Tasos115

Honda BROS για πρωτη μηχανη!

33 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki Ninja H2 (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα παιδια ειμαι καινουριος στο φορουμ οποτε να σας συστηθω. Ονομαζομαι Τασος, μενω προσωρινα Γιαννενα (και λεω προσωρινα γιατι σπουδαζω εδω), ειμαι απο Θεσσαλονικη, ειμαι 20 χρονων και θελω την γνωμη σας για την αγορα της πρωτης μου μηχανης. 

Ξεκινωντας να ενημερωσω οτι δεν ειχα ποτε ιδιαιτερη τρελα με τις μηχανες, ισα ισα μου αρεσαν πολυ περισσοτερο τα αυτοκινητα, πραγμα το οποιο με εφερε σε τεραστια εκπληξη οταν ανεβηκα σε ενα CB400SF ενος φιλου και η ελευθερια που ενιωσα πανω στην μηχανη καταλαβα οτι δεν μπορει να μου την προσφερει ενα αυτοκινητο. Κλεινωντας λοιπον τα 20 μου περιπου ενα μηνα πριν αποφασισα οτι θελω να παρω κι εγω με την σειρα μου μια μηχανη. Μονο η ιδεα του να μπορω να πηγαινω οπου θελω δημιουργωντας εμπειριες μονος μου αλλα και με την κοπελα μου παραλληλα που μενει εδω (περασαμε μαζι Γιαννενα) με τρελαινει! Το να βγω εξω απο το σπιτι να παρω την μηχανη μου και να παω εκτος πολης σε ενα καινουριο μερος που δεν ειχα ιδεα αν υπαρχει και δεν θα το επισκεφτομουν ποτε αν δεν ειχα μηχανη ειναι κατι το οποιο οι περισσοτεροι εδω θα καταλαβαινετε για τον ενθουσιασμο που δημιουργει στο κεφαλι μου!

Μπαινωντας στο θεμα λοιπον, με το διπλωμα που θα βγαλω σε ενα μηνα το οποιο μου επιτρεπει να οδηγησω μηχανη ακομα και 400 κυβικων εφοσον ειναι κατω απο 47,5 αλογα (ειναι ενας μαθηματικος τυπος που δικαιολογει αυτο που ειπα αλλα δεν τον θυμαμαι και το γραφω ετσι προχειρα οπως μου τα εχει πει φιλος μου που εχει 600αρι XT στα 20 του και ειναι νομιμος κανονικα) και με τα λεφτα που βγαζω απο την δουλεια μου καθε καλοκαιρι θελω να αγορασω την πρωτη μου μηχανη. 

Ποτε μου δεν ειχα τρελα με τα 50αρακια, τα 125 ή γενικα τα μηχανακια της πολης. Δεν σνομπαρω καποιο απο αυτα σε καμια των περιπτωσεων!! Απλα μονο και μονο απο προσωπικη αποψη θα ηθελα ενα μεγαλυτερου κυβισμου μηχανακι. Η κατηγορια που με ενδιαφερει περισσοτερο για ξεκινημα ειναι τα Naked αλλα και τα Enduro δεν με χαλανε επισης (ειδικα αν ειναι Motard που το κανει πιο φιλικο για δρομο μιας και στο χωμα δεν παταω ποτε). Το μονο μου προβλημα ομως στην αγορα τετοιου ειδους μηχανης ειναι το οικονομικο. Δεν μπορω να διαθεσω πανω απο 1.000 με 1.200 ευρω πραγμα που εκανε την αναζητηση μου εφιαλτη! Χθες το βραδυ ομως καθως εψαχνα παλι για μηχανη στο ιντερνετ ετυχε να πεσω πανω σε ενα μοντελο το οποιο μου κεντρισε το ενδιαφερον γιατι ειχε ολα τα χαρακτηριστικα που μου ταιριαζουν και που ψαχνω  σε μια μηχανη...το Honda BROS 400. Εψαξα τα παντα για αυτο το μηχανακι και ειδα απο αλλους οδηγους οτι ειναι σκυλι, ειναι καλο για ξεκινημα, μπορεις να το χρησιμοποιησεις στην πολη αλλα και για μικρα ταξιδακια, εχει σχετικα χαμηλο κοστος συντηρησης, κοστιζει γυρω στο χιλιαρικο και εξωτερικα φυσικα να σας πω οτι μου αρεσει παρα πολυ το στρογγυλοφαναρο!

Φτανωντας λοιπον στο τελος της συζητησης μας, θα ηθελα πραγματικα εστω μια γνωμη για την αγορα που προκειται να κανω, ξερω οτι ειναι παλια η μηχανη αλλα αν την βρω καλοσυντηρημενη δεν νομιζω να μου βγαλει κανα τρελο προβλημα μεσα στα 2-3 χρονια το πολυ, που σκεφτομαι να την κρατησω. 

Ευχαριστω για το ενδιαφερον σας!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν ρωτάς κάτι , οπότε δεν έχω κάτι να σου απαντήσω.

Καλό το Bros, τόσο καλό, που αν έβγαινε με ένα ψεκασμό σήμερα σαν νέο μοντέλο για τις προδιαγραφές καυσαερίων, θα έκανε τις σημερινές μοτό της κατηγορίας του να κρύβονται από ντροπή. Αλουμινένιο πλαίσιο από εξελασμένο, μονόμπρατσο ψαλίδι, όμορφη αισθητική με καθαρές απλές γραμμές, 320ρης δίσκος με 4πίστονη μπροστά. Σύγκρινε με το σημερινό CB500F τι έχει αντίστοιχα με αυτά.

ΟΜΩΣ

Καλό, αλλά είναι και μοτοσυκλέτα του 1990. Έχουμε 2018. Έχουν περάσει σχεδόν 30 χρόνια, από τότε που άρχισαν και βγαίναν από το εργοστάσιο.

Όσο καλά συντηρημένα και να είναι, θεματάκια θα βγάζουνε. Να χάλασε το ρελέ της μίζας, να έκαψε ανόρθωση, να τρέχει βενζίνη το καρμπυρατέρ, να θέλει το ένα, να θέλει το άλλο.

Πάρτο ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ είσαι άνθρωπος που πιάνουν τα χέρια του, και μπορεις να μαθαίνεις πως να τα αντιμετωπίζεις αυτά. Διαφορετικά, άμα για το καθετι τρέχεις στους μάστορες, θα σου βγει πολύ πιο ακριβό από όσο νομίζεις.

...

Τι σχολή είσαι στα Γιάννενα; Να ξέρεις, πλην βροχής, η Ήπειρος είναι Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ του μοτοσυκλετιστή στην Ελλάδα. Άλλοι πάνε Ιταλία να οδηγήσουν στα Πάσσα των Άλπεων, εμείς τα έχουμε και δεν τα ξέρουμε. Έχει ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ διαδρομές η Ήπειρος, και επειδή είναι και ορεινές, με στροφές, δεν χρειάζεται η μεγάλη ιπποδύναμη για να ευχαριστηθείς οδήγηση. Και με τα 34 άλογα του Bros μια χαρά είσαι.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Ninja H2 (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Ναι η αληθεια ειναι οτι δημιουργησα το θεμα πιο πολυ για να γινει μια συζητηση μεταξυ ανθρωπων πιο εμπειρων απο εμενα που θα εχουν να μου πουν παραπανω πραγματα. 

Καταλαβαινω το οτι ειναι 30 χρονων και θα μου βγαλει τετοια θεματακια και θελω οπωσδηποτε να ασχοληθω με την μηχανη. Ο πατερας μου εχει 3 διαφορετικες μηχανες και ασχολειται τακτικα οποτε θα μπορω να τον ρωτησω για τα περισσοτερα "κοινα" θεματακια που θα μου βγαλει. Απλα φοβαμαι μην μου βγαλει τιποτα πιο σοβαρο και μου μεινει στο χερι η μηχανη. Εκει μετα δεν μπορω να κανω τιποτα.. 

Ειμαι στον τομεα επιστημης υλικων και ναι η αληθεια ειναι οτι αν και βρεχει συνεχεια..οταν βγαλει ηλιο ειναι σαν να ζωντανευει η πολη και οι δρομοι της φαινονται αρκετα εντυπωσιακοι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Άμα έχεις άνθρωπο να σε καθοδηγήσει στην αρχή, θα κάνεις δουλειά.

Τίποτα δεν αποκλείει, εκτός από χαζοπροβληματάκια, μια ωραία μέρα να κάνει και κανά μπαμ! το μοτέρ. 30 χρονών είναι, μπορεί και να συμβεί.

Όταν θα κοιτάξεις κάποιο, κοίτα να μην ακούγεται κάτι παράφωνο στο μοτέρ, να μην χτυπάει, να μην κροταλίζει κ.ο.κ. Να το δει και μηχανικός βέβαια, αλλά να το δεις κι εσύ. Πρέπει να δουλεύει σωστά, δυστροπίες τύπου δεν κρατάει σταθερό ρελαντί, σβήνει μετά από γκαζιά, πετάει καπνούς στις ξερογκαζιές από την εξάτμιση, δεν είναι γραμμικό και γεμάτο απόδοση σε όλες τις στροφές, δεν παίρνει εύκολα μπροστά ή μετά την 3-4 εκκίνηση αρχίζει και ζορίζεται η μίζα, έντονη μυρωδιά βενζίνης όταν λειτουργεί, μυρωδιά καμμένου λαδιού, βρωμιά μέσα στο ψυκτικό στο ψυγείο, και γενικώς ότι περίεργο... κοίτα αλλού. Μπορεί σε ένα σύμπτωμα η αντιμετώπιση να είναι κάτι εύκολο, αλλά μπορεί να σημαίνει και ότι θέλει πλήρη ανακατασκευή το μοτέρ.

Να πηγαίνει ευθεία όταν αφήνεις το τιμόνι, να μην τραβάει δλδ προς μια κατεύθυνση (σε οριζόντιο δρόμο), να δουλεύουν σωστά οι αναρτήσεις, και τσεκάρεις και γεννήτρια-ανόρθωση-μπαταρία με πολύμετρο (το πως, το αναλύουμε σε άλλη παράγραφο όταν χρειαστεί) , γιατί αν χρειαστεί κάτι σε αυτά, είναι και λεφτά και ταλαιπωρεία. Τσεκάρεις οπωσδήποτε το καρέ του γραναζιού κίνησης της αλυσίδας, έχει μια ευπάθεια, κυρίως ο αδερφός κινητήρας των africa twin και transalp το πάθαινε αυτό, τρώει το καρέ που δένει το γρανάζι με τον άξονα, οπότε ο ελληνάρας δίνει λύση με....ηλεκτροκόληση. Δες ότι δεν έχεις τέτοια περίπτωση γιατί το κόστος επισκευής είναι μεγάλο.

Γενικά, το 1000ρικο που θα δώσεις, δεν θέλει και πολύ να σε βγάλει εκτός κατά πολύ. Παράδειγμα, παίρνεις σου λέω το τέλειο bros στην Ελλάδα, δεν έχει κανένα πρόβλημα, αλλά θέλει λάστιχα, αλυσίδα, μπαταρία. Αμέσως αμέσως αυτά όλα είναι ένα 300ρι-350ρι. Και σκέψου να μην ήταν και το τέλειο, και να ήθελε και κάποιες δουλειές συντήρησης-επισκευής.

ΓΕΝΙΚΩΣ τα οχήματα, είναι μαύρες τρύπες που αποροφούν χρήματα, μια συνεχής απώλεια. Ή έχεις όχημα και την αποδέχεσαι, ή δεν την αποδέχεσαι και δεν παίρνεις όχημα, μέσος δρόμος, δεν υπάρχει.

....

Έχω ένα ανηψιό μου στην επιστήμη υλικών. Τον Δημήτρη τον Σύρο. Μπας και τον ξέρεις;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Ninja H2 (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Οχι δεν νομιζω να τον ξερω, πρεπει να ειμαστε διαφορετικα ετη. Αν και το ονομα κατι μου λεει..

Παντως ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες ως προς τι να κοιταξω οταν θα αγορασω το μηχανακι και σιγουρα θα ανατρεξω εδω οταν θα φτασει αυτη η ωρα σε λιγους μηνες. 

Καλη συνεχεια ευχαριστω και παλι!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

πριν 17 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Τσεκάρεις οπωσδήποτε το καρέ του γραναζιού κίνησης της αλυσίδας, έχει μια ευπάθεια, κυρίως ο αδερφός κινητήρας των africa twin και transalp το πάθαινε αυτό, τρώει το καρέ που δένει το γρανάζι με τον άξονα, οπότε ο ελληνάρας δίνει λύση με....ηλεκτροκόληση. Δες ότι δεν έχεις τέτοια περίπτωση γιατί το κόστος επισκευής είναι μεγάλο.

Το ίδιο ακριβός πήγε να πάθει και το Dominator που έχω. Ο μηχανικός μου το πρόσεξε νωρίς και γλύτωσα τον άξονα δευτερεύουσας. Λύση δόθηκε με μπροστά γρανάζι από XR650, 1 δόντι μικρότερο και βαθύτερο καρέ για τον άξονα.

Στο θέμα μας τώρα, τα Bros αν θυμάμαι έχουν 18ρες ζάντες που περιορίζει τις επιλογές στα λάστιχα. Εκτός κι αν είναι το μοντέλο με τις τρίμπρατσες ζάντες; Πάντως και με κάτω από χιλιάρικο βρίσκεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Ninja H2 (998cc)

Δημοσιεύτηκε

To απλο μοντελο ειναι δεν νομιζω να εχει κατι διαφορετικο στις ζαντες. Παντως στο καρ που το εψαξα εγω ολα ηταν στο χιλιαρικο...ειχε και καποια που ηταν στο 1μιση χιλιαρικο σκεψου! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Το μοντέλο με τις διπλές τρίμπρατσες, δλδ ουσιαστικά 6μπρατσες ζάντες έχει 17'' πίσω τροχό.

Honda-Bros-Rear-Wheel.jpg

 

Το μοντέλο με τις πραγματικά τρίμπρατσες, έχει 18'' πίσω τροχό. To μοντέλο αυτό, είναι το βελτιωμένο PGM (programmable) στο οποίο, η κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, προσαρμόζει το αβάνς της ανάφλεξης ανάλογα με την θέση γκαζιού, τις στροφές και το πόσο γρήγορα ανοίγεις το γκάζι, ώστε να συμπεριφέρεται όσο το δυνατόν πιο ''γεμάτα'' ο κινητήρας σε όλες τις συνθήκες. Ίδιο σύστημα είχε και το CBR400RR-NC29 Gullarm.

nt400.jpg

 

 

 

Μια πολύ δημοφιλής μετατροπή πάντως, που βελτιώνει το μη-αναρτώμενο βάρος, είναι πίσω τροχός από RVF400R ή VFR750F (θέλει μηχανολογική δουλειά στον άξονα) και μπροστινό σύστημα από κάποια πιο σπορ μοτοσυκλέτα.

1989-Honda-NT-650%20HAWK-70297.JPG

 

τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο ενδιαφέροντα  αν πάρει δρόμο ο 400ρης κινητήρας και μπει στην θέση του ο 650, ή ο 750 του africa twin με το ανάλογα γαργάλημα.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Αλλος Natane MONO 1 (>0cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 5/4/2018 at 3:37 ΜΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο ενδιαφέροντα  αν πάρει δρόμο ο 400ρης κινητήρας και μπει στην θέση του ο 650, ή ο 750 του africa twin με το ανάλογα γαργάλημα.

Ή το πετάς έτσι όπως το έκανες και αγοράζεις κάτι μεγαλύτερο και πιο γρήγορο αντί να ξεσκίζεις μια κλασσική μοτοσυκλέτα :tongue:

Καλές οι βελτιώσεις αλλά με αλλαγμένο τροχό, μπροστινό και κινητήρα τι έχει μείνει από το bros, μόνο πλαίσιο, σέλα και φώτα;

Θα είναι η old school εκδοχή εκείνου του παπιού από τα σούργελα με τον 180 τροχό και τις αναρτήσεις ss.

 

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγω παντως αδερφε να σου θυμισω οτι το brosακι ιδιαιτερα το 400 ειναι μια πολυ στενη και μαζεμενη μηχανη. Δηλαδη αν σε ενδιαφερουν τα δικαβαλα ταξιδακια δεν ειναι και οτι πιο ανετο υπαρχει... Και γω φοιτητης Γιαννενα ειμαι αν θες κανα καφε το πινουμε!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 7/5/2018 at 1:11 ΜΜ, το μέλος spyrosk42 έγραψε:

Ή το πετάς έτσι όπως το έκανες και αγοράζεις κάτι μεγαλύτερο και πιο γρήγορο αντί να ξεσκίζεις μια κλασσική μοτοσυκλέτα :tongue:

Καλές οι βελτιώσεις αλλά με αλλαγμένο τροχό, μπροστινό και κινητήρα τι έχει μείνει από το bros, μόνο πλαίσιο, σέλα και φώτα;

Θα είναι η old school εκδοχή εκείνου του παπιού από τα σούργελα με τον 180 τροχό και τις αναρτήσεις ss.

 

 

 

3 γραμμές, γεμάτες λογικά λάθη. Από που να το πιάσεις και που να το τελειώσεις.

Δεν πετάς κάτι που έκανες ΚΑΛΥΤΕΡΟ από ότι ήταν. Δεν πιάνεται για ''ξεσκισμα'' η βελτίωση των ικανοτήτων ενός μοντέλου με καλύτερα εξαρτήματα από αυτά με τα οποία βγήκε από το εργοστάσιο. Το Bros δεν είναι ''κλασσική μοτοσυκλέτα'' είναι μια κατουσίαν σύχρονη μοτοσυκλέτα.

Η ταυτότητα μιας μοτοσυκλέτας, είναι το πλαίσιο ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ. Στον χαρακτήρα συνεισφέρει επίσης, ο κινητήρας, η θέση οδήγησης, και η γενικη αίσθηση. Ο μπροστινός τροχός, είναι πολύ μικρό μέρος της μοτοσυκλέτας, για να την αλλάξει, ειδικά όταν είναι της ίδιας φιλοσοφίας με αυτό που αλλάζει δλδ δεν βάζουμε π.χ. μπροστινό εντούρο στην θέση του μπροστινού στριτ. Στριτ βγαίνει, στριτ (καλύτερο) μπαίνει.

Ο κινητήρας που προτείνω για αλλαγή, είναι της ίδιας οικογένειας, και μάλιστα ο 650 το ίδιο μοντέλο από το εργοστάσιο, δεν είναι μετατροπή στην πραγματικότητα. Ουσιαστικά το ίδιο ισχύει και για τον κινητήρα Africa που είναι της ίδιας οικογένειας, της ίδιας φιλοσοφίας, της ίδιας σχεδίασης, απλά με λίγο περισσότερα κυβικά. Δεν βγαίνει bros μοτέρ, να μπει Hayabusa. Bros βγαίνει, Bros μπαίνει.

HONDA_BROS_RC31E_Right_side.jpg

Με αυτές τις αλλαγές παραμένει το πλαίσιο, το υποπλαίσιο, η θέση οδήγησης, το σχήμα της μοτοσυκλέτας, όλα τα υποσυστήματα πλην αυτών που απαιτούν οι αλλαγές (π.χ. ηλεκτρονική, καρμπυρατέρ) και φυσικά παραμένει o συγγενής κινητήρας.

Το Bros σαν σχεδίαση είναι πιο σύχρονο από τα σύχρονα, και τα μειονεκτήματα του από το εργοστάσιο είναι ο αδύναμος κινητήρας, το ''χαλαρό'' μπροστινό και οι βαρειές ζάντες. Το να βελτιώσεις τα μειονεκτήματα του εργοστασίου, που τα έκανε έτσι για λόγους οικονομικούς-παραγωγής, και να το κάνεις ΚΑΛΥΤΕΡΟ κρατώντας ανέπαφη ταυτότητα και χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας, δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση ''σούργελο old school παπί'', ίσα ίσα, είναι ακριβώς το αντίθετο.

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Το μόνο για το οποίο αξίζει το bros πλέον είναι για να κάνεις πλακίτσα στο κατάστημα ανταλλακτικών ζητώντας "πίσω τακάκια για bros"

 

Ο μόνος (& πάλι υπερβολικός) λόγος βελτίωσης του Bros είναι αν το έχεις ήδη κ έχεις κ λεφτά για πέταμα.

Το να πας να βρεις μεταχειρισμένη τη γριά, να την συντηρήσεις στα περιφερειακά (ρουλεμάν, αλυσιδογράναζα, φρένα κοκ) και να τη βιάσεις αλλάζοντας μοτέρ κ ζάντες και μοτέρ, είναι τραβηγμένο απο τα μαλλιά και μπορεί να συζητηθεί ΜΟΝΟ αν κάποιος θα τα φτιάξει/τοποθετήσει ΜΟΝΟΣ του.

 

Υ.Γ.: άλλη μια αποτυχία της Honda. Το μονο που είχε ήταν ενα πλαίσιο κ ένα μονόμπρατσο. Τελεία. Μοτέρ με χαρακτήρα πεθαμένου. Αναρτήσεις σούπα μινεστρόνε (απαράδεκτο να βάζεις ωραίο πλαίσιο και οι αναρτήσεις να είναι σούπες). Πολύ λεπτό που θα ήταν σούπερ για πόλη κ commuting αλλά με την κατανάλωση καυσίμων κ λαδιού της γριάς δε το σκεφτόσουν. Σέλα συνεπιβάτη μόνο για γάτες. Το ίδιο κ τα πίσω μαρσπιέ. Και εντάξει. Παλιά έβρισκες και κανένα ανταλλακτικό. Τώρα αντε γεια. 

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Το στέλνω στα σχετικά group. Καιρό έχουν να γελάσουνε με τόσο εκτός πραγματικότητας απόψεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Αλλος Natane MONO 1 (>0cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ πάντως θα πάρω ένα BROS, και θα αρχίσω να αγοράζω μεμονωμένα ανταλλακτικά από Panigale να βάζω πάνω, αφήνοντας μόνο το original αυτοκόλλητο BROS στο ντεπόζιτο.

Θα είναι BROS αυτό το μηχανάκι ή κάτι άλλο; Αν κρατήσω το πλαίσιο και τράβα/κόλλα/κόψε ταιριάξουν τα υπόλοιπα πράγματα επάνω του; Θα έχει μείνει αναλλοίωτη η ταυτότητα του;

 

Τέλος πάντων επειδή η συζήτηση για το πλοίο του Θησέα θα πάει μακρυά δεν θα συνεχίσω, αλλά κατά την προσωπική μου γνώμη, αν αλλάξεις τροχούς, μπροστινά, κάνεις μετατροπές στο ψαλίδι και φύγει και ολόκληρος ο κινητήρας δεν μιλάμε πλέον για την ίδια μοτοσυκλέτα.

Το κατά πόσο αξίζει να γίνει αυτό, ειδικά σε ένα τόσο παλιό και "ουδέτερο" μηχανάκι (δεν μιλάμε και για κανένα NSR/CBR/VFR/CBF :tongue:), είναι στον καθένα να το αποφασίσει.

Για εμένα δεν, για εσένα ναι.

Και μην ξεχνάς, οι γνώμες είναι σαν τις κ.., εγώ το λέω σούργελο εσύ διαμάντι και οι δύο έχουμε τους λόγους μας για αυτό (και ξέρω ότι δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε).

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω στα εξήγησα ήδη μια φορά αυτά που ρωτάς. Μην ξαναλέμε τα ίδια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Αλλος Natane MONO 1 (>0cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Νομίζω στα εξήγησα ήδη μια φορά αυτά που ρωτάς. Μην ξαναλέμε τα ίδια.

giphy.gif

 

Άντε το ξεσκίσαμε το νήμα του παιδιού, άλλο μπήκε να ρωτήσει αλλού πήγε η κουβέντα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Το στέλνω στα σχετικά group. Καιρό έχουν να γελάσουνε με τόσο εκτός πραγματικότητας απόψεις.

 

 

Εν έτει 2018, Ελλάδα, οι απόψεις μου για τη γριά που εσύ θεωρείς gilf, είναι εκτός πραγματικότητας.

:tooth::tooth:

 

Κ τις κοινοποίησες για να συμφωνήσουν κι άλλοι μαζί σου?

Να 'σαι καλά βρε.

Και μόνο που θα τους κάνω να χαμογελάσουν, μου αρκεί! 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Τακάκι πίσω το bros φοράει το FA140  σε κωδικό EBC. Ίδιο τακάκι φοράνε οι μισές πίσω δαγκάνες Nissin απο δεκαετία 90 μέχρι σήμερα.

Ένα από αυτά, το Street Τriple 675 που είχα ας πούμε. Φοράει πίσω το ίδιο ακριβώς τακάκι.

Οπότε στο κατάστημα που κατά τα λεγόμενά σου, θα ζητήσεις περίεργο τακάκι για Bros, το πιο πιθανό είναι να σου δώσουν αμέσως, ετοιμοπαράδοτο.

Αυτό, για το ποιός λέει απόψεις και ποιός γράφει...ότι νάναι.

Το Bros, και το κάθε Bros, έχει ένα πολύ μεγάλο κοινό, που το λατρεύει και το προσέχει σήμερα. Και το τι προσεγμένα Bros κυκλοφοράνε, στην Ελλάδα, στο 2018, δεν έχεις ιδέα (καλά με αυτά που γράφεις, ΣΙΓΟΥΡΑ δεν έχεις ιδέα, αλλά εδώ αποκτάει πιο ειδικό νόημα η φράση). Το ότι καθόμαστε και το συζητάμε στο 2018 δείχνει ακριβώς πόσο καλή σχεδίαση είχε από τότε. Το ίδιο κοινό, που ξέρει τι παίρνει από ένα Bros για αυτό και το έχει, να ήξερες που έχει γραμμένους τους ''εν ελλάδι 2018'' ''γνώστες'' που τα ξέρουν όλα και κρίνουν το μπρος και δεν κοιτάνε την καμπούρα τους, ουουουουουουουου

Το μόνο κακό με τύπους σαν κι εσάς, είναι ότι παρασέρνετε ανθρώπους, που δεν σας ξέρουν και μπερδεύονται ότι λέτε κάτι σοβαρό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

Γιατί να πάρει BROS κάποιος;

Γιατί;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 λεπτά, το μέλος Ravendark έγραψε:

Γιατί να πάρει BROS κάποιος;

Γιατί;

Εεεμμμμ...για να ξεκινησει;;;:wub:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Εεεμμμμ...για να ξεκινησει;;;:wub:

Θέλει και μπλε μπογιά γιαυτό

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF1000FA (1000cc) SHOEI GT-AIR Δίας edition Αλλος Natane MONO 1 (>0cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 22 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Το μόνο κακό με τύπους σαν κι εσάς, είναι ότι παρασέρνετε ανθρώπους, που δεν σας ξέρουν και μπερδεύονται ότι λέτε κάτι σοβαρό.

Ναι, είδαμε και τη σοβαρότητα του να κάνεις Fast & the Furious ένα μηχανάκι 30ετίας, που αν δεν ήταν ξεπερασμένο θα το έκλειναν το μαγαζί όλοι, αλλά ξέχασα "πιο σύγχρονο από τα σύγχρονα".

Και για να είμαι ξεκάθαρος, το BROS το συμπαθώ για αυτό που είναι, και αν είσαι μερακλής και το γουστάρεις με γειά σου με χαρά σου. Αλλά μη λέμε και ό,τι θέλουμε. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 45 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Τακάκι πίσω το bros φοράει το FA140  σε κωδικό EBC. Ίδιο τακάκι φοράνε οι μισές πίσω δαγκάνες Nissin απο δεκαετία 90 μέχρι σήμερα.

Ένα από αυτά, το Street Τriple 675 που είχα ας πούμε. Φοράει πίσω το ίδιο ακριβώς τακάκι.

Οπότε στο κατάστημα που κατά τα λεγόμενά σου, θα ζητήσεις περίεργο τακάκι για Bros, το πιο πιθανό είναι να σου δώσουν αμέσως, ετοιμοπαράδοτο.

Αυτό, για το ποιός λέει απόψεις και ποιός γράφει...ότι νάναι.

Το Bros, και το κάθε Bros, έχει ένα πολύ μεγάλο κοινό, που το λατρεύει και το προσέχει σήμερα. Και το τι προσεγμένα Bros κυκλοφοράνε, στην Ελλάδα, στο 2018, δεν έχεις ιδέα (καλά με αυτά που γράφεις, ΣΙΓΟΥΡΑ δεν έχεις ιδέα, αλλά εδώ αποκτάει πιο ειδικό νόημα η φράση). Το ότι καθόμαστε και το συζητάμε στο 2018 δείχνει ακριβώς πόσο καλή σχεδίαση είχε από τότε. Το ίδιο κοινό, που ξέρει τι παίρνει από ένα Bros για αυτό και το έχει, να ήξερες που έχει γραμμένους τους ''εν ελλάδι 2018'' ''γνώστες'' που τα ξέρουν όλα και κρίνουν το μπρος και δεν κοιτάνε την καμπούρα τους, ουουουουουουουου

Το μόνο κακό με τύπους σαν κι εσάς, είναι ότι παρασέρνετε ανθρώπους, που δεν σας ξέρουν και μπερδεύονται ότι λέτε κάτι σοβαρό.

Πισω τακακι για μπρος, ειναι λογοπαιγνιο ρε φιλε, ελεος

Τροποποιήθηκε από τον Stray
Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 54 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Τακάκι πίσω το bros φοράει το FA140  σε κωδικό EBC. Ίδιο τακάκι φοράνε οι μισές πίσω δαγκάνες Nissin απο δεκαετία 90 μέχρι σήμερα.

Ένα από αυτά, το Street Τriple 675 που είχα ας πούμε. Φοράει πίσω το ίδιο ακριβώς τακάκι.

Οπότε στο κατάστημα που κατά τα λεγόμενά σου, θα ζητήσεις περίεργο τακάκι για Bros, το πιο πιθανό είναι να σου δώσουν αμέσως, ετοιμοπαράδοτο.

Αυτό, για το ποιός λέει απόψεις και ποιός γράφει...ότι νάναι.

Το Bros, και το κάθε Bros, έχει ένα πολύ μεγάλο κοινό, που το λατρεύει και το προσέχει σήμερα. Και το τι προσεγμένα Bros κυκλοφοράνε, στην Ελλάδα, στο 2018, δεν έχεις ιδέα (καλά με αυτά που γράφεις, ΣΙΓΟΥΡΑ δεν έχεις ιδέα, αλλά εδώ αποκτάει πιο ειδικό νόημα η φράση). Το ότι καθόμαστε και το συζητάμε στο 2018 δείχνει ακριβώς πόσο καλή σχεδίαση είχε από τότε. Το ίδιο κοινό, που ξέρει τι παίρνει από ένα Bros για αυτό και το έχει, να ήξερες που έχει γραμμένους τους ''εν ελλάδι 2018'' ''γνώστες'' που τα ξέρουν όλα και κρίνουν το μπρος και δεν κοιτάνε την καμπούρα τους, ουουουουουουουου

Το μόνο κακό με τύπους σαν κι εσάς, είναι ότι παρασέρνετε ανθρώπους, που δεν σας ξέρουν και μπερδεύονται ότι λέτε κάτι σοβαρό.

 

 

Έγραψα για "πίσω τακάκια για bros"

Διάβασέ το στα Ελληνικά....

"Πίσω τακάκια για μπρος"

Δηλαδή ακούγεται σα να ζητάς: πίσω τακάκια για μπροστά.

 

Έλεος ρε Φλάινγκ.

Έλεος.....

 

Όπως όλα δείχνουν, η νεκροφιλία πάει πακέτο με την έλλειψη χιούμορ.......

Μόνο γκρίνια, γκρίνια, γκρίνια......

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM 1290 SD GT (1301cc) Shoei NXR Flagger KTM 1290 SD GT (1301cc)

Δημοσιεύτηκε

ΤΑ ΧΟΝΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ!

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα