stamatisx

Δύναμη στα μεσαία ή πιο ήπιο στα μεσαία και δυνατό στα ψηλά?

106 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

Για να ακούσω και τις δικές σας απόψεις μιας και πρόκειται για μηχανάκι με χρήση αποκλειστικά για πίστα...

Φάγαμε μερικές μέρες στο δυναμόμετρο δοκιμάζοντας συνδυασμούς χρονισμού των εκκεντροφόρων και από όλους είμαι μεταξύ αυτών των δυο.

Ptp1mG3.jpg

Στη μια περίπτωση έχει περισσότερη δύναμη από χαμηλά μέχρι τις 12800 και περισσότερη ροπή στο ίδιο φάσμα στροφών αλλά κρεμάει στα ψηλά μέχρι τον κόφτη που έχει ανέβει λόγω αγωνιστικού εγκεφάλου από τις 14400 στις 15500 στροφές.

Στην άλλη περίπτωση ψηλά διατηρεί τη δύναμη μέχρι τον κόφτη αλλά από χαμηλά μέχρι τις 12700 είναι αρκετά άλογα λιγότερο πχ στις 10400 είναι 7 άλογα κάτω...

Ο λόγος που μπήκα σε αυτή τη διαδικασία είναι διότι δοκίμασα το μηχανάκι στα Μέγαρα και πλέον έχει γίνει πολύ νευρικό και η μπροστά η ρόδα στο άνοιγμα του γκαζιού να είναι σχεδόν στον αέρα και το τιμόνι κοσκινίζει

Πχ. στο 4:26

το μηχανάκι με λίγο παραπάνω γκάζι στην έξοδο της στροφής πετάει κώλο και μετά στην ευθεία πάλι με άνοιγμα του γκαζιού να σουζάρει. Αυτό με αναγκάζει να ανοίγω πολύ πιο αργά το γκάζι και να χάνω χρόνο...

Η μια άποψη είναι να το αλλάξω γρανάζομα και να το μακρύνω, η άλλη είναι να αλλάξω τον χρονισμό όπως φαίνεται και στη δυναμομέτρηση και να γίνει πιο ήρεμο το μηχανάκι.

Ακόμα δεν έχω αποφασίσει τι θα το κάνω....

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ1/Husky610sm BMW S1000 RR

Δημοσιεύτηκε

Χωρις να ειμαι κανενας παγκοΖμιος

νομιζω οτι απο τα πιο σημαντικα πραγματα για να πας γρηγορα ειναι η αποκριση του γκαζιου να ειναι smooth που λεμε και στο χωριο

Τα αλογα κ η ροπη δεν μου λενε τπτ

αν δεν σου δινει εμπιστοσυνη το μηχανακι να ανοιξεις το γκαζι

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Εγω δεν θα μιλησω ως "γνωστης" γιατι πολυ απλα δεν ειμαι, θα μιλησω σαν απλος παρατηρητης, προσωπικα θα επελεγα το χρονισμο που "κρεμαει" στα ψηλα, γιατι η απωλεια δυναμης στο φασμα 13Κ με 15Κ ειναι ενα αλογο ενω οπως ειπες και συ το οφελος στο υπολοιπο φασμα στροφων φτανει και τα 7 αλογα, βεβαια το μηχανακι το οδηγας εσυ στην πιστα και σιγουρα ξερεις καλυτερα τις αναγκες σου.Πραγματικα ομως, σε  συνθηκες πιστας και σε εκεινες τις στροφες το 1 αλογα φαινεται σαν διαφορα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSΧR Triumph Daytona 6755R

Δημοσιεύτηκε

Σταματη κατ αρχας το μηχανακι φαινεται να ξυριζει κ το βιντεακι τα σπαει!

Ρισπεκτςς.

Τωρα σ αυτο που ρωτας προσωπικα

-κραταω τη μπλε γραμμη ασυζητητη

-και παιζω με γεωμετρια κ αναρτησεις για να βοηθησω στα κρατηματα.

Τεραστια κουβεντα ανοιγω,ξερω..

αλλα ετσι χοντρικα με το δικο μου το μυαλουδακι θες

λιγο σηκωμα πισω εφοσον το προβλημα σου ειναι στην εξοδο κι οχι στην εισοδο της στροφης.

Τα παιδια που στο ρυθμιζουν δεν εριξαν αυτη την ιδεα?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

@Krosfala να σαι καλά, πίσω έχει σηκωθεί η ανάρτηση συν το λάστιχο που έχει 60αρι προφίλ, παραπάνω δε μπορώ γιατί μετά θα έχει αστάθεια στα πολλά χιλιόμετρα. 

 @Tasos Meli το ένα άλογο όντως σε αυτές τις στροφές δεν φαίνεται ξεκάθαρα αλλά είναι η αίσθηση που σου δίνει ο κινητήρας ότι στη μια περίπτωση σφίγγει και θες να αλλάξεις ταχύτητα και στην άλλη νιώθεις ότι έχει να δώσει ακόμα.

@foten21 smooth είναι από την άποψη ότι και στις δύο περιπτώσεις όσο το ανοίγω τόσο δίνει απλά στην μια περίπτωση πρέπει να το κάνω πιο προοδευτικά κ με προσοχή ενώ στην άλλη μπορώ να το χουφτώσω λίγο πιο άφοβα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia RSV4R HJC RPHA-10 Kawasaki Versys (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα βοηθούσε (σύμφωνα με τον Simon Crafar) στην έξοδο να κολλάς τα @@ σου στο τεποζιτο και να ρίχνεις μπροστά το σώμα σου ώστε το βάρος σου να μην αφήνει το μπροστινό να σηκώνεται στον αέρα 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Σουπερ το βιντεακι φιλος. Ισως πω μαλακια αλλα δεν θα αξιζε να δοκιμασεις και καποιο traction; Δεν ξερω τι παιζει με τα αφτερ μαρκετ αλλα εγω προσωπικα το βρισκω μεγαλο πραγμα να χουφτωνεις το γκαζι στην εξοδο χωρις πολλα πολλα. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia RSV4R HJC RPHA-10 Kawasaki Versys (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Με το GPS της virb χρονομετρας; στα 5hz είναι αυτό; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Στο βιντεακι ποιο από τα 2 έχεις; 

Τροποποιήθηκε από τον koukou

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

@gkourv   πάω όσο πιο μπροστά γίνεται και είμαι κ βαρύς (107 με τη στολή). Το GPS της κάμερας είναι 10Hz. Το εξωτερικό που έχω για το racechrono είναι κ αυτό στα 10 αλλά το έχω κατεβάσει στα 5 σε συνδυασμό με DGPS.

@Gouky7 ναι αυτό θα ήταν μια λύση, βέβαια δε ξέρω κατά πόσο είναι αποτελεσματικά σε μηχανάκια που δεν έχουν ride by wire όπως 675... 

@koukou αυτό με την μπλε γραμμή

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα φίλε Σταμάτη. Η μπλε γραμμή είναι σίγουρα η σωστή. Το θέμα είναι ότι κάτι δεν ¨πάει καλά¨ με την περίπτωση σου (δεν το λέω με κακία η΄ ειρωνία). Καταρχήν είσαι σίγουρος ότι οι αναρτήσεις σου είναι οι σωστές και σωστά ρυθμισμένες? Το γλίστρημα που σου κάνει και ειδικά σε εκείνο το σημείο δεν είναι φυσιολογικό, πόσο μάλλον για 600. Τα λάστιχα σε τι κατάσταση ήταν? Έπισης  η  σούζα μπόρει να οφείλετε σε ¨λάθος θέση¨ του σώματος σου. Αν κάθεσε πίσω στις εξόδους το αυξημένο βάρος σου μπορει να προκαλεί αυτό το αποτέλεσμα. Υπάρχουν και άλλα πράγματα που μπορούν να επηρεάσουν. π.χ . αν δεις το γλίστρημα στο κάνει στις 9.000 στροφές που το μηχανάκι σου έχει ¨άσχημο¨σκαλοπάτι στο γράφημα. Αν δεν μπορείς να το διορθώσεις με ρυθμίσεις τότε μπορείς να δοκιμάσεις ΚΌΝΤΙΜΑ από το γρανάζωμα για να ¨σπάσει¨ το σκαλοπάτι. Τι γρανάζια (νούμερο) χρησιμοποιείς?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSΧR Triumph Daytona 6755R

Δημοσιεύτηκε

Επισης μια αλλη ιδεα ειναι να μακρυνεις λιγο το μεταξονιο,ετσι δε θα φοβασαι 

και για το κρατημα μεσα στη στροφη.

Αν δε θες ν αλλαξεις γραναζια μπορεις να βαλεις αλυσιδα με

+χ κρικους

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona

Δημοσιεύτηκε

πριν 12 λεπτά, το μέλος Krosfala έγραψε:

Επισης μια αλλη ιδεα ειναι να μακρυνεις λιγο το μεταξονιο,ετσι δε θα φοβασαι 

και για το κρατημα μεσα στη στροφη.

Αν δε θες ν αλλαξεις γραναζια μπορεις να βαλεις αλυσιδα με

+χ κρικους

Αυτό το σκέφτηκα και εγώ. Μήπως είχες κάνει μετατροπή σε 520. 

Παίξε λίγο και με πίσω γρανάζι. Εύκολο ακόμα και ανάμεσα σε 20λεπτα μπορείς να το αλλάζεις. Υπομονή να χεις. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

@Obilivion Καλημέρα, οι αναρτήσεις είναι καινούργιες της Κ-Tech DDS Pro πίσω και RDS μπροστά με τα ελατήρια που μας πρότειναν από Αγγλία για το δικό μου βάρος. Τα λάστιχα επίσης καινούργια Metzeller Slick K1,K2.

@Krosfala @koukou Ναι έχει γίνει μετατροπή 520 με -1 +1 με το μεταξόνιο να έχει διατηρηθεί στο ίδιο μήκος με το μαμά. Ίσως με μακρύτερο μεταξόνιο να βελτιωθεί η κατάσταση. Αρκεί να μην χαλάσει η γεωμετρία του... αλλά αυτό μόνο με μια δοκιμή θα το διαπιστώσω...

 

Γενικά και μένα το σκεπτικό μου ήταν να έχω περισσότερη δύναμη σε όσο το δυνατό μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας (ιδίως στις εξόδους των στροφών) και απλά να παίξω με το γρανάζομα που είναι πολύ πιο εύκολο και οικονομικό να γίνει σε σχέση με το να αλλάξει ο χρονισμός των εκκεντροφόρων.

Ο αντίλογος που άκουσα πριν κάνω το ερώτημα και στο forum ήταν ότι στην πίστα το μηχανάκι θα δουλεύει ψηλά και ότι είναι προτιμότερο να έχει πιο ήπια καμπύλη στα μεσαία για να μπορώ να είμαι με ανοικτό γκάζι πιο εύκολα και να δίνει τη δύναμη όσο πιο ψηλά γίνεται και να την κρατάει εκεί... εξού και οι δοκιμές στον χρονισμό και οι δυναμομετρήσεις...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οι αναρτήσεις σου είναι σωστά ρυθμισμένες? Σε αυτές που έχεις ¨ειδικευέται¨ o wolf racing που αν δεν κάνω λάθος είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος. Για μένα κάντο -1 +3 τα γρανάζια και θα είναι καλύτερα. Μια ερώτηση ακόμη. Μήπως την μέρα που είσουν στην πίστα είχε ¨κρυφή¨ σκόνη-χώμα από βροχή τις προηγούμενες μέρες και σου έκανε αυτά τα γλυστρήματα? Ρωτάω γιατί βλέπω στο videaki πάνε όλοι συγκρατημένα ενώ φαντάζομαι ότι είσαι σε γρήγορο group.

Τροποποιήθηκε από τον Obilivion

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

@Obilivion από κει τις αγόρασα και τις εγκατέστησα. Αν κρίνω και από τη φθορά των ελαστικών οι ρυθμίσεις πρέπει να είναι εντάξει

5GGpfmY.jpg

Βασικά μπήκα στο ενδιάμεσο group για να κάνω δοκιμές αλλά δυστυχώς είχε την περισσότερη κίνηση κ γι'αυτό φαίνεται ότι όλοι πάνε συγκρατημένοι. Τώρα για τη σκόνη υποθέτω πως είχε γιατί όλοι κάνανε παράπονα ότι η πίστα γλιστράει, βασικά ένας αγωνιζόμενος που έξω καθόμασταν δίπλα δίπλα (απ τα αριστερά μου) στο προηγούμενο session έπεσε χωρίς να καταλάβει πως και χωρίς να το πιέζει σύμφωνα με τα λεγόμενα του... Επίσης στο ίδιο session με μένα έπεσε το παιδί που έξω καθόταν στα δεξιά μου με ένα cbr 1000 αλλά είχε μπει στην πίστα 2 φορές όλες και όλες και μπήκε κατευθείαν στους ενδιάμεσους... και επίσης έπεσε και ένα άλλο παιδί που όμως δε ξέρω που καθόταν... Άρα θα έλεγα ότι η πίστα γλιστρούσε γενικότερα...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Τότε πιστεύω πως κατά πάσα πιθανότητα είναι η σκόνη.... έχουν δει τα μάτια μου άπειρα πράγματα σχετικά με αυτό!! Δοκίμασε πάλι σε άλλο td και κάνε και μια δοκιμή με -1 +3.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R nine T

Δημοσιεύτηκε

Το μηχανάκι είναι για πίστα. Η κόκκινη γραμμή είναι η σωστή. Κάθε άλογο μετράει στα ψηλά. Τρομερή διάρκεια από τις 12 μέχρι τις 15+ . Τρελό. Μετά αν δεις ότι κάπου μέσα στην πίστα που τρέχεις έχεις ανάγκη για περισσότερη ροπή εκεί παίζεις με τα γρανάζια. Η μπλε γραμμή είναι για γυναίκα και αποσκευές. Όλα τα άλλα είναι λόγια να αγαπιόμαστε.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σταμάτη,

Αν τρέχεις για πρωτάθλημα, και δεν θες να χάσεις θέση στο τέλος της ευθείας, από κάποιον που έχει ελάχιστα άλογα παραπάνω και σε περνάει οριακά στο τέλος της ευθείας και μετά στις στροφές που έχεις πλεονέκτημα εξόδων σε κλείνει και δεν τον ξαναπερνάς, και έτσι χάνεις οριστικά την θέση, πας για την δύναμη ψηλά.

Αν τρέχεις για ευχαρίστηση, τρακντέιζ και βελτίωση χρόνου σου, και δεν υπάρχει-δεν σε ενδιαφέρει το πάνω σενάριο, πας για δύναμη μεσσαίες, που θα έχεις καλύτερο έξοδο σε κάθε στροφή (αυτό που θέλεις). Έτσι κι αλλοιώς είναι τόσο μικρή η διαφορά στα ψηλά, που δεν έχει νόημα στην ευθεία να κερδίζεις.

Αυτό που σου κουνάει διώχνει στις εξόδους, είναι περίεργο, γιατί ένα από τα χαρακτηριστικά των τρικύλινδρων και του 675, είναι πόσο πιστά βάζει την δύναμη κάτω. Κάτι ίσως θέλει η ανάρτησή σου.

Πήγαινε Σέρρες να δεις κι εκεί συμπεράσματα, μην κρίνεις από τα Μέγαρα μόνο.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Μπλε γραμμη θα επελεγα,ειναι πολυ μικρο το κερδος στις ψηλες στροφες εναντι του κερδους στις χαμηλομεσαιες.

Βεβαια αυτα ειναι εντελως προσωπικα γουστα,αλλα μ αρεσει το γεματο δουλεμα και η δυναμη οπου την χρειαστεις.

Αν το μηχανακι το δουλευες σε καμμια πιστα τυπου Indιanapolis,η dragster που εισαι σχεδον σε ολη τη διαρκεια στο 100% θα σου ελεγα την κοκκινη,ομως μια πιστα εχει πολλα σκαμπαναεβασματα σε ταχυτητα και στροφες κινητηρα,γι αυτο πιστευω η μπλε θα βοηθησει περισσοτερο.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα στην παρέα.

Χρόνια πολλά!

 

Σταμάτη, η γνώμη μου είναι πως πιο καλή άποψη θα πάρεις από κάποιους με μεγάλη εμπειρία σε trackdays κ ίσως κ αγώνες.

Έξω απο την πίστα θα βρεις κάποιους (λίγους) τέτοιους. Και λέω λίγους γιατί δε μιλάνε κ πολύ μη τους κλέψεις τους χρόνους :tooth:

 

Εγώ προσωπικά δεν εχω την δική σου εμπειρία από πίστες. Ή του Γιώργου ( @gkourv ) ή άλλων παιδιών.

Θα σου πω όμως τι πιστεύω, χωρίς όμως να χρειαστεί να το δεχθείς, εννοείται.

 

Παρατηρώ τα διαγράμματα του δυναμόμετρου. Πολύ ωραίες καμπύλες, μοτερούκλα.

Προσωπικά θα προτιμούσα την ροπάτη καμπύλη, γεμάτη παντού, με διάρκεια ψηλά και ελαχιστη απώλεια, μόλις ενός ίππου τέρμα ψηλά.

Όσο ανοιχτή κι αν είναι η πίστα, ο ένας ίππος δε θα σου φανεί στο τέλος της ευθείας. Αυτή τη θεωρητική (ελάχιστα) μεγαλύτερη τελική εντός πίστας, παίζει να μη τη δεις ποτέ γιατί το πιο κούφιο μοτέρ στις χαμηλομεσαίες δε θα σου δώσει τοσο καλή επιτάγχυνση στην έξοδο της τελευταίας στροφής πριν την ευθεία. Με αποτέλεσμα την μη επίτευξη της θεωρητικής.

Σε τελική ανάλυση δε μιλάμε για χρήση σε καμιά salt lake που έχεις την ανάγκη της μεγαλύτερης υπερστροφίας και κάθε ίππου (ενώ είναι αδιάφορη η χαμηλομεσαία περιοχή)

 

Συνολικά θα επέλεγα την "ροπάτη" 

 

 

 

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δε θυμάμαι αν το παιδί που ανέβασε το παρακάτω video είναι και μέλος του forum μήπως δει και το post (όπως και να χει τον ευχαριστώ πολύ, πολύ ωραίο το βιντεάκι του και πολύ γρήγορος οδηγός) πάντως με βοήθησε πολύ στο να δω από πίσω πως συμπεριφέρεται το μηχανάκι μου στην ίδια έξοδο της στροφής που μου έκανε και το γλίστρημα. Με έχει γράψει μεταξύ 3:58 - 5:06.

 

Τροποποιήθηκε από τον stamatisx
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

ρε τι εργαλειο ειναι το daytona, πως ανοιγει ετσι.

εχεις κοντυνει πολυ το γραναζωμα μηπως? 

γενικα το τι θελεις απο το μηχανακι και που το θελεις ειναι πραγματα που θελουν ρυθμισμα απο καποιον-ους που γνωριζει. 

αλλιως θα το στησεις για σερρες, αλλιως για μεγαρα που ειναι μικροτερη. 

δε γνωριζω που οφειλεται το κοσκινισμα και πως το διορθωνεις. 

η γνωμη μου ειναι να απευθυνθεις σε συνεργειο-ομαδα αγωνιζομενων για να σε βοηθησουν και να σου λυσουν ολα τα προβληματα που εχεις, απο κοντα!

στα φορουμ δεν υπαρχει περιπτωση να βγαλεις ακρη.

 

ισως μπορει να σε βοηθησει και ο @giannis1312 αν τον ξαναπετυχεις στην πιστα:winking:

πυραυλακι το zx και ο οδηγος :shoot::shoot::shoot:

Τροποποιήθηκε από τον noodles
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

@noodles την κλασσική μετατροπή 520 -1 +1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Έχω την σαφή αίσθηση πως το κοντέρ του ΖΧ10 πρεπει να κλέβει αρκετά.

Εκτός κι αν με ξεγελά τόσο πολύ η κάμερα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα