Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
Parhs

Πιθανό θέμα με SupraX

14 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha

Δημοσιεύτηκε

Εχω ενα supra x helmin. Εχω κανει 4500km και service σε honda.

Γενικά δεν ειχα συνεργείο που να εμπιστεύομαι γιατι μου ειχαν κανει τρελά πράγματα σε παλαιότερα παπιά  σε διαφορα συνεργεία ενδεικτικά (ρουλεμαν ανοιχτού τυπου χωρις να βαλει γρασο το οποιο το πηρα στο χερι μετα και με εβριζε  οτι δεν ξερω οταν του ειπα γιατι δε βαζει γρασο κτλ, ζιγκλέρ για 250cc σε 120cc παπι με τρυπάνι χωρις να υπάρχει λογος και να εχω ζητησει, να μου εχει γυρίσει πισω βιδες γιατι δε ξερει που πάνε)

Στο συγκεκριμένο ειχα παει για τα κλασικά βαλβίδες/λαδια. Δε ξέρω τι έχει κανει με τις βαλβίδες αλλά στο λάδι έβαζε παραπάνω. Τη πρωτη φορα μετα που το ειδα το αφαίρεσα με σύριγγα ωστε να ειναι στο οριο που πρέπει. Οταν ξαναπήγα μου ειπε "βαζω λιγο παραπάνω". Μετα που ειδα τα λάδια είχα 220ml παραπάνω απο ~700 που γράφει το μανουαλι δηλαδη η στάθμη πολυ ψηλά.

Γενικα κανω λιγα km τη μερα γυρω στα 15km. Σημερα που ειχα παει δικαβαλο στην αθηνα οταν γυρισα ακουγόταν δυνατά θόρυβος και δε ξέρω αν ειναι βαλβίδες ή αν φταίει κατι αλλο. Οταν εσβησα το παπι και το αναψα μετα απο λιγο ο θορυβος ειχε σχεδον φύγει.

Ο θορυβος ακουγοταν μονο στο ρελαντι ενω εαν προχωρουσα ηταν ολα μια χαρά. Δηλαδη το καταλαβα στο φανάρι. 

Οταν ακουγοταν(δεν ακουγεται στο βιντεο καλά)

https://photos.app.goo.gl/rJoiQyDQ6vPXA9Ha7

Μετα απο λιγο(σχεδον οκ)

https://photos.app.goo.gl/gh7iIgKUX0Q9cZns2

 

Δε ξερω αν εφταιγε που ειχε +220ml λάδι ή αν εχει ρυθμίσει λάθος τις βαλβίδες. Αυριο το πρωί μιας και εχω φιλερ θα κανω εναν ελεγχο να δω αλλά δε θέλω να βαλω χερι γιατι δεν ειμαι σιγουρος ποση δυναμη θέλει και δεν εχω δυναμοκλειδο(ειμαι ψειρας γενικά).

 

Ο ηχος οταν ανοιγες γκαζι χανόταν και μετα που πηγα βολτα 10λεπτη μετα απο 2-3 ωρες ολα ακουγοντουσαν κανονικά.

Μπορεί να ειναι τίποτα σοβαρό;

Ευχαριστώ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

καινουριο ειναι το παπι? σιγουρα εχει μονο 4.5κ χλμ?

αν ναι οι βαλβιδες δε χρειαζονται ρυθμισμα. 

για καμπανα μου κανει εμενα, αλλα δεν ειμαι σιγουρος

 

για αρχη αλλαξε μηχανικο οπωςδηποτε!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 5/3/2018 at 5:24 ΜΜ, το μέλος noodles έγραψε:

καινουριο ειναι το παπι? σιγουρα εχει μονο 4.5κ χλμ?

αν ναι οι βαλβιδες δε χρειαζονται ρυθμισμα. 

για καμπανα μου κανει εμενα, αλλα δεν ειμαι σιγουρος

 

για αρχη αλλαξε μηχανικο οπωςδηποτε!

Καινουργιο το πηρα. Αδειασα το λαδι μετρησα βαλβιδες αφου ειχε μεινει κρυο και γενικα η εισαγωγης ηταν οσο λεει το μανουαλ 8 και εξαγωγης ενπαινε λιγο δυσκολα στην αρχη το 18 ισως ηταν 16-17. Γενικα στις μικρες διαδρομες δεν εκανε κατι αλλα σημερα που πηγα αττικη οδο απο ηρακλειο χαλανδρι (χαλαρα 80-90)μολις σταματησα σπιτι ακουγα το θορυβο. Ειτε βαλω ταχυτητα κτλ δεν αλαζει τιποτα. Μηπως φταιει που εχω λαδι 10 30 ; ναι μεν αυτο λεει το μανουαλ αλλα εχει και το ματζαφλαρι με θερμοκρασια και δειχνει 10-40. Πηγα σε αλλο μαστορα honda και μου ειπε οτι καλα εκανα που εβγαλα το λαδι και το οδηγησε κ του φανηκε οκ. Μου ειπε αν το κανει κ τωρα να ξαναπαω. Το αφησα ρελαντι πολυ ωρα και γκαζωνα και δεν ακουγοταν κατι 

Ηχητικο σημερα

https://drive.google.com/file/d/1_2Tg4FRMk6mVChKAjIO61wXDBbU8QfF-/view?usp=drivesdk

Τροποποιήθηκε από τον Parhs

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-c50 (125cc) CB1000R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αλλαξε λάδι βάλε κανενα 15-50  τώρα που αρχισαν οι ζέστες, αν και με 10-40 ειναι κομπλέ πιστευω.. Τώρα απο το ηχητικό τι να καταλάβεις.. Πάρε σβάρνα τους μάστορες και πάρε γνώμες.. 

Τροποποιήθηκε από τον VaG3

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 3 λεπτά, το μέλος VaG3 έγραψε:

Αλλαξε λάδι βάλε κανενα 15-50  τώρα που αρχισαν οι ζέστες, αν και με 10-40 ειναι κομπλέ πιστευω.. Τώρα απο το ηχητικό τι να καταλάβεις.. Πάρε σβάρνα τους μάστορες και πάρε γνώμες.. 

Εχω εγγυηση ακομα αλλα δε ξερω ποσο ευκολα θα βγαλω ακρη. Θα δοκιμασω 10 40 

Τροποποιήθηκε από τον Parhs

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-c50 (125cc) CB1000R

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος Parhs έγραψε:

Εχω εγγυηση ακομα αλλα δε ξερω ποσο ευκολα θα βγαλω ακρη. Θα δοκιμασω 10 40 

Aφου εχεις εγγυηση πήγαινε να στο ελενξουν..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

μη βαλεις αλλο λαδι με 10-30 δουλευει αυτο το μοτερ.

πηγαινε σε εξουσιοδοτημενο honda να στο κοιταξουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 5/7/2018 at 4:16 ΜΜ, το μέλος noodles έγραψε:

μη βαλεις αλλο λαδι με 10-30 δουλευει αυτο το μοτερ.

πηγαινε σε εξουσιοδοτημενο honda να στο κοιταξουν.

Ολα τα service εκτος απο λαδια τη πρωτη φορα  σε εξουσιοδοτημένο έγιναν.

Ρώτησε ο μαστορας απο αλλους μηχανικούς για αυτο το προβλημα της Honda και μου ειπε πως ειναι φλογέρα στο τεντωτήρα οτι οταν γινει πολυ λεπτο το λάδι δεν πάει στην καδενα. Μου ειπε πως θα μου βάλει αλλο ιαπωνικό και οτι δε θα πληρώσω κατι λογω εγγυησης.

Το μανουαλ εχει αυτο αλλά προτεινει 10 - 30. Δε ξέρω αν λογω θερμοκρασιών ειναι καλυτερο το 10-40 και δεν εμφάνιζε το προβλημα αυτο.

GSphpnE.png

Τροποποιήθηκε από τον Parhs

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Τι είναι η ''φλογέρα στον τεντωτήρα'';

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Symphony ST ABS (200cc) Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

To no20 στο σχεδιάγραμμα Μιχάλη, το ωστήριο του τεντωτήρα, το λένε φλογέρα τα μαστόρια επειδή έχει τρύπες για να περνάει το λάδι...σαν τα ΣΙΝΕμπλοκ ένα πράγμα :tooth:

 

https://www.hondacengkareng.com/catalogs/katalog-suku-cadang-honda-supra-x-125-fi-k41/e4-cam-chaintensioner/

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Την 4/28/2018 at 8:04 ΜΜ, το μέλος Parhs έγραψε:

Εχω ενα supra x helmin. Εχω κανει 4500km και service σε honda.

Γενικά δεν ειχα συνεργείο που να εμπιστεύομαι γιατι μου ειχαν κανει τρελά πράγματα σε παλαιότερα παπιά  σε διαφορα συνεργεία ενδεικτικά (ρουλεμαν ανοιχτού τυπου χωρις να βαλει γρασο το οποιο το πηρα στο χερι μετα και με εβριζε  οτι δεν ξερω οταν του ειπα γιατι δε βαζει γρασο κτλ, ζιγκλέρ για 250cc σε 120cc παπι με τρυπάνι χωρις να υπάρχει λογος και να εχω ζητησει, να μου εχει γυρίσει πισω βιδες γιατι δε ξερει που πάνε)

Στο συγκεκριμένο ειχα παει για τα κλασικά βαλβίδες/λαδια. Δε ξέρω τι έχει κανει με τις βαλβίδες αλλά στο λάδι έβαζε παραπάνω. Τη πρωτη φορα μετα που το ειδα το αφαίρεσα με σύριγγα ωστε να ειναι στο οριο που πρέπει. Οταν ξαναπήγα μου ειπε "βαζω λιγο παραπάνω". Μετα που ειδα τα λάδια είχα 220ml παραπάνω απο ~700 που γράφει το μανουαλι δηλαδη η στάθμη πολυ ψηλά.

Πω ρε φίλε, τι πήγε και σου έκανε ο άλλος σε καινούργιο μηχανάκι; 

Συμφωνώ με τον @noodles, άλλαξε στα σίγουρα μηχανικό, γιατί σε καταλαβαίνω, πάει και σου κάνει ζημιά στην ουσία και χωρίς να σε ρωτήσει...

 

Στο ηχητικό, προς τα που πήγες κοντα στο μοτέρ; Μπροστά ή πλάγια; 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha

Δημοσιεύτηκε

πριν 40 λεπτά, το μέλος GiannisTs έγραψε:

Πω ρε φίλε, τι πήγε και σου έκανε ο άλλος σε καινούργιο μηχανάκι; 

Συμφωνώ με τον @noodles, άλλαξε στα σίγουρα μηχανικό, γιατί σε καταλαβαίνω, πάει και σου κάνει ζημιά στην ουσία και χωρίς να σε ρωτήσει...

 

Στο ηχητικό, προς τα που πήγες κοντα στο μοτέρ; Μπροστά ή πλάγια; 

 

Το μονο που εκανε ηταν παραπανω λαδι σε αυτο τουλαχιστον δεν μου εσπασε πλαστικα κτλ οπως σε αλλα παλαιοτερα αλλοι μηχανικοι. Απο μπροστα ειναι το ηχητικο και μου το εχει κανει δυο φορες γενικα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 45 λεπτά, το μέλος Parhs έγραψε:

Το μονο που εκανε ηταν παραπανω λαδι σε αυτο τουλαχιστον δεν μου εσπασε πλαστικα κτλ οπως σε αλλα παλαιοτερα αλλοι μηχανικοι. Απο μπροστα ειναι το ηχητικο και μου το εχει κανει δυο φορες γενικα 

Στο εγχειρίδιο της πάπιας, τα διάκενα που γράφει είναι: 0.10 χιλ. (Βαλβίδα εισαγωγής) -  0.17 (Βαλβίδα εξαγωγής)

 

http://www.honda-motorcycles.gr/images/models/supra-x-125/manual/Supra_X_2015_manual_gr.pdf

 

Τέλος πάντων, μην πειράξεις τίποτα, πάνε σε εναν καλό μάστορα να σου πει, εμείς ότι και να σου γράψουμε, δεν βγάινει χαϊρι...

 

Υ.Γ: Παρεπιπτόντως, το παπί μπορεί να πάρει ΚΑΙ 10-40 όχι μόνο 10-30...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha x max (250cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

καλησπέρα, Έχω και εγώ το ίδιο μηχανάκι και αναθεματίζω την ώρα που το πήρα, εχω 4700 χλμ το παω κανονικά με πολύ προσοχή και εκτός απο τα πλαστικά που βαρέθηκα να επισκευάζω για να μην τρίζουν παρατήρησα στα 4000χλμ περίπου ενα θόρυβο τυπου κλακ κλακ απο την πλευρά που μπαίνουν τα λάδια  το κάνει οταν ψιλοζεσταθεί στο ρελαντι που οταν προχωράω κανα 2 χλμ σταματάει και λίγο πιο κάτω απο τις μεσαίες στροφές κάθε ταχύτητας, εχω ενα ηχητικό αλλα δεν ξέρω κατα πόσο θα το καταλάβει κάποιος δεν ακουγεται και τοσο καθαρά απο ηχογραφήσεις  δυστυχώς αλλα απο κοντά κανει μπαμ.Στα 5000 ειναι να πάω για το μεγάλο σερβις αλλα αν έχει κάποιος ιδέα τι μπορεί να είναι θα ηθελα να μου πεί..  Ευχαριστώ!

 

https://www.dropbox.com/s/v4v7ahh4zdn2mpa/ήχος μηχανάκι .m4a?dl=0

Τροποποιήθηκε από τον ΔημήτρηςΔ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0