Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
ChristosZ

Μηχανή μόνο για πίστα. Απορίες.

78 μηνύματα σε αυτό το θέμα

StripleR,DRZ-SM (1075cc) Πολλά

Δημοσιεύτηκε

Αναγνώστη του mybike.gr . Το παρακάτω κείμενο είναι σχετικά μεγαλό.

Όχι πολύ,μην φύγεις σε παρακαλώ σε χρειάζομαι!!

Απλά πάρε έναν καφέ/μπύρα/ουίσκι ,ποιός είμαι εγώ για να κρίνω που πίνεις ουίσκι στην δουλειά σου παλιο-αλκοολικέ, και σιγά σιγά διάβασε τις ερωτήσεις μου και μοιράσου την σοφία σου στον μαγικό κόσμο της πίστας.

-------------------------------------------------------------------------------------------

Εξαιτίας απεριόριστης γκαντεμιάς που με κυνηγάει πλέον και μετά από ατυχήματα στα οποία απλά πήγαινα χαλαρός στην δουλειά μου και απλά αποφάσισαν να πέσουν πάνω μου αποφάσισα προς το παρόν να οδηγάω μόνο σε πίστα για λίγο καιρό και όταν με το καλό επανέλθει η αυτοπεποίθηση μου να ξαναγυρίσω στους δρόμους.

Πίστα έχω πάει μερικές φορές,1 φορά με ένα wolf 250 στα Μέγαρα και 4 φορές(1 με το wolfακι και 3 με ένα ninja 300) στο πιστάκι που κάνει μαθήματα το Riding School το Χούντρα για προπόνηση, αλλά πάντα με μηχανή με την οποία επέστρεφα αργότερα σπίτι και την επόμενη μέρα την είχα και για σπίτι-δουλειά-σχολή-βόλτα-σουπερμακετ κτλ κτλ.

Μάλλον θα πάρω κάποιο 600ss(cbr ή 675) ή θα φτιάξω το Striple και θα το έχω μόνο για πίστα.

Τι ερωτήσεις έχω λοιπόν.

     1.Τι κόστη να περιμένω? 

Στον δρόμο όλα ωραία και καλά. Τα service γίνονται ανά χιλιόμετρα κτλ. Στην πίστα όμως? Οκ στην αρχή θα γυρνάω πιο αργά και από τον θάνατο αλλά ελπίζω κάποια στιγμή να πέσουν οι χρόνοι.Εκει τι παίζει? Λάδια,αναρτήσεις κτλ ανά πόσο χρειάζονται service?

Δεν θέλω να ξεκινήσω και να βρεθώ χωρίς αρκετά λεφτά για να πάω πίστα. Θα είναι πλέον το μόνο μέρος στο οποίο θα οδηγάω και δεν θέλω να υπάρξουν στιγμές που θα βρεθώ χωρίς χρήματα.

 

     2.Πόσα track days γίνονται τον χρόνο?

Όπως είπα θα είναι το μόνο μέρος που θα οδηγάω οπότε θέλω να οδηγάω όσο πιο πολύ γίνεται. Στην σελίδα extreme trackdays είδα ότι είναι κατι πάνω από 10 στα Μέγαρα με αρκετά να είναι καθημερινές. Υπάρχουν άλλοι που διοργανώνουν στα Μέγαρα? Για Σέρρες είναι νωρίς ακόμα να το σκέφτομαι.

 

    3.Τι επιλογές έχω για μεταφορά της μηχανής στην πίστα?

Να οδηγάω την μηχανή εκεί δύσκολο(δεν θα έχει καν πινακίδες και αργότερα θα βγάλω και φώτα κτλ).

'Εχω σκοπό να πάρω τρέιλερ για να την μεταφέρω αλλά αν υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος για τις πρώτες φορές δεν θα είχα θέμα να δώσω ένα λογικό ποσό.

Μεχρι να πάρω τρέιλερ και να την πηγαίνω εκεί υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να την μεταφέρω μέχρι τα Μέγαρα?

 

   4.Έχετε προτάσεις για αξιόλογο εξοπλισμό που να μην βάλει φωτιά στο πορτοφόλι?

Οκ. Εδώ είναι λίγο δύσκολο και υποκοιμενικό. Το κράνος ενός μπορέι να κοστίζει όσο η μηχανή του άλλου. Δεν λέω να πάρω δερμάτινη που να είναι αμφιβόλου ποιότητας. Αλλά δεν χρειάζομαι και την τελευταία Alpinestars/Dainese/Spidi/Ixon ..........

Καταλαβαίνετε που το πάω.

Έχω δει προφανώς τιμές που παίζουν απλά θα ήθελα την εμπειρία σας και της γνώμες σας για να ξεχωρίσω τις προσφορές και τις ευκαιρίες από τις φόλες.

 

    5.Τι έχετε να πείτε για την δικιά σας μηχανή στην πίστα όσοι έχετε πάει/πάτε συχνά(600cc και τα παρεμφερή)?

Τις μηχανές που ανέφερα τις έχω οδηγήσει από φίλους αλλά στα πλαίσια βόλτας χαλαρά. Πέρα από το πως κάθομαι πάνω δεν μπόρεσα να καταλάβω και πολλά. Επίσης ξέρω ότι εργονομικά θα χρειαστεί σίγουρα να κάνω αλλαγές για να βολευτώ(κλιπ ον/ποδιστρια) μιας και είμαι κάτι λιγότερο από 1.90 και 83 κιλά.

Η ουσία της ερώτησης είναι κυρίως στο πόσο εύκολο είναι για μάθηση. R6(2006-2017) ενώ είναι για εμένα από τα πιο όμορφα μηχανάκια που έχουν φτιαχτεί και τέλειο για αυτή την δουλειά δεν θα έπερνα γιατί βγάζει όλη την δύναμη πολύ ψηλά μόνο για παράδειγμα.

Γενικά λόγια για το πόσο κατάλληλο το θεωρείτε ως πρώτο μηχανάκι πίστας και ποιά είναι τα θετικά του και τα αρνητικά του.

 

 

 

Αυτά τα λίγα για αρχή και το βλέπουμε στην πορεία για παραπάνω ερωτήσεις ανάλογα με το πως θα συνεχιστεί η κουβέντα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

Χωρις να ειμαι σε καμια περιπτωση κανας γκουρου της πιστας (κουρου μπορει), θα σου πω δυο-τρια πραγματακια για τα οποια ειμαι βεβαιος.

1)Αν επαιρνα αυτη τη στιγμη μηχανη μονο για πιστα θα πηγαινα στη μικρη κατηγορια ασυζητητι. R3 ή Ninja 300. Το RC390 δεν το βαζω γιατι, ενω ειναι πολυ ωραιο, ακουσα πολυ ασχημα πραγματα απο ιδιοκτητη (περι αξιοπιστιας ο λογος). Σε χρονους θα εισαι σχεδον εξισου γρηγορος, θα σε βοηθησει πολυ περισσοτερο να εξελιξεις την οδηγηση σου (και κυριως το να κουβαλας ταχυτητα μεσα στις στροφες και να μη βασιζεσαι μονο στο γκαζι) και φυσικα τα εξοδα θα ειναι πολυ πιο χαμηλα (ειδικα σε λαστιχα). Ασε που αν σε περνανε θα εχεις παντα τη δικαιολογια οτι φταιει το μηχανακι, ενω αν τους περνας θα εισαι ο υπερμαγκας που τους τρωει με το μικρο (καλα, αυτο το λεω για πλακα).

2)Για εξοπλισμο ψαξου απο αγγελιες. Ειδικα σε πραγματα για πιστα (στολες, κροκοδειλους, ιπποποταμους, κτλ) θα βρεις πολλες περιπτωσεις απο ατομα που αγορασαν τον εξοπλισμο και τελικα δεν ασχοληθηκαν οσο περιμεναν. Απειρες ολοσωμες δερματινες με τις ξυστρες καινουριες στο car. Μπορεις να γλυτωσεις ευκολα λεφτα που θα σου φτανουν να αλλαξεις πχ αναρτησεις στο μηχανακι σου.

3)Κατεβασε σε ενα παλιο κινητο το racechrono (app) και αγορασε απο το ebay ενα φτηνο gps (>5Hz) και μια βαση κινητου για το τιμονι. Μαζι παει απαραιτητα και μια καμερουλα (δε χρειαζεται το τελευταιο μοντελο gopro, εχει φτηνες λυσεις απο Κινα μερια που θα σου κανουν μια χαρα τη δουλεια σου / εγω εχω την SJ).

4)Μηn ντρεπεσαι να ρωτας τους παλιοτερους στην πιστα. Εκτος κι αν πεσεις σε κανα κομπλεξικο, οι περισσοτεροι αναβατες χαιρονται να μοιραζονται τις εμπειριες τους και η ετοιμη γνωση ειναι παντα ο συντομοτερος δρομος.

 

Καλη αρχη και καλα γυρολογια. 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

cbr 600rr απο μενα! βρησκεις τοσα πολλα σε οτι κατασταση-τιμη θελεις! επισης απειρα ανταλλακτικα στο περιπτερο της γειτονιας σου! :laugh:

 

1) αναρτησεις ισχυει το ιδιο με το δρομο: η εταιριες λενε πως θεωρητικα κανεις σερβις καθε 2 χρονια στη μπροστινη. αν πας μονο πιστα ισως περασουν και 3 η 4 (παιζει ρολο και πως οδηγας).

2) υπαρχουν καποιες ομαδες που κανουν td's. στα μεγαρα ανοιξη και φθινοπωρο για 1-1.5 μηνα γινονται σχεδων καθε βδομαδα η ανα 15 μερες. υπολογιζω στα 6-8 td's μεσο ορο καθε χρονο. πολλα για να πας σε ολα, αναλογα τα $$...

3) αν το μηχανακι δεν εχει αδεια κυκλοφοριας δε μπορεις να το οδηγησεις. αν εχεις βγαλει τα φαναρια-γνησια φερινγκ και εχεις βαλει πολυεστερικα (το κανουν συνηθως οσοι πανε συχνα πιστα για λιγοτερες φθορες σε τυχων ξαπλα και για ευκολη συντηρηση. ειναι ευκολοτερα στο βαλε-βγαλε) αλλα εχει αδεια κυκλοφοριας (πληρωμενα τελη κτεο κτλ) παλι δε μπορεις να κυκλοφορησεις νομιμα. αν εχει τα παντα απο φαναρια. αδεια, κτεο το πας οδηγωντας.

4) η πιστα προϋποθετει δερματινη φορμα, ολοσωμη η διαιρουμενη (καλυτερη η ολοσωμη για μενα). μη σε αποσχολει αυτο, τον τελευταιο καιρο βλεπω πολλες αγγελιες απο μεταχειρισμενες φορμες. αν εισαι απο αθηνα και λιγακι ψιλος και γεροδεμενος θα βρεις οτι μαρκα θες, σε λογικη τιμη.

5) 1ο μηχανακι ss και για πιστα, το rr κερδιζει με διαφορα. γραμμικο σε ολο το φασμα, οχι πολυ δυνατο οπως πχ gsxr με αποτελεσμα να μη σε τρομαζει.

βρησκεις πολυ ευκολα ανταλλακτικα, οτι και να χρειαστεις. δεν ειναι τυχαιο οτι ειναι το πιο budget track bike σε ολο τον κοσμο...:winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Να σου πω και εγώ την εμπειρία μου...

1. Θα συμφωνήσω με τον @pitapola. Ένα μικρό μηχανακι ss είναι ότι πρέπει για σένα... έχω την εμπειρία από το Daytona και ένα rgv 250 στην πίστα του ρυσιου (λίγο μικροτερη από τα μέγαρα). Ε σε πληροφορώ ότι το χαμόγελο στα χείλη έρχεται μόνο από το μικρό. Ξαπλώνει για πλάκα και πολύ πιο διασκεδαστικό. Άσε που δεν σε κουράζει όσο το άλλο... τώρα για την Σέρρες ίσως και να έχεις θέμα... εγώ πάντως να σου πω την αμαρτία μου το σκευτομαι για αγορά 2ο μικρό...

2. Δεν χρειάζονται track days για να διασκεδάσεις στην πίστα. Μην σου πω είναι καλυτερα να πας εσυ και η παρέα σου. Πολλα γίνονται. Άλλος σκυλιάζει να σε περάσει και κάνει μαλακια, άλλος κάνει λάθος και σε περνει μαζί του κ.α. 

3. Δεν νομίζω να υπάρχει τρόπος εκτός των 2 που αναφέρεις. Ίσως κάποιος φίλος να έχει τρέιλερ και να πηγαίνετε μαζί. Κάτι άλλο δεν μπορω να σκεφτώ.

4. Car.gr και θα βρεις τα πάντα! Ολόσωμη διάτρητη παρε...

5. Στο απάντησα στο πρώτο. Όσο λιγότερο βάρος τόσο περισσότερο η διασκέδαση σε τέτοιες πίστες.

εχουμε ακριβως το ιδιο υψος και τα ιδια κιλα περιπου. Μην σε αγχωνει ταιριαζεις παντου...

Τροποποιήθηκε από τον giorgos.boun

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

 

2. Δεν χρειάζονται track days για να διασκεδάσεις στην πίστα. Μην σου πω είναι καλυτερα να πας εσυ και η παρέα σου. Πολλα γίνονται. Άλλος σκυλιάζει να σε περάσει και κάνει μαλακια, άλλος κάνει λάθος και σε περνει μαζί του κ.α. 

Στα Μεγαρα δεν νομιζω πως υπαρχει αυτη η επιλογη, γι αυτο και πιστευω πως στην Αθηνα δεν μπορεις να ασχοληθεις σοβαρα με το σπορ. Κατα τ αλλα συμφωνω 1000% τοσο μαζι σου οσο και με τον πιτα

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

Φίλε @Gouky7 πραγματικά πέφτω από τα σύννεφα... δεν το ήξερα. Φανταζόμουν ότι είναι σαν εδώ πάνω. Όποτε θελεις μπαίνεις. Τι να πω; Ήρωες πραγματικά αυτοί που ασχολούνται και περιμένουν το κάθε Τρακ ντει για να οδηγήσουν. Τραγικό πάντως. Χίλια συγνωμμη για τους κάτω αλλά αισθάνομαι τόσο τυχερός που έχω στα 5 λεπτά το Ρύσιο και στα 40 την Σέρρες και πάω όποτε μου αρέσει....

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Κι αμα μπεις Μέγαρα και κάνεις την σύγκριση με Σέρρες, εκεί να δεις τι πτώση από τα σύννεφα θα κάνεις.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 5 ώρες, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

Χίλια συγνωμμη για τους κάτω αλλά αισθάνομαι τόσο τυχερός που έχω στα 20 5 λεπτά το Ρύσιο και στα 55 40 την Σέρρες και πάω όποτε μου αρέσει....

Μ'αρεσει μωρη κουφαλιτσα που αφαιρεις απο ενα τεταρτο και απο τους δυο χρονους... Ετσι, για να ριξεις αλατι στις πληγες των ανθρωπων. 

Τι ψυχη θα παραδωσεις; :blink: :laugh:

Τροποποιήθηκε από τον pitapola
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSΧR Triumph Daytona 6755R

Δημοσιεύτηκε

κατα τη γνωμη μου μια απ τις ιδανικοτερες κατηγοριες σε κυβικα για τρακ μπαηκ ηταν

τα παλια 400ρια.Δυστυχως δεν υπαρχει πλεον.Την σημερον ημερα θα επαιζα μπαλιτσα σε 2 κατηγοριες.

Η 1η περιπτωση αν εχεις ορεξη να ψαχνεις φτιαχνεις κλπ(ψιλοταλαιπωρια ειναι η αληθεια)

ειναι κανα sv650 να του βαλεις φαιρινκ,κλιπ ον κ ο,τι χρειαζεται απο αναρτηση-στησιμο(δεν εχω ιδεα δεν το χω ψαξει).

Η 2η ειναι τα 600ρια.το 675 ακομη καλυτερα.

Αν εχεις ακομη το μηχανακι σου,μην το σκεφτεσαι,ξεκινα μ αυτο.

Ειναι μια χαρα ,μπες κι αν κατι σε προβληματισει το βλεπεις.

Ετσι λεω γω τωρα... :)

Τωρα στα υπολοιπα στα παν κ τα παιδια

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Χρήστο τις καλημέρες μου!!

 

Τι μηχανάκι έχεις τώρα?

Street Triple ή κατάλαβα λάθος?

Είναι και το R?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
StripleR,DRZ-SM (1075cc) Πολλά

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα σύντροχοι. Πριν ξεκινάω να απαντάω σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο και την όρεξη να διαβάσετε αλλά και να απαντήσετε.

και ξεκινάμε.(Ομαδοποιώ τα μηνύματα ανάλογα με το περιεχόμενο καθώς σε κάποια μπορώ να απαντήσω μαζί)

πριν 21 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

 

 

πριν 18 ώρες, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

 

 Είχα 250άρι και 300άρι(4χρονα και τα 2). Αν δεν το είχα πουλήσει θα χρησιμοποιούσα αυτό σίγουρα γιατι ήταν διασκεδαστικό όντως στην πίστα. Αλλά τώρα πρέπει να υπολογίσω και την αγορά αλλά και την μετατροπή του σε κάτι που να μπορεί να κουβαλήσει το τομάρι μου. Δυστυχώς το ακριβότερο κόστος αγοράς τους αλλά και τα πολύ περισσότερα λεφτά που χρειάζονται για να στηθούν δεν το καθιστόυν κατάλληλη επιλογή. Αλλά όχι μόνο οικονομικά. Είχα τέτοιο μηχανάκι (για την ακρίβεια είχα ακριβώς το 300 που λες) και το έχω δοκιμάσει σε πολύ πιο μικρή πίστα από τα Μέγαρα,όπως είπα και στην αρχή, και ήταν "λίγο". Δεν είμαι κανένας παγκόσμιος αλλά όταν με το γόνατο κάτω ακόμα μπορώ να ανοίξω σχεδόν τελείως το γκάζι μάλλον ήρθε η ώρα για το επόμενο βήμα. 

 Για κροκόδειλους,σταντ μηχανής κτλ σίγουρα θα τσεκάρω αγγελίες. Για δερμάτινα είμαι λίγο πιο διστακτικός στο αν θα έχει "κάτσει" στον άλλο. 'Εχω ένα δερμάτινο μπουφάν και απο τότε που έστρωσε πάνω μου είναι πραγματικά μόνο για εμένα. Θα το έχω στον νού μου σίγουρα πάντως.

 Εννοείται. Στην αρχή θα πηγαίνω χωρίς αλλά από ένα σημείο και μετά θα αρχίσω να εξοπλίζομαι και σε κάμερες κτλ.

 Δεν έχω τέτοιο πρόβλημα. Όπως ρωτάω εδώ θα ρωτάω και εκεί. 

 

Δυστυχώς Γιώργο στην Αθήνα τα πράγματα είναι πολύ άσχημα. Ρωτάω μήπως δεν ξέρω κάτι αλλά μόνο την extreme ξέρω που κάνει td. Και τον Χούντρα που αν έχεις κάνει τα Riding 1 και 2 μπορείς να πηγαίνεις για προπόνηση με εκπαιδευτή(αλλά για λίγο χρόνο.)

 

πριν 19 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

 

Το RR είναι στην λίστα ως το πιο "εύκολο" από την κατηγορία (σε καμία περίπτωση δεν είναι εύκολο γενικά ως μηχανάκι). Διαβάζοντας και σε φόρουμ εξωτερικού κτλ έχει μπόλικο υλικό για το ποιό μοντέλο προσφέρει τι αλλά στο επίπεδο μου τώρα πιστεύω πως δεν θα μου λείψουν τα καλύτερα φρένα του 07+ σε σχέση με του 05 ας πούμε.

Νομίζω πως και ένα μέλος του φόρουμ με 03 μοντέλο στοκ γυρνάει στο 1.05. Και όντως υπάρχουν κάποια σε πολύ καλές τιμές.

Τώρα για τα td έχω βρει μόνο αυτό (αν θεωρείτε διαφήμιση το βγάζω). Είναι 9 td's Σάββατο ή Κυριακή και άλλα 8 καθημερινές.  'Εχω σκοπό να πηγαίνω σε όλα από το 19(καλά 2 Δεκέμβρη δεν νομίζω να πήγαινα) μιας και υπολογίζω θα χρειάζομαι 4-6 πίσω λάστιχα και 2-3 μπροστινά. (Στην αρχή φαντάζομαι θα γυρνάω πιο αργά και από όσο είχα γυρίσει με το 250άρι). Τα έξοδα που είχα πρίν για τον δρόμο δεν θα τα έχω οπότε ελπίζω να βγαίνει (έκανα αρκετά χιλιόμετρα τον χρόνο).

 

πριν 10 ώρες, το μέλος Krosfala έγραψε:

 

ΝΑΙ!!!!!! ΝΑΙ!!! Πόσο συμφωνώ μαζί σου δεν έχεις ιδέα. Σε μία συζήτηση που είχα παλιότερα με τον @ksino1100 (με είχε βοηθήσει να καταλήξω εν τέλη στο Striple )  είχα πει ότι το ιδανικό μηχανάκι για εμένα αυτή την στιγμή είναι ένα SS με 75 άλογα. Αν υπήρχε,ακόμα και καινούριο, θα το έπαιρνα. Είναι το τέλειο βήμα που έχει αρκέτο γκάζι για να μαθαίνεις έλεγχο γκαζιού αλλά όχι πολύ για να μην επικεντρώνεσαι στην ταχύτητα στην στροφή. 

Δυστυχώς δεν θα καθόμουν ποτέ να κάνω μια τέτοια μετατροπή. Στην Αμερική κάνουν τρέλες και έχουν κατηγορίες ξεχωριστές όπου το SV το έχουν θεό.

Αλλά και στην Αγγλία έχουν τα supertwins(Er, sv, gladius) όπου καταλλήγουν να είναι τρελά γρήγορα. 

Δυστυχώς δεν υπάρχει αυτή η φιλοσοφία στην Ελλάδα για να γίνει σίγουρα σωστή τέτοια μετατροπή και να είμαι σίγουρος ότι πλαίσιο ψαλίδι και μπροστινό δουλεύουν αρμονικά μαζί. Εκεί οι ομάδες πολλές φορές έχουν υποστήριξη και επικοινωνία από εργοστάσια για να κάνουν σωστές μετατρωπές. Εδώ απλά θα πετάξω ένα μπροστινό με άλλες ρυθμίσεις και θα ελπίζω να δουλεύει.

 

Όσο για το Striple.. 

πριν 2 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε:

 

Καλημέρα Γιάννη. Τελικά βρέθηκες για άλλη μια φορά να μου απαντάς σε απορίες.

Ναι "έχω" ένα Triple R του '10. 

'Οπως άφησα να εννοηθεί στο πρώτο ποστ με χτύπησαν (ναι πάλι). Και ενώ το triple ΙΣΩΣ μπορεί να φτιαχτεί δεν ξέρω εγώ αν θα είμαι άνετος μετά επάνω του.

Ηταν μπόλικη η ζημιά. Οπότε θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Από την τελευταία φορά που είχαμε μιλήσει έχω κάνει πιστεύω τα απαραίτητα βήματα για να φτάσω στο σημείο να συζητάω για αγορά supersport με σκοπό να συνεχίσω να το μαθαίνω μόνο μέσα στην πίστα.

Μέχρι να επανέλθει η αυτοπεποίθηση μου θα οδηγάω μόνο σε πίστες και όταν με το καλό αποφασίσω να γυρίσω στους δρόμους δεν θα είναι με το ss.. Αυτό θα αγοραστεί και θα υπάρχει ως εργαλείο εκπαίδευσης και μόνο. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Για motard το εχεις σκεφτει καθολου?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
StripleR,DRZ-SM (1075cc) Πολλά

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

 

Ναι και η απάντηση αυτή την στιγμή είναι όχι. 

Motard έχω καταλήξει πως θα είναι το μηχανάκι που θα πάρω όταν επιστρέψω στον δρόμο.

Ώς ψηλοφτερο σίγουρα θα φτιάχνεται πιο φθηνά σε περίπτωση πτώσης αλλά ως μονοκύλινδρο θα ζητάει περισσότερα σε συντήρηση.

Δεν είχα SM δικό μου μέχρι σήμερα. Ότι εχω οδηγήσει είναι γνωστών/φίλων και ενώ είναι πολύ διασκεδαστικά μηχανήματα δεν με ψήνει αυτή την περίοδο κάτι τέτοιο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

   Να ρωτήσω κάτι που μου κάνει εντύπωση, ο λόγος που δεν βγαίνεις στον δρόμο ξανά είναι οικονομικός, ψυχολογικός ή επειδή νομίζεις πως η πίστα θα σε προετοιμάσει πιο σωστά στο να διαχειριστείς την καθημερινότητα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Να προτείνω εγώ κάτι άλλο...

αφου έχεις το street. Αντί να δώσεις λεφτά να πάρεις 2ο δεν τα δίνεις για να το φτιάξεις; Να το έχεις μόνο για την πίστα αφού έτσι το θελεις και μετά βλεπεις...

και μην νομίζεις ότι με ένα ss θα πας πιο γρήγορα ίσα ίσα. Είναι ροπάτο χαμηλά και στα μέγαρα βλεπω πως ακολουθούν τα ss κανονικότατα...

Ο @koukou μπορεί να σου πει μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία...

πριν 20 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

Μ'αρεσει μωρη κουφαλιτσα που αφαιρεις απο ενα τεταρτο και απο τους δυο χρονους... Ετσι, για να ριξεις αλατι στις πληγες των ανθρωπων. 

Τι ψυχη θα παραδωσεις; :blink: :laugh:

Τώρα το ειδα αυτό.... 

1ον δεν είμαι κουφαλιτσα.:beee:

2ον εσυ από το σπίτι μου για Ρύσιο κανεις 20 λεπτά; Με τι πας με άλογο; Άντε να μην είναι 5 να είναι 10 το πολύ!

ετσι είναι φίλε αν φεύγεις από τις καλές περιοχές και πας άλλου τα βλεπεις όλα μαύρα....

και όσο για την Σέρρες 80 χιλιόμετρα είναι ευθεία και δεν σταματάς πουθενά  με καινούργιο μεγάλο δρόμο κάνε υπολογισμούς και βγάλε τα λεπτά. 

υ.γ. Μην βλεπεις εμάς που πάμε με 100 γιατί πιάνεται ο κωλος μας...

Τροποποιήθηκε από τον giorgos.boun

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
StripleR,DRZ-SM (1075cc) Πολλά

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Gouky7 έγραψε:

 

 

Ψυχολογικός ξεκάθαρα. Δεν θεωρώ πως η οδήγηση πίστας θα με κάνει καλύτερο οδηγό δρόμου.

Τα ατυχήματα που μου έχουν συμβεί όσα χρόνια οδηγάω ήταν με υπαιτιότητα άλλου. Πλέον νοιώθω ότι απλά θα στέκομαι στο φανάρι και θα πέσουν πάνω μου.

Απλά από την άλλη δεν μπορώ να αφήσω τις μηχανές με τίποτα. Και όσες φορές έχω πάει απόλαυσα πραγματικά την οδήγηση στην πίστα. Ήταν κάτι που πάντα είχα σκοπό να κάνω τακτικά. Οπότε προς το παρόν μόνο αυτό και μετά βλέπουμε.

Κλαψ κλαψ. Ψυχοθεραπεία.

πριν 37 λεπτά, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

 

 

Πίστεψε με θα ήταν η πρώτη μου επιλογή αν ήμουν σίγουρος ότι φτιάχνετε και δεν θα έχει θέμα γιατί το μηχανάκι είναι απλά ερωτεύσιμο.Το μοτέρ του είναι καταπληκτικό.

Γενικά σαν σύνολο το θεωρώ ένα από τα ποιό ολοκληρωμένα μηχανάκια που έχουν φτιαχτεί ποτέ και αν θελήσω ποτέ μηχανή που να μπορεί να κάνει όλα τα γούστα ΜΟΥ θα είναι νούμερο ένα στην λίστα. (πάλι ψυχοθεραπεία.)

 Αλλά έχει χτυπήσει στο πλαίσιο και ενώ υπάρχει η επιλογή της ραφής.....δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι το εμπιστεύομαι. Τελείως προσωπικό το θέμα. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 7 λεπτά, το μέλος ChristosZ έγραψε:

 

 Αλλά έχει χτυπήσει στο πλαίσιο και ενώ υπάρχει η επιλογή της ραφής.....δεν είμαι τόσο σίγουρος ότι το εμπιστεύομαι. Τελείως προσωπικό το θέμα. 

Πάσο. Ούτε και εγώ θα το εμπιστευόμουν...

Δες για άλλο street. Θα έχεις και το παλιό για ανταλλακτικά!!!

Ας πούμε να πάρεις το απλό και να το κανεις R (δεν ξερω τις διάφορες τυχαίο παράδειγμα) χωρίς να σου στοιχίσει τπτ...:winking:

Τροποποιήθηκε από τον giorgos.boun

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona

Δημοσιεύτηκε

Ολική και πάρε άλλο. Με το Street έχω κάνει χλμ Σέρρες και έχω μπει με daytona Μέγαρα. Η απόλαυση που μου δίνει το Street και το τιμόνι εγώ δεν την αφήνω. Μηχανακι υπέροχο. 

Κάτι που θα σχολιάσω. Όσα ατυχήματα είχα εγώ, σε όλα έφταιγα η μπορούσα να τα αποφυγω. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Χρηστάρα, μη μασάς αγόρι μου.

Φτιάξε με τα λ7 της ασφάλειας το st-R που είναι γ@μάτο μηχανάκι.

Θα το βάλεις κ στην πίστα, θα το ευχαριστηθείς, θα ξανακ@υλώσεις με το μηχανάκι σου.

Οπότε χωρίς να το καταλάβεις, θα δεις πως κακώς φοβάσαι και θα επιστρέψεις κ στους δρόμους.

 

Το μηχανάκι σου φέρ' το σε απόλυτη λειτουργική κατάσταση, βάλε κ φρέσκα λαστιχάκια, ΝΟΙΚΙΑΣΕ στολή και βουρ στον πατσά. Όχι για χρόνους. Αλλα για βολτάρισμα κ χαμόγελα. Να απλώσεις τα χέρια σου κ την ψυχή σου. Κ να υπερνικήσεις τις αγωνίες σου.

 

Εδώ είμαστε. Να το κουβεντιάσουμε.

Και όποτε θες, έλα να σε πάω μια βόλτα (με το μικρό) να δεις πως κακώς φοβάσαι...... :wub::baby::beee:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
StripleR,DRZ-SM (1075cc) Πολλά

Δημοσιεύτηκε

πριν 15 ώρες, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

 

 

πριν 15 ώρες, το μέλος koukou έγραψε:

 

 

Το μηχανάκι έχει βγει ολική. Η μόνη περίπτωση να το κρατήσω είναι μεταβίβαση σε γνωστό και να το φτιάξω με τα λεφτά της ολικής. Αλλά και πάλι δεν ξέρω.

 

Επίσης @koukou  το τελευταίο σχόλιο σου δεν το πολυ κατάλαβα. Αν θες να μου το κάνεις λίγο πιό λιανά.

Πες οτι είμαι χαζός εγω ρε παιδί μου και πρέπει να μου εξηγήσεις λίγο παραπάνω τι εννοείς.

πριν 11 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε:

 

 

Δυστυχώς Γιάννη το μηχανάκι πάει ολική.

Δεν με νοιάζει να γυρνάω πιο γρήγορα από τον καθένα. Με ενδιαφέρει να μαθαίνω και να βελτιώνομαι και να περνάω καλά οδηγώντας. Οι χρόνοι θα πέσουν από μόνοι τους με τον καιρό χωρίς να το κυνηγάω.  

Για αυτό είπα στην αρχή θα γυρνάω πολυ αργά.

Το Triple δεν νοιώθω άνετα να το βγάλω στον δρόμο πάλι με ραφή. Δεν λέω ότι θα ανοίξει στην πρώτη λακούβα. Αλλά θα σκέφτομαι συνέχεια ότι σε "κάποια" λακούβα θα ανοίξει.

Η επιλογή είναι να το εχω μόνο για μέσα γιατί θα είναι πολύ πιο οικονομικό να φτιάξω το st-R για μέσα από το να πάρω κάτι καινούριο και να το φτιάξω.

 

Όσο για το έξω. Δύσκολο πολύ.

 

Γιάννη εκτιμάω την γνώμη σου πάρα πολύ και το ξέρεις ελπίζω. Αλλά πραγματικά δεν θα είμαι καθόλου άνετα. Μια βόλτα ένα παπί μου έδωσαν και δεν το είχα καθόλου.

Δεν ένοιωθα άνετα. Οπότε θέλω να το πάω σιγά σιγά. Ίσως φτιάξω το st-R για μέσα μόνο προς το παρόν και βλέπουμε. 

 

Ελπίζω μικρό να λες το YBR και όχι τον ζουζουρα. :_unsure:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω τι σου έτυχαν, αλλά αν δεν άνοιξε ο δρόμος να σε καταπιεί, πιστεύω ότι πάντα μπορούμε να κάνουμε τις συνθήκες οδηγήσης πιο ασφαλεις. Και με μια ανάλυση όλων των ατυχημάτων μου εκεί καταλήγω. Εγώ για μένα. 

Δεν μου φταίει η βροχή. Θα πρεπε να φροντίσω να προσάρμοσω την οδήγηση μου, δεν μου φταίνε τα χώματα. Θα πρεπε να προσάρμοστω στις συνθήκες του δρόμο και στην έλλειψη ορατότητας. Δεν μου φταίει αυτός που βγήκε από στοπ. Σε κάθε στοπ θα πρεπε να περιμένω ότι ίσως μου βγει. Δεν μου φταίει αυτός που σταμάτησε απότομα μπροστά μου. Φταίω εγώ που δεν φρόντισα να κρατήσω απόσταση. Real life παραδείγματα δικά μου. 

Έχω κι άλλα βέβαια αλλά σαν παράδειγμα τα δίνω. Ακόμα και από πισω σε φανάρι να σου ρθει. Αν είχε σταματημένο αυτοκίνητο πάμε και χωνομαστε μπροστά του. Όχι δίπλα. Ειδικά αν έχει χώρο να ρθει κι άλλο. 

 

Δεν ήθελα να σε θηξω. Αλλά νομίζω πάντα υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε εμείς για την ασφάλεια μας. 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 19 λεπτά, το μέλος ChristosZ έγραψε:

Το Triple δεν νοιώθω άνετα να το βγάλω στον δρόμο πάλι με ραφή. Δεν λέω ότι θα ανοίξει στην πρώτη λακούβα. Αλλά θα σκέφτομαι συνέχεια ότι σε "κάποια" λακούβα θα ανοίξει.

 

Εγω παντως σε καταλαβαινω απολυτα σε αυτο που λες. Το να νιωθουμε σιγουρια με αυτο που καβαλαμε ειναι πολυ σημαντικο. Εδω πολλες φορες αλλαζουμε λαστιχα για ψυχολογικους λογους, πριν καν αρχισουν να δημιουργουν οντως πραγματικο προβλημα στην οδηγηση μας. Και μονο η σιγουρια που σου δινει το καινουριο λαστιχο φτανει και περισσευει. Ποσο μαλλον οταν μιλαμε για το σκελετο της μηχανης.

 

Παντως @koukou, αν και καταλαβαινω τι λες και σε μεγαλο βαθμο συμφωνω, υπαρχουν και ατυχηματα που πραγματικα δεν ειναι στο χερι σου. :blink:

Και λιγοτερο τραβηγμενα απο αυτο φυσικα, οπως πχ να σου ερθει αυτοκινητο στο ρευμα σου στην εξοδο στροφης που δεν εχεις καλη ορατοτητα, να σου πεταχτει σκυλι, και αλλα πολλα ωραια.

Τροποποιήθηκε από τον pitapola
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 λεπτά, το μέλος koukou έγραψε:

Δεν ξέρω τι σου έτυχαν, αλλά αν δεν άνοιξε ο δρόμος να σε καταπιεί, πιστεύω ότι πάντα μπορούμε να κάνουμε τις συνθήκες οδηγήσης πιο ασφαλεις. Και με μια ανάλυση όλων των ατυχημάτων μου εκεί καταλήγω. Εγώ για μένα. 

Δεν μου φταίει η βροχή. Θα πρεπε να φροντίσω να προσάρμοσω την οδήγηση μου, δεν μου φταίνε τα χώματα. Θα πρεπε να προσάρμοστω στις συνθήκες του δρόμο και στην έλλειψη ορατότητας. Δεν μου φταίει αυτός που βγήκε από στοπ. Σε κάθε στοπ θα πρεπε να περιμένω ότι ίσως μου βγει. Δεν μου φταίει αυτός που σταμάτησε απότομα μπροστά μου. Φταίω εγώ που δεν φρόντισα να κρατήσω απόσταση. Real life παραδείγματα δικά μου. 

Έχω κι άλλα βέβαια αλλά σαν παράδειγμα τα δίνω. Ακόμα και από πισω σε φανάρι να σου ρθει. Αν είχε σταματημένο αυτοκίνητο πάμε και χωνομαστε μπροστά του. Όχι δίπλα. Ειδικά αν έχει χώρο να ρθει κι άλλο. 

 

Δεν ήθελα να σε θηξω. Αλλά νομίζω πάντα υπάρχει κάτι που μπορούμε να κάνουμε εμείς για την ασφάλεια μας. 

Amen to that.

Πολλοι αναλωνονται στο οτι "εφταιγε ο αλλος" νομικα, οποτε οι μηχανες ειναι επικινδυνες και θα πεθανουμε ολοι.
Εχει πολυ περισσοτερο βαθος το θεμα ομως.

Τεσπα αν δε νιωθει ανετα ειναι ψυχολογικο το θεμα δε φτιαχνεται ευκολα.
Αν και θα ηθελα να ακουσω τι ακριβως εγινε για να δουμε αν θα μπορουσε να εχει αποφευχθει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 28 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Εγω παντως σε καταλαβαινω απολυτα σε αυτο που λες. Το να νιωθουμε σιγουρια με αυτο που καβαλαμε ειναι πολυ σημαντικο. Εδω πολλες φορες αλλαζουμε λαστιχα για ψυχολογικους λογους, πριν καν αρχισουν να δημιουργουν οντως πραγματικο προβλημα στην οδηγηση μας. Και μονο η σιγουρια που σου δινει το καινουριο λαστιχο φτανει και περισσευει. Ποσο μαλλον οταν μιλαμε για το σκελετο της μηχανης.

 

Παντως @koukou, αν και καταλαβαινω τι λες και σε μεγαλο βαθμο συμφωνω, υπαρχουν και ατυχηματα που πραγματικα δεν ειναι στο χερι σου. :blink:

Και λιγοτερο τραβηγμενα απο αυτο φυσικα, οπως πχ να σου ερθει αυτοκινητο στο ρευμα σου στην εξοδο στροφης που δεν εχεις καλη ορατοτητα, να σου πεταχτει σκυλι, και αλλα πολλα ωραια.

Δεν λέω ότι δεν θα γίνει και κάτι που δεν θα προβλέψεις. Η ότι είμαι πλέον απρόσβλητος. Μ@λακιες κάνω. Τυχερός είμαι. Αλλά όσα περισσότερα σκαναρω και προσέχω τόσο λιγότερο ανασφαλής γίνομαι. Γιατί ασφαλής δεν θα μαι ποτέ. 

Κάθε φορά που ανεβαίνω στο μηχανάκι αναλαμβάνω το ρίσκο μου. Απλά προσπαθώ να το μειώσω όσο μπορώ. 

Όσο για on topic. 

Πάρε τα λεφτά. Αν μπορείς κράτα και το μηχανακι. Πουλά κομμάτια όσα πουλιούνται και πάρε ένα άλλο. Ίδιο. Σας το streetaki δεν εχει

Τροποποιήθηκε από τον koukou

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
StripleR,DRZ-SM (1075cc) Πολλά

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 λεπτά, το μέλος koukou έγραψε:

 

 

πριν 15 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

 

 

Πραγματικά το περίμενα αλλά περίμενα ότι θα έρθει λίγο πιό μετά αυτό το κομμάτι.

Δικό μου λάθος που το ανέφερα. Αν δεν το ανέφερα δεν θα καταλήγαμε να συζητάμε για αυτό και θα συνεχιζόταν η συζήτηση κυρίως στις επιλογές μου και στις πληροφορίες που ζήτησα.

Εύχομαι να μην έχει κανένας μια εμπειρία που πραγματικά να μην ήταν στο χέρι του κάτι. 

Αν @CptAngel σε ενδιαφέρει τόσο πόλυ άνοιξε ένα θέμα με το πως έχουμε τρακάρει και τι θα μπορούσε να είχε γίνει και τα λέμε όλοι μαζί εκεί.

Μέχρι τότε εδώ ζητάω πληροφορίες για ένα άλλο ζήτημα. Αν έχετε να απαντήσετε σε κάτι πάνω στο θέμα πραγματικά κάντε το. Ενδιαφέρομαι για κάθε γνώμη και πληροφορία.

Αν όχι, δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθείτε άλλο με το θέμα. 

 

πριν 28 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

 

 

Ακριβώς αυτό. Αν το πάρω απόφαση  για να φτιάξω το triple θα είναι μόνο για την πίστα και θα γίνει στο πλαίσιο ότι έλεγχος είναι εφικτός να γίνει. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0