Le Tavernier

Honda Deauville (δεν έφτανε ένας χοντρός στο σπίτι ήρθε και η χοντρή)

9 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda Deauville Caberg Modus Ducati Multistrada (950cc)

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Honda Deauville ή NT650V ή RC47A (2001)

Για να μην λέω ιστορίες για αγρίους το σωτήριο έτος 2014 και αφου εχει τελειώσει το καλοκαίρι και έχω βάλει κατι ψιλά (με 2 μηδενικά) στην άκρη και γκρινιάζω γιατι το Τούρβο καίει τον αγλέωρα απο μπενζίνα αποφασίζω να πάρω κάτι οικονομικό για τις μετακινήσεις μου (@$#@#$ καρμπυρατερ) και είμαι στην ανεύρεση κανενός Transalp 650 όχι για κανέναν αλλο λόγο παρα μόνο οτι τοσα που κυκλόφορούν δεν μπορεί να είναι ολοι τόσο μλκες. Δίπλωμα εννοείται πως δεν είχα και έχω μπει στην διαδικασία να βγάλω και απ'αυτό.

Έχοντας οδηγήσει 4 ΤΑ650 αρχίζει και με πιάνει απελπισία γιατι ΤΟΣΟ ΧΑΛΙΑ μηχανάκι ΔΕΝ υπάρχει. Ίσως αυτα που οδήγησα  δεν ήταν της προκοπής.

Να μήν πολυλογώ λοιπόν και αφου το budget ειναι τρελλά περιορισμένο (πτάνα κρίση) με παίρνει ένας φίλος και μου λέει ενας φίλος φίλου συνταξιούχος πουλάει το μηχανάκι γιατι δεν το καβαλάει πλέον. Λεω δεν εχω να χάσω τίποτα να πάω να το δώ.

Οντας άσχετος με μηχανές εγώ νομίζω οτι μου χαμογέλασε και λέω εδώ είμαστε. Εντωμεταξύ έχω βγάλει και το δίπλωμα και ο κύριος μου λέει πάρτο κάνα δυο μέρες να δείς αν σε ευχαριστεί. Διστακτικά το παίρνω λοιπόν και κάπου εκεί αρχίζει η ιστορία μας.

33 χιλιάδες χιλιόμετρα η χοντρή και γώ νομίζω οτι έχω αγοράσει διαστημόπλιο. Είχε και ηχοσύστημα τότε.

Επι της ουσίας τωρα....

Εν αγνοία μου μεν αλλα το Deauville είναι ενα μηχανάκι απροβλημάτιστο, πτώμα απο μοτέρ αλλα με ροπή να σε βγάλει παλικάρι στις μετακινήσεις Βόλο Πορταριά με άξονα που απλά τον ξεχνάς.

Στα αρνητικά θα βάλω την κατανάλωση που ότι και να κάνεις πάντα θα ειναι μεταξύ 6 και 7 λίτρα στα 100 χλμ.

Στην πορεία μου το ρίχνει και ο μακάκας γείτονας κάτω και του κάνω και ένα γενικό και ΦΥΣΙΚΑ της αλλάζω χρώμα γιατι ρε φίλε εκει στην Χόνδα δεν έχουν γούστο. Αισίως πλέον κοντεύουμε τις 65,000. εάν εξαιρέσεις μια αντλία βενζίνης που μας άφησε χρόνους και ένα τελικό εξάτμισης που είχε σαπίσει (το καινούριο κάνει και ΠΡΑΠΡΑ) δεν μου έβγαλε κανένα πρόβλημα. Φυσικά αρχίζοντας να την οδηγώ άρχισα να καταλαβαίνω οτι δεν ειναι ολα ρόδινα... Η ανάρτηση σαν ξεχειλωμένο βρακί γριάς, αλλα για όλα υπάρχει λύση. Περυσι της έβαλα ελατήρια μπροστα της Hyperpro και φέτος έρχεται οσονούπω το νέο αμορτισερ (Hagon) πίσω. Η βασική του χρήση ειναι Commuting και μέσα στην πόλη ειλικρινά το θεωρώ ποδήλατο. Σε κάποιες βόλτες που πήγα με νεους φίλους (τους αγαπώ) άρχισα να βλέπω τι εχανα ολα αυτά τα χρόνια. Φυσικά και δεν μπορώ να ακολουθήσω τους ρυθμούς τους οταν αγριέψουν αλλα δεν με χαλάει. Το επόμενο στάδιο είναι να της αλλάξω και ένα φανάρι μπροστά με αυτό του MY 2005 που επιτέλους φωτίζει κανονικά συμφωνα με reviews και όχι σαν καντήλι με τελειωμένο λάδι (ακομά και με HID ή LED).

Πολλοί μου λένε μην επενδύεις πάνω σε αυτο το μηχανάκι κτλ κτλ αλλα ρε παιδιά ειλικρινά ΔΕΝ θελω να το αλλάξω. ΑΝ λέω ΑΝ είχε 15 άλογα ακόμη νομίζω οτι θα ήταν το ιδανικό για πολύ πολύ κόσμο .

 

Ξέρω σας ζάλισα με το τρίταφό μου, σύν οτι στην έκθεση ειμαι για πέταμα, αλλα ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας.

Τροποποιήθηκε από τον Le Tavernier
Αρέσει σε 14 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

Η κατανάλωση που αναφέρεις είναι υπερβολική, αν εννοείς σε ταξίδι. Κάτι είναι λάθος. Κάποια ρύθμιση, κάποιο στοιχείο συντήρησης, ίσως κι η οδήγησή σου, ίσως συνδυασμός αυτών.

Το 750 μου με +30 άλογα από το δικό σου, και έκαψε σε ταξίδι 1748 μιλίων το καλοκαίρι που πέρασε , 5.9/100 με μικτών συνθηκών και ταχυτήτων οδήγηση.

Ψάξου.

...

Κατά τα άλλα, επειδή το έχω οδηγήσει, η οδική συμπεριφορά και οι επιδόσεις είναι για να κάνεις την δουλειά σου. Όχι για να ξύσεις αυτιά, όχι για να βγεις πρώτος, αλλά για να πας στον προορισμό σου, ωραίος και ξεκούραστος, κουβαλώντας και τα πράγματά σου. Δεν πουλάς μούρη στην καφετέρια, δεν παριστάνεις τον διαφορετικό ψαγμένο τύπο (=μεγάάάάλος πελάτης το συγκεκριμένο είδος). Κάνεις όμως όμορφα κι ωραία την δουλειά σου, πας εκεί που θέλεις όμορφα κι ωραία.

Τέτοιες μοτοσυκλέτες είναι για ανθρώπους που ξέρουν τι θέλουν, και αυτό που θέλουν είναι αυτή η μοτό και όσα προσφέρει.

 

Στην Ιταλία το '12 μαζί δεν είχαμε πάει; Ή σε μπερδεύω με άλλον; EDIT: τώρα είδα το πήρες το '14 οπότε σε μπερδεύω, άκυρη η ερώτησις

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream
Αρέσει σε 2 μέλη

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Deauville Caberg Modus Ducati Multistrada (950cc)

Δημοσιεύτηκε

αφου το 14 την αγόρασα λέμε και δεν ειχα δίπλωμα πιο νωρίς :p Πάνω κάτω βουνό με καρυδώματα στο γκαζι ! Σε βόλτες και δικάβαλος περιορίζεται σε 5-5,2 λίτρα  

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Βλέπε EDIT :laugh:

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Deauville Caberg Modus Ducati Multistrada (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Να προσθέσω οτι οι άγγλοι έχουν φορουμάκι με καλές και φτηνές μόντες και κάποιοι με εμπειρία λένε οτι αν το στήσεις όμορφα ακολουθεί σβέλτους ρυθμούς (αυτό φτιάχνω τώρα)

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
DT125X

Δημοσιεύτηκε

Μια χαρα μηχανακι ειναι πολυ ανετο χωρους αξονα μπορεί να γίνει φουλ τουριστικό με ταξιδια ανα κοσμο και συναμα με μοτερ που δε προβληματίζει στην πολη. 

Συμβιβασου με καποια δεδομενα αναβαθμισε καποια αλλα και θα εισαι ευτυχής.

Η αναβάθμιση στο αμορτισερ θα δεις μερα με την νυχτα.

Btw κρατα και το δικο γιατι τοτε η χοντα εβαζε καλουτσικα αμορτισερ της showa που ηταν ανοιγομενα και επισκευασιμα 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Deauville Caberg Modus Ducati Multistrada (950cc)

Δημοσιεύτηκε

showa φοράει και φυσικά θα το κρατήσω. Ποτέ δεν ξέρεις

 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Yamaha Αλλος Ευρωπέ(αί)ος

Δημοσιεύτηκε

Μάερα μια χαρά είναι το μοτοσακό για αναβάτες που ξέρουν τι θέλουν και μια χαρά κάνει τη δουλειά του ! 

Τα αμορτισέρ της  showa και επισκευάζονται και revalving γίνεται στα κιλά που θέλεις και τα πάντα όλα. Για ρώτα στα παιδιά της K SHOCK ή στον Ρεμούνδο σχετικά και θα δεις. Απλά όμως νάχεις υπόψη σου ότι μπορεί να θέλουν το αμορτισέρ στο χέρι οπότε το μόνο πούχεις να κάνεις είναι να το βγάλεις.

5-5,2 είναι άριστη κατανάλωση για καρμπυρατεράτο. Το ΤΑ πούθελες αν περάσει τα 140 κλαίνε μανούλες και οι βενζινάδες τρίβουν τα χέρια τους. Προφανώς δεν έχεις δει κατανάλωση 4ων καρμπυρατέρ της τάξεως των 8,5 - 10,5 πούχω δει και έκλαιγα με μαύρο δάκρυ.

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda Deauville Caberg Modus Ducati Multistrada (950cc)

Δημοσιεύτηκε

Περιμένω από μέρα σε μέρα νέο αμορτισέρ της Hagon . Προτίμησα να πάω σε καινούριο αλλά θα κρατήσω και το παλιό just in case 

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα