IoannisPanagiotidis

.... αλλαγή ιμάντα γεννήτριας/δυναμό R1200GS '04

15 μηνύματα σε αυτό το θέμα

DT125X

Δημοσιεύτηκε

Πολυ ωραια και παστρικη δουλειά!ευγε!

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Ωραιος ο Γιαννης!:_thumbsup:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Μπράβο Τζον!!!!!! :yes:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος Γιάννη.

Ο ιμάντας σου έχει αρκετή φθορά μεν, αλλά δεν ήταν κ στα τελευταία του. Καλά έκανες βέβαια και τον άλλαξες, αλλά τσάμπα το άγχος

Μια πληροφορία, που βρήκες ότι πρέπει να αλλάξεις τον ιμάντα με ελαστικό; είναι και ο μαμά ιμάντας ελαστικος; Γιατί ο νέος λέει ότι όταν τεντωσει από 592 χιλιοστά γίνεται 611. Δλδ είναι φτιαγμένος να δουλεύει σε περίμετρο 611 χιλιοστών για να έχει το σωστό τεντωμα

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp (600cc) Suzuki Hayabusa (1340cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος !!!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Παλετοφόρο Greecus Hellinicus Patent  !   :biggrin:

Οπως πάντα, άψογες καθαρες φωτό, και εργασία υπερ-επεξηγηματική.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R 1200 GS BMW S1000 XR

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 ώρες, το μέλος Gee έγραψε:

Ωραίος Γιάννη.

Ο ιμάντας σου έχει αρκετή φθορά μεν, αλλά δεν ήταν κ στα τελευταία του. Καλά έκανες βέβαια και τον άλλαξες, αλλά τσάμπα το άγχος

Μια πληροφορία, που βρήκες ότι πρέπει να αλλάξεις τον ιμάντα με ελαστικό; είναι και ο μαμά ιμάντας ελαστικος; Γιατί ο νέος λέει ότι όταν τεντωσει από 592 χιλιοστά γίνεται 611. Δλδ είναι φτιαγμένος να δουλεύει σε περίμετρο 611 χιλιοστών για να έχει το σωστό τεντωμα

Χεχε.... ευχομαι να με ψαρώνεις ! Να σου πω φιλε , εκανα την παραγγελία σε μαγαζι με ιμάντες όλων των τύπων ! Αλλα έδωσα το αριθμό πλαισίου και του βγαλε αυτόν . Οπως εγραψα εχει κανα 2 χρονια που το πηρα . Βασικά απο παλιότερη αντικατάσταση ιμάντα που ειχα κανει σε μεγάλο ψηγειο συντήρηση , ειχα διαβάσει  περισσότερα για τις διάφορες ανάμεσα στους καουτσούκ ιμάντες . Εννοω οδοντωτούς, αυλοειδης , επίπεδους , τραπεζοειδής κτλ ....αλλα εχω ξεχάσει τα παντα . Αυτο ομως που με καθυσηχαζει ειναι οτι απ τι στιγμη που και οι 2 τροχαλίες ειναι σταθεροί ... εννοω με σταθερό αξονα που δεν παίρνει να τους  χαλαρώσεις .... και φυσικα δεν υπάρχει καπου στο σύστημα Τεντοτηρας για να ρυθμίσεις την πίεση του ιμάντα στα ράουλα .... τοτε μόνο ελαστικός θα πρεπε να ναι και ο μαμα ... αλλιως πως θα έμπαινε . Εννοω κατα την τοποθέτηση θα καταστρεφόταν ! 

 

Προς το παρων δεν μπορω να γραψω περισσότερα γιατι δεν ειμαι εντελως σίγουρος ! Θα σχολασω ομως και θα μάθω ...Σωστή η παρατήρηση σου παντως ... θα το ψαξω !

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Εισαι πολυ ωραιος Γιαννη!

Δεν ειχα ιδεα για τη διαδικασια κι ουτε στα ποσα χιλιομετρα πρεπει να αντικαταστησεις τον ιμαντα. 

Το εργαλειο απο τη bmw ποσο κανει? Ρωτησες?

 

 

Ευχαριστουμε για τες πλεροφοριες, τις φωτο και που μας θυμισες οτι υπαρχουν και τεχνικα θεματα......... :blush:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος IoannisPanagiotidis έγραψε:

 

Το λογικο ειναι αυτο που λες, απο την στιγμη που δεν υπαρχει τεντωτηρας, ουτε δυνατοτητα να να τεντωσει καποια απο τις 2 τροχαλιες, τοτε ο ιμαντας συνηθως ειναι ελαστικος.

Απλα ξερω αρκετες περιπτωσεις που αλλαξαν ιμαντα και δεν ητανελαστικος.

Αν μαθεις ριξε ενα σημα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Προφανώς τον μη-ελαστικό τον αλλάζεις βγαζο-βάζοντας και τα ''γρανάζια'' μαζί.

 

Ωραία δουλειά. :winking:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R 1200 GS BMW S1000 XR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Λοιπον παιδες .

 

Καρατσεκαρισμένο πλεον ... ο ιμάντας που μπαινει στα R1200GS μοντελα παραγωγης 04-05 με  κινητήρα με κωδικο ονoμα K25 και 4το μεχρι 7μο ψηφιο στον αριθμο πλαισιου 0307 ή 0317   ..... ειναι ελαστικός με 4 κανάλια στο εσωτερικο του .... 

..... ονομάζεται απ τη BMW 4PK592 και εχει αριθμο καταλόγου 12 31 7681841    .... εδώ!

ενω στη αγορα,  εκτος της αντιπροσωπιας τον ονομαζουν 4PK611 ELAST Contitech  

 

Φυσικα και θα μπαινει και σε αλλα μοντελα της σειρας αλλα καλα θα κανει οποιος εχει αλλης χρονολογιας GS να δωσει κατα την παραγγελια και τον αριθμο πλαισιου για να ναι σιγουρος!. 

 

Oποιος θελει να διαβασει γενικως για τους ιμαντες και τις διαφορες τους ...κλικ  ..... εδώ!  .... κατεβαινοντας προς τα κατω το PDF ενημερώνεσαι για ολους τους τύπους!

 

8Woe334DNpcpSspQlZKQlJijkl4pt2QePKP9pFsV .ScaaQ5e-EbXOyJcSwYH_7YhmlsAHLllIRRbxpPMH

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

πριν 13 ώρες, το μέλος hayabusas έγραψε:

 

Δεν ειχα ιδεα για τη διαδικασια κι ουτε στα ποσα χιλιομετρα πρεπει να αντικαταστησεις τον ιμαντα. 

 

Καθε 40 χιλιαδες γραφει το manual φιλε ή καθε 2 χρόνια ... αλλα ειπαμε .... :yes:

 

Quote

Το εργαλειο απο τη bmw ποσο κανει? Ρωτησες?

 

...γυρω στα 100+ ζηταν  ... αλλα εχω καβούρια στις τσεπες  !:blush:

Τροποποιήθηκε από τον IoannisPanagiotidis
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε

Οκ, χρήσιμες πληροφορίες.

Μπράβο για την δουλειά και το ψάξιμο.

Θα το κοιτάξω να δω αν κυκλοφορεί κ στην ελληνική αγορά ελαστικος σε αυτές τις διαστάσεις.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R 1200 GS BMW S1000 XR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Innova 04 ....

Παλετοφόρο Greecus Hellinicus Patent  !   :biggrin:

 

χεχε!...ναι φιλε καραπατεντα ειναι!. Το χω κανει πριν 4 χρόνια και μου χει λυσει τα χερια ! Ειναι απ ενα χαλασμενο χειροκινητο κλαρκ φιλου που ειχε στη δουλια του ...χαλασε η τρομπα του και δεν περνούσε Κτεο. Το ειχε χρονια για πεταμα . Το ανανεωσα εξωτερικα ...το βαλα μια αυτοσχεδια στρατζαρισμενη βαση απο αλουμίνιο με μεταλικα δοκαρια απο κατω και το στερεωσα στο πιρουνι του ! Στο τελος προσθεσα και 2 ανοιγομενα ποδια στην ακρη του για να γινει πιο σταθερο και το ανεβοκατεβαζω με ενα ποιοτικο μηχανισμο που αγορασα με συρματοσχοινο ..... μεχρι και συρόμενη βαση για να το σηκωνω στον ορθοστατη και να μεταφερω το βαρος οσο μπορω προς τη βαση του πιρουνιου εχω φτιαξει !
:spiteful: 

χαχα!...ειναι εντελως ποντιακο ! ... αλλα ειναι πολυ καλη λυση και μου βγηκε σχεδον τζαμπα

για να μη γεμισω το θεμα με φωτο ...θα σου ανεβασω ενα μικρο βιντεακι απ τη προσπάθεια μου! :thumpup:

 

Τροποποιήθηκε από τον IoannisPanagiotidis
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

The Joshua Tree.  :gd_cheers:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα