Fillmour

Μετάβαση από megascooter σε μοτοσυκλέτα.

12 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Gilera GP800 (850cc)

Δημοσιεύτηκε

Χαιρετώ όλα τα μέλη,

Είμαι 42 και από τα 18 πέραν του αυτοκινήτου, οδηγώ σκούτερ.Από το 2010 έως και το παρόν, έχω ένα Gilera Gp800 το οποίο πλησιάζει περισσότερο από άλλες κατασκευές της κατηγορίας τα χαρακτηριστικά μιας μοτοσυκλέτας αλλά σίγουρα δεν τη φτάνει.

Εδώ και καιρό είχα το μικρόβιο για μετάβαση σε μηχανή αλλά ποτέ πολύ έντονο.Τώρα ίσως η κρίση μέσης ηλικίας, ίσως μια κυριακάτικη βόλτα που έκανα με πραγματικούς μηχανόβιους στο Σούνιο με έβαλαν σοβαρά στη πρίζα για την αλλαγή..

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα τη βοηθειά σας και τις προτάσεις σας για την επόμενη μέρα-μηχανάκι λαμβάνοντας υπόψιν τα παρακάτω δεδομένα:

  • Το budget είναι τα 8 με 9 χιλιάρικα
  • Είμαι 1.76 και θα είναι δύσκολη για μενα μια ψηλή μηχανή που θα με αναγκάζει να πατάω στις μύτες των ποδιών.
  • Η κίνηση με δίτροχο μου είναι κάτι οικείο όμως σίγουρα δεν είμαι ο ψημένος μηχανόβιος που στίβει ότι καβαλήσει κάτι που θα ήθελα να συμβεί κάποια στιγμή στο μέλλον.
  • Σε αυτή τη φάση δεν θα ήθελα clip ons και προτιμώ τη τιμόνα με ότι συνεπάγεται αυτό στη θέση οδήγησης.
  • Θεωρώ υπερβολικό να κυνηγήσω με το καλημέρα τρελές ιπποδυνάμεις και απόλυτα πράγματα (είμαι και μπαμπάς).
  • Το ιδεατό θα ήταν η πρόταση να καλύπτει τη μετάβαση στην Αθήνα για δουλειά αλλά και μια βόλτα στα στροφιλίκια με τους φίλους στο Σούνιο που σας έλεγα. 

Με το έως τώρα ψάξιμο, κοίταξα tiger 1050 sport μεταχειρισμένη, μοντέλο '14, ΄15 αλλά μου έχει μπει και ιδέα για bmw r1200r του ΄08, ΄09 με 5-6 χιλιάρικα.Με τη bmw με προβληματίζει που είναι φορτωμένες με πολλά χλμ λόγω και χρονολογίας.Η τελευταία r1200r διαβάζω ότι είναι super αλλά ξεφεύγει τρελά σε λεφτά.Είδα στο car και τη bmw s1000r η οποία μεταχειρισμένη φεύγει κάπως σε λεφτά (10-11000 ευρώ) αλλά από την άλλη ίσως είναι ενάντια σε αυτά που λέω για απόλυτο και υπερβολικό, παραπάνω.

Ελπίζω να μη σας κούρασα άλλα η αλήθεια είναι ότι είμαι μπερδεμένος, αν κι αυτό έχει τη γοητεία του σαν μέρος της διαδικασίας.

Το χειρότερο μου είναι όταν μερικές στιγμές μου μπαίνουν δεύτερες σκέψεις μήπως δε πρέπει να εγκαταλείψω τη πρακτικότητα του scooter, αλλά προχωράμε μπροστά..

Κάθε βοήθεια καλοδεχούμενη!

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

   Καλησπέρα. Νομίζω τα έχεις κάνει λίγο αχταρμά στο μυαλό σου. Αν η αλλαγή που θες να κάνεις υποκινείται από προσωπικούς σου λόγους τότε εννοείται να την κάνεις όμως δεν προκύπτει από πουθενά , ούτε έχει κάποια λογική υπόσταση, ο διαχωρισμός που κάνεις ανάμεσα σε πραγματικούς και μη μηχανόβιους. Αν έτυχε να πας βόλτα και έμεινες αρκετά πίσω λόγω σκούτερ τότε κατά 99% είσαι αισθητά χειρότερος οδηγός από τους άλλους της παρέας και πρέπει να επενδύσεις στον εαυτό σου και όχι στο όχημα. Στο ερώτημά σου, θα πρότεινα μεταχειρισμένο Tracer, vfr800x , tiger 1050. Το s1000r είναι αρκετά πολεμικό. Εγώ από τα μέγκα σκούτερ έχω μηδαμινή εμπειρία όμως έκατσε και οδήγησα μέσα σε διάστημα μίας εβδομάδας ένα gp800 κι ένα srv850. Το aprilia μου φάνηκε τρομακτικά καλύτερο αλλά ίσως φταίει πως το gp ήταν λίγο ρημάδι. Αν θες πες μας λίγα λόγια για το πως είναι η συμβίωση με το gp μέσα στην Αθήνα. 

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gilera GP800 (850cc)

Δημοσιεύτηκε

Gouky7 σε ευχαριστώ για το χρόνο σου.Βασικά ο όλος προβληματισμός πηγάζει από την ανάγκη που έχουμε όλοι να ασχολούμαστε με κάτι ευχάριστο που μας δίνει διέξοδο από δουλειές και καθημερινότητα.Αυτός είναι και ο προσωπικός λόγος για τη μετάβαση.Αντιμετωπίζω το θέμα σαν μια αρχή για κάτι νέο που θα με οδηγήσει στο να γίνω καλύτερος στην οδήγηση μηχανής.Σαφώς και η παρέα του Σουνίου είναι πολύ ανώτερη σε ικανότητα και αυτό είναι μια πρόκληση για εμένα ώστε να βελτιωθώ.

Με το gp πηγαίνω από το σπίτι στο Πειραιά στο κέντρο Αθήνα στο γραφείο, μικρές αποστάσεις για δουλειές και ψώνια και καμιά βόλτα βράδυ σε μέρη που το παρκάρισμα με αμάξι είναι προβληματικό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha ΜΤ09 SR (847cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 53 λεπτά, το μέλος Fillmour έγραψε:

Με το gp πηγαίνω από το σπίτι στο Πειραιά στο κέντρο Αθήνα στο γραφείο, μικρές αποστάσεις για δουλειές και ψώνια και καμιά βόλτα βράδυ σε μέρη που το παρκάρισμα με αμάξι είναι προβληματικό.

Κατ'αρχας καλωσορισες. Διαβαζοντας τη χρηση που θες να κανεις θα ηθελα να σου επιστησω την προσοχη σε ενα ζητημα που μαλλον δε σε εχει απασχολησει ως ιδιοκτητης ενος GP.

Μια μηχανη σαν αυτη που σκεφτεσαι να παρεις δεν ειναι τοσο ευκολο να την παρκαρεις δεξια κι αριστερα μεσα στην πολη. Το GP δε θα γυρισει να το κοιταξει κανενας μιας και ειναι απο τα λιγοτερο εμπορικα σκουτερ, αλλα μια BMW πχ ειναι μηχανη που την προτιμανε οι κλεφτες. Ισως ειμαι λιγο υπερβολικος, αλλα αν μετακινεισαι αρκετα μεσα στην πολη και χρειαζεται να παρκαρεις σε τυχαια σημεια μια εμπορικη μηχανη πολλων χιλιαδων ευρω ισως δεν ειναι η καλυτερη επιλογη.

Περα απο αυτη τη σκεψη, απαντωντας στο αρχικο σου ερωτημα, θα προτεινω το Tracer που ειναι στα λεφτα σου, ειναι φρεσκο μηχανακι με καινουρια τεχνολογια και εχει και ρυθμιζομενη σελα στο υψος. Παντως πιστευω πως θα σε καλυπταν μοτοσυκλετιστικα και μηχανες μικροτερου κυβισμου. V-Strom, Versys, NC750X, κτλ. Μπορει το GP να ειναι 700+ κυβικα αλλα δεν παυει να ειναι σκουτερ. Θα δεις οτι μια μοτοσυκλετα αυτων (ή και λιγοτερων) κυβικων μπορει να γινει οδηγικα πολυ μεγαλυτερη προκληση. Ενας αναβατης που ξυνει τα πλαστικα ή τον ορθοστατη ενος σκουτερ στις στροφες πιθανοτατα δε θα μπορει να εκμεταλλευτει ουτε το 70% των ικανοτητων μια μοτοσυκλετας αντιστοιχου κυβισμου/δυναμης.

Τροποποιήθηκε από τον pitapola

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT1200Z (1199cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλωσόρισες στο forum!

Λογικό και επόμενο ήταν κάποια στιγμή να σου έμπαινε το μικρόβιο για μια μοτοσυκλέτα μετά από τόσα χρόνια!Το budget είναι αξιοπρεπέστατο και χτυπάς πολλές μεσαίες ή μεγάλες καινούριες ή μεταχειρισμένες μοτοσυκλέτες.Ωστόσο έτσι όπως το θέτεις,φαίνεται αρκετά ρευστό ακόμα αυτό που ψάχνεις!

Αν επιλέξεις να κινηθείς στην κατηγορία των γυμνών,μπορείς να αγοράσεις ως καινούριο ένα ΜΤ09, ένα shiver 900 ή ένα GSX-S 750(και οι τρεις διαθέτουν abs και traction control).Αν όμως θέλεις να κινηθείς πιο συντηρητικά ως προς τα χρήματα που θα διαθέσεις, υπάρχει η λύση ενός μεταχειρισμένου street triple ή ενός hornet.

Όσον αφορά τις πιο ψηλές, συμφωνώ για τα tiger 1050, tracer προσθέτοντας και το πολυεργαλείο Tiger 800.

Εναλλακτικά μπορείς να δεις και τα XSR 900, Ninja 650, Dorsoduro 900(κοστίζουν από 8 μέχρι 10 χιλιάρικα ως καινούρια).

Είναι πολλές οι επιλογές, πράγμα που έχει τη γοητεία του, όπως σωστά παρατήρησες στο πρώτο post.Βάλε σε μια σειρά τις ανάγκες και τα γούστα σου, μελέτησε διαδικτυακά και κατάληξε σε μια βασική πεντάδα για να μη χάνεσαι ανάμεσα σε τόσα μοντέλα...σιγά σιγά θα προσανατολιστείς και θα κάνεις τη ''σωστή'',αν υπάρχει τέτοια,αγορά!

ΥΓ:Έχεις οδηγήσει κάποια/κάποιες από όσες σου αρέσουν;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gilera GP800 (850cc)

Δημοσιεύτηκε

Προς το παρόν είμαι στο ψάξιμο διαδικτυακά και δεν έχω οδηγήσει καμία από τις μηχανές που κοιτάζω.

Για το bmw r1200r του 2009 τι θα λέγατε?Είναι μια διαφορετική πρόταση και λένε ότι είναι ευκολοδήγητη και στα μάτια μου στυλάτη.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Η δική μου συνεισφορά είναι να προτείνω να πάρεις μεταχειρισμένο μηχανάκι ώστε αν τελικά διαπιστώσεις ότι δεν είναι για εσένα η μοτοσυκλέτα (για οποιαδήποτε λόγο) να μην χάσεις στην μεταπώληση όσα με μια καινούργια μηχανή.

Τώρα στο θέμα μότο αυτές που πρότεινε παραπάνω ο Gouky είναι καλές ισορροπημένες μότο. Επειδή όμως από ότι καταλαβαίνω κάνεις το "κομμάτι σου" θα έλεγα να πάρεις αυτό που σε ικανοποιεί αισθητικά και οδηγικά. Αν αυτό είναι το BMW (φτου κακά βρωμίζω το στόμα μου) κοίταξε να βρεις κάποιο προσεγμένο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εγώ θα έλεγα, αυτό που θα διαλέξεις, να το διαλέξεις γιατί το θέλεις εσύ.

Όχι για το τι θα πουν οι άλλοι.

Όχι γιατί τέτοιο παίρνουν οι άλλοι ή για τέτοιο μιλάνε οι άλλοι.

Όχι γιατί θέλεις να την πεις στον γείτονα-φίλο-αντίζηλο ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

Όχι γιατί πιστεύεις ένα μύθο-μάρκετινγκ-αφήγημα μιας εταιρίας και των πελατών της.

Να είσαι εσύ. Με τις δικές σου ρυθμίσεις-σκέψεις-κρίσεις-αντιλήψεις, όχι των άλλων.

Κρίνε τι σου πάει εσένα, απο μηδενική βάση, από λευκό χαρτί, όχι με ''directives'' ψεύτικων αναγκών που σου έχουν περάσει οι άλλοι, σαν τον Robocop.

Δοκίμασε και δες τι σου ''δουλεύει'' εσένα, και λειτουργικα δουλεύει και αισθητικά. Όχι επειδή δουλεύει στους άλλους, δεν είσαι οι άλλοι.

Αυτά και καλή τύχη.

 

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Εγω θα ελεγα οχι σε bmw λογω διαφορικου. Δεν νομιζω πως γουσταρει και πολυ τα σταματα-ξεκινα και ειδικα αυτα που εκτελουνται βιαια. Κατα τ αλλα ειναι σουπερ προταση για αυτον που ξερει τι ζηταει. Ο μποξερ δεν βαζει φωτια στην ασφαλτο αλλα ειναι παντου γεματος, τα telelever/paralever σε αποστειρωνουν απο τον δρομο με ο,τι αυτο συνεπαγεται, προσφερει εξαιρετικες δυνατοτητες φορτωματος για γυμνη μοτοσυκλετα και γενικοτερα ειναι μια ιδιαιτερη προταση. Προσωπικα ,πλην των gs, ολα τα υπολοιπα R τα ψιλοσιχαινομαι διοτι ΟΛΑ βιαζουν τον τιτλο της κατηγοριας που φερουν. Αν δηλαδη τα r1200r και  r1200rs ειναι γυμνα και st αντιστοιχα τοτε κατι δεν εχω καταλαβει σωστα. Δεν λεω πως ειναι κακες μοτοσυκλετες, ισα ισα, απλα περισσοτερο μου κανουν ως τα "τελεια" commuter ως αποτελεσμα του ξεστοκαρισματος των μποξερ παρα για αυτουσιες μοτοσυκλετες.

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Gilera GP800 (850cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Προτάσεις όπως mt9 και z900 πως τις ακούτε;;

Κάθεσαι χαμηλά, είναι σπορ και στριφτερές.

Από την άλλη μηδέν προστασία από αέρα.

Μέσα στη πόλη δυσανασχετούν;

Τροποποιήθηκε από τον Fillmour

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 λεπτά, το μέλος Fillmour έγραψε:

Προτάσεις όπως mt9 και z900 πως τις ακούτε;;

Κάθεσαι χαμηλά, είναι σπορ και στριφτερές.

Από την άλλη μηδέν προστασία από αέρα.

Μέσα στη πόλη δυσανασχετούν;

   Μια χαρά επιλογές είναι. Η προστασία από τον αέρα , για την χρήση που θες να κάνεις , είναι ως και ανούσια. Έτσι κι αλλιώς το σοκ θα το φας από τον αέρα που θα τρως στα γόνατα και όχι στον κορμό σου. Δεν νομίζω πως εντός πόλης έχουν κάποιο πρόβλημα, ίσα ίσα που σε σχέση με το βάρος και τον όγκο του GP θα σου φανούν παπάκια και πολύ πιο διασκεδαστικά. Εγώ στην θέση σου θα έβλεπα και το cb1000r της Χόντα. Αν καταλήξεις σε γυμνό, προσπάθησε να πάρεις όση περισσότερη μοτοσυκλέτα μπορείς δίνοντας τα λιγότερα χρήματα. Ένα r1200r που ανέφερες πριν ας πούμε , το παντρεύεσαι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda SH150 (150cc) Arai RX-7 Corsair Αλλος ? (?cc)

Δημοσιεύτηκε

Εχεις σκεφτει μηπως να επαιρνες κατι σχετικα φτηνο μιας και ειναι μεταβατικο στο σταδιο απο σκουτερ σε μηχανη;

Οπως ενα Fazer 600 που και δυναμη εχει αλλα δεν τη λες και δυσκολη μοτοσυκλετα.

Δεν θα φοβασαι να στην κλεψουν ιδιαιτερα και ειναι αξιοπιστο θεωρω.

Υ.Γ Tiger1050 γνωμη μου αποφυγε το για διαφορους λογους τεχνικους αν θες να εχεις ησυχο το κεφαλι σου περι αξιοπιστιας.(το ειχα)

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα