ShapeshifterGR98

Παπί 50αρι στα χαρτιά

29 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Έχω έναν φίλο που πρόσφατα έβγαλε δίπλωμα Α1 αλλά για αρχή θέλει να κοιτάξει για ένα παπί 50αρι στα χαρτιά για να έχει χαμηλά έξοδα σε ασφάληση κλπ. Πέρα των κλασσικών GLX, Sprinter, Jetix που όλα σαν 50αρακια είναι αρκετά καλά απο όσο ξέρω βρήκε ένα ακόμα το Loncin Blade 50 που είναι αντιγραφή του Innova αλλά 50αρι. Από όσο ξέρω όμως αυτό είναι κανονικά 72 ή 80 κυβικά αλλά το πουλάνε σαν 50αρι. Το ίδιο ισχυεί για όλα τα 50αρακια ή μόνο αυτό είναι κρυφά υπερβικυβισμένο; 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε

υπερκυβισμενο απο το εργοστασιο αλλα δηλωμενο 50αρι? λιγακι δυσκολο, αλλα δε ξερω σιγουρα.

νομιζω 50αρια βγαινουν τα παπια που λες και 125αρια.

 

μεταχειρισμενο ψαχνει ο φιλος? υπαρχει daytona dv 10ετιας με 25-30κ πραγματικα χλμ, σωστα συντηρημενο με 2-3 στατικες ξαπλες. για να γινει πενα θα χρειαστει πλαστικα (υπαρχουν ολα αλλα ειναι φθαρμενα. σπασμενες βασεις, κομματια σε γωνιες κτλ). 

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Εγω εχω ενα Τ50 για το οποιο πληρωνω  54 ευρω ετησια ασφαλεια και 17 ευρω θεωρηση αδειας κυκλοφοριας, ποσο παραπανω πληρωνεις εσυ για το παπι σου που ειναι 125?

Αξιζει να τρωει την ταλαιπωρια καθε χρονο να τρεχει στην τροχαια για θεωρηση?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Οχι το συγκεκριμένο Loncin απο οσο είδα και σε comments απο βίντεο στο YouTube είναι 72-80cc απο όσο λένε τώρα άμα ισχυεί για αυτό το παπί δεν ξέρω όμως. Λένε οτι είναι 80αρι αλλά το έχουνε τροχισει στο πλαίσιο να μην φαίνεται οτι είναι ξέρω γω 80 ή 72 ή πόσο είναι απο την μάνα του τέλος πάντων. Και ναι μεταχειρισμένο ψάχνει σε καλή κατάσταση να είναι απο Βόλο για να αποφύγει την μεταφορική. Όλα αυτά βέβαια θα γίνουνε σε 1-2 μήνες απο τώρα αλλά έχει μπει απο τώρα στην διαδικασία ψαξίματος. Τον είπα να πάμε να δούμε ένα στρογγυλοφάναρο 50cc απο Ν.Ιωνία Βόλου αύριο το πρωί άμα ειναι μπας και του αρέσει. Σε ευχαριστώ πάντως! 

πριν 11 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εγω εχω ενα Τ50 για το οποιο πληρωνω  54 ευρω ετησια ασφαλεια και 17 ευρω θεωρηση αδειας κυκλοφοριας, ποσο παραπανω πληρωνεις εσυ για το παπι σου που ειναι 125?

Αξιζει να τρωει την ταλαιπωρια καθε χρονο να τρεχει στην τροχαια για θεωρηση?

Δεν θυμάμαι ακριβώς πόσα κλπ (ένα μυαλό το έχω και εγω ο άνθρωπος). Δεν ξέρω στα 50αρακια αν χρειάζεται παραπάνω τρεχάματα κιόλας. 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Την 12/10/2017 at 10:57 ΜΜ, το μέλος noodles έγραψε:

υπερκυβισμενο απο το εργοστασιο αλλα δηλωμενο 50αρι? λιγακι δυσκολο, αλλα δε ξερω σιγουρα.

νομιζω 50αρια βγαινουν τα παπια που λες και 125αρια.

 

μεταχειρισμενο ψαχνει ο φιλος? υπαρχει daytona dv 10ετιας με 25-30κ πραγματικα χλμ, σωστα συντηρημενο με 2-3 στατικες ξαπλες. για να γινει πενα θα χρειαστει πλαστικα (υπαρχουν ολα αλλα ειναι φθαρμενα. σπασμενες βασεις, κομματια σε γωνιες κτλ). 

Υπάρχουν αντιπροσωπείες Κινέζικων που τα φέρνουν 50άρια, αλλά στα παραδίδουν με κυλινδροπίστονο 125 κυβικά! Αυτό για εμένα αξίζει για 3 λόγους. α) απαλλάσσεσαι από τα τέλη κυκλοφορίας β) απαλλάσσεσαι από το κτεο γ) έχεις το πιο χαμηλό κόστος ασφάλειας που υπάρχει.

https://www.car.gr/9637563-tcb-wind-r8-50cc-new

Τα ερωτηματικά είναι δυο. α) η αντοχή στο χρόνο καθώς η μπιέλα παραμένει 50άρα β)το πραγματικό τράβηγμα σε ανηφόρες που λόγω μικρότερης μπιέλας δεν μπορεί να είναι αντίστοιχη γνήσιου 125.

Τροποποιήθηκε από τον jawaforever

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 ώρες, το μέλος jawaforever έγραψε:

Υπάρχουν αντιπροσωπείες Κινέζικων που τα φέρνουν 50άρια, αλλά στα παραδίδουν με κυλινδροπίστονο 125 κυβικά! Αυτό για εμένα αξίζει για 3 λόγους. α) απαλλάσσεσαι από τα τέλη κυκλοφορίας β) απαλλάσσεσαι από το κτεο γ) έχεις το πιο χαμηλό κόστος ασφάλειας που υπάρχει.

https://www.car.gr/9637563-tcb-wind-r8-50cc-new

Τα ερωτηματικά είναι δυο. α) η αντοχή στο χρόνο καθώς η μπιέλα παραμένει 50άρα β)το πραγματικό τράβηγμα σε ανηφόρες που λόγω μικρότερης μπιέλας δεν μπορεί να είναι αντίστοιχη γνήσιου 125.

Τα εχεις λιγο μπερδεμενα στο μυαλο σου, οταν σε ενα 50αρι μηχανακι βαλεις κυλινδρο απο 125 δεν θα ειναι 125cc, επισης το μηκος της μπιελας δεν εχει καμια απολυτως σημασια, αυτο που μετραει ειναι η διαδρομη που κανει το εμβολο και εξαρταται απο τον στροφαλο, οχι απο τη μπιελα, αρα παραμενει ο στροφαλος με την μικρη διαδρομη, αρα τα κυβικα δεν ανεβαινουν κατα πολυ, αρα δεν τραβαει οσο ενα πραγματικο 125 στην ανηφορα.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 40 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Τα εχεις λιγο μπερδεμενα στο μυαλο σου, οταν σε ενα 50αρι μηχανακι βαλεις κυλινδρο απο 125 δεν θα ειναι 125cc, επισης το μηκος της μπιελας δεν εχει καμια απολυτως σημασια, αυτο που μετραει ειναι η διαδρομη που κανει το εμβολο και εξαρταται απο τον στροφαλο, οχι απο τη μπιελα, αρα παραμενει ο στροφαλος με την μικρη διαδρομη, αρα τα κυβικα δεν ανεβαινουν κατα πολυ, αρα δεν τραβαει οσο ενα πραγματικο 125 στην ανηφορα.

Μια ερώτηση. Τη διάμετρο γιατί δεν την αναφέρεις πουθενά? 

Κυβισμός ενός κινητήρα είναι η απόσταση που κινείται το έμβολο μεταξύ του κατώτατου νεκρού σημείου (1) και του ανώτατου νεκρού σημείου (2) - και αντίστροφα - καλείται διαδρομή του εμβόλου (3).

Kυβισμός (Κ) είναι ο όγκος του κυλίνδρου που σαρώνει το έμβολο κατά την διαδρομή του, δηλαδή το γινόμενο της διατομής του κυλίνδρου και της διαδρομής του εμβόλου, σύμφωνα με τον ακόλουθο τύπο:

Κ = διαδρομή * διατομή κυλίνδρου =
διαδρομή * διάμετρος2 * π/4 =
διαδρομή * διάμετρος2 * 0,7854

Δηλαδή ένα μοτέρ που η διάμετρος και η διαδρομή καταλήγουν στα 125, πως μπορεί τελικά να μην είναι 125?

Πόσα κυβικά πιστεύεις ότι θα είναι? Και αν δεν ανεβαίνουν κατά πολύ, πόσο ανεβαίνουν? Δηλαδή όταν βάλουμε κύλινδρο και πιστόνι που με τον μαθηματικό τύπο καταλήγουν στα 125, στην πραγματικότητα θα καταλήγουν στα 80?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Τα μαθηματικα και την ογκομετρηση που μου διδασκεις τωρα τα εφαρμοζα στην πραξη πολλααααα χρονια πριν, συγκεκριμενα πριν απο 20 χρονια που πρωτοξεκινησαμε να φτιαχνουμε παπακια με τον αδελφο μου, τη διαμετρο δεν την ανεφερα πουθενα γιατι εσυ μιλησες για κυλινροπιστονα 125 κυβικων πραγμα αδυνατο για ενα στοκ 50αρι.

Θελω να μου βρεις τι διαμετρου κυλινδρο πρεπει να βαλεις σε ενα 50αρι παπι ωστε να φτασεις τα 125 κυβικα...?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

O Όγκος είναι πρ^2h. Όχι π/4... 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 λεπτά, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

O Όγκος είναι πρ^2h. Όχι π/4... 

Αυτο δεν ειναι προβλημα... Προβλημα ειναι οτι για να φτασει το στοκ 50αρι τα 125 κυβικα με κυλινδρο θα πρεπει να ειναι 60mm

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 11 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Τα μαθηματικα και την ογκομετρηση που μου διδασκεις τωρα τα εφαρμοζα στην πραξη πολλααααα χρονια πριν, συγκεκριμενα πριν απο 20 χρονια που πρωτοξεκινησαμε να φτιαχνουμε παπακια με τον αδελφο μου, τη διαμετρο δεν την ανεφερα πουθενα γιατι εσυ μιλησες για κυλινροπιστονα 125 κυβικων πραγμα αδυνατο για ενα στοκ 50αρι.

Θελω να μου βρεις τι διαμετρου κυλινδρο πρεπει να βαλεις σε ενα 50αρι παπι ωστε να φτασεις τα 125 κυβικα...?

Εγώ ρώτησα το εξής: Αν ο μαθηματικός τύπος καταλήγει στο 125, πως μπορεί να μην είναι 125? Ο στρόφαλος αλλοιώνει τον κυβισμό?

Γιατί δεν τον έχω δει να τον αναφέρουν στους μαθηματικούς τύπους.

Την απάντηση για το αν είναι εφικτό να είναι τέτοια η διάμετρος για να καταλήξει στα 125, θα την ήθελα από εσένα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 λεπτό, το μέλος jawaforever έγραψε:

Εγώ ρώτησα το εξής: Αν ο μαθηματικός τύπος καταλήγει στο 125, πως μπορεί να μην είναι 125? Ο στρόφαλος αλλοιώνει τον κυβισμό?

Γιατί δεν τον έχω δει να τον αναφέρουν στους μαθηματικούς τύπους.

Την απάντηση για το αν είναι εφικτό να είναι τέτοια η διάμετρος για να καταλήξει στα 125, θα την ήθελα από εσένα.

Ηδη την εχω δωσει πιο πανω, για να παρεις 125 πραγματικα κυβικα απο ενα μαμα 50αρι θα πρεπει να φτασεις τη διαμετρο στα 60 χιλιοστα.

Εδω υπαρχει ενα αλλο θεμα... Δεν χωραει στα μαμα καρτερ.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 3 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Ηδη την εχω δωσει πιο πανω, για να παρεις 125 πραγματικα κυβικα απο ενα μαμα 50αρι θα πρεπει να φτασεις τη διαμετρο στα 60 χιλιοστα.

Εδω υπαρχει ενα αλλο θεμα... Δεν χωραει στα μαμα καρτερ.

Άρα ο στρόφαλος στη στόκ μορφή του δεν αλλοιώνει τον κυβισμό. Και τα πραγματικά κυβικά θα προκύψουν από το πόσα χιλιοστά μπορεί να φτάσει η διάμετρος. Σωστά? 

Δηλαδή στην περίπτωση του tcb που διαφημίζει ότι στο παραδίδει με κυλινδροπίστονο 125 έχουμε να κάνουμε με απάτη μιας και δεν είναι εφικτή η τοποθέτηση του, Τα λέω σωστά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Η αγγελια λεε:ι ΠΑΠΙ 50cc ΜΕ ΚΥΛΙΔΡΟΠΙΣΤΟΝΟ 125cc, δε λεει πουθενα οτι ειναι 125cc, ο δικος μου νους καταλαβαινει οτι ειναι ενα μαμα 50αρι που του βαζουν το κυλινδροπιστονο που φοραει το 125, το πολυ πολυ να φτανει τα 85 πραγματικα κυβικα εκατοστα.

Ψαξε ομως λιγο να δεις τι διαδρομη και διαμετρο κυλινδρου εχει το 50αρι και αντιστοιχα το 125 για να δεις και μονος σου ποσα πραγματικα κυβικα ειναι.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli
Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πριν 8 λεπτά, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Η αγγελια λεε:ι ΠΑΠΙ 50cc ΜΕ ΚΥΛΙΔΡΟΠΙΣΤΟΝΟ 125cc, δε λεει πουθενα οτι ειναι 125cc, ο δικος μου νους καταλαβαινει οτι ειναι ενα μαμα 50αρι που του βαζουν το κυλινδροπιστονο που φοραει το 125, το πολυ πολυ να φτανει τα 85 πραγματικα κυβικα εκατοστα.

Ψαξε ομως λιγο να δεις τι διαδρομη και διαμετρο κυλινδρου εχει το 50αρι και αντιστοιχα το 125 για να δεις και μονος σου ποσα πραγματικα κυβικα ειναι.

Είναι δυνατόν να τοποθετηθεί τέτοιος κύλινδρος και τέτοιο πιστόνι? Η διάμετρος του κυλίνδρου  και η διαδρομή του εμβόλου, θα χωρέσουν κανονικά?

Τροποποιήθηκε από τον jawaforever

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Ναι, γινεται αλλα θα βγαζει λιγοτερα κυβικα.

Να σου πω τι παιζει πρακτικα στο δικο μου παπι, εχω ενα Τ50 στο οποιο εχω αλλαξει 3 στροφαλους αλλα εχω μονο ενα κυλινδροπιστονο διαμετρου 51mm

Στροφαλος 50αρις, με διαδρομη 41mm και 51mm κυλινδρο δινει 81cc

Στροφαλος 80αρις, με διαδρομη 46mm και 51mm κυλινδρο δινει 92cc

Στροφαλος 100αρις με διαδρομη 52mm και 51mm κυλινδρο δινει 106cc

Και στις 3 περιπτωσεις ο κυλινδρος ειναι ιδιος αλλα τα κυβικα που τελικα δινει διαφορετικα, ενας στροφαλος απο 50αρι παπι κυμαινεται κοντα στα 41-42 χιλιοστα διαδρομης, ειναι αδυνατο να ανεβασεις τοσα πολλα κυβικα.

 

Υ.Γ. Δεν υπαρχει μαμα Τ 100αρι, απλα εγω εβαλα στροφαλο απο ενα αλλο μοντελο της Yamaha που ταιριαζει και ειναι το YFM100.

Τροποποιήθηκε από τον Tasos Meli
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Εδώ όμως έχουμε στάνταρ στρόφαλο. Οπότε η διαδρομή δεν θα αλλάξει. Αν θέλεις πες μου πως γίνεται να δουλέψει το διαφορετικό έμβολο και ο διαφορετικός κύλινδρος με το στάνταρ στρόφαλο. Και πως γίνεται να χωρέσουν.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Η εταιρια βγαζει 2 μοντελα, ενα 50cc και ενα 125cc, τα 2 μηχανακια αυτα μοιραζονται τα ιδια καρτερ, δηλαδη φορανε ιδια καρτερ αλλα τα υπολοιπα μηχανικα τους μερη ειναι διαφορετικα, στα ιδια καρτερ χωραει και ο στροφαλος απο το 125 που ειναι μεγαλυτερος, ουσιαστικα υποκυβιζουν ενα μηχανακι τομοποιο φτιαχτηκε με προδιαγραφες για να ειναι 125cc βαζοντας στροφαλο με μικροτερη διαδρομη και κυλινδρο με μικροτερη διαμετρο, υπαρχουν και αλλες διαφορες ομως  οπως η κεφαλη, η 50αρα εχει μικροτερο χορο καυσης και βαλβιδες ενω η 125 μεγαλυτερο χορο καυσης και μεγαλυτερα βαλβιδες.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

από τη στιγμή που φοράνε τα ίδια κάρτερ (φαντάζομαι ότι κάνουμε υποθέσεις τώρα), θα μπορούσε να είναι η διάμετρος 60 χιλιοστά ώστε να χωρέσει?

Γιατί αν είναι έτσι, δεν μιλάμε για στοκ 50άρι, αλλά για 125άρι.

Επίσης δεν πρέπει να αλλάξουν και την κεφαλή? Δεν μιλάμε για 50άρι που πάει στα 72. Η διαφορά σε αυτή την περίπτωση είναι αρκετά μεγάλη.

Τροποποιήθηκε από τον jawaforever

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Οι διαφορες ειναι παντου, μονο τα καρτερ ειναι ιδια, τα 60mm σε στοκ καρτερ δε χωρανε, εγω ειχα βαλει κυλινδρο 59mm σε crypton οπου εφτασε τα 147cc αλλα για να χωρεσει ο κυλινδρος αυτος ανοιξα τη διαμετρο των καρτερ στη βαση του κυλινδρου, τα μαμα καρτερ εχουν ενα περιθοριο να βαλεις κατι μεγαλυτερο αλλα το 60 ειναι υπερβολη της υπερβολης ειδικα σε μηχανακι με στροφαλο στοκ 50αρι.

Πρεπει να αλλαχτει και η κεφαλη κανονικα, θα δουλεψει και με την 50αρα αλλα δεν θα αποδιδει ποτε το μεγιστο.

Η μετατροπη που μπορουμε να πουμε οτι αξιζει σε ενα 50αρι ειναι να μπει ενας κυλινδρος 47mm που φτανει τα 72cc και τελος, μετα συμφαιρει πιο πολυ να αλλαξεις ολο το μοτερ με ενα μαμα 125.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Kawasaki ER6N (650cc) Loreal MT09

Δημοσιεύτηκε

γαματη φαση αυτα. μακάρι να είχα άκρες μικρός κανα γνωστό να με έχωνε. τωρα γερασαμε :P

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

@Tasos Meli Άρα δηλαδή είναι δυνατόν πχ το 50αρι παπί να έχει κυλινδροπίστονο 125αρι και για αυτό να το κάνει σχεδόν 80-85cc? Γιατί άμα είναι έτσι τότε σίγουρα καλύτερα θα τραβάει ένα 80αρι απο ένα 50αρι. Όχι τρελά πράγματα αλλά σίγουρα θα μπορεί να τραβήξει λίγο καλύτερα έστω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Varadero (125cc) X-Lite 603 Red Effect Honda Africa (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Τασο η αγγελια ειναι λιγο πονηρη..Αν δεις γραφει 9hp διπλα απο την λεξη κυλινδροπιστονο 125!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Όντως...50αρι με κυλινδροπίστονο 125 και 9 άλογα κάπως παράξενο ακούγεται. Ναι σχεδιαστικά είναι ωραίο δεν λέω (ειδκά το κοντέρ του πρώτη φορά βλέπω κινέζικο 50αρι με ψηφιακό κοντέρ....) αλλά κάτι πάει στραβά δεν υπάρχει περίπτωση.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 7 ώρες, το μέλος venzinas έγραψε:

Τασο η αγγελια ειναι λιγο πονηρη..Αν δεις γραφει 9hp διπλα απο την λεξη κυλινδροπιστονο 125!

Βασικα η αγγελια πουλαει παπα θα ελεγα... Εκτος και εαν αλλαζει ολο το μοτερ, πραγμα που δε συμφαιρει.

πριν 9 ώρες, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

@Tasos Meli Άρα δηλαδή είναι δυνατόν πχ το 50αρι παπί να έχει κυλινδροπίστονο 125αρι και για αυτό να το κάνει σχεδόν 80-85cc? Γιατί άμα είναι έτσι τότε σίγουρα καλύτερα θα τραβάει ένα 80αρι απο ένα 50αρι. Όχι τρελά πράγματα αλλά σίγουρα θα μπορεί να τραβήξει λίγο καλύτερα έστω.

Σιγουρα θα τραβαει πολυ καλυτερα απο ενα μαμα 50αρι.

Το C70 που ειχα φορουσε κυλινδρο ιδας διαμετρου με το C90-GLX90 αλλα λογω τις μικροτερης διαδρομης εβγαινε 72cc, το C70 κατα βαση ηταν ενα υπερκυβισμενο 50αρι αλλα η κεφαλη του ειχε μεγαλυτερες βαλβιδες απο το 50αρι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα