Dennis_K

Αλληλοσεβασμός και αυτογνωσία

121 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Kawasaki '05 KLR (685cc) KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Είναι πρωί, ώρα 7, μόλις έχεις τελειώσει τη νυχτερινή σου βάρδια και περιμένεις να καβαλήσεις το μοτόρι να πας σπίτι να ξεκουραστείς.

 

Το βάζεις να ζεσταθεί, ξεκινάς, βγαίνεις στην άνοδο της Λ. Κηφησίας. Όλοι στο δρόμο για τις δουλειές τους.

 

Και έχεις το κάθε μαλακισμένο με το παπάκι και τον κάθε θείο με το σκούτερ και τη μαούνα το τρανσάλπ να κάθονται αριστερή λωρίδα και να πηγαίνουν με 20. Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε ότι όταν κάνεις filtering και ο άλλος σου είναι κολλημένος στην πινακίδα ότι παίζουν 3 σενάρια:

  • ή καθυστερείς την κυκλοφορία
  • ή ο πίσω σου βιάζεται
  • ή και τα δύο ταυτόχρονα

Το να κάνεις λίγο δεξιά και να αφήσεις τον άλλο να περάσει στην κίνηση δεν είναι κάτι υποτιμητικό, ούτε σε κάνει χειρότερο οδηγό, ούτε έχει να κάνει με επίδειξη του ποιος είναι γρηγορότερος στην κίνηση. Ίσα ίσα, αποτελεί δείγμα αλληλοσεβασμού και αυτογνωσίας ότι μπορεί να είσαι μεν γρηγορότερος, αλλά εκείνη τη χρονική στιγμή κάποιος βιάζεται και θέλει να κινηθεί πιο γρήγορα. Το θέμα δεν περιορίζεται στα κυβικά ούτε στον τύπο μοτοσυκλέτας. 

Μπορεί εσύ να έχεις tdm και ο άλλος sym 150άρι, γιατί ο σκούτερμαν να πρέπει κάθε 20 μέτρα να σταματάει πίσω σου για να δεις εσύ αν χωράς να περάσεις χωρίς να ακουμπήσεις με τους καθρέφτες σου? Επειδή εσύ έχεις tracer και δεν μπορείς να υπολογίσεις τον όγκο του ακόμα, γιατί πρέπει εγώ που τρώω στη μάπα κάθε μέρα την κίνηση και περνάω σύριζα από τα αμάξια, να περιμένω πίσω σου και να φρενάρω κάθε 10 μέτρα επειδή εσύ φοβάσαι? 

Την επόμενη φορά που θα βρεθείτε σε κίνηση και θα κάνετε filtering, αν δείτε τον άλλο κολλημένο πίσω σας, βγάλτε φλας δεξιά και αφήστε τον να συνεχίσει την πορεία του. Το να τον κλείσεις ή να κάθεσαι επιδεικτικά μπροστά του με 30 δε σε κάνει μάγκα, αλλά μέγα μαλάκα! 

Τις καλημέρες μου!

Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (500cc) HJC RPHA-10 Plus

Δημοσιεύτηκε

Πεστα Χρυσόστομε  !!!

Εγώ έχω και ένα άλλο ελάττωμα . Σταματάω στο φανάρι, πριν την άσπρη γραμμή, όπως λέει ο ΚΟΚ. Γιατί έτσι, έχω πρόβλημα

Πάντα θα βρεθεί ενα παπί , να χωθεί ανάμεσα σε μένα , και τα αμάξια, να μπει μπροστά, και να πατήσει πάνω στην διάβαση πεζών .

Γιατί ρε κομπλέξα; Αφού μια πρώτη σε έχω.  Στο επόμενο φανάρι, πάλι τα ίδια :laugh:

Ήμαρτον.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε

πριν 45 λεπτά, το μέλος Dennis_K έγραψε:

Μπορεί εσύ να έχεις tdm και ο άλλος sym 150άρι, γιατί ο σκούτερμαν να πρέπει κάθε 20 μέτρα να σταματάει πίσω σου για να δεις εσύ αν χωράς να περάσεις χωρίς να ακουμπήσεις με τους καθρέφτες σου? Επειδή εσύ έχεις tracer και δεν μπορείς να υπολογίσεις τον όγκο του ακόμα, γιατί πρέπει εγώ που τρώω στη μάπα κάθε μέρα την κίνηση και περνάω σύριζα από τα αμάξια, να περιμένω πίσω σου και να φρενάρω κάθε 10 μέτρα επειδή εσύ φοβάσαι? 

Την επόμενη φορά που θα βρεθείτε σε κίνηση και θα κάνετε filtering, αν δείτε τον άλλο κολλημένο πίσω σας, βγάλτε φλας δεξιά και αφήστε τον να συνεχίσει την πορεία του. Το να τον κλείσεις ή να κάθεσαι επιδεικτικά μπροστά του με 30 δε σε κάνει μάγκα, αλλά μέγα μαλάκα! 

 

Σωστος στα περισσοτερα αλλα απαντησε μου σε κατι. Εχεις τυχει στον Κηφισσο στο υψος της Μεταμορφωσης προς Πειραια, 6 η ωρα το απογευμα που τα τουτου πανε σημειωτον, να σταματαει η μηχανη καθε 10 μετρα π.χ., και να μην μπορει να κανει ουτε δεξια ουτε αριστερα για να σε αφησει να φυγεις; Εσυ που βιαζεσαι και εχεις κολλησει απο πισω του; τον εχεις αγχωσει με αποτελεσμα να κανει καμια μακακια; 

Και λιγη υπομονη λοιπον απο αυτον που ειναι πισω και βιαζεται δεν βλαπτει. Εαν ο αλλος ειναι τοσο ζωο και κομπλεξαρας που δεν κανει δεξια η καποιο χωρο για να περασεις τοτε φερτου το σκουτερ η το παπι η την μηχανη στο κεφαλι και φυγε!

Καλημερες κι απο μενα!

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki '05 KLR (685cc) KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν αγχώνεται είναι δικό του πρόβλημα..και εμένα τυχαίνει να μου κολλάνε και φυσικά αγχώνομαι, αλλά αν ο αλλος θέλει να παει πιο γρήγορα γιατί να τον κόβω εγώ? θα βγάλω φλας απο πριν, να καταλάβει ότι τον έχω δει (και συνήθως τότε κόβουν λίγο ταχύτητα) και μόλις βρίσκω άνοιγμα κάνω ισα ισα δεξια ή αριστερά στη λωρίδα για να περάσει και καπάκι ξαναχώνομαι. Κάνω τη δουλειά μου, κάνει τη δουλειά του, ούτε γατα ούτε ζημιά!

Στην εθνική και στην κηφησίας υπάρχει χώρος να περάσει άνετα μοτοσυκλέτα ανάμεσα και συνήθως μια λωρίδα ξεκινάει να κινείται γρηγορότερα από τις άλλες δύο δημιουργώντας παντα κενό για να χωθείς ώστε να περάσει ο άλλος. Οπότε στο ερώτημά σου,αν έχω βρεθεί απόγευμα Κηφισό στο ύψος της μεταμόρφωσης (γιατί από εκεί μπαίνω εθνική), βλέπω την κίνηση άλλα βλέπω πως πάντα υπάρχει χώρος. Εδώ κάνουν τα τουτου σφήνες και κολλάμε εμείς?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha ΜΤ09 SR (847cc)

Δημοσιεύτηκε

Βασικά αν συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι η διαφορά ανάμεσα στο αν περάσεις ή όχι τον μπροστινό σου πρακτικά είναι στην καλύτερη μερικά δευτερόλεπτα νομίζω θα βοηθήσει στο να χαλαρώσουμε λίγο περισσότερο. Αν κανείς νομίζει ότι θα κερδίσει καμία δεκαριά λεπτά επειδή κατάφερε να χωθεί ανάμεσα σε δύο αμάξια, πολύ απλά κάνει λάθος. Έκανα καθημερινά την ίδια διαδρομή δύο φορές τη μέρα (δούλευα σπαστό). Ασχέτως κίνησης, αν πέτυχα ή όχι κάποιον "αργό" μπροστά μου, κτλ ο χρόνος μου έπαιζε βαριά ένα λεπτό. Ειδικά αν στη διαδρομή υπάρχουν και μερικά φανάρια εκεί όλα μηδενίζουν. Από ένα σημείο και μετά απλά το πήρα απόφαση και χαλάρωσα, με αποτέλεσμα να οδηγώ και με μεγαλύτερη ασφάλεια.

 

Αν λοιπόν αγχώνεστε μήπως φτάσετε πιο γρήγορα, για μένα τζάμπα άγχος. Αν είναι θέμα εγωισμού (πρέπει να σε περάσω γιατί είμαι πιο γρήγορος, ευκίνητος, μάγκας, κτλ) είναι άλλη ιστορία...

Αρέσει σε 13 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

αλληλοσεβασμός είναι να κρατάς αποσταση ασφαλείας 

όπως είπες δεν σε κάνει πιο μάγκα να τον κολλήσεις προκλητικά από πίσω 

 

από την άλλη τηρήστε τα όρια ταχύτητας δεν είναι μονο για την δικη σου ασφάλεια είναι και για την ασφάλεια όλων καθότι δημόσια οδός 

επίσης σε μια οδό τριών λωρίδων μποτιλιαρισμένη το ίδιο βιάζονται όλοι 

eviva 

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

   Σωστός ο @pitapola όσον αφορά τον χρόνο. Εδώ με αμάξι είσαι και οι διαφορές είναι πραγματικά μικρές όπου αν συνυπολογίσεις και το ρίσκο του δίκυκλου μέσα στην πόλη τότε οι δεύτερες σκέψεις είναι αναπόφευκτες. Για μένα , ο παράγοντας πάρκινγκ είναι αυτός που σου λύνει τα χέρια στην Ελλάδα με το δίτροχο και όχι ο χρόνος. Από την άλλη βέβαια συμφωνώ και με τον @Dennis_K. Δεν είναι θέμα εγωισμού το αν θα περάσω τον μπροστά μου απλά νιώθω μαλάκας όταν ξέρει πως δεν χωράει, ξέρει πως κινείται αργά αλλά όόόόόόόόχι πούστηδες , μαζί θα λιώσουμε στην ζέστη και μόνοι θα τα πιείτε όλα από την ελεύθερη ακράπα μου. Άσε που το θεωρώ και επικίνδυνο. Η ροή της κίνησης και η ροή της διήθησης πρέπει να έχουν μια κοινή βάση. Δεν γίνεται η αριστερή λωρίδα να ξεκινήσει ξαφνηκά να κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα και όσοι πηγαίνουν καρότσι από τον αναίσθητο να μείνουν ξεκρέμαστοι σε μια κατάσταση ακροβατισμού.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 46 λεπτά, το μέλος Dennis_K έγραψε:

Αν αγχώνεται είναι δικό του πρόβλημα..και εμένα τυχαίνει να μου κολλάνε και φυσικά αγχώνομαι, αλλά αν ο αλλος θέλει να παει πιο γρήγορα γιατί να τον κόβω εγώ? θα βγάλω φλας απο πριν, να καταλάβει ότι τον έχω δει (και συνήθως τότε κόβουν λίγο ταχύτητα) και μόλις βρίσκω άνοιγμα κάνω ισα ισα δεξια ή αριστερά στη λωρίδα για να περάσει και καπάκι ξαναχώνομαι. Κάνω τη δουλειά μου, κάνει τη δουλειά του, ούτε γατα ούτε ζημιά!

Στην εθνική και στην κηφησίας υπάρχει χώρος να περάσει άνετα μοτοσυκλέτα ανάμεσα και συνήθως μια λωρίδα ξεκινάει να κινείται γρηγορότερα από τις άλλες δύο δημιουργώντας παντα κενό για να χωθείς ώστε να περάσει ο άλλος. Οπότε στο ερώτημά σου,αν έχω βρεθεί απόγευμα Κηφισό στο ύψος της μεταμόρφωσης (γιατί από εκεί μπαίνω εθνική), βλέπω την κίνηση άλλα βλέπω πως πάντα υπάρχει χώρος. Εδώ κάνουν τα τουτου σφήνες και κολλάμε εμείς?

Φιλε μου σε βλεπω πολυ στην τσιτα και τα μοτορια δεν χρειαζονται ουτε νευρα ουτε εγωισμους γιατι η στραβη παραμονευει. Ριξε μια μαται στο γιουτουμπι να δεις κατι σουπες αυγολεμονο σε διηδηση

 Και πιστεψε με δεν θες να αγχωθει ο αλλος μπροστα σου γιατι δεν ειναι μονο προβλημα του αλλα μπορει να γινει και δικο σου προβλημα οντας κολλημενος πισω του και πατωντας ξαφνικα φρενο ο μπροστινος σου!

Και οπως ειπε και ο @pitapola αν συνειδητοποιησουμε οτι για 10 λεπτα δεν αξιζει ακομα και να φαμε τα μουτρα μας ποσο μαλλον να αγχωνουμε τους αλλους μπροστα, τα πραγματα θα γινουν λιγο καλυτερα και για μας και για τους αλλους.

Και επειδη χρησιμοποιω κι εγω αρκετες φορες το συγκεκριμενο σημειο δεν θα συμφωνησω μαζι σου. Τουλαχιστον απο την εισοδο του Κηφισσου απο ΑΟ και για περιπου 2-3 χλμ οδηγωντας αριστερα με τα τουτου σταματημενα δεν υπαρχει δυνατοτητα για να κανεις στην μπαντα ουτε με σφαιρες. Παρα μονο αν καβαλησεις κανενα αυτοκινητο και βρεθεις να καμαρωνεις απο ψηλα την κινηση. 

Τροποποιήθηκε από τον ΚωσταςΤ
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Επειδή κινούμαι καθημερινά στην (πηγμενη συνήθως) παραλιακή, νομίζω πως ο gouky το θετει σε σωστή βαση το θέμα. 

Γενικά θέλει λογική και σύνεση και από τις δύο μεριές...και από αυτούς που "κολλάνε από πίσω" και από αυτούς που πάνε αργά στη διήθηση. Αν και μάλλον ανήκω στη δεύτερη κατηγορία, δεν έχω αντιμετωπίσει ιδιαίτερα θέματα με τύπους που κολλάνε από πίσω, καθως με την πρώτη ασφαλή ευκαιρία τους αφήνω να περάσουν.

 

Υγ: Είναι ιδέα μου ή έχουν αυξηθεί πολύ τα ψηλά αμαξια (suv crossover κλπ) κανοντας τη διήθηση δυσκολότερη με τους ψηλούς καθρέφτες τους;

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 2 ώρες, το μέλος pitapola έγραψε:

Βασικά αν συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι η διαφορά ανάμεσα στο αν περάσεις ή όχι τον μπροστινό σου πρακτικά είναι στην καλύτερη μερικά δευτερόλεπτα νομίζω θα βοηθήσει στο να χαλαρώσουμε λίγο περισσότερο. Αν κανείς νομίζει ότι θα κερδίσει καμία δεκαριά λεπτά επειδή κατάφερε να χωθεί ανάμεσα σε δύο αμάξια, πολύ απλά κάνει λάθος. Έκανα καθημερινά την ίδια διαδρομή δύο φορές τη μέρα (δούλευα σπαστό). Ασχέτως κίνησης, αν πέτυχα ή όχι κάποιον "αργό" μπροστά μου, κτλ ο χρόνος μου έπαιζε βαριά ένα λεπτό. Ειδικά αν στη διαδρομή υπάρχουν και μερικά φανάρια εκεί όλα μηδενίζουν. Από ένα σημείο και μετά απλά το πήρα απόφαση και χαλάρωσα, με αποτέλεσμα να οδηγώ και με μεγαλύτερη ασφάλεια.

 

Αν λοιπόν αγχώνεστε μήπως φτάσετε πιο γρήγορα, για μένα τζάμπα άγχος. Αν είναι θέμα εγωισμού (πρέπει να σε περάσω γιατί είμαι πιο γρήγορος, ευκίνητος, μάγκας, κτλ) είναι άλλη ιστορία...

Αν καταλαβαίνω σωστά λες οτι δεν υπάρχει μεγάλη χρονική διαφορά σε μια δεδομένη διαδρομή μεταξυ του αν θα σε καθυστερήσει κάποιος ή αν θα πας με τον ρυθμό του..?
Δεν ισχύει αυτό όμως. Ισχύει μόνο σε ακανόνιστες διαδρομές ή σε διαδρομές που δεν περιορίζεσαι απο φανάρια (πχ αν κάνεις διαδρομή που θα οδηγηθείς μέσα απο στενά ή κάτι τέτοιο).
Στην πόλη, σε μια δεδομένη διαδρομή (ξανατονίζω το δεδομένη... συγκεκριμένη...) το 50% του χρόνου μιας διαδρομής θα τον φας σταματημένος σε φανάρια, τα οποία μάλιστα είναι συγχρονισμένα. Για παράδειγμα, εγώ ξέρω πως απο το σπίτι μου, ακολουθώντας μια απο τις μεγαλύτερες αρτηρίες της αττικής, για να φτάσω στο κέντρο της Αθήνας, χρειάζομαι 10 λεπτά οδήγησης τα οποία όμως θα γίνουν 20-30 περιμένοντας στο κάθε φανάρι.
Υπο "απροβλημάτιστες" συνθήκες ξέρω ακριβώς ποια φανάρια θα με πιάσουν και με ποια, επόμενα, είναι συγχρονισμένα. Το να συμβαίνουν απρόοπτα και να σταματάω σε κάθε φανάρι, το βρίσκω λοιπόν ενοχλητικό (εγώ ο εγωιστής), καθότι θεωρώ πως αυτός που έχει κάτσει ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα και θέλει να κινηθεί με το πάσο του (εκείνος, ο εγωιστής), μπορεί πολύ εύκολα να κάνει για 3 δευτερόλεπτα στην άκρη, και έπειτα να συνεχίσουμε και οι δύο την διαδρομή μας με τον τρόπο που επιθυμούμε.

Παράδειγμα:
Απο ένα σημείο Α μέχρι το σημείο Β, μπορεί να μεσολαβούν 6 φανάρια, όμως λόγο του οτι είναι συγχρονισμένα, θα σε σταματήσουν τα δύο απο αυτά και τα υπόλοιπα 4 θα είναι πράσινα όπως θα τα πλησιάζεις. Άρα στην διαδρομή που αποτελείται απο 10 λεπτά οδήγησης, προστίθενται περίπου 4 λεπτά απο τα δύο φανάρια. Το να σε "αναγκάσει" κάποιος να "χάσεις" ένα ακόμα φανάρι, προσθέτει άλλα 2 λεπτά.. και μετά άλλος ένας και άλλος ένας...
Πανεύκολα διπλασιάζεται ο χρόνος.

Ξανατονίζω το οτι αναφέρομαι σε διαδρομές σε κεντρικές αρτηρίες με φανάρια, και δεν αναφέρομαι σε τύπους που θα κορνάρουν για να προσπεράσουν, ή θα χωθούν ντε και καλά, ή θα βγουν απο στενό ενώ σε βλέπουν να έρχεσαι και μετά απο 10 μέτρα θα σταματήσουν στην άκρη γιατί έχουν φτάσει στον προορισμό τους.


Επίσης θα πρέπει να βάλουμε στην μέση το ότι κάποιοι βιάζονται για κάποιο λόγο (κάποιο επαγγελματικό ραντεβού, κάποια υποχρέωση κλπ) και κάποιοι κάνουν απλά μια διαδρομή χωρίς χρονικούς παράγοντες άγχους.
Δεν λέω οτι θα έπρεπε να κάτσουμε εκεί στο δρόμο να αναλύσουμε το ποιος βιάζεται και γιατί ώστε να υπερτερήσει ο πιο σημαντικός λόγος... Λέω ότι πολύ εύκολα μια διαδρομή μπορεί να διπλασιαστεί χρονικά αν αναγκαστείς να σταματας σε φανάρια που κανονικά δεν θα συνέβαινε, καθότι τα φανάρια είναι συγχρονισμένα, και γιαυτό όποιος κάνει μια διαδρομή για να πάει τα κουλουράκια στην ανηψιά του και θέλει να κινηθεί σαν τον σωφερ της κυρίας νταίζη, έχουμε προβλέψει για αυτό και υπάρχει πάντα η δεξιά λωρίδα βρε αδερφέ, όπου μπορείς να διαβάσεις την εφημερίδα σου, να μπεις και στο twitter και να φας και ένα κρουασίνι.

ΥΓ: Άσε που σε ξεκίνημα η κατανάλωση του dorsoduro βαράει 20αρια μέχρι να βγει απο το closed loop... είμαστε για σταμάτα-ξεκίνα???

EDIT:
Γενικά μιλώντας όμως οι άνθρωποι πάντα έτσι ήταν και γιαυτό δεν τους πάω. Πάντα ο εαυτός μας, πάντα ο τρόπος μου, πάντα το δικό μου κλπ. Έχω άτομα που μου κλεινουν το πάρκινγκ καθημερινά... του λεώ ευγενικά να μην το αφήσει εκεί γιατί θέλω να βγω τώρα και μου λέει "2 λεπτάκια θα κάνω"... και αφού αρχίζω να εκνευρίζομαι με τον παραλογισμό του και το ξαναλέω πιο έντονα με βγάζει και κακό απο πάνω με την δικαιολογία "έχω έρθει με πυρετό να πάρω κάτι απο το φαρμακείο! για όνομα του θεού!"... ε οκ... αφού έχεις πυρετό ας περιμένω εγώ να πας να κάνεις τα ψώνια σου για να μην ξεβολευτείς και να πας 20 μέτρα πιο δίπλα να παρκάρεις... αυτοί είναι οι άνθρωποι.

Τροποποιήθηκε από τον seatcowl
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sportcity (250cc) AGV T2 Honda CRF 1000L (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Προσωπικα κανω παντα στην ακρη να περασουν οι πιο γρηγοροι ΟΤΑΝ ομως υπαρχει κενο να μπω με ασφαλεια, χωρις να κοψω πολυ την ταχυτητα μου και του αυτοκινητου που μπηκα μπροστα δηλαδη. Συνηθως αυτο συμβαινει στον Κηφισσο.
Στις λεωφορους Κηφισίας, Μεσογειων κλπ τις περισσοτερες φορες δεν μπορει να γινει.

Τωρα αν αυτος που ειναι πισω ασφυκτια επειδη παω με 40 αναμεσα σε μποτιλιαρισμενα αυτοκινητα, η θα κανει υπομονη χωρις να κολλαει μεχρι να βρεθει καταλληλο κενο, η ας ξεκιναγε νωριτερα.

Ειναι αστειο παντως να παραπονιομαστε για μοτοσυκλετιστες που κανουν ΠΑΡΑΝΟΜΑ διηθηση να ανοιξουν χωρο για να κανουμε εμεις το ιδιο με μεγαλυτερη ταχυτητα 

Τροποποιήθηκε από τον PaNick
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ρε προβληματα που εχει ο κοσμος............. :tooth:  :tooth: 

 

Κατατάσσομαι στην κατηγορία "τηρώ τον κανόνα να μην υπερβαίνω τη διαφορά +20χαω από τα οχήματα που προσπερνώ" (edit επειδηΣ δεν το έγραψα όπως συνολικά θα το ήθελα, το προηγούμενο ισχύει στη διήθηση) και συγχρόνως αν αντιληφθώ κάποιον γλήγορο, ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΔΟΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ, κάνω στην άκρη να περάσει. 

 

 

@PaNick

Σχετικά με την τελευταία πρότασή σου, το αστείο είναι να είσαι τάπα στην κίνηση με το αμάξι και ο από πίσω να σου ανάβει φώτα να περάσει. :kaaaala: :kaaaala: :kaaaala:

Τροποποιήθηκε από τον hayabusas
Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha ΜΤ09 SR (847cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 15 λεπτά, το μέλος seatcowl έγραψε:

Αν καταλαβαίνω σωστά λες οτι δεν υπάρχει μεγάλη χρονική διαφορά σε μια δεδομένη διαδρομή μεταξυ του αν θα σε καθυστερήσει κάποιος ή αν θα πας με τον ρυθμό του..?
Δεν ισχύει αυτό όμως. Ισχύει μόνο σε ακανόνιστες διαδρομές ή σε διαδρομές που δεν περιορίζεσαι απο φανάρια (πχ αν κάνεις διαδρομή που θα οδηγηθείς μέσα απο στενά ή κάτι τέτοιο).

Αυτο ακριβως λεω και οπως εγραψα το στηριζω σε προσωπικη εμπειρια και παρακολουθηση του χρονου που εκανα για την ιδια διαδρομη καθημερινα (κοιτωντας το ρολοι φευγοντας απο το σπιτι και φτανοντας στη δουλεια και αντιστροφως). Ο αναβατης ηταν παντα ο ιδιος(εγω) και οι περιστασεις φυσικα αλλαζαν (αν θα εβρισκα πχ μπροστα μου αργο Tracer ή παγκοσμιο παπακι). Τωρα τα περι διπλασιασμου του χρονου νομιζω καταλαβαινει οποιοσδηποτε νοημων ανθρωπος οτι ειναι πολυ απλα υπερβολες. Αλλο η αισθηση (υποκειμενικη) που εχεις οταν μενεις πισω απο καποιον που παει λιγο πιο αργα και εντελως αλλο η αντικειμενικη (μετρημενη σε δευτερολεπτα ή λεπτα) πραγματικη καθυστερηση. Αν κατσεις και τα μετρησεις θα δεις πως δεν ειναι οπως τα φανταζεσαι τα πραγματα. 

Ξαναλεω πως στηριζομαι σε πραγματικα προσωπικα στοιχεια οποτε για μενα δεν ειναι θεμα που σηκωνει συζητηση. Δεν ειναι υποκειμενικη αποψη, ειναι αντικειμενικη πραγματικοτητα. Ετσι κι αλλιως παντως με το να οδηγαμε ηρεμοι μονο κερδισμενοι βγαινουμε. Να αλλαξεις το μυαλο του μπροστινου δε θα μπορεσεις ποτε. Να αλλαξεις ομως το δικο σου mentality μπορεις να το κανεις.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Εμεις εδω στην Καβαλα δεν εχουμε τετοια προβληματα, οι αποστασεις ειναι πολυ μικρες, εγω συνηθως οταν αισθανομαι οτι ερχεται καποιος γληγορος κανω παντα δεξια και ανοιγω τερμα το γκαζι.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sportcity (250cc) AGV T2 Honda CRF 1000L (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 9 λεπτά, το μέλος hayabusas έγραψε:

 

 

@PaNick

Σχετικά με την τελευταία πρότασή σου, το αστείο είναι να είσαι τάπα στην κίνηση με το αμάξι και ο από πίσω να σου ανάβει φώτα να περάσει. :kaaaala: :kaaaala: :kaaaala:

Ειναι ακομη πιο αστειο να πηγαινουν 10 μηχανακια το ενα πισω απο το αλλο και να ερχεται ο 11ος βιαστικος και να αρχιζει τις κορνες :tooth::tooth:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Αυτο ακριβως λεω και οπως εγραψα το στηριζω σε προσωπικη εμπειρια και παρακολουθηση του χρονου που εκανα για την ιδια διαδρομη καθημερινα (κοιτωντας το ρολοι φευγοντας απο το σπιτι και φτανοντας στη δουλεια και αντιστροφως). Ο αναβατης ηταν παντα ο ιδιος(εγω) και οι περιστασεις φυσικα αλλαζαν (αν θα εβρισκα πχ μπροστα μου αργο Tracer ή παγκοσμιο παπακι). Τωρα τα περι διπλασιασμου του χρονου νομιζω καταλαβαινει οποιοσδηποτε νοημων ανθρωπος οτι ειναι πολυ απλα υπερβολες. Αλλο η αισθηση (υποκειμενικη) που εχεις οταν μενεις πισω απο καποιον που παει λιγο πιο αργα και εντελως αλλο η αντικειμενικη (μετρημενη σε δευτερολεπτα ή λεπτα) πραγματικη καθυστερηση. Αν κατσεις και τα μετρησεις θα δεις πως δεν ειναι οπως τα φανταζεσαι τα πραγματα. 

Ξαναλεω πως στηριζομαι σε πραγματικα προσωπικα στοιχεια οποτε για μενα δεν ειναι θεμα που σηκωνει συζητηση. Δεν ειναι υποκειμενικη αποψη, ειναι αντικειμενικη πραγματικοτητα. Ετσι κι αλλιως παντως με το να οδηγαμε ηρεμοι μονο κερδισμενοι βγαινουμε. Να αλλαξεις το μυαλο του μπροστινου δε θα μπορεσεις ποτε. Να αλλαξεις ομως το δικο σου mentality μπορεις να το κανεις.

Μήπως δεν καταλαβα κατι εγω...
Ισχυριζεσαι πως αν πχ ξεκινήσω εγω απο εδω που είμαι, να πάω στο κέντρο της Αθήνας, θα κάνω τον ίδιο χρόνο (και αν υπάρχει απόκλιση θα είναι ελάχιστή, σίγουρα όχι διπλάσια) ανεξάρτητα απο το αν σταματήσω σε όλα τα φανάρια που θα υπάρχουν στη διαδρομή, ή αν σταματήσω μόνο σε αυτά που θα με έπιαναν κανονικά αν δεν υπήρχαν απρόοπτα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha ΜΤ09 SR (847cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος seatcowl έγραψε:

Μήπως δεν καταλαβα κατι εγω...
Ισχυριζεσαι πως αν πχ ξεκινήσω εγω απο εδω που είμαι, να πάω στο κέντρο της Αθήνας, θα κάνω τον ίδιο χρόνο (και αν υπάρχει απόκλιση θα είναι ελάχιστή, σίγουρα όχι διπλάσια) ανεξάρτητα απο το αν σταματήσω σε όλα τα φανάρια που θα υπάρχουν στη διαδρομή, ή αν σταματήσω μόνο σε αυτά που θα με έπιαναν κανονικά αν δεν υπήρχαν απρόοπτα?

Αυτο παλι πώς το καταλαβες; :think:

Αν ξεκινησεις απο το σπιτι σου για το κεντρο της Αθηνας δυο η ωρα τα μεσανυχτα θα κανεις μισο χρονο απο αν ξεκινησεις εννια η ωρα το πρωι. Προφανες και αυτονοητο. Το θεμα μας ειναι αν ξεκινησεις εννια η ωρα το πρωι τα "απροοπτα" που λες ειναι δεδομενα. Ο χρονος ειναι προκαθορισμενος σε επιπεδο +-5% ( κι αυτο βαρια). Το αν πετυχεις μπροστα σου αργο Tracer που θα σε κρατησει πισω του για λιγα δευτερολεπτα θα σου μειωσει τη συνολικη μεση ωριαια ταχυτητα απειροελαχιστα. Αυτο λεω. 

Δε σκοπευω να συνεχισω την κουβεντα, δε με νοιαζει να πεισω κανεναν για αυτο που λεω. Οποιος νομιζει πως με τον εκνευρισμο και την κορνα θα ριξει το χρονο του στο μισο, good luck with that.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cbr 954 (954cc) Kabuto ff-5v Honda VTR 1000 SP2 (998cccc)

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει και ένα αλλά...

Μου έχει τύχει πάρα πολλές φορές σκούτερ και παπάκια να βιάζονται στην κίνηση, να κάνουν ελιγμούς για να φύγουν μπροστά, να κολλάνε πίσω από μεγαλύτερες μηχανές που είναι πιο δυσκίνητες, ΑΛΛΑ όταν ο δρόμος ανοίγει να μην κάνουν πιο δεξιά για να φύγουν οι μεγαλύτερου κυβισμού μηχανές.

 

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εγω κάνω απλά μια συζήτηση... τα σχόλια σου περί νοημοσύνης κλπ, που ακριβώς αποσκοπούν δεν ξέρω...

Εσύ όμως πάλι απο που κατάλαβες οτι εγώ αναφέρομαι σε διαδρομές την μια την νύχτα με άδειο δρόμο και την άλλη το μεσημέρι? ανέφερα εγώ κάτι τέτοιο? Ίσως είσαι τόσο σίγουρος για τον εαυτό σου και πάνω στην φούρια σου να βγάλεις τον άλλο χαζό γράφεις πράγματα τα οποία νομίζεις οτι είπε ο άλλος αλλα δεν συνέβει ποτέ? Λέω εγώ τώρα...
Αναφερθήκε το θέμα του να σε καθυστερήσει κάποιος.
Αν είσαι τόσο σίγουρος για αυτό που λες, μπορώ πολύ εύκολα να βγω τώρα να κάνω την ίδια διαδρομή δύο φορές με την ίδια ταχύτητα και τη μια φορά θα σταματάω σε κάθε φανάρι (για την εξομοίωση του οτι κάποιος με καθυστέρησε και έχασα το φανάρι) και θα μας δείξει το βίντεο το αν και πόσο αυξάνεται ο χρόνος. Και τότε μάλλον οι "νοήμονες άνθρωποι" θα βγάλουν ένα συμπέρασμα.

Γιατί υποθέτω πως αυτό που εσύ έχεις στο μυαλό σου σαν δεδομένο, αλλά πάνω στην φούρια σου να προσβάλεις τους άλλους καθότι μάλλον για εσένα "ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ", είναι πως εσύ αναφέρεσαι σε μια διαδρομή απο φανάρι σε φανάρι, που και να σε καθυστερήσει κάποιος δεν τρέχει και τίποτα, ενώ εγω έγραψα 3-4 φορές οτι μιλάω για δεδομένη διαδρομή και περιέγραψα ακριβώς τις συνθήκες στις οποίες αναφέρομαι. Αλλά μάλλον εγώ δεν είμαι "νοήμων άνθρωπος" και λέω χαζομάρες.
Τι λες, να το δοκιμάσουμε αυτό με το βίντεο που είπα να δούμε? Ίδια διαδρομή, ίδια ταχύτητα (εννοώντας πως δεν θα πηγαίνω στο ένα σπαστός και στο άλλο αραχτός), ίδια ώρα της μέρας ... και στην μια φορά θα σταματάω σε κάθε φανάρι για την αξομοιωση του οτι κάποιος με καθυστέρησε και έχασα το φανάρι.
Πιστεύεις πως και στις δύο περιπτώσεις θα φτάσω στον προορισμό μου πάνω κάτω στον ίδιο χρόνο?

Τροποποιήθηκε από τον seatcowl

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sportcity (250cc) AGV T2 Honda CRF 1000L (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 29 λεπτά, το μέλος seatcowl έγραψε:

Μήπως δεν καταλαβα κατι εγω...
Ισχυριζεσαι πως αν πχ ξεκινήσω εγω απο εδω που είμαι, να πάω στο κέντρο της Αθήνας, θα κάνω τον ίδιο χρόνο (και αν υπάρχει απόκλιση θα είναι ελάχιστή, σίγουρα όχι διπλάσια) ανεξάρτητα απο το αν σταματήσω σε όλα τα φανάρια που θα υπάρχουν στη διαδρομή, ή αν σταματήσω μόνο σε αυτά που θα με έπιαναν κανονικά αν δεν υπήρχαν απρόοπτα?

Δεν ξερω που ειναι το "εδω που ειμαι" αλλα καθε πρωι κανω 11 χιλιομετρα μεσω των λεωφορων Καποδιστριου, Κηφισιας, Αλεξανδρας για να παω στην δουλεια μου.
Καθε μερα κανω απο 14-19 λεπτα  με καθε καιρο , κινηση, απροοπτα, φαναρια, πρωι, μεσημερι , βραδυ, κλπ. Εξαιρεση τα πρωινα του Σαββατου που κανω 11 λεπτα.

Αν εξαιρεσουμε το Σαββατο, ο pitapola εχει δικιο. Τα 5 λεπτα διαφορα για 11 χιλιομετρα που μπορει να ειναι νυχτα με βροχη ειναι αστεια διαφορα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 37 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εμεις εδω στην Καβαλα δεν εχουμε τετοια προβληματα, οι αποστασεις ειναι πολυ μικρες, εγω συνηθως οταν αισθανομαι οτι ερχεται καποιος γληγορος κανω παντα δεξια και ανοιγω τερμα το γκαζι.

Εμείς πάλι εδώ στην Καλαμάτα έχουμε μεγάλο πρόβλημα,όταν περπατάει κανένα ζευγάρι στο πεζοδρόμιο πιασμένο χέρι-χέρι δυσκολεύομαι αρκετά οπότε πρέπει να ανοίξω το βήμα μου και να κατέβω στο δρόμο να προσπεράσω. 

Αρέσει σε 13 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha ΜΤ09 SR (847cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 15 λεπτά, το μέλος seatcowl έγραψε:

Εγω κάνω απλά μια συζήτηση... τα σχόλια σου περί νοημοσύνης κλπ, που ακριβώς αποσκοπούν δεν ξέρω...

πάνω στην φούρια σου να βγάλεις τον άλλο χαζό γράφεις πράγματα τα οποία νομίζεις οτι είπε ο άλλος αλλα δεν συνέβει ποτέ? Λέω εγώ τώρα....

Δε σχολιασα πουθενα κατι σχετικο με τη νοημοσυνη σου ουτε ειναι κατι που με απασχολει. Το κειμενο ειναι εκει, αν βρεις καποιο σχετικο σχολιο σε παρακαλω να μου το υποδειξεις. 

Τροποποιήθηκε από τον pitapola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 13 λεπτά, το μέλος pitapola έγραψε:

Δε σχολιασα πουθενα κατι σχετικο με τη νοημοσυνη σου. Το κειμενο ειναι εκει, αν βρεις καποιο σχετικο σχολιο σε παρακαλω να μου το υποδειξεις. 

 

πριν 1 ώρα, το μέλος seatcowl έγραψε:

Πανεύκολα διπλασιάζεται ο χρόνος.

 

πριν 1 ώρα, το μέλος pitapola έγραψε:

Τωρα τα περι διπλασιασμου του χρονου νομιζω καταλαβαινει οποιοσδηποτε νοημων ανθρωπος οτι ειναι πολυ απλα υπερβολες.

Μάλλον εγώ δεν καταλαβαίνω οτι είναι υπερβολές αυτά που λέω και άρα είμαι χαζός?

πριν 16 λεπτά, το μέλος PaNick έγραψε:

Δεν ξερω που ειναι το "εδω που ειμαι" αλλα καθε πρωι κανω 11 χιλιομετρα μεσω των λεωφορων Καποδιστριου, Κηφισιας, Αλεξανδρας για να παω στην δουλεια μου.
Καθε μερα κανω απο 14-19 λεπτα  με καθε καιρο , κινηση, απροοπτα, φαναρια, πρωι, μεσημερι , βραδυ, κλπ. Εξαιρεση τα πρωινα του Σαββατου που κανω 11 λεπτα.

Αν εξαιρεσουμε το Σαββατο, ο pitapola εχει δικιο. Τα 5 λεπτα διαφορα για 11 χιλιομετρα που μπορει να ειναι νυχτα με βροχη ειναι αστεια διαφορα.

Αυτό που δεν συμβαίνει όμως PaNick είναι το να ξεκαθαρίσει ο κάθε ένας τι εννοει. Με το "έχω δίκιο, έχεις άδικο" δεν καταλαβαίνει κανείς με τι διαφωνεί η συμφωνεί.
Το δεδομένο μας ήταν (όπως το όρισε ο Dennis K) το να κάθονται αργοκίνητοι οδηγοί, με 20χλμ/ω, ανάμεσα σε αυτοκίνητα μην επιτρέποντας σε άλλους να προχωρήσουν με πιο γρήγορο ρυθμό.
Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι πως ο Pitapola έγραψε οτι δεν τρέχει και τίποτα καθότι η καθυστέρηση που προκύπτει απο κάτι τέτοιο ειναι λίγα δευτερόλεπτα.
Δεν ξέρω τι ακριβώς είχε στο μυαλό του όταν το είπε και εγώ προχώρησα στην δική μου υπόθεση πως αυτό δεν ισχύει και εξήγησα με ένα παράδειγμα τις συνθήκες κάτω απο τις οποίες ο χρόνος μπορεί μέχρι και να διπλασιαστεί.
Με τι ακριβώς διαφωνείς?
Αν δηλαδή σε κάθε φανάρι στην διαδρομή που ανέφερες οτι κάνεις εσύ, υπήρχε κάποιος που σε έκανε να το χάσεις, με αποτέλεσμα να σταματάς σε ΚΑΘΕ ΦΑΝΑΡΙ στην διαδρομή σου, θεωρείς οτι η χρονική διαφορά δεν θα ήταν και τόσο σημαντική???
Ή θεωρείς οτι δεν συμβαίνει αυτό στην πραγματική ζωή? Δεν συμβαίνει ποιο δηλαδή? το να υπάρχει ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΑΝΑΡΙ κάποιος ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ωστε να σε κανει να το χασεις με τον τρόπο που αναφέραμε? Ε...ευτυχώς ρε φιλε που δεν υπάρχουν ΤΟΣΟΙ μαλάκες εκεί έξω. Αυτό όμως τι σχέση έχει με το αν ειναι μαλακία αυτή η πρακτική καθότι το αποτέλεσμα που μπορεί να υπάρχει αν το έκαναν όλοι, θα ήταν αυτό που ανέφερα??

Γράφεις απο μόνος σου "ο χρόνος που κάνω είναι ο τάδε". Σταματάς σε κάθε φανάρι όμως? προφανώς και οχι! Τι θα συνέβαινε αν σου τύχαινε ένας παπάρας να σε κάνει να χάνεις το κάθε φανάρι όμως? Θα έκανες και πάλι τον ίδιο χρόνο? Προφανώς και όχι. Ή μήπως διαφωνείς σε αυτό?
Αυτό λοιπόν που καταλαβαίνω οτι λες είναι πως "δεν συμβαίνει αυτό όμως" και ο λόγος για τον οποίο δεν συμβαίνει δεν ειναι άλλος παρά το οτι δεν είναι ολοι τόσο παπάρες ώστε να σε κάνουν να χάνεις το κάθε φανάρι και όχι το οτι δεν υπήρχε διαφορά αν συνέβαινε αυτό.

Η πρακτική του να αράζω ανάμεσα στα αυτοκίνητα χωρίς να προσπερνώ για εμένα είναι άκρως απαράδεκτη σε επίπεδο αλληλοσεβασμού όπως ανέφερε ο Dennis K γιατί αναγκάζει άλλους να συμμορφωθούν με την προτίμηση του ενός. Αναγκάζει άλλους να κινηθούν όπως θέλει το ένα άτομο. Τα άτομα που θέλουν να προσπεράσουν δεν αναγκάζουν το άλλο άτομο όμως να οδηγήσει κάπως διαφορετικά. Μπορεί πολύ εύκολα να πάει στην δεξιά λωρίδα και να πάει με 20, ή με 10 ή και με 2 χλμ/ω αν θέλει και έτσι δεν θα υπάρχει πρόβλημα για κανέναν.

Τροποποιήθηκε από τον seatcowl

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha ΜΤ09 SR (847cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 λεπτά, το μέλος seatcowl έγραψε:

Μάλλον εγώ δεν καταλαβαίνω οτι είναι υπερβολές αυτά που λέω και άρα είμαι χαζός?

Ρε φιλε τωρα σοβαρα, εσυ απο αυτο καταλαβες πως σε ειπα χαζο; Ειπα κι εγω, μυγα τσετσε τον τσιμπησε και αρχισε να γραφει κατεβατα πρωινιατικα; :blink:

Υπερβολικος ειπα πως εισαι. Μην παρεξηγεισαι απο το τιποτα, δεν υπαρχει λογος ειλικρινα.

Ισα ισα εισαι απο τα ατομα εδω μεσα που εκτιμω πολυ τη γνωμη σου. Θα το εχεις διαπιστωσει αλλωστε και απο το οτι πολλες φορες μου αρεσουν σχολια σου. :cheers:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sportcity (250cc) AGV T2 Honda CRF 1000L (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 λεπτά, το μέλος seatcowl έγραψε:

 

 


Αν δηλαδή σε κάθε φανάρι στην διαδρομή που ανέφερες οτι κάνεις εσύ, υπήρχε κάποιος που σε έκανε να το χάσεις, με αποτέλεσμα να σταματάς σε ΚΑΘΕ ΦΑΝΑΡΙ στην διαδρομή σου, θεωρείς οτι η χρονική διαφορά δεν θα ήταν και τόσο σημαντική???
Ή θεωρείς οτι δεν συμβαίνει αυτό στην πραγματική ζωή? Δεν συμβαίνει ποιο δηλαδή? το να υπάρχει ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΑΝΑΡΙ κάποιος ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΑΣ ωστε να σε κανει να το χασεις με τον τρόπο που αναφέραμε? Ε...ευτυχώς ρε φιλε που δεν υπάρχουν ΤΟΣΟΙ μαλάκες εκεί έξω. Αυτό όμως τι σχέση έχει με το αν ειναι μαλακία αυτή η πρακτική καθότι το αποτέλεσμα που μπορεί να υπάρχει αν το έκαναν όλοι, θα ήταν αυτό που ανέφερα??

 

Aυτο που περιγραφεις δεν μου εχει τυχει ποτε. Να διπλασιαστει ο χρονος μιας διαδρομης με μηχανη επειδη υπηρχαν αργοι μηχανακιδες στα φαναρια.
Με αμαξι ναι, δεν εφταιγαν οι μηχανακιδες ομως.

Απο την αλλη, πριν μια βδομαδα ανεβαινα την Κηφισιας με περασε ενας βιαστικος με παπι και στην υπογεια του Φαρου τον εκλεισε ενα αμαξι και τον πεταξε κατω.
 Οπως τον ειδα να πηγαινει την ψιλιαστηκα την δουλεια αλλα η ταχυτητα του και το μηχανακι του δεν επετρεψαν αντιδραση. Σταματησα, τον ρωτησα αν ειναι καλα ( δεν φορουσε κρανος, τι να λεμε ), και συνεχισα για το σπιτι και τον γιο μου.

Τι θελω να πω; Δεν αξιζει φιλε seatcowl ουτε το ρισκο, ουτε τον χρονο που πιθανον να κερδιζεις η βιασυνη στο τιμονι. 

Ας φροντισουμε να μην υπερβαινει η ταχυτητα μας τα 20-30 χαω διαφορα με τα αυτοκινητα που περναμε, για να εχουμε καλες πιθανοτητες να αντιδρασουμε στην στραβη και ας αργησουμε να παμε σπιτι μας η στην δουλεια μας. Καλυτερα αργοτερα, παρα καθολου 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα