Vault 13 Dweller

Honda ANF125i 2013 long term review

7 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha MT 07 ABS (689cc) Shark Ridill White Azur

Δημοσιεύτηκε

Μετα απο 5 χρονια ακριβως απο την αγορα ενος ολοκαινουργιου λευκου Honda Innova ANF125i πιστευω ηρθε η ωρα για ενα review.

 

Το σωτηριο ετος 2013 ημουν περηφανος κατοχος ενος μπλε(με μαυρο σκελετο) με full fairing FZ1 Fazer 07 , ενα ονειρο πολλων ετων που ειχε γινει πραγματικοτητα μετα απο πολλους κοπους.

Λιγο η κριση λιγο η αναμονη του πρωτου μελους τις οικογενειας μου μετα απο λιγους μηνες , το πουλησα τελικα τον Ιουλιου του 2013 και προχωρησα στην αγορα του Honda.Επαθα ενα σοκ ειναι η αληθεια αλλα η λογικη μου το ειχε επιβαλει οποτε δεν μπορουσα να αρνηθω...

Αγοραστηκε καινουργιο απο Θεσσαλονικη στην τιμη των 2.250 ευρω.

Απο την αρχη αρχισα τις βολτες με προσεκτικη χρηση μεχρι τα 1000χλμ οπου εγινε αλλαγη λαδιων.Η γενικοτερη χρηση μεχρι σημερα που εχει 14.000χλμ ειναι κυριως χρηση στην πολη(τι αλλο?)πολυ λιγα δικαβαλα , νορμαλ χρηση (οχι σπασιμο κρυο κλπ) και πανω απο ολα σχολαστικη συντηρηση γιατι θελω να το εχω για χρονια ανεξαρτητα απο το αν αποκτησω  και αλλη μοτο.Η μοτο ειναι λιγη για το υψος μου(1.91cm)με αποτελεσμα εκτος απο το οπτικο θεμα , να με κουραζει λιγο μετα απο ωρα χρησης.Αυτο συμβαινει με ολα τα μικρα μοτο που εχουν περασει απο τα χερια μου και οχι μονο με αυτο(πχ sprinter 125,sportcity one 50).

Αναλυτικοτερα :

Πλαισιο/Αναρτησεις

Σε σχεση με αλλα παπια που εχω οδηγησει ειναι στιβαρο(''σφικτο'')θα ελεγα σαν αισθηση απο τις αναρτησεις που επηρεάζεται απο την εξωτερικη θερμοκρασια.Τι εννοω?Το καλοκαιρι μαλακωνει αρκετα θα ελεγα το μπροστινο ενω τον χειμωνα μου φαινεται πιο σκληρο.Δεν πλεει πολυ και μονο μετα τα 80-90 αρχιζει να νιωθει μια μικρη ασαφεια.

Φρενα

Διπιστονη δαγκανα μπροστα , ταμπουρα πισω.Γραμμικη αποδοση , οχι καλυτερα απο του Sprinter 125 , χωρις αρχικο δαγκωμα(τι ζηταμε απο το παπι!!!)Τακακια μπροστα αλλαχθηκαν στις 11.000χλμ και τοποθετηθηκαν Bendix χωρις να εχω εντυπωσιαστει απο την αποδοση τους.Τα ταμπουρα μονο λιγο μαζεψα με την βιδα πισω και ακομη δεν δειχνει να χρειαζεται ανοιγμα για καθαρισμα η αλλαγη.

Κινητηρας

9.5 αλογα γραμμικα (χωρις το λιγο ''ξεσπασμα'' που βοηθαει)με ικανοποιητικη ροπη χαμηλα για να γλυτωνεις αλλαγες , αθορυβο δουλεμα χωρις πολλα κρακ κρακ απο τεντωτηρες βαλβιδες κλπ.Καταναλωση εχει περιπου 2.5l/100χλμ με νορμαλ χρηση μπορει να πεσει στα χαμηλα 2 αν το πας σαν γιαγια η 3 αν το κυνηγας.Κατα καιρους ειχα ενα ''θεμα''(οχι τιποτα σοβαρο απλα μονο αισθηση) απο αλλαγη απο τριτη σε τεταρτη και αυτο 1 στις 10 σαν να δεν εχει μπει εντελως η ταχυτητα , σαν αισθηση στον λεβιε.Οσες ρυθμισεις και να εκανα στο κιβωτιο δεν ειχε γινει κατι.Με φρεσκα λαδια παντως εξαφανιζεται.Αλλαγη λαδιων στην αρχη καθε 2.500χλμ και μετα την εγγυηση καθε 3000 με Liqui Moli (τα προτεινει ο μηχανικος σαν κορυφαια).Μηδεν καταναλωση λαδιου απο την πρωτη μερα βεβαιως.Εχω αλλαξει το μπροστα γραναζι στις 3.000χλμ περιπου με ενα δοντι διαφορα για να κοντυνει λιγο γιατι ειχε αρκετα μακρυ γραναζωμα και ειδικα η τεταρτη ταχυτητα ειναι μονο για πολυ ανοικτους και κατηφορικους δρομους.Με το νεο γραναζι εχει βελτιωθει παρα πολυ απλα πλεον δεν διαβαζει σωστα και κλεβει λιγο το κοντερ(νομιζω γραφει περιπου 7% παραπανω απο το κανονικο-εδω ισως λεω πατατα αλλα ετσι το ειχα δει προχειρα τοτε)

Συντηρηση 

Οπως εχω ηδη αναφερει , λαδια καθε 2.500 και μετα καθε 3.000 , 2 φορες μπουζι και φιλτρο αερα και γενικα οτι αναφερει το βιβλιο το οποιο το τηρω και το συμπληρωνω φανατικα.Αλυσιδα αλλαξα πριν 20χλμ με μια heavy duty της JT στο εργοστασιακο βημα αυτην την φορα και ξαναεπεστρεψα στις μακρυες σχεσεις.Το εργοστασιακο κιτ δεν αντεξε οσο θα περιμενα βεβαια γιατι και σωστη χρηση εκανα και καθαρισμους μετα απο βροχες και πλυσιμο με γρασο αλυσιδας Ipone.Εδω ο μηχανικος μου λεει πως φταιω εγω που δεν ειχα τεντωσει σωστα την αλυσιδα μετα την αλλαγη του γραναζιου που εκανα μονος μου...

Εχω αλλαξει τα τραγικα dunlop πρωτης τοποθετησης απο τα 1000χλμ με Metzeler ME22 τα οποια οκ δεν ειναι και σαν την πρωτη τους νιοτη αλλα για τα χλμ τους κρατανε καλα.Φετος πρεπει να τα αλλαξω για να εχω λιγο παραπανω peace of mind .Ισως τελικα βαλω τα ιδια γιατι ειμαι υπερ ευχαριστημενος απο την αποδοση τους.

Βλαβες

Δεν ειχε βγαλει κατι μεχρι σημερα και ελπιζω να συνεχισει να ειναι το ιδιο αξιοπιστο οπως παντα.Η μπαταρια που φοραει ειναι η εργοστασιακη!Α ειχε καψει την λαμπα πορειας πριν 2000χλμ...Ξεχασα να αναφερω πως δεν το λειτουργω ποτε στο πλαγιο σταντ!:biggrin:

Σκεψεις για βελτιωση

Θα ηθελα καποια στιγμη να ανοιξω το μπροστινο συστημα για αλλαγη λαδιων στα πιρουνια καθως και μια αλλαγη στα πισω αμορτισερ με καποια ποιοτικοτερα.Εχω ηδη αγορασει λευκα φλας εμπρος αλλα το Innova ειναι πολυ επιλεκτικο στο τι θα αλλαξεις στο ηλεκτρικο του συστημα...τι εννοω?Οι εργοστασιακες λαμπες φλας ειναι 21w ενω αυτα που ειχε το κιτ ειναι 5w ...δεν λειτουργει το φλας με αυτα επανω...οποτε πρεπει να βρω 21w λαμπες που να μπαινουν στο ντουι του aftermarket.Επισης ειχα αγορασει και μια led λαμπα η οποια δεν δουλεψε με το AC ηλεκτρικο συστημα που εχει και βεβαιως δεν δουλεψε ουτε αυτη.

Συμπερασμα

Το παπι αυτο θα μεινει στα χερια μου οτι και να γινει.Το εχω αγαπησει , δεν με εχει προδωσει ποτε , ειναι σε αριστη κατασταση και μηχανικα και εμφανισιακα(πουθενα δεν ξεκολλησε αυτοκολλητο η πλαστικο) και ειναι αυτο που λεω παντα : ΕΡΓΑΛΕΙΟ.Κατεβαινω κεντρο πολης και δεν με απασχολει τιποτα,κανω την δουλεια μου και φευγω.

Αν θα το ξανααγοραζα?Ναι αν ειχε την τοτε τιμη.Στην Ελλαδα του 2018 τα ''επωνυμα'' παπια ειναι παραλογα ακριβα...ηταν ηδη απο τοτε αλλα τωρα δεν αξιζει.Οσο οικονομια και να κανεις με αυτα χανεται το νοημα με τοσο υψηλη τιμη αγορας.

Ελπιζω στο συντομο μελλον να εχω επιστρεψει στα υψηλοτερα κυβικα αλλα το παπι αυτο θα μεινει διπλα μου.

:_hi:

https://imgur.com/xcjl4cC

https://imgur.com/if3NBpq

https://imgur.com/cNd4L8t

https://imgur.com/WPRiIuQ

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Μεταφερθηκε στην μικρη κατηγορια 125.

 

xcjl4cC.jpg

πριν 1 ώρα, το μέλος Vault 13 Dweller έγραψε:

Αλλαγη λαδιων στην αρχη καθε 2.500χλμ και μετα την εγγυηση καθε 3000 με Liqui Moli (τα προτεινει ο μηχανικος σαν κορυφαια)

Τι ιξώδες ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 ABS (689cc) Shark Ridill White Azur

Δημοσιεύτηκε

Χωρις να ειμαι σιγουρος 100% αυτην την στιγμη νομιζω 10w-30.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

ομορφο το i σε ασπρο! 

 

ποια αλυσιδα εχεις βαλει?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

ποια αλυσιδα εχεις βαλει?

απ' οττι βλέπω στη φωτό, πρεπει να'ναι JT heavy duty.

Και το'χει γραψει πιο πανω...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 ABS (689cc) Shark Ridill White Azur

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ναι οντως JT heavy duty ειναι και στο ονομα και στο βαρος και στην ποιοτητα!Καμια σχεση με το εργοστασιακο κιτ.Αν βγαλει 20.000χλμ ειμαι ευχαριστημενος!

Τροποποιήθηκε από τον Vault 13 Dweller
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 ABS (689cc) Shark Ridill White Azur

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ενα μικρο update 

Χθες εγινε αλλαγη λαδιων πιρουνιου στις 15.000 γιατι οπως καθε χρονο με το που αρχιζαν οι ζεστες το μπροστινο ηταν σαν σωβρακο μασιστα απλωμενο μετα απο μπουγαδα.

Πλεον δεν βουλιαζει με το παραμικρο , ειναι πιο σταθερο αλλα νιωθω πως εχω χασει αισθηση απο το δισκοφρενο λογω μη βουτηγματος.Σταματαει οπως πριν απλα δεν εχω την αισθηση οτι να τωρα παταω πολυ το φρενο.

Επισης με την ευκαιρια εδωσα στον μηχανικο και κατι crystal clear μπροστινα φλας τα οποια εχουν αλλαξει παρα πολυ την μπροστινη οψη! Εχει γινει ενα κουκλι!Ενα παραδοξο: το κιτ ειχε δικες του λαμπες 10w αντι για τις 21w που φορουσε.Με τις 10w απλα δεν λειτουργουσε το φλας.Ετσι εκανε πατεντα ο μεκανικος και προσαρμοσε στο κελυφος λαμπες 21w με την εργοστασιακη βαση.Αλλιως απο οτι μου ειπε ηθελε αλλαγη το φλασερ (σε πιο ευαισθητο) για να παιξει με τις μικρες.

Απο πριν μου ειχε πει 25 για την αλλαγη λαδιων μπροστα , αλλα τελικα ολη η δουλεια πηγε στα 40

Τροποποιήθηκε από τον Vault 13 Dweller

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα