efkola

Michelin Road 5

37 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha XT1200Z (1199cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα νέα ελαστικά Michelin Road 5 θα παρουσιαστούν επίσημα σε λιγότερο από ένα μήνα, στις αρχές του 2018. Ελαστικά κατάλληλα για χρήση σε sport και sport touring μοτοσυκλέτες, με τις εννέα συνολικά διαστάσεις τους, να καλύπτουν όλα τα μοντέλα της αγοράς και με τη Michelin να κάνει ιδιαίτερη αναφορά στην εξαιρετική τους απόδοση στο βρεγμένο οδόστρωμα.

Όπως αναφέρει η γαλλική εταιρεία, τα Michelin Road 5 ακόμα και μετά από 5.500+ χλμ. χρήσης, φρέναραν το ίδιο καλά όπως και ένα ζευγάρι ολοκαίνουργιων Pilot Road 4. 

Πηγή

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha XT1200Z (1199cc)

Δημοσιεύτηκε

Περισσότερα εδώ από τις πρώτες εντυπώσεις στη Σεβίλλη.

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ας γραψω κι εγω ενα μικρο review απο τις εντυπωσεις μου με το ελαστικο αυτο το οποιο μετραει στο ενεργητικο του 20000χλμ (και ακομα κρατουσε αλλα 1-2000χλμ) και αλλαζω μεθαυριο Πεμπτη και βεβαιως μπαινει το ιδιο παλι. Λαστιχο το οποιο εχει ΠΟΛΥ Αττικη και Εθνικη οδο παρα επαρχιακο.

Για μενα ειναι ακριβως αυτο που εψαχνα και ηθελα. SPORT-TOURING και δεν ειναι τυχαιο που το γραφω με κεφαλαια. Συγκρινοντας τα με τα προηγουμενα Τ31 και Τ31EVO το PR5 αρχισε να τετραγωνιζει μετα τα 11000χλμ την στιγμη που τα προαναφερθεντα απο τα 7-8000χλμ αρχιζανε να φαρδενουν.
 Απο την αρχη μεχρι και τωρα το ελαστικο μου βγαζει μια ασφαλεια στα κρατηματα και στις στροφες ενος S20 (χωρις υπερβολη). Μεχρι να ζεσταθει θελει λιγο προσοχη και οχι πολυ πιεση γιατι τα ψιλο γλιστρηματα υπαρχουν περισσοτερο στο μπροστινο.
Η πιεση των ελαστικων μαμα (Μπρος42-Πισω36) Οταν ζεσταθει ομως το λαστιχο "βεντουζαρει" σαν χταποδι και δεν ξεκολλαει. Πραγματικα η αισθηση ειναι φοβερη. Και οφειλω να πω οτι ολα αυτα τα χιλιομετρα γινανε περισσοτερο δικαβαλο. Ταξιδι στα Γιαννενα τον περασμενο Αυγουστο με Ιονια οδο ( σε ενα παρκινγκ που σταματησαμε το λαστιχο ζεματαγε), λιγη Εγνατια οδο αλλα αισθηση μου εκανε η συμπεριφορα του ελαστικου στα χωρια στο Λακα Σουλι (οσοι ξερουν) που οι δρομοι μου ηταν τελειως αγνωστοι, τα λαστιχα κρατησανε τελεια στις διαφορες κακουχιες. 

Λεγεται οτι ενδεικνυται για βρεγμενο. Ωστοσο σε βρεγμενο δεν δοκιμαστηκε ποτε απο μενα οποτε δεν εχω καθολου εντυπωσεις!

Και 2 φωτογραφιες

Μπροστα

Πισω

Υ.Γ Ευχαριστω τον @Peiraiwths για τις φωτογραφιες και την προτροπη να γραψω 2 λογια!

Τροποποιήθηκε από τον ΚωσταςΤ
Αρέσει σε 7 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος Αλλος Μέχρι ποσες? (....cc)

Δημοσιεύτηκε

Ήμουν και εγώ προσκεκλημένος της Μισελέν στην Σεβίλλη και είχα την ευκαιρία να το δοκιμάσω σε όλες τις συνθήκες πίστας και δρόμου και με πολλά μηχανάκια.

28167219_10157132745585744_1970918139609

Το λάστιχο είναι κορυφαίο ειδικά στον βρεγμένο όπου σου δίνει πολλή πληροφόρηση. Βέβαια, άλλο η πίστα και άλλο οι ελληνικοί δρόμοι, οπότε περίμενα να "φάω" τα Pilot Road 4 που ήδη φορούσα στο Τενερέ. Η στιγμή ήρθε τον Ιούνιο οπότε τώρα, 15.500 km αργότερα, τα ασφαλή πλέον συμπεράσματα επιβεβαιώνουν τις αρχικές εντυπώσεις.

28279941_10157132735965744_2863788499750

Στην πίστα με την "αγωνιστική" άσφαλτο (όπου κρατάνε ακόμη και οι ζάντες) το εντυπωσιακό ήταν η πληροφόρηση, και στα στεγνά, αλλά (και αυτό είναι το σημαντικό εδώ) και στα βρεγμένα κομμάτια. 

28167145_10157132732660744_4420881797835

Στον Ισπανικό δρόμο (με πραγματική άσφαλτο) οι εντυπώσεις οι ίδιες, με ιδιαίτερη σημείωση στην ευκολία αλλαγής κατεύθυνσης και κλίσεων στους φιδίσιους δρόμους που κινηθήκαμε.

28168534_10157132739505744_3639447113549

Πάμε τώρα στη Ελληνική πραγματικότητα. Τα λάστιχα φορέθηκαν στο SuperTenere τον Ιούνιο και μέχρι στιγμής έχουν 15.500 χλμ. Τα χιλιόμετρα αυτά έγιναν όλα σε ταξίδια και βόλτες, κατά 50% μονοκάβαλα. Η πρώτη εντύπωση ήταν η εξαιρετική κατευθυντικότητα και η πρόσφυση ακόμη και στον βρεγμένο. Στην πίστα το είχαμε σχολιάσει όλοι, αλλά το να νιώθεις αυτήν την σιγουριά σε Ελληνικό βρεγμένο δρόμο είναι πραγματικά πρωτόγνωρο. Στο ζέσταμα δεν θα συμφωνήσω με τον Κώστα, αλλά να σημειώσω πως έχω την τύχη να μένω πάνω σε παραλιακό επαρχιακό (άρα φιδίσιο) με καλή άσφαλτο, οπότε ζεσταίνονται στο χιλιόμετρο. Την προ-περασμένη Δευτέρα (με 15.000 χλμ στην πλάτη τους σημειώνω) κινούμουν στις στροφές του Μετσόβου, στην βρεγμένη Εγνατία, δικάβαλος, τριβάλιτσος, με υψηλές ταχύτητες με πλήρη ασφάλεια και πληροφόρηση, με ένα μικρό, ηθελημένο γλυστριματάκι όταν θέλησα να το δοκιμάσω υπό κλίση στην λευκή διαχωριστική γραμμή. Εντυπωσιακό, όταν μάλιστα αναπόφευκτα η σύγκριση γίνεται με τα προηγούμενα "πατούμενα", τα Pilot Road 4 που ήταν μέχρι πρότινος ό,τι καλύτερο στον βρεγμένο. Ο λόγος πίσω από αυτήν την καταπληκτική απόδοση στον βρεγμένο είναι η νέα, επαναστατική τραπεζοειδής σχεδίαση (XST evo ονομάζει την πατέντα αυτή η Michelin) της διατομής των αυλακώσεων, που, σε αντίθεση με την μέχρι τώρα πρακτική της ορθογώνιας διατομής, δημιουργεί περισσότερο "αποθηκευτικό χώρο" για το νερό απομακρύνοντας έτσι το σημείο υδρολίσθησης.

MICHELIN_iconograpgy_XST_Evo_Road5_2.jpg

Για τον στεγνό δεν έχω πολλά να πω, στρίβει, επιταχύνει, φρενάρει με τεράστια περιθώρια πρόσφυσης και άμεση πληροφόρηση.

Το λάστιχο δεν έχει "τελειώσει ακόμη, θεωρώ πως "έχει" άνετα άλλες 5.000 χλμ, και που μάλλον θα αργήσουν να γίνουν μιας και η "ταξιδιωτική" σεζόν σχεδόν έκλεισε και οι καθημερινές μετακινήσεις και κοντινές βόλτες γίνονται με το Άφρικα ή το VFR.

Η αίσθησή μου είναι πως πρόκειται για το κορυφαίο σήμερα λάστιχο γενικής - τουριστικής χρήσης, με έμφαση στην ασφάλεια και την μακροζωία, έχοντας "ξαναγράψει" τα όσα μέχρι τώρα γνωρίζαμε για την πρόσφυση στον βρεγμένο.

 

Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε

Παναγιωτη ειπα οτι μεχρι να ζεσταθει θελει λιγο προσοχη. Δεν αργει να ζεσταθει το λαστιχο βεβαια. Δεν ειναι σαν κατι αλλα ST που φτανεις Χαλκιδα και τοτε αρχιζει να ζεσταινεται το λαστιχο.
Και κατι που ανεφερες πολυ σωστα και παρελειψα ειναι η πολυ καλη πληροφορηση και βεβαια το ποσο ευκολα "πεφτει" η μηχανη στη στροφη σαν να ειχες μαλακο ελαστικο! :worshippy:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 15 ώρες, το μέλος ΚωσταςΤ έγραψε:


 Απο την αρχη μεχρι και τωρα το ελαστικο μου βγαζει μια ασφαλεια στα κρατηματα και στις στροφες ενος S20 (χωρις υπερβολη). Μεχρι να ζεσταθει θελει λιγο προσοχη και οχι πολυ πιεση γιατι τα ψιλο γλιστρηματα υπαρχουν περισσοτερο στο μπροστινο.
Η πιεση των ελαστικων μαμα (Μπρος42-Πισω36) Οταν ζεσταθει ομως το λαστιχο "βεντουζαρει" σαν χταποδι και δεν ξεκολλαει. Πραγματικα η αισθηση ειναι φοβερη.

 

χιλια συγνωμμη αλλα αν κρινω απο τις φωτο με 3 δαχτυλα απατητο δεν θα μου φαινοταν περιεργο αν αντι για s20 εγραφες dunlop kr. 

Δεν το λεω κακοπροαιρετα ελπιζω να μην με παρεξηγεις αλλα θα ακουσω ενα review απο το @Gouky7 ας πουμε που το παλικαρι τα τερματιζει στον δρομο.... Για την συγκεκριμενη παραγραφο παντα.

Τροποποιήθηκε από τον giorgos.boun
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Οπωσδήποτε καμία παρεξήγηση. Απλά ο κάθε ένας από εμάς πιστεύω, δίνει feedback ανάλογα τον τρόπο που οδηγεί. Εγώ δεν το τερμάτισα. Τουλάχιστον είδα το λάστιχο και την συμπεριφορά του μέχρι εκεί που το πήγα.

Και μια διευκρίνηση στις πιέσεις. Το σωστό είναι: Πίσω 42/Μπροστά 36. Αν και πιστεύω ότι το καταλάβατε :winking:

 

 

Γειά σου ρε @Panag που το πήρες πρέφα! 

Τροποποιήθηκε από τον ΚωσταςΤ
Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 16 ώρες, το μέλος ΚωσταςΤ έγραψε:

Οπωσδήποτε καμία παρεξήγηση. Απλά ο κάθε ένας από εμάς πιστεύω, δίνει feedback ανάλογα τον τρόπο που οδηγεί. Εγώ δεν το τερμάτισα. Τουλάχιστον είδα το λάστιχο και την συμπεριφορά του μέχρι εκεί που το πήγα

Σωραιος Κωστη. Άλλος θα ειχε βαρεσει τρια εγκεφαλικά και θα μας ζάλιζε τα @@ τώρα. Βέβαια μετράει που ο Τζωρτζ είναι απο τα πιο ευγενικα και καλα παιδια εδω μεσα αλλα και παλι.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Σωραιος Κωστη. Άλλος θα ειχε βαρεσει τρια εγκεφαλικά και θα μας ζάλιζε τα @@ τώρα. Βέβαια μετράει που ο Τζωρτζ είναι απο τα πιο ευγενικα και καλα παιδια εδω μεσα αλλα και παλι.

Μα δεν το είπα για κακό. Οποσδηποτε θα ακούσω τι έχει να μου πει για τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά. Άλλο που δεν με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο, μαρεσει να μαθαίνω...

Αλλά για το πως στρίβουν και να το συγκρίνω με ένα λάστιχο ss θα ήθελα σίγουρα μια γνωμη από κάποιον που το φέρνει στα όρια του. Άποψη μου ότι και να βάλεις, από ότι κατηγορία θελεις, στις 30 μοίρες όλα στρίβουν το ίδιο. Φτάνει να είναι φρέσκο. (Όχι μόνο dot 18 απλά φρέσκο).

σε ανέφερα γιατι μου είχε κάνει εντύπωση το φάγωμα και σε είχα ρωτήσει αν είναι σε πίστα ή σε δρόμο.

εγω χειρότερος είμαι γιατι απλά στον δρόμο φοβάμαι και έχω μόνιμα τον @pitapola να με περιμένει!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 24 λεπτά, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

 

εγω χειρότερος είμαι γιατι απλά στον δρόμο φοβάμαι και έχω μόνιμα τον @pitapola να με περιμένει!!!

Χιλιες φορες να ειχα τους χρονους σου στην πιστα παρα το τελειωμενο s21 στον δρομο. Ξεκαθαρα ομως. Για μενα γρηγορος οδηγος = χρονος σε πιστα

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 28 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Χιλιες φορες να ειχα τους χρονους σου στην πιστα παρα το τελειωμενο s21 στον δρομο. Ξεκαθαρα ομως. Για μενα γρηγορος οδηγος = χρονος σε πιστα

Δεν συμφωνώ.Ο γρήγορος οδηγός είναι γρήγορος οδηγός ανάλογα με το τερέν που το τρέχει... Απλά ανάλογα ρισκάρει αρκετά ή λιγότερα.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 λεπτά, το μέλος giorgos.boun έγραψε:

Δεν συμφωνώ.Ο γρήγορος οδηγός είναι γρήγορος οδηγός ανάλογα με το τερέν που το τρέχει... Απλά ανάλογα ρισκάρει αρκετά ή λιγότερα.

Δεν το διατύπωσα σωστά βασικά.Ο γρήγορος οδηγός μπορεί να γράφει χρόνους στην πίστα και στον δρόμο να φυλάγεται για χίλιους δύο δικαιολογημένους λόγους. Ο γρήγορος οδηγός μπορεί επίσης να γράφει χρόνους στην πίστα και στον δρόμο να πηγαίνει τάπα γιατί αισθάνεται άνετα. Ο οδηγός που στον δρόμο πάει τάπα αλλά στην πίστα γράφει χρόνους της πλάκας δεν είναι γρήγορος στο δικό μου πάντα το μυαλό.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF 600s

Δημοσιεύτηκε

@giorgos.boun

Διαφώνω πλήρως! Ο γρήγορος οδηγός αποδυκνείεται στην πίστα.

Στο δρόμο, δεν αποδυκνείεται η ταχύτητα, αλλά η ηλιθιότητα και ανευθυνότητα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 37 λεπτά, το μέλος sorath έγραψε:

Διαφώνω πλήρως! Ο γρήγορος οδηγός αποδυκνείεται στην πίστα.

Στο δρόμο, δεν αποδυκνείεται η ταχύτητα, αλλά η ηλιθιότητα και ανευθυνότητα.

Τέλος παντων δεν είμαι τόσο απόλυτος. Βέβαια ο καθένας έχει την γνωμη του.

Μην χαλάμε όμως ένα νήμα από ένα κατά την γνωμη μου εξαιρετικό ελαστικό για αυτά που είναι φτιαγμένο να κάνει...

Μπορουμε να συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε άλλου...:winking:

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 5 ώρες, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Σωραιος Κωστη. Άλλος θα ειχε βαρεσει τρια εγκεφαλικά και θα μας ζάλιζε τα @@ τώρα. Βέβαια μετράει που ο Τζωρτζ είναι απο τα πιο ευγενικα και καλα παιδια εδω μεσα αλλα και παλι.

Δεν κολλαω Γιαννη σε κατι τετοια. Οποιος θελει να με πει κουλομαρια με λεει. Κι εγω με λεω κουλομαρια. Ειμαι και γουσταρω στο φιναλε. Απο κει και υστερα, οδηγω οπως ΓΟΥΣΤΑΡΩ εγω την μηχανη μου χωρις να ψαχνομαι εαν τερματισα το λαστιχο. Και οπως λες κι εσυ "end of story guys". Η CBF ηταν μια επιλογη για touring καταστασεις. Αν ηθελα "αλλες καταστασεις" θα επαιρνα μια R1 η μια RR.  Ουτε εξετασεις δινω στο ΜΒ για να με πουνε χερα (που @εστηκα με πουνε, δεν με πουνε) ουτε ψαχνω να επιβεβαιωση σαν οδηγος μοτοσυκλετας! Ειμαι 44 χρονων οδηγω δικυκλο απο τα 36 και εχω κανει (θεωρω) καποιες προοδους στην οδηγηση μου με γνωμονα το ξεκινημα μου.(Δεν στριβω ορθιος πια :rotfl:)

Αιντε τωρα με συγχυσες μεσημεριατικα. Μην μασας...τρολλαρω :tooth:

Το πρωι μπηκαν τα καινουρια PR5 και δεν μπορω να τα στρωσω μαμω το φελεκι μου και την βροχη μου μεσα. Αι σιχτιρ :frusty:

πριν 1 ώρα, το μέλος sorath έγραψε:

 

Διαφώνω πλήρως! Ο γρήγορος οδηγός αποδυκνείεται στην πίστα.

Στο δρόμο, δεν αποδυκνείεται η ταχύτητα, αλλά η ηλιθιότητα και ανευθυνότητα.

:worshippy::respekt:

Τροποποιήθηκε από τον ΚωσταςΤ

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Κουλομαρίες :beee:

Εσύ @ΚωσταςΤ κ η τρελοκοτσιδού @Gouky7

Βάζω κ τον Νικ ( @sorath ) μέσα, μη παραπονιέται 

 

 

 

:tooth::tooth::sopase:

 

 

 

:wub: 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

με τη λογικη σας τα παλικαρια στο tt ειναι κουλαδια και οι του motogp τους ριχνουν στα αυτια, χμμμ δε νομιζω τακη...

γρηγορος στην πιστα και γρηγορος στο δρομο εξαρταται απο αρκετους παραγοντες...

το σιγουρο ειναι ενα: οποιος τερματιζει λαστιχο (ασχετα πιστα η δρομο) δεν τον κανει αυτοματα οδηγαρα. αυτο επισης εξαρταται απο διαφορους παραγωντες καποιοι απο τους οποιους ειναι το μηχανακι (σημαντικο), δηλ τερματισμενο 190 πισω σε sport touring στο ss θα ειναι απατητο 3 δαχτυλα (σε ιδιο δρομο, ιδιο οδηγο, ιδιες συνθηκες)...

 

μπορουμε να το αναλυσουμε περισσοτερο σε ενα ξεχωριστο θεμα...:winking:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 09 Tracer (847cc) HJC RPHA 10 Plus Aquilo Yamaha MT-09 Tracer (847cc)

Δημοσιεύτηκε

Το Tracer ειχε Dunlop. Απο τη μαμα. Ενα ελαστικο αισχος, απο την αρχη μεχρι και το τελος.
Εβαλα λοιπον το Road 5, επαθα σοκ!
Δεν ειναι η φθορα των προηγουμενων ελαστικων που κανει αισθητη τη διαφορα!
Ειναι πραγματικα ενα εξαιρετικο ελαστικο!
Και αυτο που λενε τα παιδια παραπανω. Γερνεις τη μηχανη για πλακα! Εξαιρετικη αισθηση του δρομου και εξαιρετικη σταθεροτητα!
Δεν το εχω δοκιμασει σε πολυ βρεγμενο ακομη, αλλα οι μεχρι τωρα εντυπωσεις ειναι εξαιρετικες.
Δεν μετανιωνω ουτε στιγμη τα ευρωπουλα που εδωσα!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Shoei GT-AIR

Δημοσιεύτηκε

πριν 41 λεπτά, το μέλος rtifosi έγραψε:

Το Tracer ειχε Dunlop. Απο τη μαμα. Ενα ελαστικο αισχος, απο την αρχη μεχρι και το τελος.
 

Οταν πηρα τη μηχανη η πρωτη μου αλλαγη ηταν Dunlop Roadsmart II τα οποια μου κρατησανε 30000χλμ βεβαιως βεβαιως και μπορω να πω οτι δεν με δυσαρεστησανε.

Ποια Dunlop φορουσε το Tracer;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki GN250 (249cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

 

Το σιγουρο ειναι ενα: οποιος τερματιζει λαστιχο (ασχετα πιστα η δρομο) δεν τον κανει αυτοματα οδηγαρα.

Πολύ σωστό αυτό. Αλλά σίγουρα ισχύει το αντίστροφο. Κάποιος που είναι οδηγάρα δε θα έχει δύο-τρία δάχτυλα απάτητο (δύο-τρία χιλιοστά μπορεί, ανάλογα με τη μηχανή και τη διάσταση του ελαστικού).

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Triumph daytona 675r (675cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος noodles έγραψε:

με τη λογικη σας τα παλικαρια στο tt ειναι κουλαδια και οι του motogp τους ριχνουν στα αυτια, χμμμ δε νομιζω τακη...

Το σχόλιο είναι τελείως άσχετο με το θέμα. Εννοείτε πως είναι κατώτεροι αλλιώς θα ήταν το παγκόσμιο πρωτάθλημα.( το γράφω και σκευτομαι τι λεω Θεέ μου για τους παγκόσμιους που μπορω και να τους κρίνω)

πριν 1 ώρα, το μέλος noodles έγραψε:

 

το σιγουρο ειναι ενα: οποιος τερματιζει λαστιχο (ασχετα πιστα η δρομο) δεν τον κανει αυτοματα οδηγαρα. αυτο επισης εξαρταται απο διαφορους παραγωντες καποιοι απο τους οποιους ειναι το μηχανακι (σημαντικο), δηλ τερματισμενο 190 πισω σε sport touring στο ss θα ειναι απατητο 3 δαχτυλα (σε ιδιο δρομο, ιδιο οδηγο, ιδιες συνθηκες)...

 

μπορουμε να το αναλυσουμε περισσοτερο σε ενα ξεχωριστο θεμα...:winking:

Αυτό δεν το καταλαβα. Ένα ελαστικό τερματίζει ανάλογα με την κλίση. Συμφωνώ δεν σημαίνει ότι πας και γρήγορα απλά ότι η μηχανή περνει κλίσεις... Αν έχεις 190 τι σε τουριστικό το έχεις τι σε ss τι σε βάρκα τις ίδιες μοίρες θελει για να πατήσει όλο.

 

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

με τη λογικη σας τα παλικαρια στο tt ειναι κουλαδια και οι του motogp τους ριχνουν στα αυτια, χμμμ δε νομιζω τακη...

 

 

Οι αναβάτες στο TT, δεν οδηγούν στο δρόμο με άλλους οδηγούς/οχήματα. Με τεράστιες αποκλίσεις των συνθηκών (λάδια/νερά/απέναντι οχήματα/πεζοί/οδηγοί με κινητά-τσιγάρο-καφέ κοκ)

Και οι ΤΤάδες και οι motοgpάδες είναι ΘΕΟΙ και ούτε με κυάλια δε μπορούμε να τους δούμε......

 

 

 

 

Quote

γρηγορος στην πιστα και γρηγορος στο δρομο εξαρταται απο αρκετους παραγοντες...

 

 

Κυρίως από τα χέρια του, το μηχανάκι και τα @@ του....

 

 

 

Quote

το σιγουρο ειναι ενα: οποιος τερματιζει λαστιχο (ασχετα πιστα η δρομο) δεν τον κανει αυτοματα οδηγαρα. αυτο επισης εξαρταται απο διαφορους παραγωντες καποιοι απο τους οποιους ειναι το μηχανακι (σημαντικο), δηλ τερματισμενο 190 πισω σε sport touring στο ss θα ειναι απατητο 3 δαχτυλα (σε ιδιο δρομο, ιδιο οδηγο, ιδιες συνθηκες)...

 

 

Σε συνθήκες δρόμου και πιέσεις ελαστικών κατασκευαστή, είναι δύσκολο να τερματιστεί λάστιχο (για πίσω μιλάω, το εμπρός το ξεχνάμε).

Στην πράξη με σωστή τοποθέτηση σώματος και όχι SM λογική, απίθανο να τερματίσει το πίσω λάστιχο, ακόμα κι αν πηγαίνει κάποιος αέρα.

Πάντα βέβαια θα υπάρχουν λίγα κομμάτια δρόμου που κάποιοι τοπικοί μπορούν να πάνε με την ταυτότητα στο στόμα, αλλά είναι λίγα.

 

Το 190άρι σε ST θα έχει τερματίσει και σε SS όχι?

Σε καμία περίπτωση.....

Πιο πιθανό να συμβεί το ανάποδο για διάφορους (ως αρκετούς λόγους). :yes:

 

 

 

Quote

 

μπορουμε να το αναλυσουμε περισσοτερο σε ενα ξεχωριστο θεμα...:winking:

 

 

Άνοιξέ το ντε :winking:

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha MT 09 Tracer (847cc) HJC RPHA 10 Plus Aquilo Yamaha MT-09 Tracer (847cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος ΚωσταςΤ έγραψε:

Οταν πηρα τη μηχανη η πρωτη μου αλλαγη ηταν Dunlop Roadsmart II τα οποια μου κρατησανε 30000χλμ βεβαιως βεβαιως και μπορω να πω οτι δεν με δυσαρεστησανε.

Ποια Dunlop φορουσε το Tracer;

D222 η κατι τετοιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha FZ1/Husky610sm BMW S1000 RR

Δημοσιεύτηκε

φανταζομαι εσεις που τερματιζετε τα 190ρια με sport touring μηχανακια εχετε ολοι αφτερμαρκετ μαρσπιεδες ε;

 

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 6 ώρες, το μέλος foten21 έγραψε:

φανταζομαι εσεις που τερματιζετε τα 190ρια με sport touring μηχανακια εχετε ολοι αφτερμαρκετ μαρσπιεδες ε;

 

 

 

Φώτη, με 15 κ 20 psi πίεση σου τρώω κ τις ζάντες. Ακομα κ στο ybr :tooth:

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα