stergiosT50

Άδεια κυκλοφορίας για σκελετό παπιού.

11 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha

Δημοσιεύτηκε

 Καλησπέρα σε όλους,πρόσφατα βρήκα έναν καινούργιο σκελετό για Yamaha townmate που πωλείται σαν ανταλλακτικό από ένα κατάστημα και με ενδιαφέρει για αγορά. Με αφορμή ότι έχουμε ήδη ένα townmate στην οικογένεια και υπάρχουν κάποια ανταλλακτικά στην άκρη,το σκεπτικό μου ήταν αν θα μπορούσα να εκδόσω άδεια κυκλοφορίας για τον σκελετό αυτόν έτσι ώστε να μπορώ να το βγάλω σε κυκλοφορία και να κυκλοφορώ νόμιμα. 

 Ρώτησε ο πατέρας μου στο υπουργείο μεταφορών και του είπαν πως δεν γίνεται,ρώτησα και έναν θείο μου μηχανικό αυτοκινήτων και μου είπε πως πλέον έχει καταργηθεί αυτή η διαδικασία ένταξης ενός οχήματος σε κυκλοφορία...

 

 Η ερώτηση μου λοιπόν είναι η εξής,γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει κάποιος τρόπος έτσι ώστε να μπορούσα να εκδόσω άδεια κυκλοφορίας για τον σκελετό αυτό και να μπορέσω να το κυκλοφήσω σαν παπί;

 

 Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Στην περίπτωση που πωλείται ο σκελετός σαν ανταλλακτικό δεν εκδίδει νέα άδεια κυκλοφορίας, πρέπει να έχεις ήδη άδεια κυκλοφορίας και απλά να αντικαταστήσεις το σκελετό π.χ. λόγω ατυχήματος.

Το μόνο που μπορείς να κανείς είναι να αγοράσεις ένα μηχανάκι ολόκληρο ή μόνο σκελετό που έχει άδεια κυκλοφορίας σε λογική τιμή και να το φτιάξεις, εγώ έτσι είχα κάνει.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha ΜΤ09 SR (847cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Στην περίπτωση που πωλείται ο σκελετός σαν ανταλλακτικό δεν εκδίδει νέα άδεια κυκλοφορίας, πρέπει να έχεις ήδη άδεια κυκλοφορίας και απλά να αντικαταστήσεις το σκελετό π.χ. λόγω ατυχήματος.

Αν θυμάμαι καλά κι αυτό μπορεί να γίνει μόνο για κάποια χρόνια μετά από την έκδοση της πρώτης άδειας (νομίζω δέκα, αλλά δεν είμαι σίγουρος). Δλδ αν το παπί με την άδεια είναι του 90, ούτε αυτό γίνεται.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 26 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Αν θυμάμαι καλά κι αυτό μπορεί να γίνει μόνο για κάποια χρόνια μετά από την έκδοση της πρώτης άδειας (νομίζω δέκα, αλλά δεν είμαι σίγουρος). Δλδ αν το παπί με την άδεια είναι του 90, ούτε αυτό γίνεται.

Αυτο δεν το γνωριζω, ενας φιλος ειχε τρακαρει πριν απο αρκετα χρονια και ειχε αλλαξει σκελετο, το μηχανακι του το ειχε τοτε 2-3 χρονια, απο καινουριο, αλλα δεν θυμαμαι τι ειχε δηλωσει και πως εγινε ολη η δουλεια με την αδεια κυκλοφοριας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπέρα στην παρέα,ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας Tasos Meli και pitapola. Ναι το έχω ακούσει πως σε περίπτωση ατυχήματος πως υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασης του σκελετού με άλλον αλλά δεν ξέρω με ποιές προϋποθέσεις ισχύει. Ίσως κάποια στιγμή να προχωρήσω σε αγορά κάποιου μεταχειρισμένου και να το ανακατασκευάσω(παρεπιπτόντως Tasos Meli έχω παρακολουθήσει την δική σου εργασία! )

Τροποποιήθηκε από τον stergiosT50
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχουν δυο δρόμοι, αλλά κανένας δεν είναι ο δικός σου.

Ο νόμιμος που προβλέπει η ελληνική νομοθεσία, προβλέπει την αλλαγή πλαισίου, σε όχημα κάτω των 10 ετών ηλικία, μετά από ατύχημα και καταστροφή του γνήσιου πλαισίου. Στην διαδικασία αυτή το νέο πλαίσιο, πρέπει να είναι με τιμολόγιο από την αντιπροσωπεία, να υπογράψει μηχανικός-μηχανολόγος μέρος της γραφειοκρατίας, να επιθεωρήσει η υπηρεσία την αλλαγή στο τέλος, και αυτό επιτρέπεται ΜΙΑ φορά. Στην διαδικασία αυτή, ο νέος αριθμός πλαισίου είναι ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος, που πρέπει να χτυπηθεί στο νέο πλαίσιο, και εκδίδεται νέα άδεια κυκλοφορίας που αναφέρει ''αλλαγή πλαισίου'' και στον αριθμό πλαισίου, έχει τον αριθμό κυκλοφορίας.

Ο πρακτικός τρόπος, επειδή καμία αντιπροσωπεία δεν θέλει να διαθέτει υπαλλήλους να τρέχουν στις ΜΑΛΑΚΙΕΣ του νόμιμου τρόπου, ΚΑΠΟΙΕΣ αντιπροσωπείες, όχι όλες, όταν τρακάρεις και σπάσεις το πλαίσιο, σου το παίρνουν και σου φέρνουν ένα ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ με ίδιο αριθμό με το παλιό, χτυπημένο εργοστασιακά. Περνάς όλη την υπόλοιπη μηχανή στο νέο πλαίσιο, και ούτε γάτα ούτε ζημειά, αποφεύγοντας τον σκόπελο της νόμιμης διαδικασίας που σκέφτηκε κάποιος ψυχικά διαταραγμένος νομοθέτης.

Προφανώς, εσένα, δεν σου κάνει ΚΑΜΙΑ από τις δύο διαδικασίες.

ΠΑΡΑΝΟΜΑ, μπορείς να χτυπήσεις ιδιωτικά το νούμερο από το πλαίσιο του μοτό που ήδη έχετε στο νέο που θα αγοράσεις, να το δέσεις να γίνει μηχανή, και να έχεις ΔΥΟ μοτό, με μια άδεια, μια πινακίδα, μια ασφάλεια, ένα τέλος. Κι αν γίνει κάτι π.χ. ατύχημα με μεγάλο κόστος αποζημίωσης για την ασφαλιστική, και αρχίσει να το ψάχνει και σε πιάσουν (γιατί υπάρχει μηχάνημα με ακτίνες που μπορεί να βρει ένα ιδιωτικό χτύπημα αριθμών και ΕΧΕΙ τέτοιο η ασφάλεια) θα έχεις ....κακές συνέπειες.

Ου μπλέξεις με το ελληνικό δημόσιο σε κάθε περίπτωση.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Δυστυχως οι υποχρεωσεις των τελευταιων ετων δε μου αφηνουν πολυ χρονο για να κανω τη δουλεια οπως ακριβως θελω και με το αποτελεσμα που θα μπορουσα να εχω, μιλαω πιο πολυ για το κομματι της εμφανησης-βαφης, στο μοτερ αφιερωσα πιο πολυ χρονο και χρημα και μεχρι τωρα μπορω να πω οτι το αποτελεσμα ειναι κατι παραπανω απο οτι περιμενα, για να μην παρεξηγηθω, δεν ειναι κοντραδικο μηχανακι, ειναι ενα καθημερινο μηχανακι οπου εχει τη δυναμη ενος συγχρονου παπιου σε συνδιασμο με την κορυφαια του αξιοπιστια.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha

Δημοσιεύτηκε

FlyingInADream σε ευχαριστώ και εσένα για τον χρόνο σου. Όπως προανάφερες και εσύ καμία από τις δύο προτάσεις δεν ενδύκνειται για <<μίμηση>> εφόσον θέλω να είμαι νόμιμος. Με ενδιαφέρει να είμαι εντάξει σαν ιδιοκτήτης ενός οχήματος,πόσο μάλλον όταν θέλω να το κυκλοφορήσω. Οπότε όπως είπε και ο pitapola για την 10ετη αναθέωρηση, και να αγόραζα τον σκελετό αν μελλοντικά χρειαζόμουν να τον αντικαταστήσω δεν θα μπορούσα με αυτή την παράμετρο οπότε θα μου ήταν "άχρηστος".

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Στεργιο για να καταλαβω, εχεις ηδη ενα Τ50 με χαρτια και απλα θελεις ενα δευτερο ή εχεις ενα Τ50 το οποιο δεν εχει χαρτια και θελεις να βρεις σκελετο με χαρτια για να μπορεις να το κυκλοφορεις?

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

 

πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Στεργιο για να καταλαβω, εχεις ηδη ενα Τ50 με χαρτια και απλα θελεις ενα δευτερο ή εχεις ενα Τ50 το οποιο δεν εχει χαρτια και θελεις να βρεις σκελετο με χαρτια για να μπορεις να το κυκλοφορεις?

Καλημέρα Tasos Meli έχουμε ήδη ένα T50 με χαρτιά στην οικογένεια ( το χρησιμοποιούμε όλοι) και ενδιαφέρομαι να φτιάξω ένα δικό μου.

Τροποποιήθηκε από τον stergiosT50
Πιο καθαρή οριοθέτηση κειμένου.
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Άρα βρίσκεις ένα άλλο με χαρτιά σε λογική τιμή και το φτιάχνεις όπως θέλεις, στο facebook έχει μια σελίδα με κατόχους Townmate, κατά καιρούς βγαίνουν αγγελίες με λογική για την κατάσταση του μοτο τιμη

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα