jimparac

Να σε βλεπουν η να μη σε βλεπουν στον καθρεφτη ? να

22 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda transalp400 AGV Longway Honda transalp (400cc)

Δημοσιεύτηκε

Μεχρι και σημερα ειχα την βεβαιοτητα πως οταν ακολουθεις αυτοκινητο πρεπει να φροντιζεις να εισαι ορατος στους καθρεπτες του.

Ομως σημερα βλεποντας ενα βιντεακι του Θαναση Χουντρα , του δασκαλου, εχασα τη σιγουρια μου.

Επεμενε οτι ειναι καλυτερα, ιδιαιτερα οταν επιχειρεις προσπεραση,να μη σε  περνει χαμπαρι και να περνας απο διπλα του σαν φαντασμα  .Ισως θελει να πει οτι την ευθυνη της μανουβρας, της κινησης σου και της ασφαλειας σου να την εχεις μονο εσυ .

Ποια αποψη ειναι η σωστη?

Βεβαια θα μου πει καποιος ,γιατι δεν ρωτας τον ιδιο τι εννοει.

Εγω ομως θελω να ρωτησω και εσας

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Δικοπο μαχαιρι η φαση κατα την γνωμη μου. 

Εγω σαν οδηγος αυτοκινητου, παντα, με το που αντιληφθω μηχανη πισω μου του κανω χωρο.  

Τι συμβαινει ομως.

Αν ειναι τσακαλι ο τυπος προσπερνα γρηγορα  και με ασφάλεια. 

Αν ειναι βλημα ή  δεν περναει γιατι δεν νιωθει ανετα ή  περναει αργααααα. 

 Αυτο ειναι το δευτερο εμενα με γ@μαει γιατι στριμοχνωμαι στην ακρη του δρομου καιβταυτοχρονα κανω σπαστικες κινησεις για να μην χτυπησω πεζοδρόμιο  ή  αυτον. 

Αρα;  αφου εγινε αντιληπτός γινονται μια σειρα απο χαζα-ανουσια πραγματα που κατα βαθος ειναι πιο επικινδυνα για τον αναβατη. 

 

Αν τυχει και με προσπερασουν χωρις να τους παρω πρεφα,  παντα ολα εχουν γινει τέλεια.  Ουτε με ενοχλουν, ουτε τους ενοχλω.  

Εγω Παλι κανω και τα δυο.  Αν με αντιληφθει ο οδηγος χωνομαι γρηγορα να του αδειαζω τον χωρο, ή  πολλες φορες χωνομαι γρηγορα  να μην προλαβει να αμτιδρασει ο αλλος.. 

Εχει τυχει βεβαια ο μηχανοβιος να ειναι στην νεκρη γωνια του καθρεφτη μου,  να βγαζω φλας,  να αλλαζω λωριδα και να τον βλεπω ξαφνικα να  παλευει.....  Φυσικα ξαμακανω στην ακρη και ζηταω και συγνώμη  αν και δεν  φταιω

Για να κλεισω,  πιστευω οτι και οι δυο περιπτωσεις ειναι σωστές.  Αρκει την συγκεκριμμενη στιγμη τα δυο οχηματα να εχουν τσακαλια οδηγους...  

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT1200Z (1199cc)

Δημοσιεύτηκε

Ο τσακαΛιάκος :biggrin:

Όντως η προσπέραση καλό είναι να γίνεται σβέλτα, πράγμα που εξαρτάται από τον οδηγό, από τον όγκο του δίτροχου, από το πόσο πυκνή είναι η ροή των οχημάτων, από το πλάτος του δρόμου κ.ά. παραμέτρους.

Βασικά ο μεγαλύτερος κίνδυνος σε ενδεχόμενη προσπέραση τετράτροχου κατά την οποία δε σ'έχει αντιληφθεί ο οδηγός του, είναι να στρίψει για κάποιο λόγο ξαφνικά το τιμόνι του προς τη μεριά σου και να σε πάρει παραμάζωμα χωρίς να σ'έχει δει, γι'αυτό και προσωπικά επιδιώκω να είμαι ορατός στους καθρέφτες των αυτοκινήτων και να ξέρει ο άλλος ότι τον προσπερνάω.Σε περίπτωση που πετύχω κίνηση που δυσκολεύει μια αεράτη προσπέραση και παράλληλα πέσω σε στραβόξυλο οδηγό ΙΧ που μου δίνει την αίσθηση ότι δεν κάνει χώρο να τον προσπεράσω, κάνω υπομονή και με την πρώτη ευκαιρία το μπλε άτι μου του δείχνει τα καπούλια του:na_mB:

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda transalp400 AGV Longway Honda transalp (400cc)

Δημοσιεύτηκε

Προς ΗLIAS

Μαλον τα πραγματα ειναι οπως τα περιγραφεις

Παραδειγμα

Οταν οδηγω το αμαξι με τη κυρα διπλα , καθε τοσο ... προσεξε περναει μηχανακι πολυ κοντα διπλα σου.....(οταν κανει διεισδυση )

Το μονο που κανω ,ειναι να μην ανησυχω και να μη πειραζω τιμονι φρενα η γκαζι.  Ξερω οτι ο οδηγος της μηχανης  εχει υπολογισει με ακριβεια τι πρεπει να κανει .

Η σουπα θα χαλασει αν επιχειρησω να αλλαξω κατι σε αυτα που εχει αποφασισει οτι μπορει να κανει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 ώρες, το μέλος jimparac έγραψε:

 

Η σουπα θα χαλασει αν επιχειρησω να αλλαξω κατι σε αυτα που εχει αποφασισει οτι μπορει να κανει.

Συμφωνω...  Αλλα ελα που ο δρομος δεν ειναι παντα ευθεια.  Εχει και στροφες ( μικρες εννοω) 

Αν ο αλλος δεν περναει αποφασιστικα τοτε οταν πλησιαζει το κρασπεδο αγχωνομαι....  Και κανω οσο πιο λεπτες κινησεις μπορω

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

Αν ο αλλος δεν περναει αποφασιστικα τοτε οταν πλησιαζει το κρασπεδο αγχωνομαι....  Και κανω οσο πιο λεπτες κινησεις μπορω

Ηλία, αν ο άλλος δεν το'χει, θα γινει στραβη (αργα η γρηγορα). 

Δωσε του επιλογη.

1) Χαιδεψε πεταλι φρενου

2) Αλλαξε λωριδα.

Και στις 2 περιπτωσεις, ΤΟΥ δινεις μπάλα. Μην (ΙΜΟ) προσπαθεις να ΜΕΙΝΕΙΣ μαζί του στο ίδιο παιχνιδι. ΙΜΟ again

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Schuberth S2Tech Titanium Kawasaki H2 SX

Δημοσιεύτηκε

πριν 9 ώρες, το μέλος jimparac έγραψε:

Μεχρι και σημερα ειχα την βεβαιοτητα πως οταν ακολουθεις αυτοκινητο πρεπει να φροντιζεις να εισαι ορατος στους καθρεπτες του.

Ομως σημερα βλεποντας ενα βιντεακι του Θαναση Χουντρα , του δασκαλου, εχασα τη σιγουρια μου.

Επεμενε οτι ειναι καλυτερα, ιδιαιτερα οταν επιχειρεις προσπεραση,να μη σε  περνει χαμπαρι και να περνας απο διπλα του σαν φαντασμα  .Ισως θελει να πει οτι την ευθυνη της μανουβρας, της κινησης σου και της ασφαλειας σου να την εχεις μονο εσυ .

Ποια αποψη ειναι η σωστη?

Βεβαια θα μου πει καποιος ,γιατι δεν ρωτας τον ιδιο τι εννοει.

Εγω ομως θελω να ρωτησω και εσας

 

Θα μπορούσαμε να έχουμε το βίντεο ?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 10 ώρες, το μέλος jimparac έγραψε:

Μεχρι και σημερα ειχα την βεβαιοτητα πως οταν ακολουθεις αυτοκινητο πρεπει να φροντιζεις να εισαι ορατος στους καθρεπτες του.

Ομως σημερα βλεποντας ενα βιντεακι του Θαναση Χουντρα , του δασκαλου, εχασα τη σιγουρια μου.

Επεμενε οτι ειναι καλυτερα, ιδιαιτερα οταν επιχειρεις προσπεραση,να μη σε  περνει χαμπαρι και να περνας απο διπλα του σαν φαντασμα  .Ισως θελει να πει οτι την ευθυνη της μανουβρας, της κινησης σου και της ασφαλειας σου να την εχεις μονο εσυ .

Ποια αποψη ειναι η σωστη?

Βεβαια θα μου πει καποιος ,γιατι δεν ρωτας τον ιδιο τι εννοει.

Εγω ομως θελω να ρωτησω και εσας

 

Είναι εύκολο να έχουμε το βιντεάκι, να δούμε τί ακριβώς και πώς το λέει; Γιατί, αν είναι έτσι όπως το λες, φαίνεται να αντικρούει την βασική αρχή της οδικής ασφάλειας που είναι πρωταρχικό να γίνεσαι αντιληπτός. 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda transalp400 AGV Longway Honda transalp (400cc)

Δημοσιεύτηκε

Αυτοκίνητο και Μοτοσυκλέτα - Motorcycle Riding Tips από το Riding School - 2wRide

Για ριξτε μια ματια σ αυτο το βιντεακι...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 12 ώρες, το μέλος jimparac έγραψε:

Μεχρι και σημερα ειχα την βεβαιοτητα πως οταν ακολουθεις αυτοκινητο πρεπει να φροντιζεις να εισαι ορατος στους καθρεπτες του.

Ομως σημερα βλεποντας ενα βιντεακι του Θαναση Χουντρα , του δασκαλου, εχασα τη σιγουρια μου.

  Καλημέρα @jimparac Είδα το βιντεάκι. Ο Χούντρας δεν λέει πουθενά πως δεν πρέπει να είμαστε ορατοί στους καθρέπτες των αυτοκινήτων. Ειδικά η θέση (1) που είναι η "επιθετική" και προετοιμάζει  την προσπέραση προσφέρει την μέγιστη δυνατή ορατότητα στους αυτοκινητιστές.

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB500X 2016 (500cc) HJC RPHA-10 Plus

Δημοσιεύτηκε

Να περιμένεις να σε δει , πόσο όμως; Μέχρι να μιλήσει στο κινητό, να στείλει μήνυμα, να παίξει με το ράδιο , περνάει πολύ ώρα :laugh:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda transalp400 AGV Longway Honda transalp (400cc)

Δημοσιεύτηκε

Gouky7

Για ακουσε με προσοχη ξανα απο το 3.40 εως 4.30 και στη συνεχεια το σχολιαζουμε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Είχε γίνει ήδη μια σχετική συζήτηση για το βίντεο του χουντρα...
http://www.mybike.gr/topic/84013-αναζήτηση-εξάτμισης/?do=findComment&comment=2135267

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 44 λεπτά, το μέλος jimparac έγραψε:

Gouky7

Για ακουσε με προσοχη ξανα απο το 3.40 εως 4.30 και στη συνεχεια το σχολιαζουμε.

   Έχεις δίκιο , δεν το πρόσεξα. Σε κάθε περίπτωση το εκλαμβάνω ως λάθος του προφορικού λόγου. Το αν σε βλέπουν ή όχι από το σημείο (1) το θεωρώ τόσο αυτονόητο όσο το ότι η Γη είναι στρογγυλή.  Μιλάμε για ένα σημείο το οποίο νοητά τοποθετείται σε μια απόσταση ασφαλείας πίσω και έξω από το προπορευόμενο αμάξι. Σε κάθε περίπτωση το μότο του Χούντρα είναι " μετά το σχολείο δεν θα πέσετε ποτέ". Υπάρχει κανείς που να το παίρνει τοις μετρητοίς αυτό;

ΥΓ: Προφανώς και σέβομαι απεριόριστα τον Χούντρα ως προσωπικότητα του χώρου, έχω παρακολουθήσει μαθήματά του κι ευχαρίστως θα τον ήθελα για δάσκαλο αν ασχολιόμουν ποτέ συστηματικά με την πίστα.Από τέτοιους ανθρώπους μόνο να πάρεις έχεις. Από εκεί και πέρα κάποια πράγματα προτιμώ να τα φιλτράρω μόνος μου. Φοράω ολόσωμη εξάτμιση η οποία υπό προϋποθέσεις αναστένει και νεκρούς. Ε, όσες φορές έπαιξα ξερόγκαζο σε αυτοκίνητο προκειμένου να περάσω ,αυτό πάντα μετακινήθηκε στην σωστή πλευρά.

Τροποποιήθηκε από τον Gouky7

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 12 ώρες, το μέλος innova 04 έγραψε:

Ηλία, αν ο άλλος δεν το'χει, θα γινει στραβη (αργα η γρηγορα). 

Δωσε του επιλογη.

1) Χαιδεψε πεταλι φρενου

2) Αλλαξε λωριδα.

Και στις 2 περιπτωσεις, ΤΟΥ δινεις μπάλα. Μην (ΙΜΟ) προσπαθεις να ΜΕΙΝΕΙΣ μαζί του στο ίδιο παιχνιδι. ΙΜΟ again

1 το εχω κανει,  αλλα μερικοι δεν νιωθουν... Φρεναρουν και αυτοί. 

2. Πως να αλλαξω λωριδα ρε συ;  αφου  ο αλλος έχει κάτσει  πχ στον πισω τροχο μου... 

Θανάση  νταξ δεν λεω οτι γινεται καθε μερα φυσικα,  απλα συμβαινει... Και  οταν συμβαινει μου αναβουν τα λαμπακια,  γιατι ναι μεν προσπαθω μα διευκολύνω καποιον και αυτος δυσκολευει εμενα... Και δεν καταλαβαινει οτι αν στραβωσει κατι θα στραβωσει και για αυτον, 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

.

 

Τροποποιήθηκε από τον karellen
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 09 Tracer (847cc) HJC RPHA 10 Plus Aquilo Yamaha MT-09 Tracer (847cc)

Δημοσιεύτηκε

Μαλλον ξεχασε γιατι υπαρχουν οι καθρεπτες....
Καποιος οδηγος αμαξιου μπορει να θελει να στριψει αριστερα την ωρα που εμεις τον περναμε, ξεχνοντας το φλας-ειτε ειναι καμενα τα φλας του-ειτε ΕΜΕΙΣ δεν τα βλεπουμε, αλλα ταυτοχρονα κοιταζει τους καθρεπτες του, τσεκαροντας για τυχον κινηση. Εμεις, οπως λεει, πρεπει να μεινουμε ΕΚΤΟΣ οπτικου του πεδιου... Μαλιστα.
Μας λεει λοιπον να περασουμε με Hail Marry, αποτρεποντας τον οδηγου του αυτοκινητου να χρησιμοποιησει τους καθρεπτες για τον σκοπο που υπαρχουν ΕΛΠΙΖΟΝΤΑΣ οτι θα "τον πιασουμε στον υπνο" και δεν θα κανει καμια αποτομη κινηση.
Συγγνωμη, αλλα ειναι απο τα πιο ηλιθια πραγματα που εχω ακουσει.

Πιο κατω λεει οτι πρεπει να οδηγουμε αμυντικα.
Αμυντικη οδηγηση ειναι να μενεις ηθελημενα εκτος οπτικου πεδιου του μπροστινου σου;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda transalp400 AGV Longway Honda transalp (400cc)

Δημοσιεύτηκε

Να παρουνε  θεση αυτοι που περασανε απο τη σχολη ,μπας και υπαρχει παρεξηγηση.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Η απομόνωση μίας φράσης / πρότασης απο το βίντεο, ειναι λαθος.

Ακουγοντας ολο το βιντεο, ευκολα αντιλαμβανεται καποιος που οδηγει μοτό Ή όχημα, τι εννοεί ο Χούντρας.

Οι ερμηνείες ομως που δινει ο καθεις, διαφέρουν.

ΙΜΟ, αυτο που λεει ο Χουντρας ειναι ότι οταν κατεβαινεις πχ το ποταμι, και περναμε σωρηδον τα ακινητοποιημενα ιχ ειναι αδυνατον να κανεις την ιδια κινηση σε όλους, ωστε να ΣΕ αντιληφθουν.

Κάποιοι ιχηδες θα σε βλέπουν 10 οχηματα πισω, κάποιοι θα σε παρουν πρεφα 2 οχηματα εμπρος. Και οι 2 περιπτωσεις, ειναι ασφαλεις για τη μοτο.

θεωρω αδυνατο να προτεινει ο Χουντρας να περναμε πύραυλοι ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ.

Ο γραπτός του λόγος στο ΜΟΤΟ,  ηταν σαφεστατος και διαχρονικός. Το ιδιο παραμενει και ο προφορικός του, οπως βλέπω.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Tuono V4 (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

Ο Χούντρας όταν λέει να μην σε βλέπουν εννοεί ότι πρέπει να οδηγείς στο δρόμο σαν να μην "υπάρχεις" για τα ΙΧ. Εσύ καθορίζεις λόγω της μηχανής το πως θα κινηθείς με σκοπό να μπλέκεσαι με τα ΙΧ το δυνατόν λιγότερο.

Αυτό όποιος το ερμηνεύει ως "πάω τόσο γρήγορα που δεν με βλέπουν τα κουτιά" είναι φυσικά λάθος. Σημαίνει ότι συνεχώς διαβάζεις τις συνθήκες του δρόμου και των κινούμενων σε αυτό ώστε να περνάς με την περισσότερη δυνατή ασφάλεια.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb (1300cc) schuberth c3 MV Agusta

Δημοσιεύτηκε

Την 14/12/2017 at 10:50 ΜΜ, το μέλος jimparac έγραψε:

Μεχρι και σημερα ειχα την βεβαιοτητα πως οταν ακολουθεις αυτοκινητο πρεπει να φροντιζεις να εισαι ορατος στους καθρεπτες του.

Ομως σημερα βλεποντας ενα βιντεακι του Θαναση Χουντρα , του δασκαλου, εχασα τη σιγουρια μου.

Επεμενε οτι ειναι καλυτερα, ιδιαιτερα οταν επιχειρεις προσπεραση,να μη σε  περνει χαμπαρι και να περνας απο διπλα του σαν φαντασμα  .Ισως θελει να πει οτι την ευθυνη της μανουβρας, της κινησης σου και της ασφαλειας σου να την εχεις μονο εσυ .

Ποια αποψη ειναι η σωστη?

Βεβαια θα μου πει καποιος ,γιατι δεν ρωτας τον ιδιο τι εννοει.

Εγω ομως θελω να ρωτησω και εσας

 

του κορναρεις να σε δει στα σιγουρα.εγω προσωπικα και τα φωτα του παιζω και του κορναρω.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα