ALight

Daytona Rockstar 400cc

66 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Beverly Piaggio (250cccc) Shoei xr1100

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα γράφω πρώτη φορά στο φόρουμ καλως σας βρήκα.

http://www.daytonamotors.gr/model/rockstar-400/

 

Ακούω εντυπώσεις.. Κινεζία βέβαια αλλά...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

ROCKSTAR_GREEN-%E2%80%93-WHITE-1030x773.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα και καλώς ήρθες!

Κινεζιά....Το είπες μόνος σου....

Να οδηγάς με προσοχή και πάντα να φοράς κράνος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Όμορφη είναι - νομίζω ότι είναι η ίδια μοτοσυκλέτα που με μικρές παραλλαγές κυκλοφορεί σε πολλές χώρες της Ευρώπης: στη Γαλλία σαν Mash, στην Αγγλία σαν Herald, στην Πολωνία με άλλο όνομα κλπ.

Τώρα τι λέει από ποιότητα και αντοχή στο χρόνο... καλό θα ήταν κάποιος να κάνει ένα τεστ να μας πει τις εκτιμήσεις του!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Beverly Piaggio (250cccc) Shoei xr1100

Δημοσιεύτηκε

Απο τι ψάχνω βέβαια λεει για Ιαπωνία .

 

Κρανακι και προφυλακτικο πάντα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Ιαπωνική δεν είναι - τώρα το αν έχει ιαπωνικές προδιαγραφές είναι άλλο θέμα.

Η τιμή της πάντως... σίγουρα δεν είναι ιαπωνική, περίπου 3.800 ευρώ κοστίζει, πολύ καλά για 400άρα. Αν δεν... σκορπίζει μέσα στον πρώτο χρόνο, είναι καλή περίπτωση (δεν θα σκορπίζει και μετά, πιστεύω, αν δεν το παθαίνει στο διάστημα που έγραψα).

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Beverly Piaggio (250cccc) Shoei xr1100

Δημοσιεύτηκε

Γαλλο Κινέζικο ειναι 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure 990 (1000cc) Schuberth S2 Sport KTM RC 390 (374cc)

Δημοσιεύτηκε

Μου αρέσει, θα την έπαιρνα άνετα. Δυστυχώς το υπέροχο SR 400 της Yamaha φτάνει τα 6000, οπότε είναι μια καλή εναλλακτική.

 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Μοτερ αντιγραφή XR400R, ρε λες να κανω ψεκαστό το δικό μου..?

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure 990 (1000cc) Schuberth S2 Sport KTM RC 390 (374cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Μοτερ αντιγραφή XR400R, ρε λες να κανω ψεκαστό το δικό μου..?

Μόνο μην του βάλεις και την εξάτμιση του Rockstar :laugh:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda hornet (600cc) sark Yamaha xs (650cc)

Δημοσιεύτηκε

http://www.motomag.gr/news/nea-montela/kineziki-multistrada

 

απο κινεζιές άλλο τίποτα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dominator (650cc) Shoei Raid 2-Momo Fighter

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Μοτερ αντιγραφή XR400R, ρε λες να κανω ψεκαστό το δικό μου..?

Πουλάν κιτ έτοιμο στον αλημπαμπα

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 9 ώρες, το μέλος ALight έγραψε:

Γαλλο Κινέζικο ειναι 

 

Ο κινητήρας αυτής εδώ πάντως σε σχέση με τον κινητήρα του Daytona, οπτικά τουλάχιστον, έχουν διαφορές, όπως τώρα παρατηρώ. Δεν ξέρω αν κατά τα άλλα είναι ίδιοι.

Τροποποιήθηκε από τον TKM

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

παουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον η μοτοσυκλέτα, για το στύλ της σε σχέση με τα λεφτά κτήσης 

υπάρχει και σε jawa 350 ohc

jawa-350-ohc.jpg

https://mototriti.gr/data/news/preview_news/Kratwntas-thn-paradosh-Java-350_114565.asp

 

και εδώ το καβαλάει κάποιος ανεβαίνοντας αλπεις 

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure 990 (1000cc) Schuberth S2 Sport KTM RC 390 (374cc)

Δημοσιεύτηκε

Επειδή αναφέρθηκε, υπάρχουν "κινεζιές" και κινεζιές. Δεν είναι όλες απαραίτητα κακές. Επίσης ανεβαίνει γρήγορα η ποιότητα τους, στις σοβαρότερες εταιρείες τους και φυσικά αναπόφευκτα θα ανέβουν και οι τιμές τους λίγο.

Πριν πολλές δεκαετίες λέγανε ακριβώς τα ίδια για τους Γιαπωνέζους οι τότε κραταιοί Ευρωπαίοι. Να μην σας θυμίσω την πορεία των Ευρωπαίων αργότερα :laugh:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος skritikos έγραψε:

Επειδή αναφέρθηκε, υπάρχουν "κινεζιές" και κινεζιές. Δεν είναι όλες απαραίτητα κακές. Επίσης ανεβαίνει γρήγορα η ποιότητα τους, στις σοβαρότερες εταιρείες τους και φυσικά αναπόφευκτα θα ανέβουν και οι τιμές τους λίγο.

Πριν πολλές δεκαετίες λέγανε ακριβώς τα ίδια για τους Γιαπωνέζους οι τότε κραταιοί Ευρωπαίοι. Να μην σας θυμίσω την πορεία των Ευρωπαίων αργότερα :laugh:

Οι κινεζοι μπορουν να φτιαξουν ποιοτικα μηχανακια, απλα ακομα δεν θελουν, η τεχνογνωσια υπαρχει, οι γραμμες παραγωγης υπαρχουν, απλα κρατανε σχετικα χαμηλα την ποιοτητα των υλικων για να συγκαρτησουν τις τιμες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 21 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Οι κινεζοι μπορουν να φτιαξουν ποιοτικα μηχανακια, ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ, η τεχνογνωσια υπαρχει, οι γραμμες παραγωγης υπαρχουν, απλα κρατανε σχετικα χαμηλα την ποιοτητα των υλικων για να συγκαρτησουν τις τιμες.

+1.299

Το γιατί δεν θέλουν είναι ολόκληρο βιβλίο. Το αποτέλεσμα μετράει.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda c50c (49cc)

Δημοσιεύτηκε

Οικονομίες κλίμακας / μάρκετινγκ / δίκτυο διανομής, όλα παίζουν ρόλο. Το μηχανάκι αυτό κάνει 4 χιλιάρικα, ένα yamaha sr400 πόσο κάνει, 6; Σε 2-3-5 χρόνια που θα το δώσεις αυτό ενάμισι χιλιάρικο κι'άμα, το yamaha θα το δώσεις 4. Πέρα από αυτό, το μηχανάκι είναι και λίγο θέμα κ@υλας ρε παιδί μου, θες να έχει και λίγο εφέ, το yamaha θα καθρεφτίζεσαι στα χρώμια, το daytona μπορεί (δεν το ξέρουμε) να το έχει φάει η σκουριά σε 2 χρόνια.

Ένα παπάκι είναι αλλιώς, ιδίως όταν έκαναν τα μισά λεφτά από τα επώνυμα, λες στο κάτω κάτω ας βγάλω 5 χρόνια και μετά στην ανακύκλωση.

Είχαν βγάλει οι κινέζοι αντιγραφή crf450, φτυστό, 30% φτηνότερο. Το πήρε κανένας;

 

003.jpg&key=9a0a3e13d07daf3c964a64173064

 

Για να μην τα πολυλογούμε, αν θέλουν να βγάλουν ισάξιο, μπορούν. Αλλά δεν θα είναι στα 2/3 της τιμής του τζαπάν, θα είναι στο 90%. Αξίζει τον κόπο;

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

   Δυστυχώς η μοτοσυκλέτα αλλάζει και αλλάζει προς το χειρότερο. Έπεσα τυχαία πάνω σε ένα άρθρο αυτές τις μέρες και όταν το τελείωσα "πέρασαν" όλα από μπροστά μου. Η αγάπη του @FlyingInADream για τα παλιά Χόντα καθώς και των παλαιότερων για τα Ιαπωνικά γενικότερα , η συμπάθεια των ηλικιακά μικρότερων προς τα Ευρωπαϊκά , η προσωπική μου απέχθεια απέναντι στην Χόντα του σήμερα κοκ. Αξίζει νομίζω να το διαβάσει κανείς και ειδικά όσοι γνωρίζουν και κάτι παραπάνω προκειμένου να διατυπώσουν τις ενστάσεις τους στα όσα λέει ο αρθρογράφος.

 

https://www.motosport.com.gr/motosport/index.php/el/nea/item/914-to-telos-tis-motosykletas-opos-tin-kserame

 

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Το ΜοτοΤρίτη έχει σήμερα δοκιμή και γράφει καλά λόγια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

Καλα το μοτοτριτη και οχι μονο δεν μπορει να γραψει διαφορετικά.

Το ολο στοίχημα ειναι το μοτερ που μοιράζεται σε καμια 5-6 διαφορετικα brands να μη βγαζει θέματα.Αν αποδειχθει καλο χωρις παιδικες αρρώστιες τοτε ολα τα υπόλοιπα ειναι εύκολα.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Benelli BN 251 (250cc) Triumph Bonneville T120 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Περνώντας σήμερα από το κατάστημα SYM - Daytona στη Θησέως 312 στις Τζιτζιφιές, είδα ότι απ' έξω ήταν παρκαρισμένη η ίδια Rockstar 400 την οποία δοκίμασαν τα διάφορα περιοδικά και ιστοσελίδες και ζήτησα να κάνω ένα τεστ ride.

Το έκανα και σας γράφω τις εντυπώσεις μου.

Αν εξαιρέσουμε λίγα σημεία (π.χ. διακόπτης φλας, ο οποίος πάντως... δούλευε κανονικά!), η μοτοσυκλέτα φαίνεται να έχει ποιότητα "όση πρέπει" - σίγουρα δηλαδή δεν είναι... Triumph Bonneville αλλά δεν δείχνει ότι θα... ξεβάψει ή θα σκορπίσει εύκολα!

Ανεβαίνοντας πάνω της νοιώθεις ότι περισσότερο κάθεσαι σε "μηχανάκι" παρά σε "μοτοσυκλέτα" - δηλαδή το μέγεθος του ρεζερβουάρ που έχεις από κάτω σου είναι μάλλον μικρό και η αίσθηση πολύ ελαφριά, σίγουρα ελαφρύτερη από τα πραγματικά της κιλά! Σε αυτή την αίσθηση συμβάλλει το γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα δεν είναι πολύ ψηλή και πατάς εύκολα κάτω όταν είσαι σταματημένος - χωρίς ωστόσο να πρόκειται για μηχανή για κοντούς Ασιάτες όπως άλλες που έχουν έρθει εδώ στην Ελλάδα τελευταία.

Η θέση οδήγησης είναι όρθια, άνετη για την πόλη, εντελώς εκτεθειμένη στον αέρα παραέξω - αλλά το τελευταίο είναι αναμενόμενο και δεν μπορείς να κατηγορήσεις γι' αυτό τη μοτοσυκλέτα.

Η σέλα είναι μάλλον σκληρή αλλά τουλάχιστον για όσο ήμουν πάνω της μου φάνηκε "σωστά σκληρή", σε μικρομεσαίες δηλαδή διαδρομές δεν πρόκειται να κουράσει. Σε πιο μεγάλες διαδρομές, πριν κουράσει η σέλα θα κουράσει η έλλειψη κάλυψης από τον αέρα την οποία προανέφερα.

Οι αναρτήσεις σκληροφέρνουν κι αυτές - σε κάποιο περιοδικό (στο MOTO νομίζω) διάβασα ότι σε οριακές καταστάσεις (εγκάρσιες ανωμαλίες, μεγάλες λακούβες) δεν είναι πολύ... συνεργάσιμες με το πλαίσιο, με αποτέλεσμα κάποιες ταλαντώσεις κλπ. Εγώ πέρασα τη μοτοσυκλέτα... επίτηδες πάνω από τέτοια σημεία και τις βρήκα ικανοποιητικές. Νομίζω ότι προσφέρουν ένα σωστό μέσο όρο ανάμεσα στην άνεση που πρέπει να υπάρχει σε μια τέτοια μοτοσυκλέτα και στο κράτημα.

Τα φρένα είναι κι αυτά "όσα πρέπει". Όχι ιδιαίτερα δυνατά αλλά επαρκή για το είδος της μοτοσυκλέτας - ακόμα και το ταμπούρο που υπάρχει πίσω, έκανε τη δουλειά του σε συνδυασμό με το δισκόφρενο μπροστά.

Τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης δεν μπορώ βέβαια να τα κρίνω από μια βόλτα αλλά στο στεγνό μου ενέπνευσαν εμπιστοσύνη, καλά μου φάνηκαν. Στο βρεγμένο... δεν ξέρω.

Ο λεβιές των ταχυτήτων έχει μεγάλες διαδρομές και κάπως "σπογγώδη" αίσθηση, δε σου δίνει δηλαδή την εντύπωση της απόλυτης ακρίβειας - ωστόσο αυτό είναι μόνο θέμα εντύπωσης, διότι στην πράξη δουλεύει σωστά και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μπερδέματος ή δυσκολίας εύρεσης νεκράς (ακόμα κι από στάση) κλπ.

Τα όργανα (τα κλασσικά δυο "ρολόγια", αναλογικό στροφόμετρο και αναλογικό κοντέρ με ψηφιακό χιλιομετρητή με μικρούς χαρακτήρες που δεν διαβάζεται και πανεύκολα πρέπει να πω) είναι σωστά κατ' αρχάς για το χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας αλλά θα μπορούσαν να είναι λίγο πιο προσεγμένα στο ντιζάιν - είναι δηλαδή λίγο "φτηνά" στην εμφάνιση. Τα ίδια ακριβώς υπάρχουν και στην αντίστοιχη 125άρα (Daytona Oldtown 125).

Ο κινητήρας τώρα για το είδος του (μονοκύλινδρος, αερόψυκτος) είναι... παλικάρι! Αρκετά δυνατός, ροπάτος και κινεί αξιοπρεπέστατα τη μοτοσυκλέτα! Ανεβαίνοντας τη Συγγρού έφτασα εύκολα τα 120 χιλιόμετρα την ώρα στο κοντέρ και... υπήρχαν κι άλλα! Σε αυτά τα "πολλά" χιλιόμετρα ακούγεται μια χαρά και δε σου δίνει την εντύπωση (που φοβάσαι λόγω της... κινεζικότητάς του) ότι θα αρχίσει να... φτύνει βίδες στο δρόμο! Μια χαρά πάει! Θα αντέξει όπως καταλαβαίνω και σε κοντινό ταξίδι, όπου πολύ πιο εύκολα θα κουραστεί... ο οδηγός παρά η μηχανή, για τους λόγους που προανέφερα. Σίγουρα, σε μια τέτοια περίπτωση ένα καλό μπουφάν κι ένα καλό κράνος θα βελτιώσουν την κατάσταση όπως σε όλες τις γυμνές όταν ταξιδεύεις.

Να πω ότι σε αυτή τη "μεγάλη" ταχύτητα η μοτοσυκλέτα ήταν σταθερότατη και δεν παρατήρησα κανένα περίεργο κούνημα κλπ. Ενέπνεε πραγματικά εμπιστοσύνη!

Για την ευελιξία στην πόλη δεν το συζητάμε, με άριστα το 10 παίρνει 20! Χαρακτηριστικοί οι ψηλοί καθρέφτες, κάπως ασυνήθιστοι αλλά... πρακτικοί γιατί περνάνε πάνω από τους καθρέφτες των αυτοκινήτων αν και εξέχουν λίγο από το τιμόνι!

Όταν γύρισα τη μοτοσυκλέτα στο κατάστημα, έσβησα τη μηχανή και προσπάθησα να την ξαναβάλω μπρος με τη μανιβέλα αλλά... δεν τα κατάφερα! Ήρθε, όμως, ο άνθρωπος του μαγαζιού και με δυο-τρεις μανιβελιές την έκανε και πήρε μπρος - οπότε το αποδίδω στο ότι... δεν βρήκα το κουμπί της και όχι στο ότι είχε κάποιο πρόβλημα.

ΓΕΝΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ: Τίμια, συμπαθέστατη, εμπνέει αρκετή εμπιστοσύνη (σε πρώτη εντύπωση τουλάχιστον) πως αν την προσέχεις θα την έχεις για πολύ καιρό χωρίς προβλήματα! Και από στυλ... δεν το συζητάμε! Όπως δε συζητάμε ότι πρόκειται για χαρακτηριστική περίπτωση value for money! Αν ήθελα να διαλέξω τώρα μοτοσυκλέτα σε αυτά τα χρήματα, θα τη σκεπτόμουν σοβαρά!

Ακόμα πιο όμορφη σε εμφάνιση η Oldtown 125, για την οποία άνοιξα άλλο thread!

Εξαιρετικά αξιέπαινη η προσπάθεια της Daytona να καθιερώσει αυτές τις μοτοσυκλέτες και πραγματικά μακάρι να πιάσουν στην ελληνική αγορά, όπως έχει πιάσει και η Brixton. Όλες αυτές οι μηχανές ομορφαίνουν τους δρόμους της Αθήνας!

 

 

 

 

 

 

Τροποποιήθηκε από τον TKM
Αρέσει σε 6 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

thanks για το review ΤΚΜ!

και εγώ το διαβασα το τεστ του μοτό και μαλιστα το αγόρασα μονο για το εν λόγο τεστ. Όντως δε απέχουν πολύ απο αυτό  που αποκόμισες στην προσωπική σου εμπειρία.

Όλοι λένε για το εξαιρετικό μοτέρ που είναι κοπια του XR400 σε 5τάχυτο με παρόμοιες προδιαγραφές. Κανουν λόγο οτι μπορείς να κανεις cruising με 120-130km/h, εσύ πως το είδες τα 120 μπορεί  να είναι ταχύτητα Cruizing δηλαδή να είσαι χαλαρός χωρίς να είναι ενοχλητικοί οι κραδασμοί σε αυτό το φάσμα με το μοτερ να ρολάρει όμορφα? Και όλα αυτά με δεδομένο οτι το μοτέρ μπορεί να πιάσει τα 140 σχετικά εύκολα και τα 150 με πολύ ζόρι. `   

Σχετικά με το θέμα των αναρτήσεων κυρίως των 2 αμορτισερ πίσω έχουν περιορισμένη διαδρομή και σφιχτό ελατήριο(για να μη τερματίζουν με 2 αναβάτες). Ομως φαντάζομαι θα είναι εντάξει για τον μεσο υποψήφιο αγοραστή δεδομένου ότι τα αντίστοιχα διπλά αμορτισέρ στα σκουτερ έχουν παρόμοια λειτουργία. Για τους μυημένους θα αγοράσουν ένα διπλό σετ της hagon για θα κάνουν δουλειά. Οπως και το να παίξει με το ιξώδες του πιρουνιού να φέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στις αποσβέσεις           

τα όργανα του oldtown είναι πιο όμορφα απο του rockstar αλλά σε κάποιο βίντεο στο yt είδα τεράστιο τρέμουλο 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Sym Symphony ST ABS (200cc) Αλλος DY 125RS Efi (125cc)

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ μέχρι κεραίας με τα γραφόμενα του ΤΚΜ, τα ίδια είδα κι εγώ στα τρία τεστ που έκανα (βαρέθηκαν να με βλέπουν :laugh:) ...ενώ το ήθελα σαν τρελός το μηχανάκι τελικά βολεύτηκα με το παλιοCBF 500 μεταχείρα στο 1.5 χιλιάρικο, αφού δεν μπορούσα να φτάσω τα 3.8 με τις υποχρεώσεις της οικογένειας να τρέχουν. Ίσως κάποια στιγμή αργότερα να καταφέρω να το πάρω :wub:

Άμα έφερναν και το scrabler (Mash 500) θα είχα πάθει παράκρουση :wub:

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα