Yamahamate

Βελτίωση yamaha v50

22 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα ομάδα , έχω ενα mate 50ρι και θέλω να το βελτιωσω , έχω μια γενική εικόνα αλλά θέλω γνώμες απο ατομα που τυχόν έχουν κάνει κάτι σε αυτό ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Εγω το μονο που εχω κανει ειναι να βαλω ενα ελευθερο φιλτρο, επιανε 70 στο κοντερ και γενικα πηγαινε καλυτερα σε σχεση με το μαμα φιλτρο, μπορεις να βαλεις και μια εξατμηση για να κερδισεις κατι ακομα, επισης μπαινει καρμπυρατερ απο το V80, τωρα για κυλινδοπιστονο δεν ξερω τι μπορεις να βαλεις και αν ταιριαζει του V80, ψαξτο λιγο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb (1300cc) schuberth c3 MV Agusta

Δημοσιεύτηκε

αλλαζεις κυλινδροπιστονο ειναι φτηνα,τωρα δεν θυμαμε, απο το 80 ειχα βαλει,μου εδωσε 65cc εχουν περασει πολλα χρονια .παντος γινεται και θα πηγαινει ποιο ανετα δεν θα αγκωμαχαει.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Για αρχή τα βασικά που μπορείς να κάνεις είναι να αλλάξεις το φίλτρο με ένα πιο ελέυθερο όπως και την εξάτμιση δηλαδή να απελευθερώσεις εισαγωγή-εξαγωγή. Δεν θα δεις τρελά πράγματα αλλά θα πηγαίνει καλύτερα το μηχανάκι σου (με μια καλή ρύθμιση στο καρμπυρατέρ κιόλας για τα νέα δεδομένα αέρα-καύσιμο κλπ). Στην συνέχεια λογικά μπορεί να πάρει μεγαλύτερο κυλινδροπίστονο απο το 80αρι μοντέλο όπως είπανε και τα παιδιά παραπάνω. Επίσης δοκίμασε να αλλάξεις και το γρανάζωμα γιατί αν δεν κάνω λάθος τα V50-V80 τα (οχι τα Town Mate δηλαδή) έχουνε αλυσίδα και όχι διαφορικό. Έχει πράγματα να κάνεις πάντως δεν είναι οτι δεν έχει περιθώρια.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
TCB Wind (125cc) Yamaha V50 TownMate (50cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα V50 είναι δίχρονα... 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Εδώ ψάχνει ''διαφορικό'' σε μοτοσυκλέτα με ΕΝΑ κινητήριο τροχό, το δίχρονο-τετράχρονο σε πείραξε;

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 40 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Εδώ ψάχνει ''διαφορικό'' σε μοτοσυκλέτα με ΕΝΑ κινητήριο τροχό, το δίχρονο-τετράχρονο σε πείραξε;

Εγω παντως στο δικο μου το Downmate εβαλα μπλοκε διαφορικό και βρηκα την υγειά μου!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εγω παντως στο δικο μου το Downmate εβαλα μπλοκε διαφορικό και βρηκα την υγειά μου!

Κάνει και drift τώρα; :tooth:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Κάνει και drift τώρα; :tooth:

Το εχω ντριφτάδικο, ακριβως! Με τις πορτες το παω...

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Κάνει και drift τώρα; :tooth:

Μόνο με την όπισθεν

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ πολύ παιδιά !!

Την 27/4/2018 at 11:26 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εγω το μονο που εχω κανει ειναι να βαλω ενα ελευθερο φιλτρο, επιανε 70 στο κοντερ και γενικα πηγαινε καλυτερα σε σχεση με το μαμα φιλτρο, μπορεις να βαλεις και μια εξατμηση για να κερδισεις κατι ακομα, επισης μπαινει καρμπυρατερ απο το V80, τωρα για κυλινδοπιστονο δεν ξερω τι μπορεις να βαλεις και αν ταιριαζει του V80, ψαξτο λιγο.

Μονο 70 ; Τα 70 εμένα τα πιάνει με 2α ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Yamahamate έγραψε:

Ευχαριστώ πολύ παιδιά !!

Μονο 70 ; Τα 70 εμένα τα πιάνει με 2α ...

Ε τι να το βελτιωσεις αλλο ρε μαστορα αφου τα 70 (κοντερ) τα εχεις με 2α? ποσο θες να παει?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Ε τι να το βελτιωσεις αλλο ρε μαστορα αφου τα 70 (κοντερ) τα εχεις με 2α? ποσο θες να παει?

Επειδή δεν βλέπω να παίρνω άλλο μιας και αυτό με βολευει , απλα θέλω κάτι πιο δυνατό μιας και στην παρεα μου είναι όλοι 100cc++

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (80cc) Max

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 2/5/2018 at 3:04 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εγω παντως στο δικο μου το Downmate εβαλα μπλοκε διαφορικό και βρηκα την υγειά μου!

θελω λεπτομερειες αν μπορεις. εχω ενα townmate 80αρι με 3ταχυτο σασμαν και ψιλοζοριζεται, ενω αλλαξα κυλινδρο, πιστονι, ελλατηρια. εχω το c το διαφορικο. με το που φτανω 60 χιλιομετρα αρχιζει και τελικιαζει. συν οτι πατιναρει αρκετα και η πρωτη του ταχυτητα τερμαριζει στα 5 χιλιομετρα. τι μπορω να το κανω?

Τροποποιήθηκε από τον Alex-V

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 9 ώρες, το μέλος Alex-V έγραψε:

θελω λεπτομερειες αν μπορεις. εχω ενα townmate 80αρι με 3ταχυτο σασμαν και ψιλοζοριζεται, ενω αλλαξα κυλινδρο, πιστονι, ελλατηρια. εχω το c το διαφορικο. με το που φτανω 60 χιλιομετρα αρχιζει και τελικιαζει. συν οτι πατιναρει αρκετα και η πρωτη του ταχυτητα τερμαριζει στα 5 χιλιομετρα. τι μπορω να το κανω?

Φαντάζομαι ότι το μηχανάκι σου έχει μοτέρ 50αρι και έβαλες μόνο κύλινδρο απο 80αρι?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (80cc) Max

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 2 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Φαντάζομαι ότι το μηχανάκι σου έχει μοτέρ 50αρι και έβαλες μόνο κύλινδρο απο 80αρι?

Οχι, ειναι ολο 80αρι. Και κυλινδρος και πιστονι και κεφαλη. Απλα να ενημερωσω, επειδη ειχε διαλυθει το τεσσαρι το σασμαν, ο μαστορας μου μου εβαλε καρτερ απο 50αρι. Το καρτερ δηλαδη ειναι 22F και ολο το αλλο μερος 22Κ. Λες να φταιει αυτο? Σορρυ απλα δεν ειμαι και πολυ γνωστης.

Τροποποιήθηκε από τον Alex-V

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Το καρτερ δε φταιει σε καμια περιπτωση εγω νομιζω οτι ο μαστορας εβαλε χερι και σε αλλα πραγματα εκτος του σαζμαν, αφου το μηχανακι σου ειναι μαμα 80αρι θα επρεπε να βγαζει μια τελικη της ταξεως των 70-75km/h πραγματικα, σε gps. Τα 60 που λες εσυ παραπεμπουν σε καμπανα απο 50αρι και σε κοντη τελικη μεταδοση. Το 3αρι με το 4αρι σαζμαν δεν εχει τοσο μεγαλη διαφορα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (80cc) Max

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 13 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Το καρτερ δε φταιει σε καμια περιπτωση εγω νομιζω οτι ο μαστορας εβαλε χερι και σε αλλα πραγματα εκτος του σαζμαν, αφου το μηχανακι σου ειναι μαμα 80αρι θα επρεπε να βγαζει μια τελικη της ταξεως των 70-75km/h πραγματικα, σε gps. Τα 60 που λες εσυ παραπεμπουν σε καμπανα απο 50αρι και σε κοντη τελικη μεταδοση. Το 3αρι με το 4αρι σαζμαν δεν εχει τοσο μεγαλη διαφορα.

Σε ευχαριστω για το ενδιαφερον. Οχι δε νομιζω ειναι παρα παρα πολυ κοντινο μου ατομο ο μαστορας μου. Επειδη το ανοιξα το μηχανακι..πιανει 70 περιπου 70 και κατι..πριν το φτιαξω με το τεσσαρι το σασμαν βαρουσε 80-85. Λες μηπως επειδη ακομη το στρωνω? Μου ειπε να κανω 1000 χιλιομετρα και να μην το ζοριζω. Η καμπανα ειναι το μερος που μπαινουνε οι δισκοι? Αν ναι, οχι το μαμισιο ειναι απτο 80αρι.

Τροποποιήθηκε από τον Alex-V

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Αν τερματιζει το μοτερ και πιανει 70 τοτε δεν εχει να κανει με το στρωσιμο, βρες τουλαχιστον και αλλαξε την τελικη του μεταδοση με την πιο μακρια που ειναι το 35/12.

Το δικο μου φτανει οριακα τα 100 με μοτερ που ολα ειναι 22Κ, 4αρι σαζμαν και 35/12 τελικη μεταδοση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (80cc) Max

Δημοσιεύτηκε

Την 1/6/2018 at 11:31 ΜΜ, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Αν τερματιζει το μοτερ και πιανει 70 τοτε δεν εχει να κανει με το στρωσιμο, βρες τουλαχιστον και αλλαξε την τελικη του μεταδοση με την πιο μακρια που ειναι το 35/12.

Το δικο μου φτανει οριακα τα 100 με μοτερ που ολα ειναι 22Κ, 4αρι σαζμαν και 35/12 τελικη μεταδοση.

Εννοεις το d διαφορικο? Το μακρυ που λενε? Εγω εχω το c

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Τα συμβολα - γραμματα δεν αντιπροσωπευουν το τι γραναζια φοραει μεσα, εχω καβουβια με ιδιο γραμμα και διαφορετικα γραναζια, μετα απο τοσα χρόνια  και ιδιοκτητες εχουν γινει πολλες αλχημιες. Χονδρικα να ξερεις οτι υπαρχουν 4 μαμα συνδιασμοι γραναζιων: 34/10, 35/11, 33/11 και 35/12, τα εγραψα με σειρα απο το πιο κοντο στο πιο μακρυ.

Το Τετραταχυτο ¨Ευρωπαϊκο¨ με κωδικο 35Τ και 2FL φορανε το 33/11 που δινει σχεση μεταδοσης 3:1.

Το μακρυτερο που ειναι το 35/12 το φορουσαν τα τριταχυτα 22Κ της ιαπωνικης αγορας, επειδη το τριταχυτο σαζμαν ειναι λιγο πιο κοντο απο το τετραταχυτο βαζαν πιο μακρια τελικη μεταδοση για να πιανει ικανοποιητικη τελικη.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha T80 (80cc) Max

Δημοσιεύτηκε

Πολυ ψαγμενος στο θεμα. Εγινε σε ευχαριστω πολυ. Θα το ψαξω. Οτι χρειαστω κ ευκαιρεις θα σου στειλω προσωπικο μηνυνα. Μη το διαλυσουμε το νημα αυτο. Καλη συνεχεια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα