BlackDiamond

Καινούργια Μοντέλα Daytona ( X310 / R310 )

128 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Schuberth S2Tech Titanium Kawasaki H2 SX

Δημοσιεύτηκε

Η Γκοργκόλης Α.Ε. αποκάλυψε στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας δύο ολοκαίνουργιες μοτοσυκλέτες, οι οποίες έχουν ήδη προκαλέσει αίσθηση με την μοναδική τους εμφάνιση και αναμένεται να ταράξουν τα νερά στην κατηγορία των 300 κυβικών. Πρόκειται για το Χ 310 και τη γυμνή του έκδοση, το R 310.
 
Οι δυο μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούν έναν μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο, 4βάλβιδο κινητήρα 312 κυβικών εκατοστών με απόδοση 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 30 Nm ροπής στις 7.500 σ.α.λ., ο οποίος συνεργάζεται με ένα κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων, μέσω υγρού, πολύδισκου συμπλέκτη. Η τροφοδοσία του γίνεται φυσικά με ηλεκτρονικό ξεκασμό για ομαλή απόκριση και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Είναι εφοδιασμένα με αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών που φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70-17 και 160/60-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Οι αναρτήσεις τους αποτελούνται από ένα εντυπωσιακό, ανεστραμμένο πιρούνι και ένα monoshock αμορτισέρ, ενώ στον τομέα των φρένων έχουμε έναν δίσκο 260 χιλιοστών εμπρός και έναν 200 χιλιοστών πίσω, με το ABS να είναι ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.        
 
Οι τιμές τους έχουν διαμορφωθεί στα 3.995 ευρώ για το X 310 και 3.695 ευρώ για το γυμνό R 310.

regsdc_18418.jpg

 

rtgngrf_18418.jpg

 

dffgs_18418.jpg

 

viber-image_18418.jpg

 

dfsd_18418.jpg

 

thbfg_18418.jpg

 

sdfsdfc_18418.jpg

 

qwrg_18418.jpg

 

Ίσως να είναι μια ενδιαφέρουσα πρόταση για μερικούς ( θα δείξει σε λίγο καιρό ) αλλά βρε παιδί μου ... τι τιμόνι περίεργο είναι τούτο ? :_boredom::blink:

Πηγή: https://mototriti.gr/data/news/preview_news/H-apokalypsh-twn-newn-Daytona_120726.asp

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva planet (125cc) Bimota db6 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Το μοτερακι καμια ιδεα απο που το τσιμπισαν?? Το γυμνο μονο εμενα μου θυμιζει εκνευριστικα ζ800?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth S2Tech Titanium Kawasaki H2 SX

Δημοσιεύτηκε

Το μόνο που γνωρίζω είναι πως η εταιρία λέγεται zontes.. Το γυμνό θυμίζει ζ800 και το φερινγκάτο το ζ1000σχ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki klr (650cc) hjc Honda CB (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωστόσο αν το έφτιαχναν το επώνυμες εταιρείες που θα το ζητούσαν κανένα 6χιλιαρο λόγω ψηφιακής οθόνης κ εξωτικού σχεδιασμού 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Τα 35 αλογα απο τα 312cc ειναι αρκετα καλα παντως!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Wave (110cc) AGV K-3 SV Kawasaki Z (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Δε το λές ότι έχουν και τίποτα καλύβες που τα φτιάχνουν...

 

http://www.zontes.com/en/AboutUs/AboutUs.aspx

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki klr (650cc) hjc Honda CB (1300cc)

Δημοσιεύτηκε

Και τα Toyota Nissan τα κορόιδευαν την δεκαετία του του 90. Πάντως 5 και 6 χιλιάρικα για 300 σκούτερ κ μηχανές εμένα μου φαινονται εξωπραγματικα στην Ελλάδα του δεκαετες πλεον  μνημονίου 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth S2Tech Titanium Kawasaki H2 SX

Δημοσιεύτηκε

Μέσω ενός vlog που είδα πρόσφατα και τα δύο έχουν πολύ κακή ποιότητα πλαστικών ( κυρίως πάνω γύρο στο ντεπόζιτο )

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-c50 (125cc) CB1000R

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 λεπτά, το μέλος BlackDiamond έγραψε:

Μέσω ενός vlog που είδα πρόσφατα και τα δύο έχουν πολύ κακή ποιότητα πλαστικών ( κυρίως πάνω γύρο στο ντεπόζιτο )

ΤΙ λες daytona και κακη ποιοτητα πλαστικων? Φερτε μου ενα συννεφο να πέσω:laugh:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
πατίνι

Δημοσιεύτηκε

Την 3/5/2018 at 1:57 ΜΜ, το μέλος VaG3 έγραψε:

ΤΙ λες daytona και κακη ποιοτητα πλαστικων? Φερτε μου ενα συννεφο να πέσω:laugh:

κινεzontes λέγεται η εταιρία των συγκεκριμένων μηχανών:yes:

υ.γ πάντως από εμφάνισή σκίζουν λες και είναι τπτ τετρακύλινδροι πύραυλοι αέρος-εδάφους και αέρος-αέρος

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

To ψεύτικο πλαίσιο - πλαστικό κάλυμα, να κρύβει την σιδεροσωλήνα από μέσα και να δείχνει λες και είναι δυο δοκών, τα λέει όλα νομίζω για την ''φιλοσοφία'' της μοτό αυτής και αυτών που θα την επιλέξουν επίσης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 12 ώρες, το μέλος ziaba έγραψε:

κινεzontes λέγεται η εταιρία των συγκεκριμένων μηχανών:yes:

Και αυτοι που θα τα παρουν και δε θα σκοτωθουν θα λεγονται επιzontes...

Αρέσει σε 11 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλά τα λέτε αλλά προσέξτε μην σας πετύχει κανά τιμόνι με κανά τέτοιο και πρωταγωνιστήσετε μετά σε τσόντες :laugh:

Αρέσει σε 12 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ναι το ''τιμόνι'' τέτοιο θα πάει να πάρει....

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Ναι το ''τιμόνι'' τέτοιο θα πάει να πάρει....

Μην υποτιμάς ποτέ το black humor του καθενός :laugh:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 600 (600cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Ψιλογελάμε με αυτές τις μοτοσυκλέτες αλλά δεν παίρνουμε υπόψη την τεράστια πρόοδο που έχουν κάνει οι Κινέζοι την τελευταία 10ετία - έτη φωτός απέχουν οι μοτοσυκλέτες που βγάζουνε σε σχέση με τότε.

Σε άλλα 10 χρόνια, αυτοί και οι Ινδοί θα κυριαρχούν στην παγκόσμια αγορά - αν δεν έχει γίνει ο Γ΄ Παγκόσμιος Πόλεμος στο μεταξύ!

Τις συγκεκριμένες τις είδα κι εγώ στην έκθεση (χρωστάω ένα ρεπορτάζ), εντυπωσιακή σε εκείνη με το φαίρινγκ ήταν η ρύθμιση του ύψους της ζελατίνας σε δυο σκάλες ηλεκτρικά με ένα κουμπί!

Το αντίστοιχο 250άρι της Daytona, το οποίο μοιάζει αρκετά με τη γυμνή από αυτές τις δυο και είναι επίσης κατασκευής της Zontes, έχει καλές κριτικές σε όλα τα τεστ πάντως.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Σιγά την πρόοδο. Έχουν 30 χρόνια που προοδεύουν, και το μόνο στο οποίο έχουν φτάσει στα 30 χρόνια, είναι να βλέπεις τις μοτοσυκλέτες αυτές, και να λες ΑΜΕΣΩΣ και πριν κάνεις άλλη σκέψη ''τι κακόγουστη κινεζιά!''. Το κακόγουστη οπτικά, το κινεζιά σαν ποιότητα κατασκευής.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
now_PCX125 (125cc) Bell Qualifier who knows?

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω οτι αντιλαμβάνομαι το point του @TKM , όντως τα βλέπεις και σε αγγελίες στο car.gr δηλαδή, τα προ 10ετίας κινέζικα ήταν παντελώς σιδεριές , τπτα άλλο.

Πλέον , βλέπεις φθηνές Brixton, Orcal, κλπα και είναι μικρά κοσμήματα. Δε περιμένεις βέβαια με 2000-2500 να τα έχεις κι όλα έτσι ? 

Το Zongshen RX3 σε μια παρουσίαση που έβλεπα , καλά τα πάει ενώ και σε μεγαλύτερα κυβικά Benelli, SWM (Shineray κλπα) επίσης είναι αν μη τι άλλω, ενδιαφέρουσες

προτάσεις.

ΥΓ καταλαβαίνω οτι θα παίξει επιχείρημα είναι Αυστριακά-Γαλλικά-Ιταλικά δεν είναι κινέζικα. Η ανάγκη-ζήτηση-αγορά είναι ευρωπαική , όλα τα άλλα κινέζικα. 
Εαν και οι κινέζοι καθαρά θέλουν να φτιάξουν τελείως μόνοι τους μοτο για EU και όχι για τις ασιατικές αγορές και μια Α παρουσία στα ευρωπαικά σαλόνια όπως τώρα, μια χαρά θα τα πάνε, τόσες μοτο-αυτο κινητοβιομηχανίες έχουν πλέον εργοστάσια εκεί εδώ και καμιά 10αριά χρόνια, έχουν πλέον know-how.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 600 (600cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 6 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Σιγά την πρόοδο. Έχουν 30 χρόνια που προοδεύουν, και το μόνο στο οποίο έχουν φτάσει στα 30 χρόνια, είναι να βλέπεις τις μοτοσυκλέτες αυτές, και να λες ΑΜΕΣΩΣ και πριν κάνεις άλλη σκέψη ''τι κακόγουστη κινεζιά!''. Το κακόγουστη οπτικά, το κινεζιά σαν ποιότητα κατασκευής.

 

Όχι, έχουν προοδεύσει πάρα πολύ!

Δες την Astor Orcal 125 - εννοώ ΔΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ, όπως την είδα εγώ στην έκθεση! Ένα πραγματικό κόσμημα! Προσπαθούσα επίμονα να βρω κάτι "κακό" πάνω της - δε βρήκα τίποτα!

Δες τις Benelli. Δες τις Brixton.

Τις ανέφερε κι ο φίλος crussifier πιο πάνω. Και σωστά έγραψε ότι έστω κι αν είναι αυστριακές, γαλλικές, ιταλικές κλπ., ουσιαστικά... κινέζικες είναι! Η Benelli... Keeway είναι στην πραγματικότητα!

Δες ακόμα και τις φτηνότερες σε σχέση με τις Benelli, Brixton κλπ. τελευταίες Daytona, εκτός από αυτές τις δυο 300άρες της Zontes για τις οποίες συζητάμε, κοίτα πόσα ΕΤΗ ΦΩΤΟΣ μπροστά σε ποιότητα κατασκευής είναι η Rockstar 400 και η Oldtown 125 σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια - πλέον μπορείς με ΛΙΓΑ λεφτά να έχεις μια μικρή μοτοσυκλέτα ρετρό στυλ και να το ευχαριστιέσαι και... να παρηγοριέσαι που δεν μπορείς να πάρεις Triumph ή Moto Guzzi (εντάξει, προφανώς ΔΕΝ συγκρίνω, αυτονόητο είναι αυτό)! Και να μη σου σκορπίσει σε έξι μήνες!

Ναι, ακόμα δεν έχουν ιαπωνική ποιότητα κατασκευής - αλλά πλέον πολλές απ' αυτές τις μοτοσυκλέτες είναι value for money, δηλαδή... ΜΠΟΡΕΙΣ να τις αγοράσεις (ενώ τις αντίστοιχες ιαπωνικές ή ευρωπαϊκές... ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΠΛΕΟΝ) και αυτή η ποιότητα κατασκευής που έχουν σου επιτρέπει... να τις έχεις χωρίς να βλαστημάς την ώρα που τις αγόρασες! Ενώ πριν από κάμποσα χρόνια ήταν αδιανόητο, αν είχες στοιχειώδες μυαλό να πάρεις κινέζικο σκούτερ ή παπί όσο φτηνό κι αν ήταν, διότι σε ένα εξάμηνο, όπως προανέφερα θα σκόρπιζε: τα πλαστικά θα έσπαγαν, ό,τι ήταν διαφανές πάνω τους θα θόλωνε, τα ηλεκτρικά θα παρέδιδαν πνεύμα πολύ γρήγορα, ο κινητήρας θα χτυπούσε μπιέλα σε 10.000 χιλιόμετρα κλπ. ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ!

Κι ακόμα κι αν συμβαίνουνε σε κάποια πιο άγνωστα και φτηνότερα κινέζικα μοντέλα, αυτού του είδους τα σούργελα όλο και λιγοστεύουν!

Και να μη μιλήσουμε για την Ινδία - εκεί η πρόοοδος είναι ακόμα πιο αισθητή! Πρόσφατα οδήγησα τη Bajaj Dominar 400  (χρωστάω εντυπώσεις) - και έχω μείνει με ανοιχτό το στόμα, διαστημική είναι η εξέλιξή των Ινδών σε σχέση με παλιά! Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα... δεν έχει αντίπαλο στα λεφτά της. Κι αν έχει... μόνο η Benelli 302 είναι η αντίπαλος! Καμιά άλλη! Πάντα σε σύγκριση με τις άλλες ΚΑΙΝΟΥΡΙΕΣ μοτοσυκλέτες βέβαια, δε μιλάμε για την επιλογή να πάρεις μεταχειρισμένη στα ίδια λεφτά.

ΜΟΝΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ... ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΜΕ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ.

Τροποποιήθηκε από τον TKM
Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

TKM, εν τω μεταξύ πρίν κάποιους μήνες αμφισβητούσαν αρκετοί την πρόοδο των Κινέζικων μοντέλων.. και όμως παιδιά, χάρη στην τεχνογνωσία που τους "χάρησαν" οι μεγάλες εταιρίες καθώς και η δική τους τακτική, έχουν αποδείξει οτι μέσω μιας συνεργασίας μπορούν να βγουν αποτελέσματα... 

Ακόμη και παλαιότερα, τα Κινέζικα μηχανάκια ήταν μεν κατωτέρου ανταγωνισμού, ωστόσο αν  ο κάτοχος ήταν συντηρητικός και τιτίζης, κάλλιστα θα μπορούσε να τραβούσε κι άλλο το μηχανάκι. Θυμάμαι, το Baotian που είναι σχεδόν ίδιο με αυτο του Daytona Smile, ήταν 7 (!) χρόνια στην άκρη, σκεπασμένο και με ενα καθαρισμα στο καρμπυρατέρ, αλλαγή στο μπουζί, και αλλαγή φίλτρου αέρος και βενζίνη πήρε μπρος με την δεύτερη! 

 

Άλλη μια εταιρία, που δυστυχώς ήρθε ενα μοντέλο πέρασε και δεν ακούμπησε ήταν αυτο εδώ:

Image result for CF Moto NK 150

CF Moto ΝΚ 150: ίσως ότι πιο ωραίο και απο τα πιο ποιοτικά street που θα μπορούσε κανείς να πάρει σε αυτά τα κυβικά...

Τροποποιήθηκε από τον GiannisTs
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Στην έκθεση, καινούρια-καθαρά, όλα ωραία φαίνονται.

Έχετε δει κανά τέτοιο, μετά από 1-2 χρόνια χρήσης, να έχουν σκάσει τα χρώματα, να έχουν ξεθωριάσει, να έχουν σκάσει σκουριές τα νίκελ από μέσα, να έχουν αρχίσει τα προβλήματα σε κιβώτια, τροφοδοσίες κ.ο.κ. και γενικά να δείχνει σαν Ιαπωνικό 30ετίας παρατημένο;

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 600 (600cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Και βέβαια έχουμε δει... αλλά πιστεύω ότι τώρα έχουν φτάσει σε ένα επίπεδο που αν τα προσέχεις θα είναι μειωμένα αυτά τα φαινόμενα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT1200Z (1199cc)

Δημοσιεύτηκε

Στις 3.995€ η τιμή για το Daytona X310.

Διαθέσιμο σε μπλε, μαύρο και λευκό χρώμα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT1200Z (1199cc)

Δημοσιεύτηκε

Και σε Adventure έκδοση με τιμή κάτω από £4.500 στο UK.

 

zontes%20adv%20310.jpg

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Το adventure ειναι πολυ wow.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα