kpapageo

Versys Χαλασάκι Βέρσις - Ιστορία για αγρίους Versys broken valve


124 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda ANF (125cc) Airoh S4

Δημοσιεύτηκε

Περαστικά.

Θλιβερή αντιμετώπιση απο την εταιρεία.

Αν υπάρχουν και φωτό, θα ειναι καλό να μπουν ωστε να είναι τεκμηριωμένα και τα γραφόμενα. Προτεινω επίσης, να μπει και κείμενο στα Αγγλικά, στον τίτλο.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia SΧ 125 (124,8cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πω ρε φίλε, τι λες τώρα... 

Περαστικά και αγύριστα.

Σου έκοψε το ταξίδι στη μέση, σε ταλαιπώρησε αφάνταστα, απέμεινες χωρίς μότο και επιστρέφεις Ελλάδα και λαμβάνεις τόσο σκατένια αντιμετώπιση από τον αντιπρόσωπο...

Ξινό να του βγει. Τέτοια αντιεπαγγελματική συμπεριφορά  από την πλειονότητα των Ελλήνων αντιπροσώπων δεν είναι η πρώτη φορά που την ακούω, αλλά και από την Kawasaki Ολλανδίας;

Έχεις χίλια δίκια να μην ξανασχοληθείς με την εταιρία.

Τροποποιήθηκε από τον The Dread Rider
Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

   Από τον καράβλαχο τον Έλληνα δεν περίμενα τίποτα καλύτερο. Αφού δεν σου είπε πως φταίνε τα κουνούπια της Φινλανδίας πάλι καλά. Από τους Ολλανδούς όμως περίμενα καλύτερη αντιμετώπιση αλλά μάλλον θα είναι κι αυτοί απασχολημένοι με το νέο Versys300X που έρχεται να ταράξει τα ήρεμα νερά της μοτοκίνησης με τις καινοτομίες που εισάγει στους δύο τροχούς. Δυστυχώς κολλητέ μου , η μηχανή είναι ένα τεράστιο βαρέλι δίχως πάτο (οικονομικά μιλώντας). Στεναχωριέμαι μέσα από την καρδιά μου μόνο για το ότι σου χάλασε το ταξίδι και για τίποτα άλλο αν και απ όσο κατάλαβα σε πέτυχε στην φάση του κατέβα οπότε το κακό είναι σαφέστατα μικρότερο. Αντιλαμβάνομαι πλήρως την οικονομική πίπα που έφαγες αλλά νιώθω πως κι εσύ ο ίδιος θεωρείς τον εαυτό σου πλουσιότερο με αυτά που έζησες σε αυτό το τουρ μετριάζοντας κάπως την χρηματική χασούρα. Καταλαβαίνω επίσης one hundred percent την απογοήτευσή σου με την Κάβα αλλά αν το δεις σφαιρικά , θα καταλάβεις πως δεν είναι πρόβλημα της εταιρείας αλλά γενικότερο. Εγώ λοιπόν θα έλεγα μακρυά από τα commuters της νέας εποχής κι όχι μακρυά από την Χ μάρκα.  Να είσαι πάντα καλά και περιμένουμε τα ευχάριστα.

Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ideal Freeder HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 40 λεπτά, το μέλος innova 04 έγραψε:

Αν υπάρχουν και φωτό, θα ειναι καλό να μπουν ωστε να είναι τεκμηριωμένα και τα γραφόμενα. Προτεινω επίσης, να μπει και κείμενο στα Αγγλικά, στον τίτλο.

Δυστυχώς φωτό δεν έχω. Ο αντιπρόσωπος έχει κάποιες, αλλά κάτι μου λέει ότι αν του τις ζητήσω δεν θα μου τις δώσει. Δεν με συμπαθεί ιδιαίτερα μετά από τις αντιπαραθέσεις που είχαμε.

Μιας και δεν μπορώ να κάνω edit στον τίτλο, αν μπορείς πρόσθεσε και το (Versys broken valve).

 

@The Dread Rider Δυστυχώς η Kawasaki μου βγάζει μια απάθεια στην εξυπηρέτηση των πελατών της αλλά και στην προσέλκυση νέων. Την ώρα που ο ανταγωνισμός κάνει δώρα και προωθητικές καμπάνιες, εκείνη είναι η μόνη που λάμπει δια της απουσίας της από τα moto events του εσωτερικού.

 

πριν 39 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Δυστυχώς κολλητέ μου , η μηχανή είναι ένα τεράστιο βαρέλι δίχως πάτο (οικονομικά μιλώντας).

Δεν φαντάζεσαι πόσο σκέφτομαι να πάρω ένα αυτοκίνητο. Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως θα επικρατήσει η μαλακία στον εγκέφαλο το συναίσθημα. Έχει καταντήσει ο μοτοσυκλετισμός χόμπι προνομιούχων αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.

 

πριν 49 λεπτά, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Στεναχωριέμαι μέσα από την καρδιά μου μόνο για το ότι σου χάλασε το ταξίδι και για τίποτα άλλο

Μην στεναχωριέσαι καθόλου, εγώ δεν το έκανα, ειλικρινά. Δε θα σκάσω για τα σίδερα, αυτά που είδα, αισθάνθηκα και αποκόμισα από το ταξίδι δεν μπαίνουν καν στην ζυγαριά με ένα σπασμένο μοτέρ. Επίσης οι αναποδιές ήταν το αλατοπίπερο. 1000 φορές που είχα πτώση, τράκαρα, κάηκε το κινητό μου, έσπασε η οθόνη του laptop της δουλειάς και το μοτέρ της μοτο, παρά ένα άνοστο ταξίδι όπου όλα πήγαν άψογα. Επιπλέον αν δεν είχε συμβεί αυτό δεν θα είχα γνωρίσει την φανταστική οικογένεια Φινλανδών που με φιλοξένησε για 3 ημέρες στο σπίτι της. Στην τελική οι άνθρωποι και τα συναισθήματα μένουν.

 

πριν 1 ώρα, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Καταλαβαίνω επίσης one hundred percent την απογοήτευσή σου με την Κάβα αλλά αν το δεις σφαιρικά , θα καταλάβεις πως δεν είναι πρόβλημα της εταιρείας αλλά γενικότερο.

Μιας και το Versys ήταν η 1η μου μοτό, αναγκαστικά κρίνω με βάση τις εμπειρίες μου οπότε θα ήταν άδικο να κατηγορήσω άλλες εταιρείες. Η Kawasaki φέρθηκε έτσι, για αυτήν θα μιλήσω. Αν αύριο έχω ίδια αντιμετώπιση από την Χ, τα ίδια θα πω και για εκείνη.

 

πριν 1 ώρα, το μέλος Gouky7 έγραψε:

Εγώ λοιπόν θα έλεγα μακρυά από τα commuters της νέας εποχής κι όχι μακρυά από την Χ μάρκα.

Δεν το 'πιασα αυτό, αν θέλεις εξήγα λίγο.

πριν 1 ώρα, το μέλος Gouky7 έγραψε:

 Να είσαι πάντα καλά και περιμένουμε τα ευχάριστα.

Ευχαριστώ αγορίνα, το ότι δεν μου αρέσει τίποτα και είμαι σε μεγαλύτερη σύγχυση από ότι όταν πρωτοέψαχνα πως σου φαίνεται? :_unsure:

Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

περαστικά και γρήγορα με άλλο δίτροχο!

τα honda λένε, δε σπάνε δε χαλάνε :laugh:

το versys 2007-2010 δεν είναι japan; έχει και αυτό το παραπάνω πρόβλημα;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ideal Freeder HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν ξέρω αν τα '07-'09 (τα '10-'14 είναι με το facelift) είναι made in Japan. Πάντως όπως αναφέρω και στο αρχικό κείμενο, γνωστός με 1st gen έπαθε το ίδιο.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε

Από μένα συγχαρητήρια για την ψυχραιμία και την ωριμότητα που αντιμετωπίζεις το θέμα.

Τόσο χάλια αντιμετώπιση από όλα τα μέτωπα της kawasaki δεν την περίμενα, όχι ότι περίμενα κ κάτι ιδιαίτερα καλό βέβαια...

Μακάρι να βλέπεις πάντα έτσι θετικά τα πράγματα κ εύχομαι από δω κ μπρος να μην έχεις άλλες αναποδιές πάρα μόνο ευχάριστες εμπειρίες.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax (72cc) Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Να τελικά που δημιουργήθηκε ρήγμα και στην αξιοπιστία της Kawasaki και ειδικά του versys.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shoei NXR BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

στειλε email με την ιστορια σου παντως και πιο πανω στην kawasaki ιαπωνιας μην το λυπασε

Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure 990 (1000cc) Schuberth S2 Sport KTM RC 390 (374cc)

Δημοσιεύτηκε

Το θέμα είναι γνωστό πολλά χρόνια τώρα και αφορούσε μικρό αριθμό παρτίδων που δεν άξιζε ανάκληση. Τώρα πως το κρίνει αυτό μια εταιρεία για μια τόσο σοβαρή (και ακριβή) βλάβη...!;! Φήμες λέγανε πως με απόλυτα σωστές μετρήσεις και κατ' επέκταση ρύθμιση βαλβίδων δεν συνέβαινε ποτέ. Οι πρώτες και 3ες γενιές Versys είναι made in Japan με άλλο part number βαλβίδων.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Περαστικά για τα σίδερα, μην αγχώνεσαι και όλα φτιάχνονται/αντικαθιστώνται.

 

Μάλλον για να μην γίνει ανάκληση δεν είναι θέμα που άπτεται της ασφάλειας, άμα είχε κολλήσει κανένα μοτέρ να σαβουριαστεί κανένας σε ταχύτητες εθνικής, μια χαρά ανάκληση θα κάνανε έστω και για 10 μηχανάκια.

 

Πάντως κρίμα, είναι από τα μηχανάκια που συμπαθώ και έλεγα να είναι το επόμενο, μιας και τα 1000 κυβικά δεν είναι και απαραίτητα.

 

Έντιτ: μεταχειρισμένο μοτέρ ολόκληρο δεν άξιζε να μπει;

Τροποποιήθηκε από τον exppii

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure 990 (1000cc) Schuberth S2 Sport KTM RC 390 (374cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος exppii έγραψε:

Περαστικά για τα σίδερα, μην αγχώνεσαι και όλα φτιάχνονται/αντικαθιστώνται.

 

Μάλλον για να μην γίνει ανάκληση δεν είναι θέμα που άπτεται της ασφάλειας, άμα είχε κολλήσει κανένα μοτέρ να σαβουριαστεί κανένας σε ταχύτητες εθνικής, μια χαρά ανάκληση θα κάνανε έστω και για 10 μηχανάκια.

 

Πάντως κρίμα, είναι από τα μηχανάκια που συμπαθώ και έλεγα να είναι το επόμενο, μιας και τα 1000 κυβικά δεν είναι και απαραίτητα.

Off topic: Δεν έχει κανένα θέμα αξιοπιστίας η τωρινή γενιά. Προχώρα άφοβα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ideal Freeder HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 57 λεπτά, το μέλος nikolai έγραψε:

στειλε email με την ιστορια σου παντως και πιο πανω στην kawasaki ιαπωνιας μην το λυπασε

Όσο και αν έψαξα δεν κατάφερα να βρω email στα κεντρικά της Ιαπωνίας.

 

πριν 25 λεπτά, το μέλος exppii έγραψε:

Έντιτ: μεταχειρισμένο μοτέρ ολόκληρο δεν άξιζε να μπει;

Θεωρητικά άξιζε αλλά:

1) Για το δικό μου μοντέλο είναι δυσεύρετα

2) Δεν θα του είχα εμπιστοσύνη να ξαναπάω εξωτερικό με αυτό.

3) Λόγω της όλης αντιμετώπισης δεν ήθελα να συνεχίσω να καβαλάω Kawasaki.

 

πριν 1 ώρα, το μέλος skritikos έγραψε:

Οι πρώτες και 3ες γενιές Versys είναι made in Japan με άλλο part number βαλβίδων.

Είσαι σίγουρος για αυτό? Εγώ βλέπω ότι τα 3rd gen έχουν ίδιο part number με το δικό μου.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure 990 (1000cc) Schuberth S2 Sport KTM RC 390 (374cc)

Δημοσιεύτηκε

Έχω τα αρχεία με τις αλλαγές σε άλλο υπολογιστή. Θα τα κοιτάξω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 (1352cc) Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Απαράδεκτοι.

Και ο αντιπρόσωπος και η ΤΕΟΜΟΤΟ.

Και δεν υπάρχει καμία δικαιολογία......

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Θυμηθηκα τοτε που εκανα επισκευη στο XR αλλα δεν αλλαξα βαλβιδες, μετα απο 500 km κοπηκε η μια και εγινε παζαρι... Τα 400 ευρω που ειχα δωσει πέταξαν και μετα εδωσα αλλα 700, στην δικη σου περιπτωση δεν εφταιγες βεβαια αλλα ποτε δεν μπορεις να εχεις 100% επμπιστοσυνη, βλεπεις κατι μηχανακια που τα εχουν σχεδον παρατημενα να μη κανουν κιχ, και μηχανακι που τα εχεις σην πενα να βγαζουν τετοια προβληματα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

συλλυπητήρια για το συμβάν και για την ψυχραιμία που διαθέτεις 

απο τα ταξιδιωτικά σου και απο την παρουσία σου διακρίνεσαι ως μια ευγενική και πολύ διακριτική ψυχή, άποψη μου για την επόμενη φορά δεν πρέπει να χαρίζεσαι με τίποτα σε ανθρώπους που παρά τις ευκαιρίες που παίρνουν δε το αξίζουν..Αυτό για να μην αισθάνεσαι άσχημα.    

έκατσα σε τρια σημεία, εφόσον αποδείχθηκε οτι οι άνθρωποι εδώ στην ελλάδα δεν μπορούν και δε θέλουν και θα με παρέπεμψαν στην Ολλανδία για να είμαι σίγουρος οτι τα email πήγαν στον σωστό άνθρωπο θα τους αναζητουσα τηλεφωνικά να πάρουν θέση και εάν δεν ανταποκρινόντουσαν θετικά θα καλούσα να το επισυνάψουν επισήμως και εγγράφως και τότε τα email με όλο το ιστορικό θα πήγαιναν στο complaint department στην Ιαπωνία η όπου είναι τα head offices 

Παράλληλα(γιατί δυστυχώς στην σημερινή εποχή χρειάζονται φοβέρα οι περισσότεροι για να δουλέψουν)  μια αγωγή στην τεομοτο για την ταλαιπωρία απο ελαττωματικό προιόν που μου έβαλε σε κίνδυνο την ζωή. Και ας μη μπορούσα να υποστηρίξω νομικά παραπάνω, μια αγωγή θα την πλήρωνα το αξίζεις εσύ και το μηχανάκι σου. 

Εάν μετά απο αυτά τα βήματα δε κατάφερνα να τους κάνω να δουν το προβλημα μου θα έβγαζα όλα αυτά τα συμπεράσματα για την εταιρεία kawasaki γενικότερα και θα την μοτο θα την έσπαγα σε ανταλλακτικά χωρίς μεσάζοντες  

Στο ερμίδη το έδωσες?

και στο τέλος που είναι και το σημαντικότερο γιατί το έχασα 32000 χιλιόμετρα στην Ευρώπη!!! Που πήγες παιχταρά μου??  

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ideal Freeder HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 17 ώρες, το μέλος skritikos έγραψε:

Οι πρώτες και 3ες γενιές Versys είναι made in Japan με άλλο part number βαλβίδων.

Μιας και δεν ήμουν σίγουρος, ρώτησα τα παιδιά στο Versys group στο Facebook. Τα 3ης γενιάς είναι και αυτά Made in Thailand, όπως και τα 2ης.

 

πριν 4 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε:

συλλυπητήρια για το συμβάν και για την ψυχραιμία που διαθέτεις 

απο τα ταξιδιωτικά σου και απο την παρουσία σου διακρίνεσαι ως μια ευγενική και πολύ διακριτική ψυχή, άποψη μου για την επόμενη φορά δεν πρέπει να χαρίζεσαι με τίποτα σε ανθρώπους που παρά τις ευκαιρίες που παίρνουν δε το αξίζουν..Αυτό για να μην αισθάνεσαι άσχημα.    

Τhank you doctor.

 

πριν 4 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε:

έκατσα σε τρια σημεία, εφόσον αποδείχθηκε οτι οι άνθρωποι εδώ στην ελλάδα δεν μπορούν και δε θέλουν και θα με παρέπεμψαν στην Ολλανδία για να είμαι σίγουρος οτι τα email πήγαν στον σωστό άνθρωπο θα τους αναζητουσα τηλεφωνικά να πάρουν θέση και εάν δεν ανταποκρινόντουσαν θετικά θα καλούσα να το επισυνάψουν επισήμως και εγγράφως και τότε τα email με όλο το ιστορικό θα πήγαιναν στο complaint department στην Ιαπωνία η όπου είναι τα head offices 

Δεν μπόρεσα με τίποτα να βρω email στην Ιαπωνία, αλλιώς θα τους είχα στείλει από την πρώτη στιγμη.

 

πριν 4 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε:

Παράλληλα(γιατί δυστυχώς στην σημερινή εποχή χρειάζονται φοβέρα οι περισσότεροι για να δουλέψουν)  μια αγωγή στην τεομοτο για την ταλαιπωρία απο ελαττωματικό προιόν που μου έβαλε σε κίνδυνο την ζωή. Και ας μη μπορούσα να υποστηρίξω νομικά παραπάνω, μια αγωγή θα την πλήρωνα το αξίζεις εσύ και το μηχανάκι σου. 

Νομικά θεωρώ ότι δεν θα κέρδιζα κάτι, πέρα από την ικανοποίηση του εγωισμού μου. Ακόμα και το βιβλίο service ήταν ελλιπές, καθώς τα περισσότερα τα έκανα μόνος μου. Άνετα θα μπορούσαν να πατήσουν σε αυτό και να υποστηρίξουν ότι κάτι δεν έκανα σωστά.

 

πριν 4 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε:

Στο ερμίδη το έδωσες?

Δεν θέλω να πω όνομα για ευνόητους λόγους. Ένας είναι ο αντιπρόσωπος στην Θεσ/νίκη.

 

πριν 4 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε:

και στο τέλος που είναι και το σημαντικότερο γιατί το έχασα 32000 χιλιόμετρα στην Ευρώπη!!! Που πήγες παιχταρά μου??  

Για την ακρίβεια το ταξίδι ήταν 23000 χλμ. Με 32000 ξεκίνησα από εδώ. Πρόλαβα να πάω σε 25 χώρες πριν σπάσει το μοτέρ, είχα ξεκινήσει και ένα θέμα εδώ αλλά δεν νομίζω να το τελειώσω ποτέ.

 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Cagiva Raptor (645cc) HJC FG-15 Aprilia Tuono Factory (997cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Προβλημα δεν εχει μονο το versys.

Εχει και το er.

Γενικα το μοτερ εχει προβλημα.Ενδεικτικα πηγαινε στο κονιδη να δεις ποσα μοτερ με κομμενες βαλβιδες εχει στο παγκο.3 μετρησα προχειρα.

Και συγκεκριμενα στην εξωτερικη δεξια βαλβιδα.

Ειναι γνωστο προβλημα εδω και χρονια.

Οπως και να εχει απαραδεκτη αντιμετωπιση.Κυριως απο τους εδω που μονο δε σου ειπαν οτι το καναν βολτα οι ελοχιμ και για αυτο χαλασε.

Δυστυχως η καβασακι σε καποιους τομεις εχει παρει κατηφορο.

Τροποποιήθηκε από τον Dant3
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda NC750X (750cc) AGV Enfield Himalayan

Δημοσιεύτηκε

kpapageo κρίμα για την μηχανή. Τουλ σου έμειναν οι εμπειρίες από τα ταξίδια.

Γνώμη μου είναι οτι και να πάρεις να το πάρεις από Αθήνα. Δεν αξίζει να δώσεις τα λεφτά σε κανένα αντιπρ της Θεσσαλονίκης. Ειδικά στον Ερμίδη. Εγώ να δεις τι έχω ακούσει απο αντιπρ της honda στην θεσσαλονίκη.

Για εμένα λάθος που το έδωσες για ψίχουλα όπως λες γιατί μπορούσες να το κρατήσεις, να το πουλήσεις κομμάτι κομμάτι ή να το έφτιαχνες μόνος σου με τον καιρό....αλλά και πάλι γνώμη μου όλα αυτά.

Μείνε στο γεγονός οτι είσαι όρθιος και γερός γιατι η ζημιά θα μπορούσε να είναι πιο σοβαρή.  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος ta-sio έγραψε:

Δεν αξίζει να δώσεις τα λεφτά σε κανένα αντιπρ της Θεσσαλονίκη

 

Θα συμφωνήσω, αν και δεν έχω αξιωθεί να πάρω καινούριο μηχανάκι ποτέ, αν στο μέλλον γίνει αυτό τότε μη σου πω και από το εξωτερικό, εντός ΕΕ.

Πακετάρισμα σε κούτα/crate, φόρτωμα στο φορτηγό και αντίο σας, βλέπω ως και 30% διαφορά στις τιμές...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ideal Freeder HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος ta-sio έγραψε:

Γνώμη μου είναι οτι και να πάρεις να το πάρεις από Αθήνα. Δεν αξίζει να δώσεις τα λεφτά σε κανένα αντιπρ της Θεσσαλονίκης. Ειδικά στον Ερμίδη. Εγώ να δεις τι έχω ακούσει απο αντιπρ της honda στην θεσσαλονίκη.

Από έμπορο δεν πρόκειται να πάρω γιατί δεν θα πάω σε καινούρια μηχανή. Αν βρω κάτι που μου κάνει θα είναι από ιδιώτη.

 

πριν 2 ώρες, το μέλος ta-sio έγραψε:

Για εμένα λάθος που το έδωσες για ψίχουλα όπως λες γιατί μπορούσες να το κρατήσεις, να το πουλήσεις κομμάτι κομμάτι ή να το έφτιαχνες μόνος σου με τον καιρό....αλλά και πάλι γνώμη μου όλα αυτά.

Κοίτα τώρα να δεις τι γίνεται. Εγώ κλειστό χώρο στο σπίτι μου δεν έχω για να την πήγαινα εκεί. Στον δρόμο προφανώς και δεν μπορούσα να την αφήσω λυμένη καθώς θα έπρεπε να κάνω και διαγραφή. Ένας φίλος προθυμοποιήθηκε να την πάμε στο υπόγειο στο πατρικό του που είναι 4 χλμ από εμένα. Σε περίπτωση που ήθελα να πουλήσω εγώ κάτι, θα έπρεπε να αγγαρέψω και αυτόν να πάμε μαζί, να λύσω το ανταλλακτικό κλπ. Πόσες φορές θα μπορούσε να γίνει αυτό?

Δεύτερον, έβλεπα τα ανταλλακτικά για Versys στο car.gr. Δεν φεύγει τίποτα. Για να πάρω παραπάνω λεφτά από αυτά που πήρα τώρα θα έπρεπε να περιμένω 3-4 χρόνια, και αν. Ενδεικτικά ο φίλος που λέω παραπάνω είχε τρακάρει με το CBR600F πριν 4-5 χρόνια, το έκανε διαγραφή και από τότε πούλησε μόνο 2 κομμάτια. οπότε κάλιο 5 και στο χέρι...

Τέλος, το ενδεχόμενο να την κρατούσα και να την έφτιαχνα συμπλήρωνε μηδενικές πιθανότητες για ψυχολογικούς και οικονομικούς λόγους. Η μοτο, πέρα από τα του κινητήρα, λόγω πτώσης στην Σκωτία ήθελε αλλαγή κάποια πλαστικά, λάστιχα, συν κάτι άλλα πραγματάκια. Συνολικά, για να ξαναγίνει μηχανή ήθελε αρκετά χρήματα. 

 

Αν ήθελα να μετριάσω την χασούρα θα μπορούσα να την φτιάξω και να την βάλω αγγελία "ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΤΙ, ΠΕΝΑ" κλπ. Ηθικά όμως δεν μπορούσα να το κάνω αυτό γιατί πιστεύω στο "μην κάνεις ότι δεν θα ήθελες να σου κάνουν".

Αρέσει σε 8 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki Versys (650cc) HJC RPHA 10+ Kawasaki Versys (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Χωρίς να θέλω να κάνω το συνήγορο του έξω από δω, η ρύθμιση βαλβίδων "πρέπει να γίνεται" στα 42000 χλμ. σύμφωνα με το μανουαλ.

Μήπως γιατί κάπου εκεί ξερυθμιζονται;

Κρίμα πάντως γιατί το μοτέρ ελέγετο αλεξίσφαιρο.

Και κρίμα για την αντιμετώπιση που έτυχες, θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Ideal Freeder HJC R-Pha 10+ Ducati MTS Tricolore (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 20 λεπτά, το μέλος Di_Manolio έγραψε:

Χωρίς να θέλω να κάνω το συνήγορο του έξω από δω, η ρύθμιση βαλβίδων "πρέπει να γίνεται" στα 42000 χλμ. σύμφωνα με το μανουαλ.

Μήπως γιατί κάπου εκεί ξερυθμιζονται;

Δεν νομίζω ότι στέκει αυτό, είναι σαν να λέμε ότι έχει "ξυπνητήρι" το μοτέρ και στις 42000 χλμ ζητάει ρύθμιση, ακόμα και αν πχ τις έχεις ρυθμίσει στις 35000 χλμ.

Σκέψου ότι στις 32000 χλμ οι δικές μου εξαγωγής ήταν εκτός και ρυθμίστηκαν.

Επίσης παίζει ρόλο και η χρήση. Άλλο να το έχεις για commuter, άλλο να το βάζεις στην πίστα, άλλο να το σκίζεις κρύο από φανάρι σε φανάρι. Δεν μπορεί οι βαλβίδες και των 3 να ξερυθμίζονται στις 42000 χλμ. Γνωρίζω επίσης κόσμο που ακόμα και στο δεύτερο inspection στις 80000 χλμ δεν χρειάστηκαν ρύθμιση.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα