kenpatchi2009

Αγορά Brixton bx125 η Daytona rock125

37 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Αλλος Brixton Bx (125cc) Caberg Harley Davidson

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα σε όλους!! Καλώς σε βρήκα σαν νέο μέλος !! Όπως λέω κ στο θέμα είμαι ανάμεσα στα δυο αυτά δίκυκλα!! Υπάρχει κάποιος που να έχει κάποιο από τα δυο να μου πει καμία γνώμη.... η καποιος που να μπορεί να με διαφωτίσει σχετικά.Σας ευχαριστώ όλους !!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Daytona dy

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σας . 

Δε γνωρίζω κάτι σχετικά με το Brixton bx125 , αλλά αν είναι και αυτό πρώτο εμφανιζόμενο στην Ελληνική αγορά για φέτος , όπως και το αντίστοιχο που αναφέρετε της Daytona , ίσως να μην υπάρχει και κάποιος να σας πει πολλά , ή ίσως και αν πει μόνο από το manual των οδηγιών .........

Απλά έγραψα την απάντηση , μιας και όλα τα νέα μοντέλα δείχνουν αρκετά ενδιαφέρον ειδικά όταν δεν υπάρχει κάποιο προηγούμενης γενιάς για σύγκριση . 

Και τα δύο μου φαίνονται όμορφα κλασσικά μηχανάκια , αλλά και μόνο από εμφάνιση θα προτιμούσα της Daytona , μιας και κάτοχος έχω δει την αξιοπιστία που μου πρόσφερε , αλλά και το στυλ του rock125 , είναι πιο επιθετικό , πιο ωραίο από το άλλο . 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 500A Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Για τo Brixton έχει πάρα πολύ ωραίο τεστ στο superpapi.gr, και μια καλή παρουσίαση για το Daytona Rock

https://motorbike.gr/dokimes/brixton-bx125-classic-super-test/

https://motorbike.gr/νέα/daytona-rock-125-e4-2017-ένας-ροκάς-στην-ελλάδα/

https://motorbike.gr/dokimes/daytona-oldtown-125i-cbs-super-test/

 

Όμορφα απλά μηχανάκια αν τα δεις από κοντά, το Brixton το έχουν και για test ride. Βάλε και το Daytona Oldtown στις επιλογές σου αν σου αρέσει. Προσωπικά θα διάλεγα κάποιο από τα Daytona λόγω της τιμής τους, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο. Στα νέα Brixton του '18 πρόσεξα ότι βελτίωσαν τους ελλεϊνούς διακόπτες.

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Brixton Bx (125cc) Caberg Harley Davidson

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω πολυ για την απαντηση θα τα μελετησω και θα σου πω πιο τελικα επελεξα για αγορα!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

Τα brixton λενε οτι φορανε αντίγραφο suzuki, τα daytona λενε οτι εχουν καλη αντιπροσωπεία.

Το brixton μου δειχνει πιο ποιοτική κατασκευή το daytona αισθητικα πιο ομοιογενές

Δεν υπαρχει background στα μοντελα μιας και ειναι νεα ταση. Δοκιμασε τα εφοσον πας για καινουργιο και παρε αυτο που σου αρεσει πιο πολυ 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Brixton Bx (125cc) Caberg Harley Davidson

Δημοσιεύτηκε

Ναι θα κανω μια βολτα απο Αθηνα μολις πουλησω το σκουτερ μου κ θα τα δοκιμασω !! Απο αυτα που διαβασα μαλλον προς το brixton τεινω αλλα αν δεν τα δεις απο κοντα κ δεν τα δοκιμασεις δεν θα καταλαβεις ....αρα η επιλογη θα γινει σε λιγες μερες... θα σας πω πιο πηρα τελικα κ εν καιρο ισως γραψω κ κριτικη μηπως βοηθησω κ γω καποιον αλλο!!! Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

Το oldtown ειναι πιο ορθολογική σύγκριση, το rock ειναι cafe 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
TCB Wind (125cc) Yamaha V50 TownMate (50cc)

Δημοσιεύτηκε

Φίλε μου, δεν θέλω να σου τη σπάσω αλλά μήπως να το ξανά σκεφτείς; Τα Brixton δεν τα ξέρω καθόλου. Τα Daytona όμως είναι κινέζικα από τα βάθη της Κίνας. Δεν θα τα κατηγορήσω για τα μηχανικά μέρη που μπορεί να είναι αξιόπιστα αλλά για τα περιφερειακά. Για να θέλεις τέτοιο μηχανάκι μάλλον σε νοιάζει η εμφάνιση και η ποιότητα της. Φοβάμαι ότι δεν θα παραμείνουν γυαλιστερά και σε καλή κατάσταση για πολύ. Δεν έχουν δοκιμαστεί για καιρό, όπως το sprinter για παράδειγμα και ενδεχομένως να βγάλουν τέτοια προβλήματα. Τα νίκελ πχ να πετάξουν σκουριές, η εξάτμιση να ξεβαψει, τα πλαστικά να ξεθωριασουν κτλ. Επίσης, δεν είναι φτιαγμένα από τη δοκιμασμένη Dayang αλλά από μια άγνωστη κινεζική εταιρεία. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Υπαρχουν πολλα μεγαλα και με καλη τεχνογνωσία εργοστασια κατασκευης κινεζικων κινητήρων που τροφοδοτούν πολλα νεοφερμενα κινεζικα μοντέλα. 

Απλως οι διεργασιες ειναι νωπές (συγκριτικα με τους ιαπωνες) διοτι ξεκίνησαν την δεκαετια του '90. Ομως η εξέλιξη τους ειναι ραγδαία, τους βοηθαει βεβαια και η τεχνολογια. Σημερα υπαρχουν ενα σωρό κινεζικα μοτερ παπιων που απέδειξαν αξιοπιστία με ευτελή συντήρηση και μαλιστα στην σκληρότερη χρηση των επαγγελμάτων με μοτομεταφορες.Οπότε ειναι αναχρονιστικό πια να εκφραζόμαστε υποτιμητικά για τα κινεζικα προϊόντα.

Απο την αλλη μοτοσυκλετακια 125cc στα 2500 και 2100 δε βρίσκεις σε ιαπωνες (και ειδικα σε αυτο το στυλ) ποσο μάλλον σε ευρωπαίους. 

Τροποποιήθηκε από τον doctoras9

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Τις προάλλες πέτυχα ένα Brixton 125αρι έξω. Αρκετά ωραία κατασκευή και ρώτησα τον τυπά που του οδηγούσε αμα βγήκανε καλά αυτά μου είπε "για 125αρι μια χαρά είναι". Τα BX-125 φοράνε μοτέρ βασισμένο σε αυτό που είχε η Suzuki για τα GN και DR 125 είχα διαβάσει κάπου. Αρα με δεδομένο οτι το μοτέρ του είναι της Suzuki τότε δεν νομίζω να είναι κακό ούτε σε επιδόσεις ούτε σε αξιοπιστιά και αντοχή σε βάθος χρόνου. Εμφανισιακά το Brixton μου αρέσει περισσότερο εμένα. Απλά τα Daytona έχουνε το καλό οτι σαν μάρκα είναι περισσότερο καιρό στην Ελληνική αγορά αρα λογικά απο θέμα αντιπροσωπείας κλπ θα είναι καλύτερα πιστεύω. Απο άποψη μοτέρ δεν ξέρω τι παίζει αν και πάνω κάτω τα ίδια είναι σχεδόν. Απλά το Brixton θα το διάλεγα γιατί εκτός απο εμφάνιση (υποκειμενικό μεν αυτό αλλά σε εμένα το ΒΧ-125 μου αρέσει περισσότερο), το μότερ του είναι Suzuki άρα σίγουρα καλύτερη αξιοπιστία και το ΒΧ φαίνεται να έχει καλύτερη κατασκευή σε εμένα τουλάχιστον έτσι οπως το είδα σε σχέση με το Rock. Απο εκεί και πέρα όποιο θελήσεις εσυ και τα δυο μια χαρά μηχανάκια είναι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
TCB Wind (125cc) Yamaha V50 TownMate (50cc)

Δημοσιεύτηκε

Φίλε doctoras9, όπως προείπα, δεν κρίνω το κινέζικο από θέμα αξιοπιστίας στα μηχανικά μέρη. Όπως φαίνεται και στην υπογραφή μου, κινέζικο έχω και εγώ και είμαι υπερευχαριστημένος. Ένα μηχανάκι όμως, δεν είναι μόνο το μοτέρ. Τι να το κάνεις αν σε λίγο καιρό αρχίσει να κουδουνιζει ή τα νίκελ ξεβαψουν-σκουριάσουν ή τα πλαστικά και τα βαμμένα χαλάσουν. Σε ένα παπί δεν πολυδίνουμε σημασία αλλά σε τέτοιο μηχανάκι δεν μετράει η εμφάνιση; Όπως και να έχει, είναι νέα στην Ελλάδα και μένει να κυκλοφορησουν για λίγο για να αποδείξουν την αξία τους. Και εύχομαι να το κάνουν. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

crx αν πιάνουν τα χέρια σου θα το επισκευάζεις επιμέρους, το van van της suzuki που είναι ιαπωνικό και κάτι αντίστοιχο στην κατηγορία κάνει 4500 εουρος δύο brixton δηλαδή. Αλλά με υποθέσεις δεν βγάζουμε άκρη γιατι αν δε ξεβάψει και αποδειχθεί αξιόπιστο έκανες το deal της χρονιάς.

shapeshifter δεν είναι μοτερ της suzuki, είναι κινέζικο βασισμένο σε αυτό το μοτερ (σχεδιασμός προδιαγραφές) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Daytona dy

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σας . 

Από την άλλη οπτική γωνία , είναι και πως συμπεριφέρεσαι στο όχημα σου . 
Αν είσαι τις ιδεολογίας ότι είναι κινέζικο και το παρατάς δε το συντηρείς και γενικά το κακό μεταχειρίζεσαι , τότε δε φταίει η χώρα προέλευσης αλλά εσύ (γενικά το εσύ , χωρίς παρεξήγηση) . 
Από την άλλη αν είναι κάποιας γνωστής κατασκευαστικής μάρκας και το έχεις να κοιμάται μέσα στο γκαράς όλα τα service στην ώρα του και γενικά καλό μεταχείρηση ίσως κρατήσει παραπάνω . Αλλά το θέμα είναι ότι και ένα κινέζικο αν το προσέξεις , τότε δύσκολα πια θα πεις ότι δεν είναι καλό . 
Μιας και όλα πια είναι κινέζικα . Και αν όχι , τα περισσότερα μέρη πάνω τους . 

Πάντως ωραία επιλογή αυτά τα δύο 125cc ... 
Όποιο και αν επιλέξεις καλές βόλτες , απόλαυση από εδώ και πέρα που ανοίγει ο καιρός . 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 600 (600cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσει αυτό που θα γράψω αλλά το Brixton 125 έχει πιάσει ικανοποιητικά στην αγορά - το καταλαβαίνω επειδή έχω δει... πολλά στο δρόμο! Όποτε βρήκα την ευκαιρία, ρώτησα τους ιδιοκτήτες τους πώς τους φάνηκε και η απάντηση ΟΛΩΝ ήταν αυτή που έγραψε ο ShapeshifterGR98 πιο πάνω: "για 125 μια χαρά είναι"! Κανείς δεν έκανε παράπονα ότι "σκορπίζει",  βγάζει ζημιές κλπ. Όσο για το αν θα παραμείνουν σε καλή κατάσταση, απ' όσο μπορώ να καταλάβω από την πείρα μου, αυτού του είδους τα ρετροκινέζικα είναι αναβαθμισμένης ποιότητας. Δεν είναι βέβαια... Triumph Bonneville ή Honda CB 1100 αλλά αν τα προσέχεις, δε νομίζω ότι θα έχουν τα προβλήματα που υπήρχαν στα πρώτα κινέζικα μοντέλα που είχαν έρθει πριν από χρόνια (ξεβάψιμο, θόλωμα και ραγίσματα πλαστικών κλπ.).

Εκπληκτικό σε εμφάνιση και το Gemini Scrambler! Τελικά μου φαίνεται ότι... δεν θα γλιτώσω, θα ενδώσω σε κάποιον πειρασμό από αυτούς!

Πάντως το Yamaha YBR 125 που είχα, το οποίο ήταν κατασκευασμένο στην Κίνα (εντάξει, δεν το συγκρίνω με τα Daytona κλπ., διότι η Yamaha έχει κάποιες απαιτήσεις από το κινέζικο εργοστάσιο που τα φτιάχνει που δεν ξέρω αν τις έχει η Daytona και οι παρόμοιες), ήταν ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΣΤΟ ΣΚΥΛΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ! Κυριολεκτικά άθραυστο και πολύ καλύτερο απ' ό,τι περίμενα.

Τροποποιήθηκε από τον TKM
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Brixton Bx (125cc) Caberg Harley Davidson

Δημοσιεύτηκε

Τελικα αγορασα το bruxton bx 125x !!  Θα το οδηγησω λιγο καιρο και θα σας γραψω τισ εντυπωσεις μου! 

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Transalp 600 (600cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλορίζικο, καλοτάξιδο, πάντα όρθιος και αναμένουμε τις πρώτες εντυπώσεις άμεσα, ακόμα κι αν δεν έχεις κάνει πολλά χιλιόμετρα!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Brixton Bx (125cc) Caberg Harley Davidson

Δημοσιεύτηκε

Σ ευχαριστω για τις ευχες!!! Θα φροντισω να σας πω οσο πιο συντομα μπορεσω μιας κ ακομα δεν εχει ερθει στα χερια μου!! Νησι βλεπετε θελει μια δυο μερες....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εδω παντως στην Κρήτη τα έχουν νοικιαστικά, ίσως ως συνέχεια του DR125-200 που ειχαν παλιά. Καλό μου ακουγεται.

Τα Daytona κατα 90% εχουν μοτερ σχεδιαση Honda CG (πλαγιος εκκεντροφοροε)

Τροποποιήθηκε από τον costikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 15 λεπτά, το μέλος costikos έγραψε:

DR125-200

Απο όσο ξέρω το μοτέρ στα Brixton είναι βασισμένο σε αυτό που είχανε τα Suzuki GN125 απλά με κάποιες τροποποιήσεις όπως το ηλεκτρονικός ψεκασμός για να είναι συμβατό με Euro 4.

Τα Daytona γενικά σαν μοτέρ είναι βασισμένα σε Honda. Ακόμα και τα moter στα Sprinter (για τα 125αρια λεω) είναι βασισμένα σε μοτέρ απο Supra αλλά στα 120 κυβικά και όχι στα 100 απο όσο έχω ακούσει. Και στις 2 περιπτώσεις είναι καλές μάρκες δεν αντιλέγω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

Και πόση διαφορά έχει το μοτερ του GN με του DR νομίζεις;Η του vanvan με του DR ;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω (δεν είμαι σίγουρος) οτι το GN είναι 2βαλβιδο με 1 εκκεντροφόρο (SOHC) ενώ του DR είναι 4βαλβιδο με 2 εκκεντροφόρους. Μια διαφορά στην απόδοση την έχει...οχι τραγική αλλά υπάρχει μια διαφορά όμως.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 ώρες, το μέλος costikos έγραψε:

Τα Daytona κατα 90% εχουν μοτερ σχεδιαση Honda CG (πλαγιος εκκεντροφοροε)

Οταν λες πλαγιος εκκεντροφορος τι εννοεις?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 53 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Οταν λες πλαγιος εκκεντροφορος τι εννοεις?

Εκκεντροφόρος μέσα στο κάρτερ, και ωστήρια. Οπως Enfield. Δεν φαινεται 100% στις φωτο γι αυτό κρατάω και μια επιφυλαξη. Αυτές οι κεφαλές (του GG125) ξεχωριζουν γιατί είναι σχεδόν επίπεδες πάνω (δεν κάνουν τον "πύργο" που κάνει ο εκκ. επικεφαλής) Α και το XR125L στην ελλάδα ειναι το τελευταιο Honda που θυμαμαι να φοράει αυτό το μοτέρ.

πριν 9 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

Νομίζω (δεν είμαι σίγουρος) οτι το GN είναι 2βαλβιδο με 1 εκκεντροφόρο (SOHC) ενώ του DR είναι 4βαλβιδο με 2 εκκεντροφόρους. Μια διαφορά στην απόδοση την έχει...οχι τραγική αλλά υπάρχει μια διαφορά όμως.

Καμια σχέση. Στα 125-200 είναι 99% ίδια.

Τροποποιήθηκε από τον costikos

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

@costikos οκ τότε pardon me

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα