Μπριτσακης Γιαννης

ανορθωτης Varadero I

10 μηνύματα σε αυτό το θέμα

Honda varadero I (1000cc) AGV BMW r1200 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα σε ολους.Ειμαι νεο μελλος.Εχω και εγω καποιο προβλημα με τον ανορθωτη του Varadero I.Καποια στηγμη με αφησε απο ρευμα.Αλλαξα μπαταρια και ξανα τα ιδια.Εφτασα στον ανορθωτη.Αγορασα εναν κινεζο και δουλεψε για κανα μηνα.Αγορασα εναν SUN ιαπωνα και αυτος εβραζε.Μετραω τα πηνεια και βγαζουν ρελαντι 25,8-25,9 και τα 3 μεταξυ τους.Καθε καλωδιο με γη ειναι 0.Εκοψα το κοκκινο που δινει στην μπαταρια και εχει 9.6.Πηρα νεο πολωνο και κανει τα ιδια.Μπας και μπορει κανεις να βοηθησει πριν το παω στον ηλεκτρολογο??

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Δεν ειναι και οτι ευκολοτερο η αναζητηση απο το ipad για να βρω το ποστ μου Γιαννη, αλλα το εν λογω μηχανακι καταρριπτει οσα ξερουμε απο ηλεκτρολογια! :tooth:

 

Σε ιδια περιπτωση με τη δικη σου, καιτοι αν ολα εδειχναν οκ με τα πηνια, μολις τυλιχθηκαν εκ νεου διορθωθηκαν τα προβληματα. Οι μετρησεις ειναι ενταξει, αλλα το ρευμα δεν ειναι σωστο. Μην ψαχνεις αλλο......

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε (τροποποιήθηκε)

πρώτον μην ξαναβάλεις ποτέ και για κανένα λόγο κινέζικο ανορθωτή, από αυτούς που έχει το aliexpress και κάνουν π.χ. 12 και 25 ευρώ. Είναι ΟΤΙΝΑΝΑΙ η κατασκευή τους, εννίοτε υπερφορτίζουν, και αφού βράσουν την μπαταρία, καίνε την ηλεκτρονική. Καλά είναι τα κινέζικα πράγματα, για αθώες καταστάσεις, όπως κανα μαρσπιέ, κανάς καθρέπτης, καμια μανέτα, τέτοια πράγματα, ΑΚΙΝΔΥΝΑ. Για ανορθωτές που ρυθμίζουν την τάση όλου του ηλεκτρικού κυκλώματος της μοτοσυκλέτας....οχι.

Δεν το γράφω έτσι θεωρητικά, έχει γίνει.

 

Δεύτερον, το σερβις μάνιουαλ της μοτοσυκλέτας σου, πρέπει να λέει σχετικά, τι μετράς και που. Π.χ. Η γεννήτρια, μετριέται στον αέρα (ασύνδετη) και πρέπει στις 5000rpm να έχει 55Volt σε μέτρηση AC από φάση σε φάση, να μην έχει επαφή με τον πλαίσιο κ.ο.κ. τέτοια πράγματα πρέπει να δεις τι πρέπει να έχει το δικό σου, να τα μετρήσεις και να δεις τι δουλεύει και τι όχι.

Η ανόρθωση ''πολωνός'' δεν ξέρω τι είναι.  Τι πρόβλημα έχει τώρα, μετά τις αλλαγές δεν μας λες. Υπερφορτίζει; Υποφορτίζει; Απλά ζεσταίνεται πολύ;

Τροποποιήθηκε από τον FlyingInADream

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda varadero I (1000cc) AGV BMW r1200 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Πολωνος ειναι απο πολωνια?? μπορει κινα μεσω πολωνιας.Σε απαντηση του φιλου ειναι στο ρελαντι 25,7-25,9 και με γκαζι φτανει 65-70 AC απο φαση σε φαση ομοιομορφα και απο φαση στην γη 0,0.Το προβλημα ειναι οτι στο ρελαντι ο ανορθωτης ψηνεται και εχει απο την αρχη εξοδο 9,6V στο κοκκινο καλωδιο που παει στην φορτηση της μπαταριας.Ο ηλεκτρολογος με αυτα που σας ειπα λεει οτι τα πηνια ειναι ενταξει???τα μετρησα και σκετα ειναι 0,5 στα 200Ω μετρησης.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Στην μπαταρία, με τον ανορθωτή συνδεδεμένο κανονικά, όταν δουλεύει το μοτέρ, τι τάση μετράς στο ρελαντί και τις 5000rpm με φώτα αναμμένα και με την μπαταρία σωστά φορτισμένη;

Δεν έχει καμία σημασία τι κάνει ο ανορθωτής ασύνδετος που μετράς εσύ. Άλλοι, όταν ανιχνεύσουν ασυνδεσία, βγάζουν 0.1volt δεν μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα τι κάνει όταν είναι ασύνδετος.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
BMW Ρ1200ΓΣ

Δημοσιεύτηκε

Εδω εισαι και εδω

 

Ακριβως ιδια περιπτωση σε ακριβως ιδιο μεκανακι.

Υγ: μιλαμε για ασχημια, οχι αστεια.... Εξηγουνται πολλα παντως ετσι! :tooth:

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda varadero I (1000cc) AGV BMW r1200 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Σε απαντηση του φιλου FlyingADream τωρα επανασυνδεσα το κοκκινο και το φισαρα δεν εχει εξοδο δουλευει με την μπαταρια και στις 5000 αρχιζει να πεφτει σταδιακα.Ο δε ανορθωτης δεν πιανεται-ζεματαει και την σβηνω.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημοσιεύτηκε

Η μπαταρία έχει ας πούμε 12.5 αφού πάρει το μοτέρ μπροστά, και δεν ανεβαίνει καθόλου, κατεβαίνει κιόλλας ε;

Ε είναι ελαττωματικός μαλλον ή ίσως ακατάλληλος για ττην γεννήτρια του Varadero.

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda varadero I (1000cc) AGV BMW r1200 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Ευχαριστω φιλε.Μαλλον δεν γλυτωνω τον ηλεκτρολογο.Μου ειπαν για καποιον καλο στην Ν. Ιωνια (κοντα μου) ονομα ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ.Θα το παω εστω και με μπαταρια και βλεπουμε!!!

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες
Honda varadero I (1000cc) AGV BMW r1200 (1200cc)

Δημοσιεύτηκε

Καλησπερα σε ολους.Τελικα ηρθε και απο κινα.Το εβαλα πανω εβγαζε 14,5 αλλα μετα απο λιγω ζεστενοταν.Λοιπον αγορασα ψυκτρα αλουμηνιου απο ηλεκτρονικα 2.90 και ανεμιστηρακι 12v.Εβαλα την ψυκτρα και πατησε στο σασι τον ανορθωτη πανω στην ψυκτρα με ενδιαμεσα θερμοαγωγιμη κρεμα και απο μπροστα το ανεμιστηρακι που ανοιγει οταν ανοιξεις τον διακοπτη (εχω παρει ρευμα μετα απο καποια ασφαλεια).Μεχρι στιγμης δουλευει στο ρελαντι 14,5 στις 5000 στροφες φτανει 14,70-14,85 με φωτα παει 14,2.Ολα καλα αλλα δεν ξερω ποσο!ΣΗΜ. ο ανωρθωτης απο κινα ειχε κοστος 8.95 δωρεαν μεταφορικα.Η ψυκτρα -ανεμιστηρακι και αλοιφη 12 ε περιπου.Θα ενημερωσω για διαρκεια ζωης!!!

Αρέσει σε 1 μέλος

Μοιράσου αυτό το μήνυμα


Σύνδεσμος στο μήνυμα
Μοιράσου σε άλλες ιστοσελίδες

Δημιούργησε νέο λογαριασμό, ή συνδέσου, για να σχολιάσεις

Πρέπει να είσαι μέλος για να αφήσεις σχόλιο

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Είναι πανεύκολο!


Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχεις ήδη λογαριασμό; Συνδέσου εδώ.


Σύνδεση τώρα