LovemygiXXer

Κυκλωμα φορτισης-προβλημα

20 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki gsxr k7 (599cc) agv k5 Arctic Cat xionanthropos (25cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα εδω και μια βδομαδα αντιμετοπιζω το εξης.Με καινουρια πηνεια - μπαταρια ειχα στο ρελαντι 13,9 βολτς.Με 5κ στροφες επεφτε λιγο αλλα μεχρι εκει ολα good.

Το τελευταιο διαστημα λοιπον αποφασησε η μπαταρια οτι οσο πιο πολυ πεφτει τοσο λιγοτερο θα φορτιζει.Τι θελω να πω.Αν την βαλω να φορτισει σε πριζα maxαρει στα 13,2.

Την βαζω στην μηχανη εχω στο ρελαντι 12,5 και με ρεβ κατι ψηλα παραπανω.Την αφηνω μια μερα παω την επομενη η μπαταρια εχει 12,7 σβηστα ολα φορτιζει στα 12,2.Την αφηνω αλλη μια

μερα εχει 12,4 σβηστα ολα  και τωρα φορτιζει στα 12,1 κ.ο.κ.Πολυ περιεργα πραγματα.Εξοδο απο πηνεια βγαζω εναλασσομενο 22 σε ρελαντι και στις τρεις φασεις και 80 βολτς στις 5000 οπου το μανουαλ λεει απο 65 και πανω εισαι καλα.Μενει ο ανορθωτης ο οποιος δεν νομιζω να κανει τετοια συμπτωματα.Σκεφτομαι κακη γειωση  διοτι ο ανορθωτης απο κει περνει την πληροφορια τι ρευμα θελει η μπαταρια σωστα?Επισης τσεκαρα την εξοδο της μπαταριας προς τον ανορθωτη και εκει δινει τα ιδια βολτ οπως αν εβαζες τις τσιμπιδες πανω στην μπαταρια που σημαινει καθαρο κυκλωμα.Επειδη εχω παθει κοκομπλοκο και αρχιζω να παραμιλαω οταν κανω εργασιες στην μηχανη σας παρακαλω οι ηλεκτρολογικοι γνωστες ενα φως.

@hayabusas τι κανουμε εδω??:blush:

Υ.γ δοκιμασα και με την παλια μπαταρια τα ιδια παλι.Μηπως να δοκιμασω αλλον ανορθωτη?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure 990 (1000cc) Schuberth S2 Sport KTM RC 390 (374cc)

Δημοσιεύτηκε

θα έλεγα ανορθωτής. Πάνω από το ρελαντί, γύρω στις 4500 σταθερά πόσο σου δίνει;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shark vision r BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

ας ξεκινησουμε απο τα βασικα , ειναι η μπαταρια σε καλη κατασταση? εχεις καμια διαροη ρευματος?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr k7 (599cc) agv k5 Arctic Cat xionanthropos (25cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος nikolai έγραψε:

ας ξεκινησουμε απο τα βασικα , ειναι η μπαταρια σε καλη κατασταση? εχεις καμια διαροη ρευματος?

Καινουρια και αρχικα επερνε φορτιση στα 13.9 .Με μηζια επεφτα 12.2 και κρατουσε 12.9 φορτιση σβηστο οποτε πολυ καλη δειχνει.Δοκιμασα και την παλια που αλλαξα προληπτικα παλι τα ιδια.Διαρροη  εννοεις επαφη σε μεταλλο και να χανω /βραχυκυκλωνω απο κει;Αν εννοεις διαρροη την ωρα που ειναι σβηστο το μηχανακι κατι να τραβαει ρευμα οχι δεν χανω κατι απο κει.Το προβλημα ειναι η φορτιση ειναι συνεχως σε φθηνουσα γραμμη.Πριν επενδυσω σε ανορθωτη θελω να εξαλιψω τα υπολοιπα.

πριν 2 ώρες, το μέλος skritikos έγραψε:

θα έλεγα ανορθωτής. Πάνω από το ρελαντί, γύρω στις 4500 σταθερά πόσο σου δίνει;

Οταν ειχα 13.9 σε ρελαντι εδινε 13.1 στις 5.Τωρα με τις χαμηλες ενδηξεις στις 5 δινει κατι παραπανω απτο ρελαντι 0.4 βολτ περιπου παραπανω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure 990 (1000cc) Schuberth S2 Sport KTM RC 390 (374cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολύ χαμηλή τάση. Νομίζω ανορθωτής που σου "χάλασε" και την μπαταρία. Κανονικά πρέπει να βλέπεις κάπου 14.2-14.4 μετά τις 3-4000 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha YZF-R6 (599cc)

Δημοσιεύτηκε

πολύ πιθανο να είναι ο ανορθωτής το πρόβλημα 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBR F4i (600cc) AGV K-4 Honda CBF (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Προσπαθώ να θυμηθώ πόσες φορές έχει αναφέρει τα περί ανορθωτή ο hayabusas για το μηχανάκι αυτό. Απορώ αφού έχουν φύγει τόσα χρήματα για μπαταρίες, τύλιγματα, ξανατυλίγματα και πάλι από την αρχή γιατί δεν ασχολείσαι περισσότερο με τον ανορθωτή, δεν το λέω ειρωνικά.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr k7 (599cc) agv k5 Arctic Cat xionanthropos (25cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 12/7/2017 at 9:29 ΜΜ, το μέλος estebahn έγραψε:

Προσπαθώ να θυμηθώ πόσες φορές έχει αναφέρει τα περί ανορθωτή ο hayabusas για το μηχανάκι αυτό. Απορώ αφού έχουν φύγει τόσα χρήματα για μπαταρίες, τύλιγματα, ξανατυλίγματα και πάλι από την αρχή γιατί δεν ασχολείσαι περισσότερο με τον ανορθωτή, δεν το λέω ειρωνικά.

Οχι και παλι οχι.θα τον ξεσκισω τον μπινε.γειωνει το πηνειο στο μεταλλο.ευτυχως εχω εγγυηση και το στελνω απο βδομαδα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

:pray:  :pray:  :pray: 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr k7 (599cc) agv k5 Arctic Cat xionanthropos (25cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 57 λεπτά, το μέλος hayabusas έγραψε:

:pray:  :pray:  :pray: 

Ωραια να αλλαξω ανορθωτη γιατι αυτος εκαψε την μονωση του στατη.Εκανα τεστ δυοδου δεν εχει επιστροφη το ατιμο προς πηνεια.Αλλα νταξει θα παρω αλλον να τελειωνει η ιστορια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος LovemygiXXer έγραψε:

Ωραια να αλλαξω ανορθωτη γιατι αυτος εκαψε την μονωση του στατη.Εκανα τεστ δυοδου δεν εχει επιστροφη το ατιμο προς πηνεια.Αλλα νταξει θα παρω αλλον να τελειωνει η ιστορια.

Συγνωμη αγαπητε φιλε γιατι φαινεται οτι μου κανεις χαρη, αν αισθανεσαι οτι φταιει κατι αλλο, ψαξε πρωτα το κατι αλλο.

 

για στερνη φορα σου λεω οτι το συστημα της ανορθωσης ειναι πιο πολυπλοκο και το τεστ διοδου δεν εξασφαλιζει οτι δουλευει σωστα. 

Σου ειπα και παλιοτερα να ριξεις μια αμπερομετηση και δεν το εκανες. Ενα αμπερομετρο (πολυμετρο) εχει 10€ και θα εισαι σιγουρος τι φταιει.

 

 

αντε καλα ξεμπερδεματα.

 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr k7 (599cc) agv k5 Arctic Cat xionanthropos (25cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 6 ώρες, το μέλος hayabusas έγραψε:

Συγνωμη αγαπητε φιλε γιατι φαινεται οτι μου κανεις χαρη, αν αισθανεσαι οτι φταιει κατι αλλο, ψαξε πρωτα το κατι αλλο.

 

για στερνη φορα σου λεω οτι το συστημα της ανορθωσης ειναι πιο πολυπλοκο και το τεστ διοδου δεν εξασφαλιζει οτι δουλευει σωστα. 

Σου ειπα και παλιοτερα να ριξεις μια αμπερομετηση και δεν το εκανες. Ενα αμπερομετρο (πολυμετρο) εχει 10€ και θα εισαι σιγουρος τι φταιει.

 

 

αντε καλα ξεμπερδεματα.

 

 

Σημερα ανοιξα  καπακι βολαν και γειωνει πανω στο καπακι εκει που στηριζεται δηλαδη.Αν κρατησω τα πηνεια στα χερια μου ακουμπωντας εξοδο πηνειων(καλωδιο)
με σωμα στατη(ξισμενο για καλυτερη επαφη απο βερνικια και μαλα*)#ς   δεν κανει μπιπ.Κοιταζω για φθαρμενο λοιπον σημειο στα πηνεια στην πισω μερια οπου και καθεται τιποτα που να φανερωνει γυμνο χαλκο.Δεν ξερω ολα τα στραβα σαυτο το μηχανακι τα εχω δει.
Και για του λογου το αληθες απτην αρχη.
ραγισμενη κεφαλη.
πηνεια.
ανορθωτης.
σουπα 1000Ε ζημια.
ραγισμενη κολιση στο σασι καταραμενοι συγκολιταδες της συζυκι
και ακομα αναμενω κιαλα.Το μεταχειρο το πληρωσα καινουριο :giljotiini:

@hayabusas Σε κανεναν δεν κανω χαρη το κανω επειδη το θελω εγω.Σευχαριστω για τις πολυτιμες συμβουλες

 

Τροποποιήθηκε από τον LovemygiXXer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda xr (250cc)

Δημοσιεύτηκε

Χαρα στο κουραγιο σου παντως... Αυτο με την κολληση στο πλαισιο με τρομαζει περισσοτερο απο ολα... Το εμπιστευεσαι το μηχανημα πλεον?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

ραγισμενη κολληση στο πλαισιο? 

υπηρχε απο πριν η εγινε οταν το ξαπλωσες? πως το επιδιορθωσες?

για βαλε καμια φωτο αν θελεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr k7 (599cc) agv k5 Arctic Cat xionanthropos (25cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 12/11/2017 at 9:39 ΜΜ, το μέλος noodles έγραψε:

ραγισμενη κολληση στο πλαισιο? 

υπηρχε απο πριν η εγινε οταν το ξαπλωσες? πως το επιδιορθωσες?

για βαλε καμια φωτο αν θελεις

15d4eaq.jpg

Ειμαι απο κινητο και ανεβηκε γυρισμενη.Δες κολιση με τριχοειδες σκασιμο που ομολογω ανακαλυψα τωρα.Δεν ξερω απο ποτε υπαρχει πως εγινε κανεις μηχανικος δεν ανεφερε κατι πριν τη σουπα.Ισως με το τρανταγμα της σουπας εκανε αυτο το σκασιμο.Παντως αν ειναι απο τοτε πανε 7 μηνες που θα ναι ετσι ευτυχως δεν εκοψε εν ωρα οδηγησεις.Προς το παρον εβαλα μια διογκοτικη πολυουρεθανης που χρησιμοποιουμε στο μαγαζι και το παρακολουθω συνεχεια.Σαν λυση μιλησα με Τερζιδη Θεσσαλονικη μου το κολαει με 100 + 150 καλυμπρα.Μαλλον κατα κει θα παω.Ο συγκεκριμενος ειναι μονο για σασια μοτοσακων

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Χωρις να θελω να σε στεναχωρησω αλλα νομιζω οτι πρεπει να παρεις αποφαση να το πας scrap το μηχανακι. 

 Ειναι επικινδυνο και για σενα αλλα και για αλλον αν το πουλησεις

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr k7 (599cc) agv k5 Arctic Cat xionanthropos (25cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 30 λεπτά, το μέλος HLIAS έγραψε:

Χωρις να θελω να σε στεναχωρησω αλλα νομιζω οτι πρεπει να παρεις αποφαση να το πας scrap το μηχανακι. 

 Ειναι επικινδυνο και για σενα αλλα και για αλλον αν το πουλησεις

Tο ξερω παραγινε το "κακο" με αυτο το μηχανακι απλως μετα δεν παιζει και ανεση για αγορα αλλου στο αμεσο μελλον.Φραγκα  ομως πεζουν για την επισκευη και  αργοτερα μεταπωληση με τα σωστα του.

Ελυσα το θεμα με τα ρευματα το μηχανακι παει σωστα το μονο ειναι αυτο.Πρεπει να κατεβει μοτερ και μπροστινο και να σταλθει το κεντρικο πλαισιο για συγκολιση.Υστερα εχω δικο μου φανοποιο που εχω μιλησει  να το βαψει ομορφα και ωραια.Δεν ξερω αλλα στις μερες μας ειναι δυσκολο τουλαχιστον για μενα για μεγαλα ανοιγματα του στυλ κανε ανταλακτικα το ενα παρε ενα αλλο κλπ.

Επειδη εχω μπει στον χορο πολυ καιρο τωρα και δεν το εχω ευχαριστηθει καθολου σαν μηχανακι θελω να το τελειωσω κιολας.Μου χουνε σπασει τα νευρα αλλα οταν βλεπω οτι δεν βρισκω λυση λεω και αυριο μερα ειναι.Αυτην την στιγμη

διαθετω αυτα που πρεπει για το συμαζεμα εξολοκληρου και μενει και αλλο μπατζετ αλλα σιγουρα οχι για αγορα αλλου μοτο με ενα σεβαστο 3000+.Εχω συμαζεψει απο αισθητηρα γκαζιου μεχρι φωτα μοτα  ραγισμενα καπακια φρενα δισκους κλπ κλπ.Το καθε πραγμα γινοταν ενα την φορα γιατι ουτε τραπεζα ειμαι ουτε ειχα τον χρονο να ασχοληθω.Το προσεχω πολυ και οδηγαω και

σαν ανθρωπος.Απο κει και περα δεν μπορω τον κοπο τοσο καιρου να τον πεταξω σαν σκραπ.Ξερω δεν σκεφτομαι ορθα ισως κατα την κοινη λογικη αλλα εγω πιστευω  μεσα μου οτι ετσι πρεπει να γινει.Πιστευω ολα θα πανε καλα.Στο κατω κατω ειναι δευτερευον εχω το παπι για ολα και παντου :closedeyes:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 gsxr 1000 L7

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 ώρες, το μέλος LovemygiXXer έγραψε:

 

:ohmy::ohmy::ohmy:

η εμπειρια μου μεχρι στιγμης λεει πως αυτο το πραγμα δε διορθωνεται. πες οτι το κολλας, για λιγο καιρο θα ναι καλα, θα ξεκολλησει παλι ομως. ειναι το πιο δυσκολο σημειο και δεχεται πολλες δυναμεις εκει. ρωτα και τα παιδια στο αντιστοιχο φορουμ, το ιδιο θα σε πουνε.

με κολλημενο πλαισιο θα νιωθεις ανετα να το καβαλας? φιλε, η τσεπη ναι ποναει ξερω, αλλα εδω μιλαμε για την προσωπικη σου ασφαλεια... 

κρατα τα λεφτα που ηδη εχεις, και ριξτα στο επομενο. σ'αυτο επισκευαζεις 1.5χρονο τωρα και μηχανακι δεν εχεις, ουτε προκειται να χεις ποτε. 

ειχε ξαπλωσει και πριν το παρεις πιθανων. σημερα ειναι το πλαισιο, χθες το μοτερ, αυριο θα ραγισει το υποπλαισιο και αντε να βγαλεις ακρη.

σπαστο σε κομματια οτι εχει απομεινει σε καλη κατασταση και με τα λεφτα που θα παρεις + αυτα που θα δωσεις για επισκευες παρε ενα καλο και σωστο μηχανακι.

τοσα που εχεις δωσει και θα δωσεις επερνες 1000αρι με 170ροδα και ohlins αναρτησεις, ανετα...

 

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 7 ώρες, το μέλος noodles έγραψε:

:ohmy::ohmy::ohmy:

η εμπειρια μου μεχρι στιγμης λεει πως αυτο το πραγμα δε διορθωνεται. πες οτι το κολλας, για λιγο καιρο θα ναι καλα, θα ξεκολλησει παλι ομως. ειναι το πιο δυσκολο σημειο και δεχεται πολλες δυναμεις εκει. ρωτα και τα παιδια στο αντιστοιχο φορουμ, το ιδιο θα σε πουνε.

Δεν είμαι ηλεκτροσυγκολλητής, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, αλλά κάποιος (ή τέλος πάντων κάτι :baby: ) κόλλησε τα κομμάτια αυτά αλουμινίου για να δημιουργήσει το πλαίσιο αυτό. Δεν είναι δα και ρόκετ σάιενς και ναι, υπάρχουν ηλεκτροσυγκολλητές που φτιάχνουν αγγέλους. Στα φόρουμ, νομίζω δε διαφωνεί κανείς σε αυτό, καθένας γράφει το μακρύ και το κοντό του, ξέρει δεν ξέρει. 

 

Quote

με κολλημενο πλαισιο θα νιωθεις ανετα να το καβαλας? φιλε, η τσεπη ναι ποναει ξερω, αλλα εδω μιλαμε για την προσωπικη σου ασφαλεια... 

Αυτό είναι ΙΜΟ το κρίσιμο σημείο. Προσωπικά θα φοβόμουν να καβαλήσω ένα μηχανάκι που έχει φάει τέτοια σφαλιάρα (για όσους θυμάστε φώτο) όχι για τις επισκευές που έχω κάνει, αλλά για αυτά που ΠΙΘΑΝΟΝ έχει ακόμα και δε φαίνονται. Ο φίλος, από ότι κατάλαβα, την σπασμένη κόλληση την είδε/ανακάλυψε στην τύχη. Πόσο βέβαια είναι ότι δεν υπάρχει κάτι ακόμα που δε φαίνεται?

 

 

Τέσπα, καλά ξεμπερδέματα και πάλι.........

 

 

 

 

εντιτ: Ρε τι προφητικό μονί είμαι εγώ.......... 

 

Την 27/3/2017 at 9:53 ΠΜ, το μέλος hayabusas έγραψε:

Καταρχήν να λες δόξα τω Θεώ που την έβγαλες με λίγα ράμματα γιατί, αν δει κάποιος μόνο το μηχανάκι, μπορεί εύκολα να θεωρήσει ότι ο οδηγός πήγε στα θυμαράκια. 

 

Το αν είναι κατάλληλο μηχανάκι το gsxr (και τα άλλα φυσικά της κατηγορίας) έχει συζητηθεί εκτενώς και τώρα, στην παρούσα φάση τη δική σου, δεν ωφελεί να κλαίμε πάνω από το χυμένο γάλα. Ω γέγονε, γέγονε. 

Μια παράμετρο θέλω να προσθέσω, αν αποφασίσεις να το φτιάξεις. Προσωπικά με φοβίζει όπως το βλέπω, για να γίνει το τεπόζιτο έτσι έφαγε πολύ χοντρή σφαλιάρα και ΙΣΩΣ έχει επηρεαστεί το πλαίσιο: από στράβωμα μέχρι και μικρορωγμές...... Μην ξεχνάς ότι δεν έχουν και την καλύτερη φήμη για τα πλαίσια τους τα gsxr. 

 

 

Σε κάθε περίπτωση, γενική συμβουλή: η χειρότερη στιγμή για λήψη αποφάσεων είναι η "εν θερμώ". Όλοι στη θέση σου θα τα είχαμε πάρει κρανίο και θα θέλαμε να φτιάξουμε το μηχανάκι μας χθες, αλλά πρέπει να το δεις ψύχραιμα και αντικειμενικά το θέμα. Τόσο για το αν είσαι σε θέση (ηλικία/εμπειρία/κλπ) να οδηγήσεις πάλι τέτοιο μηχανάκι όσο και αν πρέπει να το φτιάξεις (οικονομικά.αξιοπιστία). 

 

ΥΓ: για τους επόμενους που θα θέλουν τέτοιο μηχανάκι χωρίς εμπειρία: μετά το hayabusa οδήγησα ένα R6. Τσαρούχωσα το γκάζι από χαμηλά κι όταν ανέβασε στροφές (έβγαλε τα άλογα κοινώς) χέστηκα επάνω μου από το απότομο τίναγμα. Κι είχα μια Α εμπειρία....... 

Τροποποιήθηκε από τον hayabusas
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki gsxr k7 (599cc) agv k5 Arctic Cat xionanthropos (25cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Πανω απολα υγεια μαγκες.Υπαρχει ενας Τερζιδης στην Σαλονινκα που γραφει πως ειδικευεται σε τετοια σασι κλπ.Με 100-150 κοστος για κολιση.Κλαιν μαιν αν ειναι ετσι.

Θα το δω σαν εμπειρια να κατεβαζω μονος μοτερ καλωδια κλπ.Δεν ειναι δα κατι τοσο δυσκολο.Τοσα και τοσα εχω σκαλησει με την θετικη εννοια εκει θα κολωσω??

Οσο για αυτο που λεει ο @noodles  τυχαινει στους πιο πολλους που ξεκινανε κατι η αμαξι η μηχανη και μετα απο ενα σημειο χρονο λενε αν τα χα τα λεφτα αυτα τωρα.Στην πορεια

μαζευτηκαν δεν ξερω αν ειχα την υπομονη και σιγουρα την εμπειρια να παω σε 1000αρι.Τωρα το συνιθιζω το 600αρι με την καλη εννοια δεν με τρομαζει ποτε και πουθενα

ΑΛΛΑ το σεβομαι.Κυριος στις γκαζιες αλλα και στον δρομο.Σωστα ζεσταματα μοτερ λαστιχο κ.ο.κ.Τακτικος ελεγχος λαδιων,πιεσεων και ολα τα συναφη.

@hayabusas οφειλω να πω οτι σαν νεος και ενθουσιασμενος  εφαγα την κουτουλια μου.Οι πιο πολλοι σαν νεοι φαγανε καπου καπου το σκαμπιλακι τους.

Εκτιμω παντα τα λογια των εμπειροτερων ανθρωπων σε συναρτιση με την δικη μου κριση.Δεν ειμαι εγωιστης απλως προσπαθω να συνταιριαξω την πραγματικοτητα με

τα θελω του μυαλου.Θα γινει μωρε μηχανακι και θα ναι καλο.Ποσοι και ποσοι ξεκινησανε να φτιαχνουνε απτο γουλι αμαξια,μηχανες κ.ο.κ.

Παμε γερα γιαυτο που αγαπαμε ΤΕΛΟΣ :cheers::cheers::cheers:

Τροποποιήθηκε από τον LovemygiXXer

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα