Glafcos

Παροχή ρεύμα στο μηχανάκι

7 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CF50 (49cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους.

Θέλω να ρωτήσω το εξής για μηχανάκι Honda CF50 - Chaly:

Γιατί όταν έχω το κλειδί στην πρώτη στάση του διακόπτη και ξεκινήσω το μηχανάκι δουλεύει και η κόρνα αλλά και οι δείκτες αλλά όταν το γυρίσω στην δεύτερη που μου ανάβει τα φώτα μπροστά και πίσω δεν δουλεύει η κόρνα ούτε και οι δείκτες; Λες και δεν μένει ρεύμα για να δουλέψουν παρα μόνο το φως μπροστά και πίσω.

Από που αντλεί ρεύμα η μηχανή και πώς μπορώ να το βελτιώσω;

Είμαι άσχετος απο μηχανές και ρεύματα, απλά τώρα τελευταία πήρα το Τσαλάκι και είπα να ασχοληθώ ότι μου περνά να το φτιάξω.

Ευχαριστώ για την οποιαδήποτε βοήθεια.

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος DY125RS EFi Suzuki VStrom 250

Δημοσιεύτηκε

Η πρώτη θέση του διακόπτη είναι η θέση ΟΝ, γι' αυτό έχεις ρεύμα παντού. Η δεύτερη θέση είναι η θέση P, πάρκινγκ δηλαδή που δίνει ρεύμα μόνο στην ψείρα του εμπρός φαναριού και στο πίσω φως, συνήθως την βάζουμε όταν παρκάρουμε το μηχανάκι μας σε σκοτεινό μέρος για να το βλέπουν τα διερχόμενα αυτοκίνητα ή διαβάτες για να μη πέσουν επάνω του, ασχέτως αν δεν το κάνουμε ποτέ. Ο διακόπτης σου έχει ON. OFF και P, σχεδόν όλα τα παπιοειδή τους ίδιους διακόπτες έχουν.

Ρεύμα παράγει από την γεννήτρια στο αριστερό μέρος του μοτέρ, πίσω από το καπάκι έχει το βολάν με τον ρότορα και πίσω από τον ρότορα τα πηνία. Το ένα πηνίο είναι για το μπουζί και το άλλο για τα φώτα και τα υπόλοιπα μέρη του μοτέρ. Ουσιαστικά δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα, είναι πολύ απλή κατασκευή, μπορείς όμως να πάρεις μια καλύτερη λάμπα 35/35W και θα βελτιωθεί κάπως ο φωτισμός.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Εμένα πάλι έχει 2 θέσεις ο διακόπτης. Το OFF στο οποίο είναι όλα σβηστά και το ΟΝ στο οπόιο λειτουργεί ο δείκτης βενζίνης (το κοντέρ είναι ντίζας αρα ακόμα και σβηστό να το έχω εντελώς μετράει ακόμα αυτό το ίδιο λογικά είναι και στο δικό σου) όπως επίσης και η ένδειξη ταχύτητας και το λαμπάκι FI (που στα παπάκια με ψεκασμό είναι το check engine τους). Για να ανάψουνε φώτα και κοντέρ σε εμένα πρέπει να το βάλω μπρος όμως. Εσένα λογικά είναι κάτι όπως στα αυτοκίνητα που η 2η θέση είναι απλά για να ανάβουνε τα φώτα άμα θες πχ να σταματήσεις κάπου για να σε βλέπουνε άλλοι οδηγοί και πάλι ανάβει το μικρό φωτάκι μόνο στο μπροστά φανάρι. Χρήσιμο το βρίσκω γιατί εγώ αναγκαστικά άμα θέλω να σταματήσω κάπου βράδυ πρέπει ή να έχω την μηχανή σε λειτουργεία ή να το έχω στο ΟΝ απλά και ή να έχω αναμμένο ένα απο τα 2 φλας ή να πατάω φρένο γιατί διακόπτες για φώτα δεν έχει εμένα πάρα μόνο μεγάλη μικρή σκάλα. 

Για ρεύμα έχει μια μικρή γεννήτρια-δυναμό στο αριστερό μέρος του μοτέρ εκεί που είναι τα πηνία. Όπως είπε και ο @Nikos Nikon δεν μπορείς να κάνεις και πολλά. Άμα θες απλά βάλε μια πιο δυνατή λάμπα για να έχεις καλύτερη ορατότητα το βράδυ :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CF50 (49cc)

Δημοσιεύτηκε

Το θέμα δεν είναι ότι είναι αδύνατη η λάμπα μπροστά, το θέμα είναι ότι το ρεύμα φαίνεται να μην είναι αρκετό για να τροφοδοτήσει όλα τα φώτα στο μηχανάκι. Πιθανόν ο δύναμος να μην παράγει αρκετό ρεύμα ή η μπαταρία να μην τροφοδοτείτε σωστά. Πιθανόν το Rectifier να είναι χαλασμένο.. Θα το ψάξω ακόμη λίγο και θα σας ενημερώσω σχετικά.  

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Glafcos έγραψε:

Το θέμα δεν είναι ότι είναι αδύνατη η λάμπα μπροστά, το θέμα είναι ότι το ρεύμα φαίνεται να μην είναι αρκετό για να τροφοδοτήσει όλα τα φώτα στο μηχανάκι. Πιθανόν ο δύναμος να μην παράγει αρκετό ρεύμα ή η μπαταρία να μην τροφοδοτείτε σωστά. Πιθανόν το Rectifier να είναι χαλασμένο.. Θα το ψάξω ακόμη λίγο και θα σας ενημερώσω σχετικά.  

Κοίτα θα είμαι ειλικρινής απο ρεύματα κλπ δεν ξέρω πολλά. Εμένα το μόνο που παρατηρώ τον τελευταίο καιρό είναι οτι όταν πχ έιναι βράδυ έχω την μεγάλη σκάλα στα φώτα και αναμμένο φλας (σταματημένο όμως) τότε οι ενδείξεις στο κοντέρ όπως ταχύτητες κλπ σαν να σβήνουνε ελάχιστα. Αν και αυτό είναι κάτι το φυσιολογικό απο όσο ξέρω. Τώρα άμα είναι ενημέρωσε μας όπως είπες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CF50 (49cc)

Δημοσιεύτηκε

Παιδία τελικά εχω λύσει το μυστήριο.

Μιλώντας με ένα φίλο μου είπε να μετρήσω την μπαταρία στα πόσα Volts είναι με κλειστό το μηχανάκι και πόσα με ξεκινημένο.

Αν τα Volts παραμένουν τα ίδια τότε το μηχανάκι δεν φορτίζει την μπαταρία, πιθανόν πρόβλημα το rectifier, αν ανεβαίνουν πολύ (+2v) τότε υπάρχει πρόβλημα στον αντιστάτη με πιθανότητα να μου καίει τις λάμπες ένώ αν ανεβαίνουν max 1-1.5v τότε είναι ΟΚ.

Μέτρησα τότε την καινούργια μπαταρία την οποία τοποθέτησα στο μηχανάκι 1 μήνα πρίν και με μεγάλη μου έκπληξη είδα ότι ήταν στα 0v πράγμα απίθανο, τουλάχιστο κάτι θα έδειχνε και όχι μηδέν. Τελικά ανακάλυψα ότι η ασφάλεια (fuse) της μπαταρίας είχε καεί και δεν έδινε ρεύμα στο μηχανάκι. Από το μαγαζί που πήρα καινούργια ασφάλεια μου είπανε ότι κάπου πιθανόν να έχουν απώλεια τα καλώδια και να βραχυκυκλώνονται και γι’ αυτό να έχει καεί η ασφάλεια.

Έβαλα την καινούργια ασφάλεια στην μπαταρία, και με το μηχανάκι κλειστό έδειχνε πλέον ορθά 6.2v (6v το κύκλωμα στο CF50). Λέω να ξεκινήσω το μηχανάκι και αν καεί πάλι η ασφάλεια τότε μπαίνουμε σε ένα μεγάλο κεφάλαιο να βρούμε από πού έχουνε απώλεια τα καλώδια. Τελικά ευτυχώς ξεκινάω το μηχανάκι στην πρώτη στάση η ένδειξη στα 7,2v, βάζω δείκτες, κορνάρω όλα καλά. Στην δεύτερη στάση που ανάβουν τα φώτα έχει πέσει η μπαταρία στα 6,2V, ανάβω πάλι δείκτες, κορνάρω όλα μια χαρά, το παίρνω και μία βόλτα στην γειτονία να δω αν σε ψηλές στροφές μου καεί η ασφάλεια, ευτυχώς δεν κάηκε.

Τελικά το πρόβλημα με την αδύνατη κόρνα και τους αδύνατους δείκτες στην δεύτερη στάση ήταν ότι η μπαταρία με την καμένη ασφάλεια δεν βοηθούσε στην ηλεκτροδότηση στο μηχανάκι. Λες και δεν υπήρχε μπαταρία. Όταν άλλαξα την ασφάλεια και η μπαταρία μετρούσε σωστά πλέον 6v όλα δούλεψαν μετά μια χαρά.

Θα το έχω πλέον υπόψη μου για την ασφάλεια φυσικά και ελπίζω απλά να ήταν μία άτυχη στιγμή η απώλεια της την πρώτη φορά.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Ισως να εχει καπου κανενα γδαρμένο καλόδιο και να έκανε βραχυκύκλωμα και να σου έκαψε την ασφάλεια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα