ChrisM

Δείκτης ταχύτητας και βάρους

3 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Innova i (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Ψάχνω ελαστικά για το παπί μιας και πάω για αλλαγή σε λιγο καιρό. Το user manual λεει μπροστα δεικτη 40P και πίσω 50Ρ. Τα λάστιχα π εχω βαλει στο μάτι, τα metzeler sportec street βγαινουν μονο σε 38s το μπροστά και 44S το πίσω. Η ταχύτητα P ειναι 150χλμαω η οποία ειναι αρκετά υψηλή για παπί οπότε το S είναι υπερβολικό στα 180χλμαω. Επίσης το συνολικό βάρος που "σηκωνουν" τα εργοστασιακά ειναι 330 κιλά ενω τα metzeler 292. Συνήθως παω μονός οπότε δεν νομίζω να υπάρχει θεμα με το βαρος μιας και μαζι με το μηχανάκι ειμαστε στα 195 με 200 κιλα μαζι. Ο υπερβολικά μεγαλος δείκτης ταχυτητας με απασχολεί όμως μιας και εχω διαβασει οτι οσο πιο υψηλός ειναι τοσο πιο δύσκολα ανεβάζει θερμοκρασία το λαστιχο. Οι ταχύτητες που πηγαίνω συνήθως ειναι μεσα στην πόλη απο 40 μεχρι 80 μαξ και πολυ σπανια 100 στιγμιαία (και ολα αυτα κοντερ με μικρότερο γραναζι μπροστά αρα ειναι πολύ λιγότερα πραγματικά). Τι επιπτώσεις μπορεί να έχει οπότε αυτή η διαφορετική τιμή των δεικτών? Αστάθεια στο τιμόνι? Λαστιχα που να μην πιανουν θερμοκρασία βέλτιστης λειτουργία ουτε με ταμα ? Ευχαριστώ εκ των υστέρων για τις απαντήσεις και συγχωρέστε με για το μεγαλο ποστ.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

βαλε metzeler me22 απο τα καλυτερα λαστιχα για παπι! ο δεικτης που εχουν ειναι P.

με υψηλο δεικτη θα αργουνε η δε θα ερχονται ποτε σε θερμοκρασια λειτουργιας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Innova i (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Ηταν η πρωτη μου επιλογη πριν μαζι με τα michelin city pro. ειναι κορυφη αποτι εχω ακουσει τα ΜΕ22 αλλα ενα πραγμα π διαβασα και το παρατήρησα και γω απο κοντα. Τετραγωνιζουν πολυ σε αντιθεση με τα sportec που εχουν πιο αποτομη κορώνα. Και επειδή με τα Μ45 που εχω τωρα και εχουν γινει σχεδον τετραγωνα και αυτα ,δεν εχω αμεση αποκριση του παπιου σε αλλαγη κατεύθυνσης υποθέτω οτι το ιδιο θα συμβαινει και με τα ΜΕ22. Σε αλλο μηχανακι που δοκιμασα το οποιο ειχε λαστιχο με αποτομη κορωνα η απόκριση στην αλλαγη κατεύθυνσης  ηταν αμεση και με βολεψε πολυ. Υπ όψιν τα Μ45 που φοραω τωρα εχουν δεικτες 43S το μπροστα και 47S το πισω, και παρολο την πολυ σκληρη γομα τους ζεσταινονται ικανοποιητικα μετα απο λιγα χιλιομετρα και πιανουν καλα σε βρεγμενο και στεγνο παρολο την φθορα τους και την παλαιοτητα τους (DOT 3515)

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα