BlackDiamond

Καινούργια λάστιχα με μικρή διαφορά διάστασης

26 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

Γεια σας ! Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό.

Σύντομα θα βάλω καινούργια λάστιχα στο ιναζουμα και θα πάω στο sportec street της Metzeler.

Διαστάσεις που φοράει με τα μανίσια λάστιχα: 110/80/17      140/70/17

Με την πίσω διάσταση όλα ΟΚ, με την μπροστινή όμως βγαίνει σε 110/70 και σε 120/80.

Το πρόβλημα είναι το εξής: Πήγα σε τοπικό κατάστημα με λάστιχα για να ρωτήσω τιμές και πιάσαμε κουβέντα με το θέμα διαστάσεις. Μου είπε πως το μηχανάκι έχει ήδη μια κλίση μπρος τα μπροστά από τον κατασκευαστή του και αν του ανεβάσω ακόμη αυτή την κλίση θα είναι υπερβολικό. Μου πρότεινε να κρατήσω το ίδιο ύψος και να ανέβω σε 120/80 ( δεν θα είναι πιο βαρύ το τιμόνι ?) αλλά και αυτός δεν γνωρίζει καλά και μου είπε πως ένας εφαρμοστής θα γνώριζε καλύτερα ( αν χωράει και με το φτερό και πάει λέγοντας ). Μου είπε την γνώμη του με επιφύλαξη γιατί δεν γνωρίζει ( έτσι είπε )

Εγώ πιστεύω πως καλύτερο θα είναι να κατέβω λίγο στο ύψος . 

Το μηχανάκι δεν διαβάζει τα χιλιόμετρα από τον τροχό. Θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα ?

Τι προτείνετε?

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Τώρα φοράς 110/80 άρα το ύψος του πέλματος είναι 88 χιλιοστά.

1. Αν βάλεις 110/70 θα έρθεις στα 77χλσ, θα χαμηλώσεις δηλαδή 11 χλστ .

2. Αν βάλεις 120/80 πάμε στα 96 ψηλώνεις άλλα 8 χιλιοστά  δηλαδή.

Για μένα κάνε το 2,δεν ψηλώνει πολύ (0,8 εκατοστά !) και σου δίνει και ένα εκατοστό ακόμα φάρδος πέλματος=πρόσφυση.

Δεν νομίζω να βρίσκει στο φτερό και το βάρος στην αίσθηση του τιμονιού θα είναι αμελητέο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

το 120 θα ειναι μεγαλυτερο σε πλατος. να μιλαγαμε για πισω οπου για χ ψ λογους θελεις λιγο περισσοτερο πλατος οκ, μπροστα δεν εχει απολυτος κανενα νοημα

να βαλεις περισσοτερο πλατος. βαλε το 110/70

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki inazuma (250cc) Yamaha xt (660cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 ώρες, το μέλος BlackDiamond έγραψε:

Γεια σας ! Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό.

Σύντομα θα βάλω καινούργια λάστιχα στο ιναζουμα και θα πάω στο sportec street της Metzeler.

Διαστάσεις που φοράει με τα μανίσια λάστιχα: 110/80/17      140/70/17

Με την πίσω διάσταση όλα ΟΚ, με την μπροστινή όμως βγαίνει σε 110/70 και σε 120/80.

Το πρόβλημα είναι το εξής: Πήγα σε τοπικό κατάστημα με λάστιχα για να ρωτήσω τιμές και πιάσαμε κουβέντα με το θέμα διαστάσεις. Μου είπε πως το μηχανάκι έχει ήδη μια κλίση μπρος τα μπροστά από τον κατασκευαστή του και αν του ανεβάσω ακόμη αυτή την κλίση θα είναι υπερβολικό. Μου πρότεινε να κρατήσω το ίδιο ύψος και να ανέβω σε 120/80 ( δεν θα είναι πιο βαρύ το τιμόνι ?) αλλά και αυτός δεν γνωρίζει καλά και μου είπε πως ένας εφαρμοστής θα γνώριζε καλύτερα ( αν χωράει και με το φτερό και πάει λέγοντας ). Μου είπε την γνώμη του με επιφύλαξη γιατί δεν γνωρίζει ( έτσι είπε )

Εγώ πιστεύω πως καλύτερο θα είναι να κατέβω λίγο στο ύψος . 

Το μηχανάκι δεν διαβάζει τα χιλιόμετρα από τον τροχό. Θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα ?

Τι προτείνετε?

 

Καλησπέρα. Εγώ είχα βάλει 110/70 Michelin και έχω ένα τρέμουλο στο τιμόνι  όταν πέφτει η ταχύτητα  κάτω από 50 μέχρι τα 30 περίπου. Είχα ξαναπάει στο παιδί και του το είχα πει και μου είπε ότι δεν φταίνε τα λάστιχα. Έβγαλα το κουτί και πάλι τα ίδια. Δεν ξέρω αν φταίει το λάστιχο. Σε λίγο καιρό θα βάλω τα s20 και θα δω. Εμένα μου είπαν 175 ευρώ τα bridgestone. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

για το τρεμουλο μπορει να φταιει η κακη ζυγοσταθμιση, αν υποθεσουμε οτι ολα στο μηχανακι δεν εχουν προβλημα (ρουλεμαν τιμονιου-τροχου, αξονας κτλ) :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki inazuma (250cc) Yamaha xt (660cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος noodles έγραψε:

για το τρεμουλο μπορει να φταιει η κακη ζυγοσταθμιση, αν υποθεσουμε οτι ολα στο μηχανακι δεν εχουν προβλημα (ρουλεμαν τιμονιου-τροχου, αξονας κτλ) :winking:

Δεν ξέρω. Όταν τα είχα αλλάξει η μηχανή ήταν καινούργια. Κατευθείαν όταν την είχα αγοράσει. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB Super Four (400cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

@BlackDiamond

Τι δικό μου φοράει 110/70 &140/70 από την μάνα του.

Αφού πέρασα από διάφορες διαστάσεις και αρκετά ελαστικά θα σου πω να πας στο 120/70 μπροστά έτσι κι αλλιώς.

Θα βαρύνει λίιιιγο το τιμόνι αλλά η σταθερότητα του θα σε εκπλήξει. :biggrin:

Όσο για λάστιχα, αν μπορείς να βάλεις τα bridgestone S20 evo, ότι καλύτερο έχω βάλει μέχρι σήμερα.

 

 

@panagotes

Παρόμοια φάση, σε εμένα το έκανε στα 80, μιλάμε σε φάση να μου φεύγει από τα χέρια το τιμόνι.

Άλλαξα ότι ρουλεμάν μπορούσα (λαιμού, τροχών) μετά πήγα σε αλλαγή μπροστινών ελατηρίων με wp, ζυγοστάθμιση τροχών, ευθυγράμμιση πίσω τροχού στο χιλιοστό (ρεγουλατόροι αλυσίδας) και στο τέλος ξήλωσα βαλίτσα και σχάρα.......παπάρια.:wallbash:

Και υπήρξε μια βελτίωση.αλλά δεν άφηνες το τιμόνι από τα χέρια για κανένα λόγο, αλλιώς μπαμ :vava:

Τελικά το πρόβλημα ήταν κακό ελαστικό από κατασκευής του και το διαπίστωσα όταν τα άλλαξα.

Αλφάδι πάω ο πούστης  ksino1100 :tooth: από τότε.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα φίλε μου. Η αλλαγή σε 120 μπροστινό είναι κλασική..και για το μηχανάκι σου αλλα και σε άλλα μικρά μηχανάκια. Για μένα βάλε 120. Αν δεν έχεις κάτι κατά νου κοίταξε τα diablo rosso που είναι φοβερά ελαστικά για αυτα τα μηχανάκια η΄αν έχεις καμιά 20αρια ευρώ παραπάνω περίμενε λίγες μέρες τα ολοκαίνουρια michellin power rs

υ.γ: @panagotes τα ελαστικά μπορούν να δημιουργήσουν τρέμουλο κάποιες φορές.. Σπάνια μεν αλλά γίνεται και ειδικά στα michellin που έχουν απότομη κορώνα συνήθως. Στην επόμενη αλλαγή θα το διαπυστώσεις αν φταίει αυτό!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB Super Four (400cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 λεπτά, το μέλος Obilivion έγραψε:

υ.γ: @panagotes τα ελαστικά μπορούν να δημιουργήσουν τρέμουλο κάποιες φορές.. Σπάνια μεν αλλά γίνεται και ειδικά στα michellin που έχουν απότομη κορώνα συνήθως. Στην επόμενη αλλαγή θα το διαπυστώσεις αν φταίει αυτό!

Χαχαχα michelin pilot activ φόραγα που έτρεμε το μηχανάκι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Οπότε επικρατέστερη γνώμη 120/80 για μπροστά ? :yeahright:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

120/70 Χωρίς άλλη κουβέντα

Το μόνο που αξίζει να κοιτάξεις είναι αν το φάρδος της ζάντας εμπρός μπορεί να δεχθεί +10mm χωρίς να παραμορφώσει την κορώνα του ελαστικού.

 

Αν βγαίνει κ S21 στις διαστάσεις σου ΜΗ το σκεφτείς 2η φορά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος ksino1100 έγραψε:

120/70 Χωρίς άλλη κουβέντα

Το μόνο που αξίζει να κοιτάξεις είναι αν το φάρδος της ζάντας εμπρός μπορεί να δεχθεί +10mm χωρίς να παραμορφώσει την κορώνα του ελαστικού.

 

Αν βγαίνει κ S21 στις διαστάσεις σου ΜΗ το σκεφτείς 2η φορά

Αυτό πως μπορούμε να το μάθουμε ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Κατά 90% δε θα έχεις θέμα.

Παρκάρεις το μηχανάκι και τσεκάρεις τα μπράτσα της εμπρός ζάντας.

Σε ένα εκ των τριών, θα δεις κάτι τέτοιο: ΜΤ 2.5 Χ 17

Δες και πες μας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

παιδια το 120/70-80 ειναι πολυ μεγαλο λαστιχο για αυτο το μηχανακι, δεν εχει κανενα νοημα να βαλει τοσο μεγαλο λαστιχο! το τιμονι θα βαρυνει, απο το πλαι θα φενεται σα τρακτερ, και ειναι λιγο ακριβοτερο σε τιμη.

inazuma εχει ο φιλος οχι 1000αρι sbk.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ 110 θα εμένα

Αλλά αν έχει κωλοφαγουρα να μη πάει σε 120/80 γιατί θα κάνει πιο αργή τη γεωμετρία εμπρός

 

Άλλωστε κ σε 110 & 140 βρίσκεις λαστιχαρες

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Χωρίς να έχω πραγματικές γνώσεις για το θέμα , θα έλεγα πως το 110/70 θα ήταν από το 120/80 για το μηχανάκι. Εφόσον δεν υπάρχει επιλογή για 110/80.

Τροποποιήθηκε από τον BlackDiamond

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

πριν 12 ώρες, το μέλος ksino1100 έγραψε:

Κατά 90% δε θα έχεις θέμα.

Παρκάρεις το μηχανάκι και τσεκάρεις τα μπράτσα της εμπρός ζάντας.

Σε ένα εκ των τριών, θα δεις κάτι τέτοιο: ΜΤ 2.5 Χ 17

Δες και πες μας

Προσπάθησα να βρω κάτι σαν αυτό που έγραψες στην ζάντα αλλά δεν βρήκα :_unsure:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

16982_7T4G5189.JPG

 

Κάτω δεξί μπράτσο....

ΜΤ3.0 DOT

 

Άρα φάρδος ζάντας 3"

Άρα μπαίνει και 110/70 και 120/70

 

Προσωπικά θα έπαιζα σε 110/70 εμπρός και 140/70 πίσω

S20Evo ή S21 (αν υπάρχουν)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 λεπτά, το μέλος ksino1100 έγραψε:

16982_7T4G5189.JPG

 

Κάτω δεξί μπράτσο....

ΜΤ3.0 DOT

 

Άρα φάρδος ζάντας 3"

Άρα μπαίνει και 110/70 και 120/70

 

Προσωπικά θα έπαιζα σε 110/70 εμπρός και 140/70 πίσω

S20Evo ή S21 (αν υπάρχουν)

Σε αυτή την διάσταση σκέφτομαι και εγώ αλλά λογικά θα πάω στα sportec street..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Σωτήρη, να μη πας στα metz

 

Το μηχανάκι έχει πολύ μικρή ιπποδύναμη για να τα ζορίζει.

Αλλά με ένα SS ελαστικό θα έχεις το μέγιστο της πρόσφυσης και εν τέλει θα κάνει ελάχιστη υποχώρηση σε θέμα αντοχής στο χρόνο.

Στην πράξη καμία υποχώρηση αφού συνήθως τα λάστιχα σε αυτή τη κατηγορία ιπποδύναμης αλλάζονται λόγω χρόνου και όχι λόγω φθοράς.

Χώρια που και σαν κόστος αγοράς θα είναι ελάχιστη η διαφορά.....

 

 

 

 

EDIT

 

Άκυρο......

Sportec είπες....

Στο ξεροκέφαλό μου διάβασα lasertec

 

Καλή επιλογή και το Sportec

ΕΓΩ θα πήγαινα σε Bridg

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB Super Four (400cc) Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα επιμείνω στο 120/70 μπροστά γιατί το έχω βάλει τις 2 τελευταίες φορές αντί του 110/70 που έβαζα παλιότερα.

Μια ελάχιστη διαφορά στο βάρος υπάρχει σαφώς, αλλά τίποτα το τραγικό που να δημιουργεί πρόβλημα.

Οπτικά δεν αντιλαμβάνεσαι διαφορά, μιλάμε για 0,5cm από κάθε πλευρά που κυρτώνει μάλιστα οπότε στην πραγματικότητα είναι ακόμα λιγότερο από μισό πόντο.

Η στιβαρότητα που σου δίνει είναι σαν να έχεις αλλάξει όλο το μπροστινό σύστημα με κάτι πολύ καλύτερο.

Δεν ξαναπάω ποτέ πίσω σε 110 που το μπροστινό μου ήταν τόσο ελαφρύ και ευαίσθητο στις κινήσεις μου, λες και ήταν ποδήλατο.

Η διαφορά στην αίσθηση είναι χαώδης προς στο καλύτερο βεβαίως.

Εσύ αποφασίζεις βεβαίως, αλλά λάβε υπ όψιν ότι στο λέω εκ πείρας

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 λεπτά, το μέλος klab έγραψε:

Θα επιμείνω στο 120/70 μπροστά γιατί το έχω βάλει τις 2 τελευταίες φορές αντί του 110/70 που έβαζα παλιότερα.

Μια ελάχιστη διαφορά στο βάρος υπάρχει σαφώς, αλλά τίποτα το τραγικό που να δημιουργεί πρόβλημα.

Οπτικά δεν αντιλαμβάνεσαι διαφορά, μιλάμε για 0,5cm από κάθε πλευρά που κυρτώνει μάλιστα οπότε στην πραγματικότητα είναι ακόμα λιγότερο από μισό πόντο.

Η στιβαρότητα που σου δίνει είναι σαν να έχεις αλλάξει όλο το μπροστινό σύστημα με κάτι πολύ καλύτερο.

Δεν ξαναπάω ποτέ πίσω σε 110 που το μπροστινό μου ήταν τόσο ελαφρύ και ευαίσθητο στις κινήσεις μου, λες και ήταν ποδήλατο.

Η διαφορά στην αίσθηση είναι χαώδης προς στο καλύτερο βεβαίως.

Εσύ αποφασίζεις βεβαίως, αλλά λάβε υπ όψιν ότι στο λέω εκ πείρας

 

δεν αλλάζει μόνο το πλάτος αλλά και το ύψος οπότε θα σου δίνει και πιο άνετη λειτουργία στο πιρούνι 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

η φιλοσοφια απο αυτο το μηχανακι (και γενικα παρομοια 250αρια) ειναι να κινησε ευκολα παντου. 

το μεγαλυτερο λαστιχο μπροστα θα το κανει "βαρυτερο" στην πολη, στις στροφες, στις αποτομες αλλαγες κατευθυνσης κτλ.

το οτι καποιοι το κανατε και σας αρεσε δε σημαινει οτι ειναι αυτοματα καλυτερο. :winking:

 

αδερφε @BlackDiamond βαλε οποιοδηποτε μαλακο hypersport λαστιχο σου ταιριαζει στα λεφτα που θελεις να δωσεις. 

michelin pilot power 3, bridgestone s21 ειναι 2 πολυ καλες επιλογες, αλλα ακριβες. 

dunlop sportmax gpr300 ειναι μια καλη vfm επιλογη (πιθανων αυτα θα εβαζα). μπορεις να πας βολτες οπου θες, μπορεις να ξυσεις αφοβα γονατο και θα βγαλουν χλμ. το ιδιο και τα αλλα 2 πιο πανω, αλλα ειναι αρκετα ακριβοτερα.

διαστασεις ειπαμε, 110/70-17, 140/70-17...

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

Στο ιδιο μηχανακι (ιναζουμα) εβαλα τον Σεπτεμβρη τα s20 σε 110/70 και 140/70 και εχω γραψει 6-7 χιλιαδες χλμ απο τοτε. Το μηχανακι στριβει μια χαρα δεν εχει χασει καθολου σε ευσταθεια και το πετας κατω σαν παπακι. Απλα αν το κυνηγας πολυ νομιζω οτι το μπροστα τελειωνει πιο γρηγορα σε σχεση με πριν, αρα σε οριακοτατες συνθηκες θα χαθει πρωτα το μπροστινο(?) δεν ξερω. Ομως το εμφανησιακο αργησα να το συνηθισω ειναι αισθητα μικρο και το ηδη ασχημο μπροστινο φτερο εχει γινει ακομα πιο ασχημο. Αυτος ειναι κ ο μοναδικος λογος που θα σκεφτομουν στην επομενη αλλαγη κατι μεγαλυτερο, κατα τα αλλα ειναι σουπερ(το S20) και σαν λαστιχο και σαν διασταση μην το φοβασαι καθολου.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth

Δημοσιεύτηκε

Σας ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις !!! Λογικά μετά το πάσχα θα κάνω την κίνηση προς πάτρα για λάστιχα... Έχω πάρει ήδη τιμή για τα sportec στα 200 με τοποθέτηση. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα