giorgos.boun

212 go racer vs supercorsa sp vs racetec rr k3 vs rs10

21 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπέρα και πάλι παιδιά.

Αρχιζω σιγά σιγά να προβληματίζομαι για τα ελαστικά που θα βάλω στο Μότο μιας και τα supercorsa έχουν φτάσει ήδη στον δείκτη φθορά τους αλλά τα άτιμα είναι απίστευτα...

ειμαι ανάμεσα σε αυτά τα κορυφαία λάστιχα μιας και πηγαίνω πίστα και καμία εκδρομή με φίλους...

εχετε να προτείνεται κάτι από αυτά; Ίσως κάποιο άλλο που δεν έχω ψάξει;

Το dunlop το βρίσκω κοντά στα 300 ενώ τα αλλά κοντά στα 400. Είναι τόσο χειρότερο που να δικαιολογεί την χαμηλότερη τιμή;

* ο προηγούμενος ιδιοκτήτης φορούσε τα Pirelli με διαστάσεις 180/60 r17 ενώ από την μάνα του φοράει 55 προφίλ. ( και είχα προσέξει ότι η τιμονοπλακα είναι τέρμα πάνω ενώ σε όλα τα αλλά είναι τουλάχιστον δυο εκατοστά κάτω αλλά δεν εδωσα σημασία...) Αν πάω στο κανονικό προφίλ πρέπει να την κατεβάσω και μπροστά έτσι;

Σας ευχαριστώ!!!

2ebqviq.jpg

Τα 2 εκατοστα που προεξεχουν οι μπουκαλες σε αυτο στο δικο μου δεν υπαρχει ειναι ακριβως....

Τροποποιήθηκε από τον giorgos.boun

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα!! Καταρχην το να σηκωσεις την τιμονοπλακα ειναι οτι πιο τραγικο εχω δει...εδω την κατεβαζουμε απο το νορμαλ, και αυτος την ειχε σηκωσει? Επανεφερε την θεση της εκει που ηταν και αφου ψαχνεσαι με td ανοιξε λιγο τα κλιπον (αν φυσικα δεν το εχουν πειραξει και αυτο). Απο εκει και περα κατα την γνωμη μου βαλε τα supercorsa η' τα racetec αφου πας και εκδρομες

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure 990 (1000cc) Schuberth S2 Sport KTM RC 390 (374cc)

Δημοσιεύτηκε

Ο πρώην Βρετανός ιδιοκτήτης μάλλον είχε βρεθεί με λάθος μηχανάκι :)

Πήγαινε την πάλι στο αρχικό ύψος, και ψάξε και αναρτήσεις κτλ μήπως είχε κάνει κι εκεί τίποτα περίεργα (χαμηλώματα, μαλακώματα, ποιος ξέρει....)

Και μετά λάστιχα. Να ξεκινήσεις το setup από την αρχή.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

^ τους περισσοτερους απο μας, μας καλυπτει η εργοστασιακη θεση της τιμονοπλακας (σε συνδιασμο με σωστα συντηρημενη και ρυθμισμενη αναρτηση).

αυτοι που την κατεβαζουν λιγο (ρυθμιζοντας την αναρτηση κτλ) ειναι τυποι που το επωνυμο τους ειναι, dunlop, hutchinson, keen, cummins, hickman, mcguinness κτλ :winking:

 

βαλε την τιμονοπλακα στη σωστη θεση. με καποιον που γνωριζει, επανεφερε την αναρτηση στη ρυθμιση 0 και ρυθμισε την απο την αρχη με εσενα πανω (υποθετω πως εχει γινει σερβις αν χρειαζεται).

για τα λαστιχα δε γνωριζω πολλα, δε εχω βαλει γομες ποτε. οδηγαω διχως αυριο με hypersport :laugh:

καλα λογια ακουω για ολα, αλλα περισσοτερο ειναι πως οδηγας και τι ψαχνεις στο καθε λαστιχο.

τωρα εχεις supercorsa, αν εισαι ευχαριστημενος, γιατι να μη βαλεις παλι τα ιδια και να ρισκαρεις για κατι που ισως να μη σου κανει? 

Τροποποιήθηκε από τον noodles
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 39 λεπτά, το μέλος Obilivion έγραψε:

Καλησπερα!! Καταρχην το να σηκωσεις την τιμονοπλακα ειναι οτι πιο τραγικο εχω δει...εδω την κατεβαζουμε απο το νορμαλ, και αυτος την ειχε σηκωσει? Επανεφερε την θεση της εκει που ηταν και αφου ψαχνεσαι με td ανοιξε λιγο τα κλιπον (αν φυσικα δεν το εχουν πειραξει και αυτο). Απο εκει και περα κατα την γνωμη μου βαλε τα supercorsa η' τα racetec αφου πας και εκδρομες

Υποθέτω ότι σήκωσε την τιμονοπλακα για να μοιράζεται το κέντρο βάρους όπως το εργοστασιακό. Λιγο το έψαξα και βρήκα πως το 60αρι προφίλ σε σχέση με το 55αρι μανισιο προφίλ στο πίσω ελαστικό είναι κατά 2 εκατοστά περίπου μεγαλύτερο σε διάμετρο. Όποτε λεω, υποθέσεις κάνω, σήκωσε κατά 2 εκατοστά και το μπροστά ( τόσο είναι περίπου με το μάτι) για να έχει την ίδια κατανομή.

πριν 32 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

^ τους περισσοτερους απο μας, μας καλυπτει η εργοστασιακη θεση της τιμονοπλακας (σε συνδιασμο με σωστα συντηρημενη και ρυθμισμενη αναρτηση).

αυτοι που την κατεβαζουν λιγο (ρυθμιζοντας την αναρτηση κτλ) ειναι τυποι που το επωνυμο τους ειναι, dunlop, hutchinson, keen, cummins, hickman, mcguinness κτλ :winking:

 

βαλε την τιμονοπλακα στη σωστη θεση. με καποιον που γνωριζει, επανεφερε την αναρτηση στη ρυθμιση 0 και ρυθμισε την απο την αρχη με εσενα πανω (υποθετω πως εχει γινει σερβις αν χρειαζεται).

για τα λαστιχα δε γνωριζω πολλα, δε εχω βαλει γομες ποτε. οδηγαω διχως αυριο με hypersport :laugh:

καλα λογια ακουω για ολα, αλλα περισσοτερο ειναι πως οδηγας και τι ψαχνεις στο καθε λαστιχο.

τωρα εχεις supercorsa, αν εισαι ευχαριστημενος, γιατι να μη βαλεις παλι τα ιδια και να ρισκαρεις για κατι που ισως να μη σου κανει? 

Τι ευχαριστημένος μια φορά στην πίστα την έβαλα και καμία βολτα... Δεν είχα ποτέ εμπειρία από τέτοια λάστιχα. Απλά μαρεσε πως όταν ζεσταθούν κολλάνε. Από τα DUNLOP ας πούμε έχουν 80 ευρώ περίπου διαφορά. Αξίζει αυτή η διαφορά; Είναι λίγο χειρότερο ας πούμε από το Pirelli ή το k3;

μπορει να φαίνονται χαζές οι ερωτήσεις μου αλλά πραγματικά δεν έχω καθολου ιδέα. Ότι διαβάζω από διαφορά φόρουμ του εξωτερικού. 

Μας πούμε διάβασα για αυτό με το μεγαλύτερο προφίλ το κάνουν για να μπορούν να πάρουν λίγο μεγαλύτερη κλίση στις στροφές...

Τροποποιήθηκε από τον giorgos.boun

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Ok..Οπως και να εχει ολα ειναι λαθος. Για να μην εχεις  αμφιβολια για τα παντα επανεφερε τα ολα στην εργοστασιακη θεση. Τσεκαρε ακομα και τα κλικ στις αναρτησεις. Με δεδομενο οτι το κανεις, μπορεις μετα να βαλεις οποιο λαστιχο θες. Επειδη δεν σε γνωριζω εχω να σου πω και καποια πραγματα για να σε "κεντρισω"και να σε βαλω σε σκεψεις μιας και ανεφερες track day..

1) Ρυθμισε λιγο πιο σφιχτες τις αναρτησεις απο το νορμαλ

2)Ανοιξε τα κλιπον 

3)Σκεψου και την περιπτωση να βαλεις γομα 190 μιας και ταιριαζει γαντι στο μηχανακι σου

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona

Δημοσιεύτηκε

Θα σου γράψω. Το ανέβασμα τις τιμονοπλακες είναι πολύ συνηθισμένο στα r και το κάνουν ακόμα και αγωνιαριδες του εξωυερικου. Ειδικα αμερικα μερια. Να σου πω την αληθεια δεν θυμαμαι τον λογο, αλλά σε φόρουμ εξωτερικού το έχουν αναλύσει πολλάκις.  Δεν ασχολήθηκα πολύ. Ένα γρήγορο ανάγνωσμα είχα κάνει. Αλλα θυμάμαι λέγανε ότι το κανε λίγο πιο ομαλό και προβλεπόμενο. Και εγώ θα το γυρνούσα στα νορμάλ.....

Θα έμενα με 180 πίσω. Έχω βάλει και 190 και σίγουρα προτείνω το 180. Εκτός και αν δεν βρίσκεις.

Dunlop  αν δοκιμάσεις θα ξεχάσεις όλα τα άλλα. Αν βρεις 211 ακόμα καλύτερα.

Τα Κ3 τα μισώ, αλλά δική μου γνώμη αυτή. Αν δεν τα δοκιμάσεις όλα, ότι και να σου λέμε εμείς......

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

τα dunlop d211 ειναι για track/road χρηση. ολοι πινουν νερο στο ονομα τους. αν βγαινεις σε δημοσιο δρομο, θα βγαλεις περισσοτερα απο τα d212 τα οποια ειναι γομες και θα τα φας αμεσως.

δε τα εχω οδηγησει στο δικο μου, μονο σε r1 φιλου, αλλα σε τουριστικο ρυθμο. 

τα εχω αγορασει και θα τα βαλω οταν ξαναρχισω τις βολτες. 190 πισω, 1η φορα για δοκιμη. 

πριν 3 ώρες, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

Υποθέτω ότι σήκωσε την τιμονοπλακα για να μοιράζεται το κέντρο βάρους όπως το εργοστασιακό. Λιγο το έψαξα και βρήκα πως το 60αρι προφίλ σε σχέση με το 55αρι μανισιο προφίλ στο πίσω ελαστικό είναι κατά 2 εκατοστά περίπου μεγαλύτερο σε διάμετρο. Όποτε λεω, υποθέσεις κάνω, σήκωσε κατά 2 εκατοστά και το μπροστά ( τόσο είναι περίπου με το μάτι) για να έχει την ίδια κατανομή.

Τι ευχαριστημένος μια φορά στην πίστα την έβαλα και καμία βολτα... Δεν είχα ποτέ εμπειρία από τέτοια λάστιχα. Απλά μαρεσε πως όταν ζεσταθούν κολλάνε. Από τα DUNLOP ας πούμε έχουν 80 ευρώ περίπου διαφορά. Αξίζει αυτή η διαφορά; Είναι λίγο χειρότερο ας πούμε από το Pirelli ή το k3;

μπορει να φαίνονται χαζές οι ερωτήσεις μου αλλά πραγματικά δεν έχω καθολου ιδέα. Ότι διαβάζω από διαφορά φόρουμ του εξωτερικού. 

Μας πούμε διάβασα για αυτό με το μεγαλύτερο προφίλ το κάνουν για να μπορούν να πάρουν λίγο μεγαλύτερη κλίση στις στροφές...

καθολου χαζες οι ερωτησεις, μην αγχωνεσαι. για τα metzeler δε λενε καλα λογια. ομως, οι γνωμες για τα λαστιχα ειναι οπως οι κ@λ@τρυπιδες=ολοι εχουμε μια. ο καθενας θα σου λεει τι προτιμαει αυτος οδηγικα η βαζει μονο dunlop γιατι η pirelli εχει 2 L στο ονομα της και τον χαλαει.

οι κλισεις ιδιες ειναι, απλα το 190 θα εχει μεγαλυτερη επιφανεια που θα παταει στην ασφαλτο οταν εισαι σε πολλες μοιρες κλιση. το 60προφιλ απο το 55 θα σου δινει αισθηση πως το μηχανακι "πεφτει" στη στροφη πιο γρηγορα. περισσοτερα δες εδω

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ducati S2R

Δημοσιεύτηκε

Ένα παιδι εδώ μέσα με ίδιο μηχανάκι είχε γράψει ότι το μπροστινό dunlop έβρισκε στο φτερό. Θα το διαβάσει πιστεύω και θα γράψει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

Σχετικά με την τιμονόπλακα θα συμφωνήσω και γω ότι πρέπει να έρθει στην αρχική της θέση και μετά να αποφασίσεις αν πχ ο τρόπος που στρίβει είναι πολύ απότομος ή σου κοσκινίζει στα πολλά χιλιόμετρα και θες να επέμβεις στη γεωμετρία της. Πολύ πιθανό το πίσω ελατήριο να ήταν για πιο πολλά κιλά αναβάτη και να προσπάθησε να διορθώσει το πρόβλημα με αυτόν τον τρόπο... Επίσης να κοιτάξεις αν ο προηγούμενος έχει αλλάξει κ το ύψος της πίσω ανάρτησης (θα δεις ότι έχει μια ροδέλα μερικών χιλιοστών πχ 4-5, στην κορυφή της ανάρτησης εκεί που ενώνει με το υποπλαίσιο, δε ξέρω για τις Ohlins πόσα χιλιοστά πρέπει να είναι αλλά ρίξε μια ματιά καλού κακού να δεις τι παίζει, μπορεί να την έχει αφαιρέσει κίολας...)

Τα Dunlop 211 GP Racer που είχα δοκιμάσει στο δικό μου ήταν 190/55 πίσω. Μπαίνουν μια χαρά σε 5.5" ζάντα όπως αναφέρει και η εταιρία αλλά το μηχανάκι δεν έστριβε σε σχέση με το Pirelli (ήταν και λίγο πιο βαρύ σα λάστιχο), πόσο δε με 180/60 που φοράω τώρα κ δεν το αλλάζω με τίποτα... Το μπροστά λάστιχο απλά δεν κάνει για το δικό μας μηχανάκι γιατί το φτερό είναι τόσο χαμηλά και το προφιλ του Dunlop πιο ψιλό σε σχέση με το Pirelli που όταν ζεσταθεί βρίσκει από κάτω και το λιώνει και δε σου χαλάει μόνο το φτερό αλλά τα κομμάτια από το λιωμένο λάστιχο πάνε πάνω στο ψυγείο και το κάνουν χάλια και είδα και έπαθα για να τα ξεκολλήσω, δε θυμάμαι αν έχω ποστάρει κάπου φώτος, πάντως το έχω κρατήσει στην αποθήκη και άμα είναι θα το βγάλω πάλι μια για εδώ... Ο μόνος τρόπος που βρήκα για να το βάλω ήταν με λάμες που σηκώθηκε το φτερό μερικά χιλιοστά πιο πάνω ή να πάρεις ένα φτερό από το προηγούμενο μοντέλο. 
Στην απόφαση πάντως  για το τι λάστιχο να βάλεις, περισσότερο έχει να κάνει με το τι πληροφόριση θες εσύ σαν οδηγός να πέρνεις από αυτό (πχ να αποροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος ή να τις νιώθεις όλες, να συμπιέζεται περισσότερο στα πολλά φρένα και να παραμορφώνεται, να γλυστράει προοδευτικά κτλ...) παρά η μάρκα. Στα δικά μας επίπεδα τα παραπάνω λάστιχα έχουν περιθώρια μεγαλύτερα από αυτά που μπορούμε να εκμεταλευτούμε ιδίως στο δρόμο και το κόστος μετά παίζει σημαντικό παράγωντα αν είναι να τα αλλάζεις αρκετά συχνά... 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος stamatisx έγραψε:

Σχετικά με την τιμονόπλακα θα συμφωνήσω και γω ότι πρέπει να έρθει στην αρχική της θέση και μετά να αποφασίσεις αν πχ ο τρόπος που στρίβει είναι πολύ απότομος ή σου κοσκινίζει στα πολλά χιλιόμετρα και θες να επέμβεις στη γεωμετρία της. Πολύ πιθανό το πίσω ελατήριο να ήταν για πιο πολλά κιλά αναβάτη και να προσπάθησε να διορθώσει το πρόβλημα με αυτόν τον τρόπο... Επίσης να κοιτάξεις αν ο προηγούμενος έχει αλλάξει κ το ύψος της πίσω ανάρτησης (θα δεις ότι έχει μια ροδέλα μερικών χιλιοστών πχ 4-5, στην κορυφή της ανάρτησης εκεί που ενώνει με το υποπλαίσιο, δε ξέρω για τις Ohlins πόσα χιλιοστά πρέπει να είναι αλλά ρίξε μια ματιά καλού κακού να δεις τι παίζει, μπορεί να την έχει αφαιρέσει κίολας...)

Τα Dunlop 211 GP Racer που είχα δοκιμάσει στο δικό μου ήταν 190/55 πίσω. Μπαίνουν μια χαρά σε 5.5" ζάντα όπως αναφέρει και η εταιρία αλλά το μηχανάκι δεν έστριβε σε σχέση με το Pirelli (ήταν και λίγο πιο βαρύ σα λάστιχο), πόσο δε με 180/60 που φοράω τώρα κ δεν το αλλάζω με τίποτα... Το μπροστά λάστιχο απλά δεν κάνει για το δικό μας μηχανάκι γιατί το φτερό είναι τόσο χαμηλά και το προφιλ του Dunlop πιο ψιλό σε σχέση με το Pirelli που όταν ζεσταθεί βρίσκει από κάτω και το λιώνει και δε σου χαλάει μόνο το φτερό αλλά τα κομμάτια από το λιωμένο λάστιχο πάνε πάνω στο ψυγείο και το κάνουν χάλια και είδα και έπαθα για να τα ξεκολλήσω, δε θυμάμαι αν έχω ποστάρει κάπου φώτος, πάντως το έχω κρατήσει στην αποθήκη και άμα είναι θα το βγάλω πάλι μια για εδώ... Ο μόνος τρόπος που βρήκα για να το βάλω ήταν με λάμες που σηκώθηκε το φτερό μερικά χιλιοστά πιο πάνω ή να πάρεις ένα φτερό από το προηγούμενο μοντέλο. 
Στην απόφαση πάντως  για το τι λάστιχο να βάλεις, περισσότερο έχει να κάνει με το τι πληροφόριση θες εσύ σαν οδηγός να πέρνεις από αυτό (πχ να αποροφά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος ή να τις νιώθεις όλες, να συμπιέζεται περισσότερο στα πολλά φρένα και να παραμορφώνεται, να γλυστράει προοδευτικά κτλ...) παρά η μάρκα. Στα δικά μας επίπεδα τα παραπάνω λάστιχα έχουν περιθώρια μεγαλύτερα από αυτά που μπορούμε να εκμεταλευτούμε ιδίως στο δρόμο και το κόστος μετά παίζει σημαντικό παράγωντα αν είναι να τα αλλάζεις αρκετά συχνά... 

Δεν παίζει δλδ να την σήκωσε ο προηγούμενος λόγω μεγαλύτερης διαμέτρου πίσω; Αν βάλω ξανα 60αρι να την κατεβάσω κανονικά εγώ;

Οποτε τα DUNLOP άκυρα δεν θα μπω σε στην διαδικασία να σηκώνω φτερό ή ακόμη χειρότερο να βγάζω το καρμπον φτερό και να βάζω πλαστικό από το παλιό...

Μου φαίνεται δεν την γλυτωνω την 400αρα που κάνουν τα πιρελλι εκτός και άλλαξε κάτι στο d212. Θα το ρωτήσω....

οσο για το 190 πίσω δεν θα πάω γιατί εδώ δεν έχω ιδέα πως είναι το μηχανακι με 180 θα κάνω και δοκιμές;

Για την πίσω δεν ξερω αν είναι σηκωμένη παραθέτω φωτό μήπως καταλάβετε εσείς κάτι...

5byakg.jpg

1415g6q.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

Από μια εικόνα που βρήκα μοιάζουν κάπως έτσι, μαμά είναι στρογγυλά και όχι τετράγωνα όπως αυτά στη φώτο

2014675RAMA_091614_7.jpg

 

Στο δικό μου με 180/60 τα έχω όλα στοκ (παρόλο που φοράει Κ-Tech αναρτήση μπρος πισω) και δεν έχω κανένα πρόβλημα, ούτε με κουνήματα ούτε με πολύ απότομο πέσιμο ούτε με πρόωρη φθορά του μπροστινού

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Καλησπέρα παιδιά, 

Επανερχομαι στο θέμα γιατί μετά από 5-6 μήνες συμβίωσης με το supercorsa sp 180/60r17 χρειάζομαι ξανα λάστιχα. Πολύ ευχαριστημένος. Η χρήση τις μηχανής πια είναι Θεσσαλονίκη-Σέρρες και άντε μια φορά το μήνα-2μηνο μια βολτα στο λιβάδι (οι Θεσσαλονικείς ξέρουν) απόσταση από το σπίτι 30 πήγαινε και αλλά τόσα έλα το πολύ.

Και έχω 2 ερωτήσεις να κάνω:

1) έχει γυρίσει κάποιος το supercorsa αριστερή μεριά σε δεξιά χωρίς κάποιο πρόβλημα; ( η αριστερή πλευρά έχει ακόμη λίγο. Σίγουρα 1 track day ακόμη )

2)Στο παιχνίδι μπήκαν και κάποια σλικ μιας και μου το πρότεινε γνωστός λαστιχας τις πόλης μόλις του είπα τι κάνω με την μηχανή. Δεν είναι τα κλασσικά race ελαστικά, δεν χρειάζονται κουβέρτες. Ουσιαστικά ένα k3 χωρίς χάραξη. + έχουν γύρω στα 100 ευρώ λιγότερα από τα αλλά 2. ( πιρελλι μετζελερ)

https://www.metzeler.com/site/uk/mobile/products/tyres-catalogue/Racetec-RR-Compk-Slick.html

Τα έχει δοκιμάσει κανένας να μου πει καμία γνωμη;

Ευχαριστώ!

η δεξια μερια ή οτι εμεινε απο αυτην

2n9wdts.jpg

 

 

Τροποποιήθηκε από τον giorgos.boun

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

Βασικά δε σου έμεινε κανένα track day για το πίσω λάστιχο και τούμπα να το γυρίσεις εκτός αν είναι να παίρνεις όλες τις αριστερές όρθιος :laugh:... Τα slick για δρόμο δεν κάνουν... γλιστράνε περισσότερο από τα χαρακτά στη σκόνη και στο βρεγμένο επομένως τα φοράς με προσοχή... Τα συγκεκριμένα είναι endurance λάστιχα, δε θα τα λιώσεις τόσο γρήγορα όσο τις πιο μαλακές γόμες αλλά μην περιμένεις να σου βγάλουν πάνω από 4Κ χιλιόμετρα στο δρόμο χωρίς να τετραγωνίσουν, στην πίστα θα σου βγάλουν περίπου στα 4 με 5 track days, επίσης για χάρη της διάρκειας χάνεις στην απόδοση...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 11 λεπτά, το μέλος stamatisx έγραψε:

Βασικά δε σου έμεινε κανένα track day για το πίσω λάστιχο και τούμπα να το γυρίσεις εκτός αν είναι να παίρνεις όλες τις αριστερές όρθιος :laugh:... Τα slick για δρόμο δεν κάνουν... γλιστράνε περισσότερο από τα χαρακτά στη σκόνη και στο βρεγμένο επομένως τα φοράς με προσοχή... Τα συγκεκριμένα είναι endurance λάστιχα, δε θα τα λιώσεις τόσο γρήγορα όσο τις πιο μαλακές γόμες αλλά μην περιμένεις να σου βγάλουν πάνω από 4Κ χιλιόμετρα στο δρόμο χωρίς να τετραγωνίσουν, στην πίστα θα σου βγάλουν περίπου στα 4 με 5 track days, επίσης για χάρη της διάρκειας χάνεις στην απόδοση...

Τι εννοείτε κύριε Σταμάτη 4000 χιλιόμετρα;;;; 

3000 είναι αυτό που βλεπεις μπορεί να λεω και πολλα... στο κέντρο είναι ακόμη καινούργιο...

Για δρόμο έγραψα πάνω που πατάει. Για να πάει από Θεσσαλονίκη Σέρρες και πίσω. 120-130km/h αυστηρά. Ο @koukou και ο @gkourv ξερουν. (Πως δεν με έχουν δείρει ακόμη είναι ένα θέμα). Στο δρόμο γενικά δεν πιέζω καθολου. Βασικά κυρία πηγαίνω!!! Πιο πολύ για υποστήριξη (φωτό- κρατάω τα πράγματα τους) στους γληγορους που κάνουν τις αναβάσεις τους!!!!

Τροποποιήθηκε από τον giorgos.boun
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Φίλε μου Βάλτα πάνω και μην το σκέφτεσαι...απλά λίγο υπομονή μέχρι να ζεστάνουν και μετά δεν γλιστράνε πουθενά!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona '14 (675cc) BELL PRO STAR

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

Για δρόμο έγραψα πάνω που πατάει. Για να πάει από Θεσσαλονίκη Σέρρες και πίσω. 120-130km/h αυστηρά.

Ε άμα είναι για το δρόμο και ευθείες άστο όπως είναι, έλεγα σε περίπτωση που θες να το τουμπάρεις για να μπεις και πίστα... 

Όταν το μηχανάκι το είχα για το δρόμο το πίσω λάστιχο στα 4000 κμ γινόταν κάπως έτσι (χωρίς να κάνω burn out κτλ...) μόνο χρήση στην Αττική οδό..

6Kq7Bnl.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 23 λεπτά, το μέλος stamatisx έγραψε:

Ε άμα είναι για το δρόμο και ευθείες άστο όπως είναι, έλεγα σε περίπτωση που θες να το τουμπάρεις για να μπεις και πίστα... 

Όταν το μηχανάκι το είχα για το δρόμο το πίσω λάστιχο στα 4000 κμ γινόταν κάπως έτσι (χωρίς να κάνω burn out κτλ...) μόνο χρήση στην Αττική οδό..

 

οχι σταματη μαλλον δεν το ειπα εγω γιατι το θεωρησα αυτονοητο... λαθος μου.

Αυτα ειναι τα χιλιομετρα που η μηχανη παταει σε δημοσιο δρομο. Ολα τα αλλα ειναι πιστα. Σερρες-ρυσιο. Απλα ηθελα να πω οτι δεν τα τρεχω-υπερθερμενω στον δρομο.

Για αυτο ρωταω και για το σλικ αλλιως δεν θα ειχα κανενα λογο να το βαλω. Ρωταω αν ειναι οντως οπως τα λεει η εταιρια. 

FIT & PLAY DESIGN, ALLOWING TYRES PERFORMANCES TO BE EXPLOITED WITHOUT NEEDING A SPECIFIC BIKE SET UP OR TYRE WARMERS
RACETEC™ RR COMPK SLICK features profiles, geometries and structural material more similar to street legal tyres, allowing for a smoother transition between open roads sport riding and circuit riding. Thanks to quick warm-up given by specific compound employment, RACETEC™ RR COMPK SLICK may be used without tyre warmers

εμενα ειναι ακριβως το αντιθετο απο την φωτο. Καινουργιο στην μεση δεξια λιωμενο και αριστερα ετοιμο....

Τροποποιήθηκε από τον giorgos.boun

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GSX-R1000 K8 (1000cc) Arai

Δημοσιεύτηκε

400ε για λαστιχα ειναι πολλα για απλους χομπιστες..εκτος κι αν τα χεις οκ

Αν θες λιγο οικονομια δινεις 300 για τα ροσσο κορσα...κι αυτα μαλακα κι αυτα τρωγονται γρηγορα αλλα γλιτωνεις λεφτα

 

13548516_0_a.jpg

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 ώρες, το μέλος Xlitos έγραψε:

400ε για λαστιχα ειναι πολλα για απλους χομπιστες..εκτος κι αν τα χεις οκ

Αν θες λιγο οικονομια δινεις 300 για τα ροσσο κορσα...κι αυτα μαλακα κι αυτα τρωγονται γρηγορα αλλα γλιτωνεις λεφτα

 

Συμφωνώ μαζί σου τα 400 είναι πολλα για χομπίστα ασχέτως αν τα έχω ή όχι. 

Γιαυτο και εγώ ψάχνω μια εναλλακτική που να είναι στο 300αρι και να κρατήσει έστω λίγο παραπάνω. Αν είδες την φωτό παραπάνω στα πλαγιά φαγώθηκε και δεν θεωρώ ένα supersport λάστιχο θα κρατήσει παραπάνω. Απλά δεν θα είναι τόσο καλο και στην μέση θα είναι απλά απάτητο.

Ετσι λοιπόν ψάχνω την εναλλακτική του σλικ με 280. Το φοβάμαι όμως....

Αν το D212 έμπαινε σε μένα χωρίς θέμα με το μπροστά και έβγαινε σε 60αρι προφίλ δεν θα ρώταγα, ήξερα τι θα έκανα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph Daytona

Δημοσιεύτηκε

Έλα να σου δώσω μπροστά φτερο και βάλε 212 η 213. +-

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα