Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0
seatcowl

Ελαστικα για dorsoduro

12 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

H χρήση που κάνω είναι κατα 90% επαρχιακές βόλτες, άλλοτε ήρεμα, άλλοτε κυνηγώντας τον παππού μου που έχει πεθάνει εδώ και 10 χρόνια. Οπότε ψάχνω κάτι που δεν θα θέλει άλλαγμα στα 3κ χλμ αλλά που όμως θα κολλάει όσο το δυνατόν περισσότερο.
Tα τελευταία ελαστικά που άλλαξα ήταν:
Dunlop qualifier σε dorsoduro, no bueno.
Bridgestone S20 σε r6, μετριο.
Continental Conti Attack σε R1, πολυ bueno.
Μetzeler M3, περιέργως όχι τόσο κακό όσο περίμενα αλλά δεν είμαι σίγουρος αν θα το ξαναέβαζα.

Το conti φοβάμαι πως δεν θα ταιριάζει στο dorsoduro λόγω απότομης κορόνας, αλλά γαμώτο μου άρεσε πολύ στο r1. Ζεσταινόταν γρήγορα και δεν το ένιωσα ποτέ να με προδίδει.
Υπάρχει άλλη πρόταση?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Dorsoduro

Δημοσιεύτηκε

Εγώ έχω φορέσει δύο σετ στη σειρά Dunlop Sportmax GPRacer D211, Soft μπροστά και Medium πίσω. Ίσως να είναι υπερβολή για το Dorso αλλά το λάστιχο είναι καταπληκτικό. Εκτός απο την απόλαυση με έχει σώσει αρκετές φορές σε φρεναρίσματα πανικού σε δρόμους πόλης. Απο χιλιόμετρα το πρώτο σετ μου έβγαλε 8.800 μέχρι τελειώματος (αλλά το πίσω ήταν 190/55) και το τωρινό έχει τελειώσει στα 7.200 (180/55). Αυτά για το πίσω λάστιχο. Το μπροστά θα μπορούσε άνετα να πιάσει τα 10.000 ίσως και λίγο παραπάνω. Όλα αυτά χωρίς πίστα.

Τώρα υπάρχει μόνο το καινούριο D212.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Ποια ήταν η εμπειρία σου απο το 190αρι Johnny? αναφέρομαι στο μέγεθος, όχι στο d211 συγκεκριμένα.
Μόλις είδα πως υπάρχει continental contisport attack 3 με πιο ομαλή κορόνα απο το προηγούμενο οπότε μάλλον θα το δοκιμάσω...
Κρίμα που έβαλα το "dorsoduro" στον τίτλο του thread γιατί θα πάει άπατο!
θα με ενδιέφερε να ρωτήσω αν το έχει βάλει ήδη κάποιος, για να μου πει εντυπώσεις...

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Yamaha TT 600E HJC FG-17 MV Agusta F1 (1000cc)

Δημοσιεύτηκε

Δοκίμασε τα pirelli fiablo rosso 3. Φοράω τα 2. Καλή πρόσφυση μόλις ζεσταθούν, καλή κορώνα και τα έχω περίπου 9.000 και έχουν γόμα ακόμα αλλά δεν μπαίνω πίστα και δεν κάνω μπάντες.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε

Αν σε απασχολει το θεμα μεγεθους απο 180 σε 190, μην εχεις αγχος.

Ειχα βαλει conti attack 190 στο hyper απο pilot road 3 180 που φοραγε οταν το πηρα, παρατηρησα διαφορα στο υψος σελας(ψηλωσε) και μια απειροελαχιστη διαφορα στο γκαζι, αλλα μονο στο ποσο ευκολα σηκωνε σουζα, σε γενικες γραμμες δεν με απασχολησε καθολου

Το conti attack μου ειχε βγαλει 5000χλμ, τα 3500 πρωτα ηταν σαν τσιχλα, απο κει και μετα δεν...

Το μηχανακι ηταν Hypermotard 1100 και στα λαστιχα φορουσα soft  μπροστα, endurance πισω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Suzuki DRZ400SM

Δημοσιεύτηκε

Ωραίος Gee... εγώ για να είμαι ειλικρινής τα κράτησα περίπου στα 2κ χλμ πάνω στο R1 και για αυτά μου άφησαν πάρα πολύ καλές εντυπώσεις.
Μετα τα 3.5κ χλμ, όταν λες "δεν" εννοείς δεν απέδιδαν το ίδιο ή ήταν κακά?

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε

Ναι, αρχισα να εχω αρκετα γλυστρηματα και δεν το εμπιστευομουν πλεον.

Απλα το Hyper ετρωγε πολυ λαστιχο, οποτε υπολογισε οτι στο dorso θα βγαλουν παραπανω, τα 8 που ανεφερε πιο πριν ο JohnnyDD μου φαινεται πολυ λογικο νουμερο για το πισω, το μπροστα πιστευω βγαζει και 2 αλλαγες πισω

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε

δε βλεπω το λογο να μη βαλεις continental contiattack.

τα βαζουν πολλοι σε sm τωρα τελευταια με πολυ καλες εντυπωσεις :winking:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia TUONO V4R ABS (999cc) καποτε...

Δημοσιεύτηκε

Η continetal εχει βγαλει ειδικο λαστιχο για sm και οι περισσοτεροι σε Motard φορανε αυτα, δεν θυμαμαι πως ακριβως λεγονται, αλλα ειναι αλλη σειρα, οχι η κανονικη contiattack

Το dorsoduro νομιζω πως θα ειναι λιγο βαρυ για αυτα

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Sx 125 (125cc) Nolan N53+100% Racecraft Husaberg FS 570 (570cc)

Δημοσιεύτηκε

πριν 8 λεπτά, το μέλος Gee έγραψε:

Η continetal εχει βγαλει ειδικο λαστιχο για sm και οι περισσοτεροι σε Motard φορανε αυτα, δεν θυμαμαι πως ακριβως λεγονται, αλλα ειναι αλλη σειρα, οχι η κανονικη contiattack

Το dorsoduro νομιζω πως θα ειναι λιγο βαρυ για αυτα

Ισχύει αυτό που λέει ο Gee. Η "γόμα" της Continental για motard λέγεται ContiAttack SM,και βγαίνει αποκλειστικά για motard. Δηλαδή δείκτης ταχύτητας H, 110/120 διαστάσεις μπροστά και 140/150/160 πίσω. To μπέρδεμα γίνεται με το ContiRaceAttack Comp. End. που είναι κάτι σαν το "GP Racer" της Continental, το οποίο όμως έχει την ίδια χάραξη με το ContiAttack SM και τα μπερδεύεις εύκολα. Υπάρχει και το ContiSportAttack που είναι κάτι σαν τα S21, το hypersport λάστιχο που έχει και κάποια χιλιομετρική αντοχή, δεν είναι δηλαδή όσο τσίχλα όσο το RaceAttack.

Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Aprilia Dorsoduro

Δημοσιεύτηκε

πριν 14 ώρες, το μέλος seatcowl έγραψε:

Ποια ήταν η εμπειρία σου απο το 190αρι Johnny? αναφέρομαι στο μέγεθος, όχι στο d211 συγκεκριμένα.
 

Το πρώτο σετ D211 ήταν με 190 πίσω και το φόρεσα μετά από Pireli Rosso II οπότε η διαφορά ούτως η άλλος ήταν τεράστια. Η ζάντα του DD είναι 6" οπότε το 190 κάθετε καλύτερα από το 180 που ανοίγει λίγο. Με το 190 το μηχανάκι "πέφτει" και μόνο με τη σκέψη χαρακτηριστικά ποιο εύκολα από το 180, και γενικός αποκτάει μία διάθεση να στρίψει όπως ένα ss. Επίσης το 190 μου έβγαλε και 1.000 περισσότερα. Από την άλλη όμως αφαιρεί ένα μέρος της σπιρτάδας και είναι λιιιγο ποιο αργό στης αλλαγές από πλευρά σε πλευρά. Θα το ξανά έβαζα μόνο αν έβαζα 15άρι γρανάζι μπροστά.
 

πριν 10 ώρες, το μέλος Gee έγραψε:

Απλα το Hyper ετρωγε πολυ λαστιχο, οποτε υπολογισε οτι στο dorso θα βγαλουν παραπανω, τα 8 που ανεφερε πιο πριν ο JohnnyDD μου φαινεται πολυ λογικο νουμερο για το πισω, το μπροστα πιστευω βγαζει και 2 αλλαγες πισω

Άν άλλαζα το πίσω στις 5.000 θα κρατούσα το μπροστά για μία αλλαγή στα σίγουρα αλλά αλλάζοντας το στις 7.000 - 8.000 δεν θα το δοκίμαζα. Φοβάμαι πως μετά από 2.000 η διαφορά στην πρόσφυση θα ήταν πολύ μεγάλη.

 

πριν 14 ώρες, το μέλος ΓιωργοςΤΤ έγραψε:

Δοκίμασε τα pirelli fiablo rosso 3. Φοράω τα 2. Καλή πρόσφυση μόλις ζεσταθούν, καλή κορώνα και τα έχω περίπου 9.000 και έχουν γόμα ακόμα αλλά δεν μπαίνω πίστα και δεν κάνω μπάντες.

Θεωρό τον εαυτό μου (είμαι δηλαδή :tooth:) "κουλάδι" για να φτάσω τη μηχανή μου και τα λάστιχα στα όρια των δυνατοτήτων τους για να παραπονεθώ ότι δεν μου φτάνουν αλλά τα Rosso II δεν μου άρεσαν καθόλου. Το να πρέπει να κάνω 10 χιλιόμετρα για να τα ζεστάνω ώστε να μπορέσω να κάνω 2 χιλιόμετρα γρήγορα δεν θα το έλεγα και ευχάριστο. Είναι το μόνο λάστιχο που μέσα στη στροφή μου έφευγε μία το πίσω και μία το μπροστά. Το άλλαξα στα 12.000 χιλιόμετρα και δέν πρέπει να είχε πάνω απο 20% φθορά το πέλμα. Άσε που πλέον γυάλιζε τόσο που καθρεφτιζόσουν πάνω του. Σαν πλαστικό ένα πράγμα. Προσωπική άποψη πάντα. Και όλα έχουν να κάνουν με το τι θέλει ο καθένα απο τη μηχανή του κάθε πρωί που βάζει μπρος. :bye:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
k8 600 1199 Panigale

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

σωστα μιλατε,

αυτα που βλεπω σε sm ειναι τα ContiAttack SM, τα οποια εχουν ιδια χαραξη με τα ContiRaceAttack comp-end, αλλα διαφορετικη γομα

https://www.continental-tires.com/motorcycle/tires

Τροποποιήθηκε από τον noodles

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα
Sign in to follow this  
Παρακολουθητές 0