ShapeshifterGR98

Πειραγμένα ρεύματα

18 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

'Εχω έναν γνωστό με ένα Innova του 2008 το ψεκαστό και μου είπε οτι πείραξε τα ρεύματα στο μηχανάκι του για να έχει μεγαλύτερα στροφιλίκια. Τι εννοεί ακριβώς; Εννοώ έβαλε άλλη μπαταρία, μπουζί κάτι άλλο ξέρω γω;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
sprinter-c50 (125cc) CB1000R

Δημοσιεύτηκε

Ηλεκτρονική θα του άλλαξε.  Για να ανεβαζει παραπάνω στροφές θα εννοει ο ποιητης λογικά.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Άλλαξε τα ρεύματα, μάλλον η λογική συνέχεια είναι να του αλλάξει και τα φώτα :tooth:

 

Όπως λέει ο αποπάνω, μάλλον ηλεκτρονική αλλαγμένη χωρίς κόφτη. Μα καλά, τι σόι πείραγμα του έκανε που αποδίδει ακόμα και πέρα από τον μανίσιο κόφτη; Εξάντλησε όλα τα υπόλοιπα και τον πείραζαν οι στροφές;

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 21 λεπτά, το μέλος exppii έγραψε:

Άλλαξε τα ρεύματα, μάλλον η λογική συνέχεια είναι να του αλλάξει και τα φώτα :tooth:

 

Όπως λέει ο αποπάνω, μάλλον ηλεκτρονική αλλαγμένη χωρίς κόφτη. Μα καλά, τι σόι πείραγμα του έκανε που αποδίδει ακόμα και πέρα από τον μανίσιο κόφτη; Εξάντλησε όλα τα υπόλοιπα και τον πείραζαν οι στροφές;

Κάτι τέτοιο γιατί ανεβάζει κάτι στροφές γάμησε τα. Αν το δικό μου μοτέρ φτάνει 9000κατι το πολύ (με βάση το Gear Commander μιας και στροφόμετρο δεν εχω) αυτό για πλάκα βάραγε 10.000 όταν το άκουσα. Τώρα άμα του μαμηθεί το μοτέρ θα το κλαίει βέβαια αλλά τέσπα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sx 125 (125cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

Αν ανεβάζει παραπάνω στροφές από όσο είναι ο κόφτης και μάλιστα γρήγορα, τότε λογικά έχει custom εγκέφαλο (π.χ. Ignitech V92) και ελαφρωμένο/άλλο βολάν.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

πριν 4 λεπτά, το μέλος The Dread Rider έγραψε:

Αν ανεβάζει παραπάνω στροφές από όσο είναι ο κόφτης και μάλιστα γρήγορα, τότε λογικά έχει custom εγκέφαλο (π.χ. Ignitech V92) και ελαφρωμένο/άλλο βολάν.

 

Δεν ξέρω εγώ απ'αυτά τα πράγματα πηδί'μ, τον καιρό εκείνο πήγαινε το 90αρι 3 χρόνια με κλασμένη μπαταρία, τώρα εγκεφάλους σε παπιά, δεν ξέρω, εμένα αυτά τα πράγματα δεν ΜΕ αρέσουν :tooth:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε

1) αφτερ ηλεκτρονικη

2) reflashed ecu

3) τσεπωμενο μαυρο 150αρι $ απο το μηχανικο χωρις να κανει τιποτα αλλα ο φιλος νομιζει πως εγινε sbk το innova

πολλα μπορει να εχουν γινει...

 

αν οντως εχει ανεβασει-αφαιρεσει τον κοφτη, παρτου δωρο τιποτα σαλιαρες, μπιμπερο και διαφορα αλλα γιατι η γεννηση ειναι προ των πυλων :biggrin::biggrin::biggrin:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Τον ρώτησα τι έκανε ακριβώς μου είπε "έβαλα CDI για στροφαρίσματα χωρίς κόφτες και τώρα φτάνει 10.500 στροφές σχεδόν". Έτσι μου τα είπε. Και όντως φαίνεται οτι ανεβάζει και πολύ γρήγορα και παραπάνω απο το κανονικό όριο που μπορεί να φτάσει ένα παπί. 

@noodles τι εννοείς γέννηση; :P 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

Με το παπαρπανω στεοφαρισμα το μονο που κερδιζεις ειναι τελικη, σε δυναμη το μοτερ παραμενει στα ιδια, εκτος αν εχει αλλαξει το αβανς και δινει μια αισθηση οτι εχει γκαζια απο καποιες στροφες και μετα.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sx 125 (125cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

@ShapeshifterGR98 Άλλο να αρχίζεις να πειράζεις ρεύματα/ηλεκτρονικές/εγκεφάλους,κεφαλές,κυλινδροπίστονα κ.λπ. κ.λπ σε ένα μηχανάκι όπως το δικό μου για παράδειγμα, που ήδη έχει αρκετή δύναμη και τα μέρη του μοτέρ είναι αρκετά ποιοτικά και ενισχυμένα (στρόφαλος,μπιέλα,κάρτερ κ.λπ. και άλλο τώρα σε ένα παπάκι όπως το Innova. 

Σαν να λέμε είπε ο μπάμπης ο μηχανικός να δουλέψουμε 2 bar σε μαμά σωθικά! :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

O φίλος σου εννοεί ότι έβαλε άλλη ηλεκτρονική, η οποία έχει μεγαλύτερο όριο στροφών, και ενδεχομένως αλλάζει και το αβάνς διαφορετικά ώστε να στροφάρει πιο σβέλτα το μοτέρ.

Στα παπιά , συνήθως τα μοτέρ είναι με πολύ μεγάλα περιθώρια ασφάλειας, γιατί έχουν φτηνά στην κατεργασία πιστόνια, ελατήρια, μπιέλες κ.ο.κ. τα οποία δεν είναι για πολλά-πολλά. Ο κατασκευαστής βάζει ένα πολύ συντηρητικό και ασφαλές όριο στην ηλεκτρονική ώστε αυτά να εξαρτήματα να μην πλησιάσουν να ζοριστούν ποτέ.

Ενδέχεται, μια ηλεκτρονική που ανεβάζει το όριο π.χ. 500 σ.α.λ. παραπάνω, να εξακολουθεί να μην αποτελεί σοβαρό κίνδυνο για το μοτέρ, επειδή ακριβώς το όριο αυτό ήταν από τον κατασκευαστή υπερβολικά συντηρητικό. Εννοείται, ένα παραπάνω όριο μέγιστων στροφών, κουράζει τα εξαρτήματα λίγο περισσότερο, αλλά τα κουράζει ΑΝ πηγαίνουμε το μοτέρ στις στροφές αυτές. Και 30.000 σ.α.λ. να βάλουμε ηλεκτρονική, άμα δεν το πάμε ποτέ εμείς πάνω από 5000 ε προφανώς δεν καταπονείται το μοτέρ.

 

To Inova έχει διαδρομή πιστονιού 58mm. Αυτό αν κάνεις τις πράξεις, δίνει γραμμική ταχύτητα πιστονιού 1.93333 m/sec για κάθε 1000σ.α.λ. Αν υποθέσουμε ότι ένα ασφαλές όριο για πιστόνι χαμηλού κόστους και σχεδίασης είναι τα 18m/sec με μια διαίρεση ευκολα βρήσεις ότι φτάνει αυτήν την κρίσιμη ταχύτητα στις 9300σ.α.λ.

Στις 10500 σ.α.λ. έχει 20.30m/sec που δεν είναι καμιά τρελλή ταχύτητα από άποψη κινδύνου αλλά για ένα πιστόνι-μπιέλα κ.ο.κ. που είναι φτιαγμένα να αντέχουν σε τέτοιες ταχύτητες.

Το ανέβασμα περισσότερων στροφών, έχει την λογική να το κάνεις, όταν έχεις εξασφαλίσει ότι το μοτέρ, θα μπορεί σε αυτές τις παραπανίσιες στροφές 1) να αντέχουν τα εξαρτήματα 2) έχεις κάνει τις απαραίτητες βελτιώσεις ώστε σε αυτές τις παραπανίσιες στροφές, να μπορεί να προλαβαίνει να ''εισπνέει'' το μοτέρ και παραπάνω μίγμα, και να ''εκπνέει'' αντίστοιχα παραπάνω καυσαέρια. Συνήθως όταν ο κατασκευαστής έχει αποφασίσει να φτιάξει ένα μοτέρ που να δουλεύει μέχρι τις 9000σ.α.λ. για παράδειγμα, έχει βάλει και την σχεδίαση σε αυλούς-καρμπυρατέρ-εξάτμιση-εκκεντροφόρους-βαλβίδες ώστε η ροή να προλαβαίνει στις στροφές αυτές και να μην ''στραγγαλίζεται''. Αν εσύ τώρα δώσεις παραπάνω στροφές, χωρίς να έχεις ελέγξει αν χρειάζεται μεγαλύτερους αυλούς, μεγαλύτερο καρμπ, μεγαλύτερες βαλβίδες, πιο ελεύθερη εξάτμιση κ.ο.κ. τότε το παραπάνω στροφάρισμα πάει στον βρόντο.

Τα ''γεννητούρια'' όταν λέμε για ένα μοτέρ, ε βάλε λίγο το μυαλό σου, τι μπορεί να σημαίνει (spoiler: όχι καλό)

 

Αρέσει σε 3 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Αρα δηλαδή είναι ζήτημα χρόνου μέχρι να πάρει το μοτέρ στα χέρια. Μάλιστα πήρε και αυτοκολλητάκι Honda VTEC σήμερα το πρωί για να το κολλήσει στα πλάγια για να ταιριάζει και μοτέρ λέει επειδή πλέον έχει τρελά στροφιλίκια. Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή οχι αλλά το βρήκα την απόλυτη υπερβολή λιγάκι σε παπί. Ξέρω οτι υπήρχανε παπάκια που φτάνανε 10.000 σχεδόν (καλή ώρα το FX-125 απο όσο ξέρω) αλλά τώρα το Innova το ψεκαστό κιόλας γιατί να του το κάνεις αυτό. Ειλικρινά όταν το μάρσαρε και φτάνανε οι στροφές στον Θεό το ψιλολυπήθηκα λιγάκι.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki FX / Inazuma Schuberth S2Tech Titanium Kawasaki Z1000SX (1043cc)

Δημοσιεύτηκε

Πεταμένα χρήματα για απολύτως κανέναν ουσιαστικό λόγο , κρίμα το όχημα και αυτός μπορεί να κουράστηκε για να το σπάσει ο φίλος / γνωστός σου .Το θεωρώ κάπως χαζό να γίνονται όλα αυτά σε τέτοια οχήματα από πολλές απόψεις ( εκτός από track bikes , 400 άρια και ότι πηγαίνει για καθαρό σκίσιμο σε χώμα ) . Γνώμη μου ...

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

Κοίτα εκτός οτι λογικά τώρα του ρουφάει βενζίνη χωρίς να υπάρχει αύριο όπως είπα είναι θέμα χρόνου μέχρι να του μείνει στα χέρια το εργαλείο. Μα ούτως ή άλλως το Innova βγάζει τα 9 άλογα στις 7000κατι στροφές απο όσο ξέρω απο εκεί και πέρα τι παραπάνω να δώσει ένα μοτέρ. Συνολικά έδωσε 80€ μου είπε. Θα μπορούσε να πάει για ποτά αλλά τέσπα...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda XR400R (426cc) Honda CRF1000L

Δημοσιεύτηκε

πριν 49 λεπτά, το μέλος BlackDiamond έγραψε:

Το θεωρώ κάπως χαζό να γίνονται όλα αυτά σε τέτοια οχήματα από πολλές απόψεις ( εκτός από track bikes , 400 άρια και ότι πηγαίνει για καθαρό σκίσιμο σε χώμα ) . Γνώμη μου ...

Εγκυλοπεδικα θα το πω, στο χωμα δεν χρειαζεται καποιος αλογα και πειραγμενα μοτερια, ενα καλο ζευγαρι χερια να υπαρχουν και κανουν θαυματα και με 125cc.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki FX / Inazuma Schuberth S2Tech Titanium Kawasaki Z1000SX (1043cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 1 ώρα, το μέλος Tasos Meli έγραψε:

Εγκυλοπεδικα θα το πω, στο χωμα δεν χρειαζεται καποιος αλογα και πειραγμενα μοτερια, ενα καλο ζευγαρι χερια να υπαρχουν και κανουν θαυματα και με 125cc.

Δικό μου λάθος που δεν το διατύπωσα σωστά ..Δεν εννοούσα για άλογα, αλλά όπως λέει και ο @FlyingInADream

 

πριν 7 ώρες, το μέλος FlyingInADream έγραψε:

σχεδίαση σε αυλούς-καρμπυρατέρ-εξάτμιση-εκκεντροφόρους-βαλβίδες ώστε η ροή να προλαβαίνει στις στροφές αυτές και να μην ''στραγγαλίζεται''

Πιστεύω πως κάτι που δουλεύει στα τέρμα σχεδόν όλη την ώρα θα πρέπει να δώσεις και εσύ λεφτά σε κομμάτια του κινητήρα όπως προανέφερε και παραπάνω .

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε

Την 12/10/2017 at 11:32 ΜΜ, το μέλος ShapeshifterGR98 έγραψε:

 

@noodles τι εννοείς γέννηση; :P 

 

21761575_2065464186812896_55215206372494

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki Address 125 (125cc) LS2 Ducati 996 (2001) (996cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 2 λεπτά, το μέλος noodles έγραψε:

 

21761575_2065464186812896_55215206372494

Oh....πανεμόρφο xD

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα