Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
A-nik-i

Συμβουλές για τις δοκιμασίες του διπλώματος

15 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda C50 European

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα παιδιά. Κάνω μαθήματα για Α αλλά στα πρώτα δύο μαθήματα έχω δυσκολευτεί απροσδόκητα πολύ στην "αργή" δοκιμασία της εξέτασης. Επιγραμματικά για όσους δε γνωρίζουν/θυμούνται, πρέπει να διανύσεις μια απόσταση 25 μέτρων, μεταξύ δύο γραμμών που απέχουν 40εκ. σε χρόνο μεγαλύτερο των 15 δευτερολέπτων. Ε που να με πάρει ο διάολος δεν μου βγαίνει καθόλου αυτή η δοκιμασία. Στα υπόλοιπα δεν έχω πρόβλημα και ο εκπαιδευτής γενικά μου λέει πως έχω αντίληψη και έλεγχο της μοτοσυκλέτας. Αλλά στο αργό είτε θα πατήσω δεξιά-αριστερά είτε θα ξύσω το όριο και θα κάνω +/- 15 δεύτερα.

Υπάρχουν συμβουλές να ξεμπλοκάρω; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Wave (110cc) AGV K-3 SV Kawasaki Z (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Φιλαράκι καλησπέρα. Μιας που είμαι φρέσκος στη φάση (εχθές έδωσα εξετάσεις για το Α), είναι θέμα συνήθειας απλά.

Κι εγώ, ενώ οδηγώ αρκετά χρόνια παπί, απογοητεύτηκα όταν έκανα τις πρώτες 5-10 φορές τη διαδικασία και ήμουν σίγουρος ότι θα κοπώ εκεί, γιατί όλα τα άλλα ήταν γελοία.

Εγώ προσωπικά το πήγαινα με τσιμπημένο πίσω φρένο, και κοιτώντας προς το τέλος της διαδρομής, όχι τελείως μπροστά μου. Οταν συνηθίσεις το βάρος της μηχανής θα το βγάλεις μια χαρά, μην αγχώνεσαι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

   Προσπαθείς να διατηρήσεις χαμηλή ταχύτητα με σταθερό γκάζι ή παίζεις με τον συμπλέκτη αρκετά κατά την διάρκεια της διαδικασίας; Εγώ δύο πράγματα έχω να σου προτείνω αλλά αφενός ανεβάζουν το μπάτζετ του διπλώματος και αφετέρου δεν γράφονται δημόσια :laugh:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ideal Freeder HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Σφίξε τα πόδια στο ντεπόζιτο και χαλάρωσε τα χέρια στο τιμόνι. Παίξε μόνο με τον συμπλέκτη χωρίς γκάζι ή φρένο. Αν δεις ότι επιταχύνεις τράβα τον συμπλέκτη, αν δεις ότι σταματάς άσ'τον για να πάρεις λίγη φόρα. Επίσης για κάποιο λόγο θυμάμαι ότι με είχε βοηθήσει να έχω ευθεία την μέση χωρίς να καμπουριάζω (σκέψου την μέση σου όταν κάνεις deadlifts) και να κρατάω την αναπνοή μου. Με όλα αυτά είχα καταλήξει να την κάνω σε 25"+ και τον δάσκαλο να με βρίζει γιατί νόμιζε ότι θα πέσω σταματημένος :tongue:

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50 European

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος gerokost έγραψε:

Φιλαράκι καλησπέρα. Μιας που είμαι φρέσκος στη φάση (εχθές έδωσα εξετάσεις για το Α), είναι θέμα συνήθειας απλά.

Κι εγώ, ενώ οδηγώ αρκετά χρόνια παπί, απογοητεύτηκα όταν έκανα τις πρώτες 5-10 φορές τη διαδικασία και ήμουν σίγουρος ότι θα κοπώ εκεί, γιατί όλα τα άλλα ήταν γελοία.

Εγώ προσωπικά το πήγαινα με τσιμπημένο πίσω φρένο, και κοιτώντας προς το τέλος της διαδρομής, όχι τελείως μπροστά μου. Οταν συνηθίσεις το βάρος της μηχανής θα το βγάλεις μια χαρά, μην αγχώνεσαι.

Εντάξει να μην υπερβάλλω, δύο μαθήματα έχω κάνει απλώς θέλω στο επόμενο να πάω πιο "προετοιμασμένος"

πριν 4 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

   Προσπαθείς να διατηρήσεις χαμηλή ταχύτητα με σταθερό γκάζι ή παίζεις με τον συμπλέκτη αρκετά κατά την διάρκεια της διαδικασίας; Εγώ δύο πράγματα έχω να σου προτείνω αλλά αφενός ανεβάζουν το μπάτζετ του διπλώματος και αφετέρου δεν γράφονται δημόσια :laugh:

Γκάζι στην αρχή για να μπω ίσιος και σταθερός και μετά το κλείνω τελείως και παίζω συμπλέκτη και πίσω φρένο. 

Ο εκπαιδευτής μου είναι πως είμαι πολύ σφιγμένος στα χέρια και καλό θα είναι να τα λυγίσω. Φαίνονται οι φλέβες λέει:laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Βαρος στα πατηρακια, κοιτας ευθεια μπροστα, αγκωνες ψηλα και χαλαρα. Σταθερο γκαζι πριν το αλμα (χουμορ). Μαθε να διαχειριζεσαι τον συμπλεκτη και μην συγκεντρωνεσαι στο γκαζι. Πολλες στροφες του κινητηρα και ελεγχος με συμπλεκτη βοηθα στην σταθεροτητα (λογο περιστρεφομενων μαζων??). Δοκιμασε επισης να κανεις και τις κλασσικες ασκησουλες οπως να εχεις τερμα γυρισμενο το τιμονι προς μια κατευθυνση και στοχο εχεις να το κρατησεις ετσι καθως κινεισαι - βαρος στο εξωτερικο πατηρακι. που βρισκεσαι; που κανεις προπονηση; Να ερθω να κανουμε παρεα :P.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ1/Husky610sm BMW S1000 RR

Δημοσιεύτηκε

Εγω θα σε συμβουλευα αφου παρεις το διπλωμα,που θα το παρεις,δεν γινεται να κοπεις εκει

σε 10 φορες ακομα θα το συνηθισεις

να πας και να κανεις το riding school

οσο πιο συντομα μπορεις

μην αφησεις τον εαυτο σου να τα μαθει ολα λαθος στην οδηγηση οπως καναμε εμεις τοσα χρονια και μετα στα γεραματα που ειπαμε να αλλαξουμε τροπαριο και να οδηγουμε σωστα 

τρεχουμε και δεν φτανουμε

 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f gs (650cc) Triumph Street triple

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος kpapageo έγραψε:

Σφίξε τα πόδια στο ντεπόζιτο και χαλάρωσε τα χέρια στο τιμόνι. Παίξε μόνο με τον συμπλέκτη χωρίς γκάζι ή φρένο. Αν δεις ότι επιταχύνεις τράβα τον συμπλέκτη, αν δεις ότι σταματάς άσ'τον για να πάρεις λίγη φόρα. Επίσης για κάποιο λόγο θυμάμαι ότι με είχε βοηθήσει να έχω ευθεία την μέση χωρίς να καμπουριάζω (σκέψου την μέση σου όταν κάνεις deadlifts) και να κρατάω την αναπνοή μου. Με όλα αυτά είχα καταλήξει να την κάνω σε 25"+ και τον δάσκαλο να με βρίζει γιατί νόμιζε ότι θα πέσω σταματημένος :tongue:

Οτι ειπε plus πηγαινε με κανα μηχανακι φιλου σου η κατι τετοιο και λιωσε το στην προπονηση. λιγο χρονο θελει και θα το μαθεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος kpapageo έγραψε:

Σφίξε τα πόδια στο ντεπόζιτο και χαλάρωσε τα χέρια στο τιμόνι. Παίξε μόνο με τον συμπλέκτη χωρίς γκάζι ή φρένο. Αν δεις ότι επιταχύνεις τράβα τον συμπλέκτη, αν δεις ότι σταματάς άσ'τον για να πάρεις λίγη φόρα. Επίσης για κάποιο λόγο θυμάμαι ότι με είχε βοηθήσει να έχω ευθεία την μέση χωρίς να καμπουριάζω (σκέψου την μέση σου όταν κάνεις deadlifts) και να κρατάω την αναπνοή μου. Με όλα αυτά είχα καταλήξει να την κάνω σε 25"+ και τον δάσκαλο να με βρίζει γιατί νόμιζε ότι θα πέσω σταματημένος :tongue:

Μην του λες τετοια πραγματα του ανθρωπου. Θα εχουμε τον πρωτο πνιγμο κατα τη διαρκεια εξετασης μοτοσυκλετας. :laugh:

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Wave (110cc) AGV K-3 SV Kawasaki Z (650cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 21 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Μην του λες τετοια πραγματα του ανθρωπου. Θα εχουμε τον πρωτο πνιγμο κατα τη διαρκεια εξετασης μοτοσυκλετας. :laugh:

sniper φάση κι έτσι :P

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50 European

Δημοσιεύτηκε

Παίδες ευχαριστώ για τις συμβουλές. Θα προμηθευτώ μπουκάλα οξυγόνου και θα ενημερώσω μετά την επόμενη φορά τι.....ψάρια πιάσαμε!:laugh:

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Κοιτάς μακριά, μπαίνεις με σχετική φορα και μετά κόβεις παίζοντας με συμπλέκτη.εμενα το πίσω φρένο με δυσκολευε.με βοήθησε να κοιτάω στο τέλος της ευθείας,να έχω χαλαρά χερια και να τραγουδάω από μέσα μου ένα τραγούδι που είχα χρονομετρησει 17 δευτερόλεπτα, γιατί δεν σκεφτόμουνα τόσο μην πατήσω και δεν έκανα βεβιασμένες κινήσεις. Καλή τύχη!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50 European

Δημοσιεύτηκε

Επιστρέφω λοιπόν μετά το 1ο μάθημα με το Hornet (πω πω......) στο οποίο και θα εξεταστώ. Ακολούθησα και τις δικές σας συμβουλές νομίζω όσο μπορούσα να τις εφαρμόσω συνειδητά πάνω στη μοτοσυκλέτα αλλά υπήρχε και ένας άλλος παράγοντας. Και πάνω της ένιωσα να δένω περισσότερο σε σχέση με το Super Four αλλά και την "πάλευα" λιγότερο στο σλάλομ ή σε αναστροφές με μικρή ακτίνα. Το αποτέλεσμα είναι οτι το "αργό" πήγε αρκετά καλύτερα. Σταθερά πάνω από 16,5 δευτερόλεπτα και με λιγότερο "άγχος" από μεριάς μου.

Το ωραίο της ημέρας ήταν μια ιστορία που μου είπε ο εκπαιδευτής για προηγούμενο μαθητή του. Τον ρωτάνε πριν ανέβει στη μηχανή το εξής (επί λέξει) " Τώρα κάθεσαι εσύ στην καφετέρια με δυο φίλους σου και πίνετε καφέ. Και μόλις έχεις αγοράσει την καινούρια μηχανή σου. Πώς θα τους την περιγράψεις;". Άρχισε το παιδί να απαντά "ε, είναι μια Honda Super Four, είναι 400 κυβικά, 4κύλινδρη" κλπ. Τελικά τί έψαχνε ο εξεταστής να ακούσει; Ότι έχει υδραυλικά δισκόφρενα με αεριζόμενες δισκόπλακες. 

Αυτά! Καλησπέρα σας!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda C50 European

Δημοσιεύτηκε

Δώσαμε σήμερα για το δίπλωμα και το περάσαμε όλα καλά. Είχα περισσότερο άγχος για τη διαδικασία απ'ότι έπρεπε. Ο εκπαιδευτής μου μού είπε πως σήμερα επειδή έριξε καταιγίδα και η "πίστα" ήταν βρεγμένη την ώρα της εξέτασης, ήταν πιο επιεικείς με τον κόσμο (κυρίως στους χρόνους των δοκιμασιών). 

Πολύ τυπικούρα όμως ρε παιδιά και ουσία μηδέν. Γενικότερο αυτό για τα διπλώματα. Περνάς τις εξετασούλες σου, παίρνεις διπλωματάκι και μετά ξαμολιέσαι με την ταυτότητα στο στόμα να σκοτώσεις ή να σκοτωθείς και με τον νόμο. 

Anyway! Ευχαριστώ για στις συμβουλές σας, τις αξιοποίησα όλες (ναι ακόμη κι αυτήν με το κράτημα της αναπνοής!)
Καλά χιλιόμετρα σε όλους

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Και πάλι καλά να λες που πηγες με Χορνετ. Εγώ που είχα παει να δώσω με Cosa 200 και έπαιρνε τα οχτάρια στον πόντο (τότε κάαααααποτε που η εξέταση ήταν  με 8ρια)

Τροποποιήθηκε από τον costikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0