2 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Bros Yamaha R1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Αγοράστηκε η μοτοσυκλέτα σε κομμάτια 

N8NxaKv.jpg

Το πλαίσιο και η τιμονόπλακα τρίφτηκαν με γυαλόχαρτα 240-500-800-1000-1200-1500 στο χέρι και μετά περάστηκαν με αλοιφή autosol. Δοκιμάστηκαν και brasso και belgom alu αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα, ακόμα δεν έχω καταλάβει αν εγώ έκανα κάτι λάθος. Με το belgom alu φάνηκε να θολώνει.

Πριν:

PShZgcZ.jpg

Κάπου στη μέση:

iG0hCD8.jpg

Analjim.jpg

fLBzJY6.jpg

UFMNZCH.jpg

Τελειωμένο: (Θέλει ένα τελευταίο γυάλισμα γιατί το έχω γεμίσει δαχτυλιές)

o4ohJUk.jpg

H2L9Et4.jpg

qSywIGw.jpg

Τιμονόπλακα και διάφορα: (η τιμονόπλακα γυαλίστηκε μόνο η πάνω γιατί η κάτω δεν θα είναι ορατή και δεύτερον γιατί βαρέθηκα να τρίβω)

IZUgeLR.jpg

u3vlIZf.jpg

Διαφορά με belgom alu (αριστερά) και χωρίς (δεξιά) ακόμα αμφιταλαντεύομαι για το αν θα πρέπει να τη χρησιμοποιήσω σε όλο το σκελετό για να κρατήσει περισσότερο (η belgom alu έχει κερί στη σύνθεση της για αυτό και το θόλωμα)

YkIcJWz.jpg

Τα καπάκια του κινητήρα βάφτηκαν όλα με ηλεκτροστατική μαύρο σατινέ. (Υπάρχουν κάποιες ατέλειες αλλά δεν άξιζε ο κόπος να λυθεί ο κινητήρας σε σημείο πέρα από τα καπάκια) Όπως επίσης με ηλεκτροστατική βάφτηκαν ζάντες και δαγκάνες.

*Επειδή δεν έχω φωτογραφία με τα καπάκια πριν τη βαφή παραθέτω φωτογραφία με τα καπάκια από το δεύτερο κινητήρα που έχω που ήταν περίπου στην ίδια κατάσταση.

Πριν:

BSDaRAZ.jpg

qbzCntv.jpg

Μετά:

8HWg1GM.jpg

wUFZ0KC.jpg

UBYvDe8.jpg

Δαγκάνες: 

KMPFkNf.jpg

Ζάντες: (Μόνο πριν θα ανέβει και το μετά σύντομα)

74JDXTq.jpg

9SyoSnK.jpg

Η πολλαπλή εξαγωγής σε άθλια κατάσταση (Δυστυχώς λυπήθηκα τα 350 ευρώ που έκανε η aftermarket από ανοξείδωτο ατσάλι και τώρα δεν υπάρχει πια σε στοκ πουθενά)

I1vEprx.jpg

d2IiUe5.jpg

EugbK31.jpg

Κολλήθηκε καινούργιο "τελείωμα" τρίφτηκε με μαλακή συρματόβουρτσα και έχει πάει για επιχρωμίωση (την περιμένουμε την Τετάρτη)

Το παλιό υποπλαίσιο σε μία υποψηφιότητα για τις χειρότερες ελληνικές πατέντες:

4d3jn67.jpg

1WwHI7n.jpg

EfCPdp1.jpg

 

Επερχόμενες εργασίες:

Γυάλισμα του σκελετού (ξανά)

Καθάρισμα μοτέρ (έχω τρίψει πολύ με οδοντόβουρτσα και παραφίνη σκέφτομαι βούρτσα με πλαστικές τρίχες σε τρυπάνι ή καλό κλείσιμο στις τρύπες και νερό με πιεστικό, ακούω προτάσεις)

Δέσιμο πολλαπλή εξαγωγής στον κινητήρα και κινητήρας στο πλαίσιο

Βάψιμο/φρεσκάρισμα στο δεύτερο υποπλαίσιο που υπάρχει.

Γνωστά προβλήματα:

Οι μεταλλικοί δακτύλιοι του πιρουνιού (bushings) δεν υπάρχουν σε ανταλλακτικό πουθενά. 2 λύσεις, βάζω τα παλιά μέσα ή ψάχνω να βρω κάποια εταιρία που να μπορεί να κάνει teflon coating είτε για να επισκευαστούν τα παλιά είτε για να φτιαχτούν καινούρια σε μηχανουργείο.

Το υποπλαίσιο προφανώς είναι για πέταμα, αγόρασα υποτίθεται καλό από το ebay που ήταν απλά βαμμένο τσαπατσούλικα για να μη φαίνονται οι σκουριές και ήταν και στραβό. 

Το λινκ με όλες τις φώτο μέχρι τώρα: https://imgur.com/a/5Y4aA

 

Τροποποιήθηκε από τον innova 04
Ετικέτες
Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Εγω το μοτέρ στο 750 το καθάρισα με ένα συνδυασμό τεχνικών, βιακαλ για αλατα μπάνιου (δεν το αφήνουμε πολυ όμως), νερό με πλυστικο μηχάνημα, τριψιμο με πετρέλαιο, τριψιμο με βιακαλ, τρίψιμο με υγρό για πιάτα (το καθένα καθαρίζει κι από κάποιου είδους βρωμιά) και ολίγη συρματόβουρτσα στο χέρι (εμένα όμως είναι άβαφο το μοτέρ, μην το κάνεις αυτό στο δικό σου που είναι βαμμένο).

Το πλυστικό μηχάνημα, νομίζω ήταν ο κύριος παίκτης, έκαναν όμως τον ρόλο τους και τα υπόλοιπα.

Θα έλεγα, τάπωσε καλά εισαγωγές-εξαγωγές, και βουρ. Βάζε και χαρτί κουζίνας μέσα από ότι χρησιμοποιήσεις για τάπωμα. Αν μετά το βρεις νοτισμένο, θα καταλάβεις αν και πόσο πέρασε νερό μέσα, ώστε να λάβεις τα μέτρα σου. Εννοείται δεν θα ρίξεις με το πλυστικό ΠΑΝΩ στις τάπες...

ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ: Αφού το έχεις λυμένο το μοτέρ, αφού το καθαρίσεις όσο μπορείς, πήγαινέ το για βάψιμο σε βαφέα, με κλασσικό βάψιμο με πιστόλι. Πόσο να σου πάρει; 50 ευρώ; Αξίζει.

Υποπλαίσιο παίζει να έχει φίλος, του δείχνω το θέμα, και μας λέει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα