7 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha MT 07 ABS (689cc) Shark Ridill White Azur

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ειναι λογικο στις 14.000χλμ να χρειαζεται αλλαγη το σετ αλυσιδα-γραναζια?

Πιο συγκεκριμενα νιωθω εναν ''κραδασμο'' με συγκεκριμενο μοτιβο που η συχνοτητα του αυξανεται μαζι με την ταχυτητα.Ο μηχανικος μου λεει παω για αλλαγη σετ.

Επισης νιωθω τον ''τζογο'' στο ανοιγμα και κλεισιμο του γκαζιου(δηλαδη μια καθυστερηση)

ANF125 2013 με σχετικα καλη συντηρηση του εν λογω αναλωσιμου.

Υπ'οψιν φοραω 14 μπροστα για να δωσει λιγο νευρο απο τις 3.000χλμ.

 

Τροποποιήθηκε από τον Vault 13 Dweller

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova (125cc) Uvex PS 415 Honda innova (125cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος Vault 13 Dweller έγραψε:

Ειναι λογικο στις 14.000χλμ να χρειαζεται αλλαγη το σετ αλυσιδα-γραναζια?

Πιο συγκεκριμενα νιωθω εναν ''κραδασμο'' με συγκεκριμενο μοτιβο που η συχνοτητα του αυξανεται μαζι με την ταχυτητα.Ο μηχανικος μου λεει παω για αλλαγη σετ.

Επισης νιωθω τον ''τζογο'' στο ανοιγμα και κλεισιμο του γκαζιου(δηλαδη μια καθυστερηση)

ANF125 2013 με σχετικα καλη συντηρηση του εν λογω αναλωσιμου.

Υπ'οψιν φοραω 14 μπροστα για να δωσει λιγο νευρο απο τις 3.000χλμ.

 

Κοίταξες μήπως τα σινεμπλόκ τροχού?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος Vault 13 Dweller έγραψε:

Ειναι λογικο στις 14.000χλμ να χρειαζεται αλλαγη το σετ αλυσιδα-γραναζια?

Πιο συγκεκριμενα νιωθω εναν ''κραδασμο'' με συγκεκριμενο μοτιβο που η συχνοτητα του αυξανεται μαζι με την ταχυτητα.Ο μηχανικος μου λεει παω για αλλαγη σετ.

Επισης νιωθω τον ''τζογο'' στο ανοιγμα και κλεισιμο του γκαζιου(δηλαδη μια καθυστερηση)

ANF125 2013 με σχετικα καλη συντηρηση του εν λογω αναλωσιμου.

Υπ'οψιν φοραω 14 μπροστα για να δωσει λιγο νευρο απο τις 3.000χλμ.

 

Βγαζουν ανετα 30Κ, τα πρωτα.

Ελεγχος / τανυση = τεντωμα αλυσιδας ή ακομη και αντικατασταση αν δεν ειναι συντηρημενη σωστα.

Ελεγχος σινεμπλόκ.

Βαλε μας 1-2 φωτό, να δουμε την γενικη του κατασταση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 ABS (689cc) Shark Ridill White Azur

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω για τις απαντησεις καταρχην.Και εμενα με παραξενεψε το ποσο νωρις χρειαζεται αλλαγη...ο μηχανικος μου λεει πως σε αυτα τα μοντελα αλλαζουν απο τις 12 εως τις 20.000.Εγω παντως εχω αγορασει ηδη ενα σετ της JT και το εχω στο γραφειο μου εδω..ετσι και αλλιως σε 100χλμ παω για αλλαγη λαδιων και θα ηθελα να ξερω αν με δουλευει η λεει αληθεια.

Την μοτο το αγορασα καινουργια το 2013.Γινοταν συντηρηση με λαδι Ipone μετα απο πλυσιμο και βροχες.

Σχετικα με την αλυσιδα , στις τελευταιες 3-4000 χλμ αρχισε αυτην την καθυστερηση στο ανοιγμα και κλεισιμο του γκαζιου(δηλαδη να τεντωσει και να χαλαρωσει).Την εχω τεντωσει τελευταια αλλα μετα απο λιγο παλι αρχιζει τον τζογο.Επισης υπαρχει αυτος ο ''λοξιγκας'' που κανει ειδικα σε ανηφορες τελευταια και συνοδευεται και απο θορυβο απο το μπροστα γραναζι(που ειναι ενα δοντι διαφορετικο απο το μαμα).

Φωτο λογικα θα ανεβασω αυριο , το σινεμπλοκ πως το ελεγχω?Οπτικα?Υπαρχει τροπος δοκιμης?

Αυτο με τον λοξιγκα το εμφανισε μετα απο πορεια 40χλμ με ταχυτητες πανω απο 100χλμ/ωρα.

Με το τεντωμα που εκανα(3cm πανω κατω στο κεντρο της)ο θορυβος ειναι πιο εντονος απο το μπροστα γραναζι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

14-35 ειναι τα εργοστασιακα γραναζια.

γυρω στα 15κ ειχα βγαλει σε ιννοβα καρμπ, αγορασμενο καινουριο.

καθαρισμα-λιπανση οποτε θυμομουν, τα ξερογκαζα, οι παντες και οι καρφωτες πηγαιναν συννεφο και πολυ ειχανε αντεξει μπορω να πω.:laugh:

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda wave (110ίcc) zen Honda CB 500x (471cc)

Δημοσιεύτηκε

Ίσως είχαν θέματα και του κουνιάδου μου του 13 μοντέλο ξεχείλωσε η αλυσίδα και δεν τεντώνει άλλο και πάει για αλλαγή. Με 6.000χιλ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 07 ABS (689cc) Shark Ridill White Azur

Δημοσιεύτηκε

Να αναφερω πως μετα απο αλλαγη σετ αλυσιδα γραναζια ολα ειναι πλεον φυσιολογικα.Εχω το εργοστασιακο μακρυ γραναζωμα πλεον...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα