Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
kotsos_007

Honda CBF600S ABS '08

19 μηνύματα σε αυτό το θέμα

DT125X

Δημοσιεύτηκε

καλορίζικο καλοτάξιδο απο Χαλκιδική το πήρες? Πηγαίνοντας για το τρίτο πόδι?

κάντο όπως επιθυμείς, ενημερωτικά η ζελατίνα που έχει είναι  agtermarket και είναι στην ψηλότερη θέση, αυτό που λαμβάνεις είναι στροβιλισμοί (εκτός και εάν είσαι δίμετρος) θέλει μια μικρή μετατροπή(σχισμή για δημιουργία εξομάλυνσης αεροδυναμικού)  εάν βάλεις ακόμη μεγαλύτερη απο την υπάρχων αλλάζεις πολύ την αισθητική ισορροπία του μουτρου(άποψη μου).  

*τα ματ πλαστικά δωστα για βάψιμο στο χρώμα της μοτο(αναγράφεται κάτω απο την θέση του συνοδηγού) 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Καλοταξιδο και παντα ορθιοι!

Τα ματ πλαστικα αν δε θελεις να τα βαψεις κάντα αμμοβολη για να φυγει η  ¨καμμενη¨ στρωση, δεν το εχω κανει ακομα, μου το ειχε πει μοτοεμπορος οτι το κανει.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Τransalp 700 Shark Speed R Honda Africa 2 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλορίζικο, καλοτάξιδο με γειά. Αν θες για καμιά βόλτα πες Οκ.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Κ13R Honda NC Το ορθοδοξο (700cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος nikos_pc έγραψε:

Καλορίζικο, καλοτάξιδο με γειά. Αν θες για καμιά βόλτα πες πρεσσ Οκ.

fixed :thumbsup:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF S (600cc) Shoei XR1100 Honda CRF (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε:

καλορίζικο καλοτάξιδο απο Χαλκιδική το πήρες? Πηγαίνοντας για το τρίτο πόδι?

κάντο όπως επιθυμείς, ενημερωτικά η ζελατίνα που έχει είναι  agtermarket και είναι στην ψηλότερη θέση, αυτό που λαμβάνεις είναι στροβιλισμοί (εκτός και εάν είσαι δίμετρος) θέλει μια μικρή μετατροπή(σχισμή για δημιουργία εξομάλυνσης αεροδυναμικού)  εάν βάλεις ακόμη μεγαλύτερη απο την υπάρχων αλλάζεις πολύ την αισθητική ισορροπία του μουτρου(άποψη μου).  

*τα ματ πλαστικά δωστα για βάψιμο στο χρώμα της μοτο(αναγράφεται κάτω απο την θέση του συνοδηγού) 

Σε ευχαριστώ πολύ. Ναι φίλε μου... Έχεις μάτι καλό. Ήταν καλή ευκαιρία θαρρώ. Όσο αφορά για την ζελατίνα δεν είναι στροβιλισμοί, είναι σφαλιάρες στα μούτρα, αλλά ωστόσο για πές την πατεντο-μετατροπή για να καταλάβω... Όσο για την άφτερ που σκέφτομαι είναι πιο καμπυλωτή και φιμέ, οπότε ίσως του κάτσει πιο όμορφα... Κάτι τέτοιο είχα δεί και μου άρεσε, μα θα το παρω αγκαλιά λές μετά απο μιά κάποια ταχύτητα;;;

 

πριν 7 ώρες, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Καλοταξιδο και παντα ορθιοι!

Τα ματ πλαστικα αν δε θελεις να τα βαψεις κάντα αμμοβολη για να φυγει η  ¨καμμενη¨ στρωση, δεν το εχω κανει ακομα, μου το ειχε πει μοτοεμπορος οτι το κανει.

Φιλαράκι να είσαι καλά!!! Το πίσω το πλαστικό, το έκανα αμμοβολή (την έχω πρόχειρη) και το έβαψα μαύρο μάτ προς το παρόν, αλλά δεν έγινε καλή δουλειά και επίσης το μάτ θέλει φρεσκάρισμα ανα 2μηνο. Θέλει ξανα ξύσιμο, χρώμα και βερνίκι. Όσο για το μπροστά ακόμα το παλεύω με κρέμες και αλοιφές μπάς και, αλλά είναι στα σχέδια και εκείνο. Το μόνο παρατράγουδο της υπόθεσης λέμε... Αλλά μόνο με την αμμοβολή δεν μπορείς να το αφήσεις, θα ξεραθεί πολλαπλάσια εκτεθειμένο...

 

πριν 2 ώρες, το μέλος nikos_pc έγραψε:

Καλορίζικο, καλοτάξιδο με γειά. Αν θες για καμιά βόλτα πες Οκ.

Καλησπέρα Νίκο, να είσαι καλά...!!! Πάντα ψήνομαι για βόλτα :_devil: !!! Την έχω μπανίσει και την κούκλα σου την περιποιημένη και θα χαιρόμουν να σας δώ και απο κοντά!

πριν 1 ώρα, το μέλος Gouky7 έγραψε:

fixed :thumbsup:

ok-key-4183344.jpg :laugh::laugh::laugh:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB Super Four Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

Τα πλαστικά αυτά είναι άβαφα-μαύρο ματ από φυσικό τους.

Σε ίδιο μηχανάκι (του ξάδερφού μου) τα πέρασα με σπρέι προφυλακτήρων χωρίς να τα βγάλουμε αλλά με χάρτωμα ώστε να μην λερώσουμε άλλες επιφάνειες.

Πολύ ωραίο αποτέλεσμα και οικονομικότατο, στο συνιστώ 

Εγώ τα δικά μου, τα έβγαλα, τα έξυσα, τα πέρασα πλαστικοποιητές, τα έβαψα κλπ κλπ τσάμπα τραβιόμουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF S (600cc) Shoei XR1100 Honda CRF (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 28 λεπτά, το μέλος klab έγραψε:

Τα πλαστικά αυτά είναι άβαφα-μαύρο ματ από φυσικό τους.

Σε ίδιο μηχανάκι (του ξάδερφού μου) τα πέρασα με σπρέι προφυλακτήρων χωρίς να τα βγάλουμε αλλά με χάρτωμα ώστε να μην λερώσουμε άλλες επιφάνειες.

Πολύ ωραίο αποτέλεσμα και οικονομικότατο, στο συνιστώ 

Εγώ τα δικά μου, τα έβγαλα, τα έξυσα, τα πέρασα πλαστικοποιητές, τα έβαψα κλπ κλπ τσάμπα τραβιόμουν.

Το πίσω δεν σώνεται, ήδη το ξεκίνησα το θέμα. Το μπροστρά ίσως, μα φαίνεται φθηνιάρικο γαμ@το. Είχα σκεφτεί, αμμοβολή, 2 χέρια σπρέυ υψηλής και μετά βερνίκωμα μαζί με σκληρυντικό. Νομίζω πως θα κάνει δουλειά, μα θέλει υπομονή και χέρι. Στείλε ωστόσο μία και τι εννοείς σπρέυ προφυλακτήρων να καταλάβω μήπως και κινηθώ έτσι και δω την λοιπή διαδικασία του βαψίματος πιο χαλαρά...

Επίσης παρατηρησα κάτι ακόμα. Η αντλία βενζίνης σε όλα ακούγεται τόοσο πολύ ή να ετοιμάζομαι;;; :pray:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CB Super Four Honda Goldwing (1800cc)

Δημοσιεύτηκε

Θα βρεις ακόμα και στο Praktiker, εγώ προτιμώ της motip αλλά στο cbf βάλαμε CosmosLac

Δες εδώ πχ http://www.johnart.gr/Catalogue/index.php?main_page=product_info&products_id=527

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Deauville Caberg Modus Ducati Multistrada (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλορίζικο και καλοτάξιδο... @doctoras9 λεφτομέριες για την μετατροπή θέμε λέμε! :p

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

πριν 23 λεπτά, το μέλος Le Tavernier έγραψε:

Καλορίζικο και καλοτάξιδο... @doctoras9 λεφτομέριες για την μετατροπή θέμε λέμε! :p

σχεδιασμός σχισμής με μαρκαδοράκι >κόψιμο με dremmel(η αντίστοιχο) 

παράδειγμα όπως του cb500x που προσάρμοσε ο κατασκευαστής στα +>'15 μοντέλα

c2.jpg   

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF S (600cc) Shoei XR1100 Honda CRF (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 29/10/2017 at 9:11 ΠΜ, το μέλος doctoras9 έγραψε:

σχεδιασμός σχισμής με μαρκαδοράκι >κόψιμο με dremmel(η αντίστοιχο) 

παράδειγμα όπως του cb500x που προσάρμοσε ο κατασκευαστής στα +>'15 μοντέλα

   

Όσο το μελέτησα, αρκετή καλή η σκέψη σου και επίσης πρέπει να λειτουργεί και κατά των κραδασμών που δημιουργούνται στα πλαστικά (λόγω του αέρα όχι λόγω συντονισμού του μοτέρ).

Απλά μία ερώτηση-παρατήρηση. Υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίσεις πρόβλημα αν το κάνει σε ζελατίνα ελαφρώς φιμέ; Εννοώντας να αρχίζει η καταστροφή του φιμέ της ζελατίνας εκεί που το κόψεις;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

Παλικαρια δεν ειναι δικη μου σκέψη εχει εφαρμοστεί αυτη η τεχνικη τουλαχιστο πριν 25 χρονια σε μοτο

Αν δειτε προφιλ μοτο σε αεροδυναμική σήραγγα θα καταλαβετε τι γινεται

Ουσιαστικα απο τις οπες της ζελατινας περνάει αερας που η δουλεια του ειναι να εξουδετερώσει τους στροβιλισμους(ροη αερα που εχει την ταση να επιστρεφει πισω απο την αεροδυναμικη συμπεριφορα).

Πολλες φορες θα δειτε μοτοσυκλέτες που οι κατοχοι τους χωρις να μπορεσουν να καταλαβουν τι τρεχει με την ροη αερα βαζουν ζελατινες τυπου παρμπρίζ παρα το αμφιλεγόμενο αισθητικο αποτελεσμα συνεχίζουν να παραπονιούνται για το αερα 

Αλλο παραδειγμα, στα καμπριο αυτοκίνητα τους στροβιλισμους του εξουδετερώνει ο αεροθραυστης 

Για να μη ξεφυγετε με τα παρμπριζ δειτε τι ζελατινες χρησιμοποιούν κορυφαια τουριστικά μοντελα οπως fjr1300/gt1400/stx1300 κλπ 

* Επίσης τα 5mm plexiglass ειναι πολυ δυσκολο να υποστεί ζημια απο αυτη την παρέμβαση

This is my point of view 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF S (600cc) Shoei XR1100 Honda CRF (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Την 31/10/2017 at 10:00 ΠΜ, το μέλος doctoras9 έγραψε:

Παλικαρια δεν ειναι δικη μου σκέψη εχει εφαρμοστεί αυτη η τεχνικη τουλαχιστο πριν 25 χρονια σε μοτο

Αν δειτε προφιλ μοτο σε αεροδυναμική σήραγγα θα καταλαβετε τι γινεται

Ουσιαστικα απο τις οπες της ζελατινας περνάει αερας που η δουλεια του ειναι να εξουδετερώσει τους στροβιλισμους(ροη αερα που εχει την ταση να επιστρεφει πισω απο την αεροδυναμικη συμπεριφορα).

Πολλες φορες θα δειτε μοτοσυκλέτες που οι κατοχοι τους χωρις να μπορεσουν να καταλαβουν τι τρεχει με την ροη αερα βαζουν ζελατινες τυπου παρμπρίζ παρα το αμφιλεγόμενο αισθητικο αποτελεσμα συνεχίζουν να παραπονιούνται για το αερα 

Αλλο παραδειγμα, στα καμπριο αυτοκίνητα τους στροβιλισμους του εξουδετερώνει ο αεροθραυστης 

Για να μη ξεφυγετε με τα παρμπριζ δειτε τι ζελατινες χρησιμοποιούν κορυφαια τουριστικά μοντελα οπως fjr1300/gt1400/stx1300 κλπ 

* Επίσης τα 5mm plexiglass ειναι πολυ δυσκολο να υποστεί ζημια απο αυτη την παρέμβαση

This is my point of view 

Υποθέτω πως και με λίγο ψάξιμο θα βρούμε και τα 'σωστα' σημεία για να κάνουμε τις οπές αυτές...

Εγω τουλάχιστον θα το δοκιμάσω μόλις βρώ ντρέμελ και χρόνο για να κάνω σωστή δουλειά μιάς και αντιμετωπίζω ένα θεματάκι με τον αέρα και θα ήταν ευχής έργον να αντιμετωπισθεί με αυτήν την λύση μιάς και η αγορά μεγαλύτερης ζελατίνας θα μου το κάνει ιστιοφόρο το μεκανάκι μου...

Ντόκτορα σε ευχαριστούμε για την ωραία πρόταση-ιδέα σου...!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF S (600cc) Shoei XR1100 Honda CRF (1000cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

The story goes on... 

Ταχύτητες, ελαστικότητα και ευελιξία μέσα στην πόλη υπέρ του δέοντος...

Μεγάλη πιθανότητα ίσως η καθημερινή μου κίνηση και η 'σβελτάδα' μου με παπάκια εδώ και αρκετά χρόνια να μου έχουν δημιουργήσει μία γλλήγορη 'εντός πόλεως' προσωπικότητα, μα παπάκια και αυτόματα αν δεν είμαστε μαζί είμαι ώς συνήθως μπροστά τους... Δεν περίμενα τέτοια ευκολία...

Δυστυχώς όμως λόγω της σέλας, πολλές φορές το βάρος που ρίχνω στο τιμόνι, μουδιάζει τα χέρια μου και με κουράζει στον συμπλέκτη.

Γιατί λόγω της σέλας, γιατί γλλλλλιστράει, πολύ... Η κατάσταση με συνεπιβάτη χειροτερεύει, μιάς και απο τα πρώτα κιόλας φρεναρίσματα τον κουβαλάς στις πλάτες σου...

Σε απότομο-ξαφνικό φρενάρισμα η αντίδραση σου απέναντι στο τιμόνι μετριάζεται και η κατάσταση κάτω απο την μέση, είναι δύσκολη...

Θέλει σέλα!

Πάμε στο στρίψιμο... Είναι σίγουρο οτι στρίβει, αλλά ακόμα εγώ δεν μπορώ να το στρίψω... Όλα ή σχεδόν τα περισσότερα βήματα του πολύ καλά, μα κάτι μου λείπει... Ίσως οτι τα λάστιχα δεν είναι φορεμένα απο μένα, ίσως οτι απέχω καιρό απο τον κυβισμό αυτό (δουλεύω χρόνια χαμηλότερου κυβισμού μηχανάκια), ίσως οτι πρέπει να το μάθω ακόμα, ίσως πολλά... Οι αντιδράσεις του σε αλλαγή κατεύθυνσης σε ταχύτητες 130+ λίγο βαριές και αργές... Μα με τρόπο που δηλώνει σταθερότητα, όχι με αστάθεια και υπαινιγμούς, οπότε και σου ορίζει τα όρια του, ωστε να παίξεις αντίστοιχα...

Φρενάρισμα........ Λίγες τελείες έβαλα......... Δεν το έχω καταλάβει ακόμα... Φρενάρω με τρόπο που δεν μπορώ να κατανοήσω.... Ειλικρινά, κάποιος ας με βοηθήσει αν γνωρίζει... Δεν έχω μείνει παραπονεμένος, μα μου λείπει το νόημα του θέματος, που θα με κάνει όντως να φρενάρω ΚΑΛΑ!!!

Δεν μου λείπουν τα φρένα μάλλον, μα  τρόπος διαχείρισης τους... Έκανα πολλές δοκιμές και συνεχίζω να κάνω. Το αβουσου, κατάφερα με τα βίας, να το βάλω μία φορά σε λειτουργία, με αποτέλεσμα, το μπλοκάρισμα του εμπρός τροχού, την αστάθεια του τιμονιού σαν αρχική αντίδραση (στρέψη προς τα αριστερά) και μετά την επαναφορά του με την αίσθηση του αβουσου σαν σπουργίτι που του χτυπάει το παράθυρο σου... 

Αλήθεια επειδή δεν είχε διάρκεια δεν κατάλαβα το αποτέλεσμα του...

Γενικά, προσπαθώ να καταλάβω την συμπεριφορά τους και να την χρησιμοποιήσω, μα μέχρι στιγμής αν με ρωτήσετε θα απαντήσω πως θα προτιμούσα λίγο πιό άμεσα φρένα με καλύτερη αίσθηση ιδίως του πίσω και με καλύτερη αμεσότητα του μπροστά...

Το πίσω δεν κατάφερα να το μπλοκάρω...

Κατανάλωση, θα αναφέρω την τελευταία μέτρηση τύπου: "Φουλάρισμα, χιλιόμετρα (καταμετρημένα) μέχρι την ρεζέρβα, ξαναφουλάρισμα και υπολογισμός." 307χλμ με 15,3 λίτρα... 0,7λτ. πρό ρεζέρβα δηλαδή, εστί 4,98λτ/100χλμ...

Υπέροχο για τα δεδομένα της κατηγορίας και σύμφωνα επίσης και με τον τρόπο οδήγησης μου που δεν ήταν και ο οικονομικότερος...

Ευχαριστημένος...

Λέω να της πάρω κανά δωράκι... :wub:

Τροποποιήθηκε από τον kotsos_007

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

για το μούδιασμα στα χέρια οφείλεται στο ότι έχει ψιλόσκυφτή θέση οδήγησης συνεπώς μέσα στην πόλη φορτώνουν περισσότερο με πίεση ειδικά σε απότομα φρεναρίσματα, πλεονέκτημα στον αντίποδα στο ταξίδι διότι με σωστή κατανομή δε φορτίζει την μέση με πιέσεις

ο συνεπιβάτης έχει στην διάθεση του 2 μεγάλες χειρολαβές θα τον ενημερώνεις να πιάνεται από εκεί  

   

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda CBF S (600cc) Shoei XR1100 Honda CRF (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 17 ώρες, το μέλος doctoras9 έγραψε:

για το μούδιασμα στα χέρια οφείλεται στο ότι έχει ψιλόσκυφτή θέση οδήγησης συνεπώς μέσα στην πόλη φορτώνουν περισσότερο με πίεση ειδικά σε απότομα φρεναρίσματα, πλεονέκτημα στον αντίποδα στο ταξίδι διότι με σωστή κατανομή δε φορτίζει την μέση με πιέσεις

ο συνεπιβάτης έχει στην διάθεση του 2 μεγάλες χειρολαβές θα τον ενημερώνεις να πιάνεται από εκεί  

   

Για το μούδιασμα στα χέρια, αναφέρω κυρίως το αριστερό μου χέρι και πιστεύω πως οφείλεται στην μεγάλη διαδρομή που έχω στον συμπλέκτη.

Μέσα στα σχέδια είναι να το διορθώσω με την αγορά ρυθμιζόμενων.

Ωστόσο η σέλα χρήζει αντιολισθητικού, όσο και να κρατιέται απο τις πολύ ωραίες χειρολαβές συνεπιβάτη ο πίσω σου, σε ένα αισθητό φρενάρισμα, ο πισινούλης του γλιστράει και έρχεται κατά πάνω σου. Εργονομικά η λύση είναι μία διόρθωση με αντιολισθητικό και ίσως με την προσθήκη λίγο ακόμα αφρώδους για λίγο πιο μεγάλες διαδρομές, μιάς και έχει θέσει ήδη τα όρια της σε διαδρομή αρκετών χιλιομέτρων.

Επίσης πρέπει να ασχοληθώ με την ζελατίνα με την πολύ ωραία ιδέα που έδωσες με την χρήση ντρέμελ... Απλά ψάχνω ντρέμελ και δισκάκι ωστε να κάνω καλη και όμορφη δουλειά.

Επίσης σκέφτηκα και την προσθήκη ελαφρού φιμέ μεμβράνης για να γίνει λίγο πιο τσαχπίνα, απλά δεν γνωρίζω την αντοχή του και την ανθεκτικότητα του σε τέτοιες εφαρμογές...

Το έχει κάνει κανείς;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

αυτό με την μεμβράνη θα μπορούσες να δοκιμάσεις δε είναι τίποτα θεωρώ το κόστος ελάχιστο (20ρικο σε μαγαζί που περνάει και πολύ λέω) αλλά θέλει προεργασία καλό καθάρισμα μπρος πίσω και ενδεχομένως πολύ ψιλό γυαλόχαρτο 2000 για εξογκώματα και εγκοπές που μπορεί να έχει και φυσικά θα το βάλεις απο την εσωτερική μεριά και προσοχή κατα το πλύσιμο με πιεστικό μη την κόψει   

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha Cygnus X (125cc) Honda CB500X (500cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 13 ώρες, το μέλος kotsos_007 έγραψε:

Για το μούδιασμα στα χέρια, αναφέρω κυρίως το αριστερό μου χέρι και πιστεύω πως οφείλεται στην μεγάλη διαδρομή που έχω στον συμπλέκτη.

Μέσα στα σχέδια είναι να το διορθώσω με την αγορά ρυθμιζόμενων.

Ωστόσο η σέλα χρήζει αντιολισθητικού, όσο και να κρατιέται απο τις πολύ ωραίες χειρολαβές συνεπιβάτη ο πίσω σου, σε ένα αισθητό φρενάρισμα, ο πισινούλης του γλιστράει και έρχεται κατά πάνω σου. Εργονομικά η λύση είναι μία διόρθωση με αντιολισθητικό και ίσως με την προσθήκη λίγο ακόμα αφρώδους για λίγο πιο μεγάλες διαδρομές, μιάς και έχει θέσει ήδη τα όρια της σε διαδρομή αρκετών χιλιομέτρων.

Επίσης πρέπει να ασχοληθώ με την ζελατίνα με την πολύ ωραία ιδέα που έδωσες με την χρήση ντρέμελ... Απλά ψάχνω ντρέμελ και δισκάκι ωστε να κάνω καλη και όμορφη δουλειά.

Επίσης σκέφτηκα και την προσθήκη ελαφρού φιμέ μεμβράνης για να γίνει λίγο πιο τσαχπίνα, απλά δεν γνωρίζω την αντοχή του και την ανθεκτικότητα του σε τέτοιες εφαρμογές...

Το έχει κάνει κανείς;

Είμαι διαθετιμένος για να σε δανείσω ντρεμελ ή αν θες και μαζι, με δισκακια.Βρισκομαι θεσσαλονικη.Αν θες στειλε πμ!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0