Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
stavrosdm

Er6n vs Sv650(το παλιο)

40 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Και τα δυο ομορφες μηχανες στα δικ μου ματια νομιζω σε αλογα παιζουν πανω κατω το ιδιο για καθημερινη χρηση λιγο πολη λιγο εκτος πολης και βολτες τα σκ αρκετες φορες και διπλος ποιο πιστευεται οτι ειναι πιο ακουραστο? Το ερ το εχω παει καλη βολτουλα μου αρεσε αρκετα η θεση οδηγησης και η λειτουργια του μοτερ απο την αλλη το sv οπτικα μου αρεσει πιο πολυ αλλα δε ξερω και πολλα για αυτο. Για το ερ επισης εχει το προβλημα με τις βαλβιδες που εχει το versus?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 λεπτά, το μέλος stavrosdm έγραψε:

Για το ερ επισης εχει το προβλημα με τις βαλβιδες που εχει το versus?

Ναι το έχει. Ίδιο μοτέρ είναι. Πριν κανά 2 βδομάδες είχαμε τέτοιο περιστατικό με ER6N.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Περιπου στα ποσα χλμ τις κοβει τις βαλιβιδες του και με τι κοστος περιπου?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

SV 650 S,το θεωρω καλυτερη επιλογη και αρκετα πιο ομορφο,ειδικα με τα φερινγκ.

100_0577.jpg

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα χλμ δεν είναι στάνταρ. Υπήρξε ER που έκοψε βαλβίδες μέσα στην εγγύηση ακόμα, Versys με 20k χλμ, άλλα με 50k άλλα με 60κ. 

Το κόστος είναι ανάλογα την έκταση της ζημιάς. Η βαλβίδα κόβεται και καρφώνεται στο πιστόνι οπότε θα χρειαστείς σίγουρα βαλβίδες, ελατήρια πιστόνι κλπ. Από εκεί και πέρα αν η κεφαλή δεν έχει εκτεταμένη ζημιά μπορεί να είσαι τυχερός και να την βγάλεις με πλανάρισμα. Αν όχι που είναι και το πιο σύνηθες, πας για καινούρια (ή μεταχειρισμένη) κεφαλή. Αν είσαι λίγο πιο άτυχος θα περάσουν θραύσματα και στο από κάτω μπλοκ και τότε τρέχα γύρευε, εκτοξεύεται το κόστος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

αρα το ερ εγω τουλαχιστον το αποκλειω απο την συζητηση... Επισης στην συγκριση sv με monster 620 και γενικα τα 600αρι τερατα που παιζουν στην ιδια περιπου τιμη τι προτεινεται?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν υπάρχει σύγκριση SV με monster 620. Το ένα έχει 65 τροχό, το άλλο 45 και άμα έχει όρεξη το desmo την μέρα εκείνη. Μην σε μπερδεύουν τα παρόμοια κυβικά.

ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, θα χαιρόμουν και με το παλιό-παλιό SV,  ΚΑΙ που προτιμώ τις καμπύλες, ΚΑΙ που έχει carb που τα φέρνω μόνος μου εύκολα και ΔΕΝ έχει ψεκασμό που έχει 600 ευρώ η τρόμπα ΑΝ σου κάτσει, ΚΑΙ θα το βρεις με κάποια υπομονή πολύ φτηνότερα.

suzuki-sv-650-s-2000-8.jpg

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

και γω αυτοβειχα στο μυαλο μου σαν παλιο sv το μονστερ το ξερω οτι εχει πολυ λιγοτερα αλογα απλα δεν ηξερα το ποσα... αλλα τοβσουζουκι το εχω στο μυαλο μου σαν πανεμορφο και το χω ψιλοερωτευτει χωρις να τοβεχω οδηγησει... Εχει καποια ιδιαιτεροτητα μηχανολογικα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
aprono tuilia

Δημοσιεύτηκε

ναι..τραγικες αναρτησεις...

σουμιεδες..

που χαντακωσαν ενα πολυ τιμιο μηχανακι κατα τ αλλα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τοσο καλες? μμμμ.... Επειδη καλομαθε οβαπαυτος μου με το cagiva οσο το χα θα ταν τοσο τραγικη η διαφορα? Το ιταλιδακι μ φοραγε ιδιες αναρτησεις με το monster 600 οπως και φρενα και επειδη μου αρεσε απιστευτα η λειτουργια τους σκεφτομαι και για 620 η 600 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Καταλαβαινω οτι ακους ντουκατι, κ@υλωνεις και φανταζεσαι φρεναρες-αναρτησαρες-αστραποβροντα απο τις termi,αλλα το 600-620 ειναι κατι παρομοιο με το να γουσταρεις audi και να παιρνεις Α1 ενω φανταζεσαι R8 :shades:

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Η μηχανη που ειχα ειχε ακριβως τις ιδιες αναρτησεις φρενα και σχεδιασμο με το 600αρι το τερας και ειχα μεινει απολυτα ικανοποιημενος. Συγκεκριμενα η λειτουργια τους μου αρεσε πολυ περισσοτερο απο το πακετο φρενα αναρτησεις αποντου ερ6 και επειδη ξερω οτι το 620 ειναι βελτιομενο σε αυτους τους τομεις απο το 600 και ειναι και λιγο πιο δυνατο το σκεφτομαι πολυ σοβαρα. Επισης δεν με ενθουσιαζουν τα πολλα αλογα ξερω οτι αν παρω κατι με πανω απο 65 αλογα δεν θα χω τι να τα κανω οποτε με λιγοτερα αλογα ας κατσω να μαθω να οδηγαω σωστα και με καλη ροη. Αλλωστε στη ευθεια με ενα σουπερ ντουπερ μοτερ ολοι χεραδες ειμαστε... σε στροφες με λιγα αλογα ομως ποιος παει πιο γρηγορα?

Τροποποιήθηκε από τον stavrosdm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB SF 400+1300 (1700cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

O ντελιβεράς :biggrin:

Αρέσει σε 9 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Εμένα πάντως το er  δεν είχε κάνει κιχ , τουλάχιστον μέχρι τα 70Κ που το έδωσα.

Και το sv πάντως είναι μια χαρά,με καλό μοτέρ.

Monster εγώ προσωπικά μόνο για 690 μίας κ το 620 είναι ψοφιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

690 ξεφευγει απο budget χωρια που το δικο μου ηταν 2τ με 35 αλογα και ειμαι αμηχανος 2 χρονια... ουτε παπι δε μου φαινεται ταφος πλεον

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 40 λεπτά, το μέλος Ratamahatta έγραψε:

Εμένα πάντως το er  δεν είχε κάνει κιχ , τουλάχιστον μέχρι τα 70Κ που το έδωσα.

Και το sv πάντως είναι μια χαρά,με καλό μοτέρ.

Monster εγώ προσωπικά μόνο για 690 μίας κ το 620 είναι ψοφιο.

Προκαταβολικό συγνώμη στον op για το off topic.

Πώς και αποφάσισες να πας από er σε 390; Τι διαφορές έχεις δει; Που χάνει και που κερδίσει το κάθε μοντέλο στην μεταξύ τους σύγκριση;

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
aprono tuilia

Δημοσιεύτηκε

το πλανετ τι απεγινε?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 12 λεπτά, το μέλος Στέργιος Βήχος έγραψε:

το πλανετ τι απεγινε?

Εφαγε ενα καλο κολλημα και το δωσα σπασμενο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 ώρες, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Προκαταβολικό συγνώμη στον op για το off topic.

Πώς και αποφάσισες να πας από er σε 390; Τι διαφορές έχεις δει; Που χάνει και που κερδίσει το κάθε μοντέλο στην μεταξύ τους σύγκριση;

Είμαστε off topic:biggrin:

πριν 20 ώρες, το μέλος stavrosdm έγραψε:

690 ξεφευγει απο budget χωρια που το δικο μου ηταν 2τ με 35 αλογα και ειμαι αμηχανος 2 χρονια... ουτε παπι δε μου φαινεται ταφος πλεον

Για το μπάτζετ πάσο,για τα άλογα δεν είναι δα και τίποτα θηρίο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

budget σκεψου με πολυ πολυ ζορι 3χηνες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW f gs (650cc) Triumph Street triple

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Ratamahatta έγραψε:

Είμαστε off topic:biggrin:

Για το μπάτζετ πάσο,για τα άλογα δεν είναι δα και τίποτα θηρίο.

Ειναι καλη ερωτηση ομως. Θα ηταν ενδιαφερον να απαντησεις αν εχεις τον χρονο

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε

Μεταξυ των 2 που σκεφτεσαι παντως θα ελεγα το ER.

Η ιστορια με τη βαλβιδα(γιατι μια ειναι που χτυπαει και κοβεται) εχει παραγινει λιγο και εμφανιζεται αν το πας ταπα για αρκετη ωρα σε ζεστες λογω ελλιπης λιπανσης.

Οποτε αν δε το πας 200αρα για ενα τεταρτο και το συντηρεις τακτικα δεν εχεις να ανησυχεις για κατι.

Κατα τα αλλα το ER ειναι ανωτερο στα παντα,σε φρενα αναρτησεις,μοτερ(υποκειμενικο βεβαια αυτο) και πολυ πιο οικονομικο.Ενω φευγει και πιο ευκολα μετα.

Ειδα και εγω με το μοτερ του sv τι τραβαω.Με τοσα που εχω ριξει το τελευταιο χρονο ,3 φορες αλλαζα τη ζημια με τη βαλβιδα.

Γιατι κοιταμε τις χοντρες ζημιες και λεμε μακρια,ενω το 650αρι μοτερ της suzuki δε βγαζει συνηθως χοντρες,αλλα απειρες μικρες και απειρα κουσουρια.Μην αρχιζω να γραφω δηλαδη...Συνολο σχεδον χιλιαρικο πλεον.

Και τα λεω αυτα,εχοντας ο αδελφος μου ερ με παρομοια χιλιομετρα και εχω αμεση συγκριση φυσικα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα διαφωνήσω, και το λέω με στοιχεία από κατόχους ER/Versys με κομμένη βαλβίδα που έχω μιλήσει απευθείας και έχω συλλέξει. Η βαλβίδα δεν κόβεται αν το πας τάπα για ώρα σε ζεστές μέρες. Για την ιστορία, εμένα μου κόπηκε με 120 km/h στην Φινλανδία με 15 βαθμούς έξω, χωρίς να το έχω πάει ποτέ τέρμα. Σε φίλο κόπηκε με 130km/h στον περιφερειακό τον Απρίλιο. Σε άλλον στην Αθήνα με 130km/h επίσης στα 20.000 χλμ με όλα τα service στην αντιπροσωπεία. 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Δεν υποστηρίζω ότι όλα τα ER/Versys θα το πάθουν. Προφανώς και όχι. Έχοντας όμως ξοδέψει άπειρες ώρες σε μελέτη και αναζήτηση της αιτίας του προβλήματος και μιλώντας και με μηχανικούς, δεν υπάρχει σαφή, τεκμηριωμένη απάντηση ΓΙΑΤΙ γίνεται αυτό. Οι περιπτώσεις που γνωρίζω εγώ καλύπτουν ένα πολύ μεγάλο φάσμα χρήσης, όπως commuter, ταξίδια, μικτή χρήση, χρήση στο εξωτερικό (για να αποκλείσουμε την δικαιολογία της κακής ελληνικής βενζίνης) κλπ κλπ. Συνεπώς δεν μπορούμε να εξάγουμε ασφαλές συμπέρασμα και ο κάθε μηχανικός (ειδικά εξουσιοδοτημένος) λέει ότι θέλει (φταίει το πρόγραμμα που κάνει φτωχό μείγμα, φταίει το ότι το πας τάπα, φταίει η ελληνική βενζίνη, φταίει η ίδια η βαλβίδα κλπ).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Husqvarna Vitpilen (701cc)

Δημοσιεύτηκε

Sorry για το εν μέρει off topic,αλλά πόσο κοστίζει η επιδιόρθωση της εν λόγω ζημιάς; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Ανάλογα την έκταση της ζημιάς. Η βαλβίδα κόβεται και καρφώνεται στο πιστόνι οπότε θα χρειαστείς σίγουρα βαλβίδες, ελατήρια πιστόνι κλπ. Από εκεί και πέρα αν η κεφαλή δεν έχει εκτεταμένη ζημιά μπορεί να είσαι τυχερός και να την βγάλεις με πλανάρισμα. Αν όχι που είναι και το πιο σύνηθες, πας για καινούρια (ή μεταχειρισμένη) κεφαλή. Αν είσαι λίγο πιο άτυχος θα περάσουν θραύσματα και στο από κάτω μπλοκ και τότε τρέχα γύρευε, εκτοξεύεται το κόστος. Εμένα μου είχαν πει με γνήσια ανταλλακτικά γύρω στα 2500-3500€.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0