και γενικά ξέρει μόνο ότι χρειάζεται για να επιβιώνει σε μια δουλίτσα.

Ο πολύς κόσμος ΚΑΝΕΙ όχλο.

Ο πολύς κόσμος ΠΟΣΤΑΡΕΙ τις αγγελίες που βλέπουμε στο car.gr και αναρωτιόμαστε αν τις έγραψε πίθηκος.

Ο πολύς κόσμος ΚΑΝΕΙ ότι βλακεία αψυχολόγητη του έρθει στον δρόμο όταν οδηγάει από πεζός, μέχρι νταλίκα.

Ο πολύς κόσμος ΔΕΝ φέρνει την εξέλιξη.

 

Ναι, ΒΛΑΚΕΣ είναι αυτοί που παίρνουν τα GS (πλην λίγων συνειδητοποιημένων εξαιρέσεων που ξέρουν τι και πως πήραν).

Πλέον στην εποχή μας, ότι κάνουν οι ΠΟΛΛΟΙ, βλακεία είναι τις περισσότερες φορές, παρά εξυπνάδα.

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB300R (287cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Δικό σου (απολύτως λανθασμένο) συμπέρασμα και θα το εκτιμούσα αν δεν έβαζες στο στόμα μου λόγια που δεν έχω πει πουθενά. 

Απολογούμαι αν κατάλαβα λάθος τι εννοούσες.

πριν 2 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Ο πολύς κόσμος ΕΙΝΑΙ βλάκες.

Ο πολύς κόσμος ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ μόδες (σε κάθε τομέα). Τι είναι η τυφλή υποταγή και η μαζοποίηση της μόδας, ενεργή κριτική σκέψη;

Ο πολύς κόσμος ΨΗΦΙΖΕΙ ότι νάναι. Από εκλογές πολιτικές που έχουν σημασία στο μέλλον μας, μέχρι ασήμαντα π.χ. γιουροβύζιον (που ψηφίσαν το τέρας γιατί ''είχε πλάκα'')

Ο πολύς κόσμος ΕΙΝΑΙ ακαλιέργητος, αμόρφωτος, αφιλοσόφητος κ.ο.κ. και γενικά ξέρει μόνο ότι χρειάζεται για να επιβιώνει σε μια δουλίτσα.

Ο πολύς κόσμος ΚΑΝΕΙ όχλο.

Ο πολύς κόσμος ΠΟΣΤΑΡΕΙ τις αγγελίες που βλέπουμε στο car.gr και αναρωτιόμαστε αν τις έγραψε πίθηκος.

Ο πολύς κόσμος ΚΑΝΕΙ ότι βλακεία αψυχολόγητη του έρθει στον δρόμο όταν οδηγάει από πεζός, μέχρι νταλίκα.

Ο πολύς κόσμος ΔΕΝ φέρνει την εξέλιξη.

 

Δεν έχει πολύς κόσμος 20+ χιλιάρικα για μοτοσυκλέτα, οι κάτοχοι GS είναι η αφρόκρεμα :tongue:

 

Τέλος πάντων αρκετά "υπερασπίστηκα" τις 2 εταιρείες των οποίων προϊόντα δεν θα αγόραζα ποτέ λόγω παθολογικής αντιπάθειας.

ΥΓ. Στη βασική τιμή που λένε 16 χιλιάδες ευρώ σου δίνει και ρόδες η BMW ή το στεφάνι και τις ακτίνες και το κάνεις μόνος σου;

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Ναι, ΒΛΑΚΕΣ είναι αυτοί που παίρνουν τα GS (πλην λίγων συνειδητοποιημένων εξαιρέσεων που ξέρουν τι και πως πήραν).

Βρε μην κρινεις το κοινο αλλα την μοτα σε σχεση με τον αμεσο ανταγωνισμο στην κατηγορια. Ολα τα ον/οφφ για τον πουτσο ειναι ετσι κι αλλιως

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα