lakisgre

υπερκυβισμος crypton 110

33 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha Crypton t (110cc) Shark ridill blank Yamaha

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους και σε όλες, αρχικά είμαι αρχάριος και ποσο μάλλον άσχετος στο θέμα της μηχανολογίας οποτε ότι πω δεν ξέρω σχεδόν τίποτα ... δεν έχω μιλήσει ακόμα με μηχανικό απλά θέλω να πάρω μια πρώτη άποψη.

Έχω στην κατοχή μου ένα crypton t 110 (πρώην κρυπτόν r115) το οποιο στις 5900 έφαγε κυλινδροπίστονο το οποιο κάλυψε η εγγύηση και το περάσαμε σαν αστοχία υλικού (έκαιγε πολύ περίεργα το λάδι, πριν από αλλαγή είχε κάψει 400ml, κάναμε αλλαγή λαδιού και για 700 χιλιόμετρα δεν έκαψε σταγόνα και μέσα σε 20 χιλιόμετρα εξαφάνισε τα μισά, αλλα δεν είναι αυτό το θέμα μας)
τώρα στα 9000 όπου μπορώ να πω ότι έχει ταλαιπωρηθεί το μηχανάκι, όχι σε κοφτές αλλα από την καθημερινή χρήση, αλλαγή ταχύτητας στα ψιλά, μαθήματα σούζας κτλ κτλ κτλ, τέλος πάντων βλέπω ότι μου τσιμπάει λίγο λαδάκι και έχει πέσει κάπως η επίδοση του.

σκεφτόμουν αρχικά να πάω σε aftermarket πιστόνι και όχι πάλι στης yamaha (σιδεροφάγος βγήκα ... 2 πιστόνια yamaha ...) κοιτούσα γενικά στο car τι βγαίνει για κρυπτόν r 115 (ίδια πιστόνια φοράνε) δεν θέλω να πάω στις φτηνές λύσεις και κοιτούσα για aasa κυλινδροπίστονα, είναι λίγο πιο ακριβά από τα yamaha (80 το yamaha 130 το aasa 55mm). μετά μου έλεγαν αρκετά άτομα βάλε έναν εκκεντροφόρο και ένα καρμπ να πάρει λίγο τα  πάνω του το μηχανάκι.

έρχομαι και εγώ και έχω τα έξεις ερωτήματα σε όλο αυτό το μπέρδεμα που εγραψα από επάνω.
1) να πάω σε aasa κυλινδροπίστονα η να πάρω πάλι τα yamaha (θυμηθείτε λογικά έφαγα και δεύτερο yamaha ...)
2) να προχωρήσω κανονικά σε άλλο εκκεντροφόρο και καρμπ η απλά να ζιγκλεροσουμε το καρμπ ?
(ναι φοράω μια vpr oval)
3) υπάρχει περίπτωση να παίζεται κάτι άλλο με το μοτέρ γιατί όλοι λένε ότι τα κρυπτόν είναι σκυλιά και κατάφερα χωρίς πολύ ζόρι να φάω υποτίθεται 2 πιστόνια ...

4) εχει αλλος θεμα με crypton t?

 

ευχάριστο για τον χρόνο σας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport KTM EXC (520cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Φίλε μου άμα ένα μαμά μηχανάκι που θεωρείται το μέγιστο της αξιοπιστίας που μπορείς να έχεις χαλαει μέσα σε τόσα χιλιόμετρα, πόσο πιστεύεις ότι θα σου κρατήσει άμα το κάνεις πιο γρήγορο;

Σκυλιά μπορεί να είναι αλλά και το πιο τέρας αξιοπιστίας να πάρεις άμα κυκλοφορεί με τα μισά η και λιγότερο λάδια απ' ότι πρέπει μη περιμένεις να κρατήσει.

Κομπλε Στρώσιμο ,σέρβις στην ώρα τους ,καλη μεταχείριση και έλεγχος άμα τα κάνεις αυτά θα κρατήσει.Αν οχι,καλή τύχη.

Τροποποιήθηκε από τον vagoskonti

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton t (110cc) Shark ridill blank Yamaha

Δημοσιεύτηκε

το πρώτο στρώσιμο 1500 χιλιόμετρα τα έβγαλε με 50-55 χιλιόμετρα όσο πιο ομαλά γίνετε και το δεύτερο 900 χιλιόμετρα με 70 χιλιόμετρα άντε και καμια φορα πήγαινα 80 αλλα και πάλι για να ξεκινήσει να ζορίζει είναι πάνω από τα 90 ... λάδια κάθε 1000-1500 (τώρα είμαι για αλλαγή λαδιού) το μονο που μπορώ να πω ότι δεν έχει γίνει καλή μεταχείριση είναι αλλαγή ταχυτήτων σχετικά υψηλά αλλα και πάλι δεν γίνετε πάντα ... πως γίνετε αλλα μηχανάκια να τα έχουν χιλιόμετρα στον κοφτη και να μην καίνε λάδια και αυτό να καεί ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Μαλλον σε κυνηγαει η αστοχια του υλικου ή καποιο αλλο προβλημα που δεν λυθηκε, εγω δεν εχω στρωσει κανενα απο τα μηχανακια μου και ποτε δεν ειχα θεματα καυσης λαδιου, μονο απο προβληματικα ανταλλακτικα ( κινεζικος κυλινδρος ).

Μηπως ηθελε και αλλαγη τσιμουχακια βαλβιδων και γι' αυτο σου τσιμαει λαδι?

Μην ακους τι λενε, με ενα σκετο εκεντροφορο και ενα καρμπ δε θα δεις αξιοσημειωτη διαφορα, κανε και υπερκυβισμο μαζι με αυτα.

Πρωην κατοχοςCrypton 105 στα 59mm.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton t (110cc) Shark ridill blank Yamaha

Δημοσιεύτηκε

πραγματικά τόσο άτυχος ... και η φάση είναι μόλις είχα πάρει στην yamaha τηλ του λέω το μοντέλο και μου λέει "ααα ο κινέζος" σε φάση κατάλαβα τι παίζει ... γι αυτό σκέφτομαι τον υπερκυβισμό να φύγω από το yamaha.

κοίτα αυτός μου είπε ότι έκανε ανακατασκευή και ότι περίμενε κυλινδροπίστονο, τσιμουχάκια βαλβίδων και κάτι αλλα ψιλό πράγματα, θα ξανά πάει για ένα μικρό service τώρα μαζί με την αλλαγή λαδιών και με την πρώτη ευκαιρία που θα έχω λεφτά θα ανοιχτεί το μοτέρ.

και καλά που μου το είπες για τον εκκεντροφόρο και το καρμπ (γενικά μου πρότειναν ξο στάδιο για να κερδίσει στα μπαμ και λίγο μεγαλύτερο καρμπ, άλλος μου είπε επειδή δεν είναι κινεζικο το καρμπ καλο είναι να το ζιγκλεροσω)

αλλα πραγματικά το μονο ζόρι που μπορώ να πω ότι έχει φάει είναι μερικές πατίνες που προσπαθώ για σούζα και κάποιες φορες αλλαγή ταχύτητας στα υψηλά... αλλα και πάλι δεν πιστεύω ότι είναι τόσο μεγάλο το ζόρι ... σε σχέση με τα χιλιόμετρα κοφτη που κάνει ο άλλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Mt blade sv BMW hp4 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Το μοντελο σου δεν εχει καμια σχεση κατασκευαστικα με το crypton 110 r, αντιπροσωπος yamaha μου εχει πει οτι ειναι οτι πιο κακοφτιαγμενο εχει βγει με το ονομα της yamaha πανω. Το εβαζε σε χειροτερη μοιρα απο τα κινεζικα να φανταστεις. Αν σε περνει, βαλε ενα μοτερ lifan 110 και θα εισαι κομπλε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton t (110cc) Shark ridill blank Yamaha

Δημοσιεύτηκε

όχι για άλλο μοτέρ δεν με παίρνει και ποσο μάλλον για lifan

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) mt limited evo Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτό το μοτέρ στα 90 τερματίζει ρε φίλε πως γίνται να μην ζορίζεται? Το έχει ο φίλος μου και το έχω πάρει πάρα πολλές φορές βόλτα.

Επίσης ο ξαδερφός μου έχει το 115. Του ξαδερφού πάει πολύ καλύτερα.

Καλύτερα να το κάνεις μανίσιο και να το προσέχεις.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton t (110cc) Shark ridill blank Yamaha

Δημοσιεύτηκε

κοίτα με 70 κοίλα αναβάτη βγάζει 95 χιλιόμετρα όρθιος, ένταξη σε γκρεμό που το έχουμε πάει κοφταραμε 110 τεταρτη αλλα αυτό έχει γίνει μοναχα μια φορα ... το θέμα είναι δεν με παίρνει αυτή την στιγμή να το πουλήσω κι όλας γιατί δεν υπάρχει οικονομική δυνατότητα :( τώρα το να το πηγαίνουμε με 50 απλά δεν χαιρόμαστε και εμείς την βόλτα μας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) mt limited evo Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Για το στρώσιμο μίλησα που είπες μέχρι 80 που στην ουσία είναι σχεδόν τέρμα 

Κάντο γνήσιο στρώσιμο και μην το κάνεις σπυζες και τα λοιπά... το γκάζι ας το έχεις τέρμα συνεχεια δςν θα παθει τιποτα..παπί είναι...

Οι ζούσες που του κάνεις το φθείρουν γρήγορα αφού δεν επαρκεί η λίπανση και είναι απόλυτα λογικό 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton t (110cc) Shark ridill blank Yamaha

Δημοσιεύτηκε

το θέμα είναι ότι το περισσότερο που έχει κάνει σε σούζα είναι 6-7 δευτερα από φίλο, επειδή ευτυχώς η δυστυχώς μου αρέσουν οι σούζες και να βλέπω αλλα τώρα που μαθαίνω να κάνω, προτιμώ να μάθω με παπί και να πέσε με 5-10 χιλιόμετρα παρα με το επόμενο μηχανάκι και πολλά χιλιόμετρα και πιστεύω συμφωνείς με αυτό

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) mt limited evo Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλό είναι για εσένα και τους γύρω σου να αποφεύγεις τις σουζες. 

Αν όμως το θες για αυτό το λόγο μην περιμένεις ένα πιστονι ασα να κρατήσει περισσότερο από το γνήσιο. Επίσης και ονκυλινδρος θα είναι πιο ευαίσθητος. 

Ακόμα, πήγαινε να στο φτιάξει κάποιος καλός μάστορας. Η φθορά που έχει είναι φυσιολογική για ένα μηχανάκι που δεν έχει εξαναγκασμενη λίπανση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM LC4 640 SM (625cc)

Δημοσιεύτηκε

Μηπως δεν το ζεσταινεις και το καις κρυο και γι' αυτο σου βγαζει ολα αυτα?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton t (110cc) Shark ridill blank Yamaha

Δημοσιεύτηκε

πριν 12 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

Καλό είναι για εσένα και τους γύρω σου να αποφεύγεις τις σουζες. 

Αν όμως το θες για αυτό το λόγο μην περιμένεις ένα πιστονι ασα να κρατήσει περισσότερο από το γνήσιο. Επίσης και ονκυλινδρος θα είναι πιο ευαίσθητος. 

Ακόμα, πήγαινε να στο φτιάξει κάποιος καλός μάστορας. Η φθορά που έχει είναι φυσιολογική για ένα μηχανάκι που δεν έχει εξαναγκασμενη λίπανση.

κοίτα φίλος με daytona μοτέρ που το έχει συνεχεια στην μια (κυριολεκτικά το μπροστά λάστιχο είναι ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ) δεν του έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα, με 4-5000 χιλιόμετρα. με την πρώτη ευκαιρία που θα έχω ένα καινό με κάτι δουλειές να πάω να το ανοίξει μάστορας που τον εμπιστεύεται χρονια ο πατέρας μου

πριν 10 ώρες, το μέλος CptAngel έγραψε:

Μηπως δεν το ζεσταινεις και το καις κρυο και γι' αυτο σου βγαζει ολα αυτα?

επειδή από το προηγούμενο service είχε πειράξει λίγο το ρελαντί σε συνδυασμό το chock, το αφήνω κάπου στα 30 δευτερα να ζεσταθεί και μετά περνώ όλη την παραλιακή (κάπου στο 1km πες και κάτι πιο λίγο) με 1η και μονο με το ρελαντί και το chock (σημείωση, δεν πατάω καθόλου γκάζι) , μόλις αρχίσει να κάνει ότι πάει να σβήσει (ότι ζεστάθηκε πάνω κάτω) κλείνω το chock και παίρνω πάλι πίσω την παραλιακή με 2-3 αλλα πολύ χαλαρά, μετά ξεκινάμε την βόλτα αλλα normal... οποτε δεν πιστεύω μετά από όλο αυτό να μην έχει ζεσταθεί

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Ducati Hypermotard Evo (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

Γενικά κι εγώ ακριβώς το ίδιο έχω ακούσει για το συγκεκριμένο crypton, ότι είναι απίστευτα αναξιόπιστο και πλαστικουρα. Βέβαια δεν δικαιολογούνται 2 μοτέρ σε 9κ χλμ σε καμία περίπτωση, ή το καις αρκετά παραπάνω από ότι μας λες ή είσαι πολύ άτυχος 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton t (110cc) Shark ridill blank Yamaha

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος ΤάκηςΜπ έγραψε:

Γενικά κι εγώ ακριβώς το ίδιο έχω ακούσει για το συγκεκριμένο crypton, ότι είναι απίστευτα αναξιόπιστο και πλαστικουρα. Βέβαια δεν δικαιολογούνται 2 μοτέρ σε 9κ χλμ σε καμία περίπτωση, ή το καις αρκετά παραπάνω από ότι μας λες ή είσαι πολύ άτυχος 

ότι είπα κάνω, και δεν έχω άλλωστε και λόγο να πω ψέματα. ρώτησα και αλλα 3-4 άτομα που έχουν crypton t και μου είπαν ότι δεν είχαν απόλυτος κανένα πρόβλημα, τώρα άμα με 2-3 ταπες που έχει φάει θέλει πιστόνι τι φάση ... ούτε τα κινεζικα από τα βάθη της κίνας δεν θέλουν τόσο συχνά πιστόνι. αλλα τόσο άτυχος ? μα τόσο άτυχος ? ...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT 600E (600cc) AGV GT Veloce Ducati Hypermotard Evo (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 16 λεπτά, το μέλος lakisgre έγραψε:

ότι είπα κάνω, και δεν έχω άλλωστε και λόγο να πω ψέματα. ρώτησα και αλλα 3-4 άτομα που έχουν crypton t και μου είπαν ότι δεν είχαν απόλυτος κανένα πρόβλημα, τώρα άμα με 2-3 ταπες που έχει φάει θέλει πιστόνι τι φάση ... ούτε τα κινεζικα από τα βάθη της κίνας δεν θέλουν τόσο συχνά πιστόνι. αλλα τόσο άτυχος ? μα τόσο άτυχος ? ...

όχι ρε κι εγώ 125 είχα,ψιλοτάπα το πήγαινα όλη μέρα,δεν είχα κάποιο θέμα,απλά με κάποιες προυποθέσεις,ευλαβικό ζέσταμα πάνω από 5λεπτο,και ήρεμες αλλαγές όσο κι αν ήταν επιθετικές...σε καμία περίπτωση οι τάπες και οι σούζες δεν χαλάνε τα μοτεράκια σε 5κ χλμ,δεν θα κυκλοφορούσε κανένα έξω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Neo Max 100

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Κακο μηχανακι εχω 2 γνωστους πακεταδες που τους κολλησε πριν τα 15000 χιλιομετρα οποτε μη ριξεις ουτε ενα ευρω πανω του. παρε κατι αλλο. Καποτε ηθελα να το παρω αλλα μετα απο ερευνα δεν το αγορασα. ειναι κινεζικο

Τροποποιήθηκε από τον Neku
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton t (110cc) Shark ridill blank Yamaha

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος Neku έγραψε:

Κακο μηχανακι εχω 2 γνωστους πακεταδες που τους κολλησε πριν τα 15000 χιλιομετρα οποτε μη ριξεις ουτε ενα ευρω πανω του. παρε κατι αλλο. Καποτε ηθελα να το παρω αλλα μετα απο ερευνα δεν το αγορασα. ειναι κινεζικο

οποτε τρώει το πιστόνι του και δέχεται ακόμα πιο ήπια χρήση μέχρι να μαζέψω λεφτά για το επόμενο...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZF-R6 (599cc) Yamaha MT-09 (847cc)

Δημοσιεύτηκε

Για ένα διάστημα άλλαζα έλεγχα και άλλαζα τα λάδια σε ένα Crypton 110 ενός φίλου και μπορώ να επιβεβαιώσω ότι έκαιγε λάδια από καινούριο.

Πάρε ένα japan  πιστόνι 54mm και πήγαινε τον εργοστασιακό κύλινδρο για ρεκριφιέ 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton t (110cc) Shark ridill blank Yamaha

Δημοσιεύτηκε

προχθές ήρθε ο μάστορας για ρύθμιση βαλβίδων που του ζήτησα και αυτή την φορα βρήκαμε και λάδια στο φίλτρο αέρα (κάτι το οποιο δεν είχαμε βρει στα 5000 χιλιόμετρα) η μανιβέλα βούτυρο καθώς επειδή δεν τον πίστευα την δοκίμασα και εγώ και όντως ήταν βούτυρο, μου πρότεινε να το κάνουμε 54 μαζί με αλλαγή βαλβίδων στις εργοστασιακές χωρίς να πειράξουμε τίποτα άλλο. έκανα και εγώ τις συζητήσεις μου με την παρέα και επειδή θέλω να το διώξω σε ένα χρόνο γιατί θα πάω στρατό είμαι πολύ κοντά στο να αγοράσω κυλινδροπίστονο από το προηγούμενο crypton r 115 μπας και τα μέταλλα είναι άλλης ποιότητας

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Προσεχε κατα την αγορα του κυλινδρου και του εμβολου μη την πατησεις οπως 2 φορες εγω. Αγορασα 1 ολοκαινουριο κυλινδρο + πιστονι στα 54mm για μοτερ crypton 105 και εκαιγε λαδια, το ιδιο ακριβως επεθα και στο Townmate που εχω τωρα, οταν πας να το παρεις πες τον τυπα να βαλει το πιστονι χωρις ελατηρια μεσα στον κυλινδρο και τσεκαρε αν εχει κενα, να ξερεις οτι δεν πρεπει να εχει καθολου, αν σου πει καμια μαλακια οτι ειναι ¨ανοχες¨ απλα μην το παρεις, εμενα ετσι μου ειπε και το πιστονι επαιζε ¨τριγωνα καλαντα¨ μεσα στον κυλινδρο, το πιστονι να εφαρμοζει παντου σε ολο τον κυλινδρο και να μην εχει καθολου πεξιμο περιμετρικα.

Στο XR που εχω εβαλα φτιαχτό χιτωνιο και δεν ειχε καθολου παιξιμο, ο μαστορας που το εφτιαξε εδωσε την ανοχη που ο κατασκευαστης του εμβολου οριζει, με το ματι δεν φαινοταν τιποτα, το μηχανακι εδω και 5 χρονια δεν καιει λαδια και δεν εχει κανενα αλλο θεμα, ουτε με θερμοκρασιες ουτε με τιποτα.

Αυτα παθαινεις οταν εχεις εμπιστοσυνη σε ενα μαγαζι που ψωνιζεις πανω απο 15 χρονια...

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZF-R6 (599cc) Yamaha MT-09 (847cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος lakisgre έγραψε:

προχθές ήρθε ο μάστορας για ρύθμιση βαλβίδων που του ζήτησα και αυτή την φορα βρήκαμε και λάδια στο φίλτρο αέρα (κάτι το οποιο δεν είχαμε βρει στα 5000 χιλιόμετρα) η μανιβέλα βούτυρο καθώς επειδή δεν τον πίστευα την δοκίμασα και εγώ και όντως ήταν βούτυρο, μου πρότεινε να το κάνουμε 54 μαζί με αλλαγή βαλβίδων στις εργοστασιακές χωρίς να πειράξουμε τίποτα άλλο. έκανα και εγώ τις συζητήσεις μου με την παρέα και επειδή θέλω να το διώξω σε ένα χρόνο γιατί θα πάω στρατό είμαι πολύ κοντά στο να αγοράσω κυλινδροπίστονο από το προηγούμενο crypton r 115 μπας και τα μέταλλα είναι άλλης ποιότητας

To πρόβλημα δεν είναι απαραίτητα στα μέταλλα αλλά μπορεί να είναι στο διάκενο εμβόλου-κυλίνδρου (ουσιαστικά αυτό που σου γράφει ο Τάσος από πάνω να προσέξεις) για μένα να κάνεις αυτό που λέει ο μάστορας αλλά όχι με έτοιμο κύλινδρο στα 54 mm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Crypton t (110cc) Shark ridill blank Yamaha

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω πραγματικά ... Ρώτησα και άλλα άτομα και μου λένε ότι ενώ τα λιώνουν τόσο πρόβλημα δεν τους βγάζουν, ο άλλος μου λέει κάθε εβδομάδα θέλει πίσω λάστιχο και θέλει πιστόνι στις 60 χιλιάδες ... Η ο άλλος το έχει μια ζωή στην μια και το λιώνει και θέλει στις 35 ... Θα πάρω από Δευτέρα στην αντιπροσωπεία να δω τι θα μου πουν και βλέπουμε τι θα κάνουμε μετά ... 

Και ναι το κυλινδροπιστονο θα αγοραστεί σετ 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Αμα εχεις φτασει σε σημειο να κοντευει να φαει 2 πιστονια και να καιει λαδια τοσο πολυ εγω στην θεση σου δεν θα το πειραζα καθολου. Γενικα για καποιο λογο το Τ110 εχει την φημη του ζημιαρικου παπιου ενω ειναι απο γνωστη και καλη εταιρια οπως Yamaha. Αποψη μου ειναι οτι αμα το μηχανακι προοριζεται για βολτες, ή για απλη μετακινηση τοτε να μην το πειραξεις καθολου. Ισα ισα μια εξατμιση (VPR διαβασα παραπανω) να δωσει θορυβο (και κατι τις σε ροπη...) ειναι μια χαρα, εξαλλου οσο πιο μαμα ειναι ενα μηχανακι τοσο λιγοτερη πιθανοτητα εχει να θελησει πραγματα αργοτερα και δεν μιλαω για τα τυπικα οπως λαδια, φρενα, δισκοι συμπλεκτη κλπ. Αλιμονο μηχανακι που να μην ζηταει ποτε λαδι, τακακια και δισκους συμπλεκτη αμα υπηρχε θα ητανε γαμαουα. Μιλαω για βλαβες μοτερικες οπως το πιστονι που περιεγραψες. Αμα στο βγαζει απο τωρα χωρις να εχει μπει ανεβασμα στο μοτερ τοτε δεν ξερω κατα ποσο θα αντεξει αμα το ανεβασεις. Εγω προσωπικα θα το αφηνα οπως ειχε και αμα επεμενε ακομα το προβλημα και ετρωγε πιστονια μονιμα τοτε θα το εδινα γενικα το παπι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα