achilleasv

'Αναπαλαίωση' ακτινωτών ζαντών

20 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σας σύντροχοι!

Σε αυτό το θέμα θα κάνω κάποιες ερωτήσεις για το αν αξίζει αυτό που σκέφτηκα. Αφορά το μηχανάκι μου Honda innova 125i. Ξέρω ότι υπάρχει κατηγορία για παπιά, όμως δεν θα ασχοληθούμε με το μηχανάκι αλλά με τις ζάντες. Εάν κριθεί αναγκαίο δεν έχω πρόβλημα να μετακινηθεί το θέμα μου στην κατηγορία των 125.

Λοιπόν. Επειδή θέλω να αλλάξω τις ζάντες που έχω τώρα και να βάλω μαύρα στεφάνια και κέντρα και νικελ ακτίνες έκανα τις οικονομίες μου ώστε να πάρω ένα σετ union στα 135 ευρώ. 
Τα λεφτά είναι αρκετά για μένα, δεν θέλω να δώσω τόσα και επειδή με μεταφορικά θα φτάσουνε στα 140 σκέφτηκα να αγοράσω μόνο ακτίνες και μεταχειρισμένες γνήσιες ζάντες. Τις ζάντες αυτές θα τις λύσω και θα βάψω τα στεφάνια και τα κέντρα.

Όλα θα πάνε λιγότερο από 80 ευρώ και κανα 20αρικο η ακτινολόγηση (+ ότι θα αγοράζω σιγά σιγά και δεν θα μου φαίνονται πολλά). Οπότε, αν πάρω για αρχή μία μπροστινή ζάντα με 25 ευρώ (μαζί με μεταφορικά), Σετ ακτίνες union μπρος πίσω 12 ευρώ και τα χρώματα που θα χρειαστώ θα βγεί οικονομικότερα και στη συνέχεια, αν μου αρέσει το αποτέλεσμα θα πάρω κι μια πίσω ζάντα να την φτιάξω και εκείνη. 

Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: Κατά την ακτινολόγηση υπάρχει περίπτωση να χαραχτεί το στεφάνι μου?

Έχω την δυνατότητα να βάψω και με πιστόλι αέρα. Σε αυτή την περίπτωση αντί για απλό αστάρι θα χρησιμοποιήσω σασικοτ. Αστάρι είναι και αυτό θα μου πείτε αλλά όσες φορές έχω ξύσει σασικότ, έβγαινε πολύ πιο εύκολα από το αστάρι.

Ο μόνος λόγος που μπορεί να βάψω με σπρέι είναι ότι στεγνώνει πολύ γρήγορα και μέσα σε μία μέρα μπορώ να την έχω έτοιμη. Ακόμα ένας είναι ότι υπάρχει η περίπτωση να μην έχω εύκαιρο το κομπρεσέρ αν το χρειάζεται ο πατέρας μου.

Συνοπτικά τιμές με μεταφορικά.

Ζάντες 60-65
Ακτίνες 15
χρώματα 10
Ακτινολόγηση 20

Πάνω από 120 αποκλείεται να πάνε όλα. Και τα λεφτά θα δίνονται σιγά σιγά. Επίσης θα έχω γνήσια στεφάνια και κέντρα.

Αν αποφασίσω να τα κάνω έτσι θα αναρτηθούν και τα ανάλογα βίντεο κατά την διαδικασία αφού φτιάχνει ο καιρός..

--

Έχω βρεί ένα σετ ζάντες καινουριες ΤΙΤΑΝ (δεν ξέρω τι ποιότητα έχουν) 70 ευρώ. Μπορώ να τις πάρω και να λύσω αυτές για να τις φτιάξω (θα έχουν και ακτίνες καινούριες) αλλά στο ίδιο κόστος μπορώ να έχω μεταχειρισμένες μεν αλλά γνήσιες ζάντες.

Θα μπορούσα να φτιάξω τις δικές μου ζάντες αλλά δεν γίνεται να μείνω χωρίς μηχανάκι.

ΥΓ. Δεν μπορούσα να σκεφτώ κάτι καλύτερο για τίτλο :_boredom: 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Μια διόρθωση 

πριν 3 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

 

Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής: Κατά την ακτινολόγηση υπάρχει περίπτωση να χαραχτεί το στεφάνι μου? Από την μύτη του εργαλείου που μετρά

Έχω την δυνατότητα να βάψω και με πιστόλι αέρα. Σε αυτή την περίπτωση αντί για απλό αστάρι θα χρησιμοποιήσω σασικοτ. Αστάρι είναι και αυτό θα μου πείτε αλλά όσες φορές έχω ξύσει σασικότ, έβγαινε πολύ πιο ΔΥΣΚΟΛΑ από το αστάρι.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Αν ειναι στραβα τα στεφάνια, την πάτησες.

Αν δεν κανουν τα καψούλια στο στεφανι ή στο κέντρο οι ακτίνες (πιο χοντρές), πάλι την πάτησες.

20 ε, ακτινολόγηση ανά στεφάνι = 40 το ζευγος = κι αν σκαμπάζει απο ακτινολόγηση εκει που θα πας. Δεν ειναι ευκολη δουλειά, ουτε γινεται πρόχειρα...

Οι Ride It, υπάρχουν ακόμη ?  Ειναι αρκετα καλες

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 26 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Αν ειναι στραβα τα στεφάνια, την πάτησες.

Αν δεν κανουν τα καψούλια στο στεφανι ή στο κέντρο οι ακτίνες (πιο χοντρές), πάλι την πάτησες.

20 ε, ακτινολόγηση ανά στεφάνι = 40 το ζευγος = κι αν σκαμπάζει απο ακτινολόγηση εκει που θα πας. Δεν ειναι ευκολη δουλειά, ουτε γινεται πρόχειρα...

Οι Ride It, υπάρχουν ακόμη ?  Ειναι αρκετα καλες

 

Θα μου στείλει ο άνθρωπος από το μαγαζί τις ακτίνες και τα καψούλια που χρησιμοποιεί και αυτός!

20 ευρώ και οι δυο ζάντες και είναι από πολύ καλό συνεργείο.

Οι ride it συγκεκριμενα έχω ακούσει ότι στραβώνουν εύκολα. Και γενικά όλες οι αλουμινίου. Αν είναι να έπαιρνα αλουμινίου πάντως θα έβαζα αυτέςhttps://www.car.gr/parts/view/11937414/ sta 150 ή https://www.car.gr/parts/view/10971231/ . Για excel ανεβαίνει πολύ η τιμή. 

Προτιμώ σιδερένιες για λόγους αντοχής.

Φοβάμαι μόνο να μην φύγει η βαφή από την μύτη στην ακτινολόγηση σε περίπτωση που τις φτιάξω εγώ. 

Οι union είναι αυτές https://www.car.gr/parts/view/9245940/ (2η φωτο)

ΥΓ 

Ταιριάζει καλύτερα:

1. Μαυρα κεντρα στεφανια και νικελ ακτινα

2 Μαυρα στεφανια ακτινες και νικελ κεντρα? 

xITSYiM.jpg

Το πιο συνηθισμένο είναι το 1 αλλά σε ένα μαγαζί μου είπανε ότι το 2 θα είναι εξίσου ωραίο.

Τροποποιήθηκε από τον achilleasv

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Βρήκα τις union με νικελ ακτινα μαύρο στεφάνι και μαύρο κέντρο (αλλά πέρυσι μιλήσαμε και μου είπε ότι κέντρο βάζει μόνο ματ-δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι φέτος) 

https://www.car.gr/parts/view/8381699/  Θα πάνε περίπου 115 με μεταφορικά! Ο μόνος ενδιασμός μου είναι για το ματ κέντρο.. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Για μένα κοίτα για μαύρη ζάντα/κέντρο και ασημί ακτίνες. Είναι η πιο όμορφη και "σοβαρή" επιλογή imo. Νίκελ κέντρα τα θεωρώ πολύ καγκουριά και πιστεύω δεν ταιριάζουν με μαύρη ζάντα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 52 λεπτά, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Για μένα κοίτα για μαύρη ζάντα/κέντρο και ασημί ακτίνες. Είναι η πιο όμορφη και "σοβαρή" επιλογή imo. Νίκελ κέντρα τα θεωρώ πολύ καγκουριά και πιστεύω δεν ταιριάζουν με μαύρη ζάντα.

Ακριβώς αυτό τον συνδυασμό θέλω! Για τον λόγο που είπες. Επίσης κοιτάω σε σιδερένιες λόγω αντοχής αν και οι αλουμινίου είναι λίγο πιο όμορφες..

Θα μιλήσω αύριο με το μαγαζί που έχει τις union https://www.car.gr/parts/view/9245940/  110 ευρω αν μπορεί να μου βάλει γυαλιστερά κέντρα και όχι ματ..δεν ξέρω αν θα ταιριάζει με το ματ. Αν μου πει ότι δεν γίνεται θα το σκεφτώ και για ματ επειδή θα τις πάρω 25-30 ευρώ πιο κάτω από οποιοδήποτε άλλο μαγαζί. 

Τις παρακάτω αλουμινίου θα τις αποκλείσω λόγω του ότι υστερούν σε αντοχή σχετικά με τις σιδερένιες και μόνο.

1.https://www.car.gr/parts/view/10971231/

2. https://www.car.gr/parts/view/11937414/

ΥΓ Νομίζω ότι μετά τη μεταφορά στην κατηγορία χρειάζεται και αλλαγή ο τίτλος :yes: αφου πλέον μιλάμε για Επιλογή ζάντας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 18 λεπτά, το μέλος achilleasv έγραψε:

Ακριβώς αυτό τον συνδυασμό θέλω! Για τον λόγο που είπες. Επίσης κοιτάω σε σιδερένιες λόγω αντοχής αν και οι αλουμινίου είναι λίγο πιο όμορφες..

Θα μιλήσω αύριο με το μαγαζί που έχει τις union https://www.car.gr/parts/view/9245940/  110 ευρω αν μπορεί να μου βάλει γυαλιστερά κέντρα και όχι ματ..δεν ξέρω αν θα ταιριάζει με το ματ. Αν μου πει ότι δεν γίνεται θα το σκεφτώ και για ματ επειδή θα τις πάρω 25-30 ευρώ πιο κάτω από οποιοδήποτε άλλο μαγαζί. 

Τις παρακάτω αλουμινίου θα τις αποκλείσω λόγω του ότι υστερούν σε αντοχή σχετικά με τις σιδερένιες και μόνο.

1.https://www.car.gr/parts/view/10971231/

2. https://www.car.gr/parts/view/11937414/

ΥΓ Νομίζω ότι μετά τη μεταφορά στην κατηγορία χρειάζεται και αλλαγή ο τίτλος :yes: αφου πλέον μιλάμε για Επιλογή ζάντας.

Αυτό για το αλουμίνιο είσαι σίγουρος ότι ισχύει; Γιατί π.χ. σε πρωταθλήματα Supermoto πέφτει τρελό abuse σε ζάντες και είναι σχεδόν αποκλειστικά αλουμινένιες ή αλουμίνιο συνδυασμένο με κάρμπον κ.λπ. Όχι βέβαια ότι συγκρίνονται αυτές οι ζάντες με αλουμινένιες που  βγαίνουν για τα παπιά, αλλά λέω τώρα.

Το χεις ψάξει καθόλου ξέρω γω να κρατήσεις μαμά κέντρα να τα βάψεις μαύρα με ηλεκτροστατική και να πλέξεις πάνω τους π.χ. Excel στεφάνια;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Αυτό για το αλουμίνιο είσαι σίγουρος ότι ισχύει; Γιατί π.χ. σε πρωταθλήματα Supermoto πέφτει τρελό abuse σε ζάντες και είναι σχεδόν αποκλειστικά αλουμινένιες ή αλουμίνιο συνδυασμένο με κάρμπον κ.λπ. Όχι βέβαια ότι συγκρίνονται αυτές οι ζάντες με αλουμινένιες που  βγαίνουν για τα παπιά, αλλά λέω τώρα.

Το χεις ψάξει καθόλου ξέρω γω να κρατήσεις μαμά κέντρα να τα βάψεις μαύρα με ηλεκτροστατική και να πλέξεις πάνω τους π.χ. Excel στεφάνια;

Ναι από όσο έχω μιλήσει με παιδιά που έχουν αλουμινένια στεφάνια στραβώνουν πολύ εύκολα. Όσο για τα sm και enduro έχω προβληματιστεί και εγώ αλλά όπως είπα δεν ακούω πολύ καλά λόγια από παιδιά που φοράνε σε καθημερινή χρήση. (Επίσης στα πρωταθλήματα θέλουν να μειώσουνε βάρος από το ότι δήποτε και λογικά δεν τους πειραζει να αλλάζουνε τροχούς μετά από κάθε αγώνα)

Πιο πάνω γράφω ότι δεν μπορώ να μείνω χωρίς μηχανάκι = να βγάλω τροχούς έστω και για 2 μέρες, οπότε κοιτάω κάτι έτοιμο και μετά να πειραματιστώ πάνω στις γνήσιες που έχω φτιάχνοντάς τες.

ΥΓ. Τα στεφάνια της union είναι ίδιας ποιότητας με αυτά που έχω τώρα (γνήσια) οπότε από θέμα αντοχής δεν χρειάζομαι κάτι παραπάνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος achilleasv έγραψε:

Ναι από όσο έχω μιλήσει με παιδιά που έχουν αλουμινένια στεφάνια στραβώνουν πολύ εύκολα. Όσο για τα sm και enduro έχω προβληματιστεί και εγώ αλλά όπως είπα δεν ακούω πολύ καλά λόγια από παιδιά που φοράνε σε καθημερινή χρήση. (Επίσης στα πρωταθλήματα θέλουν να μειώσουνε βάρος από το ότι δήποτε και λογικά δεν τους πειραζει να αλλάζουνε τροχούς μετά από κάθε αγώνα)

Πιο πάνω γράφω ότι δεν μπορώ να μείνω χωρίς μηχανάκι = να βγάλω τροχούς έστω και για 2 μέρες, οπότε κοιτάω κάτι έτοιμο και μετά να πειραματιστώ πάνω στις γνήσιες που έχω φτιάχνοντάς τες.

Α οκ δεν το είδα αυτό. Ε μετά το ψάχνεις λίγο σχετικά με αυτές με τα 110 και από κει βλέποντας και κάνοντας. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

καλα πρεπει να ναι ολα τα σετ ζαντων που εχει βαλει στα λινκ πιο πανω. παρε οποιο θελεις.

οι ζαντες στα παπια στραβωνουν γιατι βαζουν 2αρακια λαστιχα και τα σκανε σα καρμπουζι απο σουζα η περνανε αερα απο λακουβες.

με καλο λαστιχο και λιγη προσοχη δε θα παθουν τιποτα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-c50 (125cc) CB1000R

Δημοσιεύτηκε

Ισχυει εδω εγω με το στρογγυλοφαναρο που εχει ακτινωτες εχω σκασει σε κατι κρατήρες και ολα κομπλε. με 2.75 2.50 και με 30 πιεση κανένα θέμα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

καλα πρεπει να ναι ολα τα σετ ζαντων που εχει βαλει στα λινκ πιο πανω. παρε οποιο θελεις.

οι ζαντες στα παπια στραβωνουν γιατι βαζουν 2αρακια λαστιχα και τα σκανε σα καρμπουζι απο σουζα η περνανε αερα απο λακουβες.

με καλο λαστιχο και λιγη προσοχη δε θα παθουν τιποτα.

Λάστιχα έχω 60 και 70 (90) Ενα νούμερο δηλαδή πιο κάτω. ΜΕ τις γνήσιες δεν έχω θέμα (ποιότητα union) Αλλά για λουμινίου φοβάμαι αρκετά.

πριν 3 ώρες, το μέλος VaG3 έγραψε:

Ισχυει εδω εγω με το στρογγυλοφαναρο που εχει ακτινωτες εχω σκασει σε κατι κρατήρες και ολα κομπλε. με 2.75 2.50 και με 30 πιεση κανένα θέμα..

Σιδερένιες είναι?

Πάντως μίλησα με μαγαζί στην Πάτρα (θα καταλάβατε νομίζω) και μπορεί να μου φτιάξει με στεφάνια γιουνιο και γυαλιστερό κέντρο στα 110 ευρω! Οπότε θα μιλήσουμε στον επόμενο μήνα για την παραγγελία! Θα τον πάρω 5 ημέρες πριν τις χρειαστώ για να προλάβει να τις φτιάξει.

Η αλήθεια είναι ότι αν ήμουν σίγουρος ότι οι αλουμινένιες δεν θα παθένανε τίποτα ίσως να έδινα λίγα χρήματα παραπάνω (40 ευρώ) αλλά δεν είμαι. Επίσης 40 ευρώ είναι μπόλικα για το ίδιο σχεδόν εμφανισιακό αποτέλεσμα (είναι πιο ωραίες = πιο τετραγωνισμένες, αλλά δεν έχουν και τρελή διαφορά με τις σιδερένιες..)

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-c50 (125cc) CB1000R

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 14 ώρες, το μέλος achilleasv έγραψε:

Λάστιχα έχω 60 και 70 (90) Ενα νούμερο δηλαδή πιο κάτω. ΜΕ τις γνήσιες δεν έχω θέμα (ποιότητα union) Αλλά για λουμινίου φοβάμαι αρκετά.

Σιδερένιες είναι?

Πάντως μίλησα με μαγαζί στην Πάτρα (θα καταλάβατε νομίζω) και μπορεί να μου φτιάξει με στεφάνια γιουνιο και γυαλιστερό κέντρο στα 110 ευρω! Οπότε θα μιλήσουμε στον επόμενο μήνα για την παραγγελία! Θα τον πάρω 5 ημέρες πριν τις χρειαστώ για να προλάβει να τις φτιάξει.

Η αλήθεια είναι ότι αν ήμουν σίγουρος ότι οι αλουμινένιες δεν θα παθένανε τίποτα ίσως να έδινα λίγα χρήματα παραπάνω (40 ευρώ) αλλά δεν είμαι. Επίσης 40 ευρώ είναι μπόλικα για το ίδιο σχεδόν εμφανισιακό αποτέλεσμα (είναι πιο ωραίες = πιο τετραγωνισμένες, αλλά δεν έχουν και τρελή διαφορά με τις σιδερένιες..)

Nαι σιδερένιες.. Αλουμινίου πάντως που φοραει το sprinter αυτό κ αν εχει πέσει σε λακούβες ολη μέρα στο δρόμο.. Εχω σκάσει άπειρες φορές σε κρατήρες στην θεσσαλονικη που φημίζεται για τους καλους δρόμους της..:laugh:   Εγω αν εβαζα θα εβαζα αλουμινιου ουτε με ακτινες να μπλέκεις ουτε τπτ.. Απλα θελει μεγάλο λαστιχάκι γιατι με 2αρακια που φορανε πολλοι δεν βγάζουν ουτε  μηνα με τετοιους δρομους. Με 2.75-50 περνάς αέρα τις λακούβες χωρις να φοβασαι..

Τώρα για θεμα ομορφιας ειναι υποκειμενικό, αλλα και σε τι μηχανακι θελεις να μπουν οι ζαντες.. Πχ στο c50 δεν θα εβαζα αλουμινιου γιατι δεν "του πάνε" Ψαξε innova με Με αλουμινιού και με ακτινες και οπoια σου καθεται ποιο καλά στο μάτι παρτην...

Τροποποιήθηκε από τον VaG3

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Εννοώ στεφάνια αλουμινίου! Οι χυτες είναι πολύ άσχημες για μένα. 

Σαν την ακτίνα δεν έχει.

Όμως το έχω απορία στα εντουρο μοτοκρος και αυτά τα μηχανάκια που φοράνε αλουμινίου δεν παθαίνουν τίποτα? Λογικά τις βάζουν για Τι είναι πιο γερές και όχι για να είναι πιο ελαφριές. (Δεν νομίζω να ενδιαφέρει σε εντουρο μηχανάκια να έχουν πιο ελαφρύ τροχό για μισό κιλό συνολικα..Ούτε στην αίσθηση θα έχει διαφορά) 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Η αλήθεια να λέγεται δεν μπορώ να καταλάβω στους παπιόβιους από που έχει δημιουργηθεί αυτό το στερεότυπο. Κυριολεκτικά η πλειοψηφία των καινούριων μηχανών που βγαίνουν έχουν ζάντες αλουμινίου είτε ακτινωτές είτε χυτές. Δεν μπορώ να καταλάβω τι τις κάνουν οι παπιόβιοι και έχει βγει η φήμη ότι χαλάνε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος achilleasv έγραψε:

Όμως το έχω απορία στα εντουρο μοτοκρος και αυτά τα μηχανάκια που φοράνε αλουμινίου δεν παθαίνουν τίποτα? Λογικά τις βάζουν για Τι είναι πιο γερές και όχι για να είναι πιο ελαφριές. (Δεν νομίζω να ενδιαφέρει σε εντουρο μηχανάκια να έχουν πιο ελαφρύ τροχό για μισό κιλό συνολικα..Ούτε στην αίσθηση θα έχει διαφορά) 

 

Μισο κιλό δεν ειναι διαφορά, μεχρι να χρειαστει να σπρώξεις σε κάνα μονοπάτι. Ή να παλευεις να ''βάλεις'' τον μπροστινό τροχό να στρίψει .

Οι ζάντες ειναι κράμα αλουμινίου με μαγνήσιο και άλλα μέταλλα, που τις καθιστούν πιο δυνατές απο τις σιδερένιες. Παλιά, υπήρχαν θέματα με ραγισματα κλπ, αλλά η μεταλλουργια εξελίχθηκε και πλέον ειναι ανθεκτικες.

Μεγάλο ρόλο παιζει και το πάχος της ακτίνας (δες κανα καθαρό απο κοντα) και το περιοδικό σφίξιμο στα καψούλια. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 31/1/2018 at 5:53 ΜΜ, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Η αλήθεια να λέγεται δεν μπορώ να καταλάβω στους παπιόβιους από που έχει δημιουργηθεί αυτό το στερεότυπο. Κυριολεκτικά η πλειοψηφία των καινούριων μηχανών που βγαίνουν έχουν ζάντες αλουμινίου είτε ακτινωτές είτε χυτές. Δεν μπορώ να καταλάβω τι τις κάνουν οι παπιόβιοι και έχει βγει η φήμη ότι χαλάνε.

Δεν ξέρω, τι να συ πω.. Δεν έχω εμπειρία με αλουμινένια στεφάνια απλά αυτά που ακούω σας λέω. Οι 6-7 στους 10 μου έχουν πει ότι είχανε πρόβλημα.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

Την 31/1/2018 at 5:53 ΜΜ, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Η αλήθεια να λέγεται δεν μπορώ να καταλάβω στους παπιόβιους από που έχει δημιουργηθεί αυτό το στερεότυπο. Κυριολεκτικά η πλειοψηφία των καινούριων μηχανών που βγαίνουν έχουν ζάντες αλουμινίου είτε ακτινωτές είτε χυτές. Δεν μπορώ να καταλάβω τι τις κάνουν οι παπιόβιοι και έχει βγει η φήμη ότι χαλάνε.

ολες οι μοτο με ακρινες εχουν μεγαλο προφιλ ελαστικου και καταλληλα για τη χρηση που προοριζονται.

οταν βαζεις στο παπι λαστιχο 2.00 η 1.75 περιμενεις να μη παθει τιποτα η ζαντα? εκτος του οτι ειναι μικρα στο πλατος, το προφιλ τους ειναι σα να μην υπαρχει=οτι κραδασμοι δημιουργουνται απο λακουβες κτλ, πανε απευθειας στη ζαντα. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Έχω συζητήσει με παιδιά τα οποία είχαν εξελ με κανονικές διαστάσεις και τους στραβώσανε. Από την άλλη και εγώ και οι φίλοι μου με ένα νούμερο μικρότερο και σιδερένιες δεν έχουμε πρόβλημα..και έχουν φάει πολύ κοπάνημα 2κάβαλα

Όπως και να έχει βρήκα τις union σε πολύ καλή τιμή και δεν θα δώσω 160 ευρώ για αλουμινίου απλά έχω κάποιες απορίες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα