leftlane

Tiger 800 ,2012 Καταναλωση

14 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Triumph Tiger 800xr (800cc) Honda Transalp (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

νεος κατοχος TIGER 800XR. Ερχομενος απο Αθηνα εκαψε, βασει υπολογιστη, 6.3-6.4 λτ/100 με μεση ταχυτητα 130-140 χλμ/ω. Ψιλολογικο αν και περιμενα λιγο καλυτερα...
Το σοκ ειναι στην καταναλωση εντος Θεσ/νικης. Φουλαρα μολις ξεκινησα τις διαδρομες εντος πολης και με κινηση σε εντονη κυκλοφορια εχω κοντα στα 8 λτ/100 με ηρεμη οδηγηση αλλα και αρκετο σταματα-ξεκινα... Μολις βγαινω περιφερειακο με μεγαλυτερες ταχητητες βλεπω την μεση καταναλωση να πεφτει αρκετα , κοντα στα 7,4 λτ/100

 ξοδεψα ενα τεποζιτο εντος πολης (70% των χλμ περιπου), με αυτη την καταναλωση... Στο βενζιναδικο τσεκαρα τις πιεσεις που ηταν λιγο πεσμενες (26 μπροστα , 32 πισω) και τις επανεφερα (32 & 36)...
Η βενζινη ειναι απο τον ιδιο που βαζω χρονια σε αμαξι και παλιοτερη μηχανη, σχεδον ποτε δεν ειχα αποκλισεις σημαντικες...

Βεβαια ποτε μη λες ποτε για αυτο θελω να δω πόσο θα παει και το νεο γεμισμα γιατι η αληθεια ειναι οτι με εχει ξενερωσει αρκετά το θεμα της καταναλωσης... Ενταξει , δεν το θελω μονο για πόλη αλλα επειδη εχω αρκετα χλμ λογω δουλειας και εντος αυτης ειπα να αποφυγω 2η μηχανη (π.χ. σκουτερ 125cc) και επισης για αυτο ακριβως το λόγο απεφυγα τα 1000+ cc (GS, 1050 κτλ) για μια μηχανη all around οπως (υποτιθεται...) ειναι το tiger 800...

Οπως και να'χει μαλλον τις επομενες ημερες παει για γενικο ελεγχο και λαδια στον μαστορα μου αφου δεν εχω προλαβει να κανω τιποτα περα απο το γρασαρισμα της αλυσιδας...

Το 8 λτ/100 μου πεφτει πολυ βαρυ εστω και εντος πολης...

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Τα 8λ/100 τα βλέπεις στον υπολογιστή ταξιδιού ή το μετράς μόνος σου?

Αν το πρώτο τότε να ξέρεις ότι το trip computer δεν ανανεώνει τόσο γρήγορα τα δεδομένα που λαμβάνει με αποτέλεσμα να λέει ανακρίβειες.Πχ ξεκινάς από ένα φανάρι γκαζωτός και η στιγμιαία κατανάλωση είναι 8,κατόπιν που πας νορμάλ εξακολουθεί να δείχνει 8!

Η μόνη ασφαλής μέθοδος είναι με γέμισμα του ρεζερβουάρ και κατόπιν διαίρεση λίτρα/χιλιόμετρα.  

Τροποποιήθηκε από τον karellen
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger 800xr (800cc) Honda Transalp (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Φιλε δυστυχως ειναι η μεση καταναλωση που εδειξε το trip computer στο τελος του τεποζιτου και επισης υπολογίζοντας και με τα λιτρα/χλμ εβγαζε ακριβως ιδια, δλδ εκανα 210 χλμ με 16,8lt...

Τροποποιήθηκε από τον leftlane

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger 800 XC (800cc) Shark Speed R Honda Africa 2 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Στο δικό μου είχα δεί παρόμοια νούμερα στην κατανάλωση, μετα απο αναβάθμιση εγκεφάλου σε αυτό βλέπω πολύ καλήτερα νούμερα και κατανάλωση βέβαια. Αν θες κανονίζουμε βόλτα και τα συγκρίνουμε.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger 800 (800cc) Shoei XR-1100

Δημοσιεύτηκε

32-36 πίεση; Το δικό μου manual κάνει λόγω για 36-42 (που τη χρησιμοποιώ στις βόλτες & ταξίδια, γιατί για μέσα στη πόλη το 42 ειδικά είναι πολύ...38 με 40 βαριά). Πάντως ότι δεν συμπαθεί τις χαμηλές ταχύτητες και ειδικά με κρύο μοτέρ => μικρές αποστάσεις, είναι σίγουρο..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Εγω τα θεωρω λογικο νουμερο τα 8l/100 οταν μιλαμε για συνθηκες πολης.

800cc ,3 κυλινδροι,περιπου 100 αλογα.....ποσο να καψουν?

Το 675 στις ιδιες συνθηκες χτυπαγε ανετα 7αρια +,ενω οταν ο δρομος ανοιγε ειχα δει και 5,2 μεση.

Αν τα χιλιομετρα που κανεις ειναι μεσα στην πολη παρε αν μικροτερο για να κανεις καλο και στην τσεπη σου και στο ιδιο το μηχανακι.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger 800xr (800cc) Honda Transalp (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

οχι, δεν ειναι λόγικο το νουμερο.... Προκειται για μοτοσυκλετα ΝΕΑΣ τεχνολογιας με ψεκασμο, η οδηγηση ειναι ηρεμη , υποτιθεται καλοσυντηρημενη και τα κυβικα της δεν ειναι δα και 1200 για να ζητα τον αγλεωρα !

Εντος πολης εχω την απαιτηση να καιει εντος πολης τα ιδια τουλαχιστον (6-6,5  lt/100) με το καρμπυρατερατο transalp με την τεχνολογια των '80s. Τους χωριζουν 150cc αλλωστε...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Εκτος απο 150cc και ενα κυλινδρο τα χωριζουν και περιπου 50 αλογα....αυτα για να σηκωσουν εστω το ποδι τους και οχι απαραιτητα να τρεξουν χρειαζονται "σανο".

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 18 ώρες, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Το 675 στις ιδιες συνθηκες χτυπαγε ανετα 7αρια +,ενω οταν ο δρομος ανοιγε ειχα δει και 5,2 μεση.

4,94 του Νίκου φέτος στις Άλπεις. Μου έφυγε το σκαλπ όταν το είδα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger 800xr (800cc) Honda Transalp (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 2 ώρες, το μέλος GeorStrat έγραψε:

Εκτος απο 150cc και ενα κυλινδρο τα χωριζουν και περιπου 50 αλογα....αυτα για να σηκωσουν εστω το ποδι τους και οχι απαραιτητα να τρεξουν χρειαζονται "σανο".

 

40, οχι 50 αλογα διαφορά (55 vs 95). Στην περιπτωση των "λιγων" αλογων ομως το σανό το έδινε στα αλογα ο αγροτης χωρις έλεγχο και ανεξελεγκτα. Τα "λιγα" αλογα , οσο σανο δεν ηθελαν το πετουσαν , αρα ειχαμε περισσευουμενο σανο στα σκουπιδια.

Στην περιπτωση των "πολλων" αλογων, εχουμε συντηρητικη διατροφή των ζωντανών, δλδ ο αγρότης εχεις υπολογισει ποσο σανό πρεπει να δώσει στα άλογα ανάλογα με το φορτίο τους και την όρεξή τους. Λιγα δλδ για περπατημα ξεσαμάρωτο και περισσοτερο φορτωμενο και με άροτρο χωρίς να έχουμε σανό πεταμένο ...:winking:

Τροποποιήθηκε από τον leftlane

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος leftlane έγραψε:

40, οχι 50 αλογα διαφορά (55 vs 95). Στην περιπτωση των "λιγων" αλογων ομως το σανό το έδινε στα αλογα ο αγροτης χωρις έλεγχο και ανεξελεγκτα. Τα "λιγα" αλογα , οσο σανο δεν ηθελαν το πετουσαν , αρα ειχαμε περισσευουμενο σανο στα σκουπιδια.

Στην περιπτωση των "πολλων" αλογων, εχουμε συντηρητικη διατροφή των ζωντανών, δλδ ο αγρότης εχεις υπολογισει ποσο σανό πρεπει να δώσει στα άλογα ανάλογα με το φορτίο τους και την όρεξή τους. Λιγα δλδ για περπατημα ξεσαμάρωτο και περισσοτερο φορτωμενο και με άροτρο χωρίς να έχουμε σανό πεταμένο ...:winking:

Τι θα πει νέα και παλιά τεχνολογία, η ενέργεια στο Σύμπαν στους ίδιους φυσικούς νόμους υπακούει. Άμα έχεις ένα όχημα πολύ κακής αεροδυναμικής όπως το 800 σου, βεβαίως και θα κάψεις παραπάνω.

Το παράδειγμα με τα άλογα είναι ο ορισμός της αστοχίας. Ο μεγαλύτερος κινητήρας είναι μεγαλύτερος κινητήρας, πιο μεγάλες μάζες, πιο πολλές τριβές, μηχανικές και ρευστομηχανικές. Ότι ''τεχνολογία'' και να έχει, θα κάψει, γιατί έχει ''μεγαλύτερα'' πράγματα να υπερνικήσει, όσο προσεκτικά και να τον ταίζει ο αγρότης. Και ποιός σου είπε ότι ο παλιός αγρότης πέταγε το σανό όπως νάναι; Δεν ισχύει φυσικά, το καρμπ υποπίεσης, σταθερής αναλογίας, βεβαίως και ΔΕΝ πετάει ανεξέλεγτα την βενζίνη.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

4,94 του Νίκου φέτος στις Άλπεις. Μου έφυγε το σκαλπ όταν το είδα.

Για ολοσωμη,προγραμμα,φιλτρο και εκκεντροφορους μια χαρα εκαιγε το μαναρακι μου :wub:

Φυσικα το 4,9 ειναι εξαιρετικο νουμερο,δεδομενου των δυνατοτητων του.

Και για να απαντησω στο φιλο με το tiger....πηρες ενα μηχανακι μια κατηγορια  πανω απο το "τα κανω ολα και συμφερω" transalp και σου κακοφαινεται το 1-1,5 λιτρο παραπανω στα 100,δηλαδη μιλαμε για μια ταξη τιμης + 2-2,5 ευρω ανα εκατο χιλιομετρα.....δυστυχως τα μεταξωτα βρακια θελους και τους επιδεξιους απαυτους.

Παρε ενα 125 για τις μετακινησεις εντος πολης , θα κανεις αποσβεση απο τον πρωτο χρονο και δεν θα ψηνεις και το καημενο το tiger.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Υπαρχουν κινητήρες που δινουν έμφαση στη οικονομία παρα την ιπποδύναμη. Οι αγγλοι μεταγενέστερα εχουν στραφεί προς αυτη την κατεύθυνση συγκριτικα με αλλους κατασκευαστες. Εαν δεν κανω λαθος το αναβαθμισμένο 800ρι (>'16) εχει βελτιωθεί κατα 25% σιγκριτικα με την πρώτη γενιά.

Αυτο που λετε περι ιπποδύναμη δεν ειναι ντεφακτο. 100 αλογα το cbf1000 ενα επιπλέον κυλινδρο αλλα το μοτερ αυτο στο κεντρο πολης δε θα καψει παραπανω απο 6,5 λιτρα. Επισης την ιδια επίδοση στην καταναλωση άκουσα απο αναβατες 1200gs παρα τα περισσοτερα κυβικα και ιπποδύναμη.

 

Τροποποιήθηκε από τον doctoras9
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Tiger 800xr (800cc) Honda Transalp (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 2/14/2018 at 7:35 ΜΜ, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

Τι θα πει νέα και παλιά τεχνολογία, η ενέργεια στο Σύμπαν στους ίδιους φυσικούς νόμους υπακούει. Άμα έχεις ένα όχημα πολύ κακής αεροδυναμικής όπως το 800 σου, βεβαίως και θα κάψεις παραπάνω.

Το παράδειγμα με τα άλογα είναι ο ορισμός της αστοχίας. Ο μεγαλύτερος κινητήρας είναι μεγαλύτερος κινητήρας, πιο μεγάλες μάζες, πιο πολλές τριβές, μηχανικές και ρευστομηχανικές. Ότι ''τεχνολογία'' και να έχει, θα κάψει, γιατί έχει ''μεγαλύτερα'' πράγματα να υπερνικήσει, όσο προσεκτικά και να τον ταίζει ο αγρότης. Και ποιός σου είπε ότι ο παλιός αγρότης πέταγε το σανό όπως νάναι; Δεν ισχύει φυσικά, το καρμπ υποπίεσης, σταθερής αναλογίας, βεβαίως και ΔΕΝ πετάει ανεξέλεγτα την βενζίνη.

το παραδειγμα ειναι ενδεικτικο με χιουμορ , μην το περνεις τοις μετρητοις , θελω χονδρικά να σου δειξω το σκεπτικό μου... Ο ψεκασμος τελευταιας γενιας ειδικά, δεν εχει καμια σχεση με το καρμπυρατερ σχεδιασης '80s που ειχε το transalp οτι και να λες...

Ο φιλος παραπανω σου ανεφερε παραδειγμα με εξαιρετική σχεδίαση κινητήρα ο οποιος προφανως και ελαχιστοποιεί τις εσωτερικές τριβές με αποτελεσματικοτερη διαχειριση καυσιμου.

Φιλε Geostrat η διαφορά με το transalp ειναι 1,80 - 2 λτ/100 εντος πολης και σιγουρα δεν ειναι ανασταλτικος παραγων επιλογης μηχανης, απλα σας παραθετω τι περίμενα απο καταναλωση εχοντας επιγνωση του τι είχα και τι έχω τώρα...

Σημερα παντως οφείλω να ομολογήσω που βγηκα εκτος πολης, η μεση καταναλωση επεσε δραματικά, εχει τεραστια διαφορά και φαινεται οτι το μοτορι "αναπνεει" καλυτερα οταν βγαινεις απο το χαος της πολης...

 

Τροποποιήθηκε από τον leftlane

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα