Χ

ΧόνΔα Τσε Μπε Πεντακόσα - Χου

95 μηνύματα σε αυτό το θέμα

BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Έλα ρε φίλε , ωραίο κώλο έχει τελικά το cb.

 

 

 

Καλή συνέχεια :laugh::laugh::laugh:

 

Τζώρτζ είσαι ωραίος να ούμε. Τα λέμε μέσσεντζουερ

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7
Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

πριν 11 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Έλα ρε φίλε , ωραίο κώλο έχει τελικά το cb.

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Θες να κανουμε παιδακια;;;;

3413.jpg

 

ρε φιλε, ουτε που καταλαβαινεις οτι ειναι φωτοσοπια..............................

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 500A Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Ε ρε φωτιές που αναβεις...:winking: 

Ενα μηχανάκι που το έχω πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου για αγορά. Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες την εμπειρία.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

Πολυ τολμηρό το γραναζωμα που υπολογισες, ακουγεται πολυ ενδιαφέρον εαν θα πετύχει σιγουρα θέλουμε εντυπωσεις 

Το 39ρι πισω ειναι οκ, το plus 16 προκαλεί ερωτηματα ποσο θα ριξει τις στροφες σε σχεση με το πως θα καλύψει το εργο w σε ολες τις συνθηκες απο το πιθανο γενναιόδωρο απλωμα ολων των ταχυτήτων.

Παντως το μπροστινο αλλαζει ευκολα σε 15ρι εαν δεν κανει

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Ωραία παρουσίαση.

Βάλε μας κι άλλες φωτό, απο διαφορες διαδρομες σου / ταξιδια. Η ανακατευθυνση με λινκ καλή είναι , αλλά χαλάει τη ρή της ανάγνωσης..

IMG_8025.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (500cc) HJC RPHA-10 Plus

Δημοσιεύτηκε

Πάντα όρθιος , συμφωνώ σε όλα, εκτός από το cruise speed, 7000 rpm @ 140km/h ?   Δοκίμασες να βάλεις 6η;  :laugh:

Εγώ στις 7000 στροφές είμαι στα 150,  αλλά την ώρα που το γράφω αυτό, συνειδητοποιώ οτι δεν θυμάμαι ακριβώς,  οπότε μπορεί και να έχεις δίκιο.

Αλλά είμαι 90% σίγουρος οτι έχω πιάσει 160χλμ/ω χωρίς να ακουμπήσω 8000 rpm, γιατί έχω για αρχή σε οποιοδήποτε όχημα, να μην κοκκινίζει ποτέ το στροφόμετρο.

φοβάμαι να αλλάξω το γρανάζι, προσωπικά, γιατί δεν το βλέπω μετά να ανεβαίνει τα βουνά , μετά απο κλειστές στροφές.  Κοιτάω και να αποφεύγω εθνική όσο γίνεται, οπότε μάλλον είμαι οκ με το μαμά γρανάζι.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 4 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Ωραία παρουσίαση.

Βάλε μας κι άλλες φωτό, απο διαφορες διαδρομες σου / ταξιδια.

Να βάλω λινκ;;; :laugh: θα μαζέψω μερικές κ θα βάλω οκ.

Η ανακατευθυνση με λινκ καλή είναι , αλλά χαλάει τη ρή της ανάγνωσης..

Δυστυχώς δεν γινόταν αλλιώς. Ακόμη κ copy paste να έκανα το κείμενο θα γινόταν τεράστιο. Από την άλλη βέβαια σε αυτή τη μορφή οποιος θέλει πάει κατευθείαν στο ποστ που τον ενδιαφέρει εφόσον δεν τον αφορούν όλα.

 

πριν 15 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε:

Πολυ τολμηρό το γραναζωμα που υπολογισες, ακουγεται πολυ ενδιαφέρον εαν θα πετύχει σιγουρα θέλουμε εντυπωσεις 

Το 39ρι πισω ειναι οκ, το plus 16 προκαλεί ερωτηματα ποσο θα ριξει τις στροφες σε σχεση με το πως θα καλύψει το εργο w σε ολες τις συνθηκες απο το πιθανο γενναιόδωρο απλωμα ολων των ταχυτήτων.

Παντως το μπροστινο αλλαζει ευκολα σε 15ρι εαν δεν κανει

 

πριν 2 ώρες, το μέλος enterprise-psi έγραψε:

Πάντα όρθιος , συμφωνώ σε όλα, εκτός από το cruise speed, 7000 rpm @ 140km/h ?   Δοκίμασες να βάλεις 6η;  :laugh:

Εγώ στις 7000 στροφές είμαι στα 150,  αλλά την ώρα που το γράφω αυτό, συνειδητοποιώ οτι δεν θυμάμαι ακριβώς,  οπότε μπορεί και να έχεις δίκιο.

Αλλά είμαι 90% σίγουρος οτι έχω πιάσει 160χλμ/ω χωρίς να ακουμπήσω 8000 rpm, γιατί έχω για αρχή σε οποιοδήποτε όχημα, να μην κοκκινίζει ποτέ το στροφόμετρο.

φοβάμαι να αλλάξω το γρανάζι, προσωπικά, γιατί δεν το βλέπω μετά να ανεβαίνει τα βουνά , μετά απο κλειστές στροφές.  Κοιτάω και να αποφεύγω εθνική όσο γίνεται, οπότε μάλλον είμαι οκ με το μαμά γρανάζι.

Παραθέτω τα νούμερα για το μαμά γραναζωμα από το gearingcomnander.com

IMG_20180213_103618.png

Τα παραπάνω είναι ακριβή και το έχω τσεκαρει πολλάκις (φυσικά όχι σε επίπεδο δεκαδικών έτσι.....;) μιας κ έχει φάει και αρκετή εθνική. Οπότε ναι @enterprise-psi είμαι 100%  ότι τα 140 είναι σχεδόν στις 7000 όπως βλεπεις.

Με 16-39 σε επίπεδο αριθμών θα έχουμε:

IMG_20180213_111110.png

Αυτό που περιμένω να γίνει είναι ουσιαστικά η 6η να μετατραπεί σε overdrive, η 1 η να αποκτήσει λόγω ύπαρξης πέρα από το 1 μετρο, στο επαρχιακό στροφιλικι να μην χορεύω κλακέτες μεταξύ 2ας κ 5ης αλλά να παίζω μεταξύ 2 ταχυτήτων και κυρίως να δουλέψει πιο ξεκούραστα ο κινητήρας αλλά κ εγώ αφού οι δονήσεις κουραζουν τα χέρια πολύ μετά από καμιά ώρα με 140-150. Έχω τις επιφυλάξεις μου όπως είχα πει κ στον @BOLDOR 900 F1 που το πρότεινε στο θέμα του cb, αλλά έτσι όπως το βλέπω θα είμαστε μια χαρά. Με αλλαγή σε 16 μπροστά ή 39 πίσω πάντως όλοι είναι ικανοποιημένοι στο παγκόσμιο. Αλλαγή και των 2 δεν έχω βρει πολλούς. Όπως κ να χει όπως πολύ σωστά λες  @doctoras9 το μπροστά αλλάζει εύκολα...

Τροποποιήθηκε από τον Χ
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (500cc) HJC RPHA-10 Plus

Δημοσιεύτηκε

Και είναι και το πιο φτηνό, όταν έρθει η ώρα για αλυσιδογραναζα, παίρνεις 2 μπροστά  ,  επιφυλάσσομαι για στροφές, θα το δω στο σχόλασμα  :_devil:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 ώρες, το μέλος enterprise-psi έγραψε:

Εγώ στις 7000 στροφές είμαι στα 150,  αλλά την ώρα που το γράφω αυτό, συνειδητοποιώ οτι δεν θυμάμαι ακριβώς,  οπότε μπορεί και να έχεις δίκιο. με το ένα χέρι δεν κουνάει καθόλου σε αυτά τα χιλιόμετρα.

Φιξντ:laugh::laugh::laugh:

 

   Το πόσο ζηλεύω τέτοια θέματα πάντως , δεν λέγεται. Και το τόπικ με το NC700 αλλά και με το CB τα θεωρώ φοβερά χρήσιμα τόσο για τους ιδιοκτήτες όσο και για μελλοντικούς αγοραστές.

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

πριν 42 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

    Το πόσο ζηλεύω τέτοια θέματα πάντως , δεν λέγεται. Και το τόπικ με το NC700 αλλά και με το CB τα θεωρώ φοβερά χρήσιμα τόσο για τους ιδιοκτήτες όσο και για μελλοντικούς αγοραστές.

Η μοναξια του premium...

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 21 λεπτά, το μέλος Χ έγραψε:

Η μοναξια του premium...

Μίλα μας λίγο για το πόσο νευρική είναι πρώτη. Αυτό δεν το ανέλυσες όσο θα περίμενα :laugh:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Μίλα μας λίγο για το πόσο νευρική είναι πρώτη. Αυτό δεν το ανέλυσες όσο θα περίμενα :laugh:

Δεν μπορω να μιλησω το ιδιο ανετα χωρις τα σφραγισματα μου

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Το κιβώτιο εχει κοντη κλιμάκωση (απ οτι καταλαβαινω).

Στη θεση σου θα πήγαινα σε 38 πισω, με το 15αρι εμπρός = θα μαζεψεις πολλά μπόσικα της αλυσιδας, και λογικά δεν θα θελει καν κοψιμο.

Το 16αρι (αν πας), σιγουρεψου οτι χωρά εκει μεσα και δεν βρισκει η αλυσιδα με την κινηση του ψαλιδιου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Το κιβώτιο εχει κοντη κλιμάκωση (απ οτι καταλαβαινω).

Στη θεση σου θα πήγαινα σε 38 πισω, με το 15αρι εμπρός = θα μαζεψεις πολλά μπόσικα της αλυσιδας, και λογικά δεν θα θελει καν κοψιμο.

Το 16αρι (αν πας), σιγουρεψου οτι χωρά εκει μεσα και δεν βρισκει η αλυσιδα με την κινηση του ψαλιδιου

Σωστη και λογικη σκεψη

38 δεν ξερω αν μπορω να βρω. θα το κοιταξω. 39 ταιριαζει γραναζι απο ΝC(ωχ ωχ ωχ...) Με την αλυσιδα νομιζω, απ' οσο εχω δει, πως με 39 πισω πρεπει να βγει ενας κρικος (να εχει και καποιο περιθωριο για τεντωματα).

16αρι χωραει στανταρ. Κυκλοφορει και απο jt για το cb

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea HJC RPHA-10 PLUS Εξ Αρ Χιλιαρ

Δημοσιεύτηκε

Η γνωμη μου ειναι να πας μονο σε 16αρι μπροστα,μην κανεις ταυτοχρονα και την αλλαγη σε πισω.

Μπορει να φαινεται απλο και αμελητεο ενα δοντι,αλλα οταν μιλαμε για μπροστινο μπορει να κανει μεγαλη διαφορα (στο λεω εκ πειρας σε δικο μου μηχανακι).

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda honda cb500x

Δημοσιεύτηκε

Πρώτου προβείς σε αλλαγή μπροστινού γραναζιού (που είναι και η πιο εύκολη διαδικασία) τέντωσε και ρύθμισε την αλυσίδα σου με τις τιμές που δίνει το εγχειρίδιο. Αφού την φτιάξεις δες πόσο θέλει ακόμα ο δείκτης για να πιάσει κόκκινο και μέτρα το. 

 

Οπότε όταν θα αλλάξεις το μπροστά γρανάζι και θα χρειαστεί να ξανά ρυθμίσεις την αλυσίδα να ξέρεις πόσο θα έχει ακόμα. Σίγουρα θα τραβηχτεί πιο μπροστά. Οπότε θα αλλάξει και το σημείο στο πράσινο κουτάκι. 

 

Μια ιδέα λέω. 

Τώρα όσο αφορά το γραναζωμα το    16-39 πιστεύω ότι δεν ταιριάζει στο μηχανάκι το συγκεκριμένο. 

Θα ανοίξει πολύ το βήμα του και άλογα δεν έχει για να το υποστηρίξει. 

Με λίγα λόγια το πιο πιθανό είναι να γονατίσει. 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

θα το ψοφησεις το μηχανακι με 16-39, οσο κοντο και να ειναι στοκ με αυτο θα μακρυνει παρα πολυ! 

βαλε μονο 16 μπροστα η μονο 38 πισω=ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα:winking:

Τροποποιήθηκε από τον noodles
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Κοιτωντας τα πινακακια με 4η + 5η στο κιβωτιο

Στις 6Κ με μαμά-γραναζια, εχεις 98 και 111 χλμ.

Με 16-39 = γενναιο κόντυμα =  πας 110 και 124 χλμ. αντιστοιχα

Ειναι μικρη η διαφορά για 500 Ι2, και με προβληματιζει οτι το'χεις τσεκαρισμενο..

Τόσο κοντή ειναι η κλιμάκωση ????

Με κόκκινα στις 8.5Κ πάντως, το δούλεμα 7-7.5Κ δεν ειναι κακό. Συντονιζει εκει ? Τρωει καυσιμο αρκετό ?

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

Θα παω να το κανω μονο κ μονο επειδη μου λετε να μην το κανω ρε αληταρια...! :tooth: (οπως με τα 15w-50...)

Με 6η και 140 πεφτουν περιπου 1000 στροφες... Οκ, φυσικα και δεν εχω τσεκαρισμενο τιποτα στην πραξη. Εκει θα φανει. Ολα τα αλλα ειναι θεωριες. Παιζει ο ταφος να γινει τριταφος...οκ ενα γραναζι ειναι ειπαμε...

16-39 εχει και το NC................................................enough said :laugh::laugh::laugh: 

7-7.5Κ για cruising ναι ειναι παρα πολλες. ΔΕΝ αρεσει στο μηχανακι και φαινεται. Γενικα σε ολες τις σχεσεις το μηχανακι δεν αρεσκεται καθολου να δουλευει ψηλα... Δονησεις δεν εχει σαν μονοκυλινδρο αλλα οπως ειπα μετα απο ωρα κουραζουν παρα πολυ.

Τα μαμα αλυσιδογραναζα εχουν ακομα ζωουλα (ευτυχως) οποτε θα δουμε μεχρι τοτενες (αλλα οκ, κουβεντα κανουμε...)

 Απο εμπειριες αρκουμαι μονο σε αυτα που διαβαζω. Π.χ. "Yep, one up in the front to a 16 and two down on the rear to a 39 makes it into a great touring bike and so far first gear has been no problem in the hardest off road I have been on. Around town now is usually up to fourth gear, then maybe fifth on the outskirts of town until you need sixth like an overdrive for anything over 80 kph. Makes it a much smoother ride."
Απο την αλλη:
"16/39. Tried it, didn't like it. 1 & 2nd gearing too tall. You'll be using the friction zone a lot. Bike gets snatchy, not forgiving in top gears."

Θα δουμε...θα το μελετησω και δεν αποκλειεται να αλλαξω μονο το μπροστα...ή μονο το πισω...ή να κανω κατι αλλο τελος παντων.......

GEAR011.jpg

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (500cc) HJC RPHA-10 Plus

Δημοσιεύτηκε

Επιβεβαιώνω 150χλμ/ω @7000rpm .   Στην εθνική έτσι και αλλιώς πηγαίνω με 130 , γιατί πέφτει πολύ ξύλο στα 150, από τον αέρα ,  και σε μένα προσωπικά, ανεβαίνει η κατανάλωση σχεδόν 1 λίτρο, από τα 130 στα 150.

 

Εγώ προσωπικά θα το αφήσω έτσι. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X (471cc) Shark Spartan Droze

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 ώρες, το μέλος enterprise-psi έγραψε:

Επιβεβαιώνω 150χλμ/ω @7000rpm .   Στην εθνική έτσι και αλλιώς πηγαίνω με 130 , γιατί πέφτει πολύ ξύλο στα 150, από τον αέρα ,  και σε μένα προσωπικά, ανεβαίνει η κατανάλωση σχεδόν 1 λίτρο, από τα 130 στα 150.

 

Εγώ προσωπικά θα το αφήσω έτσι. 

Τεο αστο ετσι. Ο καθενας με τις αναγκες του αλλωστε και οπως κρινει καλυτερα πραττει. Ας μην τρελαθουμε ομως με το αν βγαζει 142,8χιλ παντως με 6734,56 στροφες το λεπτο γιατι και κανεναν δεν ενδιαφερει και σημασια δεν εχει. Οπως ανεφερα και πιο πανω για 140 θες περιπου και σχεδον 7000 στροφες. Σε ισιαδι και ιδανικες συνθηκες με 7000 στροφες εχεις στο κοντερ ~145, τα 150 ερχονται στις 7200 περιπου.........μην το ξεψειρισουμε... ο πινακας ειναι ακριβης...και φαινεται και στο οτι τα 160 ερχονται λιιιιγο πριν τις 8000 οπως σωστα ανεφερες και εσυ πριν...Κοντολογις τα ιδια λεμε.

Οπως και το ξυλο απο αερα...προσωπικα σωθηκα με την ζελατινα...(αν και δεν ειναι τοσο θεμα ξυλου αλλα φασαριας νομιζω)

Πανω απ'τα 130 η καταναλωση αυξανεται ναι (λογικο). Αλλο ενα θεμα που θα βελτιωθει με το πιο μακρυ γραναζωμα.

 

 

 

 

Το αλλο που με απασχολει ειναι το τι θα γινει με το κοντερ και τι αποκλιση θα εχει...θα φανει κι αυτο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (500cc) HJC RPHA-10 Plus

Δημοσιεύτηκε

Νομίζω , γιατί τα διάβαζα πέρυσι και δεν θυμάμαι, οτι αν αλλάξεις το μικρο το μπροστινό, απλά τεντώνεις την αλυσίδα, και το κοντομετρο θα δείχνει τα πραγματικά (τώρα όταν λέει 120χμλ/ω είναι 110 GPS)

Θα το αφήσω , έτσι, μέχρι να χρειαστεί γρανάζια, τότε θα δούμε :laugh:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Wave (110cc) AGV K-3 SV Kawasaki Z (650cc)

Δημοσιεύτηκε

Ωραία παρουσίαση !!

Για μένα, το CB500X είναι κάτι σαν τον αντικαταστάτη του "βασιλιά" V-strom όσον αφορά την χρηστικότητα μιας μηχανής εντός των τοιχών..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα