sokianos

Modenas kriss και ο Θεός ας βοηθήσει

47 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Modenas Kriss 115 (115cc)

Δημοσιεύτηκε

Με αυτό το μηχανάκι τα έχω δει όλα,  με έχει βάλει μέσα,  για τα καλά,  αλλά το αγαπάω και το προσεχω τι να κάνω, 

 

Έχω το εξής πρόβλημα,   το μηχανάκι είναι 56 χιλιοστά,  όταν ήταν εργοστάσιο  φορούσε 85 ζιγκλερ με κατανάλωση  2.9 λίστα στα εκατό,  μέγιστη ταχύτητα  105,  τώρα του φοράω 75 ζιγκλερ τελική 85 χιλιόμετρα  και κατανάλωση  2.1 ανά εκατό ,  έβαλα το 80 ζιγκλερ όμως διαφορά δεν είδα μεγάλη,  με κατανάλωση  2.5 ανά εκατό ,  επίσης το μηχανάκι έχει θέμα κάποιες φορές  στις χαμηλές στροφές ,  το έχω δοκιμάσει και στα 5 στάδια της βελόνας και διάφορα  δεν είδα 

 

Τα φώτα σας παρακαλώ... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Το πρόβλημα ποιό είναι; Τα φώτα μας, για ποιό ερώτημα θέλεις να σου δώσουμε.

Το μόνο που λες, είναι ότι δοκίμασες διάφορα ζιγκλέρ και έκανε αυτά το μοτέρ. Και;

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Μηπως δε σου φτανει το καυσιμο?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Η καταναλωση στα 2,5lt/100 km, ειναι μια χαρά.

Έλεγξε + καθαρισε τους αυλούς + βιδάκια μίγματος και ρελαντί.

Εξατμιση, φίλτρο ?

Το πρωι, ξεκινα ευκολα ? θελει τσοκ τωρα με τις ζέστες ? 

 

υγ. το θεμα μεταφερθηκε στην μικρη κατηγορια 125.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Kriss 115 (115cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 16 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Το πρόβλημα ποιό είναι; Τα φώτα μας, για ποιό ερώτημα θέλεις να σου δώσουμε.

Το μόνο που λες, είναι ότι δοκίμασες διάφορα ζιγκλέρ και έκανε αυτά το μοτέρ. Και;

Ότι είναι 56,  και δεν βλέπω καλά αποτελέσματα  σε επίδοση γενικότερα, 

 

πριν 13 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Μηπως δε σου φτανει το καυσιμο?

Κοίταξε από 75 ζιγκλερ σε 80 πήγα και αποτέλεσμα τρελό δεν είδα, 

 

πριν 10 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Η καταναλωση στα 2,5lt/100 km, ειναι μια χαρά.

Έλεγξε + καθαρισε τους αυλούς + βιδάκια μίγματος και ρελαντί.

Εξατμιση, φίλτρο ?

Το πρωι, ξεκινα ευκολα ? θελει τσοκ τωρα με τις ζέστες ? 

 

υγ. το θεμα μεταφερθηκε στην μικρη κατηγορια 125.

Το καρμπυλατερ είναι πολύ καθαρισμό ελεγμενο,  και φίλτρο  φοράει εργοστάσιο φίλτρο και εξάτμιση το πρωί παίρνει εύκολα μπροστά στα εκκινηματα έχει θέματα, 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Τώρα που είναι 56 ποσά κυβικά έχει γίνει? Ποσά mm είναι μαμά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Kriss 115 (115cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Τώρα που είναι 56 ποσά κυβικά έχει γίνει? Ποσά mm είναι μαμά?

52 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

(56/52)^2 = 1.159 δλδ κατά προσέγγιση 16% αύξηση κυβισμού.

Έχεις μεγαλώσει τον κυβισμό σχεδόν 16%. Μαμά είχε ζιγκλέρ 85 λες, άυξησες τον κυβισμό, και εσύ του βάζεις μια σειρά μικρότερα. Γιατί να δουλέψει;

Τι θέλεις να πετύχεις; Να μην σου καίει πολύ; Για αυτό δοκιμάζεις μικρότερα ζιγκλέρ από το μαμά;

Ή να πηγαίνει πιο καλά από το μαμά; Δεν μας έχεις απαντήσει σαφώς, ποιό είναι το πρόβλημα που θέλεις να λύσεις.

Προφανώς ένας 16% μεγαλύτερος κυβισμός, θέλει και 16% παραπάνω φαί για να δουλέψει, όχι λιγότερο...

 

Αν του δώσεις το σωστό μίγμα, και πάλι δεν ανεβάζει στροφές, προφανώς δεν συνεργάζεται σωστά το νέο πιστόνι με τον παλιό θάλαμο καύσης, οπότε θα θες και κεφαλή βελτιωμένη.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Σε προσφατη επισκευη που εκανα στο δικο μου παπι με μολις 10% αυξηση κυβισμου, εβαλα καρμπυρατερ μεγαλυτερο κατα 9 χιλιοστα, απο 16 σε 25, αφιερωσα αρκετο χρονο και πολλες δοκιμες για τη ρυθμιση του, με το μαμα 16αρι που ειχε μονο ρελαντι δουλευε, ηταν πολυ ξεψυχισμενο στο υπολοιπο φασμα των στροφων.

Κατ´ εμε οταν μπαινεις στη διαδικασια να αυξησεις τον κυβισμο θα πρεπει να αλλαζεις και τροφοδοσια και ξατμηση, αλλιως κανεις ενα ρεκτιφιε για να μην καιει λαδια και το αφηνεις ως εχει.

Τσεκαρε το μπουζι σου να δεις αν το μειγμα σου ειναι φτωχο και πραξε αναλογα, αλλαγη καρμπυρατερ χθες...

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Kriss 115 (115cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 46 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

(56/52)^2 = 1.159 δλδ κατά προσέγγιση 16% αύξηση κυβισμού.

Έχεις μεγαλώσει τον κυβισμό σχεδόν 16%. Μαμά είχε ζιγκλέρ 85 λες, άυξησες τον κυβισμό, και εσύ του βάζεις μια σειρά μικρότερα. Γιατί να δουλέψει;

Τι θέλεις να πετύχεις; Να μην σου καίει πολύ; Για αυτό δοκιμάζεις μικρότερα ζιγκλέρ από το μαμά;

Ή να πηγαίνει πιο καλά από το μαμά; Δεν μας έχεις απαντήσει σαφώς, ποιό είναι το πρόβλημα που θέλεις να λύσεις.

Προφανώς ένας 16% μεγαλύτερος κυβισμός, θέλει και 16% παραπάνω φαί για να δουλέψει, όχι λιγότερο...

 

Αν του δώσεις το σωστό μίγμα, και πάλι δεν ανεβάζει στροφές, προφανώς δεν συνεργάζεται σωστά το νέο πιστόνι με τον παλιό θάλαμο καύσης, οπότε θα θες και κεφαλή βελτιωμένη.

Η απαντήσουν σου μαρεσε πολύ,  κοίταξε  θέλω να πετύχω καλή επίδοση με λογική κατανάλωση, διότι και απόσταση κάνω μεγάλη και διπλό πάω συνέχεια ,  

 

πριν 39 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Σε προσφατη επισκευη που εκανα στο δικο μου παπι με μολις 10% αυξηση κυβισμου, εβαλα καρμπυρατερ μεγαλυτερο κατα 9 χιλιοστα, απο 16 σε 25, αφιερωσα αρκετο χρονο και πολλες δοκιμες για τη ρυθμιση του, με το μαμα 16αρι που ειχε μονο ρελαντι δουλευε, ηταν πολυ ξεψυχισμενο στο υπολοιπο φασμα των στροφων.

Κατ´ εμε οταν μπαινεις στη διαδικασια να αυξησεις τον κυβισμο θα πρεπει να αλλαζεις και τροφοδοσια και ξατμηση, αλλιως κανεις ενα ρεκτιφιε για να μην καιει λαδια και το αφηνεις ως εχει.

Τσεκαρε το μπουζι σου να δεις αν το μειγμα σου ειναι φτωχο και πραξε αναλογα, αλλαγη καρμπυρατερ χθες...

Το μπουζί μου με το 75 ήταν φτωχό σχετικά μπεζ χρώμα με άσπρο,  με το 80 έχω σκούρο καφέ,  λες να πάω σε 24 καρμπυλατερ;  τα γραναζια που έχω είναι 14-44,  αλλά και εκκινηματα δεν έχω καλά 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Γνωμη μου να δοκιμασεις και ενα μεγαλυτερο καρμπυρατερ, τωρα απο θεμα καταναλωσης αν δεν το πηγαινεις τερμα θα καιει σε λογικα πλαισια, το θεμα ειναι να στρωσεις τη λειτουργεια του μοτερ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Kriss 115 (115cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Γνωμη μου να δοκιμασεις και ενα μεγαλυτερο καρμπυρατερ, τωρα απο θεμα καταναλωσης αν δεν το πηγαινεις τερμα θα καιει σε λογικα πλαισια, το θεμα ειναι να στρωσεις τη λειτουργεια του μοτερ.

Το θέμα μου δεν είναι να πάρω ένα 24 να το βάλω πάνω,  το θέμα μου είναι μην επενδυσω λεφτά και αποτέλεσμα δεν έχω,  ας πουμε τι παραπάνω θα μου δώσει το 24αρι από αυτό που έχω τώρα; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος topsisn@gmail.com έγραψε:

Το θέμα μου δεν είναι να πάρω ένα 24 να το βάλω πάνω,  το θέμα μου είναι μην επενδυσω λεφτά και αποτέλεσμα δεν έχω,  ας πουμε τι παραπάνω θα μου δώσει το 24αρι από αυτό που έχω τώρα; 

Όταν μπλέκεις σε τέτοιες ιστορίες το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πετάξεις λεφτά μέχρι να πετύχεις αυτό που θέλεις, αλλιώς το πας σε ένα συνεργείο και κάνουν αυτοί τις δοκιμές, και εσυ πληρώνεις μόνο για το τελικό αποτέλεσμα.

Το 24αρι σίγουρα θα ταΐσει καλύτερα το μηχανάκι σου, αλλά για να το πετύχεις όπως είπα θέλει να αφιερώσεις χρόνο για να το ρυθμίσεις, εξάτμιση έχεις μαμά?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Kriss 115 (115cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 15 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Όταν μπλέκεις σε τέτοιες ιστορίες το μόνο σίγουρο είναι ότι θα πετάξεις λεφτά μέχρι να πετύχεις αυτό που θέλεις, αλλιώς το πας σε ένα συνεργείο και κάνουν αυτοί τις δοκιμές, και εσυ πληρώνεις μόνο για το τελικό αποτέλεσμα.

Το 24αρι σίγουρα θα ταΐσει καλύτερα το μηχανάκι σου, αλλά για να το πετύχεις όπως είπα θέλει να αφιερώσεις χρόνο για να το ρυθμίσεις, εξάτμιση έχεις μαμά?

Ναι εξάτμιση εχω μαμά  , δεν θέλω να κάνει θόρυβο , 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Έχεις μεγαλώσει τον κυβισμό σχεδόν 16%. Μαμά είχε ζιγκλέρ 85 λες, άυξησες τον κυβισμό, και εσύ του βάζεις μια σειρά μικρότερα. Γιατί να δουλέψει;

Μηπως με τα περισσοτερα κυβικα, εχει μεγαλυτερο ογκο να γεμισει = τραβαει περισσοτερο αερα. Αρα ισως να μην ισχυει απαραιτητα το "αυξηση κυβισμου = αναγκη για μεγαλυτερα ζιγκλερ";

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Kriss 115 (115cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος kalimera8764 έγραψε:

Μηπως με τα περισσοτερα κυβικα, εχει μεγαλυτερο ογκο να γεμισει = τραβαει περισσοτερο αερα. Αρα ισως να μην ισχυει απαραιτητα το "αυξηση κυβισμου = αναγκη για μεγαλυτερα ζιγκλερ";

Άρα μένουμε στο γεγονός,  ότι θέλει μεγαλύτερο καρμπυλατερ  σωστά; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 ώρες, το μέλος topsisn@gmail.com έγραψε:

Ναι εξάτμιση εχω μαμά  , δεν θέλω να κάνει θόρυβο , 

 

πριν 2 ώρες, το μέλος topsisn@gmail.com έγραψε:

Άρα μένουμε στο γεγονός,  ότι θέλει μεγαλύτερο καρμπυλατερ  σωστά; 

Οχι απαραίτητα.

Στη θεση σου θα ξεκίναγα με την εξάτμιση = καπως πρέπει να ελευθερωθει / αλλαχτεί, ωστε να εχεις εξαγωγή ΜΗ πνιγμένη. Βλέποντας ΤΙ κανει μια πιο ελευθερη ή όχι τόσο φιμωμενη εξαγωγη, ΘΑ κρινεις ΑΝ χρειάζεται και κάτι με τον εισερχόμενο αέρα στο φίλτρο.

Ήδη υπάρχουν 2 παράμετροι.

Με αυτες τις 2, και σε συνδυασμο με το υπάρχον καρμπυρατερ, θα ρυθμίζεις μίγμα ωστε να πάρεις αποτέλεσμα.

Θελει έλεγχο στο μπουζί (να βλέπεις καύση), να διαπιστωνεις αν εχει ξεφυγει η καταναλωση, να μην κανει σκασίματα, κλπ. 

Κράτα αρχείο γραπτό, ωστε να μπορεις να δεις αργότερα ΠΟΙΟ ειναι το καλύτερο σετάρισμα.

Η βασικη αρχή, ειναι να αλλάζεις καθε φορά μία παράμετρο, ωστε να μην χαθεις σε άσκοπες ρυθμίσεις.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Kriss 115 (115cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

 

Οχι απαραίτητα.

Στη θεση σου θα ξεκίναγα με την εξάτμιση = καπως πρέπει να ελευθερωθει / αλλαχτεί, ωστε να εχεις εξαγωγή ΜΗ πνιγμένη. Βλέποντας ΤΙ κανει μια πιο ελευθερη ή όχι τόσο φιμωμενη εξαγωγη, ΘΑ κρινεις ΑΝ χρειάζεται και κάτι με τον εισερχόμενο αέρα στο φίλτρο.

Ήδη υπάρχουν 2 παράμετροι.

Με αυτες τις 2, και σε συνδυασμο με το υπάρχον καρμπυρατερ, θα ρυθμίζεις μίγμα ωστε να πάρεις αποτέλεσμα.

Θελει έλεγχο στο μπουζί (να βλέπεις καύση), να διαπιστωνεις αν εχει ξεφυγει η καταναλωση, να μην κανει σκασίματα, κλπ. 

Κράτα αρχείο γραπτό, ωστε να μπορεις να δεις αργότερα ΠΟΙΟ ειναι το καλύτερο σετάρισμα.

Η βασικη αρχή, ειναι να αλλάζεις καθε φορά μία παράμετρο, ωστε να μην χαθεις σε άσκοπες ρυθμίσεις.

 

Πολύ καλή η συμβουλή σου,  βέβαια το κάνω ήδη ,  τώρα έχω καταλήξει στο εξής 85 ζιγκλερ  χρώμα μπουζί καφέ σκούρο,  θέλω να δω κατανάλωση  πρώτα  βέβαια   κάνει κάτι ψηλά πρα πρα αλλά ποτέ ποτε,  τι εξάτμιση μπορώ να βάλω για να μην κάνει θόρυβο; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Kaze-R Kawasaki Ζ (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

53mm ειναι το εργοστασιακο.
μονο με πιο μεγαλο πιστονι και χωρις περιφερειακα μην περμενεις να παρει δυναμη.
ισα ισα που αν εχεις και φιλτροκουτι πανω δεν του φτανει ο αερας.

ξαναβαλε το δικο του ζιγκλερ πανω μπας και δουλεψει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Kriss 115 (115cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 ώρες, το μέλος andreaspetr έγραψε:

53mm ειναι το εργοστασιακο.
μονο με πιο μεγαλο πιστονι και χωρις περιφερειακα μην περμενεις να παρει δυναμη.
ισα ισα που αν εχεις και φιλτροκουτι πανω δεν του φτανει ο αερας.

ξαναβαλε το δικο του ζιγκλερ πανω μπας και δουλεψει.

Έβαλα το δικό του,  είδα καλύτερο δούλεμα,  το θέμα μου είναι αν πάρω 24 θα είναι λογικά No name,  λόγω χρημάτων,  αξίζει να μπει τέτοιο καρμπυλατερ;  η θα έχω θέματα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Τα κινεζικα καρμπυρατέρ έχουν πάντα ένα ρίσκο, μπορεί να δουλέψει χωρίς να χρειαστεί να γυρίσεις ούτε βίδα αλλά μπορεί και να σε παιδέψει αρκετά μέχρι να το φέρεις εκεί που θέλεις.

Δεν μπορείς να βρεις κανένα δανεικό να βάλεις για δοκιμή?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Kriss 115 (115cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 7 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Τα κινεζικα καρμπυρατέρ έχουν πάντα ένα ρίσκο, μπορεί να δουλέψει χωρίς να χρειαστεί να γυρίσεις ούτε βίδα αλλά μπορεί και να σε παιδέψει αρκετά μέχρι να το φέρεις εκεί που θέλεις.

Δεν μπορείς να βρεις κανένα δανεικό να βάλεις για δοκιμή?

Δυστυχώς δεν έχω κάποια άλλα επιλογή από την αγορά ,  για αυτό και δοκιμάζω διαφορά, 

 

Σαν αυτό ας πούμε;  http://www.nakamotoparts.gr/karmpyrater-yamaha-dt175-27mm

Τροποποιήθηκε από τον topsisn@gmail.com

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Καλύτερα να πάρεις κάτι σαν αυτά που σου έχω στο λινκ https://www.skroutz.gr/c/1251/antalaktika-moto.html?keyphrase=cm200

ειναι από τις πιο πολυχρησιμοποιημένες επιλογές.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Kriss 115 (115cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Καλύτερα να πάρεις κάτι σαν αυτά που σου έχω στο λινκ https://www.skroutz.gr/c/1251/antalaktika-moto.html?keyphrase=cm200

ειναι από τις πιο πολυχρησιμοποιημένες επιλογές.

Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια ,  όμως εμένα μου πρότειναν για 24αρι εσύ τι μου λες;  επίσης πια εταιρεία μου προτείνεις; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Modenas Kriss 115 (115cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος topsisn@gmail.com έγραψε:

Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια ,  όμως εμένα μου πρότειναν για 24αρι εσύ τι μου λες;  επίσης πια εταιρεία μου προτείνεις; 

https://www.stelpet.gr/Proion/11808/202/Karmpurater-Honda-CM200-24mm-IQ-TECH αυτό; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα