Glafcos

Παροχή ρεύμα στο μηχανάκι

7 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda CF50 (49cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπέρα σε όλους.

Θέλω να ρωτήσω το εξής για μηχανάκι Honda CF50 - Chaly:

Γιατί όταν έχω το κλειδί στην πρώτη στάση του διακόπτη και ξεκινήσω το μηχανάκι δουλεύει και η κόρνα αλλά και οι δείκτες αλλά όταν το γυρίσω στην δεύτερη που μου ανάβει τα φώτα μπροστά και πίσω δεν δουλεύει η κόρνα ούτε και οι δείκτες; Λες και δεν μένει ρεύμα για να δουλέψουν παρα μόνο το φως μπροστά και πίσω.

Από που αντλεί ρεύμα η μηχανή και πώς μπορώ να το βελτιώσω;

Είμαι άσχετος απο μηχανές και ρεύματα, απλά τώρα τελευταία πήρα το Τσαλάκι και είπα να ασχοληθώ ότι μου περνά να το φτιάξω.

Ευχαριστώ για την οποιαδήποτε βοήθεια.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Αλλος DY125RS EFi Suzuki VStrom 250

Δημοσιεύτηκε

Η πρώτη θέση του διακόπτη είναι η θέση ΟΝ, γι' αυτό έχεις ρεύμα παντού. Η δεύτερη θέση είναι η θέση P, πάρκινγκ δηλαδή που δίνει ρεύμα μόνο στην ψείρα του εμπρός φαναριού και στο πίσω φως, συνήθως την βάζουμε όταν παρκάρουμε το μηχανάκι μας σε σκοτεινό μέρος για να το βλέπουν τα διερχόμενα αυτοκίνητα ή διαβάτες για να μη πέσουν επάνω του, ασχέτως αν δεν το κάνουμε ποτέ. Ο διακόπτης σου έχει ON. OFF και P, σχεδόν όλα τα παπιοειδή τους ίδιους διακόπτες έχουν.

Ρεύμα παράγει από την γεννήτρια στο αριστερό μέρος του μοτέρ, πίσω από το καπάκι έχει το βολάν με τον ρότορα και πίσω από τον ρότορα τα πηνία. Το ένα πηνίο είναι για το μπουζί και το άλλο για τα φώτα και τα υπόλοιπα μέρη του μοτέρ. Ουσιαστικά δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα, είναι πολύ απλή κατασκευή, μπορείς όμως να πάρεις μια καλύτερη λάμπα 35/35W και θα βελτιωθεί κάπως ο φωτισμός.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε