Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
Γιαννης87

Kawasaki ZX12R

48 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki ZX10R 2011 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα, ποιά η άποψή σας για τη συγκεκριμένη μηχανή?

Η πλέον χαμηλή τιμή αγοράς της την καθιστά καλή επιλογή για αγορά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Θρυλικό μηχάνημα.

Δυνατό, εύστροφο μοτέρ, ιδιαιτέρως εντυπωσιακό στις χαμηλομεσαίες.

Αν είναι έρωτάς σου, χτύπα το.

Στις αρχές του αιώνα, ήταν ένα εντυπωσιακό μηχάνημα, μου άρεσε, σκεφτόμουν σοβαρά να το αγοράσω.

Δεν πρόλαβε να γίνει απωθημένο, αφού κατάφερα να το οδηγήσω το καλοκαίρι του 2008.

Το καλό ήταν πως είδα συνολικά τι έδινε, το κακό (για εκείνο) ήταν πως είχα ήδη ZZR1400.

 

Η σύγκριση με έκανε να έχω στο μυαλό μου δύο πράγματα:

  • πως ορθά επέλεξα να πάω προς τη 14άρα
  • πως έπρεπε επειγόντως να απελευθερώσω το μοτέρ της 14άρας στις χαμηλές (ρελαντί-->4Κrpm) γιατί είδα το δούλεμα του ΖΧ12 στις ίδιες στροφές.

 

Η 14άρα ραφιναρίστηκε στο επίπεδο που ήθελα, οπότε το ZX12 έμεινε πλέον ως ανάμνηση και δυστυχώς ξεφούσκωσε το πάθος μου για εκείνο.

Αρκετά βαρύτερο σε αίσθηση (πολύ θα έλεγα), ψηλότερο κέντρο βάρους, μεγάλη δυσκολία στο turn in.

Ακόμα και κατασκευαστικά, υστερεί.

Και δυστυχώς υστερεί πάρα πολύ στα φρένα και αναρτήσεις απέναντι στη 14άρα. Οι 6πίστονες δεν είχαν ούτε δάγκωμα ούτε τη διάρκεια δύναμης της 14άρας.

 

Πρόσεξε, πάντα συγκρίνω με ZZR1400, ώστε τα συμπεράσματα να παίζουν εντός κατηγορίας.

 

Προσωπικά δε θα την αγόραζα, εκτός κι αν υπάρχει πολύ συγκεκριμένο άνω όριο στα λεφτά.

Να θυμάσαι πως για ένα καθαρό ZX12R θα παίξεις χοντρικά στο 5 χίλιαρο.

Δώσε λίγα παραπάνω και πάρε ένα καλύτερο (πολύ ως πάρα πολύ) μηχανάκι.

 

(εκτός κι αν παίζεις σε χαμηλές τιμές και η σκέψη παίζει ανάμεσα σε ZX12R & Busa 1st gen, οπότε θα επέλεγα ZX12R)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R 2011 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εχω διαβάσει πως μετά απο το 2002 μοντέλο είναι με κόφτη που δεν εχουν τα προηγούμενα, οπότε ψάχνω μέχρι 2002 μοντ, εχω δει μοντελα 2001 με πολύ λιγότερα απο αυτα που αναφερεις και σχετικα καλά χιλιόμετρα, το ΖΖR1400 που εχεις τι μοντελο ειναι?

και κάτι άλλο έχω διαβάσει ότι θα έχει πολλά έξοδα στο service και ότι θα πρέπει να ρίξω πολλά λεφτά όταν το πάρω, ισχύουν αυτά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Να ξέρεις το 1ης γεννιάς είχε προβλήματα ευστάθειας, όχι μόνο σαν πλαίσιο, αλλά και σαν τρόπος που έδινε την δύναμη ο κινητήρας(πολύ γρήγορο ανέβασμα στροφών).

Για αυτό και στο 2ης γεννιάς, είχε αλλαγές στο πλαίσιο αλλά και ΒΑΡΥΤΕΡΟ βολάν στον κινητήρα, για να μειωθεί ο ρυθμός που ανέβαζε στροφές, και να διορθωθεί κάπως η αστάθεια/νευρικότητα.

Εννοείται, προτίμησε το δεύτερης γεννιάς.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R 2011 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτό ζητάω, αυτη τη νευρικότητα την οποία μετά τον κόφτη που βάλανε χάθηκε, τώρα όσο αναφορά το πλαίσιο το ενισχύσανε στη δεύτερη γενιά?

έχουν βγεί προβλήματα στην πρώτη γενιά με το πλαίσιο, κοβόταν-έσπαγε και τέτοια?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Όχι δεν έχει ακουστεί κάτι τέτοιο.

Στα προβλήματα του μοντέλου, συνήθως ήταν ανορθωτής-γεννήτρια-βολάν (νομίζω για το βολάν έχει βγει και ανάκληση από την Kawa, ψάξτο), συμπλέκτης κουραζόταν και παρουσίαζε θόρυβο ειδικά με κάνγκουρες οδηγούς. Γενικά δεν έχει τεχνικά προβλήματα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R 2011 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

οκ όταν λες για προβλήματα ευστάθειας τι εννοείς ?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Λογικα θα μιλαει για σταθερη πορεια σε ευθεια οτι δεν θα κραταει την σωστη πορεια αλλα θα κανει μικρα εκνευριστικα 8αρια... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

αν μιλαμε για αυτο οπως στη φωτο θα σου ελεγα να το ξανασκευτεις.

δεν υπαρχει κανενα νοημα να παρεις αυτο το μηχανακι σημερα εκτος αν βρεις την ευκαιρια και αν ειναι ονειρο ζωης.

ειναι απο τα πιο "δουλεμενα" μηχανακια που περασαν στην ελλαδα (μαζι με τα κ5 1000:biggrin:)

πολυ δυνατο για την εποχη του. το παιρναν ολοι για κοντρες-drag, πραγμα το οποιο σημαινει βελτιωσεις στο μοτερ και ξαπλες.

ξεχνας οτιδηποτε εχει σχεση με στροφη πανω σε αυτο το μηχανακι.

αν το θες τοσο πολυ βρες καποιον που να τα γνωριζει καλα και παρε ενα σε οσο στοκ μορφη γινεται (αν βρεις).

 

ZX12_02.jpg 

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R 2011 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

το προηγουμενο απο αυτο, αυτο πρεπει να ναι μοντελο 2003 και μετα, απο θεμα δυναμης πιστευω οτι ειναι απο τα πιο δυνατα ακομα και σημερα οχι μονο στην εποχη του, μπορει να το περνανε καποια busa και zzr αλλα αυτα δεν μ αρεσουν εμφανισιακα τοσο.

για να πω την αληθεια έτεινα προς το zx10r του 08 αλλα κοστιζει τα διπλασια απο το zx12r οποτε ελεγα να βγαλω με αυτο 3-4 χρονακια και μετα να πηγαινα σε κατι πιο σπορ στα 1000cc.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Γιατι δεν τσιμπας κανα zx9r που τα δινουν τζαμπα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R 2011 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραιο το zx9r αλλα ειναι 900cc αυτο ειναι το προβλημα, αν ειναι να πεσω εκει παω σε 1000 κατευθειαν και στα 1000 υπαρχει τεραστια γκαμα σε εκεινα τα χρηματα (δεν ειμαι κολημενος με kawasaki κοιταω τα παντα), η τιμη ειναι λιγο πανω του zx12 αλλα γυρω στα 3500 ευρω βρισκω και 12αρι, το παλιο οπως το θελω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

 

Οπως το καταλαβαινω το πραγμα, θες ενα δυνατο μηχανημα ωστε να εισαι ο πρωτος του χωριου στις κοντρες και δινεις μεχρι 3500.Σωστα?

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Δηλαδη πιστευεις οτι αν παρεις ενα 1200 ή  1000 θα πας πιο γρηγορα απο οτι με το 900?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ειναι δυνατον να λεει οτι του αρεσει το ΖΧ12 και να του λετε "παρε ενα ΖΧ9" ??

Κατ'αρχην χεσε το γκαζι, το ΖΧ9 εχει καρμπυρατερ που ΑΝΑΘΕΜΑ και αν θα κατσει κανεις να ασχοληθει ποτε με σωστο καθαρισμα, κιτ o-ring, συγχρονισμο κλπ .... θα καιει οτι να 'ναι και θα πηγαινει αναλογως τα κεφια με τα οποια ξυπνησε.

Το ΖΧ12 δεν εχει καμια σχεση με supersport ως προς το στριψιμο. Θελει να το συνηθισεις αρκετα, πριν βρεις την παρατεταμενη στροφη μπροστα σου με 250 και το πιστεψεις οτι ετσι απλα θα ξεκινησεις τον ελιγμο για να μπεις.

 

Ως προς την αξιοπιστια, ειναι μηχανακι που εχει αλλαξει πολλα χερια. Ο,τι παρεις, ειναι λαχειο ... δεν υπαρχει κανενας λογος να σου πει καποιος για καλαθι συμπλεκτη, για ανορθωτη, για αντλια βενζινης ή για μπιελα... ειδικα με παραπανω απο 2-3 ιδιοκτητες, δεν παιζει να μαθεις ποτε.

 

Αποψη μου, οταν πας να αγορασεις μηχανακι 15+ χρονων που ΑΚΟΜΑ κυκλοφορει, το πας για ελεγχο σε καποιον που το εχει λυσει και το εχει δεσει πολλες φορες.

Αυτος ξερει καλυτερα, αυτος μπορει να σου πει τι "ασυνηθιστο" βλεπει. Ολα τ'αλλα ειναι ιστοριες να 'χαμε να λεγαμε.

 

Οσο για τη χρηση που προοριζεται γιατι βλεπω πεφτει κλαμα και δραμα στο τοπικ, καντο οτι θελεις. Με το καλο να εντοπισεις το πιο VFM για τα γουστα σου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R 2011 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

οχι δε μ ενδιαφερουν οι κοντρες σε καμια περιπτωση γιατι ξερω οτι δεν μπορω να νικησω, υπαρχουν πολυ πιο ικανοι και τρελοι απο μενα και ναι θα πας πολυ πιο γρηγορα με το 1200 απο το 900, αλλο 10 κιλα ροπη και αλλο 14 και ειναι επισης και οτι το ενα ειναι καρμπυρατερ και το αλλο ψεκασμος οπως ειπε σωστα ο φιλος πιο πανω, ναι γυρω στα 3-3500 με 40.000 χιλιομετρα δεν ειναι καλα?

Τροποποιήθηκε από τον Γιαννης87

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

@Γιαννης87 για ποιο λογο θελεις να δυσκολεψεις τη ζωη σου αγοραζοντας αυτο το μηχανακι???

εχεις καλο budget. κοιτα για 600-1000rr 05-07. ειναι πολυυυ ωραια μηχανακια:winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 33 λεπτά, το μέλος Γιαννης87 έγραψε:

....... και ναι θα πας πολυ πιο γρηγορα με το 1200 απο το 900.......

 

 

Διαφωνώ.

Ακόμα κ με τη σύγκριση καρμπ-ψεκασμό. Αλλά και τη ροπή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Αντε παλι με τα χιλιομετρα.

Μηχανακι 15ετιας που το πηραν παρτουζα καμια 10αρια πρωην ιδιοκτητες. Τι να λεει αν εχει 40000 στο κοντερ?

Δεν ξεκινας ετσι μια αναζητηση.

 

 

πριν 14 λεπτά, το μέλος ksino1100 έγραψε:

 

Ακόμα κ με τη σύγκριση καρμπ-ψεκασμό.

 ... σε τι ακριβως διαφωνεις;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZX10R 2011 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 λεπτά, το μέλος Morx έγραψε:

Αντε παλι με τα χιλιομετρα.

Μηχανακι 15ετιας που το πηραν παρτουζα καμια 10αρια πρωην ιδιοκτητες. Τι να λεει αν εχει 40000 στο κοντερ?

Δεν ξεκινας ετσι μια αναζητηση.

 

Μπορώ να δω από τον αριθμό πλαισίου σε ενα ΚΤΕΟ αν τα χιλιομετρα ειναι πραγματικά και αν είναι είμαστε οκ, από την άλλη στη μεταβίβαση δεν φαίνεται πόσοι προηγούμενοι ιδιοκτήτες υπήρχαν? 10 είναι πολλοί, το θεωρώ υπερβολή, αλλά αν είναι 2-3 καλά είμαστε, τέλος πάντων εννοείται ότι όλα αυτά θα ελεγθούν πριν πάρω κάτι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha fjr 1300 Shark RSX

Δημοσιεύτηκε

Δες και το cbr 1100 XX Ειναι στα χρηματα που ψαχνεις, ιδιας κατηγοριας και φιλοσοφιας με το ΖΧ12. Το εχει φιλος κοντα στα 12 χρονια και εχει κανει πολλα πολλα χιλ. με ελαχιστα προβληματα μεχρι σημερα......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος Γιαννης87 έγραψε:

 ναι θα πας πολυ πιο γρηγορα με το 1200 απο το 900, αλλο 10 κιλα ροπη και αλλο 14 

Σκεψου ενα σεναριο απλο.  

Εγω εχω ενα r1 . 

Πετυχαινω στο στροφιλικι τον Μπουστα και καθε αλλο αγωνιζομενο με ενα 600αρι.

Ποιος θα "κερδισει"; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλα εδω μιλαμε για το ιδιο ατομο με διαφορετικα μηχανακια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 18 λεπτά, το μέλος CptAngel έγραψε:

Καλα εδω μιλαμε για το ιδιο ατομο με διαφορετικα μηχανακια.

Μωρε ναι,  απλα θελω να θιξω το οτι τα περισσότερα  γκαζια δεν σε κανουν καλύτερο...  

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

Μωρε ναι,  απλα θελω να θιξω το οτι τα περισσότερα  γκαζια δεν σε κανουν καλύτερο...  

 

Χειροτερο σε κανουν βασικα,οχι καλυτερο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0