InTheEnd

Ξεκινάμε το μάζεμα...KTM Duke 640

171 μηνύματα σε αυτό το θέμα

KTM Duke II (640cc) AGV KTM SM (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα σε όλα τα αλάνια της παρέας,ήρθε και μένα η στιγμή που που ανέβηκα κατηγορία από το παπί σε ένα ΚΤΜ Duke ΙΙ 640,νεος και ερωτευμενος λοιπον με το δουκακι,προσπαθω να το φερω στα ισια του οσο μπορω δυστυχως γιατι δεν πηρα και κανενα κελεπούρι θέλει μάζεμα,άλλα δόξα το θεό το μοτέρ το συντηρούσε σωστός κανίβαλος και πέρα από 2-3 σημεία που χάνει λαδάκι από κάτι O-ring και από το δεξί τζαμάκι της καμπάνας,δεν έχουμε άλλο θέμα.... 

Λοιπόν παρατήρησα ότι οι δισκόπλακες μπρός & πίσω είναι χάλια... το διαπίστωσα πηγαίνοντας σε ένα βουλκανιζάτερ να αλλάξω το πίσω λάστιχο.. με το που έφυγα μέχρι και σήμερα που έχουν περάσει 2βδομάδες κοντά έχω χάσει 2-3 φορές το πίσω φρένο νέκρωσε τελείως,λογικά εξαέρωση θα θέλει,πέρα από αυτό οι δισκόπλακες εχουν κανει δοντι το μονο καλο ειναι πως προς το παρον τα τακακια εχουν ψωμι και δεν το πολυχρησιμοποιω οποτε καλα ειμαστε....ψάχτηκα για καινούργιες δισκόπλακες και άκουσα κάτι τιμες 300-350€ για Breaking....αυτές οι X-Gear λενε τίποτα γιατι βλεπω διαφορα τιμης 200-250ευρώ...

Εδώ λοιπόν γράφω για να μου προτείνεται τι δισκόπλακες να βαλω.....να μην πετάξω τζάμπα τα λεφτά μου...

Άλλο ένα πρόβλημα πού έχω είναι ότι έχει κλάσει η πίσω ανάρτηση,τι συμφέρει; να την επισκευάσω;(80€ κόστος) η να ψάξω από άλλο μηχανάκι αν ταιριάζει καμία και να δώσω κάποια λεφτά παραπάνω για κάτι σαν αναβάθμιση;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλημέρα!

Οι μανίσιες δισκόπλακες είναι πολύ καλές. Brembo αν θυμάμαι καλά. Αυτές να πάρεις.

Το φρένο δεν τραβάει αέρα στα καλά καθούμενα. Αν πήρε αέρα σημαίνει ότι από κάπου χάνει. Ή κανένα τσιμουχάκι αντλίας ή από τη δαγκάνα έχει χαλάσει. Αυτό το φτιάχνεις ΑΜΕΣΑ! 

Η ανάρτησή σου είναι κορυφή, δεν υπάρχει καλύτερη. Με 120 ευρώ την είχα κάνει επισκευή αλλά είχα αλλάξει και ελατήριο με πιο σκληρό. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke II (640cc) AGV KTM SM (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Σήμερα που πήγα από τον μάστορα για καφέ.... η ανάρτηση τα έχει ξεράσει όλα δεν έχει τίποτα μέσα..οπότε είμαστε για service που να απευθυνθω για αυτην την δουλειά? k-shock.gr βρήκα αυτό εδώ το κατάστημα και μου φαίνεται αρκετά καλό από την όψη αλλά από δουλειά δεν ξέρω...

Όσο για το φρένο...είμαι κανίβαλος οδηγός δυστυχώς η ευτυχώς,και όσο νάνε είμαι ψηλό συχνά στην μία ρόδα... σήμερα όταν πήγα από τον μάστορα για καφέ...είδαμε ότι το δοχειάκι δεν είχε σχεδόν καθόλου υγρά...του βάλαμε του κάναμε εξαέρωση και στο φεύγα ξεκίνησα πάλι.... μετά από ένα σημείο πάλι έχασε την πίεση του βέβαια αυτό γίνεται για λίγο δεν διαρκεί πάνω από 4-5 λεπτά αλλά δεν έχω εμπιστοσύνη πλέον στο μηχανάκι μέχρι να βρω τι φταίει και δεν ξέρω πώς να το ζορίσω για να δω αν θα μου το ξανακάνει...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke II (640cc) AGV KTM SM (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Όσο για τις δισκόπλακες ναι... μαζί σου και εγώ,αλλά δεν υπάρχουν πουθενά

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Κάνε ενα ψαχτήρι στα μαγαζιά που πουλάνε φρένα. Αλλιώς πάρε Braking. 

Και άλλαξε μάστορα. Τα υγρά δεν σηκώνονται ένα ωραίο πρωί να φύγουν από το δοχείο για τσάρκα και ας κάνεις και σούζες ας κάνεις και κωλοτούμπες. Το κύκλωμά σου από κάπου χάνει και θεωρώ απαράδεκτο ''επαγγελματίας" να διώχνει μηχανάκι με θέμα στα φρένα έχοντας κάνει δουλειά του ποδαριού.   

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke II (640cc) AGV KTM SM (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Το μηχανάκι δεν το έχω στην κατοχή μου κάνα 2 βδομάδες και δεν το κυκλοφορώ κιόλας πολύ,λόγω οικονομικών... δεν του έχω πειράξει ούτε βίδα,απλά πήγα στον μάστορα για καφέ και του έλεγα ότι έκλανε το φρένο μετά από ζόρισμα κάνα 2 φορές και είδαμε τα υγρά...οπότε σαν πρώτη λύση συμπλήρωσε φουλ υγρά και μια εξαέρωση για να δούμε πως θα πάει... επειδή έτσι το πήρα δεν γνωρίζω γιατί μπορεί να μην είχε υγρά...οπότε το δουλεύω λίγο έτσι και κοιτάω να δω αν θα χάσει για να δούμε από που... γιατί είναι φουλ επικύνδινο να κλάσει στο άκυρο το φρένο....

Έχω κάνει ψαχτική μεγάλη για τις δισκόπλακες,αλλά λόγω του ότι έχει τρέλα μαζέματα,όπως βάψιμο σε κάποια πλαστικά,ανάρτηση + το service το κανονικό που θέλει.... + κάτι αλλά που ψηλοπλήρωσα δεν με ψήνει να δίνω 300ρια για breaking... μεταχειρισμένη ΔΕΝ θέλω,απλά ψάχνω να βρω κάποια ποιο οικονομική λύση γιατί θέλω και μπρός και πίσω + τακάκια + + + + θα μας βγεί χρυσό ... χαχα

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure 990 (1000cc) Schuberth S2 Sport KTM RC 390 (374cc)

Δημοσιεύτηκε

Στην KTM ρώτησες για τις δισκόπλακες και δεν τις έχουν;

Ανάρτηση μαμά, είναι σούπερ, έπειτα από ανακατασκευή προφανώς. Μίλα με τον Τασούλη και το K-Shock και δες τιμές κτλ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke II (640cc) AGV KTM SM (690cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 12 λεπτά, το μέλος skritikos έγραψε:

Στην KTM ρώτησες για τις δισκόπλακες και δεν τις έχουν;

Ανάρτηση μαμά, είναι σούπερ, έπειτα από ανακατασκευή προφανώς. Μίλα με τον Τασούλη και το K-Shock και δες τιμές κτλ.

Δεν έχω καλή εμπειρία με καταστήματα ΚΤΜ ψάχνω γενικά στο Internet και σε άλλα μαγαζιά όπως Break Shop κτλπ κτλπ.... Από την ΚΤΜ ψώνισα τα πράγματα για το service φίλτρα,μπουζί και μια βίδα για το μονό σταν που κόπηκε από τον Οικονόμου στην θηβών,και δεν θέλω να ξαναπέρασω ούτε απέξω!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure 990 (1000cc) Schuberth S2 Sport KTM RC 390 (374cc)

Δημοσιεύτηκε

τι σου συνέβη και εκφράζεις τέτοια αποστροφή;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Προφανώς αυτό.....

%25CE%25BA%25CF%258E%25CE%25BB%25CE%25BF

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure 990 (1000cc) Schuberth S2 Sport KTM RC 390 (374cc)

Δημοσιεύτηκε

Και καλά, και στόκ και άμεσες παραγγελίες, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα. Υπάρχουν πάντα και τα site όπως KTM Twins κτλ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM SMT 2013 Shoei XR 1100 KTM SMT (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Δεν είναι σε όλα τα ανταλλακτικά ακριβή η KTM, σε κάποια είναι φωτιά. Δεν φταίει η αντιπροσωπία σε αυτό σίγουρα καθώς έχω τσεκάρει αρκετές φορές με μαγαζιά από εξωτερικό που έχουν KTM ανταλλακτικά και με τα μεταφορικά μου βγαίνει μία η άλλη.

Τώρα αν μιλάμε για κοινά ανταλλακτικά και αναλώσιμα (βίδες, τακάκια, μπουζί κλπ) ή ψώνια από αλλού πχ ebay πάω πάσο. Αλλά από εξυπηρέτηση σε ανταλλακτικά η KTM στην Ελλάδα κάνει πολύ καλή δουλειά.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure 990 (1000cc) Schuberth S2 Sport KTM RC 390 (374cc)

Δημοσιεύτηκε

Συμφωνώ 100% και έχω και εμπειρία με 6 ως τώρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke II (640cc) AGV KTM SM (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδιά δεν μίλησα για την ΚΤΜ γενικότερα αλλά για την αντιπροσωπεία του κυρίου Οικονόμου που δεν έχω σκοπό να ξαναπάω λόγω συμπεριφοράς όχι τιμής!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure 990 (1000cc) Schuberth S2 Sport KTM RC 390 (374cc)

Δημοσιεύτηκε

Να κατέβεις στο 500 στην Βουλιαγμένης, στα κεντρικά δηλαδή της KΤΜ. Όλα τα χρόνια με εξυπηρετούν άμεσα σε οτιδήποτε κι αν τους έχω ζητήσει.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Για δισκόπλακες δες τις Ελληνικές tsuboss.. Κάπου στο ΜΒ υπάρχει θεματάκι και δεν υπήρχαν παράπονα..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke II (640cc) AGV KTM SM (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα της ελέγξω....!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
aprono tuilia

Δημοσιεύτηκε

ακουστικανε και κατι παραπονακια βεβαια αλλα νταξ..

 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke II (640cc) AGV KTM SM (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Προς το παρόν είμαι στο στάδιο της αναζήτησης σταμάτησα να κινώ το μηχανάκι γιατί μόνο κακό του κάνω και μεγαλώνουν οι φθορές και επειδή έχω να μαζέψω παρά πολλά(φανοποιεία στα πλαστικά,λάστιχα,ανακατασκευή ανάρτησης πίσω,δισκοπλακες μπρος πίσω και τακάκια,φτιάξιμο σέλας,μανετες) όποτε καταλαβαίνετε ότι είναι και μεγάλο το ποσό για όλα αυτά προσπαθώ μέσω μεγάλης αναζήτησης να βρω μια σχέση τιμής και ποιότητας να γλυτώσουμε 2-3€ Οποιεσδήποτε προτάσεις είμαι ανοιχτός

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke II (640cc) AGV KTM SM (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν,πρώτο τηλεφώνημα έγινε σήμερα για την ανάρτηση όχι στην K-Shock αλλά σε έναν κύριο από Μενίδι που είδα ότι πρότειναν πολύ και έχει εργαστήριο επισκευής αναρτήσεων.... το πρόβλημα μου σαν γενικό σύνολο είναι το εξής....η ανάρτηση έχει βγει knock out με όλη την σημασία της λέξης.... έχει βγάλει όλα τα υγρά δεν έχει τίποτα και ουσιαστικά είναι νεκρή... κόστος επισκευής ο κύριος μου είπε στα 130 με 150 ευρώ... είναι καλά τα λεφτά που μου είπε για επισκευή ανάρτησης; και αξίζει να τη φτιάξω ας πούμε και να μην κοιτάξω για μια μεταχειρισμένη η κάτι που να μου βγει πιο οικονομικό ίσως;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Adventure 990 (1000cc) Schuberth S2 Sport KTM RC 390 (374cc)

Δημοσιεύτηκε

όχι μεταχειρισμένη άλλη, δεν έχει νόημα, πάλι θα χρειαστεί full service! Τα 150 μου ακούγονται παραπάνω από μια χαρά αν έχει τα χάλια της.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda innova injecion (125cc) AGV K1 pinlockED Honda CB1000RRR KTM (3000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 4/12/2017 at 10:21 ΠΜ, το μέλος Στέργιος Βήχος έγραψε:

ακουστικανε και κατι παραπονακια βεβαια αλλα νταξ..

 

Ναι αν θυμαμαι σε κάποιους σκούριασε αλλα έφυγε με το πλύσιμο.. Πάντως δεν είδα κάτι για κομένα πριτσίνια που είναι το βασικότερο πιστεύω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
aprono tuilia

Δημοσιεύτηκε

και καποιες στραβες ακουστικανε.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM (Μπραπcc) agv Αλλος καμια 25αρια

Δημοσιεύτηκε

Πισω αμορτισερ 130 με 150 ζητανε οι περισσοτεροι μαστορες για rebuild. Επισης μπροστινα επισκευαζουν σχεδον απαντες ειδικα απο τετοιας εποχης μηχανακια

το πισω πολλοι το βγαζουν και το στελνουν σε οσους εχουν τα καταλληλα εργαλεια.

Μπροστινη δισκοπλακα θα σου ελεγα να βαλεις μαμα χωρις ομως να εχω εμπειρια απο 640. Πισω υπαρχουν διαφορες οικονομικες προτασεις.

Newfren εχω στο δικο μου πισω (950) και ειναι μια χαρα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke II (640cc) AGV KTM SM (690cc)

Δημοσιεύτηκε

Λοιπόν σιγά σιγά το μαζεύω έρχεται και το κοστούμι όπου νάνε τότε θα μπούνε και οι φωτογραφίες...το εξής μου ερώτημα και πρόβλημα είναι το εξής....

Όταν αρχίζει και παραζεσταίνεται,η όταν το βιάζω για αρκετή ώρα... αρχίζει και αδυνατεί ο συμπλέκτης,γίνεται όλο και πιο μαλακός... δεν σταματάει να δουλεύει αλλά στο τέλος είναι λες και έχει κοπεί η ντίζα και αρχίζει να με προβληματίζει αυτό το πράγμα,δεν έχω κοιτάξει ποτέ τα υγρά του οπότε δεν μπορώ να έχω ιδέα τι γίνεται η πώς γίνεται... απλά γνωρίζω ότι είναι υδραυλικός,και ξέρω ότι γίνεται και service στον συμπλέκτη,έχει κάνεις κάποιες παραπάνω πληροφορίες;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα