Brolas98

Mεγάλη απόσταση με παπί (?)

18 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Yamaha Crypton X (135cc) MT Yamaha MT-07 (700cc)

Δημοσιεύτηκε

Γειά σας... Είμαι φοιτητής στην Καβάλα και είμαι κάτοχος crypton x , θα ήθελα να ακούσω γνώμες, του κατά πόσο εφικτό η και εύκολο είναι, να κάνω ένα ταξιδάκι 300 χιλιομέτρων προς Λάρισα, σ'έναν φίλο μου. Συμπληρώνω ότι ήδη έκανα 85 χιλιόμετρα, προς Σέρρες, δίχως κούραση. Και το κρυπτονάκι, (το οποίο δεν δίστασε πουθενά) έκαψε ακριβώς 2 ευρώ! Συμφωνώ ως προς το θέμα της δικής μου ασφάλειας, οτι είναι πιο σοφό να πάρω λεωφορείο, απλώς δεν είναι τόσο βολικό, οικονομικά. Συν οτι μου αρέσει να κάνω μεγάλες αποστάσεις με το παπάκι μου! Τι πρέπει να προσέξω; Ακούω συμβουλές και γνώμες, παρακαλώ! 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda africa twin Honda VFR V-Tec (800cc)

Δημοσιεύτηκε

Γεια σου brola, ελπιζω να περνας καλα στα μερη μου και να δωσεις χαιρετισματα στο ΤΕΙ...(το 98 που ειναι στο νικ σου αν ειναι η ηλικια σου, για εμενα ειναι η χρονια εισαγωγης μου στη σχολη!!!)

Παμε τωρα στα της ερωτησης σου.

Θεωρώ δεδομενο οτι εισαι εξοπλισμενος αριστα. Αν οχι παρε λεωφορειο η τρενο απο τη Δραμα.

Αν εγω ημουν στη θεση σου, θα προσεχα παρα πολυ τον καιρο, γιατι εγνατια, παπι βροχη  και ταξιδι Καβαλα - Λαρισα ειναι πολυ επικινδυνο.

Επισης να εχεις καρτα στο κινητο, και σε προκαθορισμενα σημεια να στελνεις ενα μηνυμα σε καποιο φιλο σου να ξερει οτι εφτασες ετσι ωστε αν σου συμβει κατι να ειναι εγκαιρη η οποια βοηθεια.

Προσοχη γυρω απο Θεσσαλονικη και διοδια λογω κινησης και οτι αφαιρουνται οι οδηγοι(να βρουν κερματα κλπ).

Καλο ειναι να ξεκνησεις νωρις για να φτασεις νωρις...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα

Σύνδεσμος στο μήνυμα

Δημοσιεύτηκε

Την 4/11/2017 at 2:46 ΠΜ, το μέλος balkan_express έγραψε: