giorgis1987

Βελτίωση σε Runner 50 2002

15 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Gilera Runner (50cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους παιδιά! 

Έχω ένα runner 50 του 2002 αλλά με λίγα χιλιόμετρα και για διάφορους λόγους δε θέλω να το αλλάξω.

Θέλω όμως να το βελτιώσω λίγο, όχι κόντρες και καγκουριές, μια άνεση παραπάνω σε ανηφόρες πχ και καλύτερο στροφάρισμα.

Για την ώρα είναι όλο εργοστασιακό εκτός από ένα φίλτρο mallosi στον παπά και καρμπυρατέρ dellorto phva 17,5 με 74 βασικό ζιγκλέρ και βελόνα στη δεύτερη θέση από τις 5.

Τι προτείνετε;

Να πω εξ αρχής ότι απεχθάνομαι το θόρυβο και επειδή από ότι κατάλαβα την αλλαγή εξάτμισης μάλλον δε θα τη γλιτώσουμε, αν μου την προτείνετε, πείτε μου τουλάχιστον ποια κάνει το λιγότερο ή έστω τον πιο μπάσο ήχο.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Στον παπά , λέει. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Καλή τύχη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

η mallossi βγαζει σετακι κυλινδο-πιστονι 80 κυβικα. παρτο και βαλτο πανω.

οι αφτερ εξατμισεις στο 2τ κανουν δυνατοτερο θορυβο, καλυτερα να αφησεις την εργοστασιακη.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gilera Runner (50cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Κατ αρχήν αυτά που βγάζει για πάνω από 72 κυβικά όλα θέλουν και στρόφαλο. Επίσης υποτίθεται ότι η εργοστασιακή εξάτμιση δεν κάνει ούτε για τα κυβικά μου... πόσο μάλλον για περισσότερα! Άσε που όλα τα κιτ της malossi εκτός από το 47άρι το χυτό διευκρινίζουν ότι χρειάζονται άλλη εξάτμιση και καρμπυρατέρ!

πριν 20 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Στον παπά , λέει. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Καλή τύχη.

Ναι στον παππά κι αυτό επειδή το παλιό μου ήταν για άλλαγμα! Το μόνο πρόβλημα που δεν έχω πάντως είναι η έλλειψη αέρα! Μια χαρά αναπνέει το μοτέρ! Θυμίζω ότι έχω το παλιό μοντέλο! όχι το καινούριο που για παππά έχει ένα εξαπτέρυγο....

 

Άλλες ιδέες;;;;

Τροποποιήθηκε από τον giorgis1987

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Οταν μιλαμε για βελτιωση διχρονου κινητηρα το ΠΡΩΤΟ πραμα που αλλαζουμε ειναι η ΕΞΑΤΜΗΣΗ, μετα ερχονται οοοοολα τα αλλα, και για να το κανω πιο κατανοητο, ολη τη δουλεια την κανει ο θαλαμος διαστολης, το τελικο που εχουν ειναι μονο για να μειωνει τον θορυβο, τα αγωνιστηκα διχρονα εχουν μονο θαλαμο διαστολης και ενα κομματι σοληνα μετα το θαλαμο, το μηκος του σοληνα δεν ειναι τυχαιο ομως, μπορεις με βαση το μηκος του να δωσεις δυναμη σε καποιο φασμα στροφων.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZF-R6 (599cc) Yamaha MT-09 (847cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπάσο ήχο δεν γίνεται να βγάλει επειδή είναι 2Τ.  Στο θέμα της βελτίωσης για μένα άφησε το όπως είναι ή αλλιώς βάλε  κυλινδροπίστονο 47mm https://www.scootershop.gr/product_info.php?products_id=857

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 53 λεπτά, το μέλος giorgis1987 έγραψε:

Ναι στον παππά κι αυτό επειδή το παλιό μου ήταν για άλλαγμα! Το μόνο πρόβλημα που δεν έχω πάντως είναι η έλλειψη αέρα! Μια χαρά αναπνέει το μοτέρ! Θυμίζω ότι έχω το παλιό μοντέλο! όχι το καινούριο που για παππά έχει ένα εξαπτέρυγο....

 

Άλλες ιδέες;;;;

Βρε πουλλλλάκι μου, βρε ντιάλλλι μου, βρε καλο μου παιδί, ΠΑΠΑ το λέγανε κάτι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΔΕΣ μουντζουρομάστορες την δεκαετία του '70. Φιλτροκούτι λέγεται. Πιάσε λίγο 2018 και ΜΟΤΟ ορολογία, που μου θυμήθηκες τον παπά, που είχε το του-ό-τα το χάι-λουξ το 1977.

:laugh:

Μην καρφώνεσαι, στην τελική...

 

Άλλες ιδέες, πάρε μόλις μπορέσεις κάτι άλλο, να κάνει σωστά αυτά που θες και άσε τα φτιαξίματα. Ούτε κάτι αξιόλογο να πεις θα το κρατήσεις για ενθύμιο είναι αυτό που έχεις, ούτε παίρνει κανά σπουδαίο φτιάξιμο, από 50ρι χάιντε να το κάνεις ψωμομένο 50ρι. Μεγάλη πρόοδος... Κάνε την δουλίτσα σου όσο μπορείς με αυτό, και μόλις είναι δυνατό, πάρε κάτι άλλο.

 

Αυτός ο λαός, προς τα πίσω; Πετάει Μάχ 2! Προς τα εμπρός; Σέρνεται με θρήνο! Τι πράγμα είναι κι αυτό, στην οικουμένη μοναδικό...

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia tuono

Δημοσιεύτηκε

μιας και πιτσιρικας ειχα πεταξει κατι παραπανω απο χιλιαρικο στο συγκεκριμενο μηχανακι ,αυτα που εκαναν τη μεγαλυτερη διαφορα για τα χρηματα που κοστιζαν ηταν το mhr replica κυλινδροπιστονο , εξατμιση gianelli που ειχε κανα 150αρι (ιδια με τη φτηνη μαλοσσι) και ενα καρμπιρατερ 21mm, το θεμα ειναι γιατι να ριξεις κανα 500αρι στο 50αρακι το 2018

επισης τη φασαρια δε τη γλυτωνεις οτι και να κανεις 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gilera Runner (50cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 16 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Βρε πουλλλλάκι μου, βρε ντιάλλλι μου, βρε καλο μου παιδί, ΠΑΠΑ το λέγανε κάτι ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΔΕΣ μουντζουρομάστορες την δεκαετία του '70. Φιλτροκούτι λέγεται. Πιάσε λίγο 2018 και ΜΟΤΟ ορολογία, που μου θυμήθηκες τον παπά, που είχε το του-ό-τα το χάι-λουξ το 1977.

:laugh:

Μην καρφώνεσαι, στην τελική...

 

Άλλες ιδέες, πάρε μόλις μπορέσεις κάτι άλλο, να κάνει σωστά αυτά που θες και άσε τα φτιαξίματα. Ούτε κάτι αξιόλογο να πεις θα το κρατήσεις για ενθύμιο είναι αυτό που έχεις, ούτε παίρνει κανά σπουδαίο φτιάξιμο, από 50ρι χάιντε να το κάνεις ψωμομένο 50ρι. Μεγάλη πρόοδος... Κάνε την δουλίτσα σου όσο μπορείς με αυτό, και μόλις είναι δυνατό, πάρε κάτι άλλο.

 

Αυτός ο λαός, προς τα πίσω; Πετάει Μάχ 2! Προς τα εμπρός; Σέρνεται με θρήνο! Τι πράγμα είναι κι αυτό, στην οικουμένη μοναδικό...

χααχαχαχχα αυτό σε πείραξε μωρε; Τα έχω τα χρονάκια μου δεν το κρυψα! Και προέρχομαι απ τα αυτοκίνητα εννοείται! 

 

 

Άρα μάλλον μένουμε όπως είμαστε μέχρι να το αλλάξουμε.....

 

Για όσους μου είπαν για κυλινδροπίστονο είναι το πρώτο που σκέφτηκα κι εγώ αλλα προφανώς και δεν έχει νόημα χωρίς εξάτμιση! Και τώρα 30κάτι με κοιλιά και εξάτμιση θα ναι γελοία εικόνα και θα μας τη λέει και ο φίλος Flying από πάνω...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σωστόςςςςς :worshippy:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος giorgis1987 έγραψε:

 τώρα 30κάτι με κοιλιά και εξάτμιση θα ναι γελοία εικόνα 

Να φοράς κράνος, κρύβει την ηλικία.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gilera Runner (50cc)

Δημοσιεύτηκε

Την ‎8‎/‎6‎/‎2018 at 4:17 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Να φοράς κράνος, κρύβει την ηλικία.

xaaxaxaxxaaxaxxa ρε σεις..... στο ψηλό τον πήρατε το μπαρμπα με το δικυκλο???? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 ώρες, το μέλος giorgis1987 έγραψε:

xaaxaxaxxaaxaxxa ρε σεις..... στο ψηλό τον πήρατε το μπαρμπα με το δικυκλο???? 

Εγω ειμαι 35 και οταν ανεβαινω στο παπι γινομαι 20 χρονια μικροτερος, με οτι συνεπαγεται ολο αυτο, αλλα φοραω κρανος και κρυβω την πραγματικη μου ηλικια!

Να ζησουν οι ξεταπωτες εξατμησεις!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gilera Runner (50cc)

Δημοσιεύτηκε

κι εγώ έτσι νιώθω αλλά το κρύβω πρώτων και κάνω αμαν να ανεβάσω τη γυναίκα δεύτερον! Αμα κάνει και θόρυβο απλά θα πρέπει να το ξεχάσω!

 

Σοβαρά μιλώντας τώρα αρχικά προσανατολίζομαι σε αλλαγή βαριατόρ σε mallosi και είμαι μεταξύ των 2: 

http://www.malossistore.eu/en/variator-multivar-2000-mhr-aluminum-scooter-piaggio-2000-gilera-runner-50-2t-lc-5115644-giru50-M-P

http://www.malossistore.eu/en/variat-multivar-2000-piaggio-scooter-50-gilera-runner-50-2t-lc-51_9019-giru50-M-P

 

Ποιο από τα 2 να προτιμήσω και γιατί;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Η διαφορα τους φαινεται να ειναι οτι το ενα εχει ενα σετ παραπανω ραουλα ωστε να βαλεις αυτο που σου ταιριαζει καλυτερα η να βαλεις συνδυασμο αυτων.

Το Multivar 2000 το φορουσα κι εγω σε Runner 125 2T παλιαοτερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα