SlapGas

Αγορά "πολιτισμένου" supermoto για καθημερινή χρήση

150 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Husqvarna SM 610ie (576cc) AGV Horizon

Δημοσιεύτηκε

Χαιρετώ όλα τα παιδιά του forum, ελπίζω να είστε όλοι καλά!

Τις τελευταίες μέρες βρίσκομαι σε αναζήτηση νέας μηχανής. 
Βρέθηκε μια ευκαιρία να δώσω σε καλά $ το XT μου και είπα να παίξω σε κάτι πιο καινούριο. Με έψησε και η αλλαγή, νέα παιδιά είμαστε. :)

Να σημειώσω εδώ πως δεν είχα κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα με το XTακι μου, ούτε το δίνω επειδή με ξενέρωσε/το βαρέθηκα.
Απλά, ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να αλλάξω μασίνι. Και επειδή, προφανώς, υπάρχουν καλύτερα μηχανάκια εκεί έξω, λέω να κάνω την επένδυση να πάω σε κάτι νέο.

Να σημειώσω εδώ ότι είχα βάλει motard ζάντες στο ΧΤ μου και ήταν η καλύτερη κίνηση που έκανα. Το μηχανάκι ήταν φουλ βολικό και άνετο για μέσα στην πόλη και λίγο παραέξω, που είναι και το 99% της χρήσης του.  Οπότε, σκέφτομαι να αγοράσω ένα "γνήσιο motard" (=motard από τη μάνα του) για να κάνω τα ίδια πράγματα που κάνω και τώρα. Δεν πρόκειται να πάω πίστα, πόσο μάλλον χώμα.

Η δύναμη του ΧΤ μου ήταν υπεραρκετή, δεν χρειάζομαι ούτε παραπάνω άλογα ούτε παραπάνω κυβικά. Η συντήρηση του ήταν πολύ φθηνή (ντάξει, ΧΤ), αλλά μπορώ να διαθέσω και κάτι παραπάνω για ένα μηχανάκι που θέλει το κατιτις του. Γενικά, όπως έγραψα, η χρήση είναι μέσα σε πόλη στο 99%. Το καλοκαίρι μπορεί να παίξει κανένα ταξίδι μικρό, αλλά θα είναι μαξ 80-100 χλμ διαδρομή.

Αυτό που μου αρέσει είναι η χαλαρή βόλτα με ένα φιλικό μηχανάκι, δεν τρέχω καθόλου (ούτε είμαι καλός οδηγός για να κάνω "μαγκιές").
Τα supermoto μου αρέσουν πολύ εμφανισιακά, και η θέση οδήγησης στην πόλη βολεύει πολύ για να βλέπεις μπροστά τι γίνεται. Επίσης, αν κολλήσει στην κίνηση, καβαλάς και πεζοδρόμιο άνετος. :D

Θέλω λίγο τις γνώμες/εμπειρίες σας σχετικά με τις επιλογές που παίζουν. Το budget μου είναι μέχρι 3000 Έουρος.
Θα παραθέσω παρακάτω και τί μου είπε ο μηχανικός μου για το κάθε μηχανάκι, καθώς εγώ δεν οδηγάω χρόνια, ούτε έχω εμπειρία περί μηχανών.

Θα εξετάσω ο,τι μηχανάκι μπορεί να βρεθεί σαν motard στην μεταχειρισμένη αγορά, ακόμα και αν δεν είναι από τη μάνα του.

-----
Honda XR (είτε 650R, είτε dall'ara)

Το μέν 650R είναι πολύ νευρικό για μένα (60+ άλογα δεν μου χρειάζονται) και το dall'ara είναι επιπρόσθετα πολύ ακριβό. Γενικά, πιο ζόρικο μηχανάκι από ο,τι χρειάζομαι. Ο μηχανικός μου μου είπε ότι είναι καλά μηχανάκια, αλλά θέλουν προσοχή στη συντήρηση (ειδικά σε σχέση με τα ΧΤ). Είναι και μανιβελάτα, ζόρικα πράγματα αυτά.
-----
Honda FMX

Όποιον και αν έχω ρωτήσει (ακόμα και κατόχους του) μου έχουν πει ότι δεν είναι καλή επιλογή. Ψόφιος/ξεπερασμένος κινητήρας, ακόμα και σε σχέση με του ΧΤ. Ο μηχανικός μου μου είπε ότι πολλές φορές βγάζουν ένα κουδούνισμα στο καρμπυρατερ το οποίο το παντρεύεσαι. Γενικά είναι της άποψης ότι είναι "πολύ περίεργο μηχανάκι, σε κάποιους κάθεται, σε κάποιους καθόλου". Προσωπικά, δεν με τρελλαίνει. Αν και εμφανισιακά κάποια μου αρέσουν.
-----
KTM LC4 - Huskies 610 SM

Πολύ ζόρικα μασίνια που σίγουρα δεν κάνουν για εμένα που τα θέλω για απλή μετακίνηση.
-----
XT660X

Μια καλή, all-around επιλογή. Κανένας δεν έχει να πει κάτι αληθινά κακό για αυτό το μηχανάκι, απλά κανένας δεν λέει και "wow, κάνει το ΤΑΔΕ τέλεια". Γενικά, βολεύει στην πόλη. Σε πάει και πιο έξω αν χρειαστεί. Έχει injection μοτέρ, που είναι μεγάλο plus. Σήμερα έχω να πάω να δω ένα. Η γνώμη του μηχανικού μου είναι ότι "τα κάνει όλα και συμφέρει" (για αυτό που θέλω εγώ). Γενικά, είναι το ένα μηχανάκι που κοιτάω.
-----
Suzuki DR-Z 400 SM

Αυτό είναι το μηχανάκι που μου αρέσει περισσότερο από όλα, δυστυχώς!
Και λέω "δυστυχώς", γιατί ακούω πολλά γύρω-γύρω και δεν ξέρω τι να αποφασίσω.

Το ξέρω ότι δεν είναι τόσο "κυριλέ-άνετο" όσο το XTX για να σε πάει παραέξω. Επίσης, έχει μικρότερη σέλα που σε αποτρέπει για πολλά χιλιόμετρα+δικάβαλο.
Έχει και 10 λίτρα τεπόζιτο, ενώ το XTX 15. Βέβαια, δεν ξέρω σε πόση χιλιομετρική διαφορά μεταφράζεται αυτό στα δύο μηχανάκια (ελέω 400 vs 660 κυβικών). Βέβαια, το ένα είναι καρμπυρατερ ενώ το άλλο injection.

Ο μηχανικός μου, αν και του αρέσει πολύ το μηχανάκι αυτό, μου είπε ότι δεν είναι ζημιαρικό γενικά, αλλά ΑΝ ΣΟΥ ΠΑΘΕΙ ΖΗΜΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ γιατί ή θα παίξουν πηνία ή θα παίξει μπιέλα. Πολύ ακριβές ζημιές.
-----

Και εδώ έρχεται η εμπειρία του forum...

Είναι όντως αλήθεια αυτό για το DR-Z 400? Να το αφήσω και να πάρω ένα XTX να έχω το κεφάλι μου ήσυχο? Ή ενδέχεται οι ζημιές εκείνες να έτυχαν και ο μηχανικός μου να είναι προκατελλειμένος?

Γενικά, το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να "θυσιάσω" την λίγη παραπάνω άνεση του XTX στα πολλά χιλιόμετρα για το DR-Z που μου αρέσει περισσότερο σαν μηχανάκι. Δεν κάνω ταξίδια κάθε βδομάδα, τα "πολλά χιλιόμετρα" είναι για 1 άντε 2 φορές το χρόνο (μπορεί και 0 φορές το χρόνο). Οπότε η σκληρή σέλα και ο σιδερένιος πισινός παλεύονται, νέοι είμαστε.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει να κοιτάξεις πιο σοβαρά το 610 της Husky. Βρίσκεις εύκολα στο budget σου (π.χ.) , είναι μια ωραία αναβάθμιση στη δύναμη από το ΧΤ χωρίς να είναι υπερβολική, το στήσιμο και τα φρένα του είναι πολύ πιο μπροστά από το XT, και η συντήρηση του δεν είναι όσο τραγική νομίζεις.  

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Με το που αρχισα να διαβαζω σκεφτηκα "Husqy 610".
Δεν ειναι στην ιδια κατηγορια με τα lc4 μιας και δεν ειναι τοσο σκληροπυρηνικο.
Επισης οι τελευταιες εκδοσεις ηταν με injection.
Βρισκεις πολλα και καλα στο budget σου μιας και δεν ειναι ιδιαιτερα εμπορικο.
Ανταλλακτικα/service στην KTM.

Το xtx ειναι λιγο μαουνα και δεν το θεωρω ακριβως motard.
Οδηγησε το μαζι με το drz και το Husqvarna και θα καταλαβεις τι θες.

Παρε ή το Husqy ή το drz 400 ή το Ccm 404(δυσκολα θα βρεις).
Εκτος αν σου αρεσει η πιο "βαρια" αισθηση του xtx και παρεις αυτο.

XR για κανενα λογο. Θα σου βγαλει την παναγια με τη μανιβελα και ειναι τρελος κανιβαλος με κακα περιφερειακα(προβλημα αν δεν εισαι καφρος).
Ειναι και πανακριβο και τα περισσοτερα ειναι σκισμενα απο τρελους.
 

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) AFX FX-41 DS

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μεγάλη κουβέντα..!

 

Drz είχα κοντά 10 χρόνια, drz400sm, μετά έγινε 440cc και πιο μετά 465cc.

Πηνία μου έβγαλε στο σύνολο 3 φορές, τώρα το τι έφταιγε δεν το ξέρω.

Κατά τ'αλλα, ταμάμ για μέσα στην πόλη, όπλο ρε παιδί μου, εάν είναι μαμά δεν καίει κιόλας.

Σαν δύναμη είναι όσο ένα xt500/600, όμως είναι και μερικές 10άδες κιλά(20κ νομίζω..) κάτω :winking:

Από ανταλλακτικά παλιότερα ψωνίζεις τα πάντα με γελοίες σχετικά τιμές από Αμερική που πούλησε και πουλάει σαν τρελό. Τα τελευταία χρόνια με τις αλλαγές στις ισοτιμίες και τα πιο σφιχτοκ*λικα πράματα στο τελωνείο δεν σου δίνουν αυτήν την επιλογή τώρα..

Έχοντας το 10 χρόνια, από τα 24 έως τα 34 μου το έδωσα γιατί δεν με βόλευε στις εκτός Αττικής εξορμήσεις μου μαζί με την γυναίκα και τα πράγματα μας. Σίγουρα όχι μόνο για αυτό αλλά ήταν βασικός λόγος, επίσης το είχα βαρεθεί, μακάρι να μπορούσα να το είχα και αυτό αλλά νομίζω πλέον θα το βολταρα μια φορά το 2μηνο..!

Μπιέλα είχα ακούσει από διάφορους κατόχους στα 10 χρόνια που ήμουν "Μητσάρας" των drz. Συνήθως ήταν από κακή χρήση, πολλές ώρα στο τέρμα γκάζι, έλλειψη σωστής συντήρησης (τσεκ/αλλαγή λάδιών) σούζες(κάνουν απίστευτα κακό στην λίπανση του μοτέρ..) κα τέτοια.

Υπάρχουν drz400 εδώ και έξω που έχουν καταρτίσει οι χιλιομετρητές τους χωρίς να έχουν ανοίξει ποτέ μοτέρ. 

 

Ντρέπομαι που το λέω άλλα το πιο τα πάντα όλα νομίζω είναι το xt660x..

Έχοντας πια ένα xt660z Tenere στην κατοχή μου μπορώ να πω ότι είναι ωραίο μοτεράκι εάν δεν θέλεις ΤΙΣ επιδόσεις. Μου λείπει η 6'η κάποιες φορές στην εθνική όπως μου έλειπε και στο drz, αλλά το αντισταθμίζει η ροπή των 660cc του.

Από άνεση η σέλα του drz δεν φημίζεται, όπως επίσης και του Husky, ccm404.

 

Το 690sm είναι νομίζω η χρυσή τομή όσον αφορά άνεση, επιδόσεις, αξιοπιστία, εγώ για τέτοιο θα κοίταζα εάν ήθελα να συνεχίσω με sm.

Και η αλήθεια είναι ότι για 690sm κοίταζα από το '14 και μετά μέχρι που με κέρδισε η άνεση του Tenere.

 

Αυτά από πρώην 10ετή κάτοχο drz400sm ηλικίας 35 ετών ο οποίος στα 24 του πήρε drz και λογικά αυτό θα προτιμούσα πάλι εάν ήμουν 24 και με τις τότε επιλογές και συνθήκες (ευκολία ανταλλακτικών!). 

 

 

Υγ.

Το Fmx650 πάντως το θεωρούσα πιο στημένο μηχανάκι σε σύγκριση με ένα ΧΤ500/600.

Προσπάθησε να κάνεις έστω και μια μικρή βόλτα από το κάθε μηχανάκι που θέλει να αγοράσεις, μόνο έτσι θα δεις τι σου "κάθεται" καλύτερα.

Τροποποιήθηκε από τον Smias
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Husqvarna SM 610ie (576cc) AGV Horizon

Δημοσιεύτηκε

πριν 50 λεπτά, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Προσωπικά θεωρώ ότι πρέπει να κοιτάξεις πιο σοβαρά το 610 της Husky. Βρίσκεις εύκολα στο budget σου (π.χ.) , είναι μια ωραία αναβάθμιση στη δύναμη από το ΧΤ χωρίς να είναι υπερβολική, το στήσιμο και τα φρένα του είναι πολύ πιο μπροστά από το XT, και η συντήρηση του δεν είναι όσο τραγική νομίζεις.  

Για να έχω μια "εικόνα" κάπως (όλα αυτά μετράνε), στο ΧΤ το service ήταν κάθε 5000 χιλιόμετρα. Σε ένα Husky θα πάω στα 3000 ας πούμε? Ή στα 1000?
 

πριν 37 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Με το που αρχισα να διαβαζω σκεφτηκα "Husqy 610".
Δεν ειναι στην ιδια κατηγορια με τα lc4 μιας και δεν ειναι τοσο σκληροπυρηνικο.
Επισης οι τελευταιες εκδοσεις ηταν με injection.
Βρισκεις πολλα και καλα στο budget σου μιας και δεν ειναι ιδιαιτερα εμπορικο.
Ανταλλακτικα/service στην KTM.

Όντως δεν είναι τόσο κοντά στο LC4? Γιατί, από όσους ρώτησα, κάπως μου έδωσαν την εντύπωση ότι αυτά τα 2 πάνε "δίπλα-δίπλα" σε φάση μηχανής.

 

 

πριν 17 λεπτά, το μέλος Smias έγραψε:

Αυτά από πρώην 10ετή κάτοχο drz400sm ηλικίας 35 ετών ο οποίος στα 24 του πήρε drz και λογικά αυτό θα προτιμούσα πάλι εάν ήμουν 24 και με τις τότε επιλογές και συνθήκες (ευκολία ανταλλακτικών!). 

Με βλέπω κι εμένα να παίζω μπάλα εκεί, αν και εδώ με βάζουν σε σκέψη και για το Husq!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) AFX FX-41 DS

Δημοσιεύτηκε

Εγώ θα σου πρότεινα:

1) 690sm

2) xt660x

3) Husky 610(το ψεκαστό όμως)

4) ότι άλλο.

 

Εάν δεις drz400 τότε καλό τσεκ γιατί ήταν/είναι αγαπημένο μηχανάκι 18-20χρονου που το πάει τέζα με ότι αυτό συνεπάγεται.

Επίσης όσον αφορά το θέμα μεγάλη βόλτα/ταξιδάκια άνω των 100χλμ τα μοτέρ του ktm690 & Yamaha 660 είναι καλύτερα σε σχέση με του drz, για την άνεση/σέλα δεν το συζητώ.

Την τελική απόφαση να βάλω για πούλημα το drz την πήρα Αύγουστο του '16 όταν έκανα Αθήνα-Πήλιο, όταν φτάσαμε Πήλιο εγώ και το drz είχαμε "τελειώσει" για τα καλά.

 

 

Υγ. Έχω κάνει αρκετά χλμ και σε πόλη και εκτός με 690sm διότι το έχει ο αδερφός μου από το 2009 οπότε έχω γνώση από πρώτο χέρι.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Husqvarna SM 610ie (576cc) AGV Horizon

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 λεπτά, το μέλος Smias έγραψε:

Εγώ θα σου πρότεινα:

1) 690sm

2) xt660x

3) Husky 610(το ψεκαστό όμως)

4) ότι άλλο.

Δυστυχώς, το 690sm είναι κατά 1000+ Ευρώ πάνω από το budget μου. :(

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Απ'όσο θυμάμαι, το μάνιουαλ του 610 λέει αλλαγή λαδιών κάθε 5000 χιλιόμετρα, φίλτρο λαδιού κάθε 10000 χιλιόμετρα, υγρό ψυγείου κάθε 10000, φίλτρο αέρα αλλαγή κάθε 5000 και έλεγχο βαλβίδων κάθε 5000 χιλιόμετρα και έλεγχο καδένας χρονισμού κάθε 10000 χλμ. 

Εγώ προσωπικά θα καθάριζα/άλλαζα το φίλτρο αέρα πιο συχνά (κάθε 1000-1500 χλμ, είναι κάτι πολύ απλό και πολύ σημαντικό για την καλή λειτουργία του κινητήρα) και θα άλλαζα το φίλτρο λαδιού σε κάθε αλλαγή λαδιών. Προσωπικά υπό την δική μου οπτική είναι μια νορμάλ συντήρηση. Αυτό φυσικά είναι διαφορετικό για τον καθένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Επειδη θα μιλησεις με πολλους και οι περισσοτεροι ειναι ΑΣΧΕΤΟΙ, κοιτα ενδεικτικα τι παιζει με τα λαδια/service.

Service(Σε γενικες γραμμες. Πιο πολυ αφορα αλλαγη λαδιων. Για λεπτομερειες πρεπει να διαβασεις τα manual):

Husqy 610: γυρω στα 5000 χιλιομετρα. 3000και κατι μιλια απ' ο,τι ειδα στα γρηγορα.
LC4: 5000 χιλιομετρα(λαδια αμα θες καθε 2500 προληπτικα)
690: 10000 χιλιομετρα
xtx: επισης 10000 χιλιομετρα νομιζω.
xr: 1000 χιλιομετρα
καθαροαιμα motard: 1000 χιλιομετρα πανω κατω για αλλαγη λαδιων με πολιτικη χρηση(εξαρταται απο το μοντελο).

Απ' οτι βλεπεις οι διαφορες ειναι ανυπαρκτες και το 690 ασπουμε εχει διπλασια service intervals απ' το xt σου.
Επισης μη φανταστεις τιποτα ακριβο. 150 δινω για το lc4 μου για πληρες service σε εξουσιοδοτημενο.
Βεβαια ειναι και τι μαστορα θα συναντησεις.

Το drz μαλλον ειναι η ιδανικη επιλογη αλλα υπαρχουν δυο θεματα.
Το ενα θεμα με το να παρεις το drz ειναι οτι θα πληρωσεις οσα θα εδινες για το Husqy για να παρεις ενα "χειροτερο" θεωρητικα μηχανακι.
Το αλλο θεμα ειναι οτι το Husqy θα ειναι πιο "ενδιαφερουσα" μεταβαση απο το xt σε σχεση με το drz και θα σε ενθουσιασει περισσοτερο.
Γενικοτερα δε ξερω αν θα εδινα xt 600 για να παω σε drz. Οκ πιο ελαφρυ και καλυτερα στημμενο αλλα νταξι δεν ειναι οτι θα παθεις και shock.

Κοιτα βασικα μπορουμε να γραφουμε αιωνες αλλα εαν δεν τα οδηγησεις τα μηχανακια η επιλογη που θα κανεις θα ειναι τυφλη. 
Πχ. εσυ μπορει να λες "δε με ενδιαφερει το γκαζι", αλλα οταν καβαλησεις το Husqy ενω πριν ειχες καβαλησει drz να ενθουσιαστεις.
Ειναι λιγο σχετικο το πραγμα.

Το μονο περα απο το Husqy που θα ειναι πολυ καλη μεταβαση ειναι το 690 sm αλλα πρεπει να ασχοληθεις παρα πολυ με το να βρεις σωστο, ειδικα με το budget σου που φτανει ισα ισα για τα φθηνοτερα που παιζουν.

Οι διαφορες lc4 και Husqy ειναι αρκετες. Βασικα το lc4 ειναι ολοκληρη επιστημη το να το εχεις σωστο για να μη σου βγαζει θεματα ενω το Husqy δε βγαζει τιποτα ουσιαστικα(νταξι ολα ολο και κατι θα βγαλουν αν σου τυχει). Το lc4 ειναι πιο κοντα στο xr και ειναι παλιας κοπης μηχανακι, ενω το Husqy πιο συγχρονο. Γενικα το lc4 ειναι λιγο τρακτερ και λιγο κανιβαλος ενω το Husqy πιο "προσεγμενο". Προσοχη μιλαω για τα μοντελα 610 με fcr και injection, οχι τα αρχαια 610(που ηταν λιγο μπ@ρδελα).

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πατίνι

Δημοσιεύτηκε

η γνώμη μου δες το duke 390... φυσικά μακριά από 640 και μηχανάκια με fcr και διάφορα τέτοια αγωνιστικά δεν είναι για κάθε μέρα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 30 λεπτά, το μέλος ziaba έγραψε:

η γνώμη μου δες το duke 390... 

Με 3 χιλιαρικα?

πριν 31 λεπτά, το μέλος ziaba έγραψε:

μακριά από 640 και μηχανάκια με fcr και διάφορα τέτοια αγωνιστικά δεν είναι για κάθε μέρα 

Ε? 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

Βρες ενα ΤΤ600 σε καλη κατασταση με μιζα ή δωσε κατι παραπανω και παρε ενα 690 (το ΚΤΜ ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο που ζητας)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν έχει καμια τρομερη διαφορα το μιζατο tt απ' το xt. Δε βλεπω το νοημα. Εχει καλο budget δε χρειαζεται να ασχοληθει με τα φθηνα και μέτρια motard.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) AFX FX-41 DS

Δημοσιεύτηκε

Πάω πάσοσο τότε για το 690 και θα έλεγα Husky 610, το μοντέλο 2005+ φυσικά θέλω να πιστεύω που το έβγαλε με FcrMX41 & γενικό faceliftτο οποίο μετά το έκανε ψεκαστό και όσοι οδήγησαν το ψεκαστό τους άρεσε πιο πολύ από το Fcrάτο.

Για το 610 δεν ξέρω από πρώτο χέρι τι και πως παρά μόνο από φίλους -γνωστούς.

Κάνε έρευνα σε διάφορα φόρουμ, έρευνα όχι μόνο ερωτήσεις, ώστε να πάρεις όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείς.

Πιο πολύ σε φόρουμ του εξωτερικού, είναι ένα που λέγεται coffee husky ή κάπως έτσι και είναι μόνο για Husky.

 

Μετά κοίτα για XT660X, λάδια κάθε 10.000χλμ λέει το manual αλλά για θερμές χώρες προτείνουν αλλαγή σε λιγότερα χλμ.

 

Το ΤTR600 το μιζάτο οκ είναι καλύτερη περίπτωση αλλά μόνο συγκριτικά με ένα xt500/600 και μέχρι εκεί. Ίδιο μοτέρ έχουν..

 

Το 390 δεν το έχω βολτάρει ούτε έχω ασχοληθεί μαζί του, δεν μου άρεσαν ποτέ τα Duke (εκτός από τον πρώτο Duke 620 των 90's) αλλά ο βήχας και τα κυβικά δεν κρύβονται..

Και μιας και λέμε για κυβικά..

Το drz επίσης για να γίνει μάχιμο θέλει Fcr39, εξάτμιση κοκ, πολλά λεφτά δηλαδή..

Το Husky 610 πχ βγάζει και παραπάνω άλογα με το καλημέρα και έχει και 6άρι σασμάν και είναι και ήσυχο γιατί ακόμα και με την εξάτμιση της μάνας του(την οποία θεωρώ κόσμημα!) βγάζει άλογα!

Πολύ το έχω μετανιώσει που δεν το καβάλησα ποτέ αυτό το μηχανάκι..

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ1/Husky610sm BMW S1000 RR

Δημοσιεύτηκε

Αμα καταληξεις σε 610

ριξε ενα πμ

Εχω ενα 06 με το fcr το οποιο θα το εδινα σε τιμη πολυ κατω απο το μπατζετ σου

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) AFX FX-41 DS

Δημοσιεύτηκε

Αυτά είναι!

Πολύ το γλυκοκοίταζα το Husky 610 '05+ τότε που το έβγαλε!

Άμα δεν μου τα έπαιρνε η εφορία θα σου έστελνα εγώ π.μ..!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγω ειχα παει να δω ενα τρομερο matte black 610 για να το παρω με δοσεις απο clown εμπορα διπλα σε αλλο πασιγνωστο clown εμπορα και το μηχανακι οσο καλο ηταν στις φωτογραφιες, τοσο δυσμοιρο και παρατημενο ηταν απο κοντα.

Μετα βρηκα ενα υπεροχο μπλε κιτρινο με το οποιο εχω κολλημα(ισως επειδη μου θυμιζει Husaberg) αλλα το ειχε δωσει ο τυπος.

Στο τελος πηρα το προηγουμενο lc4 που ειχα και μου το εκλεψαν :_zeppelin:
Υγεια :_zorro:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πατίνι

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Με 3 χιλιαρικα?

Ε? 

https://www.car.gr/13647252-ktm-390-duke-duke-390-abs πιστεύω με παζάρια θα πέσει στα 3000 από 3200 και έψαξα μόλις 3 δευτερόλεπτα στο car

κατανάλωσή (τι να το κάνεις αν καίει όσο ένα αυτοκίνητο), συντήρησή (θέλουν πολύ φροντίδα, στοργή & πρόδερμ) , αξιοπιστία (αν τα αμελήσεις λίγο χαιρετίσματά και γενικά τόσο πουσαρισμένα ή φτιαγμένα μοτέρ δεν είναι πολύ φίλοι με την αξιοπιστία) ... συμπέρασμά αν δεν έχεις μπαμπά τραπεζικό τέτοιο μηχανάκι δεν είναι για καθημερινό 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ωραιο θεματακι... θελω και εγω sm εδω καιρο και εχω καταληξει σε ποιο, αλλα μου λειπουν λιγα $$, που θα παει θα ανοιξω θεματακι στο φορουμ με το νεο εργαλειο :biggrin:

το λοιπον:

drz καλο χρυσο, αλλα στις τιμες που ζητανε αυτα τα λιγα που πωλουνται δε πολυαξιζει, ζητανε τρελα λεφτα.

fmx παρομοιο θα το χαρακτηριζα. δε πωλουνται πολλα αλλα εχουν λογικη τιμη.

lc4 640 ανωτερο απο τα παραπανω αλλα αρκετα πιο απαιτητικο σε σερβις. ψιλολογικες οι τιμες που πωλουνται αλλα ειναι δυσκολο να βρεις κατι καλο.

610 η καλητερη επιλογη σε απο αυτα τα 4. δεν εχουν καθολου μεταπωλητικη αξια και ειναι φθηνα. σερβις παρομοια με lc4. ολο και κατι θα βρεις, δεν ειναι τοσο λιωμενα οσο τα lc4.

τελος το καλυτερο κατα τη γνωμη μου:

690 sm (αυτο με το ασχημο μπροστα φτερο). παιζουν γυρω στα 3-3.5κ (σε στοκ μορφη). ανωτερο σε πλαισιο, μοτερ, φρενα, αναρτηση. καθαρα πολιτικο sm με αραια σερβις. 

προσωπικα εχω καταληξει στο 690 και κανω λιγο υπομονη μαζευοντας $$ για να παρω κατι καλο.

 

xt-xtx δεν εχουν καμια σχεση με sm για μενα. περισσοτερα θα το χαρακτηριζα ψηλοφτερο παπι 600κυβικων...

Τροποποιήθηκε από τον noodles
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πατίνι

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

το 640 το μοτέρ του είναι πυροτέχνημα κάποια στιγμή σίγουρα θα κάνει μπαμ το χουμε συζητήσει (κάποιοι το χουμε ζήσει κιόλας:cry:) πολλές φορές εδώ και στο τότε φόρουμ κτμ, χίλιες  φόρες υπομονή και 690

Τροποποιήθηκε από τον ziaba

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 2 ώρες, το μέλος ziaba έγραψε:

 

Ναι 5μισι-6λιτρα καταναλωση ειναι τρομερη.. Οσο καινε ολα δηλαδη αλλα τεσπα. Το fcr δεν αυξανει σημαντικα την καταναλωση εκτος αν ειναι κακορυθμισμενο.

Το μοτερ του lc4  δεν παθαινει τιποτα αν εχει συντηρηθει/οδηγηθει σωστα.  Δε με ενδιαφερει τι επαθε το μηχανακι του καθενως. Και αλλοι σπανε drz και honda και 690 τι παει να πει αυτο. 9/10 καγκουρες εκει εξω δε ξερουν ουτε πως γινεται το ζεσταμα και ποτε και πως πρεπει να αλλαζονται τα λαδια. Ο αλλος ειχε γραψει 140κ χιλιομετρα χωρις βλαβες μετα απο σωστη ανακατασκευη και καποιοι τα σπανε στα 20κ επειδη φεύγουν με σουζα απο την καφετέρια, καρφωνουν 5η με 30 χιλιομετρα και πανε η σκορτσαριστοι η κοφτες και κανουν service στο μπαρμπα της γειτονιας οποτε τυχει. Μπες να δεις ποσα χιλιομετρα εχουν τα adventure που τα εχουν ψαγμενοι και σωστοι αναβατες.

Επισης κανενα απο τα προαναφερθεντα μηχανακια δεν ειναι "αγωνιστικα" και "super πουσαρισμενα" κτλπ. 

"μπαμπα τραπεζικο" Το πρώτο το ειχα ως ανεργος φοιτητης που την εβγαζε με χαρτζιλικι και το δευτερο ως φοιτητης με 200 ευρω εισοδημα που το πηρε με δοσεις και ειχε και να το συντηρει και να το ξεχρεωνει ταυτοχρονα. Δεν εχει κατι στη συντηρηση/χρηση του που κοστιζει ιδιαιτερα παραπανω απο τα άλλα 600αρια. Ασε που πλεον και τα αγοραζεις και τα επισκευαζεις τζαμπα.

Γενικα αναπαραγεις ανακριβειες και καραμελες που εχουν ξανα συζητηθεί και καταρριφθει πολλες φορες. 

Ναι θελει ψαξιμο και ναι δεν ειναι για ολους. Το εγραψα εξαρχης αυτο. Αλλα πιο value for money motard δεν παιζει στην αγορά εδω και χρονια. Βρισκεις καλα δειγματα στα ιδια λεφτα με xt 600 που ειναι ανυπαρκτο μπροστα του. 

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Husqvarna SM 610ie (576cc) AGV Horizon

Δημοσιεύτηκε

Το απόγευμα είδα ένα XTX σε πολύ καλή κατάσταση.
Δεν είμαι φουλ πεπειραμένος οδηγός, δεν έχω οδηγήσει άπειρα μηχανάκια.
ΩΣΤΟΣΟ, δεν περίμενα ΤΟΣΗ διαφορά σε σχέση με το ταπεινό XT600 μου. Ήταν κάτι τελείως άλλο, πολύ πιο στιβαρό, λιγότεροι κραδασμοί και ΠΟΛΥ γκάζι για ο,τι περίμενα.

Ειλικρινά, μου αρέσουν τα husq πολύ, απλά δεν νομίζω ότι 60 άλογα θα τα κάνω κάτι. Θέλω να δω και να οδηγήσω κανένα 610 SM όμως. Injection είχαν από το 2009 και μετά? Εγώ πού να παίξω? Τα μοντέλα πριν τα injection είναι αξιόπιστα?

πριν 3 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Ναι θελει ψαξιμο και ναι δεν ειναι για ολους. Το εγραψα εξαρχης αυτο. Αλλα πιο value for money motard δεν παιζει στην αγορά εδω και χρονια. Βρισκεις καλα δειγματα στα ιδια λεφτα με xt 600 που ειναι ανυπαρκτο μπροστα του. 

Επειδή χάθηκα λίγο, μιλάς για το LC4?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 2 ώρες, το μέλος SlapGas έγραψε:

Επειδή χάθηκα λίγο, μιλάς για το LC4?

Ναι.

Επισης το Husqy δε βγαζει ουτε 50 αλογα ποσο μαλλον 60.
Δεν εχει ιδιαιτερη διαφορα με το xtx.

Επισης εχε το νου σου οτι το γκαζι μετα απο μερικες βολτες το συνηθιζεις.

Τροποποιήθηκε από τον CptAngel

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Ducati Hypermotard Evo (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

Καταλαβαίνω πως απλά θέλεις μια αλλαγή και είναι απόλυτα κατανοητό αυτό, αλλά αφού το xt σε καλύπτει σχεδόν παντού, γιατί δεν του αλλάζεις ελατήρια(ή usd), ανάρτηση πίσω και ένα σετ δαγκάνα τρόμπα πίσω και να το φέρεις λίγο πιο στα μέτρα σου; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα