johnopropla

Στρώσιμο & εξατμιση

47 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Sprinter 50 & (GLX 90cc) Kawasaki NINJA H2R (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Υπάρχει θεμα αντο στρωνω με εξατμιση 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν κατάλαβα. Το ρωτάει ή το θέτει σαν κατάφαση;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Βαλε παλι την μαμισια-μανισια-στοκ-εργοστασιακη εξατμηση, αν εχεις καποια αλλη τοτε δεν θα στρωθει σωστα το μοτερ σου, θα στρωθει λαθος και θα εχεις προβληματα αξιοπιστιας.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 600s

Δημοσιεύτηκε

Για ποιό λόγο δεν θα στρωθεί σωστά; Τι λάθος θα γίνει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 22 λεπτά, το μέλος sorath έγραψε:

Για ποιό λόγο δεν θα στρωθεί σωστά; Τι λάθος θα γίνει;

Βασικα καλημερα.. Δεν ξερω για ποιο λογο δεν θα στρωθει σωστα, δεν ξερω τι θα γινει λαθος, αλλα ξερω οτι πριν 20 χρονια που ¨εστρωνα¨ και γω την παπια μετα απο ρεκτιφιε ολοι μου ελεγαν να τη στρωσω για 1000 χιλιομετρα, να μη βαλω δευτερο ατομο και να εχω την εργοστασιακη του εξατμηση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

αυτο ισχυε μεχρι το 2000, που δεν ειχαμε ιδεα για τιποτα, πλεων οχι!

δε παιζει τοσο μεγαλο ρολο η εξαγωγη (εξατμιση) σε μοτερ παπιου, ειναι χαμηλων επιδοσεων με εστιαση στην οικονομια και οχι στα αλογα.

"στρωστο" και με 2 εξατμισεις αν θες, αρκει να γινει σωστα.

ξεκινας ηρεμα μετα απο 30δευτερα ρελαντι (μεχρι να βαλεις κρανος γαντια) και δουλευεις στροφες και ταχυτητες για 10-15 λεπτα. τοτε εχεις ενα μοτερ σε θερμοκρασια λειτουργιας.

στροφαρεις την καθε ταχυτητα οπως λεει ο κατασκευαστης. νομιζω τα πρωτα 500-700χλμ μεχρι το μισο φασμα και μετα ανοιγεις μεχρι κοφτη. δε κρατας σταθερα πολλες στροφες ποτε!

καλες βολτες:winking:

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

αυτο ισχυε μεχρι το 2000, που δεν ειχαμε ιδεα για τιποτα, πλεων οχι!

Το αυτο.. απο τοτε εχω να "στρωσω" μηχανακι (2000)

ΠΟΤΕ δεν στρωνω κατι το οποιο εχουν δουλεψει στον κοφτη ηδη απο το εργοστασιο κατασκευης, απλα ζεσταινω σταδιακα μοτερ και το δουλευω σε ενα ευρυ φασμα στροφων πλην του κοφτη, ποτε δεν ειχα θεματα αξιοπιστιας.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sprinter 50 & (GLX 90cc) Kawasaki NINJA H2R (998cc)

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστώ 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport KTM EXC (520cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Όσο πιο ελεύθερη είναι μια εξάτμιση τόσο περισσότερο δίνει ψηλά (+ ευστροφία)και κόβει χαμηλά(το ίδιο συμβαίνει και με το μάκρος της δηλαδή όσο πιο μακρυά  τόσο πιο δυνατή  στα ψηλά και όσο πιο κοντή στα χαμηλά και αντίστοιχα με το παχος του σωλήνα όσο πιο παχυς δύναμη ψηλά και όσο πιο λεπτός δύναμη χαμηλά).Αντιθετα μια όχι τόσο ελεύθερη εξάτμιση  και όχι πολύ μακρυά δίνει χαμηλά και κόβει ψηλά. Όταν θες να στρώσεις ένα μοτέρ θες να πηγαίνεις με χαμηλές ταχύτητες και να τραβάει χωρίς να χρειάζεται να ανοίγεις παραπάνω γκάζι όσο γίνεται.Γι αυτό το λόγο η μαμά θεωρείται η καλύτερη εξάτμιση για το στρώσιμο ενός ΜΑΜΑ μηχανακιου.Ολα όμως αυτά που είπα συνοδεύονται από μια χρυσή τομη καθώς θα μπορούσε να δημιουργηθεί η απορία : σύμφωνα  με αυτά  που είπες  δηλαδή αν βάλω  μια εξάτμιση μεγάλης μηχανής το παπί θα πετάει; Προφανώς όχι.γιατι το θέμα είναι την εξάτμιση που θα βάλεις(οποία και αν είναι αυτή) να μπορεί να την "γεμίζει" το παπί και το κάθε όχημα.

Τροποποιήθηκε από τον vagoskonti

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 9 λεπτά, το μέλος vagoskonti έγραψε:

Όσο πιο ελεύθερη είναι μια εξάτμιση τόσο περισσότερο δίνει ψηλά (+ ευστροφία)και κόβει χαμηλά(το ίδιο συμβαίνει και με το μάκρος της δηλαδή όσο πιο μακρυά  τόσο πιο δυνατή  στα ψηλά και όσο πιο κοντή στα χαμηλά και αντίστοιχα με το παχος του σωλήνα όσο πιο παχυς δύναμη ψηλά και όσο πιο λεπτός δύναμη χαμηλά).Αντιθετα μια όχι τόσο ελεύθερη εξάτμιση  και όχι πολύ μακρυά δίνει χαμηλά και κόβει ψηλά.

Αυτό δεν είναι σωστό εκτός αν εννοείς μόνο στα παπιά οπότε πάσο.

Στις μεγάλύτερες μοτοσυκλέτες συνήθως συμβαίνει το αντίθετο,μια ελεύθερη εξάτμιση σού γεμίζει τις χαμηλομεσαίες και χάνει ψηλά (ενίοτε κόβει και τελική).

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha xt660z Tenere (660cc) Hebo Transam

Δημοσιεύτηκε

Το που δίνει και που κόβει έχει σχέση με την κατασκευή της εξάτμισης.

Συνήθως για να σου δώσει κάπου πχ ψηλά θα σου κλέψει κάτι από χαμηλά.

Μιλάω για ολόσωμη εξάτμιση, με ένα τελικό συνήθως δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά.

Είναι πολύπλοκο το θέμα εξάτμιση, σε μαμά μοτέρ ειδικά μην περιμένει πολλά πολλά κάποιος, το ψυχολογικό είναι που μετράει πιο πολύ, ακούς τον ήχο και νομίζεις ότι πήρε άλλα τόσα άλογα..

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport KTM EXC (520cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 2 ώρες, το μέλος karellen έγραψε:

Αυτό δεν είναι σωστό εκτός αν εννοείς μόνο στα παπιά οπότε πάσο.

Στις μεγάλύτερες μοτοσυκλέτες συνήθως συμβαίνει το αντίθετο,μια ελεύθερη εξάτμιση σού γεμίζει τις χαμηλομεσαίες και χάνει ψηλά (ενίοτε κόβει και τελική).

Υπάρχει μια σειρά μπορείς να την ψάξεις αν θες και έχεις χρόνο λέγεται engine masters(προϋποθέτει γνώσεις αγγλικών) αυτή λοιπόν η εκπομπή έχει κινητήρες από αμάξια και δοκιμάζουν διάφορα ανταλλακτικά  σε δυναμομετρο και βγάζουν κάποια συμπεράσματα σύμφωνα με τα αποτελέσματα και εννοείται μιλάμε για ανθρώπους γνωστές με το αντικείμενο.καποια επεισόδια λοιπόν είχαν ακριβώς αυτό.Βεβαια εδώ θέλω να σημειώσω κάτι.οι εξατμίσεις οι μαμα στις μηχανές ειδικά οι σύγχρονες είναι πολύ μελετημένες και έχουν διαφορά πραγματακιά μεσα τα οποία στα παπιά δεν υπάρχουν οπότε δεν μπορώ να φέρω γνώμη σχετικά με αυτές.Απο διάφορες αναζητήσεις σε ξένα κυρίως φόρουμ .βίντεο κτλ βλέπω να επιβεβαιώνουν αυτά που προειπα και βγήκαν σαν αποτελέσματα στην συγκεκριμένη σειρά.Χωρις να κάνω διαφήμιση ή να χω κάποιο προσωπικό ώφελος θεωρω ότι αυτή η σειρά βοηθάει πολύ κάποιον που του αρέσει και θέλει να μαθει.

Τροποποιήθηκε από τον vagoskonti

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν αμφιβάλλω για τα συμπεράσματα της σειράς (παρεμπιπτόντως φαίνεται ενδιαφέρουσα και θα της ρίξω εκτενέστερη ματιά το βράδυ),αλλά τα παραπάνω γραπτά μου αφορούν σε 3 μονοκύλινδρα δικά μου και είναι προσωπική διαπίστωση που δε χωράει αμφιβολία.Τα 2 είναι 4χρονα 600 (KLR και ΧΤΧ και το άλλο δίχρονο DT200 ).To klr είχε μικρή διαφορά γιατί όντας παλιό δεν ήταν πολύ μπουκωμένο με Euro και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες.Στο ΧΤΧ 660 η διαφορά ήταν εμφανέστατη,σηκωνόταν με 2α και γκαζιά παρότι βαρύ και ψόφιο.Το DT έσκαβε,όμως άλλαξα μόνο το τελικό γιατί με τους θαλάμους διαστολής φυσικά δεν παίζουμε.  

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda astrea grand (100cc) airoh miro sport KTM EXC (520cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγώ στο παπί μου με εκκεντροφόρο και καρμπυρατέρ και κάποιες άλλες δίκες μου μετατροπές χωρίς να έχω πειράξει στρόφαλο η πιστόνι δηλαδή μαμά σε κυβικά είχα sebring (και την έχω ακόμη αλλα στην αποθήκη) και πλέον έβαλα motosport η οποία έχει μεγαλύτερη μπούκα και ενώ εξωτερικά σαν μέγεθος φαίνεται ίδια με την sebring δεν είναι, καθώς η sebring μέσα στο τελικό έχει ένα διάφραγμα το οποίο η motosport δεν το χει για να μη σου τα πολυλογω το μηχανάκι έχασε στα χαμηλά εμφανώς και πήρε σε ευστροφία και μεσαία- ψηλά .άλλο ένα πράγμα όμως που δεν μου δούλευε με την sebring μου δούλεψε με τη motosport αυτό είναι το χωνί στο καρμπυρατέρ (το λένε και βεντουρι από το συγκεκριμένο φαινόμενο που ονομάζεται έτσι) Να σου πω την αλήθεια εγώ αυτό το είχα ψάξει από πριν και το είχα  αγοράσει αλλά ήρθε και αυτή η σειρά(το engine masters) και το επιβαιβεωσε καθώς είναι ότι καλύτερο για χοάνη καρμπυρατέρ καθώς επιτρέπει το μέγιστο ποσοστό αέρα να εισέρχεται στο καρμπυρατέρ. Υπάρχει και σχεδιάγραμμα περί αυτού.Απλως θέλει ένα φίλτρο για να μη μπαίνουν όλα μέσα.Ασχετα όμως με όλα αυτά όπως είπα και στο πρώτο μου ποστ εδώ, το κάθε μηχανάκι και γενικά όχημα πρέπει να μπορεί να γεμίζει την εξάτμιση για να έχεις διαφορά προς το καλύτερο.συνεπως αν σε ένα εντελως μαμά άστρα βάλεις μοτοσπορτ μπορεί να πηγαινει χειρότερα αντί καλύτερα και με sebring να πηγαίνει καλύτερα παντου(χαμηλα-ψηλα).μπορει βέβαια και όχι.για μένα για να συγκρίνεις μια εξάτμιση με μια άλλη πρέπει πρωτα να είσαι σίγουρος ότι αυτό το όχημα είναι ικανό να την γεμίζει.Αυτο είναι η δική μου προσωπική εμπειρία δοκιμάζοντας.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

@vagoskonti 

τα ειπες ολα με τη μία. :respekt:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Το κάθε μηχανάκι έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με ένα συγκεκριμένο configuration δηλαδή στήσιμο να το πω εξαρτημάτων που έχει πάνω όπως φίλτρα αέρα, εξατμίσεις κλπ. Ο κατασκευαστής βάζει μια συγκεκριμένη εξάτμιση γιατί έχει το κατάλληλο backpressure για καλό τράβηγμα στα χαμηλά και ας χάνει στα υψηλά. Επίσης οι εξατμίσεις πλέον (μετά τα Euro 2 και Euro 3) στοχεύουνε και στην χαμηλή εκπομπή ρύπων  άρα έχει μέσα καταλύτες, αισθητήρες λάμδα πλέον (όπως και το δικό μου) και άλλα διάφορα καλούδια. Συνεπώς είναι καλό στο στρώσιμο να έχεις την stock εξάτμιση και άμα είναι στην συνέχεια την βγάζεις και βάζεις όποια θες.

Είναι προτιμότερο ένα μοτέρ να στρωθεί με βάση ακριβώς ότι έχει πάνω το μηχανάκι απο το εργοστάσιο για να εξασφαλιθεί το καλύτερο δυνατόν στρώσιμο του κινητήρα. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Astrea Grand (125cc) HJC FG-15/ REVIT RADAR Triumph Tiger (1050cc)

Δημοσιεύτηκε

Εγω την sebring εχω που ειναι και υπερκυβισμενο και δεν την αλλαζω παρολο που ξερω οτι χανει το μηχανακι στα ψηλα καθως με εξατμιση αλλη και f50 θα πηγαινε σιγουρα καλυτερα. Ο ηχος ομως της sebring ειναι μοναδικος!!!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Δεν πειράζει είναι καλύτερο να τραβάει απο τα χαμηλά γιατί δεν ζορίζεις και το μοτέρ στα στροφαρίσματα. Αμα είναι οι παλιές καλές Sebring τότε ναι ο ήχος τους είναι μια κατηγορία απο μόνος τους.

Επίσης ξέρει κανένας πως υπολογίζουμε το άνοιγμα μιας εξάτμισης; Τα φ50 κλπ δηλαδή; Εμένα πχ η ΝΟΒ1 δεν ξέρω πόσα φ είναι ούτε η μανίσια ξέρω πόσα είναι. Κάπου είχα διαβάσει οτι για να βρεις το ελάχιστο άνοιγμα (σε χιλιοστά) μιας εξάτμισης για έναν κινητήρα είναι ΗΡ/10 + 35 οπου ΗΡ είναι η ιπποδυναμή του. Άρα εμένα δηλαδή είναι 10/10 + 35 = 36 άρα το Address θέλει τουλάχιστον μια φ36 για να αποδόσει ομαλά; 

Τροποποιήθηκε από τον ShapeshifterGR98

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZF-R6 (599cc) Yamaha MT-09 (847cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα "φ" είναι μονάδα μέτρησης , όπως λογικά λέμε τα βάττ ; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Τώρα δα, το μέλος stavros-2stroker έγραψε:

Τα "φ" είναι μονάδα μέτρησης , όπως λογικά λέμε τα βάττ ; 

Νομίζω ότι είναι απλά το σύμβολο της διαμέτρου του σωλήνα/λαιμού/τελικού και απλά οι παπιόβιοι το 'χουν μετονομάσει σε "φ" 

diameter_sign_u2300_icon_128x128.png

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha ΜΤ09 SR (847cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 32 λεπτά, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Νομίζω ότι είναι απλά το σύμβολο της διαμέτρου του σωλήνα/λαιμού/τελικού και απλά οι παπιόβιοι το 'χουν μετονομάσει σε "φ" 

diameter_sign_u2300_icon_128x128.png

 

Αυτο ακριβως. Αν και δεν εχει να κανει με τους παποβιους μονο, γενικα σε σωληνες, λαστιχα, τηγανια κτλ εχει επικρατησει να αποκαλειται ετσι. Και το νουμερο που ακολουθει το συμβολο ειναι η διαμετρος σε mm. Πχ Ø50 (Φ50) σημαινει διαμετρος 5 εκατοστων.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZF-R6 (599cc) Yamaha MT-09 (847cc)

Δημοσιεύτηκε

Ακριβώς . Επειδή κανονικά είναι Ø δηλαδή διάμετρος και καταχρηστικά γράφουμε Φ μην τα καταρρίπτουμε  όλα με εκφράσεις όπως εκφράσεις πχ "πόσα φ" .

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

τις πουλανε ακομα αυτες? αν ναι ποσο? +3,62 αλογα το παπι με μια τετοια, +5 αν ειναι η με το χρυσο καρτελακι :laugh:

το μοτερ του παπιου δε κερδιζει τιποτα και δε χανει τιποτα απλα βαζωντας μια ολοσωμη, γιατι δεν ειναι μοτερ επιδοσεων:winking:

 

6pu48w.jpg

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Rookie FF-352 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

γιατι δεν ειναι μοτερ επιδοσεων

Και γιατί να μην γίνει μοτέρ επιδόσεων; :3 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα