Red1

DCR-017 (DNA CAFÉ RACER) "Brain Eraser" - Ελληνική μοτό

52 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Premium wheels

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

 

"Η πρώτη ελληνική μοτοσικλέτα είναι έτοιμη να κατακτήσει τις διεθνείς αγορές" : http://www.dcr017.com/

Σχεδίαση και κατασκευή στην Ελλάδα σε 12 μήνες:

 «Η ιδέα γεννήθηκε λοιπόν τον Νοέμβριο του 2016, τον Δεκέμβριο αγοράσαμε το μοτέρ και ό,τι άλλο χρειαστήκαμε και ξεκινήσαμε να σχεδιάσουμε τη DCR 017» αναφέρει ο Έλληνας μηχανολόγος ενώ εξηγεί πως ο σχεδιασμός διήρκεσε δύο με τρεις μήνες «από τα απλά σχέδια μέχρι τα τρισδιάστατα λειτουργικά με τα οποία έγιναν οι προσομοιώσεις μέχρι ό,τι άλλο χρειάστηκε για κατασκευή»

"...η DCR 017 ξεκίνησε με ένα τρισδιάστατο 3D Cut (σ.σ ειδικό πρότυπο σχεδιασμού κατασκευασμένο σε υπολογιστή) και μετά προέκυψαν περίπου 1.500 επιμέρους σχέδια κατασκευαστικά για τα εξαρτήματα και για ό,τι άλλο χρειάστηκε να γίνει για τη μοτοσικλέτα» περιγράφει, ενώ για την ολοκλήρωση της μοτοσικλέτας εργάστηκε μια μικρή ομάδα της ελληνικής εταιρίας με την ονομασία DNA Filters Ltd."

c5d838040af91b0c76917a4ca30942a6.jpg
a5749cbb6a26c11dc7e2cf00f7659085.jpg

4b1986e08fdc8c6eca50a1fd5f8667e8.jpg

 

Aπ'οτι βλέπω στο site, η μοτοσυκλέτα φοράει τον (2κύλινδρο) κινητήρα LC8 990 της ΚΤΜ...

 

Περισσότερα εδώ : http://www.tilestwra.com/proti-elliniki-motosikleta-ine-etimi-na-kataktisi-tis-diethnis-agores/

Τροποποιήθηκε από τον Red1
Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sx 125 (125cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Αρκετά όμορφο βγήκε, συγχαρητήρια στα παιδιά. Δε με ξετρελαίνει η σέλα σανίδα, αλλά αφού αυτό πουλάει στο χιπστεράδικο κοινό ....

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Χαρακτηριστικό παράδειγμα καγκουριάς και κακογουστιάς. Πλαίσιο ότι να'ναι, σέλα που μοιάζει με τη σιδερόστρα της μάνας μου, χαμένες εργατοώρες και σπατάλη υλικών και ενέργειας για  να φτιαχτεί ένα κακέκτυπο μιας υποκουλτούρας καγκουραίων 40 χρόνια πίσω. 

Κρίμα, περίμενα κάτι πολύ καλύτερο.

Αρέσει σε 5 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TZR 3MA (250cc) kbc vr4r Honda CBR

Δημοσιεύτηκε

το πλαισιο ειναι original ktm XD

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Inazuma 250 AGV K3 Ducati Monster 796

Δημοσιεύτηκε

Συγχαρητηρια απο εμενα και ευχομαι καλη αρχη..

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
KTM Duke (390cc) HJC is-17

Δημοσιεύτηκε

Το γούστο είναι υποκειμενικό,εμένα πάλι μου αρέσει τρελά.

Μπράβο για το όλο πρότζεκτ,η αναλογία ίππων-κιλων είναι κάτω από 1.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε

Κ εμένα μου αρέσει αρκετά. Το θέμα είναι ότι έχει πέσει πολύ δουλειά και μάλιστα καλή δουλειά.

Πάντως ελληνική μοτοσυκλέτα δεν την λες... Ελληνική μετατροπή την λες...

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Χαρακτηριστικό παράδειγμα καγκουριάς και κακογουστιάς. Πλαίσιο ότι να'ναι, σέλα που μοιάζει με τη σιδερόστρα της μάνας μου, χαμένες εργατοώρες και σπατάλη υλικών και ενέργειας για  να φτιαχτεί ένα κακέκτυπο μιας υποκουλτούρας καγκουραίων 40 χρόνια πίσω. 

Κρίμα, περίμενα κάτι πολύ καλύτερο.

Τόσο μαζεμένο και ακριβές, ούτε εγώ δεν το έλεγα ;)

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Tuono V4 (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 21 λεπτά, το μέλος Red1 έγραψε:


"Κακέκτυπο υποκουλτούρας καγκουραίων"...και καβαλάς ΤΤ Yammy :winking:, έγινες φίλε, 2 μέτρα και 2 σταθμά, πως λειτουργούν ? Ο Στάθης ψάλτης και η παρέα σε πήρε τηλέφωνο απο εκει που είναι ?  (αν και τα περισσότερα ηταν ΧΤ αλλα μιας που γενικεύουμε...ε ?)

Κύριοι, καταλαβαίνω, στο ιντερνετ είμαστε και κάπως, κάπου πρεπει να βγάλουμε τη χολή μας, ομως, απο τη στιγμή που τοποθετήστε, καλό θα ηταν να εξηγήσετε το γιατί.
Φίλε Γίωργο, pro-tip, επειδή - λέμε τώρα - δε γουστάρεις εσύ CR's (γάμα και το όρο C.R, standard μοτοσυκλέτες είναι) και τις θεωρείς "καγκουριές" (οπου κυριολεκτικά ο όρος ο συγκεκριμένος δεν αρμόζει καν στην περίπτωση και απλά κάνεις κακή χρήση της λέξης) δεν σημαίνει οτι είναι και έτσι, κοινώς, οι απόψεις σας δεν είναι και γεγονότα, σταματήστε να τις πλασάρετε ως τέτοιες.
Είμαι σίγουρος επίσης οτι έχεις χτίσει from the ground up ολόκληρη μοτοσυκλέτα για να γνωρίζεις περί εργατοωρών, R&D και ολα τα σχετικά.

Που είναι η "καγκουριά" ακριβώς ? Θα μπορούσες να το μοιραστείς μαζί μας ? Αμ δεν ξέρεις τι σημαίνει καγκουριά (φαντάζομαι επίσης οτι οποιος δεν ντύνεται ακριβώς σαν και εσένα τον θεωρείς "hipster"), αμ τα χώνεις κιόλας. Η σιδερώστρα που λες αποτελεί - ευτυχώς ή δυστυχώς - στοιχείο χαρακτηριστικό στα περισσότερα c.r's.Δεν σ'αρέΖνει ? καλα κάνεις, δεν ειναι καγκουριά όμως.
Τι αλλο σε χαλάει, η υδρόψυξη ? Μήπως είναι "φλύαρο" λόγω αυτού ? Μα, υδρόψυκτο μοτέρ είναι, που σκατά να βάλουν τις σωληνώσεις, στον κώλο τους ? naked μηχανάκι ειναι, δεν μπορείς να τις κρύψεις καρδιά μου.Αμα βάζανε κανα' αερόψυκτο μοτέρ μετά θα λέγατε (απο πάνω) οτι ειναι και "ψόφιο", δεν γίνεται να κερδίσεις ποτέ σ'αυτή τη ζωή με κάποιους.
Το πλαίσιο ? Της ΚΤΜ είναι οπότε είσαι πάλι λάθος.
Ο χρωματισμός ? Μήπως τα βουρτσισμένα αλουμίνια είναι και αυτά "καγκουριά" ? Κοιτα να δεις ρε πστ μου :biggrin: Κλασσική 3χρωμία Γκρι-κόκκινο-μαύρο και στις σωστές αναλογίες με τις σωστές πινελιές (φτερό, περίβλημα φαναριού, φιλτροκούτι και marchepied).

Αν μη τι άλλο οχι απλώς δεν είναι "καγκουριά"  αλλά το τελείως αντίθετο, minimal είναι, αμα είχες ασχοληθεί ποτέ στη ζωή σου με οτιδήποτε εικαστικό θα το γνώριζες αλλά είπαμε, η χολή, χολη, το οτι δεν είναι του γούστου σου (σου επιτρέπεται να έχεις άποψη, δικαίωμά σου) όμως δεν το καθιστά αυτομάτως και "καγκουριά", μάθετε να χρησιμοποιείτε σωστά τα κοσμητικά επίθετα στην τελική.Να φανταστώ επίσης πως τα Thruxton, sport classic 1000 και R9T π.χ ειναι και αυτά "καγκουριές" ?
Και Flying, που είσαι ρε παιδί μου, με μαθητική ακρίβεια έγραψες (για άλλη μια φορά) αυτο ακριβώς που περιμέναμε (όλοι), πως γίνεται κάθε φορά το ίδιο πράμα...superpower είναι, δεν εξηγείται αλλιώς, βέβαια, όταν θεωρεί κάποιος τα VFR την επιτομή του σχεδιασμού ενώ ταυτόχρονα κράζει ενα MV Dragster 800RR έχουμε πρόβλημα, ε κολλητέ ? :grin:

Το πιο ορθολογικό και συνετό post αν θέλετε να μιλήσουμε αντικειμενικά είναι αυτό του Gee :  "Πάντως ελληνική μοτοσυκλέτα δεν την λες... Ελληνική μετατροπή την λες.." - σωστό καθώς μιλάμε περι custom-ιάς και οχι μοτοσυκλέτα φτιαγμένη απο το μηδέν, απο την άλλη, τι να έκαναν, να έφτιαχναν δικό τους μοτέρ και πλαίσιο ? Πως ? Με τι budget και με ποιο ανύπαρκτο R&D εν έτει 2017 σ'αυτή τη χώρα με το ανύπαρκτο αγοραστικό κοινό που  μπαίνει στο net μόνο για να κράξει.

Το γεγονός οτι Ελληνική εταιρεία έκατσε και ασχολήθηκε σε τέτοιο βαθμό με ενα project είναι απο μονο του ενα μικρό θαύμα οσο και να μην θέλουν ή γουστάρουν να βάλουν κάποιοι στο μίζερο και οπισθοδρομικό κεφάλι τους.

Πολλά likes.

Παρότι τα χιπστεροκαφέ ρέισερ τα μισώ παθολογικά. Σχεδόν όσο τα Χάρλευ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 28 λεπτά, το μέλος Red1 έγραψε:


 

Με αυτά που έγραψες με χλευάζεις προσωπικά πράγμα που δεν έχω κάνει ποτέ και  σε κανέναν εδώ. Ειρωνεύεσαι τις γνώσεις μου στη μηχανική. Αλήθεια ξέρεις για εμένα τί έχω σπουδάσει και με τί ασχολούμαι; Το σταματάω εδώ και ελπίζω και σε παρακαλώ το ίδιο  να κάνεις και εσύ για να γίνει διάλογος. 

Εσύ μπορεί ένα μηχανάκι που φτιάχτηκε εντούρο και εγώ το έκανα μοτάρντ να μη σε αρέσει και είναι δικαίωμά σου. Αυτό δεν σου δίνει το δικαίωμα να με προσβάλεις και να γενικεύεις για εμένα στα περί ντυσίματος κλπ.

Δεν το έπαιξα σχεδιαστής. Βλέπω όμως το αποτέλεσμα και λέω πως ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ είναι άσχημο. Όλα τα σύγχρονα naked υδρόψυκτα είναι αλλλά σε κανένα δεν είναι οι σωλήνες λες και τους πήρες από ηλεκτρική σκούπα. Οι καφέ ρέισερς ήταν οι κάγκουρες της εποχής. Απλά σήμερα έχει καθιερωθεί ο όρος νεορετρό. Ένα κολοβό μηχανάκι που μοιάζει λες και το χτύπησαν οι ντισέπτικονς και το μούτζωσε ο apocalypse για εμένα είναι καγκουριά

Δυστυχώς δεν έχω γνώσεις, εργαλεία, μέσα, χρήματα και χρόνο να ασχοληθώ με την σχεδίαση  κάποιας μοτοσυκλέτας. Αλλά αυτός που την έφτιαξε προφανώς δεν την είδε στον ύπνο του. Κοπίασε, έκανε δοκιμές αλλαγές κλπ ξόδεψε δηλαδή φαιά ουσία για το έργο του. 

Και ντρέπομαι να λέν ότι η Ελλάδα εξάγει αυτό το καρναβάλι. 

Από εκεί και πέρα σε όποιον αρέσει με γειά του με χαρά του. Και αν σε αρέσει φίλε( και δεν το λέω ειρωνικά γιατί δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα) @Red1 έχεις κάθε δικαίωμα να το αποκτήσεις. Αλλά μην προσπαθείς να μου επιβάλλεις τη γνώμη σου ως σωστή θίγοντας το προσωπικό μου γούστο και το ποιόν μου.

Γιατί πως να το κάνουμε σε άλλους αρέσει η Gigi Hadid και σε άλλoυς η Bella!

Τροποποιήθηκε από τον ΓιωργοςΤΤ
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος DY125RS EFi Suzuki VStrom 250

Δημοσιεύτηκε

Μ' αρέσει το βιντεάκι στη Διοίκηση Ταχέων Σκαφών του ΠΝ στην Αμφιάλη, που υπηρέτησα πριν σχεδόν 30 χρόνια σε μια πυραυλάκατο...:wub:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
EXC-Address Beta Enduro RR (350cc)

Δημοσιεύτηκε

Και μόνο που ασχολήθηκε μια ελληνική  εταιρία με ένα τέτοιο project θα έπρεπε να υπάρχουν θετικά σχόλια.  Το ότι δεν αρέσει σε κάποιον λόγω εμφάνισης να το καταλάβω.  

Αλλά όχι και καγκουρια το μηχανάκι. 

Επίσης δεν είναι η πρώτη εταιρία που δανείζεται κάτι από άλλη εταιρία για να βγάλει μια μοτο. Βλέπε CCM

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε

πριν 35 λεπτά, το μέλος Red1 έγραψε:

Το πιο ορθολογικό και συνετό post αν θέλετε να μιλήσουμε αντικειμενικά είναι αυτό του Gee :  "Πάντως ελληνική μοτοσυκλέτα δεν την λες... Ελληνική μετατροπή την λες.." - σωστό καθώς μιλάμε περι custom-ιάς και οχι μοτοσυκλέτας φτιαγμένη απο το μηδέν, απο την άλλη, τι να έκαναν, να έφτιαχναν δικό τους μοτέρ και πλαίσιο ? Πως ? Με τι budget και με ποιο ανύπαρκτο R&D ρε μάγκες εν έτει 2017 σ'αυτή τη χώρα με το ανύπαρκτο αγοραστικό κοινό που  μπαίνει στο net μόνο για να κράξει.
 

Red1, αν και ξερω οτι δεν το παρεξηγησες, το γραφω προς αποφυγη παρεξηγησεων....γιατι πριν εγραφα απο κινητο και βαριομουν να γραψω πολλα

Οπως ειπα δεν θεωρω οτι ειναι Ελληνικη μοτοσυκλετα, θεωρω οτι ειναι μια ελληνικη μετατροπη και πολυ καλη μαλιστα, γιατι εχει πολυ σοβαρη δουλεια πανω της και δεν βγαζει καποιο ασχημο-εμετικο κατ'εμε αποτελεσμα. Προσωπικα μου αρεσει αρκετα μπορω να πω, δεν την θεωρω τελεια, αλλα και τι σημασια εχει;

Δεν ειπα πουθενα και δεν θεωρω οτι επρεπε να φτιαξουν δικο τους μοτερ και πλαισιο για να την θεωρησω μια αξιολογη προσπαθεια, την θεωρω μια χαρα αξιολογη και ετσι. Με αρκετο παθος κιολας και μπραβο στην DNA που αν μη τι αλλο τοσα χρονια κραταει μια ποιοτικοτατη εικονα για την Ελληνικη παραγωγη, που ειναι πιο νεκρη και απο μουμια πλεον.

Μακαρι να βλεπαμε πολλες τετοιες κινησεις και ας μην ειναι για παραγωγη και πωληση, ας ειναι μονο για τα γουστα καποιων ιδιοκτητων, οσο υπαρχει το knnw-how και ειναι αποτελεσματικο, κατι σιγοβραζει και κατι καλο μπορει να βγαλει.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 5 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Χαρακτηριστικό παράδειγμα καγκουριάς και κακογουστιάς. Πλαίσιο ότι να'ναι, σέλα που μοιάζει με τη σιδερόστρα της μάνας μου, χαμένες εργατοώρες και σπατάλη υλικών και ενέργειας για  να φτιαχτεί ένα κακέκτυπο μιας υποκουλτούρας καγκουραίων 40 χρόνια πίσω. 

Κρίμα, περίμενα κάτι πολύ καλύτερο.

Κανένα πρόβλημα με την άποψη σου, αλλά το ότι χαρακτηρίζεις το όλο εγχείρημα ως "χαμένες εργατοώρες και σπατάλη υλικών και ενέργειας", σημαίνει ότι πολύ απλά δεν έχεις καμμία ιδέα απολύτως για το συγκεκριμένο industry, την αγορά, το potential του εν λόγω project και των προοπτικών στις οποίες μπορεί να οδηγήσει αυτό το εγχείρημα, αν οι πατέρες του ασχοληθούν με όραμα και σοβαρότητα.

Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Ειδικά όταν δε μπορούμε να δούμε το δάσος και έχουμε κολλήσει στο δέντρο.

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Premium wheels

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 1 ώρα, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Με αυτά που έγραψες με χλευάζεις προσωπικά πράγμα που δεν έχω κάνει ποτέ και  σε κανέναν εδώ. Ειρωνεύεσαι τις γνώσεις μου στη μηχανική. Αλήθεια ξέρεις για εμένα τί έχω σπουδάσει και με τί ασχολούμαι; Το σταματάω εδώ και ελπίζω και σε παρακαλώ το ίδιο  να κάνεις και εσύ για να γίνει διάλογος. 

Εσύ μπορεί ένα μηχανάκι που φτιάχτηκε εντούρο και εγώ το έκανα μοτάρντ να μη σε αρέσει και είναι δικαίωμά σου. Αυτό δεν σου δίνει το δικαίωμα να με προσβάλεις και να γενικεύεις για εμένα στα περί ντυσίματος κλπ.

Δεν το έπαιξα σχεδιαστής. Βλέπω όμως το αποτέλεσμα και λέω πως ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ είναι άσχημο. Όλα τα σύγχρονα naked υδρόψυκτα είναι αλλλά σε κανένα δεν είναι οι σωλήνες λες και τους πήρες από ηλεκτρική σκούπα. Οι καφέ ρέισερς ήταν οι κάγκουρες της εποχής. Απλά σήμερα έχει καθιερωθεί ο όρος νεορετρό. Ένα κολοβό μηχανάκι που μοιάζει λες και το χτύπησαν οι ντισέπτικονς και το μούτζωσε ο apocalypse για εμένα είναι καγκουριά

Δυστυχώς δεν έχω γνώσεις, εργαλεία, μέσα, χρήματα και χρόνο να ασχοληθώ με την σχεδίαση  κάποιας μοτοσυκλέτας. Αλλά αυτός που την έφτιαξε προφανώς δεν την είδε στον ύπνο του. Κοπίασε, έκανε δοκιμές αλλαγές κλπ ξόδεψε δηλαδή φαιά ουσία για το έργο του. 

Και ντρέπομαι να λέν ότι η Ελλάδα εξάγει αυτό το καρναβάλι

Από εκεί και πέρα σε όποιον αρέσει με γειά του με χαρά του. Και αν σε αρέσει φίλε( και δεν το λέω ειρωνικά γιατί δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα) @Red1 έχεις κάθε δικαίωμα να το αποκτήσεις. Αλλά μην προσπαθείς να μου επιβάλλεις τη γνώμη σου ως σωστή θίγοντας το προσωπικό μου γούστο και το ποιόν μου.

Γιατί πως να το κάνουμε σε άλλους αρέσει η Gigi Hadid και σε άλλoυς η Bella!


Γιώργο, παραθέτω το μήνυμα σου :
"Χαρακτηριστικό παράδειγμα καγκουριάς και κακογουστιάς. Πλαίσιο ότι να'ναι, σέλα που μοιάζει με τη σιδερόστρα της μάνας μου, χαμένες εργατοώρες και σπατάλη υλικών και ενέργειας για  να φτιαχτεί ένα κακέκτυπο μιας υποκουλτούρας καγκουραίων 40 χρόνια πίσω. Κρίμα, περίμενα κάτι πολύ καλύτερο."

Γενίκευσες και υπέρβαλες σε απίστευτο βαθμό και παρόλο που είναι η προσωπική σου άποψη υπήρξες και εσύ "προσβλητικός" ως προς στο κοινό που ενδεχομένως να τους αρέσουν αυτού του είδους οι μηχανές, ελπίζω να αντιλαμβάνεσαι την ειρωνεία, 2πλο standard φίλε και τα 2πλα standard είναι κακό πράμα - ιδίως οταν ζητάμε και τα σπασμένα απο 'πάνω ισχυριζόμενοι τις προσωπικές αναφορές.


Το εχω ξαναπεί, εδώ μέσα δεν κρίνουμε τους αναβάτες το επίπεδό τους ή το status τους, τα μεταλα και τα πλαστικά κρίνουμε.Οταν κάνεις αναφορά ομως σε καγκουριές, πρεπει να ξέρεις και να μπορείς να δέχεσαι και τον αντίλογο και να υπάρχει και λίγη αυτογνωσία, εξ ου και αναφορά μου στο TT, γιατί, μπορεί να ειναι τίμιο και πιστό μηχανάκι αλλά exotica δεν το λες, επίσης, όπως περιγράφεις το τότε κίνημα των C.R's ως "καγκούρικο" πάλι, πρέπει να μπορείς να δεις την ειρωνεία ή και τον συσχετισμό με τον τύπο της μοτοσυκλέτας που έχεις (βλέπε: "τσάντα ρόδα και κοπάνα" και τα σχετικά), αυτό και μόνο, τίποτα το προσωπικό και το εννοώ.
Είναι σαν να...φοράει κάποιος σαγιονάρα και να παει να κάνει παρατήρηση στυλιστική σε κάποιον που φοράει σκαρπίνι (τα σιχαίνομαι παρεμπιπτόντως:grin:), ατυχές ίσως παπαράδειγμα αλλά ελπίζω να γίνομαι αντιληπτός.

Απο εκει και πέρα : Φυσικά και έχεις το όποιο δικαίωμα να εκφέρεις την άποψη σου και φυσικά ο καθένας εχει το γουστο του, ομως, έχει διαφορά να λες "δεν μου αρέσει το Χ γιατι δεν είμαι fan της Χ μάρκας/τύπου" απο το "Είναι βλαχιά/μαλακία/καγκουριά και κρίμα που το φτιάξανε !11!!1!!".
Σχετικά με το "καγκουρο-κινημα" πάλι των C.R's : Ενα δίκιο το έχεις, αλλά πάλι μπερδεύεις τις έννοιες, άλλο το "φαντεζί" και η "πόζα" και άλλο πράμα η "καγκουριά", το καγκουρικο είναι συνώνυμο του kitsch και kitsch αυτές οι μοτό  δεν είναι, μπορεί να να μην είναι του γούστου σου (σεβαστό) αλλά αυτό - γι'αλλη μια φορά - δεν τις καθιστά αυτομάτως και άσχημες 'η καγκούρικες.

Επίσης, οι μοτό και συγκεκριμένα ο τύπος των μοτο που έχουν τις ρίζες τους  σ'εκεινο το μοτο-κίνημα παραμένουν ακόμα όμορφες, λιτές και κλασσικές, υπάρχει λόγος που επέστρεψαν στη μόδα και το γεγονός οτι υπάρχει ζήτηση - εκτός και αν δεν θέλεις βέβαια να κάνεις αυτο που (δεν) θέλεις να κάνεις (σύμφωνα με τα; λεγόμενα σου) κάνοντας προσωπική αναφορά ονομάζοντας τους όλους ως κάγκουρες :grin:


Τα C.R's είναι σαν Decepticon ? Πάλι λάθος όρος φίλε, κάτι μου λέει οτι δεν εχεις δει την σειρά ΜΤ της Yamaha (και ιδίως το ΜΤ10) αν θεωρείς τα C.R "εξωγήινα" - α, ξέχασα και το καινούργιο Kawasaki Ninja H2 SX Touring, εκείνο και αν είναι σαν Decepticon (βλέπε: πολυσύνθετος στο σύνολό του και φλύαρος σχεδιασμός με γωνίες και κοψίματα/αεροτομές παντού).
Δεν θα τα πω όμως άσχημα, ειναι αυτό που είναι και το design αυτό εχει το κοινό τους, το γνωστό "περι ορέξεως κολοκυθόπιτα" έρχεται κατα νου.

Δες το ως εξής, μπορεί να απεχθάνεσαι - παραδειγμα -την κλασσική μουσική αλλα το να βγεις και να πεις "Ο Bach ηταν καργα-μαλάκας δεν την μπορώ καθόλου ειναι για τον πούτσο" θα δηλώσει απλά άγνοια - όπως και το να πει κάποιος "Rock και Metal ? Δεν ειμαι πλέον 15 για να ακούω τέτοια" (το άκουσα σε real-time απο γκόμενα αυτό :grin:).

Αυτο που προσπαθώ να πω ειναι το εξής : Εννοείται όλοι είμαστε διαφορετικοί και έχουμε διαφορετικό γούστο (δεν διαφωνώ καθόλου κοινώς) όπως επίσης επιτρέπεται και εννοείται το να έχουμε τη δική μας, προσωπικά άποψη, όμως, το να πλασάρουμε τις απόψεις μας ως γεγονότα (και δεν αναφέρομαι σε εσένα Γιώργο, αμα ησουν καιρό εδω μέσα θα καταλάβαινες τι εννοώ) και το να πετάμε απλα την άποψη μας αφιλτράριστη συνοδευόμενη απο cocktail χολής (το λεγόμενο shitposting) δεν βοηθάει ρε φίλε, η μόνιμη αρνητικότητα δεν είναι καλό πράμα.

Δες τον Wolf πιο πάνω, έγραψε το παιδί οτι δεν τα γουστάρει αλλά...αυτό και τέλος.
Και εμένα δεν μου αρέσουν (οπτικά) οι μηχανές τουρισμού καθώς ειμαι και μαζόχας και προτιμώ τα γυμνά για all-round χρήση αλλά αμα κοπανούσα συνέχεια "Τα φαλαινοθηρικά τον 250KG+ τι σκατά τα θέλετε !11!" ή "Ειναι όλα σαν τον Woody τον τρυποκάρυδο γαμω το γούστο σας"...Την 1η, 2η, 3η φορά που θα το έλεγα θα ηταν ισως ΟΚ, την 10η φορά ομως θα γινόμουν προσβλητικός και κουραστικός, καταλαβαίνεις ?

Αυτά φίλος ;)

@ Gee : κατάλαβα ακριβώς φίλε τι εννοείς, μην ανησυχείς, η παρατήρηση μου ήταν γενική και ειχε να κάνει περισσότερο με αυτά που διαβάζω σήμερα απο εδώ και απο εκεί (και ιδίως αυτά στο FB όπου γίνεται virtual πόλεμος χολής)

Τροποποιήθηκε από τον Red1
Αρέσει σε 4 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Παιδια αν σας αρεσε αυτο το πραμα υπαρχει σοβαρο θεμα και καλο ειναι να πατε να το κοιταξετε, ευκολα θα μπορουσε να ποσταριστει στα σουργελα ετσι οπως ειναι.

Αν ειχαν κρυμμενη ολη αυτη την ασχημια με ενα ομορφο ολοσωμο φαιρινγκ τοτε ισως να αλλαζε το πραμα.

Τα Caferacer ηταν κοντραδικα μηχανακια μιας αλλης εποχης, σημερα τα εχουν κατι περιεργοι.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda cb1 + cbr600f (399cc) Shark vision r BMW R51 (500cc)

Δημοσιεύτηκε

εαν εξαιρεσεις τον κολο και τη σελα σανιδα παραμενει υπεροχο

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Tuono V4 (1100cc)

Δημοσιεύτηκε

Όπως είπα τα CF συνήθως τα βλέπω και ξερνάω από τα μάτια αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.

Αλλά μην μηδενίζουμε μια προσπάθεια (λες και έχουμε καμιά ανάλογη Ducati ελληνική και αυτά μας πέφτουν λίγα).

Έχετε δει τιμές που πωλούνται μερικά CF; Άσχετα αν μας αρέσει η φάτσα και το καρό τζετ κράνος του τύπου που το αγοράζει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Premium wheels

Δημοσιεύτηκε

πριν 35 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Παιδια αν σας αρεσε αυτο το πραμα υπαρχει σοβαρο θεμα και καλο ειναι να πατε να το κοιταξετε, ευκολα θα μπορουσε να ποσταριστει στα σουργελα ετσι οπως ειναι.

Αν ειχαν κρυμμενη ολη αυτη την ασχημια με ενα ομορφο ολοσωμο φαιρινγκ τοτε ισως να αλλαζε το πραμα.

Τα Caferacer ηταν κοντραδικα μηχανακια μιας αλλης εποχης, σημερα τα εχουν κατι περιεργοι.

Tάσο, πες μας πως πραγματικά νιώθεις...:grin:

Δες τις εικόνες και δείξε μου στην κούκλα  που σε ακούμπησαν τα κακά cafe racer :

2.jpg

DUCATI%20SPORT%20CLASSIC%20PAUL%20SMART%zard1.jpg

86134.jpg

042117-BMW-R-nineT-Racer-1.jpg

2017-ducati-scrambler-cafe-racer-fast-fa

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ZZR1400 Arai RX7 Corsair Kawasaki ZZR1400 (1352cc)

Δημοσιεύτηκε

Σταμάτα ρε Στέλιοοοοο.....

Ανακατεύτηκε το στομάχι με όλες αυτές τις πάμε για cafe με τις και καλά racer και καλά άλλης εποχής.....

 

Για τιμωρία σου στέλνεις asap ΠΜ με torrent links της gomorra S03 κ υπότιτλων σε 720p. Τέλος.-

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Premium wheels

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 25 λεπτά, το μέλος ksino1100 έγραψε:

Σταμάτα ρε Στέλιοοοοο.....

Ανακατεύτηκε το στομάχι με όλες αυτές τις πάμε για cafe με τις και καλά racer και καλά άλλης εποχής.....

 

Για τιμωρία σου στέλνεις asap ΠΜ με torrent links της gomorra S03 κ υπότιτλων σε 720p. Τέλος.-


Πολλά ζητάς, για τιμωρία, 10 βουρδουλιές στον ποπό και κατευθείαν στη γωνία βλέποντας ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ το βίντεο στο repeat μέχρι να μάθεις :sopase:

 

Τροποποιήθηκε από τον Red1

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW R nine T

Δημοσιεύτηκε

Πάντως αν μου έδιναν τα λεφτά που ξόδεψαν θα έφτιαχνα καλύτερη μηχανή. Πήγαν για ρετρό και βγήκαν κουρεμένοι. Τα νεορετρό-στριφαιτερ είναι σουργελα. Η αναβίωση μηχανών του χτες είναι κάτι το διαφορετικό απο αυτο τσουβαλιασμα που γίνεται μέσα στο mybike υπό τον όρο caferacer. Δεν ξέρετε τι σας γίνεται.:laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki '05 KLR (685cc) KTM SMR (990cc)

Δημοσιεύτηκε

Όπως το αντιλαμβάνομαι δε σκοπεύουν να δημιουργήσουν γραμμή παραγωγής αλλά να βασιστούν στην εκτέλεση 10-15 παραγγελιών που θα γίνουν από άτομα που σηκώνουν κοστολόγιο ducati επι 2 και θα τις στολισουν στο σαλόνι τους. 

 

Για αυτό το μερίδιο αγοράς μπορώ να πω οτι αξιζει σα μοτοσυκλέτα, ναι. Προσωπικά το μονο που μου αρέσει (απο αποψη πρωτοτυπίας) είναι η καγκουριά με το φίλτρο στο ρεζερβουαρ. Έχω δει και καλύτερες μετατροπές σε cafe racers με το μισο κόστος και με τις μισές εργατοώρες. Μπορεί να ακούγεται "άγριο" όσον αφορά τις επιδόσεις, αλλά αμφιβάλλω αν μπορεις να πάρεις στροφή με χιλιόμετρα ή έστω να πας σε ευθεια με 220-250 χιλιόμετρα χωρις να βλασφημίσεις...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Dax Aprilia Dorsoduro (750cc)

Δημοσιεύτηκε

Και μόνο το κόστος σε υλικά και εργατοώρες συν το υψηλό αντίτιμο που πληρώνεις για να συμμετέχεις σε τέτοιου επιπέδου έκθεση,αξίζει ενα respect σ' αυτούς που τόλμησαν αυτό το προτζεκτ.

Δεν με νοιάζει αν είναι όμορφο ή άσχημο,είναι καθαρά υποκειμενικά τα κριτήρια (στο κάτω κάτω όποιου δεν του αρέσει ας φτιάξει ενα δικό του),αλλά σέβομαι απέραντα την προσπάθεια αυτών των λίγων ανθρώπων.

Αρέσει σε 11 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα